- Nyomtató topik
- Projektor topic
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
ph A MasterHUB egy jópofa ötlet a streamerek és multimédiás szakemberek által használt egyedi vezérlők kiváltására.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #73695 üzenetére
Szerintem ebböl a korból ( vagy inkább ettöl a kortól kezdödöen ) egyre ritkább lesz az olyan autó, aminek lekövethetö szervízmúltja lesz, a magánemberek egyre kevésbé vettek már új autót, talán a céges daraboknak van márkaszervízes szervíztörténet, ha magánember vett ilyet, akkor Sem biztos, hogy márkaszervízbe hordta sajnos.
Jó példa erre az OPC-m, mikor itthon a kulcsot csináltattam hozzá - márkaszervízböl -, kíváncsiságból belekukkolt a srác a központi adatbázisba, ott szerepelt az átadás ( 2003 ), és az általam lenyomott márkaszervízes vezérléscsere ( 2016 ), a kettö között semmi. #karbantartásmentesvoltazautómVárosban biztos bekéri a 13-15-öt az is, de a lovak zabbal mennek sajnos, mondjuk inkább az átlagfogyi az érdekes, arra már " csak " 9-10 között írnak, az pedig nagyjából passzolhat a G OPC 9,5-ös átlagához.
Pont tegnap rakosgattam el a mappába a Vectra eddigi tankolós-blokkjait ( mert jó Fritz lévén még a blokkokat is elrakom, ne érje szó a ház elejét ) a 2 hónap, és 9300 km alatt, vesztemre összeadogattam, pörögtek az €-jelek, mentségem nincs, hozzátok a máglyát, gyujtót adok.
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #73705 üzenetére
Elég változó, ebben most benne volt két hazaút is ( ami önmagában volt cirka 4500 km ), plusz idekint is volt 1-2 3-400km-es kiruccanás, de a "normális" használat az olyan havi 2-3000 Km közé esik, legalábbis pl. az OPC-vel egy év alatt mentem ~30 ezret.
A saját feltételrendszered Te ismered, így vakon nehéz tippeket adni.
Még csak azt sem tudom megmondani, hogy ilyen esetben én mit néznék, önzö módon vagy valami hot hatch játszana szintén ( akár egy C Corsa Gsi, ami olcsón megvan, nem rossz az extrázottsága sem, a maradékból meg picit futómüvön-féken-keréken fejleszteni, és van egy megbízható, játékos gocartod, amibe befértek 4-en is pici csomagtartóval ), vagy tényleg valami cabriós kivitel egy normálisabb motorral ( ha nem túl nagy a lurkó akár egy G-H Cabrio Sem lehet rossz, tegnap barátnömével mentünk a környéken, jó idöben tényleg überelhetetlen a Feeling.
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #73721 üzenetére
A német árakat nézte gyanítom én is.
A dízel idekint mai árfolyamon 1,08 - 1,12€ / Liter, ez 310-zel számolva 335 - 347 Ft.
A sima 95-ös olyan 1,27€ / Liter, ez Forintban 393,7 Ft cirka.
A prémium benzin pedig: 1,39 - 1,42€/Liter, ez 430 - 440 Ft-ra jön ki.Ez is területenként, kutanként váltakozhat, szóval összejöhet a 60Ft-os diffi is.
-
trassher
addikt
válasz B-L-A-C-K #73742 üzenetére
Szintén szabolcs megye, 3 autó a családban, természetesen én járok ki mindegyikkel saját célra szigorúan. Fater autójában 370K km van 11 év után, újkorától szinte csak ukrán benzinnel jár és semmi gondja.
Vannak dolgok amik sokkal minőségibbek mint amit itthon megvesz az ember és a választék és nagyobb. Ketchup, mustár, majonéz világbajnok bármihez képest ami itthon van, csokoládéról nem is beszélve.Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #73773 üzenetére
A gomberdö nem is zavar, gyorsan alkalmazkodok, inkább ugye amiatt érte kritika több tesztböl is, hogy a tágas külsö méretei ellenére az utastér szükösnek érzödik, az pedig engem már a G-ben is zavart ( vagy persze az amorf alakom zavarta a normál userekre tervezett utasteret, az is lehet ), emiatt is voltam nagyon kíváncsi, és mivel ott állt nyitott ajtóval hívogatva, gyorsan ki is próbáltam, akkor jött a kellemes meglepi.
a 6+ milliós ársávban természetesen van több lehetöség is, mondjuk Insi OPC-böl FL, 2014-nél fiatalabbak olyan 30-50ezer Km-rel vannak 25-30 Ezer€ között.
Ha pedig maradunk a sportos vonalon, akkor a C-Klasse-ból 63AMG T 2008-2009-es van 120 - 200ezer Km közötti futással olyan 25-30ezer€-ért, a fiatalabbak ( 2014-esek ) olyan 40+ Ezer €-tól indulnak.
Az E-klasse, ami mondjuk Insi hasonló méretben pedig 2010-es 63AMG-t kapsz 30 Ezer €-tól 120+ Ezer Km-rel.
Esetleg "mezítlábasabb" darabokat lehet nézni, C350, E500-akat, azokból lehet találni, és az 500-as mondjuk powerben is ad olyan 390 lovat, azzal már nem fulladsz le reggel.Sokkarikáséknál egy A6 3.0TFSI-vel be lehet szállni a buliba 2012-böl olyan 25 Ezer € környékén, ugyanez S6-ban már 35 Ezer + Juró.
Szóval lehet matekozni böven, nyilván ez az én nyomorom, hogy a sportos modelleket keresem, talán egyszer kinövök belöle.
-
-
-
-
-
válasz B-L-A-C-K #73869 üzenetére
Szóval ha jól értelek a tisztító rendszerre asszociálsz. Mert ha az nem ment volna akkor kedvezőbb lett volna a fogyasztás mérő leolvasása.
De itt jön a kérdés, milyen sokáig "takarítja" rendszert? A lerakodás nagyságától függ?Én az elmúlt két napján szintén pályázóm, holnap is. 130-as tempónál 3900-4000 forog a motor , nagyon hiányzik egy hatodik fokozat. 7-8L eszegeti.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz B-L-A-C-K #73873 üzenetére
Ezek szerint igen. Ha most azt a 0,5-0,75-őt rá számolom az átlagom még mondhatjuk úgy hogy mindig jó (6,5-6,6).
Visszatérve még mindig jobb az Opel csalóka kiírása, mint a Fiátnak, ugyan is ott más rendszerben tünteti fel.
Valahogy így - 18:2 vagy valami ilyesmi, már nem rémlik, mert talán fél éve nem néztem. Ehhez van egy kis papír táblázatom, ami átváltja . Gondolok itt a fentebb írt 18:2 az olyan 6,2 fogyasztás.
De az új Tiponal néztem ott mar rendesen európai rendszerként írja ki.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz B-L-A-C-K #73878 üzenetére
Áh, csak kipróbáltam két ízben is, hogy működik-e egyáltalán az ABS és igen, reméljük azért sokáig nem lesz rá szükség
Az elmúlt évben is ha 2x kellett beavatkoznia, mindkettő önnön hibámból, de baj nem lett belőle.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
-
h3lios
addikt
válasz B-L-A-C-K #73909 üzenetére
Köszi !
Annyit nem ér az egész, viszont ezt-azt még meg kell csináltatnom. A januári Audis esetemnek még mindig meg van a nyoma a túloldalt. Viszont a tettes nem tette tiszteletét a rendőrségen, ezért nem tudnák felvenni a jegyzőkönyvét. Ez volt 3 hónapja. Múlt hónapban érdeklődtem, hogy hogy áll az ügy, de azt mondták, hogy ameddig nem jelentkezik nem tudnak mit csinálni... Ez viszont nekem nem igazán f.sza, mert így a biztosító sem fizet. A pénzből amúgy megcsináltatom a hátsó ajtót is, az is kapott 1x a garázsajtót rácsapta a szél...Egyébként a biztosítással is szívtam most, mivel fiatal vagyok és friss jogsis, ezért eleve drága. Allianz-nál vagyok, tavaly 96 volt az éves. Idén viszont valami új adónem miatt felment 125-re... Nevetséges... És most már máshol szét sem tudok nézni, mert 60 nappal előtte nem mentem be. De elvileg ez a cucc, mindenhol kötelező, szóval máshol sem járnék jobban.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz B-L-A-C-K #73916 üzenetére
Nekem is elég rossz lehetőségeim voltam. Rá is bíztam a kereskedésre, mert úgy sem lehetett volna olcsóbb megoldást kiharcolni. Az előző évi 96-ra azt mondtam, hogy teljesen rendben van. Fiatal vagyok, friss a jogsi, nem volt még autóm, Kecskeméten lakom, ami azért nem 1 kis falu, még ha Pest mellett eltörpül is. Pár ezressel lett volna olcsóbb akkor, viszont azért választottam az Alli-t, mert 5 perce tőlem van 1 irodájuk ami sokat jelent kényelem szempontjából. A többi biztosítónak akik szóba jöhettek volna nem volt helyi kirendeltsége.
B-tag: H3lios#2825
-
AMD Power
titán
válasz B-L-A-C-K #73946 üzenetére
Ebben is van valami..... én 100 millából max egy 4-5 millás autót ha vennék. Az tökéletesen helyen lenne a Siófoki családházamban. BP-t messze elkerülném én már akkor. Ahogy tervezzük is.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
_seth_
veterán
válasz B-L-A-C-K #73949 üzenetére
Jöbb vidéken venni azt az 5-6 panelt, debrecenben pl félár pesthez képest, az albi árak viszont hamarosan utólérik, csak ha esetleg valaki belefogna
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #74003 üzenetére
Szerintem az autó tulajdonosának nem előny a használata, csak a környezetvédelemmel indokolják, de az biztos, hogy az indítómotor hamarabb meghal az ilyen rendszerű autóknál. Tehát, a tulajdonosnak célszerűbb nem használni soha.
Itt le is írják szépen, hogy nagyon sok esetben a motornak sem tesz jót.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #74166 üzenetére
Alin meg sem néztem, de cikkszámot ellenőrizd azért, nehogy 5door/estate különböző legyen, én csak hirtelen kerestem. Műanyag feszítő szerszám ajánlott, ahogy nézem (prying tool set, $1). 5 ajtósról videó (csak fiúsban volt ) illetve ST leírás fotókkal. A fém kis bolhákkal óvatosan, csak egyenesen húzd le, különben bent maradhatnak, és a műanyag enged Ésszel és finoman nem nagyon lehet gond, elég egyszerű feladat alapvetően. Ha van kedved, forraszthatsz is.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz B-L-A-C-K #74224 üzenetére
Nekem sikerült bemelegítenem tegnap a dugóban. Lehülni akkor látod - vagyis én akkor szoktam - mikor kiérsz a dugóból és haladhatsz rendesen, olyankor visszahül 90° alá kicsivel.
Ma vagy holnap cserélünk hűtőfolyadékot is amúgy.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz B-L-A-C-K #74224 üzenetére
Nekem is ilyen motorral van felvértezve mint Bordriknak és tény hogy nálam is 130-nál 3900-as fordulaton megy a vaskacsa.
Jó lenne egy hatodik sebesség. Ugyan úgy mint a J Astra 1.6/116-os 6-sebességesnél.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #74280 üzenetére
Te is ird hozza hogy szerintem, mint en en a J töl nem vagyok elajulva, a km ora, amit meg ugye les az ember folyamatosan, azzal a müanyag szürka nagy kerettel, szamomra remisztö....mar irtam a 90 es evek vw polo classicban volt valami hasonlo förmedveny
De ugye nem vagyunk egyformak....mi meg plane nem ....nekem a J Gtc kivülröl nagyon tetszik, belülröl so-so, egy H hoz kepest picit jobb összesegeben, föleg a vizhöfokmerö miatt, de kb ennyi. Viszont cserebe a + suly es buta automatika miatt nalam teljesen kihuzta magat a listarol.....innentöl kezdve egyeni merlegeles kinek mi fontos/tetszik/nemtetszik stb
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep