Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #36525 üzenetére
Ezt mondom én is, hogy a jó az nem 200.
Csak az enyém (mármint ha újat vennék, lehet, annyiért számítanák be, vagy adnám oda ismerősnek pl.)
Emlékeztem a tied árára, és te körbenéztél rendesen - ha ez is ennyire jó, plusz alku, simán megéri a 2 légzsák, szervó, klíma, fedélzeti computer a különbözetet..
Nekem mondjuk a szervó ami "kell", a klíma meg ami nagyon nem kell, a fedélzeti computer meg az istenkirálycsászárság kategória - nekem.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #36541 üzenetére
Nekem gyári volt majdnem mindig, ez 800, a nem gyári meg 750.
De nem hinném hogy a szűrő okozná ezt, nem annyira bonyolult szerkezet az, meg nem is 1 napja gyártják, hogy nem derült volna ki ha rossz konstrukció lenne.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz tboy93 #36547 üzenetére
Pont a megvilágítás izzói vannak benne, nem gondolnám a ledsort.
mephi666:
Vezeték: nem biztos hogy gány, nézd meg lámpával, melyik ikon van a jobb alsó, illetve a bal alsó forrasztásnál lévő foglalatnál, hátha elárul valamit.
Lehet pl. világítás-visszajelzésnek bekötött lámpa, bár én ezt a Kadettban úgy oldottam meg, ha jól emlékszem, hogy betettem egy izzót a vonóhorog-jel mögé, és ment. Ha az Astrán ilyen nincs (nem tudom), vagy nem gondoltak erre, simán megoldhatták így is. Tényleg, tudtok még olyan autót ahol nincs világítás-visszajelzés (a Trabanton kívül)?
Illetve ugye nem minden Astrában van bekötve a fordulatszám-jel, ne csodálkozz ha nem megy elsőre.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz horvathkrisz #36592 üzenetére
Viccelsz?
Évek óta csak a jobb oldal a nyerő, a bal teljesen használhatatlan lett
Szinte nem is hallani Feriékről, csak Viktorról és társairól
A márka meg hűen alkalmazkodik ehhez a felálláshoz.Amúgy én naponta beindítom, lámpa fel, leállítom, lámpa egy mozdulattal le - a 12 év alatt több kapcsolót cseréltem mint izzót. De komolyan.
A 2 lámpában összesen cseréltem maximum 3 izzót, a kapcsoló meg 3-4 évente megadja magát, szétesik a bele. Amikor megvettem, ez halmozottan jelentkezett, a bejövő 12 volt lába el volt feketedve, gondolom kontakthiba miatt, ezért még jobban melegedett - ismerős kikapta, és megoldotta vezeték + csatlakozó kombóval a rossz lábat, azóta sokkal tovább bírja.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Zolee #36616 üzenetére
Hívd föl őket.
Nagyon korrekt a srác, évek óta nála vásárolok.
Aztán véletlenül a gyerekek is egy osztályba jártakTermosztát: a fenti helyről, 1500 volt a gagyi, munkadíj 6000, mert ugye X14NZ-nél a vezérlés mögött van nagyokosan...
Aztán, gondolom a visszajelzések alapján, már minőségit hozott, nem is volt a gagyi, az évek óta jó, a 92 fok az tényleg annyi - az volt 4000.
Mindenkinek ajánlom, szóltok neki hogy a prohardveren ajánlották az opekl topicban, mindjárt még barátságosabb lesz (nem mintha eleve nem lenne az, csak tapasztalat, hogy ha bárkihez ajánlásra mennek, akkor barátságosabb - ő meg méginkább az az ismerősökkel).[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz gaborh #36619 üzenetére
Bontott hátsó dobnak nem sok értelme van
Sem állapotilag, sem gazdaságosságilag (mennyi az új, illetve mennyi a munkadíj, összevetve hogy a bontott nem bírja ~4 évig csak 1-2 évig), illetve szerelhetőségileg (ez meg megjelenik a munkadíjban is ha "csúnyán" jön szét - és általában ezek erősen összeégnek, csak erősen melegítve - vágva jönnek le)[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz lsebestyen #36663 üzenetére
Meghallgattam, jól hallom hogy valami ritkán-ütemtelenül kattog, erre gondolsz?
Vagyis nem egy "minden fordulatra kattogó" hang, mint pl. a szelepkopogás, hanem random kopog?Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz lsebestyen #36666 üzenetére
Gőzöm sincs
Nagyon azért nem tudtam kivenni, de egy ilyen random hang nem berezonálástól lehet pl.?
Vagyis amikor két amúgy egymásba tolt fém nem szorul és így mocorog - koccan, kipufogó, leömlőnél a tűzkarikánák, vagy bármi - így nagyon nehéz, egyrészt mert nehezen hallani, másrészt mert élőben azért jobban be lehet határolni legalább térben.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Egyszerűnek tűnő munkafolyamatokat is el lehet rontani. Gyakori probléma például, hogy az olajleeresztő csavar tömítésének cseréjét nagyobb meghúzási nyomatékkal helyettesítik, ezáltal az olajteknőben előbb-utóbb megszakad a menet. Lehetőség szerint minden alkalommal cserélni kell a leeresztőcsavart és a tömítését.
Egyéb érdekességek ugyanitt.Lámpa, projektor: én nem bánom ha van némi szórt fény, nem egyszer jól jött már őzike, nyuszi, részeg disznó, marha kivilágítatlan biciklis meg egyéb állatfajok vonatkozásában.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz haddent #36722 üzenetére
Nekem negyedéves csekken 6,5.
Allianz, B10 tizensok éve.
1,4, 2000, 60LE.
De nem csak ez számít.
pesten mindig több mint vidéken, a kor is számít, bár az elég idétlen - van ahol azt mondják, a fiataloknak jobb a reflexe, így olcsóbb, van ahol meg azt hogy azok állat módra mennek, így drágább nekik...
Ugyanez nem tudom kinél hol megy át "reflexnélküli" öregúr kategóriába, de ez is simán eltérhet.
Függ a családi állapottól is néhol, stb.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz zolikaDB #36755 üzenetére
Gyertyán látszik ha jelentkezik a hiba.
Ha nem jelentkezik már, és olajos volt, de leégett, az nem biztos hogy látszik már.
Ha a gyertya hibás, akkor eltérő a szine a többitől.
De ez ugye nem villanyosra tartozó gond.
Trafón nem látszik legtöbbször.
Kábelen sem látszik, de bemérve látszik ha szakadt.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz C_hris #36756 üzenetére
Már bele van téve, úgy hívják, műszerfal-világítás.
Sötétben látod ha nem látod...
Sajnos visszajelző lámpa nincs az Opelekben, amit figyelni lehetne.
De a hangjelzés már megoldott, ha lámpa nélkül mész véletlenül este - csak nem a te autódból jön[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
Írtam pár hete, megadta magát a külső hőmérséklet jeladóm.
Vettem újat, betesszük, -36 fok....
Szépen, fél percenként ment fel fél fokot...
Kicseréltük egy másikra (Topran, dobozos kütyü), ugyanaz.
A boltos 20 éveséből ki az övé, ugyanaz az enyémben, míg az övében a rosszam vonalazott ahogy nálam, a jók meg azonnal 12 fokot mutattak (ez is volt az aktuális kb.).
Mielőtt tönkrement, az enyém sem hülyéskedett (mármint nem tudom mi vaszi a jelét, a kijelző, a computer, stb.).
Mire hazaértem, már csak -7 fok volt
De csak akkor kúszott fel, ha kijelzett (gombnyomásra vagy gyújtáson).
Na mondom, ennek megártott a sok jeltelenség, most kalibrálja magát.
Ma reggel megnézem, -11 fok.... (valós kb. +5)
Nem mentem vele, lehet, ha egyszer eléri a valóst, akkor beáll, de ott egye meg a fenePostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz gzbotii #36780 üzenetére
A katasztrofális meg a baleset-okozás, és így a kockázati tényező az két külön dolog.
Borzalmas ahogy totyognak, körforgalomnál ha nem jön senki, megvárják, hogy jöjjön valaki hogy meg tudják adni az elsőbbséget, stb.
De ezekből nem lesz baleset. Csak utána, amikor idegből le akarjuk tolni őket - de az meg már nem az ő biztosítójukra tartozik.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz haddent #36788 üzenetére
Gyerekek, nem az én álláspontomat mondtam el, hanem hogy miért olcsóbb a biztosításuk - vagyis a biztosítók kalkulációs "változóit" vázoltam.
Csakúgy mint a pesti - nem pesti viszonylat, egy kalkulációs, kockázatelemzési változó.
Például szerintem az sem igaz hogy a pestinél feltétlenül nagyobb a kockázat - gondolom nem vagyok egyedül vele, de előre látom ha a barom be akar jönni elém, mert tudom hogy megszűnik a sávja, vagy egyszerűen látom a mozgásán. Szóval egyszerűen rá vagyunk kényszerítve, hogy kiismerjük a forgalom (a jó nagy, tömött forgalom) minden egyes apró jelét, és ez ha belegondolunk, naponta akár többször is megmenti az autónk épségét.
Jónéhány olyan ismerősöm van, aki több 10 éve vezet, de vidéken, és Pestre be nem mer jönni autóval.
Mert nincs nagyvárosi rutinja.
Összességében lehet hogy 1000 vidéki kevesebbet koccan OTTHON mint 1000 pesti Pesten, de ha az 1000 vidékinek csak a 10%-a felmegy Pestre, lehet, megváltozik az arány.
És ezzel nem a vidékieket akarom leminősíteni, remélem nem sértettem meg senkit.
De ugyanez van, ha egy pesti évente 2x megy autópályán, valószínű, ugyanolyan veszélyes lesz a stílusa, mint az 50 fős faluban lakó bácsikáé Pesten.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #36810 üzenetére
Félreértesz, én arra a baromra gondoltam, aki megy 50 helyett 90-nel, tudja hogy megszűnik a sávja, de direkt pofátlanul beesik, ahova éppen kijön.
Aki nem tudja hogy megszűnik, az nem is akar elém pofátlanul, erőszakosan bejönni, mert először meglepődik, aztán körbenéz, és megvárja a lehetőséget. Jó esetben.
Mert volt dolgom az előbbi kettő keverékével is sajnos - pofátlanul megy ezerrel, gőze sincs hogy mi van 100 méterre előre, majd még pofátlanabbul nem érdekli hogy az már nem az ő sávja, nyomul be. Ez az igazán veszélyes.
Illetve azokra gondoltam, akik pl. a nullásról letérve nem képesek besorolni a kettesben araszoló sor végére, inkább előznek 3-6 kocsit jobbról, és ott próbálnak bemenni.
Egyszer láttam, jön ám a gyökér. Kihúzódtam elé félig jobbra, hogy észrevegye, nem szertjük ám a köcsögöket. Erre a körforgalomig mutogatott hogy nem jó ez így meg ki leszek nyírva
Mindezt egy szakadék, 10+ éves Peugeot-ból. Gondolkodtam hogy kiszállok, megkérdem mi is a gond, kezemben a kormányzárral, de úgy döntöttem, jobb ha nem idegesíttetem fel magam.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #36824 üzenetére
Simán lehet.
De első körben megpróbálom megvárni míg "bekalibrálja" magát - munkába menet lesz fél órája, meg hazafelé is, hátha sikerül megoldania egyedül.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #36853 üzenetére
Én is hasonlót írtam privátban, a hátsó szűrő az nem a kis műanyag kategória ami fél évente cserélni kell.
Ide be sem mertem írni hogy milyen sűrűn cserélem...Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Jodanovich #36865 üzenetére
Gázpedál: nem értek a típushoz, de nem a bowdent kell csak beállítani?
Unokatesóm kispolszkija nagyon nem ment, szervizben mondták, nagyon drága lesz (nem mai történet).
Nem volt drága. Megfeszítettem neki a bowdent, ő meg azt hitte, új autója van. Pedig csak tudott már fél gáznál többet is adni.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Jodanovich #36868 üzenetére
Természetesen ha elektromos a gázpedál, akkor nem nagyon taláéltam el az okot
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Említettem, akadt némi gondom a külső hőmérséklet kijelzéssel, nem vártam meg a kalibrálás végét (gondolom én).
Gondoltam, csak le lehet nullázni direkt is, nem csak a jeladót jó sokáig levéve.
A visszajelzőn 2 gomb van, nem nehéz az összel bill. kombinációt végigfuttatni
5 mp egyszerre nyomva a 2 gomb (de olyankor amikor már kijelez), és átmegy valami teszt módba.
Nekem ezeket villogtatta:
Legelején F, legvégén 12
Ugyanígy F 171
Gondolom ezek az eltárolt hibakódok - nem kell bohóckodni az OBD csati zárásával, villogtatással, ha így van.
Utána meg, először, bármennyivel mentem a nulláson, +53 kmh volt a felirat.
Városban meg + nélkül, az aktuális sebesség (nem óra szerinti).
Vagyis mintha nem tudna 53 fölöttit kiírni.
És nem is kell sebességben lenni, nincs köze hozzá.
Aki gondolja, próbálja ki.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz lsebestyen #36920 üzenetére
Pontosan ilyen, igen.
Mi a 12 meg a 171?gzbotii: igen, F.
vebbful: korábban nálam is oké volt azonnal csere után, csak most 3 hétig a rosszal jártam.
És -36-ról indult, 12 fokban...
Nem találtam semmit a dupla gombos módszerről, megkeresed hol írtad?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #36928 üzenetére
Nem vitatkozásképp, inkább csak kiegészítésképp, a benzin is tartalmaz (mert direkt hozzákeverik, hivatalosan) jópár százalék etanolt.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Ma voltam olajcserén, át is nézettem a sráccal így gyorsba.
Kiderült, lóg a jobb gömbcsukló a futóműnél, sürgősen cserélendő.
Cserélt már valaki ilyet? Néztük (meg a srác tudta is), gyárilag szegecserve van ott a cucc, így azt le kell fúrni.
Gyári szervizben hogy teszik vissza? Vagyis pontosabban mi ilyenkor az előírás?
Gondolom nem véletlenül van szegecselve, mert pl. a csavaros megoldás lelazulhat.
Bár ahogy nézem, csavarral adják eleve.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #37015 üzenetére
Futóművet életemben nem állíttattam
De simán lehet....
Kösz a tippet, majd rákérdezek, bár szerintem szólna a srác - kolléga meg haver valamilyen szinten, és lelkiismeretes is ahogy gondolom.
Amúgy gömbcsuklót sem kellet cserélni még egyik autómon sem.De ahogy nézem, ez is olyan mint a termosztát, sokszor annyi a munka mint a cucc.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #37020 üzenetére
A képekből neked nem derül ki?
Mert én nem tudom a nevét...
Annyit tudok (láttam), hogy a közvetlen a keréknél lévő, ami a lengőkart vagy mit köti össze a kerékkel.
nagyjából az első kép itt.
Ott azt írják, futómű állítás kellPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #37023 üzenetére
Futómű állítás mennyi, mennyi idő, és tulképp mit csinálnak?
Illetve, mennyire tudja a srác otthon megcsinálni?
Valamint, emelve vagy keréken nézik? Gondolom emelve, de nem tudom, az tuti-e.
Pl. nálam a bal első rúgóból hiányzik egy kör....
Vagyis tuti mást mutat emelve (lógva) mint keréken - már ha van a kettő között összefüggés.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Én is azt néztem hogy elég fix a dolog, de ugye a lukakban picit mozog a csavar, következésképp kerülhet fél milliméterrel odébb, így el is térhet a kerék állása.
Vagy nem. Nem tudom.
Holnap megkérdem a srácot, hogy mit mond - szerintem akár azt is mondhatja, ha nem húz el akkor jó....
De precíz, ha kell, tuti azt mondja hogy vigyem el.
Most is nem nagyon fér bele, meg van pár apróság még, arra mindre azt mondja, hogy "majd", de erre azt mondta hogy nem baj hogy nem fér bele, ez KELL úgyhogy megoldjuk.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Első tapasztalatok a Mobil 2000 10W40 olajjal, a csere tegnap volt.
(Olajjal kapcsolatban sosem voltak tapasztalataim, vagyis sosem vettem észre semmi különöset korábban, legyen az GM vagy más olaj)
Alapjáraton, melegen (is - azért is, mert hidegen jobban pörög, így az nem releváns) volt egy minimális hidrotőke (?) kopogás - kattogás, ez elmúlt.
Ennek nagyon örülök, az előző, elvileg Mobil olajnál jött talán elő, de az is lehet, eggyel korábban is volt, ezt már meg nem mondom. Akartam is valami hidrotőke-tisztítót beletenni, aztán letettem róla, így elsőre nem is baj. De korábban nagy hidegben (és ez tuti korábban is volt) volt olyan, hogy a kopogás indítás után nagyon hangos volt, pár mp-ig, de talán nem az összes kopogott, csak egy így fülre.
Ami fontosabb, vajon mitől kopogott korábban? Miért nem kopog most?
Csak alapjáraton volt hallható, az olaj pedig "a szerelő szerezte olcsón, de nekem is ezt tölti bele" - mondta a boltos, akitől így nem vettem olajat, vagyis nem keresett rajta, valamint fiatal Zafirája volt akkor.
Vagyis, hamis volt az olaj, vagy esetleg túl jó (10w40 helyett hígabb), újabb autókba való?
Lehet, ezt sosem tudjuk meg, de ti mire tippelnétek?Futómű-állítás: a srác azt mondja, nem kell ennél a gömbcsuklónál, csak a kormányösszekötőnél.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #37199 üzenetére
Az a baj hogy a deszt. víz is "eltűnt", ami helyette van, az ioncserélt víz, az sajnos nem tudja ugyanazt mint a desztillált.
Elvileg nincs benne keménységet okozó ion, de ez mégsem igaz, csak egy része van eltüntetve belőle (lecserélve) - vagyis ez nem tiszta víz mint a deszt. víz.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Én amit TAPASZTALTAM, vagyis nem feltétlen minőségi értékelést írok:
Évekig GM volt benne, hibátlan volt.
Utoljára belekerült valami Mobil, olcsón vette a szerelő, boltos mondta, neki is ezt teszi bele, tuti jó. Ezzel (meg tuti a kor is belejátszik már értelemszerűen) ment 220-tól 234-ig, nagyon enyhe kopogás azért volt, kezdetektől (lehet, a GM-mel is kopogott már, de tudod, ez már pszichológia, hogy az ember mindent a változáshoz köt), most ingyé' kapott Mobil 2000 került bele, hallhatóan kisebb lett a kopogás, és tompább, bár nem múlt el, mint korábban írtam.
Motor gyári állapotú, megbontva sosem volt, olajat nem kellett eddig sosem rátölteni 2 olajcsere között, most sem.
Mindenesetre ezen a télen sosem volt olyan hogy 2-3-5 mp-ig erősen kopogott az egyik tőke (?), korábban a GM-mel nagy hidegben előfordult - de idén nem is volt nagyon hideg reggelente.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz haddent #37240 üzenetére
Nem konkrétan neked mondom, de már rég nem egyenlő a drágább a jobbal.
Pl. amikor bejöttek a mobilok, a Motorola 2x olyan drágán adta mint a Nokia (vagy nem 2x, de nem is ez a lényeg), közben sokkal gagyibb volt, mind minőségben, mind kivitelben.
Ugyanezt tapasztalni ma is mindenfelé, elég ha megnéztek egy indexes tesztet (túró ruditól súrolószerig rámennek mindenre), és valóban azt hozzák ki amit én is gondolok az adott termékkörről - általában van noname vagy Lidl - Aldi - Penny sajátmárkás a top 3-ban, és mindig leszerepel egy-két jódrága jónevű cucc.
Pl. a sparos saját márkás, jóval olcsóbb budget termékek mindig verik a sima (vagyis nem "ezalegolcsóbb", sőt, szerintük extra minőségű) saját márkás termékeiket - sok példa volt már erre, kezdve a tejföltől egész a nemtudommiig.
Szóval az ár már rég nem értékmérő, inkább csak marketing-eszköz.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #37259 üzenetére
Pedig szerintem is gyönyörű. Ugyanúgy ahogy a Honda NSX is az marad, örökre.
Aki látott már olyat élőben, az tudja miről beszélek (feltéve ha bejött neki).
Mondjuk a cikkírót sem annyira értem, még ha igaza is van. Először:
Egy ilyen szép Mitsubishi 3000GT ettől függetlenül ma is igazi álomautó.
Később:
Egy korszakhatáron született, már kerek, de mégis nagyon a '80-as évekSzerintem meg annyira szép és kortalan - pl. a Ferrarikon sokkal jobban meglátszik hogy mennyivel korábbi egy adott modell.
Szóval nekem ebben semmi 80-as évek nincs - mit mondjunk akkor az F Astrára
Lehet hogy egyes dizájnelemek akkor jelentek meg, de nekem ez ránézésre egyáltalán nem azt sugallja hogy óóóóó, ez már 30+ éves, régimódi dizájn
Remélem, értitek, mit akartam ezzel az egésszel kifejezniPostázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő