Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz csuszi #181 üzenetére

    Gondold végig: mert esetleg más megveszi a szerszámokat az eredeti beszállítótól? Esetleg több beszállító is gyártja ugyan azt az alkatrészt, vagy ugyan azt a feladatot ellátó alkatrészt? Milliónyi oka lehet.

    A totalcarosok cikkeit sem mindig támadják le, pedig rengetegszer lehetne, na meg a tót atyafi és pár társa nagyon nem komálja a kritikát, szoktak szelektálni ám a kommentek között. S ha nem is lesz letámadva egy cikk, az még nem igazolja, hogy helyes is amit állít. Továbbra is mondom, az autógyárnak nem üzlet az alkatrészkereskedelem és a flotta sem ad nagy bizniszt nkei-eleve nem is a vevö rendel töle, hanem a kereskedö. A flotta és a szervíz a kereskedönek a biznisz. Mert a flottán nem kell sokat alkudni, alapvetöen közel fapad verdák tucatjait adja el, ezáltal a teljesítménye nagyot ugrik, premizálásban jól mutat majd az év végé. A gyárnak egy eladott harminc autós tétel évi tizenmilla között kerekítési hibának is kicsi.
    A totalcarosok és a többiek szakmai felkészültségét tekintve pedig A- írni lehet tudnak, elmondani érzéseiket az autókról lehet tudják, de a legtöbbjük (konkrétan az összes mínusz Csikós) képtelen már arra, hogy ne a saját egysíkú világából szemlélje a gépet, hanem a célcsoport szemüvegén keresztül- így bizony már szakmailag sem tekinthetök jónak, B- nem értenek az egy szem autón túl a gyártási, tesztelési, stb. folyamatokhoz, s ezáltal szürnek le rengeteg marhaságot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák