- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- DUNE médialejátszók topicja
- SONY LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz daikonblaze #40249 üzenetére
Valójában a bankok nem köztik az orrunkra ha valami gond van. Én azt tapasztaltam -bár nem azonos része a banknak a kettő- hogy az azonnali utalás miatti átalakítás, a 2 lépcsős fizetési jóváhagyás,majd a 5-ről 15-re emelése az érintéses fizetéseknél nem probléma mentes működést eredményez. Majd egy napig nem tudtam fizetni Interneten mert nem kaptam meg a jóváhagyó üzeneteket, 30 perc várakoztatás után jeleztem, megnézték és jé, tényleg nem működik, majd javítjuk. Mindenhol előfordulhatnak hibák és nehéz kideríteni hogy ebből a sok szereplőből most épp ki a hunyó.
-
Topikgazda
válasz LoxChatterbo #40252 üzenetére
Csak az egyenlegről van pénz forrásod? Ha igen akkor úgy működik ha €-ban kell fizetned akkor az €-os egyenlegnek kell az alapértelmezettnek lenni és annyi pénz legyen rajta amennyit fizetni kell.
Vannak olyan helyek ahol csak úgy lehet használni a PayPal-t fizetésre ha bankkártya a háttér pénzforrás.
Ha adtál hozzá bankkártyát akkor meg kell nézni hogy azzal nincs-e gond banki részről, vásárlási limit, web-es használat engedélyezés, pénz fedezet és annak kell lenni a fizetési forrásnak a PP-én, ha kártyánál a banki váltást állítod be akkor a bankod váltja a devizát, de a kártyán a banki kártyás vásárlási elszámolási árfolyamával számolt forint fedezetnek kell lenni.
Nem tudom hogy milyen kártyát használsz, de a banki Visa és Mastercard akár normál, akár Internetes virtuális kártya esetén normál módon lehet fizetni.
Néha a Maestro kártya esetén lehet fizetés technikai gond, de ritkán, akkor viszont az adott helyen nem tudsz vele fizetni.
Ezt így célszerű:
Kép[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LoxChatterbo #40254 üzenetére
Nem a fizetésnél választod az elsődleges egyenleget, azt előzőleg be kell állítani.
Ne használj VPN-t, anonim böngészést és ha van reklámblokkolód a PayPal legyen kivétel.
A számítógép, böngésző hiba kizáráshoz telepítsd fel a PayPal mobil app-ot és azon keresztül vagy a mobil böngészőn keresztül próbálj meg fizetni.
Aktiváltad valamelyik belépési védelmet?
A Biztonságos bejelentkezés/fizetés oldalon ha van valami megjegyzése kocka az ne legyen jelölve, mert adott esetben csak ugyanazon eszközről léphetnél be.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TeeJay #40256 üzenetére
Nincs ötletem, én nem látok lehetőséget rá. Sajnos át lett verve az ismerősöd. Ez nem egy klasszikus termék amelynél a rész teljesítést lehetne kifogásolni. A zsarolást ugyan lehetne jelezni, de akkor amivel megfenyegetett meg is fogja csinálni és minden követő eltűnik.
-
Topikgazda
válasz TeeJay #40258 üzenetére
Lehet jelezni, de nem valószínű hogy adnak kárpótlást, mondjuk zárolják a fiókját, de gondolhatja hogy kitől indult és ténylege meglépi hogy eltávolítja még ezt a 200-at és nem tudom hogy ez követés vásárlás mennyire legális a Twitter-en. Ha nem legális akkor meg ő jelzi a Twitter felé és akkor ők zárják ki ezt a fiókot. De ezt a részt nem ismerem.
-
Topikgazda
válasz Golyobis #40260 üzenetére
Ha belépsz a fiókba ott lesz az üzenet és a feltöltési lehetőség. Kötelező a személyazonosságát ellenőrizni felhasználóknak, a pénzmosás elleni törvény írja elő. Adatvédelmi szempontból a bankokra vonatkozó szabályok élnek náluk is. Nem egy hacker társasághoz küldöd el.
-
Topikgazda
válasz LoxChatterbo #40262 üzenetére
Csak nem tudsz fizetni.
Töröld a One Touch-nál a megjegyzett dolgokat és kapcsold ki.
Én továbbra is állítom hogy csak az adott deviza egyenleg alap értelmezettkénti beállításakor látja a rajta lévő összeget, ha forint vagy $ az alap értelmezett, akkor nem tudsz €-ban fizetni, hiába van ez €-os egyenlegen elegendő pénz.
Ha egyenleg és nincs elegendő pénz rajta, akkor ha jól van hozzárendelve a bankkártya az esetben kombinált fizetés történik, mert a bankkártyával kiegészíti az összeget.
Az is tény hogy vannak helyek ahol nem lehet a PayPal-al úgy fizetni ha nincs hozzárendelve kártya.
Ha azon az oldalon nem lép tovább amit írsz, az böngésző védelmi probléma, mert nem tudja betölteni azt az oldalt.
Nem igazán találkoztam ilyennel, de hibás is lehet a PayPal fiókod, ha minden más jól van beállítva.
Nem írtad hogy melyik bank és milyen kártya.
De azt próbát megtehetnéd hogy pénzt a kártyához adva, azt alap fizetési forrásnak megtéve a gyorsfizetés, One Touch és belépési védelem nélkül fizetni valamint angol nyelvre állított PayPal-al. Firefox alatt úgy hogy ne legyen VPN, anonim böngészés bekapcsolva.
Ahol megakad ott úgy képernyő kép hogy látszódjon a böngésző cím sora hogy mely oldal amin megáll. Abból lehet következtetni arra hogy mi az ami nem jön be.
Ha sikertelen akkor a fizetési feltételeket és képernyő képet., képeket elküldve segítséget kérni a PP-től.
Alap dolog hogy kártya képes legyen a fizetésre banki oldalról.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LoxChatterbo #40264 üzenetére
A felső sorban látom hogy a kereskedő PayPal kliensének a gyorsfizetési verzióját használná, szerintem az van rosszul beállítva vagy nincs frissítve, vagy nem jó a token képzés.
Melyik oldal lenne ez?A Firefox nem Chromium, Gecko a motor, nem őrültek meg hogy a konkurencia alapján fejlesszenek, egyébként is hamarabb volt a Mozzzilla Firefox mint a Chrome.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hellboy #40266 üzenetére
Általában igen. Szokták írni az adott oldalon, úgy hogy a PayPal-t credit card-al együtt emlegetik.
A vásárláshoz elegendő a bankkártyát hozzáadni, miután megkapod az e-mailt hogy sikeresen hozzáadtad az már használható.
Amit megerősítésnek írnak és 400 Ft-ot fizetsz az a pénzkiküldési limitek eltörlése. Én sem látok benne logikát, hogy erre mi szükség külön rendezni. -
Topikgazda
válasz Golyobis #40268 üzenetére
Ez így működik, valamikor kérik, de általában akkor ha az új fiók közelíti a 2500 € évi forgalmat, nem naptári év.
Normál körülmények közt már rögtön regisztráció után lehet ezt intézni, én sem vártam meg hogy kérjék, jeleztem hogy "teljes jogúvá" akarom a fiókot tenni, akkor ilyesmi néven emlegették, küldték a feltöltési linket és mentek az okmányképek. -
Topikgazda
válasz titi880526 #40270 üzenetére
Miért nem tudsz belépni? Elfejtetted a jelszavad? Ha nem tudsz belépni akkor hogyan írtál nekik? Milyen segítséget szeretnél tőlük? A nyilvános fórumokon nem lehet belépéshez információkat küldözgetni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz titi880526 #40272 üzenetére
Ez jó lenne, de fiókba megy a válasz, te csak egy értesítőt kapsz az e-mail címedre hogy érkezett üzenet.
Ha belementél az új jelszó kérésbe azzal az gond, hogy majd a végén egy telefonszámosra jövő sms erősíti meg.
De az üzenet előtt beírod az e-mail címedet és arra jön hogy valami rossz?
Erre az üzenetre itt írnak dolgokat.
De ilyet is írtak válaszként:
Re: Sorry, something went wrong on our end. Please try again. USA
I'm very sorry to hear about your experience on the phone, that's definitely not how we want issues to be handled and I apologize for the frustration.
Based on what you've said, it sounds like you may have had a negative balance on another account that's under the email you're trying to user. If this is the case, the account would be locked (which is why you can't log in), and the balance would need to be paid before you'd be able to do anything with that account, including closing it. You'll need to contact us and speak to our collection's department to resolve the balance. I apologize for the inconvenience, but hopefully the issue is resolved soon.
És ilyet is:
About 30 minutes later, I tried again and logged in successfully this time. So, don’t freak out when you see the message.A következőt próbáld meg. Nem tudom milyen az Internet hozzáférésed, de a kapcsolódó eszköz újra indítása, hogy új ip címed legyen.
Firefox leygen a böngésző, ha használtad a PayPal-t arról törölni a PP sütiket és a böngésző gyorsítótárat.
Ne használj VPN-t vagy ip cím rejtő és anonim böngészést, nézd meg hogy a tűzfalon nincs-e blokkolva a PayPal irány (a hálózat az otthoni beállítással menjen ha Windows) ha van reklámblokkoló azon is legyen a PayPal átengedve.
Az azonosítót és a jelszót írd, nekem régebben -azóta nem használom- mikor a Google-t feltörték egy régi jelszót szinkronizált vissza a rendszer a Chrome-ba és sem a PayPal-ra, sem az eBay-re nem tudtam belépni, amíg erre rá nem jöttem.
Ezen a linken próbálj belépni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #40277 üzenetére
Mással igen, valamiért ez páros BG és OTP kétszer csinálja ezt. Zárolja a vételárat, majd pár mp-el később újból lekéri pénzt megtörténik a fizetés és zárolja az összeget, de majd az elsőt sztornózza.
A PayPal-on és a Banggood-on is csak egy vásárlásod lesz.A gond az hogy zárolás dupla összeget foglal le a számlán, de legnagyobb gond az, ha ugyanennyi nem marad az első zárolása után, akkor fedezethiány és nem lesz kifizetve. Viszont te azt látod hogy a pénz zárolva.
Ezt úgy március közepétől, mikor valamit változtattak az OTP-nél azóta van így. Van sejtésem hogy mi a probléma oka, kár hogy azt OTP nem érti a bankkártyás fizetés lényegét. Egy dolgot kellene finomhangolni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz titi880526 #40279 üzenetére
Onnan indul a dolog hogy vagy az e-mail cím a hibás, mint látom a jelszót még be sem írtad.
Ellenőrizze a megadott adatokat, majd próbálja újra. szöveg az első kép esetén csak ez lehet, ha jelszó is írva volt akkor az sem stimmel. Esetleg valaki megváltoztatta.
Még egy dolog melyik PayPal belépési védelem van aktiválva sms vagy hitelesítő alkalmazás? Mert ha az utóbbi az is kikattanhat.
De a magyar nyelvű szöveg jön azon a linken is amit megadtam? Angol nyelvűnek kéne lenni.
De szerintem ezt a fiók belépési problémát csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehetne orvosolni, de az még nem működik. Ma írtam nekik hogy mikortól várható, ha válaszolnak akkor jelzem itt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #40282 üzenetére
Tegnap is vásároltam a BG-ről és a Paypla -on keresztül fizettem Erste Visa kártyával, nem volt dupla terhelés. Van aki úgy gondolja hogy PayPal hiba ez, de ha több OTP-s panaszkodik és más bankot érintő fizetés esetén meg nem akkor nem valószínű a Banggood PayPal fizetési kliensének vagy a PayPal-nak lenne a hibája. Persze előfordulhat az is, nincs hibátlan rendszer.
-
Topikgazda
válasz titi880526 #40284 üzenetére
Az a gond hogy azt a kártyát amit ehhez a fiókhoz hozzárendeltél nem lehet másik fiókhoz hozzáadni, egy időben csak egy fiókhoz lehet.
Mivel nem tudod használni ezt és egy új regisztrációt csinálsz akkor szerintem nem ütközik abba a kitételbe hogy csak egy személyes és üzleti fiókod lehet, hiszen hiába van egy személyes, ha használhatatlan és nem azért mert le lettél tiltva valami szabályszegés, tartozás miatt.
Véleményem szerint nem húzhatják sokáig hogy nincs telefonos ügyfélszolgálat. Megnéztem az Írországi korlátozásokat ez a tevékenység nincs leállítva, 2 m távolság és maszk használat ami érvényes, szerintem a PayPal is átesett a ló túlsó oldalára, hasonlóan mint náluk a szolgáltatók egy része.
Egyébként ha akarták volna -én meg tudtam volna oldani- ez is mehet home office-ban csak biztosítani kell a rendszerhez való hozzáférés megfelelő titkosítását amikor orvosolják a telefonon jelzett problémát.
Nem igazán vagyok a hozzáállásukkal megelégedve, fizettünk annyit hogy most ne a részvényesek kapjanak profitot, hanem költsék a "munkavédelemre" egy részét a nyereségnek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balinlin #40289 üzenetére
A SimplePay is OTP egyébként és szerintem a PayPal kliense a Szerencsejátéknak is OTP számlához kapcsolódik.
Nagyon mélyen nem akarok belemenni a kártyás fizetés folyamatába csak röviden írom a lényeget, a fizetési folyamat kezdő lépéseként elindul a kártyakibocsájtó felé egy üzenet hogy mennyi pénzre lenne szükség rendelkezésre áll-e annyi. Ha erre pozitív válasz érkezik akkor következő lépésként elküldésre kerül a vásárlás terhelése a bank felé.
Ha az első lépést is vásárlásnak tekinti a rosszul beállított banki rendszer, rögtön zárol annyi összeget ami felől érdeklődés történt, ezután viszont a tényleges fizetési kérelemre szintén zárolja az összeget, ez utóbbi lesz az igazi vásárlás.
A másikat amihez nem tartozik vásárlás később felszabadítja. A banki technikai részleg látja is hogy van eltérés a két zárolás közt.
Ezt a folyamatot lehet látni a banki könyvelésben.
Azon bankok esetén ahol nem eszetlenül esnek neki a kártyarendszer dolgainak ott kevésbé fordulhat elő ilyen.
Itt nem PayPal probléma van hiszen akkor mindenkinél folyamatosan dupla terhelés menne de már írtam kártyás fizetés esetén a webshop, szolgáltató a PayPal közvetítéssel bankkártyás fizetés adatait kapja meg Tehát ha lenen valami dupla kérés az csak webshopból indulhat ki, a folyamatban a közvetítő vonal -PayPal- nem tud duplázni semmit. -
-
Topikgazda
Kaptam választ arra kérdésemre hogy mikortól várható a telefonos ügyfélszolgálat működése.
A válasz: nem tudnak időpontot mondani. Majd ahogy a járvány helyzet lehetővé teszi. -
Topikgazda
válasz balinlin #40295 üzenetére
A családban nekünk is van egy PayPal fiók ahol változtatni kellene a telefonszámot, de a belépési védelem kiakadt, így azt továbbra sem tudom kikapcsoltatni. Legalább engedélyezték volna hogy akinek írunk az a blokkolásokat visszahívással megerősítve feloldhatná, azoknál akik a fiókjukba be tudnak lépni.
Arra nincs ötletem aki be sem tud lépni, hogy milyen módon lehetne a problémáit megoldani telefon nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A Google változtatott a hitelesítő alkalmazás használatán, most már vélhetőleg nem lesz probléma ha másik telefonra akarjuk átrakni. Cikk itt olvasható, gondolom az oldalunkon is írják.
-
Topikgazda
válasz Corleone33 #40298 üzenetére
Igen, ez is gyorsult. Ott van már az Unicredittes számlájukon a PayPal lekönyvelés megtörténik hétfőn reggeli órákban, nekem 0:47 kor jött az e-mail.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #40303 üzenetére
Igen, pár óra, max pár nap. Nekem most egy kártyás fizetésnél hasalt el az OTP fizetési kliense, a jó jóváhagyó kódot írtam be aztán lehalt az egész.
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #40309 üzenetére
Nem. A zárolt összeg az mindig az épp aktuális időben érvényes árfolyam amit kapsz sms-ben. Pl az OTP-nél egy nap 4 árfolyam is van és ha jól emlékszem az megy a zárolási üzenetben, aztán amikor ténylegesen terhelődik akkor azt mindig az aznapi legelső devizaárfolyammal teszik meg.
Pl: 11-én ezek voltak, mondjuk €-ra:
05.57 352,82
12:07 353,14
13:00 353,54
17:38 353,47
Ha tegnapit ma számolják el (nem holnap), akkor a mai első árfolyammal vonják le: 354,07[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #40312 üzenetére
Melyik bank és milyen kártyája?
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #40314 üzenetére
De nem hitelkártya? mert ott lehet némi eltérés.
BB így számol:
A számlád valószínüleg €-os elszámolású, tehát az MC arra konvertálja azokat amelyek nem €-ban lett fizetve, ez lehet a külföldi, az €-os meg a sima vásárlás.
A Mastercard árfolyamokat itt találod A bank fee-t veheted 0-ra, a transactuion a mondjuk $ és a card currency meg €.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Atish19 #40323 üzenetére
Eleve úgy kellett volna, mert akkor az egész folyamat kontrollálva van, kéred, visszaküldést írnak elő, visszaküldöd megadod az adatokat és ha kézbesítve akkor pár napon belül a pénzt vissza kell küldenie. Indíthatsz, a folyamat hasonló lesz. Elsőként neki kell reagálni, akkor még vissza is vonhatod, ha véletlenül megtalálja a és visszaadja pénzt.
-
Topikgazda
válasz Kolondrum #40325 üzenetére
A PayPal milyen üzenetet írt ki? Az fontos lenne.
A bank ugye nem OTP? És a bolt nem BG?
Egy ellenőrzés újból hogy a banki napi vásárlás mennyiség és összeg limit rendben. Megnézni hogy mennyi pénz van zárolva a banknál és van-e fedezet egy újbóli fizetéshez.
Ezután megnézni hogy az üzlet milyen feltételeket ír a PayPal fizetéshez és rákérdezni hogy ugye volt náluk sikeres vásárlás akkor tájt amikor te fizettél volna.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kolondrum #40327 üzenetére
Mindjárt világos lesz a dolog. két hsz-t másolta egybe.
Valamiért ez páros BG és OTP kétszer csinálja ezt. Zárolja a vételárat, majd pár mp-el később újból lekéri pénzt megtörténik a fizetés és zárolja az összeget, de majd az elsőt sztornózza.
A PayPal-on és a Banggood-on is csak egy vásárlásod lesz.A gond az hogy zárolás dupla összeget foglal le a számlán, de legnagyobb gond az, ha ugyanennyi nem marad az első zárolása után, akkor fedezethiány és nem lesz kifizetve. Viszont te azt látod hogy a pénz zárolva.
Ezt úgy március közepétől, mikor valamit változtattak az OTP-nél azóta van így. Van sejtésem hogy mi a probléma oka, kár hogy azt OTP nem érti a bankkártyás fizetés lényegét. Egy dolgot kellene finomhangolni.Nagyon mélyen nem akarok belemenni a kártyás fizetés folyamatába csak röviden írom a lényeget, a fizetési folyamat kezdő lépéseként elindul a kártyakibocsájtó felé egy üzenet hogy mennyi pénzre lenne szükség rendelkezésre áll-e annyi. Ha erre pozitív válasz érkezik akkor következő lépésként elküldésre kerül a vásárlás terhelése a bank felé.
Ha az első lépést is vásárlásnak tekinti a rosszul beállított banki rendszer, rögtön zárol annyi összeget ami felől érdeklődés történt, ezután viszont a tényleges fizetési kérelemre szintén zárolja az összeget, ez utóbbi lesz az igazi vásárlás.
A másikat amihez nem tartozik vásárlás később felszabadítja. A banki technikai részleg látja is hogy van eltérés a két zárolás közt.
Ezt a folyamatot lehet látni a banki könyvelésben.
Azon bankok esetén ahol nem eszetlenül esnek neki a kártyarendszer dolgainak ott kevésbé fordulhat elő ilyen.
Itt nem PayPal probléma van hiszen akkor mindenkinél folyamatosan dupla terhelés menne de már írtam kártyás fizetés esetén a webshop, szolgáltató a PayPal közvetítéssel bankkártyás fizetés adatait kapja meg
Tehát ha lenn valami dupla kérés az csak webshopból indulhat ki, a folyamatban a közvetítő vonal -PayPal- nem tud duplázni semmit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az biztos hogy eddig nem volt a felsorolásban és úgy működik hogy amint az adott országnál megjelenik az használható.
Ha megnézed pl az app-ban a fizetési módokat akkor benne van és a böngészősben is. Szó volt arról hogy Mo-ra is engedélyezni fogják, nem szoktak nagy hírverést rendezni. Lényeg az hogy használható, de mindkét helyen (PPés GPlay) ajánlom a 2lépcsős belépési védelem használatát. -
Topikgazda
válasz akerbis #40331 üzenetére
Felvetted a PayPal-t a fizetési eszközök közé? Ha igen és a PayPal egyenlegről szeretnél fizetni, nem a hozzárendelt bankkártyáról, akkor az egyenlegnek kell lenni az alapértelmezett fizetési eszköznek és amilyen devizában fizetni akarsz az az egyenleg legyen az alapértelmezett és azon legyen elegendő pénz a fizetéshez.
Nem egészen értem a kártya nem hozzá nem kapcsolást, mert egyébként a Google Play-en csak 2 napja érhető el magyar regisztrációhoz a PayPal előtte csak kártyával lehetett fizetni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #40333 üzenetére
Ez oké, de akinek nincs kártya hozzárendelve annál ez nem valószínű. De elméletben a PayPal elsődleges fizetési forrás beállítása az működik, nálad mi van megadva?
-
Topikgazda
válasz FoxiestFox #40335 üzenetére
21 nap, de az értesítő e-mail dátumot is szokott írni.
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #40338 üzenetére
Akkor egyértelmű
-
Topikgazda
válasz Stauffenberg #40340 üzenetére
Köszi az információt, nem jelezte senki.
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Eladó Synology NAS DS 216j + 2 TB WD RED
- Apple Magic Keyboard - iPad Pro ( 3. / 4. gen ) & iPad Air ( 4. / 5. gen ) fekete billentyűzet
- Western Digital Blue WD20EZRZ 2TB SATA HDD 100/100
- Keychron OEM ISO&ANSI Retro Blue Dye-sub PBT Magyar eladó
- Logitech G29 PlayStation/PC Kormány 2025 decemberig garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen