Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Én 100k-ért alig tudtam eladni a gyári Simson SR-em, azután a 150k-s gyári Etz-mért mindenki csak egy felújított Simo-t adott volna, ergo az se ért volna a többségnek 100-120k-tól többet. Akkor sok paraszt csak azért hívott fel hogy miért adom olyan drágán. Persze az NRG-nél is eljátszották hogy számoljak be 3 lábú vak kismacskát, kutyamatyiztatót, meg még engedjek is az árból..., akkor döntöttem hogy inkább megtartom mert 300-ért is látok még sz@rt. Ergo egy gyári, kevés km-es Simo 150k-tól többet nehogy érjen már, azért 200-250k körül már normális használt robogót lehet kapni, vagy 6 sebességes váltós endurot, bármennyire is szeretem a DDR technikát 450k-t nem fog kiadni egy barom se.
#28313 runner 125: Annyi pénzét tuti nem, mivel annyiért új levegős Piaggio NRG-t kap (DT), ami jobban gyorsul, kevesebbet eszik, futómű is van alatta (Simsonhoz képest meg főleg), végre pedig kb. ugyan olyan, mivel a levegős henger fojtott.
#28315 barack1997: Én 150-et is adok !
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Én is láttam 200k-ért 3 ezer km-t futott SR-t, persze elég hülyén van a váltója, én soha nem tudtam megszokni, illetve mikor le volt rakva hosszabb időre, akkor a megszakító néha elállítódott, ezért is lett eladva. De gyönyörű volt, és szerencsére jó tulajhoz került, aki szerintem soha nem fog megválni tőle, de ezt anno írtam is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #28328 üzenetére
...nem érti a szerviz ennyire kevés futott KM után hogyan lehet újra ez... - Ha az összesen futott km-re gondolsz, akkor mondjuk nem annyi km van benne mint amennyi az órában szerepel !? Ezt már akkor mondtuk mikor vetted, de a színe/külső állapota miatt vetted meg leginkább !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy ilyenre kíváncsi vagyok, vajon mit futhatott!?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz XSiGma #28356 üzenetére
Mindkettő kamu, bírom mikor az eladó ilyen nyilvánvalóan át akarja b@szni a vevőt, szóval a Ciak 3-3,5 liter eszik, a Sacara pedig Di-Tech Morini blokkos, az megvan 2,5 liter körül. De az általad nézett gépek egyike sem épp megfelelő állapotú. Injektorosból pedig nagy átlagban 200k fölött érdemes nézegetni, addig csak kókányolt hulladékok vannak, és azok elég hamar belottyantanak.
#28359 busman: Ha rendesen karban van tartva, akár 35-40 ezer km után is megáll 2,5 literből 100km-enként. Nekem egy Piaggio blokkos, vizes PureJet NRG Powerem van (18mm-es befecsi torokkal), ha húzom neki, akkor se eszik 2,5 litertől többet, viszont 85-87km/h körül simán lehet szaladgálni vele, 60-70km/h-s utazót szereti, de nagy átlagban (90%-ban) 50km/h-tól nem megy többet, úgy elvan 1,7-2 literből is. A régebbi konstrukciókhoz annyira nem tudok mit mondani, azt tudom hogy ott gyakoribb a meghibásodás, bár nem egy túl jó a blokk, ezért is fejlesztették tovább a Di-Tech-et. Ugye a Piginél nálam, a 16000km alatt az injektornak semmi baja nem volt, tehát én bátran ajánlom a PureJet-et.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz XSiGma #28362 üzenetére
Márk leírta, én is azon a véleményen vagyok. Sajnos szűkös a keret, annyiért talán tip-top Dio, Jog fogható ki. Talán ilyen import gépek között érdemes nézelődni, esetleg ez az AF-35-ös, vagy AF-62-es Dio se lehet rossz vétel. Nagy kerekűek picit drágábbak, talán 150k körül egy Kymcot-t meg lehet fogni, bár inkább fölötte. Én anno próbáltam már 100, és 150 ezer forint körül F12-eseket, mind kókány volt, visszatekert km-rel, úgy mondva, felújítás előtti állapotban, bár persze kívülről volt amelyik jól nézett ki, de nagyon beteg hangja volt szegénynek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Kint voltam este motorozni, eléggé élveztem . Volt egy kevés autó, de nem igazán zavartak . Bár annyi hátránya csak van hogy hidegebb van, nem látni úgy az utat, még refivel sem, ha kanyar van, és persze nem igazán kellene 50-70km/h környékével kószálni fel-alá .
#28473 jozsi252: azt hogy nincs rajta rendszám. Amúgy nem rossz, csak a km hibádzik.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28487 üzenetére
Évjárat nagyon stimmel, azért tippeltem arra.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28541 üzenetére
Ne hozz zavarba azzal a Vespával... Rohadt jó ára van, már ma kétszer tervezem meg az útvonalat hogy el kéne menni megnézni .
#28543 AndrewTdi: Óra szerint, vagy valóság alapján? Mert ami Roxy-ban 95, az kb. 80 lehet. Én ha tartom a 85km/h-t, akkor a ismerősöm roxijában 92 körül mutat, és azon azt hiszem magasabb gumik vannak mint a gyári.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28547 üzenetére
Tudom, sajnos ezért filózok még mindig rajta . Csak most felesleges lenne, illetve jelen esetben nem tudom hol tárolni, max. haza viszem faterhoz, de hogy ott álljon, vagy ő használja azért inkább nem kell .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz vicces #28572 üzenetére
Nekem is több mint 16 ezer km van a gyári szíjba és görgőkbe. Nem vagyok rá büszke, cserélni kellene, csak ugye eddig idő se volt rá, vagy épp a szerelő nem ért rá, de ha már cserélem akkor lehet kapna egy Multivart is, természetesen gyári méretű/súlyú görgőkkel. Szerintem késő ősszel, vagy télen meg is ejtjük a dolgot a szerelővel, addig meg úgy se nagyon van használva, most járunk 16450km környékén.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Beteg - Vespa LX 125 + Oldalkocsi
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28672 üzenetére
Olasz fórumon még DNA (Pigi - 14"-es kerék) blokkal is láttam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28734 üzenetére
Én is azt néztem hogyelég karban van, és nincs visszatekergetve. Mert ugye ha azt nézzük az én kis sz@r 06'-os évjáratú 50-esembe lassan belemegy a 20k, és alig van használva, akkor ezekbe meg kétszer annyi ugyan úgy belepörög. Én simán bevallanám, meg hát amúgy is tetszik a SportCity, ha gondos gazdája volt akkor hozható.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28762 üzenetére
Pigi blokkossal nem nyúl bele a kakiba, ez tuti. Bár amit vett, az 99%, sőt biztosan nem Pigi blokkos, és ugye azzal nekem sincs tapasztalatom. Általában azok szívnak akik félnek tőle, vesznek egy karbisat, mert az majd sohasem romlik el ( ), és lapátolják rá a pénzt. Ez ugye fórumon is előfordult már, a másik véglet aki inkább megveszi a befecsiset, pl.: rjg is, és hajtja, mert nincs vele gond (bár ős sok km-rel vette, azt hiszem 34k-val, és most újították fel).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28767 üzenetére
Azért csak nincs olyan hülye hogy egy újrafestett, összetákolt, olcsó, SR Factroy-ra ráugrik . Mert mondjuk azokból van bőven, de sajnos még Runnerből is látok tákoltat, szegény tudatlan vevőt meg megszopatják rendesen .
Szóval pl.: ilyet ne ! Bazz, drágábban hirdeti mint anno én az enyémet .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz jaktib #28782 üzenetére
Nekem is szétment a gyújtás, a lendkerékről a mágnest tartó ragasztás elengedett és az állórészt bedarálta. Ez történt 16 ezer km környékén, most 700km-t ment már azóta az új gyújtással ,szerencsére nincs vele gond. Bár Pigi betegség a gyújtáshiba, ez elő szokott fordulni, bár én még olyat nem hallottam hogy 7-8k km-nél lenne ez gebaszos, szervizes szerint inkább 15-20k környékén hal meg, általában.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz ZozzHUN #28849 üzenetére
Az a gond hogy az a kis gép nem Bp.-belvárosára lett tervezve, egy kerékpár helyett jó, de a forgalom ritmusát sohasem fogod vele felvenni . Végsebessége sok-sok türelemmel elérheti a 40km/h környékét, ha légellenállás csökkentő testhelyzet felvétele után is tovább "pörög" a mutató, akkor talán még 5-10km/h-t ki lehet facsarni belőle . Amúgy olvasd el, vagy ebbe is nézz bele, hasznos . De ha nem kell a kis gép, én simán átveszem tőled jó áron, egy ideje nézegetem ezeket a kis moszatokat, NRG mellett jól feszítene, és télen se félteném, bár a nagy hóban nem működne mint hóeke (bár csavarral teli gumival ).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #28870 üzenetére
A régi kiskerekű 40-ig, szerintem simán . Az NRG amúgy is lomha 40 alatt, fölötte érzi magát jól, bár fater megmutatta hogy stabil 50-re is beáll mint a vasszög, és megy ki a világból .
Bár egy ilyenen nem csodálkoznék .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #28875 üzenetére
Pusztán élvezeti szer, egy jó és rohadt drága drog .
#28877 horvathkrisz: Kis kerekű 2T Dio/Jog és társai 40-ig nagyon lépnek. Emlékszem keresztanyám elő motorozása olyan volt hogy nyélgázon egy kerekezett vele, persze azután jól össze is törte a kis motort, ez 2003-2004 környékén lehetett.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #28886 üzenetére
A motor eléggé szétment, vázát és idomait hegesztették, azután összebarkácsolták hogy rendben legyen, szegény srác azóta se ült rá, akkoriban lehetett 14 éves, friss M jogsival, és úgy hozták neki a pár éves robogót. 1-2 éve láttam a srác faterja alatt, ő kb. 55 éves, őt elhurcolássza 40-el, azóta meg nyáron ott állt a kapufeljáróban, gondolom napi használatban van. Keresztanyám szemöldöke és homloka felrepedt, azóta fél motoroktól min a tűztől. Persze pár hónapja volt haza, azzal hülyültem vele, hogy odaadom neki az NRG-t egy körre.
Úgy tudom barackéknak 70-es henger van benne, mert gyárilag sehogy sem megy úgy az a kis gép, és azok a kis kerekek elég életveszélyesek. De ugye olyan módosításokkal 5-6 liter benyeli, az NRG Pj meg a feléből eljár, és nem életveszélyes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #28956 üzenetére
53kg alatt nem csoda, bár eleve jó kis pörgős gépek azok, csak a mai (sz@r) utakra nem ideálisak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Uzmany #28964 üzenetére
PureJet-et nézzen, ha befecskendezőset akar, az Piaggio blokkra épül. Tehát Piaggio NRG Power PureJet/Gilera Runner PureJet/Aprilia SR Factory. Szívem szerint SR-t nem vennék, mivel kissé érdekes az elektronikája, és 180cm fölött belevered a térded a térdidomba, a többi viszont zsíros teleszkóppal van szerelve.
Ez az NRG nagyon jó áron van, érdemes megnézni, nekem is ilyesmi van, 16700km-t letudtunk eddig és tökéletes, ahogy kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz Uzmany #28983 üzenetére
Ne Ditech Morinisat nézz, hanem PureJet-et, Piaggio-val. Nem, nem mindre jellemző, mivel legtöbbet kintről hozzák, 30-40k km-rel, azt visszatekerik 7-8-9k-ra, a pasraszt meg megveszi és szív vele.
#28981 moszka: Attól hogy képen még szép, lehet hogy lóg a bele. Haveromék s patent 125-ös Cygnust hoztak 300-ba, közbe kiderült hogy a vezérlése el volt állítva, azért működött még, komplett felújítása munkadíjjal együtt 150k körül állt meg. Tehát olcsó húsnak, híg a leve.
ui.: Itt mindenki ki van okosítva, mégis belefutnak ilyen-olyan szarba. Ugye féltek itt páran a topicban befecsis robogóktól is, nem is vettek, erre jönnek hogy hiperszuper karbis motorban már mindent cseréltek, mégis szar. Persze hogy 30k+ van mndben, visszatekerve 10k alá, mert hát úgy frankó. Hát kérem, nem tákolt, kereskedőtől hozott motort kell venni, vagy nem olyan tulajtól aki a levegőszűrőt sohasem tisztogatta, hidegen nyelezte, koszos benzinnel járatta, elhanyagolta, stb.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz moszka #28992 üzenetére
Nem akarom azt írni, hogy megmondtam, de rá kell jönni hogy 125ccm-es motor 300-350k alatt nem igazán van.
#28995 moszka: Ha annyi a rá szánt keret, mint az előbbi Liberty 25-ösért adtál volna, akkor inkább egy 50-est nézz. Vagy pótold meg az összeget még ugyanannyival és vegyél normálisat. Nem szarból kell várat építeni.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #29043 üzenetére
...én azt mondom, ha tutira akartok menni, vegyetek karbisat. Ha, mégis befecsis lesz, kb 3 kiló alatt egyet se nézzen meg...
Persze, lehet itt fosni mindentől, de hát az ember a szüzességét is elveszti valahogy, nemde! (azt már nem kérdezem hogy ott is fenn állt-e az igen/nem kérdés)? Ez így elég nagy hülyeség, 300k-ért is ugyan úgy belefuthat egy sz@rba, sőt manapság egyre trehányabbakat látok 280-350k környékén. Egyszerűen nincs olyan hogy biztosan tudja jót vette-e. Lásd horvathkrisz PJ NRG-jét, 1000 euró körül vette és semmi gond nincs vele, vagy az enyémet, 16700km és kopp-kopp semmi gond, injektorhoz meg még nem nyúltak, és egy ideig nem is fognak. Annyi a titok nyitja hogy normálisan van használva, hidegen nincs nyelezve, levegőszűrőt rendszeresen takarítom, jó olajat kap. Szervizbe minden éven viszem átnézetni, és fogom is, rendszeresen kérdem hogy mennyi potenciál van még a befecskendező rendszerbe, de mindig azt kapom hogy 30k km-ig nem igazán kell babrálni. Természetesen ismerős srácok, tudják hogy vigyázok rá, ők is boldogan fogadnak, s mindig megnézik a kis zümit. (Múltkor olajért mentem, a pénztáros már kérdezte hogy hogy van az NRG ?)
...ezen felül csak magyar vásárlásút nézzetek, de én egy ilyennél ragaszkodnék szervizkönyvhöz is, vagy minimum leinformálható előélethez...
Mert itthon olyan jó márkaszervizek vannak? érdekes módon még olajból is a legszarabbat teszik az autóba, és ott spórolnak ahol tudnak. Híres Aprilia szerviz úgy tette vissza a haverom SR-ére a kipufogót hogy hazafelé leesett. Inkább magánember, vagy ismerős szerelő, ha döntenem kéne. Szerencsére mindkettőből van, és még diagnosztizálást is elvégzik, ha arra kerülne a sor (autónál volt rá példa, AGR szelep volt a bűnös). Leinformálható előélet természetesen részemről is megvan, a többi csak gyerekes szőrszál hasogatás, a kereskedő majd hamisít hozzá, szervizben meg időre dolgoznak, nem elégedettségi mérő van beépítve, és még csak nem is ismer a márkaszervizes, tehát ha beleköp a motoromba, akkor az az én bajom, mert aláírtam/elhoztam, otthon meg megáll, stb.
Nem kell ezen ennyit görcsölni, és fosni tőle. Úgy is az a tapasztalat hogy aki nagyon fél tőle, vesz egy karbisat, azzal meg megszopja, és ez nem egyedi eset. De persze ott a másik véglet is, mert az életben bármi előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Politika
- Elindult a Gondosóra program
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Linux - haladóknak
- Monitor hiba topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen