- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- 3D nyomtatás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Ez az AC elég érdekesen fut full graf tényleg felejtő ilyen 30fps a másik meg hogy nincs is optimalizálva kb sose megy fullon a gpu. Most megnézem a Gf exp progi hogyan lövi be, de azért nevetséges, hogy egy ilyen vga nem képes fullon futtatni. Vsync szintén nem jó 30fps korlát, lehet ráerőltetni külsős progival..
Itt alul van egy táblázat min hogy fut érdekes...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SzlobiG #4337 üzenetére
HBAO+, PCSS ki és God Rays low.
Ezért pofázom, hogy a compute shader nem átok, hanem áldás, mert a HDAO ugyanazt 4x gyorsabban csinálja, mint a HBAO+, míg a PCSS-nél a CHS 6x gyorsabb, és a God Rays implementációja is katasztrófa, mert ennél jobbat láttunk már a Crysis 1-ben és az nem felezte meg az fps-t, hanem okozott kb. 3%-os lassulást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
Ez mind szép és jó, de semmit sem ér ha hibás lesz tőle a megjelenítés. A HDAO a Far Cry 3-ban okoz képi hibákat, a CHS pedig a Bioshock Infinitiben. Tudom, hogy egy másik fórumban azt írtad, hogy az Infinite minden árnyék beállítás mellett CHS-t használ, de a játékban a beállítások leírásánál csak Very High szinttől írja, hogy CHS-t használ és innentől kezdődnek az árnyék hibák.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #4340 üzenetére
Az FC3-ban a HDAO az valóban el van rontva a GeForce-on, de az alap kódban nem volt vele gond, szóval ez nem az effekt, hanem a fejlesztők hibája, ahogy a Bioshock Infinite megoldása is. Viszont sok játék van még, ahol a HDAO és a CHS elérhető és működik:
HDAO: BattleForge, Sniper Elite V2, Max Payne 3, Sleeping Dogs, Tomb Raider, Bioshock Infinite, GRID 2, Dirt 2/3/Showdown, F1 2010/2011/2012/2013, Medal of Honor Warfighter ...
CHS: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, Battlefield 3/4/Bad Company 2, GRID 2, Dirt 2/3/Showdown, F1 2010/2011/2012/2013, Medal of Honor Warfighter, Dragon Age 2, Total War: SHOGUN 2/ROME 2, Lost Planet 2, Deus Ex: Human Revolution, Tomb Raider ...A HBAO+ és a PCSS egyszerűen pazarló. Bezzeg az X1/PS4-en HDAO és CHS a kód. PC-n majd veszel még egy VGA-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #4342 üzenetére
1 UAV-t használ. Az időjárás változása a dinamikus esővel az compute shader. Ennyi. Bőven belefértek volna a gyorsabb effektek. Még maradt is volna UAV.
X1/PS4-en viszont 13 UAV-t használ, mivel az effektek többsége le van cserélve compute-ra. Nem véletlenül tudják kihozni a PS4-ből a 60 fps-t 1080p-ben 4xMSAA-val. Sokkal okosabban használják a hardvert, mint PC-n. És ez még nem is az API különbsége. Egyszerűen, aki a portolást csinálta nem dolgozott ésszel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SzlobiG
félisten
Már jó Gf exp belőtte rendesen annyi, hogy fxaa helyett 2xmsaa-t tettem rá így már jól fut.
Viszont ami még mindég nevetséges az az, hogy 1 szálat használ a cpu-ból ugyanúgy mint az előző rész.
(#4343) Abu85 A dinamikus időjárás változás nem úgy volt, hogy csak PS4-en lesz?
(#4341) Abu85 Pont ezek miatt fogok PS4-et venni itt pc-n mindég csak a szopás van a fos portok miatt. Pl ez a vsync is a beépítettel 30fps-re korlátoz külsős progival érdekes módon 60fps és ugyanúgy működik na konzolon nem kell ilyen baromságokkal szarakodni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #4344 üzenetére
Ha az NV azt akarja, hogy az AMD kártyák előtt legyenek, akkor arra milliónyi jobb megoldás van annál, hogy a játékot optimalizálatlanul adják ki. A 780-akat a 290-ek elé lehet tolni egy rakás eszközzel, de erre nem a HBAO+ és a PCSS a legjobb megoldás, mert ezekkel nyernek kb. 10%-ot az AMD-hez képest, de összességében vesztenek 40%-ot a HDAO és a CHS-hez képest. Ha 10%-os előny a cél, akkor azt máshol is meg lehet szerezni a sebesség megkurtítása nélkül.
(#4345) SzlobiG: De úgy volt, viszont már akkor is leírtam, hogy technikai akadálya nincs a PC-re portolásnak, ez nem FIFA14-féle probléma. Ennek ellenére a PS4/X1 több részecskével dolgozik, de talán ez belefér.
(#4346) Malibutomi: Ez inkább Ubi-féle szarnak a PC-re mentalitás. Az NV-nek nem érdeke ekkora fossal reklámozni a termékeit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- PlayStation 5
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- További aktív témák...