Hirdetés
-
Már PlayStation 5-ön is játszható a V Rising
gp A PC-s teljes kiadás után már konzolokon is játszhatunk a programmal, amelyhez egy rövid launch trailert mellékeltek a fejlesztők.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #6718 üzenetére
Hát uram jelzem neked, hogy egy "örök" "elpusztíthatatlan" motor kotyog a kis szekér elejében.
Ezek nagyon jól sikerült kis autók.
Amik a favoritban konstrukciós hibák voltak (típushibák) azt a VW kijavította kicsit lekerekítette a formákat és beletette az 1.9 es dízelüket.
Szóval szerintem ez egy nagyon jó választás.
Nekem egy évig volt favoritom, nagyon megszerettem.
Az egyik ismerősnek vettünk feliciát, hát abba még jobban beleszerettem.
Tényleg egy igényesebben kivitelezett favorit.
Ha valaki nem lelakni veszi az autót akkor sok-sok évig a család hűséges társa.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
Hy!
na már most az első egy face lift előtti kocsi erősebb (KR) motorral, még a másik egy face lift utáni gyengébb (PL) motorral szerelt golf.
KR-esben jóval kevesebb az "extra" illetve 5 ajtós (engem pl ez zavar), viszont a technika faék szerűbb
ergo ha nincs szerkezeti baja a kocsinak és a K-fejet nem tekergették szét akkor nem egy olyan rossz autó.
a PL-es egy extrázotabb kocsi, sok finomsággal, de egy gyengébb és rosszabb konstrukciós befecskendező rendszerrel. nos ha itt a motor kötegbe már volt piszkálva illetve irreálisan sokat eszik a kocsi és nem megy inkább ne akard meg venni, vagy csak ha van egy szerelőd aki áttudja alakítani K-sra.
nos a kasztnikról, mind a kettő képről elég jónak tűnik az ezüstnek az eleje fúj valószínű, a zöldnek vagy én látom rosszul vagy nincs meg a fölső matrica díszcsíkja, ergo az fújás gyanús, és a hátfal kezd rozsdálódni (ez tipus baj a G2-nél)
és a zöldnél még a sofőr ülés ki van szakadva, vagy át lett cserélve az anyossal (az anyoson látható kopás erre enged következtetni), ezen kivül még kicsit kesze-kusza a műszer falap, pár dolog hiányzik róla.
az ezüst belseje elég patika, bár pár műanyag onnan is hiányzik.
amúgy elkell menni meg kell nézni őket egy szerelővel, alá menni megnézni az aljukat a küszöbőket, az ajtóknál lévő gumi kédereket felszedni és hegesztés nyomokat keresni.
így hirtelen ennyi.
és költség csökkentés címszó alatt, a zöldről a hűtőmaszkon lévő GTI 16V plakettet kemény forintokért átvállalom, illetve az ezüstből a KM órát, némi forint és egy mutatós fejében szintén átválalom
jah és ha a zöldben belsőt cserélsz az első ülésekre vevő vagyok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #23918 üzenetére
Sajnos több konstrukciós hibát is elkövettek a mérnökök az 1.2 htp tervezésénél. Gondolom nem direkt csinálták rosszra, csak nem lehet mindent előre látni. Pl. a katalizátor túl közel van a motorhoz. Pályán szinte megégeti az olajat a motorban, mivel a fő olajcsatorna fölött van. Aki pályán is használja annak ajánlott 7500km-ként olajat cserélni. Egy cseh cikk teljesen kivesézi a témát. A közeli katalizátor más gondot is okoz. Motorféküzemmódban a kis acélreszelék ami leég a katalizátor belsejéből, visszajuthat egészen a szelepfészkekig. Ott lerakódik, majd csökken a kompresszió és hazavágja a hengerfejet.
Ezek főleg a 6 szelepeseket érintik. A tiéd 12 szelepes.
Volt szerencsém ehhez a motorhoz, nagyon pörgős kis jószág, könnyű megszeretni, városban verhetetlen, pályán már kevéske.
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz rob210 #28848 üzenetére
Kerepelő hangot ad?
A mi benzinesünk is kerepel, sajnos valami konstrukciós hiba, ezek ilyenek.
Több kereskedőt/szakembert megkérdeztem személyesen, és mind azt mondta, hogy az olajfogyasztás jellemző, de más probléma nincs velük, csak " kicsit ?? "kultúrálatlan a hangjuk.
A füstölés meg a szar benzin miatt lehet, nekünk egyszer füstölt eddig, valami pancsolt fos benzin került bele, és a Check Engine és tsai feliratok melett egy kis füstöt is kaptunk az arcunkba. Aztán kapott minőségi benyát és a probléma megoldódott.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #30104 üzenetére
Ez rendicsek, de akinek így szét van hullva a turbója az meg is érdemli.
Azért azt szögezzük le, hogy akinek így jár a kocsija az nagyjából 10% konstrukciós hiba vagy meghibásodás, a 90%-egy igénytelen dög aki nem ért hozzá csak hajtja a kocsit aztán meg csodálkozik, hogy na most mi történtRenault power
-
TaaT
veterán
válasz latyak17 #43711 üzenetére
minek vettél annyi szelepet?
vacs: ezt nevezhetjük konstrukciós hibának, ami a motorháztető és a szélvédő közé beesik (falevél, kosz stb) az egy idő után ott landol lent a (mind2) sárvédő alján, amit vagy kitakarít az ember időnként, vagy nem. Mondjuk ez nem egyedi eset, sok gyártó így oldotta meg...
vakherda: nem hinném...
Give them hell Ukraine!
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #65520 üzenetére
Értem én hogy neked is az van meg minden... de azé maradjunk annyiban hogy a 2.5 V6 ból főleg az elsőkből az átlagnál több hibás/szivatós motor van mint az átlag.
konstrukciós / nem megfelelő szervizelés hibájából adódóan... és ja a 2.0 TDI a BWP meg a BPD motorkódjával közel van hozzá...
Az én váltóm is azért csússzott másfél hetet mert a szerelő egy romhalmaz 2.5 -öt nem tudott feléleszteni...
1 hét 4 adagoló komplett tömítés cserék,izzitógyertyák stb után...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! a generátor vezetékét kéne újra saruzni, a fekete színűt mert eléggé elvan oxidálódva nékem! meg járó motornál egy nagyon kicsit melegszik! de ez betegségük is, felmelegszenek aztán ha nagyon oxidálódott meg is olvad aztán kigyúl az autó!
Réz sarura gondoltam, a gyári csak alumínium, szerintetek hogy jobb? forrasztani? vagy roppantani?Ezt találtam egy fórumon..... erről a témáról igaz tényleg mert nekem is melegszik...
Az aksinál azok a kábelek melyek rámennek arra a panelra, mely rögzítve van az akku tetejére és roppantó saruval vannak rögzítve plusz egy hatos csavarral!!!!!
Na itt kezdődnek a problémák!
Egy idő után, pár év, a kontakt egy kicsit szar lesz! Felmelegszik a cucc mivel röpködnek ott a kemény amperek és szépen lassan felmelegszik és begyullad!!! Sajnos ez egy konstrukciós hiba, amit úgy lehet megelőzni, hogy cinnel át kell futtatni a csatlakozást!!!
Nekem szerencsém volt, mert kéznél volt a poroltóm!
A villanyász akit felhívtam a nagy ilyedelem után plekniből mondta mi a baj!!!
Örök garanciát vállalt rá!!!!
Tehát előzzük meg a bajt és javaslom, ill. tanácsolom minden boris tulajnak, hogy ezt tegyék meg, ha nem akarják végignézni a kocsi mellől, hogy-hogy ég le szeretett járművük!!!!
Gábor
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz Mágus2 #87641 üzenetére
Megértem és tisztelem a racionalizmusodat. Magam is hasonlóképp vettem Phaetont és nem A8-at (vagy Q7-et). Csak én sokat ülök superbekben és meg kell hogy mondjam tetszenek, kényelmesek, nagyok (még 190+al is) és nem látom azokat a konstrukciós gyengeségeket amiket Te.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
K Norbi
addikt
Ezt halottátok?? az új trafik konstrukciós hiba miatt túlmelegednek, a proci rendszeresen leég. Az összeset visszaküldik a gyártónak, várhatóan augusztusig javítják őket..... 70382
-
net84
őstag
válasz molnarpeter #94706 üzenetére
Részben igen, részben nem. Én arra értettem, hogy a javító készlet esetén lesz két menetes szakaszom. Az alátétnek mindkettőt el kellene takarnia, hogy pusztán az tömítsen.
A gyári csavaron lévő, tömítésnek csúfolt alátét erre a célra nem felel meg, így ha már belenyúlunk, orvosoljuk is a konstrukciós problémát. Bármilyen csavart lehet könnyen pótolni (kivétel a gyárit, mert ahhoz mázlistának kell lenni - és kell egy autós bolt). Esetemben a nyak rész lesz igazán egyedi, hogy réz alátét + tömítő paszta kombinációval lehessen szerelni. A gyári állapot azért nem érdekel, mert ezt az autót többet sem gyári, sem más szerviz nem fogja baxtatni (max. felügyelet mellett).(#94709) VR6-Fan - főleg a légkulcs mániásoknál...törne el a kezük.
A készülő csavarhoz illeszkedő fúrót is kapjuk mellé. Azt még nem tudom, hogyan lesz megcsinálva. Majd a szaki eldönti . Réz lesz az új alátét (a régi nem az volt).Read only...
-
-v-
addikt
válasz Ace owner #106146 üzenetére
Nekem az a nem tiszta, most akkor karbantartási vagy használati hiányosság, hogy megmakkan a VR6, vagy az konstrukciós hiba, hogy (hibátlan motor esetén is) szar a hátuljának a hűtése, és kinyírja magát?
Van pár sok hengeres moci, ahol a kenés/hűtés problémás volt így, ha alapból xar akkor szerintem annyira nem kell védeni, hogy de jó motor az .. meg kellett volna rendesen tervezni -
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #118909 üzenetére
Ez a Passatnál egy ismert konstrukciós hiba. Ha eltömődik az akku tálcában a vízelvezető, és Te nem tudsz erről a turpisságról, (ugye honnan tudnál.. ) akkor pici luk lesz rajta először, amin felszívja a vizet, aztán rohad ki.
Az enyém teljesen rozsdamentes volt, elég egy tűhegynyi lyuk, amit nem látsz fizikailag, és kuka. Ha nem a rozsda eszi meg, bekerül a víz, (ugye ebben a szarban elvileg vákum van, felszívja) aztán észreveszed hogy nyomod a féket, oszt' hiába. A vizet ugye nem lehet összenyomni, ergó igen, nagyon fogod taposni, hogy megállj.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #147958 üzenetére
Ha profi tekerte, nem derül ki a motorvezérlőből sem.
F_Zolee: Nem sokat tudok róla, 2.0cr, nem egy modern motor. Mechanikája jó, a befecskendező rendszer a gyengéje.
JHONNY79: gyűjts új egrre. Pucolni nem éri meg, konstrukciósan szar, nem dugul el, hanem akad. Élő adatokból bonyorult diagplni az állapotát, nem kezdőknek való feladat. Ha már volt vele gond, számíts a cserére. 360€ gyári új, csak olyat szabad venni, a többi max egy évig jó.
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #148548 üzenetére
Ahogy utánakérdeztem, azt az infót kaptam, hogy a gyárilag beépítettekkel volt probléma, konstrukciós hiba. Amit most gyárilag lehet venni egy módosított verzió, azzal elméletileg kevesebb gond lesz. Itt 127 E Ft -ért találtam legolcsóbban gyárit.Azt jól tudom, hogy a cserénél kell hozzá 2 db tömítés és az olajcsöveknél 2-2 O gyűrű?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #154802 üzenetére
Pont olyan 1.6, 8 szelep, mint a golfban, csak ezen már van EGR, meg egy segéd levegő pumpa. Konstrukciósan azonos. Havernak 2012-es A3 van ezzel a motorral.
A golf highline, minden van benne, ami kell.
Ezek 10 éves képek, nem ennyi km van benne, meg a belseje is lelakottabb már valamivel, de nem vészes.
Mindenki azt kérdi, mennyit futott... nem érdekel, amire nekem kell, arra jó, rendberaktam a hibáit, tőlem akár két millió km is lehet benne, amíg indul ,van ereje, van alatta futómű és nem rohad, engem nem zavar.
Most 220k-t mutat az óra, de tőlem akár karácsonyfát is lehet rajzolni a műszerfalra a km számláló helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz turbuczn #155875 üzenetére
Kuplungozás után azonnal jelentkezett a probléma, vagy csak később? Mennyit mentél az új kuplunggal?
Ez a hatsebességes váltó rendelkezik egy konstrukciós hibával, elég gyenge benne a hátsó csapágysor. Ha ez a csapágy elmozdul a házban, kiverődik, vagy szárazon csúszkál a kuplungtárcsa a váltó főtengelyén, akkor szétnyírja ezt a csapágyat és amint elmozdul a tengely, hiába nyomod ki a kuplungot, nem szűnik meg a meghajtás, mert elmozdul a váltóban a nyelestengely axiálisan és átvisz egy kis erőt, ami elég ahhoz hogy ne lehessen váltani. Extrém esetekben már üresben is kúszni kezd az autó, mint az automaták, mert a váltóban a fogaskerekek annyira közel kerülnek egymáshoz, hogy átviszik a meghajtást, nem a fogakon keresztül, hanem a fogaskerekek oldalával. Ez viszont hanggal is jár, búgna a váltó, nem csak akadna.
Ha a kuplungozás után azonnal gond volt, reklamáld meg a kuplung szettet, sajnos elég sok mostanában a panasz a SACHS szettekre.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Igazából a kopónak számító dolgok vannak: vezérlés vízpumpával egy költségesebb tétel, a DMF sokáig bírja de egy idő után az is cserélendő és a futómű is elférad 200k km környékére (szar utakon használva előbb).
A szívósor kokszolódás ami érinti mint konstrukciós hiba de egy diószórással ez orvosolható.Ebben a cikkben elég jól összefoglalják: [Skoda Octavia III 5E típusteszt]
#nincsbennetarcsi
-
Ha igaz ellene az alapvetés h garancia alatt nincs mit fizetni akkor nagyon szép világunk lenne. De ott van intő példának a bimmer láncszakadása meg egy csomó dolog amit nem ismer el a gyártó garanciában. VAGnál ugye a gyenge lánc és olajpumpa tengely is ide kerül. Szóval szerintem ezt próbáld más szemszögből megközelíteni. A downsizng miatt már minden autó egy kis időzített bomba, és nem feltétlenül konstrukciós hiba miatt, hanem mert sokan nincsenek tisztában a használat módjával. Vagy csak letojják
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#89874944
törölt tag
válasz diablo1984 #159265 üzenetére
A 2.4 elmegy fél millió kilómétert, anélkül hogy hozzá kéne nyúlni, olajcserén kívül nem kér mást. Milyen megbízhatóság szobrától? Sorold már a konstrukciós hibáit...
-
i-sti
senior tag
1.6 crtdi problémái érdekelnének egy Caddy Maxi-ban.
Ha tudjátok mire kell vigyázni vagy mik a konstrukciós hibák ne tartsátok magatokban.Illetve az is elég ha elmondjátok kiknek a hozzászolásaira keressek.
Jelenleg édesapám egy 2014 Caddy Maxi-t nézeget, 150 ezer km, 11,500 euró mint új igás ló 🐴
Novum Forum Siculorum
-
Kickass
őstag
Urak,
Egy kis óévi unaloműző, már aki olvassa.
Konszern benzinesekkel (főleg nagyobb köbcentisek) szeretnék kicsit jobban képbe kerülni. Mi az amit szabad mi az amit mindenképp kerülni érdemes mert konstrukciós zsákutca.
Van most egy offos dizelünk, ezt valószinűleg meg is tartjuk egy darabig. Viszont gondoltam mellé valamit amibe befér a család is alkalom adtán, viszont van benne valami kis huncutság 'apának'
Ilyenekre gondoltam mint: 1.8/2.0TFSI, esetleg valami bővérűbb mint pl.: 3.2 V6 FSI, 4.2 V8, vagy ami az igazi álom lenne egy S6 5.2 V10
A közvetlen befecsisek gondolom itt is kokszosodással küzdenek.
Az ehhez párositott hajtás mondjuk Audi vonalon Quattro, minden más esetben valószinűleg FWD.
Váltóban szintén nem nagyon vagyok, otthon, DSG, Tiptronic pro kontra.Egyelőre irányvonalat keresek, valószinűleg ilyen kaliberű autóból (akár konszern, akár más) megkimélt állapotút találni egy hosszabb kutatási projekt eredménye lesz és lehet nem is Mo-ról fog származni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #163287 üzenetére
Igen, az euro 6-os 110 lovas már szíjas, de az MQB platformos 77kw is szíjas már. Elég kevés még velük a tapasztalat, még kell 2-3 év, hogy kiderüljön, mi lesz rajta romlós és drága. Olyan, mint az 1,5TSI, most még agyon dícsérik az újságírók, tesztelők, de ugye ezek vatta új motorok. Lehet hogy 200 000km után bekerül a milyen motort ne vegyünk rovatba.
Emékszem még, mikor nemrég Winklernek írta az egyik arc, hogy anno agyon dícsérte az 1,2HTP motort a fábiában, szabad-e most olyat venni, amire Winkler nem is emlékezett, aztán direkt visszakerestem és nem konstrukciósan dícsérte, csak tetszett neki, ahogy megy. Szóval ők más szemszögből tesztelik, mint az átlag autós. Nekik elég a jól megy, nem megy jól eldöntendő kérdések megválaszolása. Hogy mennyire lesz tartós, arról nincs információjuk, ezért ilyet el sem lehet várni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #163840 üzenetére
A golf most 11,5 litert kér városban, az olyan sok? Konstrukciósan 1996-os a motor. Ez tisztán város, sok melegítéssel, sok rövid úttal. Ezt mind az octavia kímélése érdekében. Amióta a gyereket hordani kell bölcsödébe, azóta sokkal többet járok városban rövid távokon. Ezt nem akartam a dízel nyakába varrni.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
...oké, de mi okozza??? Mi miatt esik szét a pumpa? Vagy ez konstrukciós hiba? Esetleg a szar üzemanyagtól?? Szóval van ennek oka??
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #164520 üzenetére
A magasnyomású pumpa darálja le magát, az küld mindenbe reszeléket. Konstrukciós hiba, ami csak akkor jön elő, ha rossz minőségű gázolajjal etetik. Három revízió is volt, nekem a legutolsó kiadású pumpám van. Legutóbbi gázolajszűrő cserénél 7 darab reszeléket számoltam. Ha ettől tartasz, vezérlés cserénél kell venni egy új magasnyomásút is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
"es vajon a VAG miert nem csinalt semmit 1.5 even keresztul"
Mert onnantól, hogy eladta az autót konkrétan leszarja a vevőt. A csalós szoftvert is csak akkor oldották meg gariban amikor már erősen a nyakukra léptek az Amcsik. De a láncszakadások miatt sem volt visszahívás, holott mindenki tudta hogy konstrukciós hibáról van szó. Kollégámnak előzés közeben szakadt el az autópályán, nem akarták cserélni gariban arra hivatkozva, hogy többel ment mint a megengedett legnagyobb sebesség de ott is hosszas izmozás után sikerült elérni a garis javítás). A japóknál nem azért van több visszahívás mert szarabbak hanem mert felvállalják ha vmit eltoltak, a németek meg elmismásolják egyszerűen.
Csak, hogy legyen személyes saját példa: az 1.8 TSI-nk 50k km után már ette a vizet, semmit nem csinált a márkaker: öntögessük utána. Aztán mikor már az olajat is ette akkor megint visszavittük de megint elhajtottak, hogy majd ha 1 liter / 1000 km-t átlépi akkor menjünk vissza. Hát köszi... Végül megszabadultunk az autótól (a kövi tulajnál átlépte az 1 liter / 1000 km-t így gariban megcsinálták neki hosszas bevizsgálás és izmozás után) de akkor is, ez milyen hozzáállás?#nincsbennetarcsi
-
rob210
nagyúr
Hát ez a 2.5 ös t5 2007 ből mondjuk úgy, hogy ne bántsak meg senkit egy rakás konstrukciós csőd.
Isten mentsen meg tőle.
Megvolt ma a féknyereg csere, lelégtelenítettem, de ha már ott jártam ránéztem 7 hibakód és állandó mind.
Renault power
-
newmoonlight
senior tag
válasz #20749568 #185792 üzenetére
Az Arteon hemzseg a konstrukciós hibáktól. A VW konszern legsilányabb minőségű terméke. A motorjai hulladékok. Az ütközésvédelme katasztofális. Csak olyan férfiak vesznek Arteont a feleségeiknek, akik meg akarnak szabadulni tőlük, hogy összeszűrhessék a levet valami repedtsarkú, ledér ribanccal.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
rob210
nagyúr
válasz molnarpeter #193827 üzenetére
De ez mire megoldás?
Az akkor nyikorog ha szétszakadt nem?
Vagy ez valami szilent konstrukciós hiba?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
G@ben
addikt
Skoda Fabia 1.2 BZG motorkódos autónál ha cserélik a láncfeszítőt, akkor abba ugyanaz a konstrukciós hibás kerülhet csak vissza vagy a későbbi, hosszabb és rugóval ellátott? Jó lenne már a javított konstrukció bele, de nem tudom, hogy kompatibilis-e.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #206786 üzenetére
A3 8V típus, 2016 évi talán ~180k kilométertert futott.
(#206787) Qru:
Preztízsre megy a srác, mert hogy milyen jól felszerelt, S LineMpowerAMG.
Igaza van, mennyivel jobban esik belelapátolni egy halom pénzt egy gyengébb/"rosszabb" motoros konstrukciós jól felszerelt autóba ismerőstől, mint vadászni egy normálisat a piacról.(#206792) K Norbi:
Következőleg megnézek meg Mahle szűrő szettet.Meglestem a Purflux olajszűrő francia, levegőszűrő lengyel és a pollenszűrő szlovén gyártmány.
Szép merítés! -
Qru
MODERÁTOR
válasz hentes555 #212205 üzenetére
, de ha egyszer megcsináltatom, akkor utána vállalható megbízhatóságú?
Nem, mert konstrukciós hiba, mindig elő fog jönni egy idő után. 2012 után gyártásút (tehát ne forgalomba helyezést nézzél!!!) vegyél, azokban már a javított/szélesebb lánckerék van amire feltehető a javított szélesebb/strapabíróbb lánc.
#nincsbennetarcsi
-
Corsa02
őstag
válasz TrollBalint #215146 üzenetére
Üzemanyagba jut? Ilyenről nem volt szó...
Elégeti a motor, ennek sok konstrukciós és egyéb oka lehet.The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen