- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Továbbra is Dél-Korea uralja a tévékbe szánt OLED kijelzők piacát
ph Viszont a kínai riválisok óriási erőfeszítéseket tesznek, és kisebb méretkategóriában már ledolgozták korábbi hátrányukat.
-
Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
gp Végre bejelentették, hogy újabb platformra is ellátogat a teljes kiadás.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz shield #27212 üzenetére
Az igazság az, hogy már az elején felmentem a banditákhoz, s amikor a faszi felsorolta, hogy mit vigyek nekik, hogy bemehessek oda az állomásra (ahol, teszem hozzá, nincs is semmi hasznos), akkor kiakadtam és kinyírtam mindet. Csakhogy ez rossz húzás volt, mert kaptam ugyan néhány plusz cuccotg náluk, de elvesztettem egy csomó feladatot a Megvilágosultakkal, majd a Zsoldosokkal. Ezeknél tetszettek az okoskodások, a Bandita-Megvilágosultak őrjárat csapdát mindkét oldal szempontjából megcsináltam, aztán végül a Megvilágosultak győzelme bizonyult hasznosabbnak, onnan folytattam tovább. De ott van ugye Baró megmérgezése is, meg az a sok anyázós szöveg a banditákkal, az megér minden tűzharcot. 'gy aztán nem nyírok még ki senkit, amíg van esély az ilyen feladatokra. De nem is fejlődtem egy centinyit se, még mindig az első puskámmal sétálok s még mindig nincs éjjellátó a sisakomban. Az igaz, hogy ott áll vajmi 60000 RU képződményekben a ládában, de csak akkor adom el őket, ha nagyon muszáj. Így, mutánsokra pufogtatni nem kell túl sok tudomány. Viszont marhára tetszik ez a mod is, nagyon jól össze van gyúrva, és az alvás nálam is kizárva egyelőre .
-
Sensut
őstag
válasz borovi #27227 üzenetére
Hú, akkor át kell jussak oda, mert már csak azokat a ritka képződményeket kellene megtalálnom a vezetőnek meg a dokinak, de egész játék alatt csak kettőt találtam belőlük, és azok se a vezetőnek valók. Amúgy ezeket a fontos képződményeket nem is lehet eladni, úgyhogy a többit eladtam és kicsit fejlesztettem a fegyvereken, mert a qrva AK erősen rúgott vissza . Egy Saigát valahol én is felvettem, egy halottól, talán egy mutáns áldozattól, s jól felfejlesztettem azt is, csak épp lőszerem nincs hozza. Ha volna értelme, még kutakodnék a képződményekért, de így, hogy nincs semmi pénzkeresési lehetőség az egész területen, vagy legalább olyan SGM-szerű rejtekhelyek sincsenek, már unom a bolyongást. Az anomáliákat már számtalanszor átkutattam és kizsákmányoltam, a feladatok is elfogytak, úgyhogy irány Pripjáty.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz borovi #27235 üzenetére
Valamit nem értek a Halál Ellen-ben: volt egy polgár a Szevcsenkón, aki egy különleges relikviáért rinyált, ami valakinek a lányának a meggyógyításához kellene, és csak a Mocsári Doki tud segíteni. Az meg elküld ugye, hogy szerezzek meg vagy 10 féle ritkaságot,amiből ő majd összerakja, de elég csak ha felét is megtalálom. Na megvan nekem 5 belőle, a fele, de amikor visszamegyek hozza, szóba se kerül ez a feladat. Nézem a térképet, nincs ott a feladat. Felmegyek a Szevcsenkóra, de sehol se találom a megbízót. Nézem az archívumot, de sehol se találom az erről lefolyt szöveget sem. Pedig külön elmentettem a játékot a feladat felvétele után, és onnan folytattam. Egy darabig követtem is a kellékek listáját, mert kiírta tételesen a térképen. Olyan, mintha gyökeresen törlődött volna. Ha valamit elnézek, akkor a megbízónak ott kellene lennie újra a Szevcsenkón és kezdeni elölről... ennek az egésznek semmi értelme. Most se feladat, se megbízó. Valakinek sikerült ez a feladat egyáltalán?
PS: egy előző mentésben még ott volt a feladat, erről van szó:
[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz Aarpok #27259 üzenetére
Ezt nevezik "kakukktojásnak" (easter egg - angolul) a játékokban, vagyis az ilyen abszolúte logikátlanul beépített, de iszonyatosan elrejtett vagy álcázott tárgyakat, értékeket vagy akár kapukat, melyek sokszor már a csalás határát súrolják. De mivel ezeket a készítők építik be, ha megtalálod, szerencsének és sikernek számít, nem csalásnak. Persze ebben az esetben kicsit gyanús a dolog, mivel módosítani kell egy rendszerfájlt is a megtalálásukhoz, ami utalhat egy tesztelési megoldásra is, amit ott "felejtettek" a készítők. Egyébként minden valamire való játékban vannak kakukktojások.
Észrevettétek, hogy a téli verziónak más a hangulata? Főleg az éjszakai háttérzene valósággal hátborzongató. Kár, hogy hibázik a zsákoknál, nekem bejött odáig. Ja, a nyári villámlás tényleg furcsa volt a havon
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27276 üzenetére
Nem próbáltam onnan tovább a télit nem tudván, hogy még mi jöhet. De szerintem nem lesz tovább gond a télivel sem, mivel olyan feladatot, ahol a jég beleszólhat, nem tapasztaltam a zsákok után. Szerintem tedd át a mentést a télibe miután feltöltötted a zsákokat és folytasd. Ha esetleg valahol behibázik, akkor vissza tudsz megint lépni a nyáriba a mentésekkel.
Kaptam egy újabb ereklyés feladatot Szakálltól, ami már túlzás. Újabb 8 ritka ereklyére van szükségük, ami már összesen legalább 15 ritka ereklye! Őszintén, hadd a nem mondjam ki hol lehetne ennyi ritka ereklyét találni Zatoban? Biztos, hogy ez a mod be van fejezve a feladatok terén is? Én egész játék alatt Svarog detektorral a kezemben sétálok, s bár találtam egy halom közönséges ereklyét, ritkát egyszer csak 5-öt, amitől a Mocsári Doki is meglepődött és törölte a saját feladatát . Újratöltöttem, de többé nem jött össze az 5 ritka ereklye se. Tizenötöt, az már túlzás, mondom én, ennyi nincs az egész játékban.
@ Antonius1978: elfelejtettem, telepítéskor egy helyen lesz két bepipált opció, üsd ki azokat:
A telepítés közben választható opciók:
Téli kinézet
"Spawn menü" (egyfajta cheater programocska)De ha csak a gamedata-t átmásolod a saját COP telepítésedbe, mint bármely másik mod-ot, akkor ugyanúgy működni fog onnan is. Persze a mentéseket is a helyükre. Én telepítettem a télit, átmásoltam a fájlokat az én COP-omba, majd újratelepítettem a nyárit. Így mindkét verzió fenn van a gépen párhuzamosan .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Befejeztem a Halál Ellent, csak a "drágaságos" feladatok maradtak, meg a laboros. A Strelokos magától törlődött.
Ennyi ritka relikviát képtelenség összegyűjteni ezen az egy terülten, vagy ha mégis, akkor egy örökkévalóságig tartana ezzel a tempóval, úgyhogy hanyagoltam őket. Nem az a kimondott akció dús alkotás, de tetszett a sztori és a játék üteme. Lényegében egy módosított SGM, amit szöveg centrikussá alakítottak át jól megvágva benne a kereskedelmet és a lövöldözést. Az viszont tiszteletre méltó benne, hogy bár alig ad lehetőséget a fejlődésre, nem is követel többet az alapszintnél, ellenben más módokkal, ahol nem ad fejlesztési lehetőséget, de jól bele dob a mélyvízibe. Remélem lesz folytatása, a végkifejlet nagyon arra mutat.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #27293 üzenetére
Király, alig várom a folytatást! A sztori, az nagyon jó. Talán majd egyszer a szálak összefutnak valahol, mert ennek a befejezése elég sok kérdőjelet hagyott maga után. Ugye, először a göröggel épp Janovba készültek, aztán megjelenik Noé egy teljesen új szituációban... Kiváncsi lennék a következményekre. Meg kellene próbálnom, mi van ha korábban a 2 relikviát megadom a Vezetőnek? Vajon átvinne-e akkor Janovba, mert csak ennyit kért cserébe. A végén, amint elmagyaráztam neki, hogy a helyzet megoldódott, már nem is kellettek a relikviák, azonnal elindultunk Janovba, de Smaragdnál megtámadtak. Azt hiszem még kisérletezek egy ideig ezzel a moddal.
-
Sensut
őstag
A Halál Ellen elején, egy párbeszédben szóba került A Halál Leple Alatt, mármint a főhős tudja hogy kell dolgozni a halál leple alatt. Gondolom ez célzás erre a modra. Van köze hozza? Csak mert kipróbálnám azt is, látom van fordítása.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #27317 üzenetére
Hát, én elindítottam, de ez minden fanatizmus tetőfoka. Ilyen pucér képernyőt én még nem láttam Stalkerben:
Semmi info sehol, s ebből következik minden egyéb, amit ezeknél a modoknál utálok (golyóállóság 0, ütésállóság 0 s az első áramütés kivégez). Mellesleg olvasgatom az angol fórumokon, hogy ez egy bughalmaz, hacsak azóta nem javítottak rajta, úgyhogy passzolom. A főhős se az, akire gondoltam, talán belekeveredik ő is valahol. Pedig jó nagynak tűnik, egy csomó helyszín van benne, újak is, de inkább nem kínozom .
-
Sensut
őstag
válasz borovi #27319 üzenetére
Kár, pedig jól néz ki. Annyit csináltam, hogy belenyúltam a "kezdő tőkébe" és az immunitásokba egy kicsit, és visszaszereltem a minimapot is. Má annyiszor megszívtam a bugos modokkal, hogy semmi kedvem egy újabbal viaskodni, hogy aztán ott kellejen hagyjam valahol féluton. De talán egy próbát így csak megér .
-
Sensut
őstag
Hát, ez A Halál Leple alatt elég felemás egy alkotás, olyan, mintha valaki unalmában össztákolt volna egy modot a régi pályákból, és hozza nem értő módon néhány feledatot is megpróbált volna beilleszteni több-kevesebb sikerrel. Csak nézzétek ezt a térképet:
Ez egyáltalán nem vall egy profi munkára, és az, hogy a játék mégis szép és Kordon buja, akár egy tündérkert, az az Absolute Nature-nek köszönhető, amit ez a verzió tartalmaz. Hülyeség volt belenyúlni a kezdő felszerelésbe, vissza is csináltam mindent, és kezdtem egy új játékot. A harci, egy lövéses halál bejött, ahogy azt gondoltam, viszont csupán 4 ereklye és egy csomó mutánsalkatrészből vettem startból egy Exot Szidorovicsnál, majd a saját parancsnokom fullra fel is fejlesztette. Még csak egyszer keveredtem harcba a banditákkal, de már a legmagasabb szintű felszerelésben kószálok. Mint mondtam, akár egy pisztolylövéssel padlóra tudnak küldeni száz méterről is, de te is ugyanúgy bármilyen fegyverrel. Azonban az ellenség elég jól átlát a sűrű bozóton, ahová te szinte be se tudsz hatolni, ezért jó előnyre tudnak szert tenni. A hatalmas mutánsokat meg egy lövéssel küldöd a másvilágra, ezért egy adott pillanatban több, mint 60 drb vadkanpatám volt a zsákban, amiből vettem egy Exot . Szóval, hatalmas bajok vannak az egyensúllyal, de nem csak e téren. A feladatok bugyuták, a kiosztás katasztrofális. Startból elküldött a parancsnok Agroponba, hogy találkozzam valakivel, ez a fő feladat. Agropon meg néhány területtel odébb van. A pályák üresek, csak relikviákat találni helyenként. A mutánsok nem telepednek vissza, hanem ott marad minden hulla, nem tűnnek el, mint máshol. Az anomáliák akkorát vetnek ha közel mész hozzuk, hogy leesel a székről. A szökőáram a földön már méterekről megkóstol, de akkorán, hogy azt hiszed a villám vágott a hátad mögé, és az nem a játékban történik. A csavarokat meg hiába dobálod, mert azok békésen átgurulnak köztük. A gránátok valami atombombára hasonlítanak, beleremeg a ház, olyat szól. Én nem ajánlom ezt senkinek, csak annak, aki még egyet bolyongani szeretne a régi pályákon, mert ezt a szűkszavú, átgondolatlan sztorit látva nem sok kalandra lehet számítani így az elején. És még a fent jelzett technikai problémák mind hátra vannak...
-
Sensut
őstag
Az előző poszttal akartam válaszolni, bocsi, elnéztem.
Szóval Janovnak nincs köze a Halál Ellen-hez, normál módon nem tudsz átmenni oda. Viszont ebben a játékban a mutánsok nem mindig hagynak trófeát. Én órákig vadásztam 3 vérszopó karomra, és közben elég sokat kellett lelőnöm ahhoz, hogy begyűjthessem a 3-at.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27332 üzenetére
Phúúú barátom, azóta be is adta a kulcsot ez a Halál Leple Alatt. Ennél a LA legelső demója is jobb lehetett. Amúgy a LA utolsó verziója már abszulúte megállja a helyét a többi közt. Na de ez? Egyszerűen a fő feladatot nem lehet teljesíteni, mert... na megmutatom inkább. Ezzel a videóval rákérdeztem egy angol fórumon, hogy mi van most? Abban a dobozban egy térképnek kellene lennie, de semmi sehol. A feladat se teljesül, ami lényegében az, hogy nyissam ki a dobozt. Itt kész, behalt a dolog. Azt kérdezték, hogy hogy sikerült eljutnom idáig. Na jól van, gondoltam De bezzeg ezt a sz@rt le tudják fordítani az angolok. Nem is értem miért?
-
Sensut
őstag
válasz shield #27337 üzenetére
Köszi szépen, megtaláltam én is, működik. Csak annyi kell, hogy mielőtt elszednéd a kulcsokat a 2 zombitól, menj a ládához és próbáld kinyitni. Akkor kapod meg a következő feladatot, hogy "vedd el a dokumentumokat", és teljesül a "nyisd ki a ládát". Utána kulcsok, és kész. Hogy én hogy nem jöttem rá erre . Jól van, na...
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27339 üzenetére
Most már tiszta, hogy ez egy félkész állapotban hagyott mod. És ez nem az egyetlen példa. Csak az a zavaró, hogy 1.0 verzióval van jelölve. Nem tudom, hogy ott Stalkeréknél hogy van, de nyugatabbra ami kap egy 1.0 megjelölést, az már egy kész, publikus termék, amin nem változtatunk többé, csak javítgatjuk. Az ilyen félkész termékek vagy 0.xx verziót viselnek, vagy egyszerűen alpha vagy beta megjelölést. Én, személy szerint egy olyannak neki se fognék, de egy 1.0, az már jöhet. Ebben a modban látszik tisztán, hogy csak épp berakták a kidolgozatlan feladatokat a helyükre, de se magyarázat, se szöveg nincs hozzuk csatolva, illetve csak vázlatosan. Remélem tovább fejlesztik, mert rengeteg lehetőség van benne, de ebben a formában kiábrándító . Még elbóklászok kicsit benne, de semmi komoly. Most épp arra hajtok, hogy minél több pénzt gyűjtsek össze.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27341 üzenetére
Ki tudja mi történt, de a lényeg az, hogy minél tovább haladsz ebben, annál inkább semmi értelme tovább menni benne. A pályák egyre üresebbek, már olyan alapvető dolgok, mint sugárzás, vagy anomáliák, eltűnnek. Néhol felbukkan egy-egy mutáns, aztán pusztaság mindenfele. Ha téli mod lenne, jól illene az idézet: "Csak tél van, és csend, és hó, és halál". Töröltem a modot, talán majd egyszer lesz valamiféle frissítse-javítása-bővítése, nevezzük aminek akarjuk, és majd akkor...
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #27397 üzenetére
A Változás Ideje kétségtelenül a legszebb mod, amivel eddig játszottam (és már túl vagyok a modok javán). Nem a COP-hoz készült, hanem a CS-hoz! Mindenképp ezt a 3-as verziót szedd le, sajnos ez is elég sokszor bedöglik, de az előzőek még gyakrabban, ahogy olvasgattam a fórumokon. Ez egy repack, ami tartalmazza a teljes játékot a frissítésekkel együtt, és nem kell hozza az alapjáték.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #27400 üzenetére
Ez megy, rendesen elment mindent, csak olykor-ritkán, leginkább területváltáskor vagy visszatöltéskor, kidob. Viszont az autosavet megcsinálja, úgyhogy azt lehet is visszatölteni és folytatni. Még én se vittem végig, de eddig nem volt különösebb problémám vele. Mintha a statikus megvilágítással lenne itt is gond, én teljes dinamikussal tolom, mert furcsamód ez jól megy legmagasabb beállításokkal is, ellenben az alap CS-el, ami eléggé laggol fullon. Emellett, ahogy mondtam már, a legszebb mod amit eddig láttam, úgy grafikailag, mint hangzásilag is. És a legfélelmetesebb is ugyanakkor, igazi horror hangulata van. A magyarítást azt hiszem Saga oldaláról szedtem volt le, de nem biztos.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #27411 üzenetére
Én úgy álltam hozza az olvasottak után, hogy ha megy jó, ha nem kukába vele. Mentés visszatöltésekor valóban vacakol, egyszerűen lezárja magát a játék, de mintha erre a készítők is gondoltak volna, betettek egy launchert, amivel direkt lehet a mentéseket indítani, kikerülve a menüket. Így aztán elfogadtató, más bajom nekem nem volt még vele.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27424 üzenetére
Szerszámokkal kapcsolatban engem is szédítettetek össze-vissza, aztán Smaragnál találtam egyet a bozótban, azt is véletlenül még a téli verzióval a havon. Nyáron nem hiszem, hogy észrevettem volna a gazban. A Doki készít képződményeket, de láttad mennyiért? Annyi plusz pénzem nekem sose volt ebben a modban, igaz Zatonon kívül sose jártam. Egy dolog biztos ezzel a moddal kapcsolatosan: ez nem egy keresedésre épülő sztori, de folytatódnia kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #27419 üzenetére
Ne öld magad, nem vesztettél semmit (most már ide írom, holott ez egy CS mod, A Változás Idejéről van szó). Végigmentem rajta a Szarkofágtól az Ingoványig, meg vissza, pályáról pályára, de egyszerűen nem értem miről is lenne itt szó . Azt kivettem az elején, hogy egy zsoldos vagyok, aki a Szarkofágban ébred a monolitosok közt és talán a tudósok átvertek, mert odacsaltak és törölték az emlékeimet, vagy valami ilyesmi. Aztán elküldenek a Megjelölt után, akiről közben ugye kiderül, hogy ő Strelok. Qrva sokat kell nyargalni pályákon át egy-egy feladat miatt, erre csak a rengeteg rejtekhely az egyetlen vigasz, ebben legalább jól lehet lootolni meg fejleszteni-kereskedni, mert van amivel. Aztán egyszer csak a Csapos elküld Sötét Völgybe, hogy fedezzem Strelokot amikor kijön a laborból, majd találkozom vele a Bárban, aztán Jantarban. Csatlakozom hozza a Radarhoz, ott ő lemegy a laborba, majd vissza is jön, aztán valami kollégákkal elmennek Pripjátyba, tőlem meg búcsút vesz. Szidorovicshoz is kell mennem, ami a világ másik vége. Mikor odaérek Szidorovicshoz, ő elkezd nekem mesélni Strelokról, amit már tudok. Ekkor értettem meg, hogy mindjárt a legelején nekem egyenesen hozza kellett volna vágtázni, és nem más feladatokkal foglalkozni. Vagyis ez egy alapvető hiba, egyik feladat nem befolyásolja/módosítja a másikat, ha közben teljesül. És ezen a ponton a feladatok meghaltak, csak némi bugyuta freeplayhez valókat osztogatnak szanaszét... Nem tudom mi akart ez a sztori lenni, de nincs tovább . Szóval szépnek szép a mod, de vagy nagyon el lett b...szva, vagy egyszerűen csak ez is egy félbehagyott munka. Kár, mert jók benne a fegyverek, meg szépen megy a grafika is, leszámítva, hogy betöltésekkor gyakran kidob. Ilyen látványos anomáliákat, meg kitöréseket még nem láttam egyik játékban se. Meg elég jól használható járművek is vannak benne, be lehet rúgni néhány jó öreg Zsigát is. Szóval, ez inkább egy freeplay modnak felel meg.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #27433 üzenetére
Igen, idáig nekem is tiszta, bár a feladatok sorrendjét jól összekavartam (nem Szidorovicsnál kezdtem a keresést), csak azt nem találom, hogy mi a sztori vége. Az, hogy Pripjátyba menet megbocsájt nekem Strelok, egy dolog, de ott nincs vége a játéknak. Én utána mentem, de többé nem találtam rá. Lényegében a fő szál alig 4-5 feladatból áll, amiket különböző pályákon kell végrehajtani. És annyi, a többi feladat már nem tartozik a sztorihoz. Még bóklászok benne egy kicsit, hátha találok valamit. Amúgy ez a mod a COP megjelenése után készült, mert a COP-os Pripjáty területe van benne, nem a SOC-beli.
-
Sensut
őstag
Ajánljatok még valami jó modot, mindegy melyik játékhoz. Még lenne némi szabad időm, de kifogytam a tartalékokból. Ezeket végeztem ki mostanig:
A Halál Leple Alatt
A Halál Ellen 1
Rossz Társaság
A Szolgálat Katonája
Újságíró Története
GLADIATOR II - A Szövetség Ideje
A Szövetség Ideje v.2
Suttogások Völgye
A Változás Ideje
Secret Trails 2
Way to Pripyat
The Project Medeiros
Spectrum Project
SGM 2.0 Geo
SGM 2.2
FotographPersze új sztorikkal, a sima látvány vagy nehézségi szint módosítások nem érdekelnek (AA, AMK, Misery stb.).
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27438 üzenetére
A fenéket nyomtam végig a Fotografot . Helyesbítek, a listán levőket ismerem. A Fotorgaf ott van on hold vagy egy éve a SOC-ban, valahol még az elején abbahagytam s többé nem jött, hogy folytassam annyira felidegesített. Valami savanyúságot kellett szereznem egy valakinek, ez már nevetséges. Sehol nem találtam olyat a környéken. És még 2 mod ugyanígy: Oblivion Lost és Priboj Story. A PS azt hiszem rosszul ment, azért tettem félre, az OL pedig egyszerűen nem az én stílusom, túl 'kihívós", ahogy nevezik. Akárcsak a ST2. Azt most újra elővettem jobb híján, de az istennek se szórakoztat .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #27442 üzenetére
Épp most fejeztem be a Változás Idejét. Illetve a sztorinak vége lett, aztán bejártam a pályákat, összeszedtem amit csak tudtam, szereztem vagy másfél milliót és annyi. Még vannak olyan mutánsvadász feladatok szanaszét, de már unom azokat. A pályák fele fölösleges ebben a modban, illetve csak freeplayhez valók.
---------------------@Antonius: épp a hangtompítónál hagytam abba, azt egy ürge kéri a boltban, ha jól emlékszem. De közben kell valami savanyúság az ukrán műszerésznek, és ahhoz jönne jól a hangtompító, mert akkor adna az illető cserébe savanyúságot (ezt a bomba ötletet ). Aztán rájöttem, hogy random rakja be a játék ezeket a dolgokat az NPC-hez, s akkor kiakadtam és abbahagytam. Ez nem fair, hogy folyton ugyanazokat az embereket vallatom s az istennek se azt a dolgot adja be, amire épp szükséged lenne. Ez a random spawn dolog amúgy se tetszett ezekben a Stalker modokban, mert mi van, ha kidob a játék (mert előbb-utóbb ugye kidob), és újra kell töltenem. Kezdhetem átkutatni újra az egész terepet, mert a dolgok már nem ott vannak, ahol egyszer már átkutattam, mivel az újratöltés triggereli a tárgyak helyváltoztatását .
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #27446 üzenetére
Igen. A Spectrumot viszont alaposan módosították más oldalról. Egyike azon ritka modoknak, amelyben vannak új terültetek és épületek is. Azt észrevettem a modok során, hogy ritkán nyúlnak bele az épületek vagy akár a pályák eredeti szerkezetébe. Mindig még az eredeti ládák és zsákok is ott vannak, ahol az alapjátékokban, maximum nem nyithatók vagy üresek. Ha sokat játszol modokkal, egy idő után szinte ösztönösen mész rá a rejtekhelyekre, mert azok 99%, hogy ott vannak .
-
Sensut
őstag
Itt kérdezem meg, mert ez a topic mégiscsak aktívabb, mint a SOC. Tud valaki ötletet adni, hogy miért nem tudok kézigránátot használni A Secret Trails 2 + Photorealistic Nature + Horusmod verzióban? Olvasgattam angol fórumokon, hogy először egy dozimétert kell az övre akasztani, ami startból a zsákban van, vagy ilyesmi. Nos, nincs ott, és nem is találtam sehol. Mellesleg doziméterem már van, mert Tab-bal megjelenik és mutatja a sugárzást, csak nem az övemre akasztva, hanem láthatatlanul beépítve, akár a kés vagy a távcső. Korábban egy másik verziót futattam, az Autumn Aurorást, de nem emlékszem ilyesmire ott, bár annak már az elején kiszálltam. Lehet ez egy hiba, amit nem vettek észre, amikor hivatalból beépítették a dozimétert .
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #27458 üzenetére
Nem megy. Eldobtam az összeset s felszedtem újra, de a 4-es gomb nem csinál semmit. Irányítást visszaállítottam, minden, de semmi. Az a gáz, hogy nem lehet csak gránáthoz külön billentyűt rendelni, a 4-es fegyverhez tehetek bármit, nem csinál semmit. Szerintem ez egy hiba, amit valamelyik add-on generált. Olvastam több helyen erről, de megoldást senki se ajánlott. Csak a dozimétert, aminek semmi értelme. Még kutakodom, hátha találok megoldást amivel ki lehetne javítani.
-
Sensut
őstag
Tegye fel a kezét, aki végigvitte a Secret Trails 2-t. Itt esélyed sincs ha harcra kerül sor. Meg kellene menteni Ghostot, de bármerre kerülök, mire odaérek ő már halott, a monolit már kinyírja. Taktikázás kizárva, azok már kilométerekről egy lövéssel leszednek, ködön, bozóton, bármin keresztül (ezt nevezem én realitásnak ). Már oda kerültem, hogy videókat keresek a YT-on a végigjátszásról, mert a mellékelt kézikönyv egy nagy 0, inkább csak egy forgatókönyv, mert tippeket nem ad arra, hogy miként, csak hogy mit kell csinálni. Viszont a YT-on a faszi is feladta a végigjátszást épp ott, ahol én most tökölök. Meg lehet menteni Ghostot egyáltalán? Be lehet ezt csalás nélkül fejezni egyáltalán?
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #27483 üzenetére
Na, én megoldottam bazeg: visszaállítottam a játékos hitpointját az eredetire, s így már teljesen élvezhető a játék. Ez az "one hit kill" miatt képtelenség volt megmenteni Ghostot, mert én még csak nem is láttam az épületet, amiben van, ő már ki is jött onnan és a monolitosok egyből leszedték. Minden oldalról megpróbáltam belopakodni, de képtelenség. A megoldás az, hogy le kell rohanni a monolitosokat, csakhogy ez nem volt lehetséges amíg egy lövés leterített, mert ott négyen is négy oldalról lőnek rád, és azt se látni honnan. Így most sikerült elterelni a figyelmüket, és Ghost kettőt le is szedett az ajtóból, mire én nekirohantam és visszalöktem az épületbe így saját maga hülyeségétől védve meg őt, a qrva anyját . Kaptam néhányat a faromba, de nem haltam meg legalább. Ettől arrafelé csak rosszabb lenne azzal az alacsony hitpointtal, mert most visszaküldtek az erőműbe és ott egy egész sereg monolitos vár rám . Nem is tudom mi lenne, ha minden katona úgy tudna célozni, mint ezek. Egy zseb lőszerrel világháborút lehetne nyerni . Realitás a tököm...
Ja, amúgy aki nem tudja, a golyóérzékenységet itt kell módosítani:
gamedata\configs\creatures\actor.ltx
"health_hit_part" értékét 1.0-ről kell cserélni alacsonyabbra, mondjuk 0.5 -re, és akkor a golyó kevesebb sérülést okoz. A ST2 ben máshol is vannak módosítások e tekintetben, gondolom a lőszereknél és fegyvereknél is, ezért a 0.05 lett a számomra optimális érték.
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #27489 üzenetére
Van, az alapjátékokban is van, és az alapérték 1.0. Csak keress rá a Notepad++ -ban a hit_part kifejezésre.
[actor_condition]
satiety_v = 0.000015 ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ ńűňîńňč ńî âđĺěĺíĺě
radiation_v = 0.0001 ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ đŕäčŕöčč
satiety_power_v = 0.000055 ;óâĺëč÷ĺíčĺ ńčëű ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_health_v = 0.0001 ;óâĺëč÷ĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_critical = 0.0 ;ęđčňč÷ĺńęîĺ çíŕ÷ĺíč˙ ńűňîńňč (â ďđîöĺíňŕő îň 0..1) ęîăäŕ çäîđîâüĺ íŕ÷čŕíŕĺň óěĺíüřŕňüń˙
radiation_health_v = 0.004 ;óěĺíüřĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč âîçäĺéńňâčč đŕäčŕöčč
morale_v = 0.0001 ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ ěîđŕëč
psy_health_v = 0.001 ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ psy-çäîđîâü˙
alcohol_v = -0.0003
health_hit_part = 1.0 ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ çäîđîâü˙
power_hit_part = 0.1 ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ ńčëű
max_power_leak_speed = 0.0 ;íŕęîďëĺíčĺ óńňŕëîńňč (ěŕęń ăđŕíčöŕ, äî ęîňîđîé âîńńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ ńčëŕ) â ńĺęóíäó čăđîâîăî âđĺěĺíč
max_walk_weight = 60 -
Sensut
őstag
válasz rétisün #27491 üzenetére
Na jó, nálam meg 1-en volt hagyva, s ettől még az a golyó is kinyírt, amit a zsákomba tettem . Jól emlékeztem, hogy az AA-s verzió azért nem volt ennyire golyóérzékeny, de nem sok különbség volt. Itt máshova is alaposan beletúrtak, attól ennyire durva. Meg kell találnom egy dokumentumot a monolit bunkerben, de sehol se találom. Ahol mutatják, ott sincs. Remélem ez nem egy hiba, mert akkor betelik a pohár. Újra ...
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #27493 üzenetére
Ahogy mondod. Szerencsére volt egy kép arról, hogy kb. hol van, mert nekem nem látszott, de állva még csak nem is jelent meg a helye se, ha a "használ" gombot nyomtam is. Valósággal "négykézláb" kellett végigtapogatnom azt a pontot és közben nyomtam az F-et, s egyszer csak megvolt a semmiből, mintha jó mélyben lett volna a padló alatt. Ugyanez volt a gond, amikor korábban egy dekódert kellett megtalálni a másik bunkerben. Na az a cucc az AA-s változatban nem látszott volt, ebben viszont már távolról láttam. Az is lehet, hogy ezektől a javítócsomagoktól vannak ezek a hibák, lehet, hogy egy sima alap ST2-ben ezek a gondok nem lennének. Ki tudja. De lényeg a lényeg, segítség nélkül itt cumi van, mert képtelenség megtalálni ezt a papírt csak úgy.
-
Sensut
őstag
A Metrót én se szerettem. Alig vártam vége legyen, csupa mutáns meg lineáris feladat: öld meg a mutánsokat. A Stalker szerintem úttörő a sandbox játékok világában, és valóban nem sok hasonló készül azóta se, talán mert túl munkaigényes, és itt tényleg fel kell kötni a gatyát, ha játszható dologgal akarsz előállni, nem mint egy COD-ban, ahol a halottak száma a tét, de egy qrva kapun vagy ajtón nem tudsz bemenni és elbújni, ha a készítők azt nem akarják. Én csak a Borderlands és Far Cry sorozatokat szeretem a hasonló játékok közül, volt egy sandbox Wolfenstein is ugye, ami nem lett túl jó, de azért még játszható volt. Na meg ez az új Thief, ami elődeihez képest egy hatalmas bukta, de el lehet szórakozni benne... Sanyi, többet nem is tudok a FPS kategóriában.
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #27541 üzenetére
Jónak tűnik, éppen csak elindítottam. Kordonban indulsz, illetve a katonai bázison, itt nagyon emlékeztet a Priboi Storyra. 7-8 pályát ígérnek, ... de inkább itt van a readme tartalma, természetesen angolul:
S.T.A.L.K.E.R Call of Pripyat
SLAYER All-in-one
As far as I know this mod was made in Russia. I had no involvement in it.
What I've done is write the translation and then put together an
All-in-one with help from Olivius at StalkerFrance.
I've included a screenshots folder for when you reach the vanilla maps
in case you struggle to find the new hiding places for tools and quest
items. Try not to use them though. I never managed to find everything
so I repositioned what I could not find myself.
They've done amazing work on this mod,
I've included all the names I can find to credit for it.
But I'm sure there's many I missed and for that I am sorry.
The mod has you starting in the Cordon with your superiors giving you new
tasks that you need to do before heading on to Zaton,
This takes you through 7 or 8 additional Stalker maps, You'll see familiar
faces and places from both SOC and CS as you travel the zone. When you
eventually reach Zaton you will find that as you clear some areas they later
become repopulated, It will often be by factions or splinter groups building
new camps where you can find work.
Stability is pretty good but I do get occasional ctd's,
They are rare and when it does crash a restart is all it needs.
This mod uses Atmosfear 3 so for the best effect you should use the dll's
from the Atmosfear bin folder, There supplied with a 200 grass draw so
back up your own or use vanilla Af3 files if your unable to use the added
grass draw line. -
Sensut
őstag
Csak érdekességből, aki nem játszott a Priboi Storyval.
Szidorovics a Zóna alapköve ugye, hírhedtebb mint maga Strelok a Zónában. Mindent tud, mindenkivel kapcsolatban áll és rengeteget segít, ahogy tud, amivel tud. Na de mi lett az ő sorsa a balhé után. A Priboi Story szerint egy vírusfertőzés végzett vele, ott találtam rá holtan a Katonai Raktáraknál egy veremben, zsebében egy üzenettel. Abban többek közt az áll, hogy gyorsan keresd meg és vedd be az ellenszert, mert most már te is fertőzött vagy! És megkezdődik a visszaszámlálás...Nyugodjon Békében, jó sztalker volt.
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #27544 üzenetére
Jó lenne ez, ha működne, de naná, hogy nem működik ez a Slayer. Én is elakadtam ott. Egy Poker nevű banditát kellene kiszabadítani a sztalkerektől, de nem tűzharccal, hanem alkudozással. Belopsz neki a cellába egy stukkert és várnod kell rá a leszakadt vasúti híd alatt, mivel te nem akarsz sztalkerek ellen harcolni. Csakhogy Poker kiharcolja magárt a dutyiból, lelő pár sztalkert, aztán egy sörétessel nyugodtan visszasétál a többi sztalker között a cellába, és magára zárja a lakatot . Szóval, szerintem várni kell még erre a modra, ha egyáltalán még dolgoznak rajta.
-
Sensut
őstag
válasz Musicking #27553 üzenetére
Én nem dobtam be semmit, miközben dumáltunk átkerült hozza a fegyver. Aztán második nekifutásra összejött, csak épp új játékot kellett kezdenem. Elég értelmetlen feladat volt ez, mert a hídnál a sztalkereket úgyis nekem kellett elintéznem miután majdnem kinyírták Pokert, na meg útközben is vagy 3-at, úgyhogy nagy hűhó semmiért . De legalább megkaptam cserébe a csomag rejteklyét.
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #27556 üzenetére
Itt a kérdés az, hogy mit csináltál te előtte és mit csináltam én előtte, mert általában az előzmények befolyásolják a feladatok sikerét. Én követtem a megbeszélteket, jött a másik banda és elterelte az őrök figyelmét miközben Poker lelőtte az őrt és szépen kiosont, megkerülve a tábort. Csakhogy a hídnál levők is az ellenségei voltak és rátámadtak . Később Poker ott rohangált nekem a fák közt és egy késsel hadonászott a sztalkerek ellen, mint valami holdkóros .
Amúgy nem rossz ez a mod, viszont semmi újat nem hozott idáig. Most már át kell jutnom Agroponba valami rakétákat kell szabotálnom, épp a Szemétdombnál tartok. Ha újnak lehet nevezni valamit, akkor az a túszmentés, ami elég idegesítő, mert az illetőt mindig vissza kell kísérni a táborába. Sajnos nem mindig követi a legrövidebb utat és jól belevezet egy-egy mutánsfészekbe. Na, de ezek a vadkanok itt szinte halhatatlanok, mert legalább 20 sörétpatront eresztettem a fejébe mire kinyúlt. Ez kicsit túlzás, és már látszik, hogy ennek a modnak az erőssége a lőszerhiány lesz. Sido olyan drágán adja az AK lőszert, hogy vehetnék belőle 4 vadi új fegyvert! A hulláknál meg természetesen nincs nagyobb kaliber, csak pisztolygolyók. Hiába lőnek rád AK-val, még a fegyverük is üres. A mellékfeladatokba még nem botlottam, de mindenki kér valamit cserébe ha szívességért mész hozza. Tévedés ne essék, van itt lövöldözés bőven. Én a CS nívójához hasonlítanám az eddig látottakból, és azok után, hogy átlépve a Szemétdombra ugyanaz a banditatámadás fogadott, mint a CS alapjátékban. Talán még a banditák neve is ugyanaz
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Apple iMac 27" 5K 2015 i5"-6500 , 5120x2880, 16GB / 256GB SSD, Radeon R9 M390 garanciával ,üzletből
- Eladó! GA-Z170X-Gaming 3 (rev. 1.0) alaplap+i5 6400+2 8gb 3200mhz ddr4 (Foxpost az árban!)
- PowerColor Red Devil RX 6600 XT - garancia 2024 november - eladó!
- Lenovo Thinkpad T420, 14" HD+ Kijelző, I5-2520M, 12GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad L440, 14" HD+ Kijelző, I5-4200M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen