Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #69133 üzenetére
Nekem azért gyanús hogy nem csak azért tűnik a J lomhábbnak mert nehezebb, hanem mert az A16XER már, vagyis EURO 5, nem EURO 4, amit meg ki tudja hogy értek el - szoftverrel, fizikailag, stb.
Szóljon aki tudja - talán ha egymás mellé tennénk a két motort, okosabbak lennénk.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Nerazim #69254 üzenetére
Én alapvetően egy más szemszögből is megnézném a kérdést.
A G-k már nem fiatalok, nem is kevés a km bennük, így sokkal fontosabb hogy milyen állapotút veszel, mint hogy a 8 vagy 16 szelep alapján válassz.
Apámnak 16 szelepes van, sose volt baja vele, olajat se eszi, de alapvetően az egész autó igen jó állapotban van - mert törődik vele és nem rúgja szét minden úton.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Nerazim #69262 üzenetére
Alapvetően engem érdekel a km állás, hogy a lehető legkevesebb legyen, de csak és kizárólag akkor ha emellett az autó állapota is olyan, és a közölt km-t a puszta közlésen kívül más is alátámasztja, és itt nem egy kamu szervizkönyvre gondolok.
Erre a kérdésre viszont nincs konkrét válasz, hiszen 10 km a városi dugóban többet árt az egész autónak (fék, motor, kuplung, lengéscsillapítók), mint 100 km autópályán.
Tehát simán lehet jobb állapotban egy 250k-t futott példány mint egy 50k-t futott, amiben 5 évente cseréltek olajat, mert nem kell azt 2000 km után, nem baj hogy 3 év eltelt.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz B-L-A-C-K #69279 üzenetére
Én is tettem a Kadettba, mikor öreg volt, észre is lehetett venni a különbséget, nem is a minőségről van szó.
Én csak a fiatal motorba töltésre mondtam hogy talán felesleges.
Erre pedig azt mondják, hogy ott még elég kicsi a rés a henger és a dugattyú között, ahol épp elfér egy vékony olajréteg. Ha ez oda megköt (mert ha jól tudom, finom bevonatot képez a motor falán), akkor nem lesz ott elég olaj, igaz, ez az anyag pont a sima siklást biztosítja.
De lehet hogy nem jól tudom, és minden motornál használhat (bár ezt egy jó motornál nehéz kideríteni, és sok év múlva se fogjuk tudni, mitől lett rossz vagy maradt jó).Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz lsebestyen #69280 üzenetére
"A tankolást igazoló blokkal..." - én mondjuk beteszem az autóba automatikusan, de csak azért mert általában az Auchannál tankolok és nem szállok ki fizetéshez.
De hányan dobják ki automatikusan, vagy el se veszik a blokkot?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Robert-Mave #69586 üzenetére
Ez egyrészt normális jelenség, másrészt ha nem is tekintjük teljesen normálisnak, akkor az akkun és a generátoron kívül maximum egy elrohadt vagy lelazult testkábelre tippelnék.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #69607 üzenetére
Kívül már J de belül még H, de ami nekem a legnagyobb bajom vele a kicsi csomagtér.
Asszony meg 1 db lánygyermek, és az F 360 literje illetve a J 370 literje is simán kevés.
Ennél már 285 liter, ez már nagyobb mint a C 260 literje, de így is eléggé szűkös akár csak egy hétvégi kiruccanáshoz is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #69613 üzenetére
Nekem az a fura hogy hogy tud időnként elmenni a kompresszió - max. vezérlés oldalról, a szelep nem megfelelő ütemű mozgása okán tudom elképzelni.
Én 250k-val adtam el az F-et, közel egy éve, a motor azóta is "mint az új", sosem volt bontva, szintén rövidebb távokat mentem napi szinten (6-8 km).Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz LantosBerry8 #70470 üzenetére
Ha újat veszel, akkor én a K-t javasolnám, megéri ha nem sokkal többért (esetleg cserébe némileg kevesebb extrával, bár talán a K alapból többel is van alapáron is) ki tudsz fogni akciósat.
Sokkal jobb autó, sokkal jobban eladható lesz akár tizensok év múlva is (ha ugyan nem lesznek kitiltva, amit nem hiszek, bármennyire is mondják hogy tervezik).Írtad, bővül a család. A J kívül baromi nagy, belül viszont kisebb mint az F volt.
Elöl is, hátul is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #70474 üzenetére
Mindenhonnan ez folyik hogy 2020-tól nem lehet a tervek szerint dízelt újonnan eladni, utána meg benzinest, aztán idővel használni sem, de ezt erősen dumának érzem csak.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #71227 üzenetére
Egyrészt az utángyártott szerintem bármikor feladhatja, lásd a termosztátok amik azért egyszerűbb kütyük szerintem, másrészt nem neked volt berhelve a kábelja?
Lehet, érdemes lenne azzal kezdeni. Ha nem is látod hibásnak, attól még a javítás okán megváltozhatott az ellenállása.Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
Ősrégen nem jártam erre, gondolta beszámolok hogy miért nem megy vissza a váltókar magától 1-2 felől a J-ben (A16XER).
Van benne bal oldalt egy nagyobb rúgó, az tenné vissza középre, de sajnos eltőrt.
Neten sehol nincs, még a környékéről se, és a cseréje se lesz egyszerű - ne egy kis beakasztott valamit képzeljetek el, egy castag tengelyen van, azt kiszedni nem lesz egyszerű.
A fogyasztás meg némileg visszafogott pályázással, tempomattal lement 7 alá, de inkább 7 mint 6 sajnos.
De amúgy semmi baja, lekopogom, a váltó rúgóján kívül a több mint 1 éve alatt amióta nálam van, nem jött elő semmi szerencsére.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz ArthurShelby #76286 üzenetére
Nekem 1.6 J van, motorral nekem is van gondom pici, hol rendesen megy hol nem annyira - én a változó szelepvezérlésre tippelek, de nem akkora a probléma hogy bármit is lépnék az ügyben. Ha valaki azt tudná mondani hogy igen, tuti ez a baja, akkor más lenne, de így hogy még reprodukálni is nehéz, meg tippje sincs senkinek (meg hibaüzenet se), így együtt tudok vele élni.
Neki mi a gondja a motorral?
Klíma: alig használom de akkor ok.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #76305 üzenetére
Nem annyira vészes azért mint amennyire leírva hangzik.
Ami még érdekes, tempomattal 'sokkal jobban' gyorsul mint gázpedállal - csak úgy tapadok az ülésbe ha fent tartom a gögrgőt
Tuti a köcsög vezérlő szoftver az oka az EURO 5 okán
Mondjuk 2010 januári, vagyis 2009-es gyártás, azaz első szériás. Lehet, utána kellene nézni, van-e rá frissítés (nem az ncore-on ).Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #76674 üzenetére
Peugeot alapú lesz a következő Opel Corsa - viszlát megbízhatóság....
Magyarul nem azt kell majd kiválasztani hogy milyen márkát és ezáltal milyen tulajdonságokat szeretnél, hanem hogy milyen címke legyen a megvásárolt autón - belül tökugyanaz bármelyiket választod.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz _Smooth #76713 üzenetére
Nekem ilyen van és én is 60 lovas F-et cseréltem le.
Fogyasztás: 7 alá nem nagyon megy, egyszer sikerült a 6,4.
De az F-fel nem lehet menni, nem is toltam neki, ezzel meg nem lehet lassan menni. Szóval pályán mindig a megengedettel megyek, ami azért több mint az F-fel a 110 környéke.
Viszont az ilyenkor meg városban 8 fölé ment simán, ez akkor is 8 alatt marad ha tolom. 95-ös OMV vagy 98-as Auchan benzint rakok bele általában, de van hogy 85-ös Auchant, sok különbség nem jön elő.Vezérlés elvileg 160-nál cserés.
Több mint egy éve van meg, 2010-es, 64k-val vettem, most 80 fölött van, de annyi jött elő hogy eltört a váltókarnál a rúgó.
Nem húz nagyon, cserébe nem veszed észre az érdi emelkedőt sem - érezni az erejét de nem a gyorsításnál.
Másik hiba, ami nem tudom mi, nagyon picit darabosan gyorsít, illetve hosszabb pálya után nem megy annyira, de ez se állandó, és nem állandó az intenzitása sem.
16-os acélfelnivel 10%-ot csal az óra minden sebességnél, azaz itt nem állandó +10 az eltérés mint az F-nél volt. Vagyis 150=135.
Remélem segítettem, kérdezz bátran ha még felmerül valami.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Sziasztok, ősrégen nem jártam erre.
A J Astrám (A16XER) akkuja egyik napról a másikra lemerült.
Gyári, 8,5 éves.
Ami érdekes: tegnap bementem melóba, majd 2 óra múlva nem indult.
Betiolták, hazajöttem, pár óra múlva nem indult.
Most meg beindult, lehet a hidegebb idő is számít a gyenge akkunak.
Viszont leállítottam azonnal, rámértem, és 10,1 V volt az akkuban. Ennek ellenére ismét beindult.
Rámértem, 14,8 volttal töltött alapjáraton. Azt mondják, 14V fölé nem jó ha megy.
Pár perc után leállítottam, 12,4 voltra ment fel az akku.
Kíváncsi leszek mi volt ez, halódik az akku, a nagy vihar alatt állva beázott valami, esetleg töltés gond.Valaki rá tudna esetleg mérni hogy egy másik J Astra hány volttal tölt alapjáraton?
Köszönöm előre is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Köszönöm mindenkinek.
Persze, nem csoda ha behal a 8,5 éves akku.
A többi a furcsa.
Tegnap nem indult, ma igen.
10 volttal indul az autó.
14,8 V soknak tűnik.
Pár perc alatt felmegy 12,4-re, az is fura.Mindez akár beázástól is lehetett, és se fölös akkuvételt nem akarok, se megint nem indulni, szóval igazából az lenne jó ha mielőbb kiderülne.
Holnap reggel is rámérek majd, hogy mennyi az annyi.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Ha arra kerül a sor, ki mit venne?
50-55 Ah Banner, Varta, Exide Classic illetve Premium, Bosch mind 17k körül vannak.Vartáról hallottam rosszakat, itt is volt régebben szó róla, Jász-akku vagy ki gyártja néhány típusát.
Bannerem régen volt, arra is azt mondják, már nem a régi.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz molnarpeter #83687 üzenetére
Most hogy mondod, Perion volt a hulladék nem a Jász, és a Perionra mondták hogy némelyik Varta onnan van.
AGM/EFB - WTF?
És az Electric Power az milyen azon kívül hogy magyar?
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Tikakukac #83693 üzenetére
Végül felhoztam, szeme zöld, elvileg jó, de tudom hogy az nem 100%-osan mutatja.
6A-s töltőre tettem, a műszere szerint 2,5-3 A között vesz fel az akku.
És 60 Ah-s, akkor ne is vegyek ez alattit, vagy azért egy 53-55-ös még belefér?
Megyek vele rendszeresen.
Hogy tudom itthon megnézni hogy jó-e?
Mivel terheljem?Viszont ez tényleg gondozásmentes, nem úgy mint sok magyar ami attól gondozásmentes hogy a matricával leragasztják a cellák zárókupakját
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #83700 üzenetére
Megerősítettetek benne, hogy legyen inkább drágább.
Bannerre 3 évet mondanak sokan, nekem régen tovább bírta, de apámnak a későbbi szériás elég hamar meghalt már.
Lehet egy Varta lesz 22-ért.
Banner lenne már 19,5-ért is.
Alszok rá egyet azt kitalálom.
Kauffernél van egy 500-as kuponom, meg a régit átveszik 1500-ért, tőlük veszem majd.
Odagurulok, ki a régi, be az új, azt hajrá.
Tuti esni fogPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz molnarpeter #83702 üzenetére
Az a vicc hogy mindre 2 év járna ha jól tudom.
Amit a Cora-ban vettem még az előző Astrába (a méltán híres Winny márka egy példánya volt), az nem volt 9k de 2 év volt arra is.
És bírta 5 évig talán.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
5 óra töltés után éjjelre levettem a töltésről, 12.8 V volt benne, reggelre visszaesett 10.8-ra, önmagában állva, nulla fogyasztóval.
Meg is rendeltem az újat, Varta mellett döntöttem.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
J Astrához miből melyiket javasoljátok az ésszerűség határain belül (illetve melyiket nagyon nem), illetve ha van más forrás, más termék, azt is szívesen veszem.
Gyertya
Első fékbetét
Első féktárcsaGyertya Bosch, legolcsóbb, vagy NGK, legdrágább, nem tudok dönteni.
Fékbetét Meyle talán?
Tárcsa Brembo (bár gagyi lett sokan azt mondják), Delphi? Bosch ebben milyen?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz acel786 #83834 üzenetére
Én is most cseréltem a 8,5 éves J-ben akkut.
Gyári volt, ki tudja hány évvel öregebb mint az autó.
De nekem nem nullázott semmi, pedig épphogy 10 volt fölött volt az akku - és így is indított még, igaz, nem mindig.
De nekem egyik napról a másikra jött elő - vagy nem.
Amióta megvettem, 2 éve, a dátum késett, néha 1-1 nappal többet, pár hónap alatt összejött pár nap.
Valamint szintén kezdetektől, néha gyorsításkor darabos volt, leginkább lent. Nem akarom elkiabálni de lehet ez jobb lett akkucsere óta, meg mintha jobban gyorsulna lent.
Létezik hogy a rossz akku volt az oka? Levegőmennyiség, ECU, EGR, gyújtás, és ki tudja még mi, mind áramal megy ugye.
Lehet, gyenge volt az akku már vásárlás óta, cxsak folyamatosan használom az autót.Ami érdekes volt, neked is elő fog jönni talán akku kivétnél: írja, Code 59.
Pont úton voltunk, mert röptében cseréltem az akkut a Kauffernél, mondom a családnak, nézzenek utána gyorsba.
Jött is a válasz, valami hátsó nyomáskiegyenlítő izé. Jólvan, mondom, keress tovább.
Meg is lett, a levegő szabályzó nemtudommi feszültség túl magas.
Rángatás + már normális akku, logikus is volt.
És az ablakok se mentek automatán föl-le csak tartva a gombot.Megérkeztünk, volt kis időm, megnéztem én is azért a kódot.
59: vezető ablak, húzd föl-le. Megcsinál, megy automatán, hiba nem jön, csak a 60-as.
Utas ablak föl le[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #83838 üzenetére
Értem, akkor várjuk a további rángatásokat.
Amúgy az lehet hogy a fesz ingadozás akkora hogy ez kicsit bezavar és kell idő míg magához tér?
Ugyanis leggyakrabban akkor érezni ha megyek pályán, aztán gurulok a kihajtónál, vagyis nem pörög a motor, akár sok 10 mp-ig, utána amikor gyorsítanék akkor a leggyakoribb.
Illetve amikor egyik napról a másikra teljesen megadta magát, sokkal erősebben lehetett érezni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
A kapcsoló 2 állású, 1. állásban auto végállásig megy, 2. állásban addig míg húzod / nyomod.
Akku ki - be után nem tudta az 1. funkciót, csak addig ment míg húztam / nyomtam a kapcsolót.
Erre írta a hibakódot, amit ha elolvas az ember, azt írja, húzd le és föl az ablakot teljesen.
Miután megtetted, ismét mindkét funkció rendben működik.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz stickermajom #83858 üzenetére
Gyertyák nem tudom mikor voltak cserélve de most lesznek
Áprilisban 2 éve vettem 60-nal, most 96 van benne, szervizkönyves volt, akkor meg is néztem de már nem tudom
Viszont újabb, még fontosabb felfedezés: biztos mindenki ismeri amikor egy új, jóval erősebb autóba ül, és főként leváltásnál nehéz eltalálni az adagolandó gázt, vagy túl sok, azért ránt az autó, vagy túl kevés azért.
Na ez nálam 2 év után is fennállt, arra fogtam, kellene ebbe is kettőstömegű.
Most akkucsere után viszont úgy váltok vele ahogy kell, odafigyelés nélkül is, próbáltam 'elrontani' de akkor is lágy lett. Mindezt úgy hogy napi szinten használom, és 31 éve vezetek. Lent sem rángat sosem, érzésre jobban is gyorsul, és (bár még csak mutató alapján) a fogyasztás is észrevehetően jobb lett.
6,5-re csk úgy tudtam levinni hogy nagyon hosszú tempomatos utat kapott, akkor se ment 7,5 alá ha 500 km pálya, tempomattal, 120, mellette 100-150 km város, annak is nagy része bevezető út - ez alatt is sok volt a gyorsítás, amikor ugye nem viselkedett rendesen.
Szóval akár pszichológia akár nem, én úgy érzem az akku rossz állapota okozta a motor furcsaságait.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
A J Astrámon egyre idegesítőbben rezeg a bal tükör lapja.
Pályán leginkább.
A jobb meg se moccan ugyanakkor.
Mi lehet az oka? Enged a ragasztás és el fogom hagyni?
Motor viszi rendben, nem hinném hogy az lógna, bár a szerkezete is kilazulhatott ez tény.
Kézzel megnyomkodva a jobb is mocorog, de jóval kevésbé.
Tapasztaltatok már ilyet? Mi a megoldás?Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Amos17 #84031 üzenetére
Nekem ugyanezt csinálta a J de nálam a 8,5 éves gyári akku halt meg.
Nálad ha jó akkuval is ezt csinálja, valamint motorháztető 'csapkodásra' változik akkor ott akár egy testkábel is lehet a bűnös (elöregedett, elrohadt, vagy simán lelazult), vagy más hasonló kontakthiba.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- OTP Bank topic
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!