Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
PROHARDVER!
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Silkó
veterán
válasz mrlujoak #248 üzenetére
Nem versenyeztetni akarnám a telókat, hangsúlyoztam, hogy ez a magánvéleményem. Nekem a vízállóság nem elképesztően fontos, volt Sony Z-m, azzal sokaknak gondja volt, mert beázott. Most S3-mam van, vigyázok erre is mint ahogy a többire is vigyáztam, néha kap esőt, de nem ártott eddig neki soha. Nekem személy szerint fontosabb az ujjlenyomat olvasó, és én szeretem az amoled kijelzőt is. A bővíthetőség nekem szintén nem kizáró ok, amíg otg kábelen pendrive-val összeköthető a telefon. G2-n se okozott gondot. De ez továbbra is a saját véleményem.
-
-Valinas-
senior tag
Már többen írták, hogy beázott. Ez azért elég gáz, feltéve ha mondjuk nem méterekkel a felszín alatt nyomogatta. Az meg, hogy nincs rá garancia... nem is értem. Azért, mert nem lehet megmondani, hogy mennyi ideig/milyen mélyen volt a telefon? Vagy mert nem is vízálló tisztességesen?
-
HardRic
addikt
Pár nap után a tapqsztalatok:
Pro:
- Méret: ez a tökéletes tablet mellett használandó telefon. Egykezes, nagyon mobil, kiváló a kamerája. Tehát pont azokban jó, amikben egy tablet nem. Észrevettem, hogy habár csak kicsit kisebb, mint a Nexus 4, ezt mégis mindig egy kézzel használom, azt pedig gyakran nyomkodtam két kézzel.
- Kijelző: Amellett, hogy gyönyörű, élénk, olyan beállításoktól lesz élmény használni, mint a fehéregyensúly beállítás, vagy a kiválóan működő automata fényerő.
- Üzemidő: Aaaaaaaztaku.... Normális használatnál ez tényleg simán két nap lesz. Imádom.
- Kamera: végre nem kell kompaktot hurcolásznom, ha valamit le akarok értelemes minőségben fotózni. A lassított videó meg EPIC!
- Témázhatóság: felraksz egy nova launchert, meg egy témát és olyan mintha másik telefonod lenne. Régebben ehhez root vagy custom rom kellett.
- Telefonálás közben a hangminőség és a hangerő első osztályú.
(- Telekomnál kaptam hozzá BT hangszórót, fantasztikus, nagyon jól szól.)Kontra:
- A vízállóság kamu. Tele van a net beázott Z szériás telefonokkal, az enyémnek is második napra valahogy tönkrement a szigetelése egy ponton. Legalább lesz valami ürügyem, ha esetleg ki akarom cseréltetni egy újra, de na... ezt nem így kéne.
- A rendszer jelen állapotában nincs olyan smooth, mint a Nexusom volt. Olyan appok szaggatnak, amiket utoljára Galaxy S2-n láttam szaggatni. Nagyon várom a Lollipopot, szinte biztos, hogy javítani fog rajta. Majd meglátjuk.
- Az enyémen picit túlérzékeny a kijelző, de már nagyjából megszoktam, ez nem nagy hiba.Összességében oda vagyok érte, sokkal kevesebb kompromisszummal jár, mint a legtöbb telefon. Viszont a frissítést nyálcsorgatva várom, nagy visszalépés egy ART-os 5.0-ról áttérni egy Dalvik-os 4.4-re.
-
kuk@c
tag
válasz Fixmiki #2206 üzenetére
A T-nél amikor rákérdeztem erre a beázásos garira, annyi mondtak hogy a gyártó szerviz is csinál egy nyomáspróbát...
Ha ott jól szerepel és a teló beázott, akkor a páciens nem csukta vissza valamelyik kis fedelet...
Viszont ha a nyomáspróba során hibásnak találják és beázott a teló, akkor az biza garanciális hibának minősül...@
"Csak a Puffin adhat Nekem erőt és mindent lebíró akaratot..."
-
VincentV
csendes tag
Akinek nincs ilyen hibája az kihasználja a vízállóságot?
Nekem egyáltalán nem volt ilyen gondom az ajtócskával. Ránézésre és tapintásra is síkban volt a készülék oldalélével kezdetektől fogva tehát elvileg jól zárt, de mégis beázott valahol. Lehet, hogy nem ott, de akkor ezek szerint több gyenge pontja is lehet ennek a nagy vízállóságnak nem csak az a fül.
[ Szerkesztve ]
"ice-ice-baby" - jég-jég-csecsemő
-
VincentV
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Helyzetjelentés a beázott Z3c-m ügyében. Ugyebár múlt héten kedden adtam le garanciális javításra a Cordonhoz a készüléket és - bár az ügyintéző mondta, hogy 15 munkanapnál hamarabb is meg szokott lenni a vizsgálat - de egy jó két hétre lelkiekben felkészültem, így arra nem számítottam hogy már hétfőn, azaz tegnap reggel megkapom az sms-t hogy mehetek a készülékért.
Meló miatt csak ma délelőtt tudtam bemenni.
Nem volt sok időm az előtérben összerakni magamban a lehetséges hárítós szövegekre adandó frappáns válaszokat, de nem is volt rá szükség, mert 2 perc várakozás után azzal a jó hírrel fogadtak, hogy adnak egy teljesen új, lefóliázott telefont.
Ezabeszéd!Gyors próba, service menüben a legfontosabbakat lecsekkoltam minden frankónak tűnt és már libbentem is ki az ajtón a zsír új telefonnal. Kb így kéne mennie a hasonló garanciáztatásos dolgoknak és mindenki boldog lenne.
Tehát nekem az első és remélhetőleg az utolsó találkozásom a Cordonnal mintaszerű volt, nincs okom panaszra.(aztán ebben lehet, hogy az is benne volt, hogy úgy volt szar a szigetelés a telefonban ahogy volt és nem tudtak sehogy belekötni de szeretném azt hinni, hogy ha neadjisten újra találkoznom kellene velük akkor is ugyanígy menne minden)
"ice-ice-baby" - jég-jég-csecsemő
-
cucumber87
tag
Sziasztok!
Eddigi pozitív hozzáállásom után most nagyon morcosan írok nektek, igazából megnyugtatást remélve.
Ugye legutóbb nekem is fotózási problémáim voltak, de bevittem a t-pontba és 1 héten belül cseretelefont biztosítva alkatrész cserével tökéletesen szuperált a telefonom. (a vízállóságát is teszteltem ugyanis hétvégi pihenés volt)
Most hétvégén egy szintén hétvégi pihenés alkalmával vízbe mártottam. Természetesen előtte ellenőriztem a fedeleket, de ennek ellenére az első merülés után beázott, pedig éppen csak beleért a vízbe.
Most teljesen le vagyok döbbenve, ugyanis nem véletlenül választottam vízálló telefont, ami nincs még két hónapos és már másodjára fogom szervizbe vinni.
Volt már másnak is hasonló problémája és korrektek voltak a magyar szervizesek?
Cooler Master MCS-S400-KN5N-S00 Silencio S400 FSP 550W HYDRO GE 550 AMD Ryzen 5 3600X MSI B450M MORTAR MAX Kingston 2x8GB HX432C16FB3K2/16 3200MHz DDR4 HyperX Fury Black Samsung 250GB 970 EVO Plus MZ-V7S250BW M.2 PCIe Be quiet! Pure Rock BK009 XFX GTS Radeon RX 580 8GB TripleX Edition
-
G@be22
tag
válasz cucumber87 #5922 üzenetére
A helyzet az, hogy valószínűleg az enyém is beázott, ma került be szervízbe. Voltam vele uszodában, legalább három alkalommal, és igen rendszeresen lemostam a kosz és minden ellen.
Most szombati buli alkalmával kiváncsiak voltak ismerősök és büszkén mutattam h birja birta is, de pár órával később eldobta a sim kártyát, de ott még kivétel után magához tért (vizet nem éreztem és nem láttam), másnap reggelre elhalt az érintő, később ujra működött. majd egy rövid ideig megint nem, de vasárnap délután, megjavult ismét (gondolom kiszáradt), ekkor jöttem rá a nyomás teszt alkalmával, hogy már nem vizálló a teló... Mondom rendszeres uszodába járó darab volt, és bírta is, szombatig, amikor meg se lett merítve csak folyó víz alá lett tolva...Én is azon a véleményen vagyok, hogy azért Z szériát választottam és azért fizettem többet ezért a telóért, mert ki szeretném használni ezt a lehetőséget.
Mostmár gariban van és csak reménykedek, hogy jó fejek lesznek és nem bukom be a telómat ami két hónapos és rajta van még rahdeli részlet...
Nyomásteszt negatív lett, ezért bizakodom egy kicsit...
-
spawn21
veterán
-
Ateszpapa
addikt
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem, mert lehet ez lesz az SGS4 után...
Ti mennyire szoktátok vízbe meríteni a készüléket, bírja rendesen?
Strandra vitte már valaki úszkálni a telcsit, és túl is élte?Arra gondoltam, hogy a kis babánkat visszük úszni, akkor a telóval csinálnék videót, képeket róla.
Volt már akinek beázott a készüléke és igaz, hogy biztosításban sem cserélték?
-
cucumber87
tag
Sziasztok!
Mint már említettem a telefonom második vízbemerítés után sikeresen beázott. Szó se róla miután bevittem a T-pontba ott zokszó nélkül átvették, adtak cseretelefont és 1 héten belül mehettem az új készülékért.
Amit viszont tanácsként kaptam az fura azt mondták a zárható töltőfedél általában bizonyos használat után enged és ott ázik be ezért dokkolós töltőt ajánlanak....én csak azt nem értem akkor a sony miért nem adja ki alapból ilyen töltőnékl jó nekik hogy folyamatosan cserélhetik a készülékeket?
Továbbá nem rég felfrissített a telefonom lolipopra és lehet én vagyok az amatőr de az istenért nem találok olyan lehetőséget hogy az összes futó programot egy gombnyomásra bezárjam, amikor megnyomom a futó programok ikont. Tudna valaki segíteni, mert folyton egyenként X-elgetem ki a programokat.
Cooler Master MCS-S400-KN5N-S00 Silencio S400 FSP 550W HYDRO GE 550 AMD Ryzen 5 3600X MSI B450M MORTAR MAX Kingston 2x8GB HX432C16FB3K2/16 3200MHz DDR4 HyperX Fury Black Samsung 250GB 970 EVO Plus MZ-V7S250BW M.2 PCIe Be quiet! Pure Rock BK009 XFX GTS Radeon RX 580 8GB TripleX Edition
-
nagyúr
válasz kllzslt #7925 üzenetére
Azért persze paráztam, mindig van, hogy írja valaki,hogy beázott, pedig ugye elvileg nem kellene. Mindig csekkolom a fedeleket, eddig nem volt baj. Olyan sokszor úgysem kell fóliát cserélni, fél év alatt kétszer kellett, mert a karcálló is egy idő után mikrokarcos lesz és egy idő után az ujjlenyomatokat is jobban kezdi gyűjteni és ez idegesít. Megoldottam, vettem előre is, hátra is olcsón 10 db-ot, egy ideig elég lesz
-
Dino69
aktív tag
Sziasztok.
Gondoltam leírom lebilincselő sztorimat, az egri vodafone-osokról.
Miután beázott a teló úgy hogy be volt zárva minden fedél, mert a nyomásteszt bezárt ajtókkal nem tartja a nyomást, gondoltam elviszem hát garanciáztatni, ahonnan vásároltam red előfizuval.
Kb el sem mondtam hogy mi a problémám, már rögtön közölték hogy ez garancia vesztéssel fog járni...
Megkérdeztem,hogy az, amikor a telefon beázik zárt fedélnél??
Rögtön mondták hogy csak csepp álló a telefon, és hogy sok reményt ne fűzzek a cseréhez. Mire megmutattam a nyomáspróbát, amit lereagáltak egy olyan mondattal, hogy a telefonban lévő pára miatt nem működik helyesen.
Kezdtem kissé bepöccenni már.
Mondtam hagy döntse már el majd a szerviz, hogy mi tévő lesz ebben az esetben. Miközben írták a jegyzőkönyvet, mondta a srác, hogy ő beleírná azt hogy a fedelek könnyen nyitódnak.
Ezt nem hiszem el, mondtam, majd mutattam hogy a telefon oldala tökéletes síkban van, így ez nem került bele, de azért mikor elolvastam a jegyzőkönyvet megcsillant a szemem, a kijelző: karcos állapoton.
Megkérdeztem hogy WTF?? Egy karc nincs rajta. majd szakértő f.szopó eladó közölte, hogy nem makulátlan, s hogy írni kell valamit.
Itt már nem volt idegzetem baszakodni, mondtam jóóóó, megköszöntem a fantasztikus segítséget és eljöttem, persze cseretelefon a környéken nem volt használható.
Ezek után k.vára kíváncsi leszek mit dobnak a szervizből, de ha nem optimális, biztos elkérem majd az egri panaszkönyvet, és szétverem a fejükön....[ Szerkesztve ]
-
umfrider
senior tag
Szia!
Körülbelül 500 féle van forgalomban. Bay-en 20 Ft-tól 10,000.- ig. Tapasztalat? Aztt találsz itt a fórumon, csak keresni kell.
Más
Immár én is azok táborát erősítem, akinek beázott a készüléke. Mielőtt belevágtam a medencébe megnyomkodtam az ajtókat, sőt tok is van/volt rajta. 3 percig semmi probléma nem adódott, azonban utána megrottyant. Most kitettem a napra, hátha. A remény hal meg utoljára. Hétfőn viszem a digitalba. Csak a baj az, hogy nincsen csere telefonom, nem, hogy nanoSIM-es...'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
-
Armahun
addikt
válasz levente222 #9425 üzenetére
Szerintem ez a készülék inkább papíron vízálló.
Ezen a fórumon több darab is beázott, annak ellenére, hogy a nyomásteszt szerint megfelelt.Részemről még strandra sem viszek telefont, nem hogy a vízbe. Ott mást kell nézegetni, nem a telefonokat, meg a tabletteket.
Aki meg vízben szeretne fotózni, az vegyen célkészüléket.
Szerintem.[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
holozis_HUN
veterán
válasz johnny82 #9674 üzenetére
Vannak indikátorok az usb füleknél. Ha beázott, valószínűleg pirosak és a kamera párás lehet. Elől hátul üveg, érdemes megnézni, hogy mennyire karcos. A kijelzőt is érdemes megnézni, rendben vannak-e a színei stb. Mint másik használt telefonnál, megnézni milyen külsőleg, nem-e látszik hozzá nem értő ember beavatkozása. Garanciapapírt is érdemes megnézni, hogy lett-e már gariztatva. És fontos, hogy NE GSM boltból származzon , hanem szolgáltató vagy olyan volt, ahol gyári garit adnak 2 évre. Hirtelen ennyi jutott eszembe
El errar es humano y el perdonar, divino.
-
szabacsik
őstag
-
93SS
csendes tag
Sziasztok!
Nekem is van egy folyamatban lévő beázásos storym:
Július elején vettem egy Z3C-t a T-nél. Odahaza egy tál vízben kipróbáltam a vízállóságát már első nap. Kb. 20mp-ig volt víz alatt, átment a teszten. Akkor és utána sem volt ennek semmilyen káros hatása. Egyébként ezért választottam ezt a telefont, mert szerettem volna néha vizes környezetben is használni egy komolyabb tudású készüléket. Tehát ezzel a reklámfogással adták el nekem a telfont.
Mivel az első vizes tapasztalatok jók voltak, egy hetes korában bevittem a strandon a vízbe. Mellig érő vízben volt a kezemben , tehát max 40-50cm mélységig merült (tény, hogy ez így is mélyebb, mint a tál víz otthon). Olyan 10-15 perc vízben tartózkodás után kijöttem és szerettem volna használni. A képernyőn azt láttam, hogy menük meg mindenféle alkalmazás meg vannak nyitva. Próbáltam kilépegetni, hol reagált, hol nem, majd az egész kijelző érzékelése megszűnt. Itt rögtön levágtam, hogy beázott. Kikapcsolás, törölgetés. Megnéztem a zárófedelek alatt nem volt víz, nem ott ázott be. Később bekapcsoltam és már a kijelző is minden színben játszott, ezért a fedél alatti reset gombbal gyorsan kikapcsoltam és hagytam száradni. Mivel elutaztunk nem tudtam bevinni a boltba csak néhány nap után, addigra már kiszáradhatott, mert a kijelzőn már semmi hiba nem látszik bekapcsolva, viszont nem érzékel semmit. A boltban azt mondták vigyem egyből a szervizbe, mert ők is oda küldenék és így gyorsabb a folyamat. Kérdeztem hogy van-e lehetőség cserekészülékre, nincs. Ennyit a T ügyfélbarát viselkedéséről. Viszont megkaptam a Cordon elecronics címét. Itt készségesen átvették a készüléket, a felvételi lapra hibajelenségként beírták, hogy "beázott, bekapcsol de nem érzékel". Közölték, hogy értesítést kapok amikor lehet menni érte.
Jelenleg itt tart az ügy, kíváncsian várom mi lesz a vége. Sajnos azóta fórumokon olvasgattam és nagyon rossz tapasztalatokat láttam ezzel a szervizzel kapcsolatban. Állítólag egyeseknek belebarmoltak a telefonjába, majd arra hivatkozva megvonták a garanciát. Én egy egy hetet használt karcmentes telefont adtam oda javításra, amit az IP68 keretein bőven belül használva ért károsodás. Esetleg tud valaki tanácsot adni, hogy mit lépjek akkor, ha nekem is ilyen mondvacsinált indokkal garancia megvonással áll elő a szerviz? Sajnos jóhiszeműen jártam el velük és nem dokumentáltattam az állapotot az átadáskor Most baromira aggódok a telefonom miatt.[ Szerkesztve ]
-
93SS
csendes tag
Igaz. Végül feleslegesen paráztam, mert kicserélték. Adtak egy nullkilométeres telefont egy aláírásért cserébe. A csaj azt mondta, hogy ha nem az én hibám a beázás és ezt a vizsgálat alátámasztja, akkor kicserélik. Ugye a fedél alatti indikátor nem színeződött el, mert zárva volt rendesen, a belsők meg gondolom igen, mert valahol tömítetlen volt a cucc. Sajnos ez is made in china és hiába vannak a sonynak licenszei meg előírásai, a rizsföldről havi 70$-ért felvett szakemberek úgy tűnik mégis kiengednek hibás darabokat. A panaszok számából ítélve nem is keveset. A szervizben várakozásom alatt is több ember hozott be sony készüléket és volt egy előttem távozó fiatal pár, akik felháborodva vágták ki az ajtót, a nő kezében tömött A3-as boríték hivatalos iratokkal "ez Magyarország, dobhatjuk a telefont a kukába" - mondta. Aztán persze lehet, hogy az ő hibájuk volt, nem ismerem a körülményeket.
Vízállóságról akkor én is egy pár példát:
- Főnököm Z-t vett amikor anno kijött, kerti medencéjében beázott. Kicserélték.
- barátnőm nővére múlt héten csomó videót csinált Z1C-vel a tenger alatt. Semmi baja a telefonnak.
- Az én Z3C-m a tál vizet bírta, strandon 40-50cm-en pár perc alatt eldobta magát. Kicserélték.
- Ezen a fórumon az egyik srácnak a vízi csúszdán beázott a Z3C, a másik srácé vízbe volt sokszor és bírjaÉn azt a következtetést vonom le ezekből, hogy vannak jól sikerült és hibás, rosszul tömített darabok is forgalomban minden Z Sony-ból. Aki bevállalja,hogy ilyen ügye lehet vele (szerviz, kieső használat, elvesző adatok, vagy kicserélik vagy nem...) az vigye be a vízbe, de aki nem vállalja a kockázatot az ne kísérletezzen! Sajnos az én szemeben ez addig csak reklámfogás marad, amíg a Sony nem képes rá, hogy a kijövő termékek 100%-ban teljesítsék az IP előírást. (hallottatok már beázott Seiko Kinetic-ről? Nem is fogtok! Akit érdekel nézzen utána a gyártástechnológiának... output quality) A szomorú az, hogy én ezért választottam ezt a telefont mert tudja az IP68-at, magyarán átk..ták az agyam vele. OK, kicserélték. És? Most ezzel mehetek vízbe? Nem baj majd kicserélik ezt is? Értitek...
-
93SS
csendes tag
Ezekkel tisztában voltam. Az oka ennek az előírásnak hosszú távon nyer értelmet. Mert a klór és a só agresszív anyagok és megtámadják a tömítéseket, rühesedik tőle a gumi meg a szilikon, valamint a fémeket is korrodálja. De ha egy új IP68 készüléket (vonatkoztassunk el a márkától) bármilyen vízbe vagy annak vegyületébe merítünk, nem szabad azt beengednie a szabványban meghatározott mélységig és ideig. Ha klóros vagy tengervíz után letakarítod DI vízzel akkor nem kéne hogy baja legyen (feltéve hogy nem jut be olyan helyre ahonnan nem tudod kimosni).
De jogos! Le van írva, hogy nem lehet, úgyhogy nem lehet és pont. De az a pálya, hogy édesvízben is beázott só és klór nélkül. A készülék nem felelt meg az IP68 szabványnak amit a gyártó garantált, ezért a garanciális csere megtörtént. Tehát elismerték a hibát. És ez a helyzet minden garis cserénél, mert nem jófejségből adnak két telefont egy áráért. -
5oultrain
aktív tag
Sziasztok!
Ma készülök vásárolni egy Z3C telefont használtan. (pár hetes)
Az a kérdésem, hogy a szervíz menüben hogy tudom megnézni a nyomás próbát, és mi az optimásli adat.
Szeretném megtudni, hogy esetleg korábban beázott-e a telefon.
KösziPSN ID: legalkriminalz
-
holozis_HUN
veterán
válasz 5oultrain #10290 üzenetére
*#*#7378423#*#*
Ez kell beírni a tárcsázóba, service test és pressure sensor.
Beázásra pedig vannak indikátorok, az ajtócskák alatt. Azok pirosak ha beázott. Illetve érdemes megnézni, hogy púpos-e a háta, a kijelzőt különböző színeken megnézni, hogy rendben van-e. Hangszórót is tesztelni, egyéb dolgok amikre van lehetőséged
Indikátorról találsz itt fotót a fórumon.
El errar es humano y el perdonar, divino.
-
taki01
őstag
Most kaptam az sms-t a cordontól hogy kész a beázott telefonom. Remélem kicserélik egy újra. Így megérte az a pár csúszdás videó.
-
foldipeti
csendes tag
válasz foldipeti #8514 üzenetére
Üdvözletem ismét! Június 6-án írtam ide (#8514), hogy beázott a telefonom amit tegnap végre visszakaptam.
66 nappal ezelőtt június 8-án leadtam (Ujmobilok.hu) imádott telefonomat beázás miatt. Mondták, hogy hívnak ha megtudnak róla valamit. Csak vártam és vártam, mondom akkor felhívom én őket, mire mondták, hogy szakértői véleményre vár (ilyenkor már 3 hét telt el). Még mindig csak vártam, de azért heti 1-2-szer azért betelefonáltam, hogy mi a helyzet a készülékkel: "Szakértői véleményre vár"... kezdtem már aggódni kicsit, hogy mi a tosz lehet már ennyi ideig..
Július 22-én ugyan úgy telefonáltam mire ugyan azt mondták... DE! 3 perc múlva csörgött a telefon, hogy elérték a szerviz vezetőjét akivel kiderítették, hogy a Sony elismerte a saját hibáját (Hát még jó hogy basszus, be volt csukva az összes retesz eddig nem volt baj ha vízben volt) és kicserélik a belsejét szóval a jövőhéten átvehető a telefon, hívnak ha megérkezik. Türelmesen vártam, 2 hét után megint rájuk csörögtem és nem tudtak semmit se mondani róla.
Aztán hétfőn ismét telefonáltam ahol 15 percnyi várakozás és szervizzel pletykálás után végül voltak szívesek és elmentek a telefonért amit kedden több, mint 2 hónap várakozás után visszakaptam a telefonomat egy teljesen új belső panellel..
Tehát vízbe ezek után már nem fogom rakni, a garim 2 hónappal meg lett hosszabbítva és végre újra tudom használni ezt a csoda kütyütAkit nem érdekel annak bocsi, de gondoltam elmesélem a kis "kalandomat"
[ Szerkesztve ]
-
Schatt
csendes tag
Sziasztok!
a gyári tárcsázó helyett a dilaer one-t használom de egészen a hívásig engedi a z3c utána átveszi a sajátja, bejövő hívásoknál sem a dialer one hanem a sajátja jön elő????- ma 3 alkalommal fordult elő: bejövő hívásnál nem a fogadás lehetősége jött fel hanem a záró képernyő amin másik értesítés mellett a bejövő hívás értesítése is megjelenik de csak dupla koppintás után oldja a képernyőt és tudom felvenni .... ki fogom próbálni mert szerintem az inteligens fogadás sem megy ilyenkor...
találkoztatok hasonlóval?-beállítában 4g-n van a telefon ( és vodafonos vagyok) ez jó vagy nem van értelme , vagy kacsoljam ki?
kösziS4 minit cseréltem le, de sajnos sok apró bosszanó dolog van ami a Samsungnál nem volt mintha a Sony nem tette volna annyira oda magát mint a koreaiak.( ez a második mert az első beázott és kilehelte a lelkét hál istennek 1 hét után tehát ez 10 perc mosdóban fürdéssel kezdte és csak azután vettem birtokba
[ Szerkesztve ]
Üdvözlettel: Attila
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Gondoltam, írok ide pár sort a telóról, mert történt egy incidens amin talán elgondolkoznak a lelendő vásárlók. Ez ugye egy vízálló telefon lenne, másfél méterig, 30 percig. Na most az történt, hogy 5 perc alatt beázott egy medencében. A telefon 1 hónapos, még biztosítás itt lett kötve a T-nél, ugyan is onnan van a készülék. Nem az enyém a készülék, hanem a barátnőm tesójáé, csak a barátnőm nevén van, ezért mi intéztük a "garanciát". A probléma tulajdonképpen itt kezdődik, ugyanis a Cordon nevű cég (Sony márkaszerviz) visszadobta azzal a kifogással, hogy a készülékben ismeretlen eredetű folyadék nyomai találhatóak és ezért garanciába nem tudják javítani, azaz kuka nagyjából. Hogy ezt mire fel azt nem tudom, ugyanis ez vízálló lenne. Annyiban nem marad a dolog, mert írunk egy panaszlevelet a sony-nak és ha az sem segít akkor megy a fogyasztóvédelemhez az ügy, de mégiscsak felháborító az egész. Az biztos, hogy Sony telefont úgy senki ne vegyen, hogy az vízálló, mert ez csak egy LEHÚZÁS, ÁTVERÉS!
-
kuk@c
tag
válasz Runner_fxr #11062 üzenetére
Én is azért vettem ilyen telót hogy vízbe vigyem... Vittem is annak rendje módja szerint... Semmi gondom nem volt ezzel a dologgal...
Egészen addig amíg párszor le nem ejtettem... Nem tört el semmije, de gondolom valahol a ragasztás meggyengülhetett ezzel, mert elkezdett szivárogni a kijelző szélénél bele a víz...Egyébként az lehetett, hogy megnézték zárt fedelekkel nyomásteszten és úgy jó volt... Magyarán nem rakta vissza valamelyik fedelet rendesen és ott beázott... Sajnos ilyenre nincs gari, csak a biztosítás...
Hívjátok fel a biztosítót, a telót elviszi az MPL, majd kb. 12-15 munkanap múlva az önrészt kifizetve a futárnak nagy valószínűséggel kicserélik a telót...
@
Ui.: teljesen jó hogy leírod a dolgot annak aki esetleg ilyen telón gondolkozik. Csak az a bibi, hogy ha tényleg user error a dolog /lejtette korábban, nem rakta vissza a fedelet rendesen/ akkor nem a Sony-t kell szidni...
[ Szerkesztve ]
"Csak a Puffin adhat Nekem erőt és mindent lebíró akaratot..."
-
veterán
válasz Runner_fxr #11067 üzenetére
"Nyilván sok beázásos probléma volt és az az utasítás, hogy akit lehet zavarjanak el a fenébe."
Nyilván képben vagy, követed a fórumozók leírásait véleményeit onnan szűrted le.
A szerviz tapasztalat dióhéjban eddig a következő (hogy ne menjen az idő a kereső használatával) a többi fórum társunk elmondása alapján:
A Cordon a beázott készülékeket nyomáspróbának vetette alá, akinek zárt felelek mellett jól zárt a telefonja, annak a garanciális ügyintézését elutasította (szerintem teljesen jogosan). Akiknek a nyomáspróba során bárhol nem zárt (ragasztás, üveg stb) mind egy szálig kicserélte/javította. Az elutasított garanciális igény ritka mint a fehér holló (az ügyszámhoz képest) és ez az itteni tulajok tapasztalata is.
Ha azt nem tudod bizonyítani hogy a fedelek zárt állapotát körültekintéssel ellenőriztétek vízbe mártás előtt, a Cordon viszont tudja azt hogy zárt fedelekkel nem folyik bele víz, akkor sok mindenről nincs értelme tovább beszélni.
Remélem a biztosító fizet és rendeződik az ügyetek minél hamarabb!Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
veterán
válasz Runner_fxr #11072 üzenetére
A fedelek alatti gumi tömítés is állhat félre, a fedél is egy kosz miatt hajszálnyit lehet nyitva stb.
DE.
Pont annyit feltételezek mint te. A legelső hozzászólásod ebben a fórumban az, hogy kinyilatkoztatod hogy átverés, lehúzás stb. Mindezt úgy, hogy a barátnőd testvéréé a telefon, de hétszentség hogy be volt zárva a fedél, és a telefon sosem volt leejtve. Minden pillanatban együtt lélegeztetek?
Ha pedig egy céget nem érsz el telefonon, az "mocskos banda".
"Előtte már mondta egyből a T-nél is az ügyintéző, hogy a beázás a necces lesz, mi se ők nem tudják bizonyítani, hogy ki a hibás"
Ez nem így van.
Az ügyintézők értelemszerűen nem tudnak minden gyártó készülékéhez teljes mértékben felkészültek lenni, így megkérdőjelezhető a véleményük. Jelen esetben ez egy kvázi egyszerű dolog, mert a laborban felteszik nyomáspróbára a telefont, és mint írtam, a vevő tényleg nehezen bizonyítja hogy zárva volt-e a fedél, a gyártó viszont azt tudja bizonyítani hogy zárt fedéllel beázik-e a készülék. Tehát nem arról szól a dolog hogy én vagy a gyártó mit feltételez (mert az nem számít) hanem hogy mivel tudja a vevő és a gyártó az állítását alátámasztani.
A tapasztalat az hogy egy halom telefon beázott úgy, hogy a fedelek zárva voltak, ezeket viszont a Cordon eddig szó nélkül cserélte bevizsgálás után. Ez a vízálló dolog tényleg necces, de a márka és a szerviz szolgáltatást végző cég fikázása egyetlen félig személyes eset alapján azért legalább annyira az. Ha az általad vélelmezett "utasítás" tendencia lesz, majd megkövetlek.
Remélem a biztosító fizetni fog, és mielőbb rendeződik a barátnőd testvérének a problémája.(#11076) Vefy
Egy google fiók eltávolítását majd újbóli hozzáadását megpróbálhatnád. Ha szerencséd van, az is elég (ha google szinkronnal kezeled a névjegyeidet). Nem egy névjegyekkel kapcsolatos beállítási problémát oldott már meg.[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
szabacsik
őstag
válasz Meghivott #11119 üzenetére
Igen, sajnos rossz készüléket fogtam ki, de ez ritka.
Először jack dugó adta meg magát, utana megcsinálták mire az értesítő led lett rossz amire ezt megcsinálták a mágneses töltő lett rossz majd elengedett a kijelző ragasztása amiután beázott de valamelyik hibával 2szer is beadtam mire kijavították. Mára törzsvendégnek érzem magam cordonnál/\____/\
-
Armahun
addikt
Ilyen tüneteket beázott készülékek tulajdonosai írtak sajnos.
Adjátok be szervezte, az eddigi tapasztalatok azok, hogy cserélik a készülékeket.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Foose
addikt
válasz Armahun #11318 üzenetére
Aham.... A gond csak az,hogy a tulaj nem pesti,csak az akitől kapta. Viszont nem szeretné hogy bármit is meglásson a pesti illető abból ami a telón van. Persze ha neadj isten szervíz tud valamit csinálni vele,és nem egyből cserélik,akkor is gondolom gyári sw-el küldik vissza. Ergo ha nem kapcsol be később sem,akkor valószínüleg beázott. Értem. Szegénykém,ez az egy telója van,meg egy tini lánya,akit most így elérni sem tud. Köszönöm,várom az ötleteket akinek van még esetleg!
[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
veterán
válasz Viktor0610 #11300 üzenetére
csak többnyire amatőr üzemmódban jobb képeket lehet vele lőni...
(#11309) Quasi_modo
Elmondta a véleményét amivel azért nincs egyedül. Szeretem a z3c-met, nincs is alternatívája jelenleg, de ha elsősorban auto módban fotózik vele valaki, összevetve más csúcskészülékekkel, hát eléggé bosszantó tapasztalatokra lehet szert tenni. Ráadásul van olyan gyártó, aki ugyanezen modulból többet tud kihozni. Ahogy azt már Wajk is mondta egyszer, itt egyértelműen szoftveres gyengeségről lehet csak szó, a HW-ből sokkal többet ki lehet hozni (ahogy jó adag szuttyogással, manuális buherálással ezen is összehozható).(#11311) RCTiv
Van fólia a telefonon?(#11315) Foose
Hát ha jóban vagytok az ex-szel, akkor érdemes személyesen megvizsgálnod a problémát közelebbről. Ha beázott ígyis-úgyis szerviz lesz a vége. Készítsétek elő a telefon számláját, garancia levelét (utóbbit jellemzően nem kérik), tehát ha a tulaj más, akkor tudatni kell vele hogy a telefonnal baj van. Nem éppen diszkrét megoldás...[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Foose
addikt
Sziasztok! A tegnapi elvileg beázott z3 compact-al ennyi történt azóta. "beindult a telo, de tûz forro, es mindig ujra indul. csak kikapcsol fèl percenkènt. illetve ujra indul." semmi remény hogy működni fog? Inkább menjen szervízbe? (nem mindenkinek egyszerű szervízbe rohangálni,mert akinél a teló van,rohadtúl nem budapesti...) Semmit nem jelent hogy néha elindult?
[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
veterán
válasz holozis_HUN #11336 üzenetére
Ja, és a Youtube frissítés is kiváló szokott lenni beázott telefon javítására... OMG...
(#11334) Foose
Ha nem budapesti akkor is van lehetősége futárral a Cordonba küldeni a hibás cuccot, vagy a számlán szereplő cégnél (a vásárlás helyén). Ha beázott, akkor az már sose lesz normális, szerviz kell neki.[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
holozis_HUN
veterán
válasz Williamgrant #11339 üzenetére
Már bekapcsol, lehet szoftveres gebasz lett a melegedés miatt, nem biztos hogy beázott... Dr majd a szervíz megmondja... Jut eszembe, indikátor nézés volt?
El errar es humano y el perdonar, divino.
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz Williamgrant #11324 üzenetére
De azért mellesleg igazam volt. Az autó módról meg ua. a véleményem mint neked. Azért nem is használom azt a módot.
(#11334) Foose Ha a beázott mobilt bekapcsolgatod mielőtt kiszárad, akkor lehet sikerül végleg hazavágni.
valami
-
caverinha
aktív tag
Sziasztok, ugyan Z1c fórumba már írtam ezt,de ide is leírom,mert érdekel többek véleménye. Szóval kedden beadtam Cordonba a szeretett z1c-met,h strandon zárt ajtók mellett beázott a sim-nél. Tegnap jött az SMS,h a készülék elkészült mehetek érte,de mivel4ig dolgoztam csak hétfőn tudok menni érte. De itt kattogok azóta rajta,h hogy hogy ilyen gyorsak voltak? A kapott SMS szerint megjavították a telót, viszont olvasgatva a fórumokat olyan hozzászólással nem találkoztam,h vkinek beázott és ugyanazt a készüléket kapta volna vissza javítva,egyáltalán a beázást lehet javítani? Vagy lehet volt ilyen emberke csak én siklottam el felette,ha igen,akkor jelentkezzen és meséljen pls! Bár sztem a következő lehetőségek állhatnak fent,h ez egy default SMS és kB mindenkinek ezt küldik el és a szerviznél majd ezek fogathatnak: ott elmondják,h idézőjelesen megcsinálták a nyomásprópát,de átmenet rajta és nincs csere,javítás, vagy egy új Z1c vagy z3c fog ott várni,de akkor ezeket le is írhatták volna sms-be, avagy tényleg megjavították,de én nem tudom elképzelni,h tényleg csak annyira ázott volna be,h ilyen simán megcsinálták,meg ezek után mi fogja garantálni a vízállóságát,ha totál szétszedték,akkor profin össze is rakták? Ez az egyik nagy félelmem,h egy hanyag munkával javított telót kapok vissza... :S
-
csoki98
tag
Na egész jól ment ez a garancia dolog:
[Előzmény]
Ugye beázott a teló és visszaküldtem a szakszervízbe, a legrosszabbra várva.
Kb. 2 hét után jött a telefon, hogy nincs semmi probléma, a telefon beázott és küldenek egy újat.
Még talán én voltam a legjobban meglepődve hogy szó nélkül cserélték egy újra[ Szerkesztve ]
"Gondoltál már arra, hogy az univerzum, amiben élünk, talán egy agysejtje egy ismeretlen lénynek?" Poco F3
-
Kroni1
veterán
válasz holozis_HUN #11897 üzenetére
Természetesen csak viccből írtam, de akkor nem esett le mindenkinek. Amugy én is igy jutottam hozzá 58k-ért egy Z3C-hez, hogy beázott a szeretett Z1C-m, amit sajnáltam, de a korrekt ügyintézésnek persze nagyon örültem.
kelly: Majd tudod a nanoSIM-et ne felejtsd el kérni mellé! ingyé kell h adják!
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
Átjöttem Telekom jóvoltából Z1c-ről,Z3c-re(beázott),kérdezném a fő betegségeit a jószágnak?
-
B.F.G.
senior tag
Na ezt a mályvacukor nem foglyuk megsütni...
Egyébként eddig ez a legjobban supportált telefonom, mondjuk egyúttal a legdrágább is.Az első mobilom még a sony ericsson még a kétszínű kijelző vízálló ütésálló nem ugrik be a neve c valami talán c5 még a googlin a képtalálatok között sem lelem meg... jó hogy mivel közben beugrott, hogy Siemens C35 volt...
[link]Siemens M35 -> Nokia 6070 -> Sony Ericsson Satio -> Nokia 6070 -> Sony Ericsson Satio -> Nokia 6070 -> Sony Ericsson Satio ->Nokia 6070 -> Sony Xperia V -> Sony Xperia Z3C
Furcsa egyébként, mert mikor kérdezik ismerősök, hogy meg vagyok vele elégedve... mindig mondom, hogy igen eddig nagyon, de mikor hozzá teszem, hogy "elvileg" vízálló.... az kínos... főleg ha visszakérdeznek, hogy miért és elmondom, hogy a fórum teli van beázott készülékű emberkékkel akik már inkább nem viszik víz közelébe a telefont (a többiek pedig érhető módon nem merik vízbe vinni) leszámítva a tisztítást... mert nem szeretnék többször szervizbe adni...
Új hozzászólás Aktív témák
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen