Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gamer0101

    aktív tag

    Sziasztok! Ma délután 2 körül hívott egy rejtett számon valaki, nem tudom ki, mert mire felvettem volna, letette. Körülbelül fél órával később barátnőmet is hívták, ő felvette. Talán lényeges, hogy az én nevemen van az ő telefonszáma is. A T-mobile-től hívták állítólag (persze, ugyanígy rejtett számon) és jelezték neki, hogy rögzítik a beszélgetést, majd engem kértek rajta, mint előfizetőt. Mondta barátnőm, hogy nem vagyok a közelben, de tud-e valamiben Ő segíteni. Erre mondták neki, hogy igen, az előfizetői jelszóra lennének kíváncsiak. (Arra az 5 számjegyű kódra). Ezt a párom nem tudta nekik kiadni, erre kérték, hogy majd a 1430-on hívjam én vissza őket, mint előfizető és később adjam ezt meg, mert máskülönben "korlátozott szolgáltatást" kapok. Ekkor már fura lett barátnőmnek a kép, majd mikor kikötöttek egy ma este 8 órai határidőt, teljesen összezavarodott szegény. Felhívott és elmesélte mindezt, de én sem értem, hogy ez hogy történhetett meg. Én 1430-at nem hívtam, meg eleve az egy önkiszolgáló valami, hús-vér ügyintézőt én nem is tudom, hogy lehet ott kapcsolni. Ha valami gondom van, vagy szolgáltatást akarok megrendelni avagy lemondani, akkor kiadom a jelszavam a rendszernek. Viszont egy vadidegen embernek aki telefonon kéri...na ne...T-mobile boltban is ezt mondták ma délután. Ilyent ne csináljak, akárki is, akármire hivatkozva kér...

    Szerintetek jól cselekedtem? Lehet ebből valami retorzióm? Köszi! Üdv!

    [ Szerkesztve ]

  • 1430

    senior tag

    válasz Winner_hun #5807 üzenetére

    Ha SMS-ben kódot kaptál, akkor az legfeljebb korlátozott jelszó lehet, amivel nem fogsz tudni online híváslistát lekérni...

    Havidíjas a számod? Lakossági csomagban vagy? Mikor belépsz, az oldal tetején nem jelenik meg, hogy a személyes adatok megtekintésére nem vagy jogosult?

    Mert ha korlátozott jelszót használsz, akkor menni fog egy postai levél, amivel véglegesítheted a jelszavad, és akkor fogsz tudni híváslistát nézni (kivéve Domino).

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz Nordik #5971 üzenetére

    Akkor most egyszer s mindenkorra fogadja el minden havidíjas T-Mobile-os (a MIX is ide tartozik), hogy még a Westel időben sem lehetett havidíjas előfizetést venni jelszó megadása nélkül! Előbb jön el az Armageddon, mintsem valaki jelszó nélkül vesz előfizetést. Domino esetén utólag a 1777-es automatán lehet megadni a jelszót.
    És igen, magam is tapasztaltam olyat, hogy az ügyintéző magától állított be jelszót a vásárlás során (pl. 13579 vagy 12346), és mikor "számonkértem rajta", akkor azt válaszolta, hogy egyeztetett az ügyféllel, hogy ez jó lesz e kódnak...

    Most hogy ezt tisztáztuk, nézzük a további lehetőségeket.
    1. Akinek a nevén van (magánszemélytől meghatalmazást csak ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzetett fogad el a T-Mobile, mint ezt pár hozzászólással korábban tisztáztuk) vagy cég esetén az aláíró illetve meghatalmazottja személyesen megadhat új jelszót, természetesen nem ingyen. :DDD

    2. Egy nyári fejlesztés révén - bár egyes ügyfeleknek nem akar működni - a My T-Mobile-ban létrehozható korlátozott jelszó. Ezzel sokra nem megy az ember, mert egy-két szolgáltatás ki-bekapcsolásán kívül másra nem jó, ezzel nem lesz Családbarát szolgáltatásod. Ugyanakkor a számlaküldési címre elindul egy aktiváló kód postán. Ezt megadva a My T-Mobile-ba az korlátozott jelszó végleges jelszóvá válik, és áttöltődik a My T-Mobile-ból a háttérrendszerekbe, melyet már ügyintéző ellenőrizni tud, és lőn Családbarát! ;)
    A korlátozott jelszót havidíjas ügyfelek a 1430-as automatán is létrehozhatják, ilyenkor a postai levélben érkező aktiváló kódot is a 1430-as automatán kell megadni.
    Szóval ilyenkor a "kód megy házhoz", de ennek nyilván van pár nap átfutási ideje.

    Ez sem lett rövid hsz... :N

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • Motion_Blur

    félisten

    üdv!

    1x évig pannonos voltam, de már túl sokan tudták a számomat, így vettem egy domino-s sim kártyát. a kártya kb. 1 hetes volt, 1500 huf-al senki nem használta előttem. a probléma az, hogy sima Domino csomagban vagyok és döbbenettel néztem a 90ft-os percdíjakat, amikor is egy beszélgetés után kaptam az sms-t hogy 300ft alatt vagyok.. megpróbáltam online váltani csomagot de mivel korlátozott jelszóval vagyok bent ezért gyak. semmit nem tudok tenni. megváltoztattam a nevet, mail címet, postacímet és kértem hogy postázzák ki az új jelszót amivel be tudok lépni rendesen. két hete kértem ezt és azóta k*rvára nem történik semmi.. ha bemegyek t-pontba ott meg elhajtanak hogy nem az én nevemen van a kártya. meg vagyok kötve és tovább szopok 90ft-os percdíjjal...

    Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

  • 1430

    senior tag

    válasz whitezo88 #7022 üzenetére

    Korlátozott jelszót hoztál létre? Mert akkor postai úton kapsz egy véglegesítő kódot.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • Killing

    addikt

    Sziasztok!
    Most igényeltem korlátozott jelszót a my t-mobileomhoz, mikor küldik ki a végleges jelszót?
    A számlával együtt küldik (havidíjas előfizető vagyok), vagy külön?

    Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

  • Killing

    addikt

    válasz dedike #7062 üzenetére

    Igen, tegnap előtt, viszont tegnap igényeltem a korlátozott jelszót. :)
    Köszi!

    Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

  • Killing

    addikt

    Sziasztok!
    A My T-mobilhoz mikor küldik a végleges jelszót? Január 17-én igényeltem korlátozottat. Lehet hogy az e-havi számlával együtt jön?

    Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

  • 1430

    senior tag

    válasz B1T3 #7277 üzenetére

    Domino-ról (illetve MIX-ről) való áttéréskor ez egy "mindennapos" jeleség, ha előtte a Domino (MIX) számmal beléptek már a My T-Mobile-ba. Én azon csodálkozom, hogy egy bizonsági kérdés-válasz elég volt a "probléma" megoldásához, mert ilyenkor egy háttércsoporttól kérjük az előző regisztáció törlését. (Díjcsomagnak a MédiaMánia XS jelenik meg?)

    Killing
    Akkor elkeveredhetett a postán (nem a számlával kapod), tehát kérj újat (hozz létre új korlátozott jelszót - persze megadhatod ugyan azt is).

    ambushka
    Én meg nem venném azt a telefont, mert ha nem fizeted a számlát, letiltanák a telefont, és egy szabályos adás-vételivel is csak annyit érnék el vevőként, hogy perelhetnélek...

    No-kia
    Ha mégis jó lenne a RelaxNet M (3GB/3990 Ft) és nem speciális díjcsomagot használsz (tehát publikus lakosságit használsz), akkor ajánlom figyelmedbe a honlap Ügyintézés menüpontjának Ügyintézés módjai pontját.
    - SMS-ben (jelszóvédelem esetén jelszóval)
    - My T-Mobile (telefonszám+jelszó)
    - 1430 önkiszolgáló vagy ügyintéző (utóbbi speciális díjcsomag esetén is tudja aktiválni)

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz icecave #8403 üzenetére

    Ha aktiválták volna, kaptál volna SMS-t. Szóval ha tudod az összes bevonandó hívószámot és jelszót, hívd a 1430-at.

    szabogabor10
    Csak a biztonság kedvéért: T-Mobile-tól vetted a készüléket?

    hunkryo
    Itt is próbálkozhatsz, de ennek lesz pár nap átfutási ideje, mert:
    1. Elsőször megadhatsz egy új 5 számjegyű jelszót, úgynevezett korlátozott jelszót.
    2. SMS-ben kapsz egy megerősítő kódot, amit meg kell adnod az oldalon, hogy igazold, valóban birtokodban van a megadott hívószám.
    3. A korlátozott jelszóval a WebShop-ban csak bizonyos funkciók érhetők el.
    4. Pár nap (hét) múlva a hívószámhoz rögzített levelezési címre megy egy levél, benne egy aktiváló kóddal. Ha belépsz a korlátozott jelszóval a My T-Mobile-ba, és a levélben leírt helyen megadod a levélben szereplő aktiváló kódot, akkor véglegessé válik a korlátozott jelszavad, vagyis onnantól az lesz a hívószámhoz tartozó jelszavad, amit az ügyintézők is kérni szoktak.

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • bajaki

    őstag

    válasz dedike #10395 üzenetére

    Bár csak korlátozott jelszóval tudok belépni, mert elfelejtettem a rendeset, nem tudom ez számít-e ebben.
    Beraktam a kosárba, de ami még érdekes, hogy az összes díjcsomag közül tudok választani (Eco, Kamélenon...stb). Ha kiválasztom a Mix-et akkor marad ez a számom és az előfizetés?

    [ Szerkesztve ]

  • bajaki

    őstag

    válasz dedike #10395 üzenetére

    Felhívtam őket, elvileg még nem tudnék venni telefont, csak a korlátozott jelszó miatt látom így.

    A hűségidő lejárta előtti 1 hónapos dologra meg azt mondták, hogy az csak Aranykártyásként működik. Most akkor hogy is van ez? Ma a boltban azt mondták nekem, hogy 2 hét múlva meg tudom venni a telefont, mert akkor lesz még 1 hónap a hűség végéig.

    Holnap bemegyek még egyszer, mert most már semmit sem értek. :F

  • 1430

    senior tag

    válasz re_mod #10376 üzenetére

    Akkor hívd fel a 1430-at és ügyintéző kikapcsolja az alapértelmezett átirányításokat. ;)

    bajaki
    Szerintem foglaljuk össze! Alap/arany/platina, azaz minden szinten "normál" áron veszed meg a készüléket, ha lejárt a hűséged vagy már csak 30 nap van hátra. Ha arany/platina kártyás vagy és 2 éves hűséget vállaltál, amiből letelt 18-23 hónap, akkor "előrehozott" áron vehetsz új készüléket. Ha most létrehoztál korlátozott kelszót, akkor hamarosan kapsz egy véglegesítő kódot postai levélben, úgy már akár ügyintéző is meg tudja neked rendelni a készüléket, úgyis várnod kell még 28-áig.
    Ha új előfizetéssel veszel készüléket, akkor persze a hűség lejártával visszamondhatod a régi számot, ha neked megéri a plusz macera.

    albiosz
    A Domino Quick csak egy terméknév, később semmit sem jelent, hogy szóbeli szerződéskötés történt (ha visszaküldted a kódot 15 napon belül), ugyan olyan Domino szám, mint a többi, ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá.
    Szóval igen, ingyen válthatsz előfizetésre (a neveden van?), akár hűség nélkül is, és Like díjcsomaggal is kérheted az előfizetést, ha a díjcsomag feltételei teljesülnek.

    Jojo5
    Ha kaptál kárszámot, akkor irány a szerviz, és önrész ellenében szervizelik.

    Dyno
    Nézd, a leírásban több ellentét is van, ez így nem lehetett, szóval a fórumon ne várj megoldást. Például:
    1.) Ha nem elsején van a fordulónap és 128 kbps-ra korlátoztak, akkor neked nem Go!Net-ed van, hanem RelaxNet-ed. Nem lehet, hogy augusztus 27-e után lecserélted a Go!Net csomagodat RelaxNet-re? Mondjuk abból a legkisebb is 4GB...
    2.) Ha RelaxNet-ed van, és 16-a a fordulónapod, akkor a 13-án érkezett SMS-ben nem szerepelhetett elseje, mert az Go!Net fordulónap lenne, és az ráadásul 32 kbps-ra lassít.
    3.) Ha 16-án van a RelaxNet fordulónapod, akkor ma már normál sebességgel kellene netezned. Ugyanakkor a héten belefutottam egy RelaxNet-es ügyfélbe, akinek aznap volt a fordulónapja, meg is kapta a keretet és a rendszer levette a korlátozást, de a hálózatba nem ment át, vagyis csak lassított sebességgel tudott netezni. Háttércsoport azonnal javította.
    Azt fel tudom ajánlani, hogy ha privátban megadsz egy elérhetőségi számot, akkor visszahívlak délután rögzített vonalról és telefonszám+jelszó ellenében átnézem a szolgáltatásaidat.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • toma37

    tag

    Sziasztok!

    Pár napja léptem be elsőnek a My T-Mobil oldalamra, az előfizetésem is pár napos. Szerződéskötéskor adtam meg egy 5 számjegyű jelszót, amivel be kellett volna tudnom lépni, de még sem sikerült, ezért kénytelen voltam új jelszót kérni. Viszont így a személyes adataim nem láthatóak a korlátozott belépés miatt. Az lenne a kérdésem, hogy mennyi idő alatt kapom meg az aktiváló kódot tartalmazó levelet? Automatikusan elküldik miután új jelszót kértem?

    A másik: A távszámlára akarok regisztrálni, de még nincs számlám a T-nél, akkor hogy adjam meg a folyószámlaszámom? Vagy meg kell várni az első postai úton kiküldött számlát?

  • gyuszmó

    őstag

    Köszi

    Ön korlátozott jelszóval lépett be, ezért személyes adatai nem láthatók,ezt írja.

    Kérjek feloldó kódot postán?

    "Ne tégy olyat mással amit nem szeretnéd,hogy veled tegyenek"

  • Dicker

    őstag

    Sziasztok!

    Ma kaptam egy aktiváló kódot a my t-mobile-os jelszó korlátozásának a feloldására. Viszont, nekem nem írja, hogy korlátozott lenne. Ha az lenne mit tapasztalnék? (Azóta pl. rendeltem telefont is ezzel a kóddal, névvel.) Egyszerűen az a menüpont sincs meg ott, ahol írja, hogy feloldhatnám a korlátozást, ami szerintem nincs. Vagy az mit takarna pontosan?

  • 1430

    senior tag

    válasz hr2 #17102 üzenetére

    Az SMS csomag 25 teljes hónapra számlázódik és az elsejétől küldött SMS-ek is beleszámítanak (tehát visszamenőleg is), vagyis a példád alapján még 5 SMS-t küldhetsz.
    Van egyébként olyan Mozaik extrád, ami SMS keretet biztosít?

    Dicker
    Ha az Üdvözlő sávban nincs ott, hogy korlátozottan vagy belépve, akkor csak az lehet a magyarázat, hogy a helyes (eredeti) jelszóval léptél be, vagyis pont azt adtad meg korlátozott jelszónak, ami az eredeti is volt.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz Teddyke0 #17366 üzenetére

    Már évekkel ezelőtt megszűnt az APN (hozzáférési pont) alapú számlázás, szóval mindegy melyikkel csatlakozol, a sebességre pedig nincs hatással.

    St3ven
    Igen, ki fog számlázódni a lottózós SMS, mert nem vizsgálja a rendszer, sikeres volt e a fogadás.

    Danex
    A korlátozott jelszó csak a My T-mobile-ra jó, ügyintéző nem tudja elfogadni. Majd a levélben küldött aktiváló kóddal véglegessé tudod tenni a korlátozott jelszót, és akkor már az ügyintézők is azt fogják kérni.

    tomy86
    tantusz.nhh.hu
    www.telko.hu
    toptaifak.hu

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • =Thor=

    tag

    Hello!

    Korlátozott jelszavam van. Postán megkaptam az aktiváló kódot, amit kétféleképpen lehet(ne) aktiválni:

    1, My T-mobile-on keresztül. => Többször is próbáltam az elmúlt napokban,de mindig azt kapom, hogy technikai hiba, hiba történt a kérés feldolgozása közben.
    2, 1430-on keresztül. => Kiválasztom az aktiváló kód megadása menüt, de mindig azt kapom, hogy nem korlátozott jelszóval azonosítottam magam, ezért nem kell megadni aktiváló kódot.

    Ötlet?

    UI: Ja, és hogyan lehet ügyintézőhöz kapcsoltatni magam 1430-on? Csak én nem találtam ilyen opciót?

  • adam3

    aktív tag

    válasz =Thor= #17471 üzenetére

    Mikor belépsz My T-Mobile-ba, a neved mellett kiírja, hogy korlátozott jelszóval léptél be?

    Vagy a befizetésre váró számláknál azt a szöveget látod, hogy az ön belépési szintjén nem engedélyezett a számlák megtekintése?

    Ha az egyikre is a válaszod nem, akkor sikerült az aktiválás :)

  • 1430

    senior tag

    válasz =Thor= #17471 üzenetére

    Véleményem szerint nem publikus díjcsomagod van, ezért tiltott az önkiszolgáló használata, és ilyenkor nem tudod véglegesíteni a korlátozott jelszót. Ha így van, akkor menj be üzletbe jelszót módosítani.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz Nietzsche_ #17495 üzenetére

    A törölt adatsebesség-lassításra vonatkozó rész még a megboldogult korlátlan adatforgalmi opcióra vonatkozott (minden nap vizsgálta a rendszer az elmúlt 7 nap forgalmát, és ha az napi átlagban meghaladta a 1,5 GB-ot, akkor 14 napra lekorlátozta a sebességet).

    Miért van erre a 15 Ft-os Dominos szabályra szükség? 06.01-től érvényes IÁSZF 4.3.3.:
    "A Szolgáltató által biztosított Internet hozzáférés a felhasználók által megosztottan használt korlátos informatikai és hálózati erőforrásokra épül. A Domino (előre fizetett) szolgáltatások esetében Szolgáltató folyamatos és azonnali egyenleg kontrollt biztosít, aminek megbízható működése elengedhetetlen az ügyfelek kiszolgálásához. A folyamatos egyenleg kontroll működési sajátossága miatt az egyenleg nélküli vagy nagyon alacsony egyenlegű ügyfelek túlterhelhetik az informatikai és hálózati rendszereket, miközben a szolgáltatást egyenleg hiányában nem tudják használni."

    Egyébként a 15 Ft alatti korlátozás beáltáról és feloldásáról SMS-t kap az ügyfél.

    Természetesen a kifizetett keret ideje alatt nem lesz egyenlegvizsgálat. 06.01-től érvényes IÁSZF 4.3.3.:
    "A fentiek miatt a szolgáltatás minőségének fenntartásának érdekében, különösen DOMINO előfizetők mobilinternet szolgáltatásának zavartalan biztosításához a Szolgáltató azon Előfizetők számára biztosítja az internet-hozzáférést, akik rendelkeznek legalább 15 Ft értékű Domino egyenleggel vagy időszaki díjas adat egyenleggel. A Domino egyenleg feltöltése után az internet hozzáférés ismételten rendelkezésre áll. Tekintettel arra, hogy a túlforgalmazási díj mentes adatdíjcsomagok Előfizetői minden esetben rendelkeznek felhasználható adatmennyiséggel (le/feltöltési sebesség csökkentés esetén is), ennek megfelelően túlforgalmazási díj mentes adatdíjcsomaggal rendelkező Előfizetők számára az internet hozzáférés minden esetben biztosított."

    Tehát ha nincs keret, és az egyenleg lecsökken 15 Ft alá, akkor aktív szolgáltatás ellenére is megszűnik a hozzáférés, egyenlegtöltést követően pedig visszaáll. Domino Go!Net és Domino RelaxNet adatcsomagok esetében mindig van keret (kvázi korlátlan keret van, még ha lassított is a sebesség > kivéve Go!NapiNet), a többi (túlforgalmazási díjas) adatcsomagnál pedig eleve nem megy a fizetős forgalom, ha nincs miből levonni, viszont a kapcsolódási próbálkozások alkalmával az egyenlegvizsgálat terheli a rendszert.

    dedike
    Egyes (nyilván hátrányos) módosításokat korábban be kell jelenteni, az újdonságokról érdemben nem változó dolgokról elég csak a hatálybalépéskor tájékoztatást kiadni (erről szól az ÁSZF 7. melléklete). Tehát percdíj emelés nem várható 07.01-től, mert annak már szerepelnie kellene a közleményben. Például a Nietzsche_ által felhozott 15 Ft-os Domino egyenleghez kötött internet hozzáférés korlátozás már az áprilisi közleményben is szerepelt, mert az adott esetben hátrányos is lehet.

    =Thor=
    Az önkiszolgálóban nem tudsz ügyintézőt kérni, mert az az "önkiszolgáló". Lépj be másik almenübe, és ott lesz majd 0-ás gomb.
    Amúgy ha belépsz a My T-Mobile-ba, akkor látod a kezdőoldalon, hogy korlátozottan vagy belépve, és a linket, ami a kódmegadásához jutsz? Ha igen, és a megadás során hibaüzenetet kapsz, akkor azt tudom elképzelni, hogy nem jó aktiváló kódot adtál meg. Ennek oka az is lehet például, hogy idő közben létrehoztál egy új korlátozott jelszót, a levelet meg még az előzőhöz kaptad.

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz Yooha #20396 üzenetére

    De attól, hogy nem tudod a jelszavad, még nem kell ilyen hibaüzenetnek kijönnie... :U
    Amúgy ha publikus lakossági díjcsomagod van, akkor létrehozhatsz korlátozott jelszót, amit a levélben küldött kóddal tudsz véglegesíteni (addig is korlátozotan vehetsz igénybe bizonyos funkciókat a My T-Mobile-ban).

    "...pár hete egy havernak is én rendeltem meg a weben, pick-pack pontos átvétellel, és nem kértek jelszót."
    Ez attól függ, mit rendeltél.
    Például új számlás előfizetésnél a rendelés során kell megadni a leendő jelszót:

    kp78
    Ezek szerint Te ezt szoktad beállítani? ;]
    Amúgy "sláger" még a kérdés nélkül beállított jelszavak között az 13579, 12346 és a születési évszám plusz a hónap száma (októbertől csak 1-es). :(((

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • Yooha

    aktív tag

    válasz 1430 #20399 üzenetére

    Kártyás előfizetést rendeltem, ahogy korábban magamnak is, és nem emlékszem jelszó megadására.
    A korlátozott jelszót próbáltam, küldtek egy jelszót sms-bn, azzal beléptem egy oldalra, ott megadtam az ideiglenes jelszót kétszer és:
    "Hiba történt a kérés feldolgozása közben A feldolgozás során a
    következő hiba történt!CMN3101E The system is unavailable due to
    "CMN0420E".Kérjük, a vissza gombbal lépjen az előző oldalra, és
    ismételje meg a műveletet. Újabb hibaüzenet esetén hívja
    ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, és kérje ügyintézőnk
    segítségét!"

    Szóval mindig ide lyukadok ki :S

    [ Szerkesztve ]

    Én a kardomat a kezemben hordom. Te a tiédet a szívedben és az elmédben. Ahogy én látom, ez 2:1 fegyverelőny a részedre.

  • 1430

    senior tag

    válasz sssz #20404 üzenetére

    Következő hónap 1-étől lehet díjcsomagot váltani. Ha jól rémlik, akár korlátozott jelszóval is tudtok díjcsomagot váltani a My T-Mobile-ban, illetve telefonos ügyintéző is átváltja a díjcsomagot, ha édesapád számáról hívjátok a 1430-at (Mozaikra díjmentesen, egyéb díjcsomagra díj ellenében).

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz Lenry #22187 üzenetére

    Ügyintéző tudja beállítani.

    De4d
    Tehát a belépést követően a fejlécben (ahol a menüpontok alatt a név szerinti köszöntés van) nincs arra utalás, hogy csak korlátozottan vagy belépve? Mert ha nincs, akkor ilyenkor 10-ből 10-szer az a magyarázat, hogy azt a jelszót adtad meg korlátozott jelszónak, ami az eredeti volt.

    feriferiferi
    Meglepne, ha más szolgáltatónál ezt engednék, de nem zárom ki.

    Möhe
    Aláírási címpéldány + meghatalmazás, amit az egyik aláíró írt alá + személyigazolvány, amivel igazolod, hogy te vagy a meghatalmazott.

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz bubi92 #25321 üzenetére

    Nem, My T-Mobile-ban nem látod a szerződéskötés dátumát. Ügyintéző - azonosítást követően - meg tudja mondani.

    polonic
    A szerződést a futárnál kell aláírnod, és arról a számról nem tudsz telefonálni, míg nem aktiválják.
    A Duplanetet az aktiválással együtt kérd (bár jó eséllyel át is fognak kapcsolni ehhez egy másik csoporthoz, szóval inkább kérj kölcsön egy T-Mobile-os telefont, hogy ingyen legyen a hívás).

    Májküll
    Vásárlási számlával T-mobile szervízben is intézhetsz garanciális javítást (bár érdemes lenne átnézni a papírokat mégegyszer, mert a Jótállási jegy egy nyomtatott A4-es oldal, tehát olyan, mint bármely más oldala a szerződésnek).
    Ami a szerződés jelszavát illeti, egy 5 jegyű számot kellett megadni. Ha teljesen biztos vagy benne, hogy nem adtál meg jelszót, próbáld ki (pl. My T-Mobile-ban) a következők valamelyikét (vagy mindegyiket): 12346, 13579, születési évszámod és egy 0 vagy egy 1-es (három sikertelen próbálkozás esetén aznapra nem enged már be a My T-Mobile). Ha nem akar összejönni a jelszó, My T-Mobile-ban létrehozhatsz egy korlátozottat, amivel csak az adatok illetve szolgáltatások egy része érhető el, de majd postán küldenek egy aktiváló kódot, amivel véglegesítheted a korlátozott jelszót.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • tomi613

    aktív tag

    válasz tomi613 #31729 üzenetére

    De tévedés, mert most próbáltam mobilnetel és ezt írja:

    "JAJJ!
    Előfizetéseden aktív a jelszóvédelem, így a korlátozott belépésre most nincs lehetőséged.
    Kapcsold ki a jelszóvédelmet, vagy jelentkezz be jelszavaddal, hogy az alkalmazás minden funkcióját elérhessed."

    ※ Samsung Galaxy S21 Ultra 5G (SM-G998B) Android 14 ESIM※

  • 1430

    senior tag

    válasz -secret- #34863 üzenetére

    Amint új korlátozott jelszót hozol létre (vagy idő közben belépsz a valós jelszavaddal), azonnal érvényét veszti a levélben lévő aktiváló kód.

    polonic
    Tegnap este megtörtént, de nem minden új funkciót élesítenek egyszerre. Amúgy az első, hogy mától a neten rendelt dolgok után elektronikus számla készül (még a jótállási jegy is elektronikus lesz). Egy kivétel van, ami papíron is kimegy, ez a postpaid (utólag fizető - számlás) szerződés.
    A közös számlára szerintem még sokat kell várni.
    A Távszámlánál az az újdonság (ma déltől), hogy egy új Telekom mobil számla regisztrációjánál nem dobja át az ügyfelet a Távszámla a Telekom mobil oldalára (a jelszó egyeztetéséhez). Vagy volt hír valami más újdonságról? Mert én nem hallottam róla. :B

    Parasite
    Mivel az új Next díjcsomagok még nincsenek benne a díjszabásban, azokra külön promóciós nyilatkozat vonatkozik, melyben már úgy szerepel, hogy Next S-ben nem engedélyezett a VoIP. Tehát amint elindul az éles tiltás, a funkció nem lesz elérhető. :(

    lugosi & DiVaD
    Csak a teljesség kedvéért: az autóskártya másik száma csak roaming helyzetben "megy ki". Honos hálón ha mindkét SIM fel van jelentkezve, akkor az autóskártya csörög ki, és hívásindításkor mindig az alap szám jelenik meg a hívottnál.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz andreijj #39378 üzenetére

    "Most járt le a hűségem a Médimánia S-es előfizetésemen, és szeretnék váltani Médiamánia XS-re (1). Persze ezzel együtt egy új készüléket (2) is szeretnék, megtartva az eredeti számon (3), és mindezt online (4)kellene elintéznem..."

    A többit inkább nem is idézném, mert félek teljesen rossz irányba indultál el és új előfizetéssel rendelnél telefont, de lássuk a fenti pontokat:

    1.) MédiaMánia XS-re már biztos nem válthatsz, mert lezárt csomag, legfeljebb Mozaik XS-re. Mondjuk gyanús, hogy Te is erre gondoltál, mivel fél áron hívható számot is be akarsz állítani. Két lehetőséged van: Átváltod a díjcsomagot, és utána rendelsz vagy elkezded a rendelést és az oldal automatikusan felkínálja a díjcsomag váltást (persze csak ha tarifahűséget is vállalnál, mert ha nem, akkor maradhatsz a mostani díjcsomagodnál is). Lényegében ha már Mozaik XS-ben vagy, utána az önkiszolgálón tudod kiválasztani a Kedvenc szám Extrát, mint külön szolgáltatást.

    2.) Kiválasztod a kiszemelt készüléket...

    3.) ...és az árkonstrukciók felett "átpettyezel" a meglévő előfizetéshez, ha nem azon lenne. Ekkor kiválasztod a konstrukciót (például a Mozaik XS-re vállalt hűségest részletre vagy egy összegben) és kosárba teszed. Ha még nem Mozaik XS-ben lennél (de erre hűséget is vállalnél), akkor feljön a díjcsomagváltás, és ha azonnal nem is ajánlaná fel, később mindenképpen aktiválhatsz hozzá Extrát.

    4.) Természetesen az online rendeléshez be kell lépned a telefonszámmal és a hozzá tartozó jelszóval. Amennyiben nem tudod a jelszavad, létrehozhatsz korlátozott jelszót, amivel akár díjcsomagot válthatsz, Extrát aktiválhatsz, és készüléket is rendelhetsz, igaz csak a számlaküldési címre.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • somasz

    addikt

    válasz Teko001 #43276 üzenetére

    Tetszem érteni, már csak az nem világos, miért nincs a profilomnál. A Netes számlán viszont rajta van.

    A másik, hogy most kaptam levélben kódot, amivel a korlátozott belépési jelszót lehet feloldani, de nem tudom hova beírni. Vagy gyökér vagyok, vagy valami nem kóser.

    Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

  • 1430

    senior tag

    válasz Fr3eWar #50932 üzenetére

    Telefonon is lemondható a készülékbiztosítás.

    313313 & taip
    "Sima" két tanús meghatalmazást csak jogi személytől fogad el a Telekom.

    ryori
    A havi vizsgálat mindig a hónap 10. napja körül van, és ha az eredmény az lesz, hogy arany szintre léphetsz (legkorábban a 7. havi vizsgálatkor), akkor a következő hónap 1-én áll át a kedvezményjogosultsági szint (8. hónapba lépéskor).

    Példa: január 2-án veszed a hívószámot (aktiválódik is)
    előfizetés 1. hónapja, január 10. >> nincs mit vizsgálni (nincs előző havi adat)
    [ha január 11-én vennéd az előfizetést, akkor is január az első hónap, csak még vizsgálat sem lesz]
    előfizetés 2. hónapja, február 10. >> január vizsgálata > pontszámítás > ha volt is olyan extrém forgalmad, hogy összehoztad a szükséges "hathavi" pontszámot, az időkorlátozás miatt akkor is alap szinten maradsz
    előfizetés 3. hónapja, március 10. >> február vizsgálata > pontszámítás > 2 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
    előfizetés 4. hónapja, április 10. >> március vizsgálata > pontszámítás > 3 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
    előfizetés 5 hónapja, május 10. >> április vizsgálata > pontszámítás > 4 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
    előfizetés 6. hónapja, június 10. >> május vizsgálata > pontszámítás > 5 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
    előfizetés 7. hónapja, július 10. >> június vizsgálata > pontszámítás > 6 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott és nincs lejárt számlád, akkor a következő hónap elsején arany szintre léphetsz
    előfizetés 8. hónapja, augusztus 1. napja >> arany szintre lépsz, ha a 7. havi vizsgálat pozitív lett.

    Cseréld ki január 2-át (vagy 11-ét) a példában a saját konkrét dátumodra, és számold ki, mikor léphetsz legkorábban arany szintre. (egyszerűsítve: 1. havi vásárláskor 8. hónapban (1+7=8), tehát ha például 5. hónapban (májusban) vetted, akkor 5+7=12. hónapban (decemberben) léphetsz arany szintre)

    raskolnikoff
    Most nem egyértelmű, hogy te vagy a társkártya díjcsomagos vagy sem, de a lényeg, hogy ha egy fő- és egy társkártyás díjcsomagos hívószám szétvélasztásra kerül (ráadásul az előfizetés személye is változik), akkor a főkártya díjcsomagja változatlan feltételekkel használható tovább, de a társkártyás díjcsomagos hívószámot át kell tenni valamilyen "főkártyás" díjcsomagba. A kedvezményjogosultsági szintje mindenkinek megmarad.

    punky10
    Eddig minden esetben, mikor valaki erre panaszkodott, az volt a magyarázat, hogy elírja a jelszavát, de az oldal annyira agilis, hogy nem is az újrapróbálkozást ajánlja, hanem hogy hozzon létre új jelszót az ügyfél. Ilyenkor az esetek 99,9%-ában az illető "új" jelszónak a régit fogja megadni. Ennek következtében "korlátozott" jelszóként is ugyaz fog szerepelni, mint az érvényes jelszó (belépést követően látható az oldal felső részében, hogy korlátozottan van belépve az illető). Ekkor két eset lehetséges:
    1. Rövid időn belül újra belép a "korlátozottésegyszerreérvényes" jelszóval az ügyfél. Ekkor már nincs figyelmeztetés, hogy korlátozottan van belépve, sőt a "korlátozott" jelszót azonnal törli a rendszer és ha még nincs késő, leáll az aktiválókódos levélküldési folyamat is.
    2. Másik lehetőség, hogy az ügyfél nem lép be idejében újra az oldalon, ezért létrejön a levél az "aktiváló kóddal" és ezt kiküldik postán. Az ügyfél megkapja, és az utasításnak megfelelően belép a "korlátozott" jelszóval. Ugyanakkor mivel ez az eredeti jelszava is, a rendszer ismét töröl minden korábbi "mesterkedést". Ennek következtében az ügyfél nem találja az oldal tetején lévő korlátozott jelszóval való belépésről szóló figyelmeztetést, amire kattintva megadhatja az aktiváló kódot. Ekkor persze betelefonál, hogy most mi van... :D

    Summázva: Ha legközelebb a belépés helyett új jelszó létrehozására kér az oldal, akkor elrontottad a jelszavadat, ezért töltsd be újra a belépési oldalt, és igyekezz nem elírni a jelszót. ;)

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • Teko001

    őstag

    Kértem egy számhoz egy új My T-Mobilos jelszót, és kiküldték az aktiváló kódot postán, viszont mire ideért a kód, már nem korlátozott az a belépés (bár így visszagondolva, mintha alapból se lett volna az, miután beléptem vele). Valakinek van ötlete, hogy mi történhetett? :D

  • RaZroX

    addikt

    válasz Vangelis #58826 üzenetére

    Mert korlátozott hozzáférésem van csak a webfelülethez mert nem tudtam, hogy mielőtt megpróbálok belépni, telefonon kell készíttetnem egy jelszót. Így most az aktiváló kódot postán akarják kiküldeni az állandó lakcímemre, de ott nem tudom átvenni csak a tartózkodási helyemen, oda meg nem küldhetik. :U

    [ Szerkesztve ]

    This is the way

  • Sordoran

    addikt

    válasz kelekyle #59483 üzenetére

    Köszi a segítséget! Viszont új problémába futottunk: beléptünk online felületre korlátozott jelszóval, és kosárba rakjuk, okézzuk a folyamatot, viszont átvétel módjánál csak házhozszállítás van, ami nem jó. Apám nevén van, neki kéne átvennie azt írja, viszont ő délután dolgozik egész jövőhéten, így ha nem délelőtt jönnek bukta, így csak üzletbe való átvétel lenne jó, viszont ilyen opció nincs.
    Viszont, ha a főkártyával lépünk be, és arra akarjuk megvenni, akkor van üzletben való átvétel (az nem gond, hogy arra kerül hűség), de akkor meg a sim kártya problémás, mert most normál méretű SIM van a telefonba, és microSIM kell az újba. Kérdés, hogy ezt hogy oldhatjuk meg, ha másik számra vesszük a telefont, mint ami használva lesz telefonhoz, így azt kéne cserélni, mennyire veszik ezt szigorúan?

    Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

  • kisapa

    senior tag

    Sziasztok! Van egy domino kártyám amit szeretnék bevonni a nemrégiben létrehozott telekom profilomba. Minden mást az otthoni előfizetést a next előfizetést a mobilinternet előfizetést sikerült. Amikor beírom az adatokat azt írja,hogy hibás jelszó. Az hozzátartozik,hogy amikor csak ezzel az azonosítóval belépek akkor azt írja,hogy ez egy korlátozott jelszó de ,hogy hogyan oldhatom fel a korlátozást arról szó sincs.

  • #65388800

    törölt tag

    Sziasztok!

    A mobil előfizetésemet hozzá akartam kapcsolni telekom fiókomhoz, de sajnos elfelejtettem a jelszavát. Így kértem egy újat. Ideiglenes jelszóval hozzá is kapcsoltam. Csak most korlátozott a hozzáférés. Azt írták küldenek egy SMS-t amire válaszolni kell és akkor teljes körű lesz a fiókom, de az az SMS mikor jön? 1 napja várok rá.

  • Bad Pritt

    nagyúr

    Sziasztok,

    hozzákapcsoltam gépen a Telekom fiókomhoz a mobil előfizetésemet nagy nehezen, viszont azt írja, hogy Ezt az előfizetést korlátozott jelszóval kapcsoltad a Telekom fiókhoz, ezért biztonsági okokból az online ügyfélszolgálati funkciók nem érhetők el. A korlátozott jelszót egy későbbiekben küldött SMS-re válaszolva véglegesítheted. Ezt követően az előfizetés teljes értékűen elérhetővé válik a Telekom fiókon keresztül.
    Hogyan kéne ezt megcsinálni? Nem látok gombot hozzá (csak egy leválasztom gomb van), nem jött sms, szóval nem tudom, pontosan mit kéne most csinálni.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz gianone #84014 üzenetére

    Köszönöm, így sikerült beállítani az 5 számból álló jelszót. (Azt írja a rendszer, hogy ez most csak korlátozott, majd később egy SMS-re válaszolva lesz teljes értékű.)

    Nekem ez az egész procedúra egy kicsit (pontosabban rohadtul) bonyolultnak tűnik :(

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz csako #87712 üzenetére

    Igen, köszönöm! Közben utánaolvastam a Telekom honlapon, és meg is csináltam. Megpróbáltam belépni a telefonszámommal és azzal a jelszóval amit "ezer éve" adtam meg a telefonos ügyfélszolgálaton, de nem fogadta el. Aztán kértem emlékeztetőt, kaptam egy kódot, amivel tudtam beállítani új jelszót, és már láttam is az adategyenlegem. Már csak egy dolog van hátra, állítólag kapok majd pár órán belül valami megerősítő SMS-t, addig csak korlátozottan elérhető a fiókom, pl. személyes adatok nem látszanak. Remélem ez az SMS majd hajnali 3-kor jön. :)

    OK tudom, le lehet némítani a telefont, de én itthon sosem szoktam.

    Köszi még egyszer mindenkinek! :R

  • #04441088

    törölt tag

    Hali!
    Nagy nehezen be tudtam lépni Domino-s telefonszámmal az oldalra, igaz csak korlátozott jelszóval.
    Viszont kipróbáltam, ha végigviszek egy átváltást havidíjas előfizetésre + rendelek mellé telefont, akkor az égadta világon sehol nem látom azt, hogy nekem előleget kell fizetnem. Note 8-al próbáltam ki, csak a legvégén az adatok ellenőrzésénél nem kattintottam a megrendelésre, hanem töröltem a kosárból mindent. Szóval akkor nekem nem kellene előleget fizetnem vagy rendelés után felhívnának, hogy azért egy 80-100-at pakolj le nekünk?

    Illetve ha átváltanák havidíjasra, akkor mi lenne a most még ~2 GB felhasználható mobilnetemmel(Maraton)?

    [ Szerkesztve ]

  • kali

    legenda

    válasz norberto_th #93767 üzenetére

    Nagyobb összegben nem mernék azért fogadni, hogy semmilyen akció vagy promóció nem lesz már.

    tibor23: Nálam Chrome, Edge és Internet Explorer van, az első kettő használom általában, illetve leggyakrabban a Chrome-ot, így nem szokott probléma adódni.
    Érdemes kivárni a jelszó véglegesítését, mert az ideiglenes bizonyos szempontból korlátozott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák