- Gaming notebook topik
- RAM topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Woodslave
nagyúr
válasz Calogero #1964 üzenetére
ez durva, főleg hogy zsírúj ennél nincs bosszantóbb.
Én meg egy kutyát csaptam el, jobb első ködlámpa, illetve a műanyag körítés, meg az alsó műanyag koptató sérült, illetve az a kis műanyag darab esett ki, ami a lökösben van (vmi feszültségoldó lehet vagy nemtom) legalábbis amit látok belőle, remélem nem kell ezért az egészet cserélni."akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
_seth_
veterán
válasz Calogero #1969 üzenetére
Akkor még szerencsése megúszod az egészet.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Calogero #1974 üzenetére
Ha sokáig meg akarod tartani akkor nem éri meg de ha csap pár évig akkor talán igen
90LE nem is rosszIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
helkis
addikt
válasz Calogero #2070 üzenetére
nagyonász! köszi!
már csak egy hagyományos izzójú kocsival kellett volna melléállni egy panorámakép erejéig
pont most olvastam egy embert egy fórumon:
''Sziasztok, Viktor vagyok. Nem okoskodni szeretnék, csupan a tapasztalatomat megosztani es esetleg megóvni néhány autóstársamat a felesleges pénzkidobástól. Úgy kettő hónapja vettem egy 4300K-s Siemens (azóta már tudom, hogy semmi köze ennek a Siemenshez) H7-es szettet, ami egy Opel Astra G-be került beépítésre a tompított helyére. (Én csináltam) Nem feltűnősködni akartam, hanem látni, ezért nem 6000K. (Ilyennel szerelik a mai gyári xenonos autókat (4300K), igaz azok projektor mögé kerülnek Állítólag ez a legfehérebb, így ennek a fényéből verődik vissza a legtöbb az útról ill. a tárgyakról) Ennyi bevezető után lássuk mit adnak 50 rongyért. Első bekapcs. után (nappal) 10-15 mp-ig agyhalál. Überfrankó. Aztán jön a hidegzuhany. Az ''izzó'' fénye visszasárgul, nem mondom, hogy olyanra, mint a gyári H7-t, de majdnem mint egy brutál 110-140W-os izzószálas izzó. Itt kell megjegyeznem, hogy este ez nem igaz, mert még a tizenéves lányok is észreveszik, hogy ez nem ''sima Izzó''. Sötétben eszméletlenül sok fénye van, főleg az út szélein, de még a reflektor is alig tesz hozzá. (Nem hord magasra még mielőtt valaki ezt gondolná, nem villantottak még rám többen, mint a H7-el (talán ketten, mióta használom) A táblákról, útfestésről, a többi autóról, szóval minden tárgyról rengeteg fény verődik vissza. Egyszerűen megelevenedik az út. Az autó kívülről megjelenésban sokat valtozott (este !), sokan visszalépnek az ajtóból, hogy mi a fene fordult be a sarkon (falun lakom), és néznek értetlenül, csodálkozva. És miután megszokja az ember szeme (eleinte baromira fárasztja - nekem kellett kb. 3 alkalom, mire nem bántotta a szememet) remekül lehet vele látni. Ennyit az előnyökről. Negatívumok - sok van. Már a második bekapcsolásnál nem gyújtott az egyik lámpa, és fütyült a nagyfesz mint a barom. Na puff gondoltam 3 év gari majd kicserélik. (Le is beszéltem telefonon) Ezt azóta is csinálja , igen ám de felváltva hol egyik, hol másik. Kb. minden 8. , 10. bekapcsolásra nem gyújt valamelyik lámpa. A megoldás pofon egyszerű, kikapcs, bekapcs és máris OK. Ezt még megszoktam,bár nagyon dühít. A köv. hiba: éjjel mész ezeken a ''kifogástalan'' magyar utakon, jön egy pici !!! aszfaltgyűrődés, vagy pici !!! úthiba és a fénycsóvád remeg, mint állat. Gondolom a hosszú csövet nem sikerült elég stabilra fixálni kínai barátainknak és bólogat. Azért ezt már nehéz megszokni, de gondoltam ''csak'' 50e és nem 300e, lenyelem. A köv.: a megvilágított felület nem egyenletesen világos. A fénycsóva nem ''homogén'' vannak benne sötét, világos sávok, foltok. Nem nagy eltéréssel, és ez az egyetlen hiba, amit a foncsor számlájára írok, hiszen ezt nem xenonra találták ki és engem előre figyelmeztetett egy Hella márkaboltos barátom, hogy a lámpának nem lesz ''képe'' hiába kerül ugyanoda a fókuszpont. Hát nincsen neki ! (Ez állítólag projektoros lámpánál nem jelentezik.)(1 pár ilyen lámpatest (csak lámpa !) G Astrába - Hella kb.:180e !) És akkor amit nem tudtam megszokni a fény színes ! főleg akkor látszik ha egy fehér falra világítasz, persze így
nem zavarna, hiszen ki az a hülye aki egy falat akar autóval kivilágítani, de sötétben durván látszik az úton is és engem frankón idegesítenek a piros, zöld csíkok (főleg a fénycsóva széleinél zavaró) Több barátomat kifaggattam kb. 6db-ot, akinek ''ugy.-s'' a xenonja és mindenkinek színes. Állítólag minden ''ugy-s'' xenon ilyen (gyári NEM !!!) - talán a gáz tisztasága v. minősége gyenge. Szóval kettő hónap alatt ennyi, de félek, hogy lesz még több is, bár nem tudom még mire számíthatnék. + így az autó műszakin sem megy át ! (Megkérdeztem a Közlekedés Felügyeletnél.) Akinek ilyen kaliberű (típusú) xenonja van és ezen hibák közül egy sem jelentkezett az vagy nem őszinte (szándékosan nem azt írtam, hogy hazudik, mert sokan kikérnék maguknak) vagy baromi rossz a szeme. Úgy gondolom, akármilyen peches vagyok, az nem lehet, hogy minden hiba csak nálam jelentkezett ami a kínai ''bóvligyártóknak'' problémát okoz. Eddig is sejtettem hogy nem véletlenül van 6 ill. 8 szoros eltérés a gyári és az ilyen fos között (beleértve a kiegészítő berendezéseket, hiszen azok dobnak az áron) de amit Jürgenék tudnak a BMW-nél a Mercedes-nél v. a Hella-nál azt a kínaiak még lemásolni sem tudják (És azt vallom, hogy soha nem is fogják tudni, semmilyen téren) Sajnálom, mert az Astrának baromi jó lámpái voltak és most a büszkeség még nem engedi, hogy kidobjam ezt a sz..-t, hiszen sokat fizettem érte és sokan látták, akiknek nem akarom elmesélni mekkora marha voltam. Gondoljatok meg, ha ''jampeckodni'' akartok, vagy sok fényt úgy, hogy ezen hibákat megemésztitek, akkor gyerünk az első boltba és pengessétek az 50 lepedőt. Ha jó xenonra vágytok akkor gyári v. várni kell hátha a német autóknak beszállító lámpagyártó ad ki utólagos szettet (bár ezt erősen kétlem). Remélem, hogy sok embernek adtam egy kis segítséget. Sziasztok''
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Foglalt név
addikt
válasz Calogero #2175 üzenetére
Ezzel azért több munka van. A mutatók leszedése elég macerás. Könnyen el lehet törni és az előfeszítést sem evidens visszaállítani. Csináltam magamnak sajátot. Éjjel fekete alapon kéken villágítottak a számok, nappal meg sárgán fekete volt. Elég melós volt egymásra vinni, de megérte. Viszont tökéletes nem lett, mert hogy homogén is legyen, ahhoz szerintem egy komolyabb nyomda kell.
Hogy kerültem gép elé -
_seth_
veterán
válasz Calogero #2442 üzenetére
Köszönöm a saját és a kocsim nevében is
Elvileg még idén fejlesztem egy kicsit de mostanában letettem a nagy átalakításokról mert egyszerűen az autó nem érdekel annyira... menjen és kész...Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
válasz Calogero #2757 üzenetére
csak a MOL-vonta ki, aki nem tőlük vesz annál még lehet..
valszeg egy ideig tanulja a vezérlés az új keverék beállítását, mivel más lesz az égés, gyakorlatilag, más kút azonos oktánszámú naftájánál is ez van, innentől vagy jobban megy, vagy nem, majd kiderül, nálam tescos-98-as-nál jobban ment, de rá kellett jönnöm hogy azért, mert az kb a 95-ös! pl. esso-nál (nálam az vált be, meg a shell 95-öse) shell racinget is pakoltam már bele, de kb 100Km-rel kevesebbet tudtam menni.. persze jobban ment valamennyivel ezalatt.. (asszem ezt tartós használatra nem is ajánlják..)
[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz Calogero #2840 üzenetére
nem rossz!
múlt héten rakattam fel a én is a téli gumikat, ill. elötte héten rendeltem innen a settet: téli gumi akció
nálam 185/65 R15 lett a méret: Michelin Alpin A3 pedig a tipus..
az egész kijött 77000.- ből, házhozszállítással, szereléssel, centírrel, jattal
szerencsére voltak lemezfelnieim, így arra most nerm kellett költeni.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
marsu
addikt
válasz Calogero #2844 üzenetére
Nekem a lemezfelnik már meg voltak, mert azzal vettem az autót. Később vettem hozzá alufelnit, a lemezfelniket elraktam, hogy őszel majd veszek rá téligumit. Én 68.040.- pénzt fizettem a négy gumiért, a szerelésért nem kellett fizetnem, saját műhelyben csinálták meg a szerelőim ...
Press any key to continue ...
-
plömplöm
őstag
válasz Calogero #2861 üzenetére
hát az elmélet az megyen nekem is, csak valahogy ez az egész alkudozásosdi nem megyen
olvastam sokmindent már erről a sokhelyről kérek árajánlat témáról, totalcar és tsai, és mégsemtom... vagy vékony a bőr az arcomon, vagy csak simán rutintalan vagyok, vagy passz. kéne ilyen tanfolyamokat szervezni a magamfajtáknak
de azért köszi a tippeketAll systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
lesaux
veterán
válasz Calogero #2897 üzenetére
helkis: Van cascóm, de azzal se járunk jó, 10% az önrész.
Calogero: A Mabiszt mondták nekünk is, csak az isten tudja, ezek mennyit fizetnek. Lehet, azt mondják, hogy kétéves autó, Eurotax vagy milyen árfolyamon adnak 1,5 milliót. Akkor már csak 800.000 a kár. Ráadásul a honlapjuk is elég kuplerájos, én nem igazodom el rajta. Hétfőn reggel 7-re kell mennem az Opel Dunához, addigra talán okosabb leszek.Ami még rosszabb: azt tudom, hogy ha van a balesetet okozó félnek kötelezője, akkor az fizeti a buszjegyet, jobb esetben taxit, még jobb esetben adnak csereautót. Gondolom, ez Mabisz esetében mind nem játszik. Én meg a franc tudja, hogy jövök haza a melóból este 8-kor vagy 11-kor.
-
Tufa_
aktív tag
válasz Calogero #2930 üzenetére
Manapság másképp mennek már azért a behajtások mint régen.
Engem elöször személyesen kerestek meg de nem voltam épp itthon, hagytak egy névjegykártyát, felhivtam őket, megkérdezték van-e saját tulajdonom, autó az én nevemen van-e, dolgozok-e stb. Mondtam nekik hogy nem, de januártól már lesz bejelentett munkahelyem igy akkor tudom törleszteni. Megköszönte az együtt müködést, és ennyi, majd visszaküldik a jegyzőkönyvet a mabisznak és tőlük kapom a csekkeket.[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
válasz Calogero #3474 üzenetére
Én csak akkor vezetem, ha külföldre megyünk, és éjjel kell vezetni
A linket köszi, már be vok reggelve, e.vid linkelte nekem
Z16XER moci essentia plus csomag + michelin téligumma. A nyárigumihoz kell nézni valami faja felnit majd"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs