Huhh....igen, sajnos jócskán 4 számjegy felett.....horror árak. (nomeg ideér -e egyben...)

Huhh....igen, sajnos jócskán 4 számjegy felett.....horror árak. (nomeg ideér -e egyben...)

Olyan nagyon nem, ez olyan 11 kHUF tajan van (ami egyebkent tenyleg nem sok, ha belegondolsz, hogy kell valami elektronika, ami fogadja a HDMI jelet, feldolgozza, general belole analog kepet meg hangot), a postaval meg nem szokott gond lenni, csak kell hozza nemi turelem, mert idonket 3-4 hetig is eltart, mire ideer.
Falsus in uno, falsus in omnibus.

Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok, ezért kérdezek
)
Adott egy LG 47LK530 TV és egy Sony HX100V fényképező, ezeket szeretném összekötni, jó minőségű átvitel céljából. (a fényképező kimenete HDMI C-s)
A Sony videója 1920x1080, 50p-re képes, ezt szeretném átvinni a TV-re.
Milyen HDMI kábelt javasoltok, ami biztos tudja ezt kezelni, kb 2 m-es már elegendő lenne.
Olvastam CAT1 meg CAT2-ről, nekem az jött le, hogy CAT2 kellene, de a webáruházak listájában nem igen tüntetik ezt fel....szóval nem szeretnék melléfogni a vásárlásnál.
Köszi előre is ha tudtok linket adni, webáruház kellene, mert vidéki vagyok.
[ Szerkesztve ]

Ez vajon jó lehet nekem? (#504hsz)
[link]

Sziasztok!
A következő a problémám: A tévét használom monitorként, de sajnos csak a gép indításakor hajlandó csatlakozni, ha pl átkapcsolom a kábeltévére és visszakapcsolom hdmi-re, akkor kiírja, hogy nincs jel, de továbbra is érzékeli a hdmi eszközt, különben nem lehetne átkapcsolni rá. Mi lehet a gond, mit csináljak? Alaplapi és diszkrét videokártyával is csinálja.
LG 42LF2510, asrock h61m-hvs, x700, olcsó hama kábel, a core2-es gépen még hibátlan volt.
Képernyővédő? 

sziasztok
összekötöttem a számítógépemet a TV-vel HDMI-n keresztül.hang kép átmegy de olyat csinál a TV hogy egyszercsak fogja magát és elmegy róla az egyik szín, ilyen lilás rózsaszínes lesz a kép.csak akkor javul meg ha ki- majd újra bekapcsolom, nagyritkán villan még egyet és visszajön magától kb 1 másodperc múlva.