Hirdetés
- Gamepad
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Házimozi haladó szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen széket vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
sarkany01
tag
Amit a boltban veszel rezonátort, semmit nem ér. Csakis szakemberrel készített-et vegyél. De egyébként egyszerű dolgokkat némi + lóerőt ki tudsz hozni belőlük, persze egyik se lesz 2x annyi lóerős. De szépen lehet ezeket a motorokat is fiatalosítani. Blokkot szépen tisztatsd meg, az is sokat dob. Az órákra ha tudsz szerezni valami konzolt, az is jól mutathat rajta.
-
Francia91
veterán
Pontosan! A gyári megoldás tárcsafék tekintetében bőven elég erre a motorra! Ha minden jó, és nem utángyártott taiwani szarokkal van felújítva a fékrendszer, bőségesen elég
Én Erdélyt augusztusban a gyári fékrendszerrel jártam meg, több mint elég volt 20-30 km-en át lejtőkön is...
Ha olyat hallasz, hogy a gyári főfékhenger szar, akkor azt meg ne hidd el. sokan mondják, de csak azért, mert nem tudják, hogyan kell rendesen megcsinálni, vagy feéújítani. Nekem is gyári 100%-ban a hidraulikus fékrendszerem, de pöpec[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Bambi mester, Szujó László, Varga Róbert, több nem jut eszembe.
-
Francia91
veterán
válasz yamaha162 #3403 üzenetére
TRK foglalkozik ilyenekkel. A munkájára nincs panasz, csak időben szokott picit megcsúszni...
Ezt leszámítva minőségi munkákat csinálsarkany01
Bambi a gyárinak megfelelőt csinál, ha rezonátor kell, akkor nem Bambi az Ő embere. A többit nem ismerem[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sisu2
tag
válasz sarkany01 #3404 üzenetére
Igen ők csinálnak de inkább 150 köbcentisekre láttam már 250 ETZ rezonátort is jó nagy volt gondolom a méretezés így adta és Volosinovszki gyártmány nagyon szép igényes munka valami 35 k volt az ára rozsdamentes .
Itt vannak munkái :[link]
Szujó és varga a Simsonosok között elég elismert rezo készítők.
[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
első telót nem nehéz megcsinálni,annó énis féltem de pofon egyszerű. Mz klub-on van téma róla keresd meg.
Gagyirezót ne vegyél,szépnek se mondható a 125ösökön sem,főleg egy 250esen ami hosszú motor. Így a tank is kilőve,szerintem szép azokon az a hosszú tank. hülyén nézne ki egy 150-es vagy 251es tankja rajta szerintem.
Szujó rezót vegyél hamár venni akarsz,kicsit sokba kerül de megcsinálja neked az illető a 250eshez méretezve.
BAZINGA!
-
Retro DJ
aktív tag
ÚÚÚÚ látom nagyon régen voltam itt... persze közben már MZ-m sincs... akkor nem is szabad?
Retro
-
Francia91
veterán
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Retro DJ
aktív tag
Semmi, hirtelen felindultam, és vettem egy olyan motort amire régóta vágytam... Az MZ-t meg nem volt helyem hol őrizgetni, annak nem volt értelme, hogy tartogassam mint a Simsonom (ami azóta szintén elkelt). Kultúr helyeken portfóliótisztításnak hívják...
Amúgy ez lett az utód...
Retro
-
-
sarkany01
tag
Kár pedig. Remélem jó kezekbe került az Mz. Egyébként az mitől lehet hogy egyik ismerősöm Mz-jét alig tudod elindítani. A gyújtás 3mm, órával rámértünk, a benzin szint jó, a fúvókák u.a mint az enyémbe, az övét mégis egy óráig kell szívatni, aztán visszarúg háromszor, majd elindul és szépen jár. Volt már mikor a szívató is kivolt tekerve teljesen, meg be is majdnem teljesen, és ugyan az. A fúvókák ki lettek fújva kompresszorral.
-
teko99
tag
válasz sarkany01 #3419 üzenetére
hát a henger meglehet halva. (kopott).
3 rúgás szívatóval gyujtás nélkül,majd szívatót le és gyujtással egy erőteljes határozott rúgás. Mz-t még nem láttam ami így ne indult volna el. De ha a levegő elvan tekerészve akkor is produkálhat ilyet szerintem. Nembiztos szerintem hogy gyujtásbaj. Vagy túl nagy vagy túl kicsi a gyertyahézag
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Van benne kompresszió, és erő is.
-
sarkany01
tag
Hát ez a karbi felbasz. Már ott tartok hogy összeheggesztem a poharat és a karbit. Az illesztésnél állandóan ereszt. Már cseréltem poharat is, de semmi.
-
sarkany01
tag
Rendesen. Majd csinálok képet. És igen, mert mikor szívatom, látom hogy fentről lefele színesedik a karbi alja. És nem a túlfolyón szökik. Próbáltam 2 pohárral is, nincs megütve a karbi sem.
-
-
sarkany01
tag
Na, ugye itt a tél, gondoltam a jövő szezonra rendbe teszem a motort, ne legyen vele baj. A karburátort szépen kitisztítottam, csonkot levettem, levegő szűrőjét is kitisztítottam, és raktam bele benzint, hogy be ne rozsdáljon nyárára.
A kérdésem az, hogy az mennyire engedett, hogy ugye a csonkot levettem, kicsit megtapinthattam a dugattyút, és ujjal egy kicsit megbögdöstem, és éreztem hogy egy ici-picit tudom mozgatni, nem is inkább mozgatni mert annyira picit leng ki, hogy szerintem nincs 1mm. Mi lehet? Kopott a henger? dugattyú? Esetleg csak csapszeges, mert a hangján hallatszódik egy kicsit hogy csörög.
-
sarkany01
tag
34 ezer km van benne.
-
sarkany01
tag
Nincs 1 mm, Annyi hogy az újjammal megtolom a dugattyút, és érzem hogy egy picit mintha most arrébb ment volna.
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #3429 üzenetére
A km sajnos teljes mértékben nem mérvadó... Szét lehet hajtani 5.000 km alatt is, és elketyeghet 120.000 km-ig is fúrás nélkül...
A 251-esem 37.400 km-nél lett pl hajtókaros, de ugyebár az első 20.000 km ismeretlen, hogy az első gazda hogyan hajtotta bele
Természetesen ha ismered a motor történetét a 0-ik km-től, az remek, hiszen akkor tudod, hogy mi a várható élettartamaCsak megjegyzésként írtam, hogy a km mennyisége egyáltalán nem mérvadó egy MZ-nél. Fater 250-es ETZ-jében 111.054 km van, bontatlan blokkal, más meg fúratja 40.000 km-nél...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
válasz sarkany01 #3431 üzenetére
Vedd le a kipuffot, és nézz (világíts) be a leömlőn. Ha a henger fala vagy a dugó hosszanti irányban csíkos, akkor ott már van kopás/ragadás, de amúgy sisu mondja jól - ha van erő a motorban, akkor felesleges ilyen "mozog-e a dugattyú" témákkal foglalkozni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
tedd le 1-be és húzd hátrafelé a motort. ha feláll egykerékre akkor van még benne erő bőven.
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Hát leraktam 1-be, a motor nem nagyon fordult át, egy picit megemelte az elejét, ( inkább én voltam gyenge) majdm ikor megemelte egy kicsit az elejét akkor pöffent át, de csak 1-et.
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3439 üzenetére
jó na de hát kompresszió méréshez ez is megteszi na. simsonnál mindíg így néztük,bár holnap megnézem az etz-t feltudom-e rántani hátrafelé ha belekapaszkodom
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Jobb helyeken kompressziómérő órával, de amit mondasz, ez a módszer is mutat valamit.
Láncfűrészt úgy szokták mérni a "profik", hogy ha a berántó elbírja a fűrész súlyát, akkor van kompresszió.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #3441 üzenetére
Jó az a kompressziómérő óra csak becsavarod a gyertya helyére és kész is mértem vele én ís csak azt nem tudom mennyit kéne mutatnia.
-
sisu2
tag
Ez érdekes nem úgy néz ki mintha eredeti lenne nem rossz csak drága a posta meg ez is nagyon furcsa azt írja Magyarországon gyártva.
Condition: New
Part Brand: Hungarian racing development.
Country of Manufacture: Hungary[ Szerkesztve ]
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #3445 üzenetére
Ja Thaiföld lehet valami Kínai gyártmány csak ezek a nagy betűk érdekes
-
Francia91
veterán
Nah kérem, téli álomra merült a 251-es...
Blokkfelújítás Bambinál már kész van
Első és hátsó sárvédő színre lesz fújva (amilyen a tank), valamint az első teleszkópszár is megkapja az ezüst színt... Tavaszra nagyon baba lesz a motor[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-
Francia91
veterán
Bogáár! A kedvencem kocsik terén
Nem érdekel, ha picit benzinszag van, de ne fázzon a motor
Ugyebár hajtókaros lett a motor október első hetében.... Munkába menet megállt alattam, meg már kb 2 hétig szar hangja. Gondoltam, ha már hozzá kell nyúlni, akkor Bambinak viszem fel, majd decemberben hozom haza a blokkot.
Fúrás, új dugó, hajtókar, gyűrűk, stb. Ez lett csinálva a blokkon[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán