- Milyen hangkártyát vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen házat vegyek?
- Raspberry Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
it A jelenlegi technológiával teljesen megszüntethető lenne a gyorshajtás, mégis az ellenkező irányba megyünk. A jelentések szerint azonban a vezetők zöme részéről nagy igény van a gyorshajtás-ellenes technológiákra.
-
Ez lehet a Xiaomi 14T Pro tudáslistája
ma A nemzetközi startot a kínai előzheti meg Redmi K70 Ultra néven.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz
AMD Power #28148 üzenetére
Nekem nagyon hasonló korú és futásteljesítményű van.
Összefoglalva, a képen látható nagyon "fel van készítve eladásra", szép állapotú.
Ettől függetlenül lehet nagyon szuper is meg nagyon hulladék is.
Visszaolvasva biztos találsz értékeléseket, tőlem is.
Fontos lenne hogy legyen összehasonlítási alapod, mikor kipróbálod.Fogyasztás, strapabíróság:
Ilyen korú, árú autónál ha rám hallgatsz nem ezzel törődsz.
Mármint nem azzal hogy papíron a kettőből melyik eszik többet.
Ugyanígy a strapabíróság - a két modell közötti különbség elenyésző a fellelhető eladó példányok állapot- és fogyasztásbéli különbségeihez viszonyítva.
Konkrétabban, ilyen áron a legjobbat kell megvenni, számokkal kifejezve egy 50%-kal rosszabb állapotú lehet hogy évente 5% helyett csak 4%-ot romlik mert az a "jobbik" modell elvileg a kettőből, mégis 5 év múlva is a 100%-os kiinduló állapotú lesz jobb kondícióban.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
AMD Power #28152 üzenetére
Mondom, olvass vissza, miket írtam.
Az itt a fő probléma, hogy tekintve a korát, sokkal inkább fontos egy-egy példány megítélése mint magának a típusnak a véleményezése.
Magáról a típusról én jókat mondanék (meg a legtöbben, amennyiben a teljesítménye nem lényeges), viszont magamat ismételve, olvass vissza, borzasztó eltérő állapotúakat találni.
Kb. olyan minthogy jó márka az xy hdd, de abból is kifoghatsz 10% kondíciósat meg 100% kondíciósat is - űjkorában jó, de többet számítanak az évek minthogy újkorában mennyivel volt éppen jobb egy másik márkánál.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bzoley #28155 üzenetére
Mint F Astra tulaj, sőt, ilyen korú és kilométeres tulaja, nem igazán értek egyet azzal hogy ezek folyamatos törődést kívánnak.
Ha mégis, akkor az általad emlegetett szemét kategóriába tartozó példánnyal van dolgunk.
Másfelől az ára sem sok, sőt, ami jó állapotban van, azért szinte kivétel nélkül többet kérnek.
Szóval az állapota pont gyanúsan olcsó, kereskedéshez képest.
Felszereltségben viszont igazad van - enyémben szervó és bal + jobb légzsák is van - ha eladnám, nem remélnék többet érte 300-nál, viszont magánemberként - kereskedés tuti többért adná az enyémet, mert jó állapotú.
Egy márkakereskedés (vagyis nem mindentmegveszünk - mindenteladunk sarki kereskedés) van amiben megbízom, ott az enyémnél régebbi, talán több km-es, viszont hibátlan állapotú ha van, az 500 környékén van.
És elég hamar el is viszik - mert értéket kapsz a pénzedért, nem pénznyelőt.
És itt az óriási különbség.
Egyébként nálunk is családi autó.
Jó lenne ha több ló lenne benne, de nem mindenkinek ez a fő szempont
Kimondtad a lényeget - neked egyedül épphogy elég a 90 ló, így természetes hogy szerinted ez nem megfelelő, viszont nem mindenkinek ezek az elvárásai, így pont nem ez az elsődleges megközelítési szempontja a kérdésnek.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bzoley #28158 üzenetére
Ha már évente egy valamit is ki kell cserélni, akkor az már folyamatos gondoskodást jelent.
Ha így érted, az rendben van, akkor valóban folyamatos gondoskodást igényel.
Viszont hidd el, nem igazán jellemző hogy mindig tönkremegy valami.
Szerintem az ilyen korú autók tulajainál 10-ből 9 meg lenne elégedve ha csak évente és csak 1 cuccot kellene cserélni - szóval a modell ebből a szempontból nyugodtan ki merem jelenteni (tapasztalat, nem elmélet alapján), átlagon jóval felüli megbízhatóságilag, és átlagon felül kicsi a meghibásodási aránya.
Természetesen mindez egy korrekt kiinduló állapotot feltételez.
Viszont az általad is említett tömegcikk mivolta miatt nem lehetetlen ilyen állapotút kifogni.
Én nem véletlenül nem cserélem le újabbra, egyszerűen semmi nem indokolja (már ha nem vesszük figyelembe hogy évente 1x - 2x jól jönne valóban több ló, de ez nem elég indok nekem).
Elmondtam, gyári a kuplung, az összes lengéscsillapító, gumiharangok, lambda szonda, és nem azért mert kellene, de nem lettek kicserélve.
Mindezek cseréje várható - de várható már 50 ezer km és jópár év óta...
Mélgsem kellett ezidáig megtenni.
Nekem is furcsa, nem ehhez voltam a Kadettnál hozzászokva, rendszeresen nézetem is a szerelővel az autót, de mindig azt mondja, még jó minden, és a vizsgán sem mondtak mást.
Teljesen igazad van, sokminden tönkremehet, oda is kell rá figyelni vásárláskor, de ez minden modellre igaz, 6-8 év és 100 - 120e km fölött.
De ha ezek rendben vannak, hidd el, nem jellemző szerencsére hogy folyton a lista egyik eleme tönkremenne.
De mást mondok, ha az én esetemet relatíve ritkának is tekintjük, az feltételezi hogy egy másik, jó állapotú autónál már kijöttek ezek a hibák, és orvosova lettek, az meg még jobb.Összefoglalva a mondanivalóm: lényeg hogy jó állapotút kell venni, ez a legfontosabb, és nem lehetetle, tapasztalatból mondom.
Másrészt, jóval kisebb arányban kell meghibásodás miatt az autóra költeni mint a legtöbb modellnél.
Harmadrészt, mindezt tapasztalatból írom, nem gond ha valaki máshogy gondolja, a kérdező legalább több vélemény alapján tud dönteni - az enyém hosszú távú, a kérdéses modellre vonatkozó saját tapasztalat, a másik oldal meg a nagy számok törvénye alapján alkotott vélemény, mindkettőnek van igazságtartalma.Más: 1.4 8v és 1.6 8v volt a két kérdezett modell, én bevallom örülnék a 16v-nek, az ereje miatt.
De ez van, ezt kell szeretni, és szeretem is, többek között a fent részletezett megbízhatósága miatt.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
Declare #28225 üzenetére
90-es évek vége felé Opelosok mesélték, hozott egy osztrák egy Senatort, hogy 212-nél (a pontos számra már nem emlékszem, de eszement szám volt) felgyullad a check engine lámpa, alatta, fölötte jó.
Gőzük nem volt, fellapozták a manualt, de nem sok bizodalmuk volt hozzá.
És láss csodát, ott volt a leírás hogy mi a teendő
Valami tárcsa talán elektrosztatikusan összegyűjt egy csomó koszt, azt kell megtisztítani és jó lesz.
Megcsinálták, kipróbálták (akkor még nem volt annyi radar a pályákon, meg osztrák rendszám úgysem kap fotót elven nem féltek annyira), hiba elmúlt, osztrák boldog volt.
Szóval lehet hogy a te hibádra is tudnák a megoldást szakszervizben ha nem jutsz semmire máshol.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #28233 üzenetére
Mármint az övé, vagy az enyém? Vagy mindkettő?
Enyém: gyári méret van rajta (175/70 R13), nyomás jó, és nem kopott.
Igaz, gondolom az enyém bowdenes, az övé meg jeladós - jól gondolom?
Valamint mindenki "közismert tényként" beszél róla, tehát általánosan ismert, meglévő jelenségnek tűnik.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
AMD Power #28272 üzenetére
Elvitték a 112 ezrest?
Vélemények, nem kell hallgatni rá:
Bordó: felújított motor, hiányzó futásteljesítmény, hááááát.....
Órán 214 látszik, nekem 223-nál nemhogy nem kell motorfelújítás (bár nem tudni pontosan mit értenek alatta, lehet, vezérléscserét, de ezt azért nem árt tisztázni), de még kósza gondolataimban sem jött elő a lehetősége sem.
Zöld: meg kell nézni, ha tetszik, szerelővel is megnézetni. Tornyok csak nekem furcsák?
Fehér: dettó, ez már az utolsó szériának tűnik, ez nem hátrány.Összességében: egyik sem szervós, jól látom?
Apróságok is sokat számíthatnak, ha nehéz a döntés, riasztó, kp-i zár, újabb akku, stb.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz
zsambek #28296 üzenetére
Nagyjából igazatok van, csak egy szintig (és az nem +100, +200 ezer) tök ugyanezt kapni, csak a számok mások.
Konkrétan, nem lesz jobb egy 500-as de még sokszor egy 800-as sem állapotilag, csak esetleg más kategória, pl. audi, cserébe öregebben, és minimum ugyanennyi futással.
Vagy egy G Astra, ugyanennyi futással, csak 6 évesen, az ára meg 3x ennyi.
Szóval sokszor egyáltalán nem rosszabb egy idősebb de jó állapotú, olcsó autó, mint egy 2x - 3x annyiba kerülő, ami fele - harmada alatt futott ugyanannyit, valószínű az inkább szét van hajtva mint az olcsóbb.
Szóval szerintem az esetek nagy részében majdhogynem ugyanazt kapod 300 és 600 között, az ár eltérés oka csakis a számokból ered, nem az állapot eltéréséből.
Kérdés, mennyire nehéz jó állapotú olcsót találni.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bambano #28301 üzenetére
Nem kétlem hogy úgy van minden ahogy leírtad.
Máshogy fogalmazok: nem biztos hogy egy 300-as amúgy rendben lévő autóra többet és gyakrabban kell költeni, valamint megbízhatatlanabb lesz, mint egy 500-600-as.bzoley: én is így gondolom, ha ennyi van, és ebből egy használható, korrekt autót kapok, akkor megveszem, és autóval járok, és örülök neki.
Más kérdés ha ennyiért csak olyat kapok amit nem szabad megvenni - de szerintem lehet ennyiért jót venni.
Halkan jegyzem meg, pártatlan emberektől én is úgy hallottam hogy a G nem annyira jól sikerült megbízhatóságilag mint az F, de konkrétumokat nem ismervénnem nem jelentettem ki ezt így konkrétan.
Azt tudom, hogy adott javítások általában többe kerülnek mint az F-en.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bambano #28305 üzenetére
Nem próbállak győzködni hogy rosszabb, illetve rossz a G, azt írtam, ezeket a véleményeket hallottam, de nincs konkrét, részletes összehasonlításom, infóm, noha nekem F van, apámnak volt F, most pedig G van.
Az enyémért sem adnának többet mint 300, köszönöm hogy ismeretlenül lebontószökevényezed
Bármikor el merek indulni vele Európa bármilyen távoli végébe, így értelemszerűen nem is tartom használhatatlan, tilos megvenni kategóriának.
Fentiekből következően nehéz egyetérteni azzal, hogy akinek nem telik drágábbra, annak ne is legyen autója, mert ez a kategória nem autó, hanem bontószökevény. Nem mondom hogy ismeretlenül ez a véleményed, mert erről konkrét infóm nincs, hogy te pont milyen autókat ismersz, használtál - te viszont nem ismered sem az én autómat, sem pl. bzoley-ét, mégis szerinted bontószökevények.
"ha az úrvezető nem érzi a különbséget" - de, érzi, csak ennyi a keret...
És érzi a különbséget az autónélküliséghez képest is - ez a különbség pedig jóval nagyobb, mint egy 15 és egy 8 éves autó között.Véleményem szerint nem az a segítség hogy ha valaki teljesen máshogy gondolja, meg teljesen mást enged meg a pénztárcája, akkor kvázi hülyeségnek tituláljuk azt, hogy valaki a rendelkezésére álló keretből szeretne venni egy autót, ami használható, megbízható - mert bármilyen hihetetlen, nem lehetetlen.
Az segítség ha leírod (ahogy meg is tetted) a tapasztalataidat, véleményedet a modellekről, elhasználódásról,
mert ilyen korú autónál már tényleg minden infó, tapasztalat számít, mert tényleg igen könnyű mellényúlni, mert (a te szavaiddal élve) abban teljesen egyetértünk, hogy az ilyen korúak között akad már bontószökevény, sőt, abban is közelítünk, hogy szerintem is a meghirdetett példányok nagy része az.
Kettőnk véleménye között mindössze 5% a különbség (mert szerintem is a 15 éves meghirdetettek legalább 95%-a bontószökevény), az nem sok, mégis a végeredmény elég eltérőre sikeredett.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bambano #28309 üzenetére
Egyébként még annyit ahhoz, hogy nem akarlak meggyőzni hogy jobb az F, hogy nekem is jobban tetszik a G.
Tömege pedig szintén "jobb" mint az F-é, mert a nagyobb tömeg célja a biztonság, stabilitás - vagyis itt a rosszabb érték a jobbJátszós gép: megint csak igazad van egy szinten, de erre is azt mondom, több, ha elmondod a véleményed, de segítesz az adott keretből a legjobbat kihozni, mithogy közlöd hogy nem lehet, és kész
Hidd el, nagyon sokak igen jót tudnak játszani ezen a kategórián is, ez is nagy élményt tud okozni.
Én pl. azt mondom, nem érdekel hogy milyen részletes a levélen a szitakötő szárnya, miközben az ellenség seggét kell szétlőni
Vagyis nem vagyunk egyformák, jó nekem az F is meg az olcsóbb gép is, és nem azért mert nem tudom hogy jobb lenne egy H vagy egy 150 ezres gép, hanem mert vannak fontosabb szempontok is mint a maximális élmény, konkrétan, a piszkos anyagiak.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bzoley #28322 üzenetére
Szépek ezek a színre fújt elemek - csak nem lakótelepre valók
Apám G-jén már színrefújt, neki is nekimentek 50-en, nekem is, neki szivárvány a lökháríója, nekem szürke
De sajnos az enyémen is látszik körbe a lakótelep, elég sok helyen - ha ez alapján ítélné meg valaki, nem megbízhatóságilag, műszaki állapotilag, hát tényleg igaz lenne rá a bontószökevény jelző.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bambano #28332 üzenetére
Pont ezt írtam neki privátban, hogy ne adja fel, van jó, csak pont azért nem adják el a legtöbben mert jó
Viszont kivétel nélkül mindenki odaadná szerintem neki 300-ért, ha újabbat venne, örökölte vola, stb., vagyis nem lenne rá éppen szüksége - mert hogy 200-nál, max. 250-nél többért nem számítják be, az tuti.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bzoley #28370 üzenetére
Ennyire ritka a polc?
Ahogy itt olvasgatok, egyre jobban szeretem az enyémet - van benne polc, szervó, dupla légzsák...
Ezekre megmondom őszintén, azt hittem hogy csak néhány példányban nincs benne, de az elmúlt egy hét infói alapján pont fordított a helyzet.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
Gergőke88 #28372 üzenetére
Igen, én is örülnék ha lenne benne.
bzoley: akkor a tiedben is megvannak ezek, az jó.
Az enyém 2000-es, lehet, évjáratfüggő is hogy mennyire nagy %-ban van bennük legalább ez a két extra.
Ami kimaradt, gyári (????) kp-i zár, bár igazából 3 évesen vettem, esküdni nem mernék rá hogy gyári, valamint tetettem bele riasztót. Ablak nem ártana elektromos, de elég későn kezdtem gondolkodni ezen meg a fordulatszámmérőn - fiatalon kellett volna mindezt beletenni, hogy ki is használja az ember.Rakodótérrel egyetértek, kell a nagy - bár szerintem a tied nagyobb mint az enyém.
Én családdal így is sokszor alig férek bele utazáskor
Tud ám az asszony pakolni, mindenképpen kell 4-5 zacskó chips, az már kitesz egy nagy bőröndnyi helyet, és sorolhatnám.
Viszont a 4 ajtós nekem személy szerint azért nem jön be, mert nem összenyitható a csomagtér meg az utastér. Arra pedig bármit csinálok, évente többször is szükség van. Egyik pl. a karácsony, az asszony ebben is maximalista, csak akkora jó ami épphogy bepréselhető lenyitott hátsó ülésekkel.
De jól jön a lehajthatóság szekrény, polc, hűtő, stb. szállításakor is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bzoley #28386 üzenetére
Én is csak benzinest vennék.
Pláne öregben.
Motoros fényszóró: van, persze - az is extra?
Akkor már full extrás a tied is meg az enyém is
Pláne, ha figyelembe vesszük a kétirányba forgatható kormánykereket, a hátrafelé néző tükröket, a mindkét irányba bekapcsolható irányjelzőt, meg a többit[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
És a szervó hiánya?
Mentél mindkettővel, szervóssal is meg szervó nélkülivel is?Egyébként, ami tényleg elb@szott ezeken a 8v motorokon, az az ergonómia.
A szervósokon az ékszíj egyrészt 4k fölött van, talán több mint a vezérműszíj, másrészt nem cserélhető simán, a motortartó bakot vagy mit le kell oldani (lehet hogy nem azt, de nem egyszerű, nem csak meglazítom - leveszem - visszarakom a történet).
A násik az 1400 ft-os termosztát - csak 50%-kal bonyolultabb a cseréje mint a vezérléscsere, mert a vezérműszíj mögött van.
Vagyis alkatrész 1500, munka 6000 (mármint emberi árú szerelőnél, szakszerviz óradíjjal lehet 15 is simán)..Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
bzoley #28415 üzenetére
Nekem apám F-je szervó nélküli volt - ég és föld, pláne a korábban emlegetett lakótelep, meg a szűk parkolók, épphogy-beférek helyek miatt.
Megkockáztatom, bár régiek az emlékek, a Kadettom jobb volt szintén szervó nélkül, mint a szervó nélküli F.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
Findzs #28440 üzenetére
Az a kormány nekem túl sima ennyi km-hez.
De nem tudom mennyire tér el a gyári állapottól, nekem légzsákos van, az vastagabb is, de ha ez is olyasmi rücskösségű volt akkor ez igen kopott.
Bár jobban megnézve, ez körbe egyenletes, lehet, nem kopás miatt ennyire sima.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
KonzolKartel #28469 üzenetére
Elgondolkodtam a hibán.
Szigorúan hozzáértés nélkül, csak logikával a következőre jutottam.
Ha minden egyszerre rossz, akkor az a lehetőség erősen valószínűtlen hogy a hátramenő kábelek egyszerre törtek / szakadtak meg.
Következésképp, test hiba lehet.
Kérdés, hogy van megoldva, gondolok itt arra gogy egy kábel adja a testet ezeknek, vagy valahogy a kasztniból kapják a testet, mint pl. az ajtókapcsoló.
"Nem működik a csomagtérajtó,féklámpa,hátsóindex,hátsó elakadásjelző, rendszámtábla világítás"
Meg kellene nézni, honnan kapják a testet, lehet, akkor meglesz a hiba oka is.
Ezek ugye nem az ajtón vannak, de a rendszám világítás igen. Vagyis ha jól gondolom, nem is ugyanazon az elemen van mind, vagyis a testet nem direktbe ugyanarról az elemről kapják, helyben.
Ebből következően, lehet, elindul a test valahonnan elölről, és ott a hiba - vagy a szétágazásnál.
Nem tél után kezdte csinálni?
Kísértetiesen hasonlít a történet az F belső tér világítás elhalálozására, az is fantomhiba, és senki nem tudja az okát, "tele" van vele a net, nálam villamosságis sem találta.
Aztán kaptam egy márkakereskedéses villamosságistól tippet, ami bevált - a lényeg, hogy a lábról lefolyó hólé elrohasztja a vezetőülés mellett az összeeresztéseket a szőnyeg alatt, nálam is ez volt.
Nem látszott, de meghúzva kijött a kábel, a szigetelésen túl nem volt drót, és kihullott egy nagy adag zöld por - a néhai rézdrót maradványai.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Emlékeztek még hogy mit mondtam az Opel Gaál-os F Astrára, 2 napja?
Ha megbízható, (a kereskedés bambanő szerint az) akkor erősen javasolt lecsapni rá - persze ha nem annyira zavar hogy sedan meg hogy n9incs szervó.
Le merném fogadni, egy héten belül nem lesz meg, de max. 2.Itt a linkje...
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
KonzolKartel #28531 üzenetére
Örülök hogy segíthettem.
Sokszor a logika jobb mint a hozzáértés, meg a tapasztalat, tágabb teret enged a hibakeresésnek.
Egyáltalán nem ismerem a kérdéses modellt, meg nem tudnám mondani hogy mi hol van és hogy néz ki.
A tippem alapján indultatok el amúgy, vagy meglett a hiba ettől függetlenül is?Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
AMD Power #28543 üzenetére
Apám F-jében is ilyen volt.
Viszont, a korábbi postodra nem reagáltam még, bár akartam.
Szóval ne legyen igazam, de nagyon nem vennék kereskedésből, csak MÁRKAkereskedésből.
Utóbbinak érdeke is hogy jót adjon el, meg "ingyen" meg is csinálja amit kell - nem gondolom hogy a szerelők csontra kihasználják a munkaidejüket az ügyfeles autókkal, szerintem belefér nekik az eladó autók rendberakása. Alkatrészt sem annyiért kapják, mint adják, így az sem kerül annyira sokba.
Előbbinek meg az az érdeke, hogy minden hiba el legyen rejtve - kizártnak tartom hogy a vevő érdekeit néznék a sajátjukkal szemben, másfelől még a gányolással nagyobb kárt tesznek mintha hozzá se nyúlnának. Csak akkor meg nem tudnák eladni az összes bontószökevényt - na az ottani portékák esetében egyet is érthetünk a jelző jogosságával.Összefoglalva, várj ki egy jót magánembertől, vagy csapj le azonnal a következő "Opel-Gaál-félére", márkakereskedés valószínűen jó állapotú használtautójára.
természetesen nem kell rám hallgatni, meg általánosítani sem szabad a rendes, becsületes autókereskedők terhére, de ha valaki mégis velem ért egyet, az erősítsen meg, aki meg máshogy gondolja, az se tartsa magában, segítendő a kolléga döntését.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz
AMD Power #28551 üzenetére
Néztem a magánszemélyét, 130e km-rel.
2 hete volt szervizben, ahol kicserélték gyakorlatilag az összes szilentet és összekötő rudakat.130-nál?
Én 223-nál azt sem tudom miről beszél.
Pedig jártam vele Ukrajnában, nem keveset, ott olyanok az utak hogy eszméletlen.
Volt hogy kimarták négyszögben az utat, ahol kellett, aztán ot hagyták. Éjjel azt se láttad hol vagy, és 1 km-en volt 50 ilyen 2m x 2m-es kimarás, 10 centi mélyen...
Szóval kapott azért az enyém is, de még egyszer, a nagy része gyári 223-nál, és nem azért mert rossz ez is, az is, csak nem cseréltetetm ki.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz
AMD Power #28560 üzenetére
Én azt mondanám, nagyon nem rossz vétel az.
Gumik - nem koptak el 60e alatt, nem cserélték.
Ki tudja mióta áll, örökség.
Szóval erősen meggondolnám.
Nyári gumit most vettem 4 használtat, felnin, 2010-es, 1 évet ment, szinte új, 16-ért. Igaz, vadásztam is 2 hónapig...
Tény, hogy ez fehér holló szintű jó vétel volt, árilag, állapotilag (ilyen állapotú használt gumit nem láttam hirdetni a 2 hónap alatt, kivéve az 1db, pótkerék volt darabokat), meg még GM felnin is volt, szóval 3x-os mázlim volt.
Bónuszba 500 m-re volt tőlem, ami Pesten szintén ritka.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Prime Video
- Milyen hangkártyát vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Horgász topik
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nyaralás topik
- Toyota topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS