Hirdetés

2012. május 29., kedd

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nvidia Geforce GTX 280/260 (kiemelt téma)

(#301) [CS]Blade2

[CS]Blade2
(őstag)

Vendég_asdasd_* - 2008.05.21 10:36
aki nvidiát fog venni az meg is érdemli. én többször nem dőlök be nekik, amd-t veszek.

:( :DD
Bemondta a frankót, megérdemli az nvidia, hogy vegyék a GT2xx -at! :C

(#302) ashot válasza biggamer (#300) üzenetére

ashot
(tag)

Haat ha 130-140k korul lesz es tenlyeg olyan gyors mint mondjak akkor igen :).

Amugy kikerulted a kerdesemet :))

(#303) biggamer válasza ashot (#302) üzenetére

biggamer
(PH! kedvence)

Persze, hogy kihagytam, mert nem akartam hülyeségeket írni.
Ilyen új dolgokat azoktól kérdezzél, akik nagyon vágják ezt a témát. :B
Én még csak egy lelkes kezdő vagyok a PC világában. :)

Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

(#304) rocket válasza Relic81 (#296) üzenetére

rocket
(PH! kedvence)

Kevesnek tunik az a "about 1 billion transistors" , lesz az tobb szerintem jocskan :)

"Releasing a game in 2011 without AA is completely stupid. If the techniyou're using makes it impossible to use AA then you're using the wrong techniques."

(#305) Relic81

Relic81
(tag)

Szerintem 1.3 lesz az :))

(#306) gbors válasza Drizzt (#297) üzenetére

gbors
(PH! addikt)
LOGOUT blog

az nem kizárt, sőt, viszont nagyon gáz lenne, ha a nagyobb órajelre hivatkozva neveznék hatékonyabbnak... persze láttunk már ilyet (is) :D

Louie: Goddamn it. You shot me in the exact same f****ng place as last time! Ghost Dog: I'm sorry. I mean you no disrespect. I'm your retainer. I don't want to put too many holes in you.

(#307) suddenly válasza [CS]Blade2 (#301) üzenetére

suddenly
(lelkes újonc)

Mért, mi a bajod az nvidiával? Nem tetszik a 9600GT?

(#308) janos666 válasza gbors (#306) üzenetére

janos666
(PH! addikt)
LOGOUT blog