- Vezetékes FÜLhallgatók
- HTPC (házimozi PC) topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen TV-t vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Asztrofotózás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #47524 üzenetére
Igen, írtam is, én is már úgy látom a véleményed alapján hogy az lehetett a valós oka hogy odakerült, amit írtál.
Ilyen ok előtte meg sem fordult volna a fejemben mielőtt írtad. De jó a meglátás és jó is észben tartani a jövőre vonatkozólag ha nézelődik az ember.
Ebből kiindulva a civil rendőrautóra (H) is lehet hogy azért került olyan első rács, mert megtörte a használója, nem pedig szépészeti céllal, és maszekba ezt tudta olcsón beszerezni?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #47585 üzenetére
Kézifék: sokan mondtátok, nem az igazi.
Nekem a Kadetton is, ezen is akkor is teljesen bika volt ha a fék nem.
Utoljára, mikor hátul "műveletek" voltak, igen béna, laza lett, de mondta a srác, utánállítja magát, ne aggódjak.
Így is lett, igen hamar megint beállt a pár katt-ra a sok katt helyett. Szóval sanszos hogy neked is csak türelem kell, 1-2 nap és beáll.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #47617 üzenetére
Meg a munkadíj is.
Arról sem derült ki hogy benne van-e az árban.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Petyyyyy #47628 üzenetére
Nagyban függ a használattól, karbantartástól is, de én azt mondanám, meg kell nézni, lehet, csak pályán ment bele.
Bár a kora alapján nem biztos, csak pályán ez megvan 5 év alatt simán, ez meg valószínű annál azért öregebb, igaz?
Szigorúan magánvélemény, nagy általánosságban: 290k az minden motornál inkább sok mint nemPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #47701 üzenetére
Simán lehet hogy nem veszed észre hogy haldoklik - ha neked is 2-3, télen 4-5 fordulatra indul a motor, akkor simán átvészeled a telet "tudatlanul", pedig az akkud a végét járja.
Na jó, ha nem mész vele naponta mint én, akkor csak akkor nem veszed észre ha még nem 99%-ban halott csak 80-ban.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Findzs #47708 üzenetére
Van egy logikai buktató a gondolatmenetedben, miszerint a végén még jobb lesz kereskedőtől vásárolni kocsit.
Rossz a kiindulási alap, ez arra igaz hogy úgyis sz@rt veszünk.
Álljunk úgy hozzá hogy nem veszünk meg sz@rt, és akkor mindjárt eleve nem igaz hogy kereskedőtől vesszük - persze sarkítva a dolgot. És most nem márkakereskedőre gondoltam természetesen (vagy jellemzően nem azokra).[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Örülök hogy ezt mondod az akkuról - csak megerősíthetem.
pepe091:
Nekem 4,5 éves a Winny (Cora saját márkás, 8990 Ft volt) akkum, túlélt egy kiszáradást, és semmi baja.
A Perionokat nagyon szidják (apám is vett ilyet, soha többet ), és néhány Varta is náluk készül, hasonló vélemények vannak azokról is. Szóval itt fontosabb a "mit ne", ezen kívül el kell dönteni hogy árra vagy névre mész rá.
Olaj: a közel 16 éves, 250e km-es 60 lovas F Astrámba mindig is 10W40 ment, motorja szuper álapotban van máig, megszakításokkal sok év erős városi használat mellett. Valamint legtöbbször sima GM olajat kapott, de az utolsó 3 már Mobil lett, de nem minőségi okokból, simán csak így alakult.
A fent leírtak nem tanácsok, simán csak tapasztalatok, mielőtt (ahogy te is írod) jönne a közfelháborodás.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Findzs #47724 üzenetére
Nem tudtam hogy láncos, lehet, a kérdező sem.
Tanulság: meg kell nézni a gyári előírást.
Ezután biztos hogy nem merül fel hogy jó-e bele a 10w40.
Én azt hittem, azért kérdezi, mert az az előírás, de kíváncsi, mi mit mondunk, kell-e a kora és a városi használat okán ezen módosítani.
Ha az a kérdés, hogy az előírás 5w40, de jó-e a 10-es, biztos senki sem mondja hogy jó a 10-es is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Előző csere alkalmával jelen voltál, láttad hogy cserélték a szerkezetet és a tárcsát is?
Mert szerintem szerkezetet nem cserélnek tárcsa nélkül, maximum fordítva.
De ha tényleg csak szerkezetet cseréltek ahogy írtad, lehet, tárcsát is kellett volna, az most jött elő.
Illetve van ott még elvileg egy kinyomócsapágy is ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
válasz tboy93 #48104 üzenetére
Biztosan jól választottál.
Írtam sokszor, nekem a téli is meg a nyári is "kis-Hankook", azaz Aurora, ami elvileg a korábbi Hankook modelleket takarja, Aurora név alatt kiadva.
Na ezekről írtam, ilyen jó gumijaim sosem voltak még.
Lágy marad évek után is, nem kopik, úgy korrekt ahogy van mindkettő.
Szóval tuti a Hankook jó választás nagyon.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #48135 üzenetére
Régi igazság hogy spórolni csak ésszel lehet.
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz amargo #48422 üzenetére
Én ugyanezt teszem télen, csak nem tréningen hanem üres úton / parkolóban, ha jegesedés kezdődik, leesik az első hó, stb.
Kell egy blokkoló fék érzés, kanyarvétel sem árt, pl. fék után kanyar, az tud veszélyes lenni ha nem lassítasz le a kanyarig, stb.
Ha ismét ráérez az ember sok hónap után, valóban sokkal jobban lehet kezelni a meleg helyzeteket, de még fontosabb hogy sokkal nagyobb az esélyed megelőzni azokat..[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Érdekes történet, hátha másnak is hasznára válik.
Közel 13 éve van nálam az autó, megszoktam már hogy saccra 3-4-5 évente ki kell cserélni az index kart mert nem megy a világítás (utoljára 2010 nyarán kellett). Eddig mindig úgy ment tönkre, hogy kitört az a kis pöcök, ami a reflektor kapcsolásakor (illetve nem kapcsolásakor, vagyis alaphelyzetben) tartja a mechanikát, és ekkor nem a tompított felé zárt a kör, hanem vagy semerre, vagy a reflektor felé, akár akartam, akár nem.
Most nem ez történt, hanem hol volt világítás, hol nem, az indexkar apró moccintására javult, de nem tartósan, volt hogy elengedéskor megint nem volt tompított.
Mindegy, 4k volt, topran, most megint hibátlan.
Viszont emlékeim szerint máskor is előjött a csere után, hogy nem pattant be teljesen, és bal indexből nem ugrott vissza magától. De ezen is segített hogy rányomtam még egy kicsit, és hallhatóan bepattant a rögzítőpöcke.És a lényeg, ami a legjobban meglepett: sokkal jobban világít a lámpa (nem csak ahhoz képest amikor nem ment )! És nem a tegnapihoz képest, hanem az elmúlt évekhez képest. Vagyis tuti túl nagy volt az előző kapcsoló ellenállása.
Én meg azt hittem, ez ennyit tud, vizsgán se szóltak, ránézésre jó is volt, de most érezhető a különbség.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #48433 üzenetére
Nekem a jobb adta meg magát, 5-6 éve.
El is ment a fékfolyadék szépen.
A szerelőig azért elmentem vele, de igencsak óvatosan - természetesen nem volt üres a tartály, de a lehető legkevesebbet fékezve, kézifékkel rásegítve.
Vigyázz vele, 1-2 nap alat elmehet a fékfolyadékod ha enged az a vacak, és egyik napról a másikra jött elő - természetesen nem tudom mióta csöpögött, de amikor nem aludt ki a fék hibajelző, rátöltöttem fékfolyadékot, de nagyon hamar jelzett megint. Szóval ha megadja magát, az gyors és nem "még eljárogatok vele egy ideig" szintű hiba.
Lehet, jobb lenne úgy odamenni hogy van cseredarab, filléres cucc.
Vagy átköti, haver szerint azt csinálják elég sokan, nem okoz gondot. Bár ezt nehéz elhinni, de ha ő mondja, lehet hogy tényleg így is van.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #48435 üzenetére
Az a kis vacak nem tudom hogy kerülhet annyiba.
Nekem 2k volt, saját bontója volt a szerviznek, bontottat tett bele.
Azt mondta, inkább egy gyári bontott mint egy utángyártott új. Azóta is jó.
És alapvetően nem olcsók, ha az új 36 lett volna, tuti 25 lett volna a bontott.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz tboy93 #48460 üzenetére
Mivel nem tudom hogy hol fut, én úgy kezdeném hogy kiszedem a fúvókát. Ekkor talán megtalálom a cső végét is, ha lejött, és visszadugom.
Ha meg rajta van, legalább látom, hogy eljut-e odáig a víz.
De hátha lesz aki tudja - ha nem, talán ez is jó lesz kiindulásnak.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #48492 üzenetére
Nem vágom igazából hogy hogy működik, de ezek szerint üres tartály mellett is van fék, és ha hátul folyik el akkor az első még fog?
Mert marad a csőben fékolaj? Ez nem körbemegy valahogy mint a hűtővíz, és üres tartálynál már nem megy a fékhez olaj, egyikhez sem?
Vagy ez nem kör hanem a cső végén a fék, és egy egyenes folyadékoszlop egyik végét nyomom, a másik meg nyomja a féket, és csak a folyadék "eleje" cserélődik, ahol nyomom?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #48517 üzenetére
Ellent kell mondanom
Hátul 2 ilyen van, oldalanként 1.
Az a műanyag meg a védőkupak, ami kilóg az meg a kihúzáskor megfogandó rész.
Ha megnézed, mindkettő lapos, nem cső, csak nem egyformán állnak.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #48519 üzenetére
Az a műanyag beszerelésig véd. Beszerelés előtt egy fogóval megfogod, kiveszed, kidobod.
A cucc meg a cső "része": megy a cső, de "elvágták, kivágtak egy darabot" és betették ezt a "kivágott" csődarab helyére. Vagyis ez a cső egy részén "közbe van iktatva".
És pont azért vannak (szerintem), hogy egyformán dolgozzon a két oldal.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
F Astrásokhoz (de esetleg másokhoz is) lenne egy kérésem.
Nézzétek meg nekem hogy 1 óra bekapcsolt fényszóróval való közlekedés után (vagy akár hamarabb is) langyos - meleg-e az indexkar fölötti kormányoszlop-burkolat.
Írtam, cseréltem, és nálam melegszik, és nem tudom, előtte is ilyen volt-e, vagy készül kigyulladni az új.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Diablo IV
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Építő/felújító topik
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- További aktív témák...