- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Gebriel #3363 üzenetére
igazából lehetne 3-as vagy 4-es golf is.. akár 5 is
de valahogy a kettes formája tetszik no meg hát az se mindegy hogy elmegy 1000km-t bármi fel atrocitás nélkül egy húzamban vagy nem(persze semmi átnézés és semmi javítás nélkül, "úgy ahogy van bele ülök és megyek")
mág hát 1 évnél tovább úgy se lesz benne a 16V motor, ne adj isten G60-as hiába lehet belölük kihozni úgyan annyit, a 6 henger az 6 henger, no meg a hang
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
DeadMeat
veterán
-
#00809728
törölt tag
válasz Gebriel #3728 üzenetére
Hy!
Ez tényleg igaz DAS tag vagy akkor egyből elállnak a "szopatos" dologgal.
Azért milyen gáz,hogy valamiért ősszeőrőd az autódat te vétlen vagy és még fizes a javításért.
DAS egy jó dolog és már sok-sok emberkét kihuzott onnan.Remélem nekem is szerencsém lesz és a szervizkőltségeim egy jeletős részét visszakapom.... -
ujskodas
tag
válasz Gebriel #3859 üzenetére
Viszont a Jetta nem néz ki olyan jól se kívül, se belül! De, ha valakinek a márkajelzés számít, akkor ... A csomagtartót is sokkal könnyebb pakolni az Octavia-ban, nem csak egy kis nyíláson kell betömködni a cuccot, nyílik rendesen. Igaz esőben valóban becsorog a víz.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ujskodas
tag
válasz Gebriel #3871 üzenetére
De ültem! Nem vitázni akartam, minden ízlés dolga. Nekem pl. nem tetszenek a "levegőben lógó" középkonzolok. (se az, hogy a műszerfal egyik oldalán az ajtó mellett 2x annyi a hézag mint a másik oldalon) Mindenki vegyen azt ami tetszik, ráadásul ki is tudja fizetni. (legalábbis annyit, amennyivel nem kell 2000000 hónapra hitelt felvenni, hogy utána maradjon kajára is)
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ujskodas
tag
válasz Gebriel #3985 üzenetére
Azért egy apró hiba már előjött az octavia-mon. (4600 km.) A bal hátsó lehajtható üléstámla és az ajtó közti ülés rész elvált a hátfaltól. Hiába nyomkodom vissza, nem áll meg. Ha valaki tudja a megoldást kérem segítsen. Nem nagy dolog, de kb. 1-1,5 cm-re eláll. Egyébként minden ok., de véleményt majd 5-6 év után tudok igazán mondani róla.
Eddigi autóimmal (suzuki swift, opel astra g) meg voltam elégedve, csak a szervizekre kellet költeni, semmi hiba. Még a g astra-s izzókiégés sem jött elő. Egyedül egy garanciás kormányösszekötő javítás kb. 23 ezernél. Ezért remélem, hogy az octavia is jó lesz, mert ránézésre sokkal jobban egyben van mindkettőnél. (kivéve az üléses dolog)Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Octi
aktív tag
válasz Gebriel #3985 üzenetére
És valljuk be a Skodának igen csak bizonyítania kellet,hogy idáig eljusson ahol ma van.Mindenki örömére eredményesen
Így van. Megtette. Ezzel szemben a VW, igen csak "kurvul". Tudnék mesélni a céges új Passatokról
A WV-Das Auto-premium megoldások.Érezhetően
Úgy nem nehéz prémium megoldásokkal élen járni, hogy a konszern tagoknak egyszerűen nem biztosítjuk ezeket a lehetőségeket.
Két egyszerű példa:
1., Motorháztető belső hang és hőszigetelő. A Skoda nem rakhat az autóiba.
2., Fékezett visszahúzású kapaszkodó. Ezt sem használhatja.Egy pár éve, amikor az Audi eladások csak vegetáltak hazánkban, az octavból, és a SuperB-ből meg nem tudtak eleget gyártani, a VW zseniálisan megoldotta a problémát:
Úgy felsrófolta a Skoda árait, hogy egyből nem jelentett gazdaságos alternatívát.
Én nagyon várom azt a napot, amikor a Skoda újból önálló tud lenni. Lesznek érdekes piaci átrendeződések.
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz Gebriel #4008 üzenetére
Hisz "saját" lábukon nem nagyon tudnak megállni
Én erre nem vennék mérget, de hagyjuk
Igen rendes érvágás lenne a VW-nek, ha a Skoda kilépne. Nézz csak körül európában az új autó eladási listákon
Csak úgy mellékesen: A VW mai napig legmegbízhatóbb 1.4-es motorja még mindig a 105-ös blokkjára épül.
Nem azt mondom hogy korszerű, de megbízhatóUi: Szerinted a VW miért nem engedi sorozatgyártásba a Tudort?
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz Gebriel #4016 üzenetére
Mert amikor a VW felvásárolta, akkor a Favorit volt náluk az elit típus. Azóta eltelt egy pár év, és egy kicsit változott a felállás.
Igen rendesen kinőtték magukat (igaz, hathatós VW segítséggel). De valljuk be, ez a VW-nek sem volt rossz üzlet.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
misimagaki
aktív tag
válasz Gebriel #4023 üzenetére
Ez tény!
Főleg azért igaz, mert pl. az Octaviat sokáig nem tudták pontosan hova besorolni, alsóközéposztály, vagy középosztály, vagy mi van?
Aztán néhány megmondósabb autósújságíró elkezdte középosztályba sorolni, aztán lassan mindenki elfogadja, hogy ott a helye. Golf padlólemez ide, Golf padlólemez oda...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
-
<>jana<>
senior tag
válasz Gebriel #4174 üzenetére
én csak azt nemértem az egésszben hogy miért kell nekem evvel foglalkoznom.aggyanak egy járgányt amivel dolgozni tudok menni,a többi nem érdekel.ez lenne a mobilitást garancia lényege szerintem. az eggyik aztmongya hogy nem ad autót csak úgy ha kifizetem a napi 7k+jaffát a másik aztmongya csak akkor ad autót ha az autó mozgásképtelen. azt is csak három napig utána olgyam meg ahogy akarom. csak akkor szeretném tudni mi az a mobilitás garancia?az hogy lehet menni vonattal busszal metróval?
-
misimagaki
aktív tag
válasz Gebriel #4188 üzenetére
Igaz, de mi olcsó a mai világban. Karosszériás ezer forintért már kézbe sem veszi a hegesztőpisztolyt. Bár a totalcaros cikk - [itt] után én is elgondolkoztam, hogy talán, lehet, vagy mittudom én...
Elsőkörben engem sem zavart, na egy kicsit mégis, mert sérült a fényezés is. Akit zavart, az az életempárja volt, mert elsőkörben felelősnek érezte magát a születéséért. Pedig arról végképp nem tehet, hogy 50 kilós nő, aki nem bírja még kiemelni sem a pótkereket a fészkéből.
Másképp is történhetett volna, de mi másképp gondoljuk - férfiak - utólag, mint egy nő akkor. Érted?[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest