- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
Hirdetés
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #53167 üzenetére
GTC: eszméletlen mennyiség van a H-ból, és 60k km környékén, jó áron, gyönyörűek
Csak sajnos nem családi autó.J-ben van szívó is vagy már mind turbó, tudja valaki?
Illetve, ha Svájcból hoz be valaki autót, ott még vám meg áfa is beugrik mert nem EU?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #53177 üzenetére
Majd felhívom a hirdetőt ha ott tartok, és 2 szó után megmondom, ez mikor tanulta a nyelvet, kiskorában, és olyantól akinek a nagyapja is ott született, vagy friss még az élmény a családban
De gondolom te is így vagy ezzel, hallani is rendesen, meg a szóhasználat, mentalitás is árulkodó.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #53184 üzenetére
Nincs ebben irónia, ha meghallom hogy nem német, hanem sanszosan betelepült, és hallhatóan nagyon déli az illető (mert hallani, gondolom ezt neked kell a legkevésbé bizonygatni), akkor már nem is szeretném annyira azt az autót.
mod: jaaa, nem rád értettem egyáltalán, ha így értetted, te se nem a lehúzós török kereskedő nem vagy, se nem olyan privát eladó, akinél egyből érezni hogy kamuzik, népeket szándékosan nem írok, de gondolom így is érthető.
Jó példa - elvileg igen jó vétel, de valahogy nem nyerte el így elsőre a bizalmamat.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz szabonagyur #53395 üzenetére
Nagyjából ennyiért 100-120 ezerrel kapsz 2009-est a németektől - vagy kevesebb km-rel.
Én is nézegetem, "nagy" az extra meló a kinti vételnél, de minél tovább nézegetem, annál inkább arra jutok, egyszerűen nem éri meg itthonit venni. Sem ár-érték arányban, sem a feltételezhető állapot tekintetében.
Nem nagyon van kedvem 1000+1000 km-t autózni, fizetni a papírozást, stb., de gondolom te sem 1-2 évre vennéd, és ez az összeg már nem két fillér.
Benzines, 6000 euróig (mínusz alku), 2009-től, 100k km-ig[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #53409 üzenetére
Nem az 1-2 százezren múlik csak a dolog.
Ha van mondjuk 2M Ft, és 10-12 évre tervezi az ember a vételt, akkor ahogy leírtad, nem csak annyit nyer a kinti vásárlással, ogy fiatalabb 1-2-4 évvel és kevesebb van benne, hanem sokkal valószínűbb hogy tényleg érdemes megtartani olyan sokáig, és a 12 év alatt talán a szervizköltség is jóval kevesebb lesz, plusz eleve kevesebb dolgot kell kicserélni. Vagy 12 év alatt csak egyszer kell valamit kicserélni, nem kétszer.
Szóval hosszú távon megérheti simán a befektetett energia és idő.
Természetesen ez sem általánosérvényű, itthon is ki lehet fogni jót olcsón, és kint is hulladékot, de sokkal kisebb arányban.Más, mindenkihez, ablaktörlő kérdés: milyenek ezek a flexibilis, keret nélküli lapátok?
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #53412 üzenetére
De a flexibilis, keret nélkülit mondod?
Igazából a kérdés lényege, a keret nélküliek jók, vagy kerülendők és jobb a hagyományos?Gyári vs. nem gyári: erről csak annyit, a Kadetton cserélgettem, mert 1 hónap után mind ócska lett, a mostanin így 16 évesen elszakadt a jobb gumija, ki kell cserélni.
A bal még gyári.
És semmi baja. Nem csíkoz semmit. Csak ha erősen koszos az ablak. De ha törölni kell, hamar tiszta lesz, és hibátlanul töröl akkor.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Pont ezt mondtam, hogy ne aggódj (vagy ne a felújított generátor miatt ), mert tuti nem ugyanúgy lett összerakva, és emiatt lett némi hangja.
Reméljük más nem lesz már cserés.már kicsit félek az Opeltől
Hány éves az az Opel ami miatt ezt mondod?
Válassz random egy másik márkát, és nézzünk meg egy hasonló korú és futású példányt.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Szegény autó totál megsértődött, nem értette mi az hogy elvittem lemosatni
Azt hitte el akarom adni
De nem, bár nemsokára igen, most csak vizsgázni ment, de ott nem volt durcás, minden rugdosás nélkül simán átmentPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Csak hogy örüljünk mi F-esek, meg még páran itt.
Eddig a kék matricám tuti volt, már nincs matricám, és a 4. kategória sem nyerőPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz szabonagyur #53621 üzenetére
Nem akartam én beleszólni hogy ki mit honnan vesz, de elég rég nézegetem az itthoni kínálatot, plusz amiket a nepper-kínálatról hallani egyfolytában, nem véletlenül jutottam arra hogy bármekkora nyűg is kintről behozni, közel sincs akkora nyűg mint amit egy itthon megvett példány okozhat.
Van 1-2 márkakereskedő, akitől érdemes venni, csak náluk meg az ár a gond, még akkor is ha tuti jót kapsz a pénzedért.
Írtad, G is jöhet.
Ez nem rossz vétel a keretedből, egyszer volt 75k km futással és közel 200k-val olcsóbban hasonló korú egy másik kereskedőnél, de az elment 1 nap alatt szinte.
mod.: most nézem, levitték 100-zal, így még jobb vétel szerintem.
Bár meg kell tudni, a kormány miért olyan amilyen, pl. törött volt-e.
Vannak akik azt mondják, a G már régi konstrukció - de ezért is kevesebb a gond vele.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #53693 üzenetére
Szerintem a kettő között kellene lennie az igazságnak.
Ez kb. olyan mintha motorgenerálra adna árajánlatot, mert folyik az olaj, de nem nézné meg hogy csak szelepfedél-tömítés csere kell.
Ha csak a feszültség-érték a rossz, minek csapágyat cserélni pl.?Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #53718 üzenetére
Igazad van. De nagyon hasonlít a 100NX-re is.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Mikuland #53728 üzenetére
Nagyritkán nekem is előjött az F-ben, de kis idő múlva indult - túl dús lett hirtelen a keverék neki valamiért.
Jellemzően pörögve leállítás után, vagy melegen, többszöri indítás - azonnal leállítás után, pl. határon várakozáskor, vagy hidegen indításkor, amikor megy a dúsítás, pörgetés, na akkor is nehezen indult leállítás után egyszer - kétszer a sok év alatt.
De kis pihi után jó lett.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Mennyi a különbség a Shellnél a 95-ös, a FuelSave meg a V-Power Nitro+ között?
Kaptam a tesóban kedvezmény-kupont.
Régebben mindenre szólt, most csak a két utóbbira.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #53742 üzenetére
Én is úgy döntöttem hogy Auchan-hiányban jó lesz a normál OMV is.Tele is tettem, erre nézem a mélygarázsban, áll alatta a benzin. 1 liter kb. ami kifolyt. De felszáradt 2 óra múlva (vagy valaki megörült neki és összeszedte ), vagyis elállt.
Máskor is éreztem csurig tanknál az utóbbi időben szagot, nem tudom még hogy hol és mi lukas.
Lehet egy bilincs, lehet eldugult szellőző, lehet lukas tank, lehet kivágott cső (bár sosem szívták le, mindig az elvárhatót mentem, és észre se vettem semmit).
Nem tudom mi lehet, de nem vagyok nyugodt, és egy szerelő se tudott ma fogadni, majd csak hétvége felé...Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #53855 üzenetére
Dízel - benzin, turbó - nem turbó témához:
Valóban már ugyanazokat a gyenge pontokat belepakolják a benzinesbe, így ez a faktor kilőve.
Viszont korábban is elég drágák voltak a dízelhez a cuccok a benzineshez képest, és azért voltak extra cuccok a szívódízelnél is amik ha tönkrementek, igen sokba kerültek (porlasztócsúcs, meg ki tudja még mik).
De ez mindegy is, a lényeg: véleményem szerint azért drágább, meg romlandóbb egy dízel (ha drágább és romlandóbb), mert ha jól tudom, nagyobb nyomáson dolgozik jóval, mint a benzines. Szerintem.
Jól tudom, hogy nagyobb a nyomás mindenhol, befecskendezésnél, meg sűrítéskor is?
Szóval én úgy gondolom, ez az egyik alapvető eltérés, ami mellett mindegy hogy van-e kettőstömegű vagy nincs, alapvetően meghatározza az eltérő működést és meghibásodási okokat, jelenségeket.Véleménynyilvánítás: észrevetted, hogy a "kis igényűek" általában toleránsak, és nem akarják meggyőzni a más preferenciájúakat, csak az kap mindig, mindenhol (az egész PH-n, nem konkrétan a topicra értem), aki meg tud elégedni kevesebbel is? Előbbi réteg miért nem mondja soha hogy hogy lehetsz ekkora marha hogy nagyot / erőset / benzinfalót / régit / újat / drágát / kéket, nem pirosat veszel? És az utóbbiak miért akarják mindig meggyőzni az előbbieket hogy ha mást preferálnak mint ők, akkor csak idióták lehetnek? Láttál már olyat, hogy á, hülye vagy, fele olyan erős / drága / gyors is elég? És az ellenkezőjét?
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Igen, egyértelműen nem lehet általánosítani, lehet prémiumban is "azonnal" elhalálozó motor, és alsó kategóriában is tartós konstrukció. Lásd 1-2 BMW illetve 1-2 francia dízel.
De gondolom sok múlik a használaton is, pl. nem csoda hogy volt kollégám 1.5 talán turbós dízelje bőven 150k előtt drága mulatság lett, városon belül használta, 3-4 km reggel, 3-4 km este, dinamikusan kergetvePostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Kickass #53932 üzenetére
Kínából rendeltem cuccokat teljesen vegyes körből, a leghosszabb beérkezés is megvolt 2 hét alatt.
Nemrég linkeltem hasonlókat, 1000 Ft alatt vannak, ingyen postával.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Megvan hogy miért állt a benzin az autó alatt teletank után.
Van egy gumicső a tank és a lemenő műanyag betöltőcső között, 90 fokban hajtott, kb. 20-25 centi hosszú, 5 cm átmérőjű saccra.
Az elöregedett, megnyomva engedi a benzint, pedig nincs teli a tank, ott csakaz odalötyögöt lehetett.
Kell venni egyet és kicserélni. De ahogy a tankra rögzítve van, az kegyetlen, nem lehet hozzáférni a bilincs csavarjához a tank levétele nélkül - szerelőm azt mondta, nem gond, megoldja, a régi bilincset lebombázza, az újat meg máshogy fordítja.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz etejedu #53990 üzenetére
Brutál felszereltségű darab.
Nem akarok senki dolgába beleszólni, de én biztosan egy fapad G-t vennék ennyiből, 2000-től fiatalabbat, nem egy 20 éves autót.
Mert ott négyzetes a szopásfaktor - a kor miatt is meg a több elromlandó miatt is.
Plusz nepper, az már egyből megnemvenném a nyolcadik hatványon.
Az enyém (F, 60 ló, fapad, de szervó, kp-i zár van) 2000-es, de erősen látszik hogy elfárad már.
Arra akarok utalni, hogy ne azt nézd, mennyibe kerül, ha ennyire szűk a keret, hanem hogy nem fogod tudni javíttatni a millió előjövő hibát, meg az se egy élmény ha otthagy az úton vagy eleve el sem tudsz vele indulni.
Olvashatsz itt is példákat, oké hogy van klíma, de ha nem megy, és csak a pénzt viszi akkor inkább ne is lenne.
Plusz ha ennyire szűk a keret, akkor én átgondolnám, hogy mi a fontosabb, a keretből a legjobbat megvenni, vagy pl. kell az a klíma, még akkor is ha az a része csak nyáron kell az autónak, néhány hétig összesen, cserébe régebbi, esetleg lelakottabb jön ki ugyanannyiból. Vagy jobb az állapotot nézni, mert sokkal több ideig nem kell a klíma, de az alatt az idő alatt is kell amegbízhatóság - ha meg van klíma az csak pluszpont.
De tényleg a te döntésed, mindezt csak gondolatindítónak szántam, és mindennek oka a szűk keret, aminél én biztosan más fontossági sorrendet állítanék fel.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Írtam, elfáradt a benzin beöntő összekötő cső.
Hívom boltos havert, kellene egy, izgultam, lesz-e kétezer, vagy kijön egy ezresből is.
Mondja, 11000
De nekem meg tudja hozni 9-ért
Utángyártott nincs.
Mondtam, körbenézek, 20 centis gumicső és 11000 a gyári? Ne vicceljen már a GM.
Szerencsén volt, meg is rendeltem a - bár ha valaki azt mondja előre, hogy 4k és örüljek, tuti elküldöm valahováPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Benzines. De az se jobb. Lehet, itt látható a bioetanol hatása - nem tankoltam olyat, csak nagyon kevésszer, és jópár éve, kis arányban, de az ukrán benzinen 1-2 kútnál benzint tankolva is érezni lehetett a szagát, meg ugye van az összes benzinben is ilyen-olyan arányban.
De az is lehet hogy simán csak a kor, a napi használat, meg a téli sózások eredménye, sosem tudjuk meg.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #54190 üzenetére
Én 9 alá nem tudom vinni mostanság - igaz, sok benne a dugó lépésben.
Vagyis a 20 perces út az 40, 50, 60 perc sokszor.
Előtte meg fele város, fele kint, de mindig a forgalommal szemben (nem úgy....), nulla dugóval 6,3 - 6,8 volt.
Nem lehet általánosítani hogy "város", egyszerűen nincs két ugyanolyan körülmények között menő autó.
Ha kipróbálod, és minden éjjel bemész a Szentendrein a Flóriánig, majd vissza, lesz az 6,5 is.
Ugyanezt minden nap nappal, és még át az Árpád hídon is, lesz az 10 is.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Megvolt az elöregedett benzincső cseréje tele is tankoltam.
Érdekes lett az eredmény, írtam, nálam a város a dugók miatt 9,1 minimum.
Most, hogy nem dugóban mászkáltam, a 20 perces út 20 perc volt, nem 40-60, a fogyasztás is lement 7,7-re.
Úgy, hogy még el is folyt benzin. Pedig tökugyanaz az útvonal, csak nem ugyanakkor.
És, sokaknak magas labda adalék: utoljára az OMV-nél tankoltam, máskor pedig Auchannál szoktam[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Ezért félek én is előre hogy infarktust kapok ha lecserélem valami szépre a mostanit, és meglátom az első győkér nyomát. Mondom is mindig, jó agyonzúzottat kell venni, ott eggyel több vagy kevesebb nem számít.
Persze nem gondolom komolyan, de lakótelepre kész szívgörcs egy szép állapotú, hibátlan autót venni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz oliwire #54595 üzenetére
Nem az ODB kütyütől függ hogy mivel kompatibilis, hanem a szoftvertől amit használni akarsz.
A kütyünek mindegy hogy milyen sw kommunikál vele.
Ebayről 1000 Ft alatt vannak BT-os OBD2-k, a BT meg bármivel kommunikál, asztali géppel, bármilyen telefonnal, csak sw kell hozzá a gépre, telefonra.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz bandi0000 #54664 üzenetére
Ha ketten mentek, nem fér be a hátsó ülésre?
Összeszerelve vagy bottartóban?
Mármint a többrészes bot amit keresel, összeszerelve 3,90, akkora bottartó nincs
Vagy ha van, nagyon drága
Én amúgy a csomagtartóban viszem mindig (F Astra), átlóban befér a legtöbb, ha jól pakolsz, jó helyük van a csomagok tetején.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Max
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Revolut
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kés topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész