Vendég_asdasd_* - 2008.05.21 10:36
aki nvidiát fog venni az meg is érdemli. én többször nem dőlök be nekik, amd-t veszek.
Bemondta a frankót, megérdemli az nvidia, hogy vegyék a GT2xx -at! 
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Általános témák
GAMEPOD.hu témák
Adok-veszek témák
Hirdetés
[CS]Blade2
(őstag)

ashot
(tag)
Haat ha 130-140k korul lesz es tenlyeg olyan gyors mint mondjak akkor igen
.
Amugy kikerulted a kerdesemet 

biggamer
(PH! kedvence)
Persze, hogy kihagytam, mert nem akartam hülyeségeket írni.
Ilyen új dolgokat azoktól kérdezzél, akik nagyon vágják ezt a témát.
Én még csak egy lelkes kezdő vagyok a PC világában. 
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

rocket
(PH! kedvence)
Kevesnek tunik az a "about 1 billion transistors" , lesz az tobb szerintem jocskan 
"Releasing a game in 2011 without AA is completely stupid. If the techniyou're using makes it impossible to use AA then you're using the wrong techniques."
az nem kizárt, sőt, viszont nagyon gáz lenne, ha a nagyobb órajelre hivatkozva neveznék hatékonyabbnak... persze láttunk már ilyet (is) 
Louie: Goddamn it. You shot me in the exact same f****ng place as last time! Ghost Dog: I'm sorry. I mean you no disrespect. I'm your retainer. I don't want to put too many holes in you.

suddenly
(lelkes újonc)
Mért, mi a bajod az nvidiával? Nem tetszik a 9600GT?
Lehet olyasmit írnak körbe ezzel hogy pl. optimalizálták a ciklusvezérlést, nőtt a cache, vagy javult az elérési idő, kiiktattak néhány bugot, stb. és ezért azonos órajeleken azonos mennyiségű stremprocessort bekapcsolva egy G92-ben és GT-200ban utóbbi 50%-al jobban teljesít...
Nekem tényleg tetszett a Mass Effect trilógia lezárása. (SPOILER: szintézis lett a befejezésem). Nem "tökéletes", de számomra nagyon is értékelhető volt.

[CS]Blade2
(őstag)