Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz azopi74 #16 üzenetére

    Már támogatja. A Piledriverre épülő Trinity APU FMA3 és FMA4 utasítást is kezel. [link] - itt leírtuk az utasításkészlet változásait.

    ---

    (#18) GeryFlash: Miért hátráltatná. Találtak megoldást a skálázhatóság problémájára. Az meg világos, hogy előny is lehet, mert az ARM-os cégek is beeshetnek a versenytársak közé. Például NVIDIA, Qualcomm, de vannak még sokan.
    Nem feltétlenül kell megszüntetni a külön GPU-t. A piac visszaesése nem technikai okok miatt történik, hanem az igények csökkennek. A gyártóknak is vannak tervei a dedikált GPU-kra, így ha meglesz a kereslet, akkor megy tovább ez a piaci szegmens. Egyedül az a kérdés, hogy lesz-e rá tömeges igény.
    Az pedig, hogy játékos szemmel mire használhatók az APU-k? Volt erről egy előadás az Eidoshoz tartozó Nixxes jóvoltából (ők jellemzően PC-s portokat készítenek ... pl.: a Deus Ex: Human Revolution). A lényeget a lehetőségekről képek formájában beszúrom:
    , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    A fentiek alapján nem tűnik ez az irány olyan rossznak. A dedikált GPU-kat sem kell feltétlen eldobni. Van helyük ebben a jövőképben. A VGA-k problémája nem a technikai oldalon kezdődik, hanem a kasszánál.

    ---

    (#19) Kopi31415: Nem számít, hogy ki mennyire ügyes a homogén többmagos rendszerek programozásával. A teljesítmény skálázását folytatni kell. Két lehetőség van. Atom szintű processzormagok sokasága, vagy pár erősebb processzormag, és mellé az IGP. Egyelőre minden gyártó az utóbbi opciót választotta.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák