Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz funkygee #34167 üzenetére
Egyetértek az előttem szólóval, abban is hogy minden vezérlés cserénél javasolt a pumpa cseréje, és abban is hogy termosztát gond lehet.
Magánvélemény: én csak minden 2. vezérlés cserénél cserélek feszítőt meg pumpát, de az én vagyok, gond nem volt vele, és a szerelő is azt mondja, majd észreveszem ha kellett volna pumpát is cserélni, és szólok, aztán kicseréljük, de a gyakorlat szerint nem feltétlenül szükséges.
Valamint, nem azért kell a pumpát cserélni ha már vezérlést cserélsz, mert magától meghalhat, hanem mert az új szíj jóval feszesebb, és a régi pumpa LEHET hogy nem bírja - ekkor ereszt, de nem beáll. Vagyis nem a pumpa nyírja ki a vezérlést, hanem fordítva.
Mindezt F Astrára vonatkozólag írom elsősorban, mert azzal van tapasztalatom - a te esetedben lehet hogy speciális a helyzet, és a pumpa behalása jellemző feature.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz funkygee #34174 üzenetére
Az a baj, hogy a vezérlés csere ugyanúgy tartalmazhatja a pumpa és a feszítők cseréjét is (mert ez talán gyári előírás is, meg "illik" is megcsinálni), mint ahogy nem.
mondanám hogy az árból esetleg okosabbak lehetünk, de így ha nem tudod mit tettek az autóddal, egy magasabb árnál felttelezhetjük a cserét, de azt sem zárhatjuk ki hogy felszámolták de nem cserélték, vagy csak simán vastagon fogott a cerkájuk.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Nekem nincs, de érdemes figyelgetni - én 2 hónap keresés után találtam gyári felnin 95%-os nyárit (175/70 r13-ast az igaz) 16-ért 4-et.
Esetedben kicsit más a helyzet, addigra vége a télnek
Pl. felnivel ez nem annyira rossz, de nem tudom pontosan a 14-es váltóméretet, és ET38 is. Csak példa volt.mohabá 007: köszönjük. Az még jobb is
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Az enyém Aurora - már hülyének fognak nézni itt
Előzmény: ilyen télim van, 4 szezon után is mint az új, most kezdte az 5. telet, hibátlan minőségűnek is tartom, ezek után simán meg mertem venni.
Volt még annyi infóm hozzá, hogy a korábbi Hankook modelleket adják ilyen néven.
Nemrég beszélgettünk különben róla, pl. hogy Daytont soha többet (többünk véleménye), pedig az is nagy gyártó kis márkája. Vagyis nehéz eldönteni a kisebb nevek közt hogy melyik jó és melyik nem, de ez a nagy nevekre is igaz, ott is bele lehet futni jelentősen gyengébbe ugyanannyiért.
Csak sajnos mindez a vásárlás után derül ki jóval, ha nem találsz tapasztalatokat róla.
Érdekes adalék még, amikor kerestem a nyárit, belefutottam egy noname-be, rákerestem.
Német oldal, dícsérik sokan, hurrá, jó lesz. Aztán jobban megnéztem, Dacia gyári márka, és a románok dícsérik szivatásból, különben meg életveszély a gumiPár példa, felnivel van jó áron is:
[link]
Felni nélkül, DOT számot nem tudni
[link]
[link][ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Ne kapkodd el, bár itt a tél.
DOT számot mindenképp figyeld, adott esetben gyanúra is okot adhat egy egy szezont futott 5 éves gumi.
Illetve, ha nyári is kell majd, az is jó lehet ha azt veszel felnivel, és gumit önmagában, ha így találsz olcsót.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz gzbotii #34219 üzenetére
Nem nagyon van szerintem bontott (meg olyan sem közöttünk aki ilyet vett volna), mert filléres tétel - ha 1500 egy új akármilyen gagyi, mennyit kérjenek a bontottért?
Az más kérdés hogy nem éri meg a legolcsóbb ha nehézkes a csere, mint a 60 LE F Astránál.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34270 üzenetére
Elmondom.
Az óra amúgy is csal 10-et.
Milyen hülyén nézne ki ha gurulsz 1-gyel, vagyis egy csiga azért picit lehagy, a mutató meg már 10 fölött mutat, ha pl. 10-ről indul?
Vagy el sem inulsz de már fölmegy 8-10-re ha 0-ról indulna.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #34469 üzenetére
Szerintem kötelező hogy arányos legyen
Tiszta matek meg fizika - adott váltó áttétel mellett 1 kerékfordulat mindig ugyanannyi motorfordulat alatt történik.
Ahhoz hogy a kerék 1 óra alatt 2x annyit forogjon (vagyis 2x annyi távolságot tegyen meg), a motornak is pont 2x annyit kell forognia.
Akkor meg ha 60 km/h az 2000, akkor a 120 az 4000.
De szóljatok ha tévedek, és valami nem stimmel.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #34490 üzenetére
Igen, pont ez a lényeg - így indokoltnak tekintik hogy a drágább miért jobb.
Lényegében ugyanannyiba kerül a gyárnak, de mégis pluszt nyújt, így a kereslet is ösztönözve van a drágább felé.
Hasonló, de azért nem említhető egy lapon az új köcsögség-divat a hiányzó fordulatszámmérővel: nem adunk pótkereket, csak 4 kerék áráért, szivargyújtó sincs csak horror összegért, stb.
Lassan már a mindkét irányba elforgatható kormánykerék is feláras extra lesz...Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #34493 üzenetére
Olcsó kategória - aki ilyet vesz, annak ezt el lehet adni, +20 vagy +30 ezerért, esetleg, de klímát, légzsákot, társait +200 vagy +300 / db áron, már nem.
És nem csak azért mert sajnálja rá az ember a pénzt, hanem mert ha kiválaszt a vevő 3-4 extrát, és megnézi, mennyibe van eddig összesen a tervezett autó, akkor 90%-ban arra jut, hogy annyiért már más kategóriát is kap, amiben ez mind alap.
Szóval olcsó kategóriában a fordulatszámmérő (volt, F Astra pl.) az eladható extra.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Nekem ez úgy tűnik, mintha lejjebb fogna a kuplung mint ahogy te elvárod.
Vagyis: már fog de még nem adsz elég gázt - remeg
Nem nyomod be eléggé - nehezebben veszi a sebességet
De lehet hogy tévedek, így messziről nehéz, nekem ez ugrott be így látatlanban.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34545 üzenetére
Azzal kergetted az asszonyt?
Hó még nem nagyon volt[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Szándékosan nem írtam hogy rossz, tönkrement, cserés.
Ha állítható, lehet, csak feljebb kell állítani.
Az enyémben (F, 2000-es évj., 230e km) még gyári a kuplung, de már több 10 ezer km és több év óta nagyon hosszan fog. (Mondták, nem ártana cserélni, de nem 2 fillér, és úgy vagyok vele, hogy bármikor úgy alakulhat hogy lecserélem az autót - ha szerencsém van, kihúzza, ha nincs, akkor azz új tulajnak van szerencséje, meg egy zsír új kuplungja.)
Ez azt jelenti, hogy nagyon lent már fog, és teljesen fel kell engedni hogy teljesen fogjon.
Oka pedig a mechanika gyengülése.
Onnan tudod hogy gyengül a mechanika, hogy hosszan fog nagyon.
Ha röviden fog, de lent, akkor állítással (ha állítható) elmúlik a jelenség.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #34620 üzenetére
Nagyon ki van ez találva.
Most hogy csökken a benzin ára, csökken az adója is ha jól gondolom (ha %, nem pedig fix), az meg nem jó (nekem igen...).
Csak növelni kell a bevételeket, elvégre látjuk mennyi pénz kell hogy fenntartható legyen a havi több milliós kiadás / fő - és itt nem magamra gondolok.
Szóval kell a pénz.... tudjuk hova és miért.
Vezessük be ezt a díjat. Majd megy a paraszt városban, ott többe kerül neki az út mint a matricával, mert többet is eszik a kocsija. Az út is hosszabb, pihenhet kevesebbet, idegesebb is lesz a dugóban, tuti nem kell már neki nyugdíjat fizetni, gondoskodnak róla. Ha meg megveszi a matricát, úgy is jó.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Hátha valakit érdekel, jó ár, kevés km, megbízható hely - csak sedan.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz gzbotii #34668 üzenetére
2 tippem van:
1.
Az egy napocska, azzal kapcsolod be a jó időt, ha kihúzod, kisüt a nap.
Nálunk ez be van tiltva, ezért nem ismerünk mi ilyet.
Declare tudhatná, de náluk ez a gomb felesleges, ott mindig jó idő van, azért is ment oda.
2.
Az egy hópihe, anno volt ilyesmi keresztanyám Vectrájában, hogy nem klímás volt, de volt ilyen funkció hogy mégis relatíve hideget fújt be. Nem tudom hogy oldották meg, de tény hogy működött.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Extrái nem rosszak, szervót hiányolom, meg a megtett km-t.
Kereskedő - ha nem ismered, nagyon óvatosan.
Illetve ha bejön a sedan, és esetleg belefér, nagyon jó árban és kevés km-rel van, továbbá megbízható helyről amit korábban linkeltem, érdemes rápillantani.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #34754 üzenetére
Igen, az odaút meg a sorbanállás alatt elpöfögött benzin meg 300 Ft...
Én is figyelem, de csak annyira, hogy ha 2-3 napon belül tankolnom kell, akkor megnézem, hátha föl-vagy lemegy, és úgy időzítek. Ha szerdán felmegy, tankolok kedden, ha lemegy, akkor várok egy napot, ha meg nem változik, akkor meg akkor megyek amikor legjobban ráérek.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #34784 üzenetére
Én is 8-9 évig tankoltam kint Ukrajnában, nem egyszer, ha tudod hogy hova ne menj, akkor jó a benzin, de amúgy is nehéz nagyon mellényúlni.
A mostani Astrámba tankoltam, soha semmi baja nem volt.
A legolcsóbb kutaknál néha volt "benzinszag" ha mentem (illetve, ha megálltam, akkor éreztem, leginkább kiszállva), 99%-ban biztos vagyok benne hogy abban túl sok volt az etanol, annak volt szaga.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
Írd le a preferenciáid, szerintem linkelünk neked pár megnézésre érdemeset.
Pl. ár mennyi a plafon, klíma kell-e, szervó kell-e, sedan jó-e, stb.
Pár db hirtelen:
privát
szép és olcsó de kereskedő
privát, olcsó, dupla zsák + szervó
ez se rossz
és akkor még egy G-t sem néztem[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Ha 350-ért veszel, akkor nem sok marad javításra sajnos, átírás, kötelező után. Ha meg az eredetvizsgát is benyeled, pláne.
Egy tipp, jan. 1. után ha veszed, megspórolsz egy 10-est jövőre - az adót az fizeti a teljes évre, akié az év első napján az autó.
Tudom, 10-ért nem érdemes bukni egy jó vételt, de ha dec. 31-én nézed meg, érdemes "megvárni a fizetést", pl. előleg mellett[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #34873 üzenetére
Nem lehet hogy simán csak nagyon kevés volt benne a víz?
Az is így jelentkezik - simán rátölthetsz másfél litert is úgy, hogy addigra lesz tele a rendszer.
Nálam is volt olyan, szóltam a srácoknak, kellene fél lityi fagyálló, lent van nagyon a szint.
Aztán még fél lityi, meg még 4 deci.....
Ennyit nyelt be, igaz, közte ment a motor.
Én erre tippelnék ha nem látsz tócsát alul.
Vagyis én addig tölteném míg nyeli - ha nyár lenne, deszt. vízzel.
De így télen is olcsóbb egy próba mint a szerelő.
Mert nem hinném hogy minden előjel nélkül így tönkremegy a motor - amikor leállítottad, gondolom jó volt.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #34890 üzenetére
Na ez pont nem biztos hogy jó példa - keress rájuk, miket művelnek.
Nekem is szimpatikusak voltak, aztán utánaolvastam.
Mi az említett csoporttól "vesszük" az autóinkat - ez a 3., apámnak a 2. nekem meg a mostani tőlük van.
Azért "vesszük", mert azért nem járunk oda hetente, az enyém 12 éve van meg, apám első Opelje talán 94-es volt, és most jár a másodiknál
Pl. ezt is tőlük linkeltem.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz haddent #34894 üzenetére
Ez így van. És érdemesebb 100-200-zal többet rászánni, de cserébe tudod hogy rendben van, én pl. új gumikkal kaptam.
És az sem utolsó szempont, hogy ennyivel többet rászánva nem esik szét 10 évesen, hanem akár elmegy 20 évet is, meg jóval több km-t, vagyis bőven megtérül, nem beszélve hogy mennyivel kevesebbet kell rákölteni.
Nekünk mindhárom, autó maximálisan jó példa a fentiekre.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #34908 üzenetére
De, kerülhet
Egyben, használtan egy nehezen eladható valami, ráadásul igen távol a hibátlan állapottól.
Alkatrészenként megvéve a "felújítókészletet" tuti többe jön ki, és akkor még nem beszéltünk a munkadíjról - eleve több felújítani egy motort, mint kicserélni, szerintem a munkadíj többe kerül egy felújításnál mint egy 50 ezres motor. Persze ha jól és kompletten meg van csinálva.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #34913 üzenetére
Érdemes lehet, ha egy 50 ezret futott példányra ráesik egy fa a csomagtartónál, és megkapja a motort
Az a gáz, hogy honnan tudod beszerelés nélkül hogy milyen állapotú?
Lehet méricskélni, de kipufogó meg minden nélkül beindítva sem hiszem hogy 100% biztonsággal meg lehet mondani hogy milyen.
Honnan lehet bontott motor? Sokat ment autóból, ami szétrohadt, állapot nem túl jó ekkor szerintem.
Balesetesből - ki tudja mit kapott a motor ha totálkáros az autó, még ha nem is ott találta el, de az erőhatásoktól simán megrepedhetett / eldeformálódhatott bármi, ami csak később derül ki.
Kintről behozottból - ha bontani hozzák, még jó is lehet.
De összességében nagyon lutri, és ha jól tudom, vizsgáztatni is kell (nem tudom pontosan a menetét, de ha ugyanolyan kerül bele, az az egyszerűbb eset), mert ugye megváltozott a motorszám.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!