- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #28589 üzenetére
Az autó eredetét az eladónak kell igazolni, ez így is a logikus.
Állj hozzá úgy, hogy ez magától értetődik, nem is érted a felvetést, ha bepróbálkoznak.
Szóval csak határozottan.
Lakásnál sem a vevő fizeti a vevő ügyvédje által lekért tullapot - ott is az eladónak kell dokumentummal igazolni, saját költségén az adásvétel jogszerűségét az adásvétel tárgyát illetően.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #28607 üzenetére
A lényeg, elismerted hogy vétkes vagy?
Emellett, a biztosítód kitalálhatja, hogy a leírtak szerint nem vagy vétkes, nem fizet.
Másfelől, én eddig úgy tudtam, ha kárt okozol, leugrasz kettőt a bonus-maluson.
Ez B10-nél 2 teljes év többletköltséggel jár, B0-nál meg 10 év többletköltséggel, csak ebbe kevesen gondolnak így bele.
Merthogy 1 baleset 2 osztály le, 1 év balesetmentes meg 1 osztály fel (legalábbis régebben így volt, szerencsére nem kellett sosem ilyesmire figyelgetnem).
Tehát ha B0-ban vagy (pl. a balesettel most kerültél oda), akkor B10-be 10 év alatt érsz el, így 9 évig fizetsz 2 osztállyal rosszabb díjat, mintha nem lett volna káreseményed, a 10. évben pedig 1 kategóriával lesz rosszabb a díjad.
Ennek tükrében is megéri egy köcsöggel szemben jóindulatúnak lenni?
Harmadrészt, mennyire volt a kereszteződéstől a baleset,és melyik sávba vezet a felfestésed?
Mert ha a belsőbe, és ő egyből a külsőbe ment, az eleve szabálytalan.
Valamint ha te jelezted a sávváltási szándékod, körbenéztél, megkezdted a sávváltást, ő meg utána ment be oda, akkor egyértelműen ő a hibás - esetleg még gyorshajtás is képbe jöhet ha te 50-nel mentél.
Ezen felül, ő ment padkára (miért nem fékezett? az simán elég lett volna, pláne kanyar után, nem frankó ez így sehogy a részéről), mert látta hogy nem fér be melléd, akármilyen agresszív (közúti közlekedés biztonságának veszélyeztetése), te a baleset elkerülése végett megszakítottad a szabályosan elkezdett manővered az ő szabálytalansága miatt, szóval semmiképp nem te vagy a hibás.
Lehet ilyenkor javasolni drogtesztet meg szondát, hátha az jobb belátásra bírja, stb.Hab a tortán,nem tudhatod, mit ver még rád - kerékagycsapágy, féltengely, teljes futómű, stb. - te nem azt ismerted el hogy a kerekét gallyra tetted, hanem hogy balesetet okoztál, abba meg kis hazánkban sok minden belefér ám, még egy 500 ezres tévé sérülése is, mert ott volt az, csak később nézték hogy összetört...
Valamint ha nem pótolható az 1 db felni mert már nem kapható, akkor az az 1 felni az 4 felni...[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #28613 üzenetére
Nem kell a papírra írni, másfelől minden jóindulat mellett is előfordulhat súlyosabb sérülés mint ami azonnal látszott.
Valamint nem elvárható hogy szakértő legyen a baleset bármelyik résztvevője, aki észrevesz minden hibát, mielőtt kitölti a betétlepot.
Harmadik, hogy a tényleges kár megállapítása kárszemlén történik, ahol szakértő nézi át(és tényleg kiszúrhat más hibát is), és az ott megállapított hibalista a lényeges.
A betétlapra nem elvárt dolog a teljes hibalista rögzítése, csak a fizikai elhelyezkedése, pont a fentiek miatt, meg mondjuk azért is hogy egy jobb első sérülésre ne tudjanak egy bal hátsó sérülést is ráfogni.Ne érts félre, nem rémisztgetni akarlak, meg vészmadárkodni, csak szeretné itt mindenki hogy ne hagyd magad átverni, amikor egyrészt nem voltál hibás, másrészt esetleg a fentiekbe hirtelen nem gondoltál bele amikor aláírtad a papírt.
Jó kérdés, hogy lehetne visszacsinálni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
Megy folyamatosan, akkor is ha nem ül benne senki?
Nem törik fel érte?Amúgy én is elhagytam az első rendszámom, annyian tolattak bele.
Az újat is már 5x elhagytam volna ha keretbe teszem.
Kifúrtam, meg a lökhárítót is, és direktbe belecsavaroztam.
Látnátok, azóta hogy néz ki.
Határon megkérdezték, ez mi akar lenni?
Mondom, kedves, nagytudású sofőrtársak műalkotása...
De tényleg, úgy néz ki mint a milka bubbly csak negatívban.
Csak a rendszámom már nem egyenes mint a tábla csoki[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #28716 üzenetére
Ha jó a motor, télen is 2-3 forgás és beindul - vagyis egy gyenge, majdnem lemerült akkuval is elindulsz simán, és nem veszed észre hogy haldoklik.
Ez a hátránya a pöccre induló benzinesnek
Én is minden akkumnál úgy tudtam meg hogy nem frankó, hogy valami nem várt esemény jött.
Pl. javítgattam, és 2-3 óra belsőtér világítás lemerítette.
Másik, amikor télen a nagy hóban a karácsonyi - újévi szünetnél nem mentem vele bő egy hétig, a riasztó is lekajálta, meg hideg is volt, kellett neki a 2-3 forgatás helyett 6-8-10, aztán béna voltam, lefulladtam a hóban a kiparkoláskor (általában gáz nélkül szoktam parkolni, írtam, lakótelep, rövidtávon nagy manőverezés kell, épphogy gurulva), és utána már nem nagyon volt benne nafta.
Egyébként nekem is 36-os volt benne gyárilag, azóta 44-45-ös van benne mindig.
A legtutibb akkum ami volt, az még a kadettban volt, a gyári 36-os Freedom battery.
Azt bármilyen hihetetlen, 10 és fél évesen cseréltem benne - igaz, az utolsó egy évben azért kellett néha tölteni.
Mondjuk meg is kérték az árát, néztem, a legolcsóbb is 36 volt, ezelőtt 15 évvelPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Findzs #28722 üzenetére
Ebben minden mechanikus, egyszerű, az ablak is kurblis, a világítás elektronikája is egy kapcsoló, egy drót, meg egy izzó
Szóval nem kapcsol ki. És megy a csomagtéré is, a riasztó miatti összekötés okán.Más: F Astra, kalaptartó elkezdett zörögni.
Nézem, az egyik, filctoll vastagságú tengelyéről hiányzik a gumi.
Onnan, ahol belemegy a sínjébe a hátsó üléstámla fölött - mögött.
Ez egy ilyen toll vastagságú, 2-3 cm hosszú gumicső.
Honnan, mivel pótoljam?
Van ötletetek?
Mert gondolom az nem játszik, hogy bemegyek az Opel boltba, csókolom, egy gumicsövet kérek oda hátra, tessék itt van, 43 ft lesz...Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Újabb példa, csak beszélni kell a dolgokról, és megjön az ötlet.
Ahogy megírtam a kérdést, és dolgoztam tovább, írnom kellett, és mi akadt a kezembe?
Egy ilyen toll.
Ahol fogod, ott egy gumicső van rajta.Gumit lehúztam, már csak rá kell majd próbálni a kalaptartóra, meg méretre vágni ha jó:
Ettől függetlenül akinek van ötlete, ne tartsa magában, hátha nem válik be a tollas megoldás.
Félek, vastag lesz arra a tengelyre így első ránézésre.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Findzs #28725 üzenetére
Ahogy nézem, arról pont a gumi hiányzik
De összehasonlítom az enyémmel majd.
Kösz a tippeket, benzincsövest meg azt is.
Jó tudni hogy lehet kapni külön.
Kadettnál nem csavaros volt, hanem belement egy a kalaptartóba épített műanyag tokba.
Amikor az ott eltört, mert eltört könnyen, akkor a tartópöcök is kiesett.
Na utána már az is csavaros volt[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Findzs #28725 üzenetére
Na megnéztem a kalaptartót - nem tudnám megmondani miért gondoltam hogy hiányzik az egyikről a gumi / a másikon van egy gumi. Pont úgy néz ki mindkettő mint a képen.
Viszont megérte vele foglalkozni, totál lötyögött mindkettő, annak ellenére, hogy húzni viszont alig lehetett rajtuk, egy negyed fordulatnál is kevesebbet talán.
Viszont zörgés "megszűnt" (már amennyire megszűnhetett természetesen, azért csak keményebb műanyagról beszélünk), úgyhogy csak megoldódott a gond.
Eddig csak nézegettem, de most valahogy meg is akartam csinálni, ez hozta el a megoldást - ha nem akarom "felgumizni", akkor nem emelem ki és fordítom meg, kezdem nézegetni a kis műanyagot, nem fogdosom, és tuti észre sem vettem volna hogy lötyög. Szóval sokszor a legapróbb véletlen vezet el a megoldáshoz.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Directors #28740 üzenetére
8 szelepes, 60 LE-s a motor.
Kb. ugyanarra akartam utalni a fenti "trükkel" mint a korábbi "extrák" felsorolásban azzal, hogy az enyém windowsos, és ha odalépek, 2x megkérdezi, hogy biztosan gyorsítani akarok?
Szóval, nincs trükk, de gyorsulás se nagyon...Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #28746 üzenetére
Én is a gyárit rakom bele, semmi rossz tapasztalatom nem volt vele.
Csak most került bele Mobil1, de más okokból, nem azért mert nem vált be az előző.Viszont akartam már kérdezni mindenkitől - szerintetek érdemes lenne beletenni valami NanoEnergizer, Metabond, és ehhez hasonlót a motoromba?
14 éves, 223e km, 1.4 60 LE F Astra.
Nagyon minimális, odafigyelve-hallós kopogás kezd előjönni - igaz, jön az elő 40-50e km és pár év óta, de még mindig minimálisnak mondanám. Emiatt is gondoltam a kezelésre, meg a kora miatt is - jó még teljesen, de maradjon is így.
Szerintem amúgy hidrotőke hang.
Illetve mivel lehet megszüntetni, a cserén kívül?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Még annyit tennék hozzá, hogy csak álló helyzetben, alapjáraton hallom a minimális (hidrotőke?) kopogást.
Anno a Kadettba tettem Metabondot, az "érzésre" bevált.
Igaz, azt 220 környékén adtam el, de szerintem ez az Astra 350-nél is jobb állapotban lesz motorilag.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Na ez talán még jobb árú bolt.
Találtam 2 hidrotőke-adalékot (1 - 2), szerintetek mi a különbség?
Az első a drágább, és arra zajcsökkentést írnak lényegében.
A második olcsóbb, és tisztít.
Akkor az első nem tisztít, és minden olajcserénél tölteni kell (egyáltalán, olajba töltendő? ezt nem is írják), a második meg tisztít, de nem lesz halkabb?
Ti hogy értelmezitek? Illetve melyik lenne hasznosabb?mod: Liqui-Moly-ra ezt találtam, az is tisztít, és lényegében 2 olajcserére elég.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #28768 üzenetére
Nekem a Kadettban bevált már az NGK, többpólusú, ilyet vettem egy ideig az F Astrába is.
Kadettba a gyári nem tetszett annyira.
Itt viszont érzésre jobb a gyári, nem drága, amúgy meg Bosch, és 1 pólusú ha jól tudom de ebben hirtelen nem vagyok biztos - tuti volt már benne ilyen is, olyan is, a sima gyári eddig a legjobb.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #28775 üzenetére
Fogyasztásra csak jópár hónap meg km után legyél kíváncsi - míg meg nem ismered az autót rendesen, meg ki nem élvezed az újdonság varázsát, nem fogsz és nem is annyira tudsz odafigyelni a fogyasztás alakítására.
Szóval addig csak azt tudod meg, hogy mennyinél lehet az még jóval kevesebb is
Kivéve erős városban, mert ott majdhogynem tökmindegy hogy mit csinálsz, sok lesz.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #28777 üzenetére
Én sosem bíztam a koppra tankolásban, meg nem is tankolok úgy 99%-ban, hanem fix összegért teszek bele.
Én úgy nézem a fogyasztást, hogy x litert tankolok, az fogy el a benzinmutató szerint figyelt km-re.
Vagyis, pont akkor nullázom le a napi számlálót, amikor a fél tank alá megy a mutató, ez a gyakorlatban pár tized millimétert jelent, de szerintem sokkal pontosabb mint a koppra tankolás.
Utóbbinál tuti nem pont ugyanannyi van benne minden koppkor, míg előbbi elég jól bevált, arról nem beszélve, hogy ki is egynlítődnek az eltérések, pl. ha most picit előbb nullázom le, akkor most picit magasabbra jön ki a fogyasztás, viszont a következőre meg alacsonyabbra.
De sokkal kisebb az eltérés, mint a teli tankolásnál.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #28784 üzenetére
Köszönöm a véleményezést, ismét olvashattunk egy olyan posztot, amiben valaki elmagyarázza hogy hülyeség valakinek a gyakorlati tapasztalata, ellenben csak az ő módszere lehet helyes.
Igaz, jött már rá cáfolat, de az nem számít.
Valamint látszik hogy a kritika, a postom hülyeségnek nyilvánítása pusztán elméleti alapon nyugszik, de sebaj, azért az biztos többet ér mint a gyakorlati tapasztalat.
1. Tankoltál már kupakig F Astrát? Gondolom nem. Elárulom, a 3 perces tankolás után, mikor kiakad, még belemegy 6-8 liter, 10 perc alatt, csöpögtetve. Ez nem tűnik annyira vállalhatónak minden tankoláskor. És hogy honnan tudom? Jártam eleget Ukrajnában, és nem mindegy hogy mennyit hozok át. De várom hogy ez miért nincs így.
2. Írtam, ha van is eltérés, az kiegyenlítődik legközelebb.
Valamint, nem az első átbillenésre nullázok, egy körforgalom után, hanem ha tartósan ott marad a mutató. Ezen kívül az értékek is nagyjából egyformára jönnek ki.
3. Ha nem akarok teletankolni, akkor ne is érdekeljen a fogyasztás ezek szerint. Mert az csak egy igen pontatlan hülyeség, ami amúgy bevált a számok szerint. Mert gondolom a tapasztalataidat osztottad meg velünk, abból indultál ki, igaz?
4. Mindenkinek: higgyétek el, a kérdezők a tapasztalatokra kíváncsiak, nem az elméleti alapon történő lehülyézésekre.
Volt aki erre hamar rájött, és teljesen korrekt, hasznos véleményeket, tapasztalatokat oszt meg velünk azóta. Én viszont nem szeretnék a továbbiakban a jószándékkal, segítő szándékkal, a TAPASZTALATOKON alapuló postok után sima "aznemúgyvan azcsakhülyeséglehetmertazelméletemmástmond-igazhogyfingomsincshogyagyakorlatban ez hogy is van mert nem próbáltam csak véleményeztem" leszólásokat kapni, így további jó "véleménycserét" mindnkinek.
Természetesen akinek nem inge nem veszi magára.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Régebbi kombi Astra modelleket teszteltek a környezeti tényezőkkel szembeni ellenállásukat illetően...
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz DeFranco #31221 üzenetére
Ne próbálkozz vele, én végigjátszottam mindent.
Nem kommunikálnak ezek a BT kütyük az autóval.
Pedig az enyém 2000-es évjárat, forma és lábak alapján azt mondták, menni fog, de sajnos nem megy semmilyennel, semmilyen progival, még egy átalakított kütyüvel sem, ami 3 módot tud, pont az inkompatibilitások miatt.
Pedig a naviban már megoldottam a dolgot, hogy ha valahogy működik, akkor a windows felületet behozva indítható egy progi, ami kiír mindent, de idáig sajnos el sem jutunk az F Astrákkalmod: illetve lehet olyan motorod aminél működhet, bár ez ritka - az enyém sima 1.4 60LE, és abból, hogy nincs fordulatszámmérőd, nálad sem gondolom hogy lényegesen komolyabb a motor benne.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz lafaty80 #31230 üzenetére
Vigyél 12 voltot az ajtókapcsolóhoz, a lámpától vagy a kapcsolójától, a testet meg kapja az ajtókapcsolótól, és tegyél bele valami csipogót, akár egy vezeték nélküli csengőből, bármiből, egy diódával meg simán megoldod hogy csak a te ajtódra sípoljon.
Mindez persze akkor lehet megoldás, ha a gyári valamiért nem kivitelezhető.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz lafaty80 #31232 üzenetére
Egyébként, ha a relé kell, ennél olcsóbban biztos nem kapsz, itt szerintem a világos az, azon vannak lukak a hang miatt.
Itt meg látod a lábak irányát, mind egyedi - ha a tieden nincs ilyen formájú, akkor lehet, nem is megoldható ily módon, csak "berhelve".
Illetve, nézd meg a vezetőoldali ajtókapcsolót, ha 2 lábú, akkor az ezért 2 lábú, ha vezeték is 2 van rajta, akkor lehet, hogy megy a biztosítéktábláig jel is, a csipogó helyéig.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
válasz Findzs #31311 üzenetére
Tudom, neked nem F van hanem G, de meg lehet úszni "olcsóbban" is.
pl.:
Opel Astra (F) első pár lengéscsillapítókFelújítva, szerelve, 1év garanciával: 14 000 Ft/pár.
Új "AL-KO" olajos lengéscsillapítókkal, 2 év garanciával, szerelve: 20 000 ft/pár.
( Az olcsó lengéscsillapító is jó megoldás lehet.)
Toronycsapágy: 2 000 Ft/db, toronyszilent 4 000 Ft/db
Szerelési idő: 50 percOpel Astra (F) hátsó pár lengéscsillapítók "AL-KO" új olajos lengéscsillapítókkal
Szerelve, 2év garanciával: 15 000 Ft/pár, Ha karaván: 16 000 Ft/pár
Szerelési idő: 30 percAnno a Kadetton szintén felújítottra cseréltem, 4 év múlva is simán átment a vizsgán.
Valahol Újpesten volt, azonnal cserélték, futómű lebontás nélkül (gondolom itt is hasonlóan csinálják, különben tovább tartana), valahol nem sokkal az Árpád út után kifelé a Váci út mellett ha jól emlékszem, de nem találom őket így hirtelen.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Kickass #31386 üzenetére
1. negatív: Szerintem nagyon sok ennyiért, és nem is vennék ennyi kilométerrel, pláne nem ennyiért.
pozitív: valós lehet a km, és magánszemély, talán alkudható, talán rendben tartotta, nem összegányolta mint némelyik kereskedés
2. fekete ló - lehet ilyen is meg olyan is
3. magánszemély lehet, sokkal nyerőbb mint az első - nézd meg a kort, árat, km-t.
+ friss vizsga, szervizkönyv
4. kereskedés, de tetszik, csak fenntartással kell kezelni, ha nem ismered a kereskedést - lehet akár szuper vétel is, de bele is nyúlhatsz nagyon, netről nehéz eldönteni
5. 6. mint a 4.Lehetne még 100 szempontból elemezni, azokat majd a többiek megteszik (dízel / benzin, kisebb / nagyobb motor, kombi / 5 ajtós / sedan, stb.)
Mondjuk nekem a sedanok nem jönnek annyira be, és nagyobb cucc (ágy, szekrény, mosógép, karácsonyfa, stb.) szállításánál sem annyira előnyösek, de ez erősen egyéni szempont már.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz KonzolKartel #31391 üzenetére
Ez valóban alapigazság, csakhogy a linkek esetében nehéz az állapotot megítélni.
Ott csak a km lehet kiindulási alap, meg az eladó - természetes hogy az állapot a legfontosabb, de arról link alapján nehéz nyilatkozni, véleményt mondani...
Szóval teljesen igazad van, csak az a következő lépcső, és ugye a kolléga konkrétan a linkelt példányokról kért véleményt, azokról meg csak saccolva lehet bármit is mondani, és a rendelkezésre álló infókból nekem a leírtak jutottak eszembe. De tény (írtam is), nem szabad csak a hirdetésre hagyatkozni, mert lehet akár igaz is minden ami ott szerepel, de sajnos nem ez a jellemző.
Viszont tény, hogy a legeslegfontosabb általános tanács amit te is leírtál, vagyis hogy a szemének higgyen, és nem akkor amikor a km állást nézi, hanem amikor az állapotot.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31401 üzenetére
"A Ford ugyanaz, de nyári abroncsokon gurul. Körülbelül öt km/órával kisebb tempónál kezd kacsázni, mint téli gumival."
Ez inkább arról szól hogy ne járjunk tengelyenként nem egyforma gumival.
Nekem az jött le, hogy sokkal gázabb egy téli meg egy nyári egy tengelyen (vagy akár 2 nagyban eltérő nyári), mint 2 jó minőségű, egyforma téli, nyáron.
Meg arról hogy hülyegyerekeknek nem adunk autót a kezébe, pláne nem 80 LE fölöttit, de ez már más téma.
Ne érts félre, nem szándékom a télivel-nyáron kérdéskörben állást foglalni, nem arról szándékoztam véleményt mondani.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs