- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
ph A Windows 11 AI Explorer szolgáltatása jelenleg csak ARM-os processzoron üzemképes.
-
Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
it Amennyiben nem kap megfelelő válaszokat, az EU már csütörtökön betiltja a TikTok Lite jutalmazási programját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
xmaas
őstag
Szep motor gratulalok hozza biztos egy elmeny kozlekedni vele ,hasznald egeszsegel , esszel,odafigyelessel es alazattal ne enged hogy az erzelmek felulirjak a jozan gondolkodast/biztonsagodat
-
félisten
Hosszú idő után egy cikk amit elolvastam.
Van benne egy rész amit nagyon át tudok érezni és amit sokan "ott" biztosan nem.[ Szerkesztve ]
-
dfdfdf
őstag
Ezt jó volt olvasni. Köszi.
-
6 liter vigyázva? Ez csak nekem durva?
-
macilaci78
nagyúr
, én 20 méterrel arrébb dolgozom...
Jó a cikk, arányos.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Dr. Oid
aktív tag
hó, de jók ezek a képek! gratulálok a cikkhez és a motorhoz
-
Graphics
Jómunkásember
válasz macilaci78 #6 üzenetére
Azért az MZ kétütemű vas ez meg 4 ütemű...
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
zotyesz66
őstag
válasz macilaci78 #6 üzenetére
Nagyon szar MZ az, amelyik ennyit zabál, vagy pedig szét van tuningolva és üveg hangon hajtják. Én P20-assal is eljártam 4.5 literrel, OK, tudom, nem ez a jellemző rájuk, de ez eléggé egyben volt. És igen, országúton 90-110 között volt ennyi, városban sem ment 5 fölé.
-
Lomha 8V
addikt
Ezek az Eliminator-ok bűn rondák, de ez a változat valóban szép.
-
Xaels
félisten
Köszönöm először is. Megváltás, még hidegben is ha nem kell végigszenvednem a 66-os buszt meg a 3-as Metrót. Fél óra nagyjából a legnagyobb forgalomban is a hazaút, hajnalban azért sokkal egyszerűbb a helyzet Csak ritkán eresztem el a hajam, de akkor is szinte csak olyan esetben amikor 100%-osan ura vagyok a helyzetnek. A Kreszt is többnyire próbálom betartani, haza vár 3 tündér
(#2) SymbianOS: örülök, hogy végigolvastad pedig annyira talán sok új nem volt benne.
(#3) dfdfdf: én is köszönöm, hogy szántál rá időt.
(#4) Kalandor: eleinte nekem is szokatlan volt, de ez egy több mint 20éves motor. Karburátoros. Több mint 200kg. Hogy menjen fel kell pörgetni és keresztülszelem a várost naponta többször. Sok a megállás, elindulás.
(#5) macilaci78: hát ebben a hónapban nem mentem arra olyan sokat, de általában ha Budafokra kell menni akkor arrafelé megyek-jövök. Köszönöm.
(#8) Bozodi János: köszönöm. Igyekszem olyan képeket csinálni amit nem látni minden nap.
(#12) Lomha 8V: alapvetően én is így álltam hozzá, eszem ágában sem lett volna Eliminatort venni, de ezzel a festéssel annyira más az egész motor. Az alap csicsakrómpóni változatok még mindig hidegen hagynak.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
simonkera
csendes tag
Olvasgatom a logout -ot és meglátom ezt a cikket ... és látom a képekből hogy munkatársam írta jó cikk lett grat hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
Én igaz vidéken lakok, de tényleg megváltás a motor. Igaz én egy kis Honda CG125-öst használok városi, és rövidtávú közlekedésre.
Egy dolog miatt a fogyasztása: 2L alatt 100km-en. Ennél olcsóbban jelenleg nem lehet.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Xaels
félisten
válasz simonkera #14 üzenetére
Igyekszem, na. Nem ontom az írásokat, de ha belekezdek akkor alapos próbálok lenni.
(#15) Duliee: én ragaszkodtam a nagymotorhoz. Túrázgatni is járunk és utast is szoktam vinni. Jó néha kiereszteni a gőzt. Ebben a hónapban meg is kezdjük a szezont Tömörkényben.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
-
Graphics
Jómunkásember
Igazából nagyon nem merültem bele a túrázásba, kellene rá egy plexi, családé volt a motor, oktatómotornak lett véve, de alig volt használva, 5 szezont oktattunk rajta, totál agyonkímélt mindkettő
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Xaels
félisten
Az az igazság kisebb túrákon annyira nem hiány a plexi, de az nem költség egyébként. Az enyémhez is volna gyári, de elég ritka. Tavaly amikor körbementünk a Balaton körül, szerintem a táv 2/3-a 40-50-el ment le. Persze nem pályázunk, csak nyugisan. Bár hazafelé a Velencei 40-esektől már agybajt kaptam.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
félisten
Baromi jók a képek.
-
Xaels
félisten
Azért jólesik megcsavarni a bajszát kicsit. Ez a motor szinte könyörög néha, hogy fordulaton legyen De lapvetően én is a türelmesebbek közé tartozom.
(#22) D1Rect köszi.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #24 üzenetére
Na igen meleg, de azzal nem vagyok előrébb, hogy állok a dugóban vagy fél óráig keresek parkolóhelyet. Motorhoz kapok behajtási engedélyt kocsiszínbe és senkit nem zavar. A Citaro is meleg, gyakorlatilag rosszul lettem rajta és inkább leszáltam a friss levegőre. De a motoron a fél óra cidri is kevesebb mint a hajnali 2órás fagyoskodás az ütött kopott IK280-asokon meg amikor betalálnak...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #26 üzenetére
Kocsiszín válogatja... De mindegy igazad van a döntés mindig a miénk és zsbadok vagyunk. Ha akarunk nagypapisan jövünk haza, de ha olyanunk van akkor mint egy punk pukkasztjuk a népet Hányszor vagyok úgy vele, hogy végzés előtt már alig várom, hogy hazaérjek de valahogy mikor itt vagyok az utcánknál már olyan rövidnek tűnik az út és mennék még egy kört.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Runner_fxr
Ármester
Jó kis moci, nekem inkább robogóim voltak, mint a nick nevem is mutatja, Ő volt a kedvencem!
180-as kétütemű, 21LE, kb 100kg önsúly. BRUTÁLIS! A Runnerem is kb 6 liter evett, de egy csepjét se sajnáltam, akkora élmény volt. Jön a jó idő, én meg azon agyalok, hogy megint veszek egyet. -
Graphics
Jómunkásember
válasz Runner_fxr #29 üzenetére
Ilyenből van egy itthon, de nem ez a köbcenti ismerősnek volt, tényleg jó volt.
SP-ből van itthon Malossi-s, óra szerint 100, amúgy meg hanta-adat olaszok kicsit bizakodóak voltak.. Illetve van egy NRG is Piaggo-tól.. injektoros , az 3 éve áll... Nem tudjuk mi baja, de folyton gondjai voltak az üzemanyagellátással.. Ha van tipped, vagy szakmai fórum hozzá jöhet az infó
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Runner_fxr
Ármester
Nekem is volt 50-es kétütemű tuning gépem, azok is jók tudnak lenni, de annyit zabált mint a gyári 180-as runner, viszont úgy azért nem ment, meg aztán a tartóssága sem volt olyan mint egy gyári mocié.
Én a gyárilag nagyobb köbcentire esküszöm. Aprilia leonardo 250-es gépem is volt, na az is elég komoly kis gépezet, ment mint a barom, evett kb 4-5 litert csutka gázon (120-130). Egyébként volt egy piaggio nrg mc2-es robogóm, 50-es vízhűtéses, gyári hengerrel, 80-90-et ment. Az is nagyon jó kis gép volt.
Injektoros robogókat épp azért nem szerettem mert sokkal macerásabb, drágább a javítása. Sajnos nincs tippem mi lehet a baja a tiédnek, ebbe annyira nem ástam bele magam.Most nézegettem a hirdetéseket és ezt néztem ki: [link]
[ Szerkesztve ]
-
creation
senior tag
Közben én is ide találtam
Kawasánszki vonalon nekem nagy kedvencem a Versys (főleg magasságom okán). És 400-as mocitól az a fogyasztás nem szokatlan. Főleg mert azért tömeget kell mozgatni a négy szerencsétlen 100ccm-es hengernek... Fordulat motor... V2-vel szerintem kevesebbel is beérné.
Párom nézeget most hasonló motorokat magának, de előbb megörökli a kis VTR250-et. Aztán ha már azzal tud "viselkedni", akkor jöhet valami "nagyobb" vas
Jó cikk lett, szép képek és átérezhető.
Respect
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
Xaels
félisten
válasz Runner_fxr #29 üzenetére
Tőlem elég messze állnak a robogók. Mondjuk valamelyik nap rendesen "megkergetett" egy robeszos a Helsinkin kifelé pedig bőven 9000-es fordulat felett voltam.
(#32) creation nekem is bejön a Versys, de erre is nehezen mászok fel néha a 175cm-emmel. 6000-es fordulat alatt olyan is mintha egy döglött béka hátán ülnék. De ha felpörörög akkor hamar fent van 140-en.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Runner_fxr
Ármester
Érthető, egy robogó azért nem motor, főként a kis kereke és a gagyi futóműve miatt. Viszont vannak olyan példányok amik már nem annyira robogós érzést adnak, annak ellenére, hogy első ránézésre egy sima robogónak tűnik. Ilyen a Runner is. 400-as motorokat simán megfogok vele, a futóműve is elég stabil.
-
creation
senior tag
Valahogy én kerülöm a "fordulat" motorokat (annak ellenére, hogy a VTR is a kis ccm miatt nagyobb fordulaton érzi jól magát, bár azért alul sem olyan rossz a V2 miatt).
Mivel magasságom meg van a túra-endúró kategóriákba tartozó paripákra, így azokat bűvölöm. Alul is nyomatékosak és fent sincs miért szégyenkezniük.
Ilyen a Triumph XCX, a Versys 650, a DL650 aka V-Storm, a Transalp 650 és a TDM 850 3vd... Esetleg az abszolut elmebeteg DR800 big
De nincs miért szégyenkeznie a te járművednek sem. Bár lehet városban jobban jönnél ki egy alul is nyomatékos vassal, mint egy pörgőssel. De ahol szegény az eklézsia, ott azzal kell beérni ami van.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
Xaels
félisten
Eredetileg V2-es gépet szerettem volna, de ennek az árában vagy kisebb ccm-es lett volna vagy Virago amim már volt és nem akartam megint olyat. Haver vett most egy Transalpot. Nekem nagyon nem tetszik külsőre, ilyen túraenduróból kevés van ami tetszene.
Majd jövőre lehet tudom már cserélni, de 2év múlva szinte tuti. Ha minden jó akkor egy VT750C2B a kiszemelt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
félisten
TDM850 megjelenése meg motorikus felépítése tetszik, csak a gond az, hogy alig 2000 táján leálltak a gyártással, ergo a piacon nem 0 km-es gépek vannak, nem bízom bennük.
Xaels! DL1000-est kaptam kölcsön egy lezárt úton megnézhettem milyen. Hát hallod.... Az valami huuu! Csak azzal nem lavírozol a forgalomban, mint egy bálna.
[ Szerkesztve ]
-
creation
senior tag
válasz Kolondrum #38 üzenetére
Az semmi, az ami nekem tetszik, azzal már '95-ben leálltak (3vd).
Néha előfordul belőlük 1-2 40ekm alatti példány. Azokkal érdemes kezdeni, ha jó az állapotuk. Megéri rájuk szánni a pénzt, mert igencsak alulról indulnak (450-500eHUF környékén már van).
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
Xaels
félisten
Az biztos. Teljesítményben elég amit ezek tudnak. De nyomatékban azért kell. Ilyen téren eléggé haragszom a gyártókra, mert 1000ccm alatt elég lagymatag a cruiser/chopper piac, bezzeg felette ott a Triumph Rocket és Thunderbird, a Moto Guzzi California, Yamaha Roadstar Warrior, Honda VT1300CX. A kicsik meg alig-alig változtak az elmúlt években.
(#38) SymbianOS ezekre nem tudok rendesen felülni. Meg sem próbálom. A Kawa Z750-ről is csak pipiskedve ért le a lábam.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Protekt
csendes tag
Gratulálok hozzá, használd óvatosan, sok a figyelmetlen autós.
Én elég rég motorozom, volt egy pár év kihagyás a gyerekek miatt.
De tavaly vettem egy 400-as robogót, azzal már elég jól lehetett közlekedni a forgalomban is.
Idén lecseréltem egy FZ1N-re, kicsit más, még szokni kell.
De az érzés amit a motorozás ad az semmivel sem összemérhető.Üdv.
Széles utat!www.primusz.hu - könyvelés
-
-
Xaels
félisten
Köszönöm.
(#42) creation most mennek ezek a Classic vonalak. A Yamahának is ott az SR400. De most a Scrambler és a Café is nagyon pörög. Viszont chopperben alig van valami. A Kawa Vulcan 650 meg a Yamaha XVS950, de egyik sem az igazi.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
creation
senior tag
Nem annyira meglepő, ha belegondolsz, hogy ennek a mocinak a motorja majd 2x fordulaton pörög minden sebességi tartományban a yarisodéhoz képest. Valamint amíg te a dugóban rostokolsz, addig mi a negyed súlyú vasunkkal már letekertük a távot
Nem csak a ccm számít!
Én például 95 kontra 99-100 oktánszám között is érzem a különbséget a kis VTR-el. Nem csak teljesítményben, fogyasztásban is.
Készülök egy cikkre már egy ideje, amiben megpróbálom az adott oktánszámú üzemanyagokkal való hajtás közti különbségeket kihozni. (Csak sajnos ez nem olyan egyszerű, mert nem igazán vannak zárt körülmények, ahol ez teljesen jól mérhető lehetne...)
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
Xaels
félisten
Technikailag ezek teljesen összehasonlíthatatlanok. A Yaris-oddal hasonló korú motorok között biztos van ami már az autódnál kevesebbel is beéri. Az enyém meg öreg vas, majd lesz egyszer modernebb takarékosabb járgányom
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kovgab
aktív tag
Húú...
ez de jól néz ki így feketén
a képek nagyon jók, és az írást is csak dicsérném ...Ká Úr
-
zoltanz
nagyúr
Jól néz ki a motor, feketében mutat, a súlya tényleg nem vészes. A motorja volt már nagy generálozva?
Ezekkel a magas oldalfalú gumikkal mennyire tudsz dönteni a kanyarokban, nincs kefe hatása nagyon?[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Előzetes élménybeszámolókon a Senua's Saga: Hellblade II
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Motoros topic
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 10
- Politika
- További aktív témák...
- Iphone 15, 256gb bontatlan
- Acer Aspire 7 A715-72G - Fekete, matt kijelző + ajándék 8 GB Kingston SD kártya
- Anker Soundcore Life Q20i Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (új, bontatlan, 1.5 év garancia)
- Surface 4
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!