- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Kedvező árú Loewe WOLED TV érkezik
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Computex 2024: Minden a mesterséges intelligencia körül forog
ph A kiállítás fókuszát semmi sem mutatja jobban, hogy még a megnyitó zenéjét is AI szerezte.
-
AI segítségével fociztak Genfben a robotok
it A Genfben rendezett AI for Good Global Summit alkalmából meg akarták mutatni, hogy az AI nem feltétlen egy hatalmas nagy dolog, kicsiben és hasznos újításokban is lehetne gondolkodni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #82187 üzenetére
Szerkezeti törést "normálisan" megcsinálni nem tudnak, úgy hogy ne legyen gtk., mivel gyári technológiával nagyszilárdságú acéllemezek prés alatt vannak hegesztve egymáshoz. Tehát általában belehajlítanak egy lemezt, rányomnak fél kiló gittet, és ha szerencséd van, mérsz rajta 500-600 mikront. Poén hogy márkakereskedésbe bevitt használt H Astra-nál a kereskedő erre azt mondta hogy a kapu csapódott a hátsó ajtónak. Közben az alváz is fel volt ütve, mert kilincstől-kilincsig lehetett 500-700 mikront mérni. A motor meg ha tönkremegy, mindegyikben drága (bár ezért kerestem szívó benzinest, mert az talán kevesebb pénzt emészt fel). Mondjuk itt se lehet okosat mondani, mert elvileg 30 ezer km-enként van benne olajcsere, (ha elvégzik), nálam lesz 10 ezer km-enként, tehát papíron tartósnak kéne lennie.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #82197 üzenetére
Nem autós területen dolgozom, de abból kiindulva milyen vadorzó rendszerekben is lehet átírni értékeket milyen fapados felszerelésekkel is, nem lepődnék meg semmin. Továbbá addig oké, hogy adott pontokban ott egy string beírva. De ha nincs mögötte elvégzett munka, csak pecsét, akkor annyit is ér. 100%-os infót tudok arról, hogy az egyik, mondjuk pont nem Opeles márkaszerviz felénk megcsinálja neked papíron a szervizelést egy szép tortaszeletért.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz B-L-A-C-K #82232 üzenetére
Semmilyen rossz szándék nélkül kérdezem , de megbízható dízel motor kérdésből miért csinálunk benzines kérdést?
Gondolom hogy a fórum társ tisztában van a felhasználási szokásaival és azért kérdezi a dízelt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #82232 üzenetére
A ket fenti kozul kerdeses hogy melyik a megbizhatobb. Benzines nem erdekel, mert 32-35ezret megyek egy evben. A szivo az szivas foleg J astraban, mert nem megy de legalabb eszik.
Tobbiek:
Az 1.7 meg az Isuzu az 1.6 pedig a Fiat Mjet? A masodik lehet szimpatikusabb lenne.[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz B-L-A-C-K #82249 üzenetére
Az 1.6 dízel 136 lóerős, papíron az már jó. Ez már egy modern motor (ez ugye + és - is).
Nekünk 2.0 dízel van, én is azt ajánlom (a középső 130-131 lóval) (a régi 2009-es insigniáknál a 165lóerőssel volt a legtöbb probléma)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz B-L-A-C-K #82253 üzenetére
"Főként eddig azoknál volt amikbe 30.000km-es olajcserék voltak gyári olajjal . És sajnos a csapágyak amik benne vannak kínai gyártmány . De különösebb jele sajnos nincs . Főként 2009-es autóknál van ilyen probléma ."
"Főként a sűrű olajcsere és nem gyári olaj sokat segít neki . Főként az olajpumpa hibájából következik ez be de sokszor tőle függetlenül .
Megelőzni olajpumpa cserével és egy csapágysor ellenőrzésél vagy cserével tudod megelőzni . ""Olajpumpa hiba nagyrészt . De szerepet játszik elég sokszor a felhígult motorolaj . "
"Ja és ha kiírja, hogy nincs olajnyomás azonnal STOP ??? Azonnal olajpumpát csere, mert ilyenkor az a hiba . (150-200ezer km alatt gyakran halnak meg mostanában )"
"A legjobb a Motul annak van két fajtája egyik az csak kimondottan Opel GM Dexos 2 a másik az is tudja sok máson kívül ."
"Arányban 80% a 160as és 20 % a 130as ."
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #82261 üzenetére
En ezeket probaltam:
-1.6 szivo: legfeljebb az ellensegeimnek
-1.4T : korrekt de elegge kajal
-1.7CDTI@110LE: iszonyat turbolyuk, 2000-ig semmi. (allitolag ennek fix geos a csigaja es 131 lovas a valtozo geo miatt sokkal jobb)Eleg ha azt tudja mint a 1.6CR Golfom, annal is lenduletbol autozom aztan kesz...
-
bozont
veterán
válasz B-L-A-C-K #82477 üzenetére
Enyém se annyira, de élőben egy fokkal jobban néz ki. Meg ez a motor már gyenge pályázáshoz az én vezetési stílusommal, de ott ritkábban van használva. Városban, falun viszont elég korrekt. De valamit valamiért, most inkább a megbízhatóság mellett döntöttem (remélem ), 3 éves 38e km-rel, ismert előélettel és még van rá 1 év garancia is. Majd a következő izmosabb lesz, vagy villany. de ezen bőven ráérek gondolkozni még.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz B-L-A-C-K #82876 üzenetére
Gondolom gyulai.
Az első (pár) alkalom mindig beetető, odaszoktató. Szerintem mindenképpen kérdezz rá telefonon (már csak azért is, hogy érezzék a törődést, és talán ne nézzenek hülyének).
molnarpeter:
Ha jól értem minden ugyanaz, csak az ár nem.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
bozont
veterán
válasz B-L-A-C-K #82876 üzenetére
Én most voltam áprilisban kötelező szervizen, átvizsgálással, és olaj+mindenféle szűrők cseréjével 60e volt. Így utólag mondjuk jobban jártam volna, ha a pollenszűrőt én cserélem otthon, 14e Ft-ot kértek a szénbetétesért. Na meg a 4l 0w30 olajért is sokallom a 15e Ft-ot. Na de mindegy, ez volt az utolsó kötelező, utána már lejár a gari, onnantól megoldom magam 20e alatt. Pedig a kedves hölgyike már megjegyezte, hogy ha jövök a következő olajcserére, akkor már tud majd mondani nagyon jó akciós árakat.
(#82883) Sukta 95
Nekem pont ilyen van (90LE), igaz csak április óta. Így a fogyasztásról nem tudok nyilatkozni, sajnos azt nem mutatja, a teli tank még fogy. De tisztán látszik hogy városi használatra van hangolva, elég rövid váltásokkal. Ennek ellenére autópályán is elég élhető, mondjuk én nem nagyon megyek többet 140-nél. Pont hétfőn jöttem hazafelé az M7-esen 5 fővel és teli csomagtartóval +légkondi, jobban teljesített mint gondoltam. Hosszabb távokra is használható, de fogyasztásban lehet gyengébb mint az 1.4T, 140-nél közel 4000-et pörög.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #83069 üzenetére
Pedig épp az lenne jó, ha korom fekete lenne. Nem véletlenül van külön diszpergens adalékokkal eleve megtolva egy olaj. Az adalékokkal úgy vagyok, hogy adott egy receptfüzet, teli mindenféle receptekkel. Fogjunk meg egy fűszerből x grammot és fixen adjuk hozzá mindenhez. Lehet 1-2 esetben jobb lesz vagy nem változik, de egy kényes egyenletbe belenyúlni bátor dolog.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #83071 üzenetére
Felőlem bármibe belemehetünk
Amit te szeretnél az azért baromira jó és kényelmes pozíció, mert olyan cikket, ami neked adalékra lebontva, legalábbis ilyen adalékra kihozza majd valid mérésekkel és minden egyébbel, hogy igen EZ tette tönkre a motort, grátisz nívós oldalon is kap helyet, nem lesz. Szerintem nagyjából sosem. Egyfelől, mert erre lebontani egy motorkárt az eleve fincsi téma. Vagy 2000 alkatrész és ugyanennyi anyaghiba, plusz felhasználási szokást kéne lerostálni. Ezt soha nem meri pofával senki bevállalni, főleg, ha utána megindulna egy pereskedés. Meg is indulna
Azt meg nem tudom minek írom le megint ha sz@r lenne nem kapna olyan minősítést amilyet kapott, illetve világszerte se forgalmaznák már több mint 10 éve...:/
Mint ahogy cigit meg alkoholt sem forgalmazunk, hiszen a hasznossági oldalon van 2 érv max, a károson meg 10 A4-es oldal. Pedig hajaj, hát az is van forgalmazva, italokra a világ összes minősítése ki van rakva
Amit fixen tudunk: az olajnak semmilyen szempontból sem célja, hogy méz színű is maradjon. Sem esztétikai, sem műszaki indokot én nem tudok emellett. De ha van, jöhet. Ergo értelmetlen is ezzel foglalkozni.
Másik gond, hogy miért nincs akkor eleve olyan olaj, ami "szép" is marad idővel gyárilag. Miért kell pacsulizni bele dolgokat.Amúgy adalékokról vannak jó írások, amik 1:1 bizonyíthatóak. Még talán TC-n is volt a súrlódáscsökkentőről. Gyűrűk alá a titán-nano-akármilyen darabok szépen bementek és adj neki Na ott elég hamar kibújt a szög, hogy hát jah, ez lehet sok volt a gépmadárnak.
Nekem minden mindegy, nyilván nem az én verdám, megvenni sem akarom majd, szóval független vagyok. De, hogy azoknak a többnyire többszörösen diplomás túltenyésztett szerencsétlen vegyészeknek a munkájába utólag nem piszkálnék bele utólag, főleg, hogy racionális értelme sincs annak amit csinálok, az maximálisan biztos. /vélemény
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #83076 üzenetére
Ha nem érted meg miért nem is lesz erről a neten semmi, akkor tényleg fel kell adnom, bár igyekeztem kifejteni szerintem elég rendesen. Ha nem, akkor nem.
A kérdésem azt még leírom sokadjára: hova lesz a korom a motorból, ha nem az olajjal jön ki?
szerk. utánira
Korom meg ott van most is, attól hogy nem full fekete, nem azt írtam hogy színtelen lett tőle az olaj, csak nem annyira fekete.
Akkor a többi korom hova lett? A színskálán vagy ujjmorzsolásokkal hogyan látod, hány %-al kevesebb jött le, mint eddig? Érdemesebb lenne-e a vitát egy bemért eredménnyel alátámasztani vagy ez így szerinted sokkal validabb és racionálisabb? Ez a szemre kijelzőt kalibráló srác esete lesz, csak most olajunk van és kormunk, abban az esetben sRGB lefedettség volt és TN panel. Én hülye, még be is vittem egyszer a kolorimétert és megcsináltam a mérést. Nyilván pusztulat volt amit a srác szemre összehozott, de ő a mai napig "kalibrál'. Szemmel
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
válasz B-L-A-C-K #83080 üzenetére
Köszi. Ott mennyibe kerül?
Amúgy most látom, hogy a sonax-os link ugyanaz lett. Javított link itt.
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #83078 üzenetére
Szelektív látás, jó az, fogyasztói társadalomban a legjobb. Írtam már úgy tesztet, hogy a végére szépen kijött: ez ennyiért a legnagyobb hülyeség a piacon. Vették, mint a cukrot. Fehér volt a gép.
A multik miért perelnének be bárkit azért, mert te otthon dolgokat öntesz az olajukhoz, amit aztán vagy jó vagy nem jó? Már megint waaat?
A többi kormot meg elvitte a cica.
Ez itt a legnagyobb gond. Hogy arra a válaszra amire a leginkább kéne a választ mindkettőnknek tudnia, na, az nincs meg
Sanki: Tiedben tud törni a lapka. Nézd meg. Bomba szerintem köbö egyre megy, ha tutira mész akkor vagy kérsz ózongenerátort vagy klímások megoldják. Na attól tutira lepusztul minden, ami az autóban van.
Protip: első esőcsatorna levesz és pollenszűrő cserekor a fűtőradiig bevezető részt átsutukálni, igaz ez odabent is, akár egy kis klímás habbal. Rengeteg szutykot bír beszívni és rohasztani a rendszer, amihez a bomba kakukkos.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #83089 üzenetére
Priviben elküldtem a tonnás változatot. Nem azt kellene megmagyarázni, hogy miért sz@r. Azt már leírtam fentebb is. Azt kéne, hogy ez miért jó és kinek a gyártón kívül
diablo1984: Ha a doboz azt ígéri tisztább olajat engedsz le, azt elhiszem, hogy tudja. Hogy mi értelme van tisztább olajat leengedni, én azt nem bírom a fejembe tömni Ez az alapvető feladata a kenés mellett annak a szutykos olajnak, miért akarod elrontani? Ez továbbra sem hit meg vallás kérdése, hanem, hogy miért akarsz magadnak rosszat.Ilyenből ezret linkelek, ha kéred. Ugyanazt járjuk körbe-körbe. Tényleg csak az érdekel, miért akarunk okosabbak lenni a gyártóknál otthon
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #83076 üzenetére
Forditsuk meg: mutass olyat, ami azt hozza ki hogy az adalek jo Ha nem teszel bele tönkre megy a motor? Ha nem teszel bele, erezni fogod a hatranyat?
Teljesen jo, a hasonlat amit (#83070) Tikakukac irt....van egy szakemberek altal meghatarozott receptura az olajra, amit nem keves K+F loveval tolnak, hogy a lehetö legjobb legyen....erre jön a júzer és beletolja a teleshoppos olajjavitofelturbozocsodatevönemtelekormolo adalekot...hisz csak 1200 ft es milyen jot tesz a motornak
De ezt mar atragtuk többször...Veled is, massal is...nyomjad bele, ha ettöl jobban erzed magad
Szvsz jo minösegü motorolaj es kesz.
-
Corsa02
őstag
válasz B-L-A-C-K #83098 üzenetére
Sziasztok!
Olvasom én is régebb óta ezt a topicot és most ezt a kialakult vitát....és ehhez az adalékos dologhoz lenne egy-két infóm.
Győrben dolgozom egy motorgyár fejlesztésén/analízisén. Jó néhány évvel ezelőtt mikor beköszöntött a "Prolong láz" is országunkba, akkor mi járattunk új és futott motorokat is, adalékkal és anélkül. Különböző adalékokat próbáltunk ki, több márkából. Az eredmények érdekesek lettek. Az adaléknak semmi hatása nem volt a járatott motorok állapotára, ( sem teljesítmény, sem kopás, sem fogyasztás szempontból), ami érdekes volt, hogy hosszabb futás után (6-700óra) az "adalékolt" motorban valóban elkezdtek romlani a használt motorolaj bizonyos tulajdonságai, míg a párhuzamosan futtatott motor kenőolaja adalék nélkül, csak a szokásos elhasználódást mutatta. Persze ebből mi az olaj leengedése után semmit nem tapasztaltunk csak az Ingolsadt-i olajlabor vizsgálatai mutatták ki, hogy az adalék az alap motorolaj bizonyos tulajdonságait feljavította, bizonyos tulajdonságait pedig lerontotta. Tehát az olaj nem maradt kiegyensúlyozott.
Nem mondom, hogy ebből nagy következtetést le lehet vonni, nem is okoskodásnak szántam. Csupán infóként írtam le amit tapasztaltunk.
The Truth Is Out There --->
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #83098 üzenetére
"Viszont tavaly is leírtam, és most is mondhatom, hogy lehet semmi pozitív hatása sincs, de hogy ártani nem árt az is biztos."
aha.....biztosan nem art....pont ezt irtuk....de mind1, ugyse gondolod at, ugyse merlegelsz soha semmit, csak akkor minek hozod be? Legyen egy kis feszko? En olyan temat dobok be forumba, ami erdekel, kivancsi vagyok mas mit gondol....ha valamit eldöntök es tüzzel vassal vegigviszem, tökmind1 ki mit mond es gondol, akkor nem irom be
"e lehet éppen ettől van az hogy semennyire sem füstül a kocsi akárhogy rálépek a gázra"
igen, ez szinte biztos... A DPF nek ehhez valoszinüleg semmi köze Szerintem a klima is jobban hüt, majd probald ki
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #83103 üzenetére
Nem mondtam, h szar, csak gondolkozom: K+F tevekenyseg (kutatas es fejlesztes), mernökök, tesztek, beallitott titkos recepturak az olajaknal stb. Es akkor jön a teleshop es azt mondjak 1200 Ft ert kapsz egy olyan csodalatos dolgot, amit barmilyen olajba, barmilyen autoba, barmilyen hasznalati körülmeny között beletöltesz es jobb lesz....jobb...ugya altalanossagban nagy J -vel. Ezt igy csak siman atgondolom es arra jutok amit irtam / irtunk....Te meg megveszed, mert nem füstül töle az Insognia
De akkor idere is vegeztünk ezzel a temaval nem? Vedd meg es tölsd bele, ha jonak gondolod
(meg persze Bp nek is jobb, ha egy autoval kevesebb füstöl ) -
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz B-L-A-C-K #83243 üzenetére
Én is oda fogom vinni olajcserére, pedig kb örökké tervezünk a kocsival. Egyszerűen azért, mert ott még olcsók az alap dolgok (a többi nem!). Nekem azt mondta a munkafelvevő azért, mert a gm támogatást ad rá.ű
Szada, vagy kinek volt az immoval baja a barátnő/feleség kocsijában? Akkor melyik márkaszervizbe vitte? (már nem emlékszem)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Fandango
veterán
válasz B-L-A-C-K #83258 üzenetére
Évente 1x elviszem szervízbe, nekem ennyi belefér. Nem a kocsin fogok spórolni.
Nagyobb szervíz amire szerintem te gondolsz, nem volt eddig, mert nem kellett.
Kemény 118k km van a kocsiban 12 évesen.Illetve teljesen pozitív a tapasztalatom velük, ezért nem is kerestem mást. (Opel Molnár volt, majd Opel Sziget lett a helyén)
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #83268 üzenetére
Jogilag sem lehetnél benn, mert munkaterület és elég sok helyen szépen rád is mosolyognak ilyen kérdésnél Céges flottázásnál tapasztalni sajnos.
A kivételt találtad meg inkább, ami örvendetes
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Vgabor92
tag
válasz B-L-A-C-K #83268 üzenetére
Schiller opelnél voltam 2x eddig. Az első csak egy sima nyári-téli gumi csere volt, ott még kérdeztem, hogy bemehetek-e, a válasz: természetesen.
2. látogatásom rá 2 hónapra, olajcsere+szűrők cseréje. Ugyanaz a munkafelvevő, a km óra állás és üzemanyagszint utáni kérdése csak annyi volt, hogy most is bemennék?
Nincs túl sok tapasztalatom márkaszervizekkel, de a scillernél abszolút pozitív eddig. Az olajat vihettem, a szerelővel munka közben ellehetett beszélgetni és nem adta tudomásomra, hogy zavarná a jelenlétem.
Sőt..javasolta ha tehetem mindig menjek be az autóval mert hallottak más márkaszervizekből érdekes dolgokat. (Persze gyorsan hozzátette, hogy ők nem trükköznek.. )Illetve mikor nézegettem a kocsikat 5-6 alvázszámot lekérdeztem náluk, mindig segítettek. Km óra állásokat néztek, szervizeket, hol volt forgalomba helyezve.
Szóval pozítiv a kép eddig, de ettől függetlenül bárhova viszem a jövőbrn, ott fogok állni az autó mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen