- 3DMark 11 eredmények
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- 3DMark Vantage eredmények
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Asztrofotózás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
HMD receptből készült anti-okostelefon a Heinekentől
ma Többszereplős együttműködés (HMD, Heineken, Bodega) keretein belül készült el a Nokia 2660 Flip alapjaira építő Boring Phone.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
ph A SanDisk Extreme Pro sorozatba érkező modell már az SDUC specifikációknak is megfelel.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngabor2
nagyúr
[ Módosította: 7 ]
-
Motion_Blur
félisten
Nekem is van egy Suzuki 50cm3-is robogóm, elcsúszott a keverési arány (ette az olajat, erőtlen volt), és már olyan szinten elkoptak a dugattyúk, és a dugattyúgyűrűk, hogy nem lehet beindítani, kompresszió nuku. Jelenleg szerelőnél várja a szebb napokat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nem kell papír a vásárlásnál (gondolom tulajtól vennéd), simán adás-vételi két tanúval. Utána köss rá biztosítást (1500/fé év) mert ezt nézik először a yardok. Rendszám nem kell
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ngabor2
nagyúr
Kérdezek egy hülyeséget, ne kövezzetek meg! Létezik olyan, hogy dízel üzemű robogó? Amit eddig láttam, az leginkább 2-ütemű volt, esetleg elvétve 4-ütemű, de mind benzines. A dízel olcsóbb, de gondolom vannak (technikai) hátrányai (a robogók esetén). Ha van ilyen robogó, milyen típusú? Ha nincs, mi az oka, hogy nem csinálnak?
-
wedlock
tag
A dízel üzemet a robogóknál az izzitási folyamatok miatt nem vezették be,legjobb tudomásom szerint.(Régebben olvastam valahol kisérleteket erről).Amúgy is pl az asszony yamaha jog-ja fogyaszt 1,2 litert százon,szóval a dízel mármár felesleges mértékü spórolás lenne
Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!
-
Gh0sT
addikt
Megosztom én is azt a kevéske tapasztalatom, amim van.
Most már több mint 10 éve nyúzok egy Suzuki robógot. Az utóbbi időben annyira nem aktívan, de régebben mindennapos közelkedési eszköznek számított nálam. Nem mai darabról van szó, ha jól tudom, akkor már ''nagykorú''. Ennek ellenére kifogástalanul működik és felveszi a versenyt szinte minden téren a mai modern darabokkal. Igazából talán a design és a hang, ami az újabb modelleknél erősebb.
Szóval: ha elromlik, akkor nem tudod megjavítani. Szétszedni gyakorlatilag lehetetlen a szükséges szerszámok nélkül. Ha valamit cserélni kell, akkor szerelő. Bár ha valaki vásárol, akkor jó eséllyel tudja, hogy bizony erre kell számítani. A meghibásodási százalék nálam nagyon kicsi volt. Általában tavasszal az első néhány használat során szoktak jelentkezni a fő problémák. Nálam általánosnak mondható a berugókar illetve az irányjelzők meghibásodása. Egyébként lehet, hogy ez csak erre a típusra jellemző betegség. Amit nagyon nehéz volt megszokni az a motor súlya: igen könnyű. Nagy szélben illetve magasabb sebességnél vigyázni kell, mert könnyű vele borulni. Mivel a kormány rész súlya sem túl meggyőző, így az egykeréken indulás általános az első pár alkalomnál. Viszont kétség kívül kényelmes. Amolyan ''úrimotorozást''' lehet vele produkálni. Csak húzod a gázt és megy.Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
wedlock
tag
-
spirit007
senior tag
Nekem is van egy , ma már üzemképtelen Suzuki Ran-om . Konténerben jött vmi távolkeleti országból - tehát használtan - és úgy emléxem 35 ropi volt '94-ben . 5 évig használtam , ezalatt volt gyűrűcsere , meg egy csomó fémmunka az esztergályos ismerősömnél (főtengely,ékszíjtárcsa stb)
Röviden : szerelhetetlen . Akkoriban meg azt sem tudták egyáltalán mi a gyík ez , nemhogy értett volna valaki hozzá ...alkatrész meg csak kisiparossal készíttetve .
Viszont lehetett vele villogni mivel nálunk akkoriban kb. 3 db robogó volt a városban (Miskolc) -
Motion_Blur
félisten
Nekem olyan 3 litert evett (még anno, amikor faszán ment), hosszú távon is elég sokat mentem vele, olyan 60km/h-nál ehetett vagy 1,5-t
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
spirit007
senior tag
válasz Drótszamár #17 üzenetére
Ehem
-
neongorack
senior tag
Végre nyílt egy ilyen topic is !
Én is pont most akarok venni robogót....nemsokára mert tegnap volt a ballagásom és arra is pénz jött!
Én Malaguti F12 Phantom-ot vagy Honda dio ZX-et akarok venni, de egyéb is jöhet csak ne legyen gagyusz.....itt zegen van egy faszi aki robogókkal foglalkozik és olaszból hozatja őket...szépen kipofozza , lefesti.....szervizmunka és eladja jóáron!
Egy Yamaha Aerox-ot adott 280k-ért úgy hogy újrafestette az idomokat meg kicserélte a szűrőt meg ami még szar volt rajta azt szervizelte....
Meg volt egy F12 is de akkor még nem volt semennyi pénzem
Meg majd ha meglesz a robogóm akkor malosi kipufogórendszerre akarok gyűjteni! -
Cargo
tag
Jaj gyerekek gyenge a robitok. Enyém eszik vagy 6lityit 100on (50es yamaha jog) Valami nagy gáz van az biztos. Mondjuk most zakkantam vele egy elég szépet aszt azóta nem is indul be. Nincs itt valaki gödöllő környékéről aki ért a robikhoz? Mer a veresi szerelő aszonta jövőhét péntek. (és multhéten mondta hogy ezen a héten hivjam fel időponttal kapcsolatba)
Jah és leendő robogósok bukósisak nélkűl meg se próbáljátok! Ha anélkűl mentek a halálfaktor elég magasra ugrik.nothing
-
Cargo
tag
Hy. Igen aszem 3lityis. Gödöllő veresről kb 10Km Általában 2 oda vissza útra elég a fúl tank. Bár legtőbszőr már odavisszaoda után nem merek elindulni. Nem folyik sehol. Nekem is csoda. De ez van. Most majd mepróbálom ezt a problémát is megoldatni a szerelővel. Egyébként egy full adag olajnak meddig kéne birnia?
nothing
-
wedlock
tag
Látod azt nem tudom hogy az olaj meddig birja....Nem én használom a robajt,csak néha megnézem hogy van e benne olaj.Saccra azt mondanám hogy 5000 km-enként érdemes kicserélni.Elvégre az a nem egészen 1 lityó olaj ami belemegy nem egy nagy összeg..
Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!
-
Cargo
tag
5000KM?????? Azannyakinnya. Hát nekem kb. 1000-2000 után ki fog fogyni. Még van benne az 1 lityiből. (kb 1-2 hónapja vettem amikor utoljára szhervizben volt) Hmm... Lehet hogy le kéne cserélni az egészet... Nem akar venni valaki egy táplálkozó csodát??
[Szerkesztve]nothing
-
bandiras2
senior tag
Re diesel
Etesd denszesszel, ha tudsz olcsó ipari pálinkát keríteni. Keversz bele megfelelő mennyiségű olajat, aztán megy is. 100 körül lesz az oktánszáma, de majd az okosok megmondják. Új robogókba nem ajánlom, de akinek van KGST járgánya, az próbálkozhat vele.
......................................
Most nézegetem a neten, a literes denszesz drágább mint a benzin...
Mitől? mivel tisztítószer, elméletileg jövedéki adó tartalma se kellene hogy legyenA társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
bandiras2
senior tag
denaturált szesz. 80%fölötti etilakohol, amibe beleburítottak vmi rettentő büdös anyagot, ami ugyan nem egészségkárosító, de nagyon gusztustalan. Bár az igazi alkeszok meg sem érzik.
A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
golyani
addikt
a 4 literes fogyasztás egyáltalán nem túl sok.
egy yamaha aerox folytással 3,5-öt eszik folytás nélkül 4-et és viszi a 80-at mér kell ezen csodálkozni???? -
Gergello
addikt
zsír topic, jobbra fel
én is most akarok majd vmi kis testűt olcsón, ajánlat? -
Hellas
senior tag
válasz oceanearth #33 üzenetére
Csak egy sportlégszűrő,meg optikai tuning.
-
wedlock
tag
Így kép alapján a Jog kisebbnek tűnik.Amúgy is elég kicsi,kb egy méretben van a Honda Dio-val.(Talán a Jog alacsonyabb és rövidebb is pár cm-el).Érdemes megnézned egyszer,tényleg nem nagytestü,és roppant igénytelen kis szerkezet.(Asszony már a másodikat nyúzza)
Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!
-
jagada
őstag
nekem van egy JAWA Babettám az is 50 cm3 és 1975 -ös évjáratú
Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
Janesz
őstag
aki kisebb testű robogó vásárlásán töri a fejét csak és kizárólag yamaha jog tipusai közt mazsolázzon!!
suzuki,honda....stb (keeway meg hasonló szutykokat említésre sem méltatnám)felejtős...
ami a legfaszább (tuningolás szempontjából is!!) Yamaha superjog zr illetve yamaha nextzone super z
ezek már brembo fékesek és egy egyszerű gyújtáscserével (daytona gyújtásra cserélve mondjuk) 80km/h körül mennek végre!! széthajtani nagyon nehéz őket egyedül az olajra kell figyelni,hogy jó legyen benne!!
nekem is volt egy super z/ zr keverék robogóm (zr volt csak töröttek voltak az idomok a hátulján és super z hátsót kapott (féklámpa,ülés alatti burkolat) full polini tuningos volt és 110km/h végsebesség és olyan 15-16 lóerő lehetett!!
szal egy szó mint száz yamaha superjog zr vagy yamaha nextzone super Z!!! -
oceanearth
őstag
''aki kisebb testű robogó vásárlásán töri a fejét csak és kizárólag yamaha jog tipusai közt mazsolázzon!!''
ez hülyeség, a honda dio zx is kurva jó, meg a suzuki hi-up R is, csak az már kicsit régi
''suzuki,honda....stb (keeway meg hasonló szutykokat említésre sem méltatnám)felejtős...'' keeway meg suzuki, honda nem egy kategória. a keeway az tényleg szar, suzuki, honda jó
a többi állítás helytálló, a superjog és a super z tényleg kurva jó motor alpból is főleg egy kis tuninggal azért nem cserélném le az aprilia rallymat ilyen kistesűre, inkább eladom.
TÉNYLEG NEM KELL VALAKINEK EGY APRILA RALLY?
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
Wow, robis totyik!
Épp ma voltam a bejáratás utáni ötszázas revízión. Aprilia Scarabeo 50, hajszálra ilyen, csak dupla nyereggel:
Bővebben: link
Én direkt a nagyobb testűeket szeretem, a kicsiken úgy érzem magam mint majom a köszörűkövön. Ráadásul ennek a kereke is nagy, így talán nem szakad le a vesém a pesti utakon
Bejáratás alatt nemigen mentem 50 fölé, így evett városban szűk 3 litert, folytás nélkül. Sík úton óra szerint 65 körül van a vége, de tervezem hogy egy kis piszkálgatással (esetleg egy 70cc dugóval?) legalább az óra tetején díszelgő 80-as számot meg kéne célozni.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
ngabor2
nagyúr
Nem igaz!
Tegnap beleakadtam valahogy egy Yamaha kisker akciós árlistába véletlenül. Ma célirányosan keresem végig a netet, semmi eredmény.
Valaki dobjon meg egy linkkel, mennyiért gurítanak az ember után egy Jog-ot? Helyileg Debrecen. -
Attesz
aktív tag
Sziasztok!
Valamikor tavasz eljén volt itt 1 nagyon szép kis Yamaha Jog eladó!
Akkora hülye voltam, hogy nem vettem meg!
80.000 adták és super állapotban volt!
Tényleg ha van valakinek ilyen mocija és 80 körüli áron magválna tőle(persze lehet olcsobb is )akkor keresen meg!
Esetleg hibás is érdekel persze nem 80 ért !
Attesz -
ngabor2
nagyúr
Bővebben: link nagyon jó kiindulóoldal. Esetleg Bővebben: link.
[Szerkesztve] -
aDM|RaL^
őstag
most van egy Dio ZX AF35-öm, és 2005ös Aprilia SR-re akarom cserélni.
http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k
-
ngabor2
nagyúr
Akkor megint kérdezek egy falszaggató hülyeséget (szoktam néha...)
Ajánljatok olyan modellt, aminél az ülés elé (hogy mondjam érthetőbben... a padlóra?) oda tudok tenni pl. egy benzineskannát, vagy egy zsugor ásványvizet/karton sört. Ez nálam szempont lenne, eddig nem igazán nézegettem ez alapján a robogókat. -
golyani
addikt
hondából azér még a dio-k jok 2 srácnak is van mindegyi megy 60-at nem tom mennyit eszik.
én is akartam robogót yamah aeroxot de úgy döntöttem h egy Honda CBR 125R-rel jobban járok. -
Yaye
őstag
5000 km?! A Jog nem 2ütemű? Mert ha igen, akkor itt valaki nagyon el van tévedve aszem (2üteműben az olaj nem ''bírja'', hanem üzemszerűen elfogy a keverékképzés során és nem cserélni kell hanem utántölteni.)
(és persze nem folytás hanem fojtás, ezt mindig elszúrom... )
[Szerkesztve] -
ngabor2
nagyúr
Idézet a Jog R adataiból:
Üzemanyagtank kapacitás 5,5 liter
Olajtank kapacitás 1,4 liter
Tehát elég ''sima'', ''4-ütemű'' benzint tankolni, és utána a keverés in situ intéződik? Vagy ez az olaj valami mást ken? Én is csodálkoztam ezen az 5000km-en.
Másrészt a kuplung. Úgy látom, röpsúlyos. Mennyire megbízható tapasztalatok alapján? -
Cargo
tag
Hát az a tzr 50es az nem gyenge. Nem akar valaki megdobni egy olyannal? Egyébként a jog az tökéletesen alkalmas arra hogy ásványvizet vagy valamit a lábad közé tegyél. (az már más kérdés hogy a lábad nem biztos hogy olyan kényelmesen oda fog férni. A benzin az máég könnyebb én a teszkóba van hol vettem ilyen piros 5 literes műanyag benzines ka nnát az befér simán a csomagtartóba is. Igaz hogy más nem nagyon fér mellé.
nothing
-
Yaye
őstag
Pontosan, a sima benyához az olajtartályból keveri magának a keveréket. Ha kiiktatod az olajozását, akkor lehet bele tankolni egyből keveréket is, és akkor az olajjal nem kell foglalkozni.
Aztán van még váltóolaj (legalábbis az enyémben biztos), az más téma, azt tényleg cserélni kell, de szerintem az elég sokat kibír (autóban sem szokás sűrűn cserélgetni).
Minden automata robinak röpsúlyos a kuplungja (tudtommal legalábbis). Megbízhatónak megbízható, max az elhasználódás során elkezd csúszni. Ezt onnan lehet látni hogy nem megy föl a lejtőn Nekem ennyi a tapasztalatom -
Janesz
őstag
ne kereskedésből hanem kéz alól vegyél jog-ot!!!
amikor én vettem az enyémet a kereskedésekben a full ratyi került 180-190-be (festés gumik ilyesmik csere) és én kéz alól vettem 150-ért az enyémet...
amúgy meg higyj nekem és ne vegyél honda dio zx-et!!
haverom (BECMAN) aki mellesleg streetfighter versenyek főistene ajánlotta és a lelkemre kötötte anno,hogy csak és kizárólag jog-ot vegyek én meg is fogadtam a tanácsát és miután felültem egy dio zx-re megértettem miről beszélt!!
egyedüli hátránya a yamaháknak a kotyogós teleszkóp!! amúgy haver jog-jában 50000 km van és még eredeti a főtengelycsapágy!!
aki meg azt mondja,hogy a jog-ja vagy bármilyen (dio zx sephia zz)-je 1,5l körül eszik az hazudik!! az én jog-om tuning nélkül 3 liter körül 70-es hengerrel és full tuninggal pedig 4-5 liter körül evett!! -
ngabor2
nagyúr
Igazából zsírújat szeretnék venni (részletre...), hátha az mégis keveset eszik. Arra gondoltam, hogy jóidőben ezzel járnék be dolgozni (napi zsenge 2x35km). Lehet, hogy drágább lenne, mint a bérlet (ami amúgy is megvan), de gyorsabb, nem kell másra várni, akkor indulok, amikor akarok.
A tárolási lehetőség meg azért volna jó, mert ''néha'' szoktam bevásárolni is, akkor meg egyszerűbb oda pakolni, mint nagy málhát venni a hátamra. -
Yaye
őstag
Reklám :
Én is részletre vettem, munkába járásra, ezért csak az új jöhetett szóba. A Scara 50 bruttó 350, de adnak hozzá 25k tesco-s utalványt, szóval csak 325k. Nem tudom van-e egyáltalán új robi ennél olcsóbban (kivéve a Keeway-t és társait).
Nincs sisaktartója (a nagykerekűeknek többnyire nincs, vagy csak nagyon pici), de az árban benne van egy hátsó ''doboz'' (zárható, levehető), ami nagyobb mint bármelyik sisaktartó, én is mindig abba vásárolok be (de sokszor csak földobom a szatyrot a lábtartóhoz, van direkt erre a célra egy szatyorfül-tartó kampója). Nem csúcstechnika, nagyon hagyományos dolgokból áll, de épp ezért állítólag jól bírja a strapát és a szar utakat (utóbbit nem utolsósorban a nagy kerekei miatt).
Nekem tetszik benne hogy a kistestűekhez képest motorszerűen néz ki az úton, így talán jobban elfogadnak a forgalom teljesjogú szereplőjének. Tervezem még rá egy nagy szélvédő beszerzését, ősszel jól fog jönni. [l][/l]
Fojtás nélkül 60-65 a csúcssebessége, napi 70 km-hez én már biztos megtuningolnám egy picikét, legalább egy 70cc-s készlettel.
Szerintem jól is néz ki, diszkrét kis retro-dizájn. -
Yaye
őstag
Pár hsz-el följebb (itt: Bővebben: link) már szóltam róla. Aprilia.
Részletek: Bővebben: link
A Hold utcában van az Aprilia szalon, velem nagyon készséges és informatív volt a srác akivel dumáltam. 24 hónap hitelre vettem, havi kb 14k a részlet, 70k-t fizettem előre (kb ennyivel drágább, mintha megvennéd 350k készpénzért). Az összes papír beszerzése után kb 2-3 nap míg a bank elbírálja a hitelt, és amint megküldte a visszajelzést, már mehettem is a gépért. Helyben megcsinálták nekem a kötelező biztosítást is. Mint említettem, nagyon egyszerű szerkezet, nincs rajta semmi műszaki extra. Kézi szivatós, karburátotos, 2ütemű, léghűtéses, önindítós+berúgókaros, elöl tárcsa- hátul dobfékes, 16-os kerekekkel, kb 90 kg. Az enyémen annyi érdekesség van hogy nem volt benne fojtás (holott még az alvázszám alapján is kellett volna legyen benne), és van rajta hátsó lábtartó (ami elvileg extra, ráadásul szabálytalan 2 utast vinni rajta), valamint az említett hátsó box.
A kasztni kivitele helyenként kicsit spártai, az idomok illeszkedése egy-két helyen finoman szólva nem hajszálpontos, de ez úgy láttam hogy darabról darabra némileg változó.
Így másfél hónap nyüstölés után alapvetően elégedett vagyok a választással.
Létezik különben ugyanez a kasztni 100 köbcentis változatban is, és volt ditech-es (befecskendezős), ami nagyon keveset fogyasztott és nagyon jól ment, de ez a változat már nem kapható.
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
Áh, én két hétig nem ülhettem rá, mert a márkaszerviz ekkora határidővel tudott időpontot adni az 500as revízióra, én meg már túlléptem az 500at mikor észbekaptam és bejelentkeztem
Ja, még annyit hogy a gyári fojtást (ha van) az első revíziónál a márkaszerviz 7k pénzért készségesen és szakszerűen eltávolítja (ez több helyen is van a gépben, és vágással és hegesztéssel is jár, nem csak két mozdulat)
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
Márpedig az nem árt ha tetszik már az elején (és ez szinte mindennel így van). Az mindig sokat segít a kisebb csalódások elviselésében, hiszen ''de legalább királyul néz ki''
Nekem ezek a ''sportos'' robogók nem jönnek be annyira, inkább a klasszik stílus. Yamahából én a Slidert nézegettem, az olyan kis bájosan otromba (csak hát az árcédula épp nem fért be a pénztárcámba)
Jelszavaink valának: mindenki alá neki tetsző robit!
[Szerkesztve] -
neongorack
senior tag
Vajh a Malaguti F12 Phantom-nak hány littyós a tankja? Érdekel mert számolok és kéne a pontos méret!
-
Cargo
tag
Szerintem 5 liter. De a konkurens fórumon árul valaki ilyen robogót (aszem) őt érdemes megkérdezni erről.
nothing
-
Yaye
őstag
válasz neongorack #79 üzenetére
7 liter. (13 sec. Az ember legjobb barátja a Gugli. )
-
ToRR3nt3
senior tag
Jól nézz ki az új Jog R. én tavaly vettem az első robogómat 1 Jog Artistic Spec.-et. sosem terveztem hogy robogót veszek csak 1 vásárban megláttam megtettszett és azóta megszerettem robogózni. Jó kis motor de én 1 Derbi GP-n gondolkozom.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
neongorack
senior tag
Bővebben: link
Ez már odab@sz! Isten!!! -
ToRR3nt3
senior tag
Az nekem is soknak tűnik. Az enyém Artistic Spec., gyakran megyek full gázzal, és csak 3,8-at eszik 100-on. A vége meg olyan 65 körül van. Kicsit elavult gép már de nagyon megy. Egyébként nem tudok hozzá benziszűrő betétet venni. Még egy boltban sem találtam eredeti hozzávalo betétet csak olyan átfolyósat amihez el kell vágni a benzincsövet. Azt meg nem akarom.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Janesz
őstag
Eladó, egy 99- es Yamaha super jogZR. Az ár irányár.
Hely: Budapest Feladás: 2005-06-13
Feladó: Zalán
Lejárat: 2005-07-13
Telefon: 06703177238
Rovat: Jármű (autó, motor, quad) - Robogó - Yamaha
Ar: 115000
apróneten!! jó vétel lehet!! -
Janesz
őstag
válasz neongorack #85 üzenetére
a malaguti egy nagy fos!!
ültem már sokszor f12-esen és f15-ösön is és állíthatom,hogy egy szar!!
ami esetleg még fasza:gilera runner (főleg a 180-as kétütemű 21lóerős)yamaha aerox, aprilia sr 50 ,125
ha faszákat akartok látni itt érdemes nézelődni..:Bővebben: link
[Szerkesztve] -
ToRR3nt3
senior tag
Én legszivesebben 1 Yamaha T500-at vagy Suzuki AN 650-et vennék. Csak nincs időm megszerezni a jogsit.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
dbali
aktív tag
Hi!
Nekem egy Keeway Hurrican tipusú robogóm van, tudom sokan lehúzzák meg hasonló de én nem gyepáltam, eddig 2200 km-t mentem vele és semmi baja nem volt kb 2-2,5 lityit eszik 100-on. Most viszont leszeretném cserélni egy Aprilia SR 50-re. Mivel azért mégis csak Aprilia és ezt a motort sokan sokhelyen dícsérték.
Ha estleg van valakinek eldaó és betudná számítani a mostanimat, annak kifejezetten örülnék.Okos enged ha már szenved!
-
neongorack
senior tag
Fos? Akkor jó, mert most nagyon úgy láccik hogy egy nagyon szuper állapotba lévő Honda dio ZX-em lesz nem is olyan soká 2hét kb ha megvan még neki...minden ki van rajta cserélve és tuti nem b@sz át mert ismerős majdnem rokoni szinten! Akkor csalódnom kell a malában sajna.....nemtudtam hogy szar
Vajon Dio-ra lehet Malosi kipufogórendszert szereltetni?
Nahh ilyenem lesz (persze csak ha megvan még) csak csont feketébe!
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Petya25
addikt
Nekem a Yamaha és a Gilera robik a kedvenceim, megbízhatók és jól néznek ki.
Keresek én is mostanában egy robit, de nem szívesen vennék 50-est, pláne 2 üteműt. Nem szeretném csutkagázon járatni hogy menjen, így inkább a nagyobbak érdekelnek. Yamahából az 50 felettiek rém ormótlanok, marad a Gilera. A Runner VXR200-ra mit mondotok?
Bővebben: link
Simán elmegy 50-esnek és 20 ló felett van.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
neongorack
senior tag
sisakra mit érdemes inkább? festeni vagy matricázni?Mert van egy csontfekete sisakom de még nemtudom mit kezdjek vele.......lehet hogy hagyom csak simán így ahogy van!
-
oceanearth
őstag
az egy kurva jó robogó, de simán nem megy el 50esnek. egyrészt, mert 4ütemű más a hangja főleg tuning dobbal és jóval nagyobb mint egy 50-es. úgyhogy ha 50es jogsival akarod vezetni az sztem felejtős, sajna a rndőrök rálltak erre mostanság pl. haveromnak van egy aprilia red rose amit rendszeresen visz kiköböltetni, mert rendőrök soha nem hiszik el neki, hogy 50-es.
-
Petya25
addikt
válasz oceanearth #97 üzenetére
Kinézetre tejesen olyan mint az 50-es Runner, csak jobbak a telók és a fékek nem? Ugyan csak 10 km miatt, de vidéki vagyok, nem mennék gyakran Pestre mert vihetnék csuklónyi vastag kutyaláncot is hozzá. Nálunk kevés a yard
Havernál nem rég látam egy kínai csodát (a Keeway mellett árulják) négyütemű 50-es és marha nagy segge van, azért a méret nem minden. Ennek a gyári folytás nélkül olyan 55 a vége. Gyárilag csak 35, kínában ez a szabály.
[Szerkesztve]Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
ngabor2
nagyúr
Robogóval szabad-e autópályán tépni? Vagy oda ilyen ''lassú járművet'' nem engednek fel?
-
Janesz
őstag
nagyon jó kis moci!!
igazad van 50-essel az a gond,hogy cibálni kell neki állandóan....
és én ha vennék csak és kizárólag 4 üteműt vennék mostmár ugyanis sokkal nyomatékosabb (pl: ha egy partra akarsz felmenni akkor a 2 üteműnél ha nem 5-6000 körüli fordulaton indulsz neki akkor nem fogsz tudni gyorsulni meg gyorsan feljutni viszont a 4 üteművel mondjuk mész 40-el síkon jön a part és ugyanúgy 40-el felmegy anélkül,hogy húznád tovább a gázt!!)
az enyémet most adtam el 300k-ért és ez volt az...
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
és itt a régi Jog-om a kis csillagharcos moci amit sokan lenéztek a kocsiból aztán csak figyeltem őket a visszapillantóból,ahogy egyre kisebbek lettek...
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #97 üzenetére
4 üteműre minek tennél tuningdobot?? halottál már te 4 ütemű robogót tuningdobbal??csak mert olyan lesz a hangja mint egy choppernek és azt a rendőrök sem szeretik....amúgy a legjobb választás a gilera ilyen szempontból mert az 50-es és a 200-as méretre ugyanakkora!!
-
ngabor2
nagyúr
Akkor boltkereső. Leginkább Debrecenben. Ha valaki tud mondani helyet, ahol lehet újonnan venni robogót, az segítsen. A Yamaha Máthét ismerem, oda is el fogok menni. Viszont a Honda Dio is tetszik, annál is van bőven hely az ülés előtt.
Használt cucc nem játszik, volt már a családban eset, hogy hibátlannak tűnő használt műszaki cikkről kiderült, hogy csoda, hogy működik, és még élünk is mellette...
Inkább kerüljön 2x annyiba, de új és jó legyen. -
Janesz
őstag
csak felhívnám a figyelmedet arra az apró tényre,hogy a dio meg a jog sem mai gyerek és annak az esélye,hogy ezekből újat veszel =0
amúgy jog-ból nyugodtan vehetsz használtat mert ha világvége van vele akkor is max 30k-ból a nulláról felújítod!! (henger+dugattyú,fékbetétek,ékszíj ,varriátor görgők stb...) -
ngabor2
nagyúr
Akkor módosítok.
Mindenképp új kell, nem akarok felújíttatni, nincs ilyen téren ismerősöm. A fenti típusokhoz hasonló felépítésűeket keresek. Ha vannak boltcímek, akkor ki tudom választani a nekem tetszőt.
De ha esetleg van itt debreceni szuperszaki, aki megcsinálna egy teljes felújítást, akkor talán elgondolkodnék egy használtan... -
Janesz
őstag
de ezt mondom,hogy felújítani is csak akkor kell ha fullra ki van fingatva...
de ezt amint beindítja valaki hallani lehet...ha meg ráülsz akkor pláne...de igazábólami szétkopik azok a varriátorgörgők azok meg max 2k-s tétel utána az ékszíj ami max 3k a többire nem jellemző a túlzott kopás...ha új mocit akarsz mindenképp akkor aprilia sr50 ditech vagy yamaha aerox vagy gilera runner-t nézegess!! többivel ne foglalkozz!! vagy ha tetszik az aprilia scarabeo akkor az is fasza kis moci...elsőre csúnyácska szegény de nekem már úgy is tetszik de amint ráülsz és átsiklik a repedéseken mert nagyobb a kereke rögön megszereted... -
Janesz
őstag
korábban linkeltem 115k egy olyan amit még alakítani kell...(na ez az ami gecidrága!! henger olyan 40-70k kipufogó 30-40k,varriátor 20-30k nagyobb főtengely-nagyobb karburátor-hosszabb hajtás-kevlár ékszíj) és máris 300k környékén vagy!!
én ezt a csodát 200k-ért adtam el 2-3 éve...egy futár vette meg aki egyből hannyat esett vele mert azt mondta,hogy én ne magyarázzam meg neki mennyire megy ez mert ő nap mint nap ilyenekkel jár és tudja mit tud a moci...utána úgy jött vissza miután 70-nél is majdnem nyomott egy hátast,hogy -húúú bazzeg ez télleg nagyon durván megy... -
neongorack
senior tag
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
És mindez egy Honda Dio ZX-en Szép Gép.....
Bővebben: link
Bővebben: link -
oceanearth
őstag
válasz neongorack #116 üzenetére
nagyon kemény. nekem is volt egy zx-m, de az nem nézett így ki. ez nagyon durván mehte, ahogy láttam a motor az full malossi tuning, a futómű se volt gyenge az első fék sem. ngk matrica, gondolom ngk gyertya van benne. azért az a baj a tuninggal, hogy nem jó hidegen az önindító, csak ha meleg a motor, egyébként néha még akkor is rugni kell
-
neongorack
senior tag
válasz oceanearth #117 üzenetére
Nekem meg most lesz valszeg egy ZX-em és aztán jön a gyüjtögetés tuningra!
Szted mivel kezdjem? Én egy új kipufogórendszerre gondoltam.....Vajh Mennyi lehet egy Malossi? Biztos nem olcsó mulatság, de sokat dob a teljesítményen! -
neongorack
senior tag
Elvileg ő a 2006-os Dio ZX! Nemtudom, hogy ez mennyire igaz....
Bővebben: link
Szép ki darab és nagyon formás a kialakítás meg szépek az idomok is...egyszóval nekem teccik!
[Szerkesztve] -
oceanearth
őstag
válasz neongorack #120 üzenetére
semennyire ez egy régi 98 utáni ZX, amit lefestettek az ülését újrahúzták. és az elejére nagyon kontár módon csináltak valamit, amire nem tudok rájönni, hogy micsoda. viszont nagyon csúnyán néz ki, ahogy sufni tuninggal megcsinálták
-
oceanearth
őstag
válasz neongorack #119 üzenetére
az király. hát nem tudom előbb üldd meg a motort, amjd sportgyújtás, gyertya, kipufugó(én leovincit ajánlom), de pl. ha visszahajtott tuning kipufogót akarsz az már igényli a nagyobb hengert meg a nagyobb karbit is. szvsz ha nagyon tuningolni akarsz akkor először gyertya, gyujtás, kuplung, majd egyszerre karbi, henger, kémény. sztem. hát, hogy mekkorát dob a teljesítményen azt nem tudom, de az én robogóm pl. megy terepgumikkal majdnem 100-at. ja és kifelejtettem, hogy a hátsó meg az első rugóstagot érdemes kicsrélni.
[Szerkesztve] -
neongorack
senior tag
válasz oceanearth #121 üzenetére
Akkor nem, de nekem akkor is teccik csak az elején az a biszb@sz nem!
De az üléshuzat nagyon állat -
oceanearth
őstag
válasz neongorack #123 üzenetére
na kkor neked tetszik a sima zx dio mert alapból nincs az elején az a szar. az üléshuzat tényleg király, csak 1 perc alatt a fehér szürkévé változik.
-
ngabor2
nagyúr
A Derbi-ről jót/rosszat valaki?
-
Yaye
őstag
Nézd meg a Totalbike-t, keress rá a derbire, van jópár cikk, igaz többnyire nem robogósak (van azért az is egypár), valami azért leszűrhető belőlük a gyártóra nézvést. Bővebben: link (sok köztük a versenyhír, de fusd végig) Nekem úgy tűnik hogy korrekt gyártó, valódi műszaki teljesítménnyel. 2001 óta a Piaggio része, ha jól emlékszem a Piaggiokba/Vespákba is gyártanak blokkokat.
Ha megnézed ezt: Bővebben: link
meg ezt: Bővebben: link
akkor látszik hogy tudnak valamit.
Van hazai importőrük is (derbi.hu).
[Szerkesztve] -
gyufa
tag
Öröm 500-600e ft-os Aerox meg hasonló csodákkal gyorsulni. A kis Malaguti F10-emmel úgy otthagyom mindet, mint a sz*rt. Aztán meg csak néznek.
Módosítás: Szóval robogó vásárlás előtt vizsgáljatok meg minden alternatívát!
[Szerkesztve] -
Gergello
addikt
Bővebben: link megér egy misét, de jelenleg még véletlenül sincs egy Jog-se, se Neo, Dio-t pedig nem tudtam keresni, mi a rendes neve?
-
golyani
addikt
és vajon volt-e bennük folytás????
naongorack bukót csak oylat érdems festeni ami üvegszálas vagy carbon vagy imifene, mert a polikarbonátot öregíti a festék és az oldószar azaz hamarabb fog törni .
valahol azt olavstam h a polikarbonát bukókat meg érdemes kb 5évente cserélni de szerintem ez kitolható 7 évre is mer az UV is öregíti vagy mi. -
golyani
addikt
válasz oceanearth #122 üzenetére
én meg azt mondom h nem leovinci mert van magyar kisiparos dob is nagymotorra egy carbon dob max 40k ami leovinci-be van 60-70 is. ugyan az mint a lovinci vagy akrapovic vagy remus mer azokat másolják. raptor avgymi fene a neve keress rájuk.
-
Janesz
őstag
válasz oceanearth #118 üzenetére
60-nál odahúztam még felállt egykerékre szal nem akarok neked bizonygatni semmit...leszarom mit hiszel el és mit nem...
én azt mondtam,hogy odaállt mellém egy köcsög műbráner a 2-es tuninggolffal és túráztatta a motort gumicsikorgás meg minden oszt mégis lemaradt mint a borravaló!!
a 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! ezt se túl sok autó tudja szerintem!! -
Janesz
őstag
válasz neongorack #119 üzenetére
semmit nem fog dobni a teljesítményen elárulom....tuningolás sorrendje
1. gyujtáselektronika (hogy ne fojtson le 65-nél bár a zx-ben nem kell mert az alapból is csak 65-öt megy!!!!!)
2.varriátor
3.henger
4.karburátor
5.kipufogó
6.hajtás
de a jog-on (ismétlem még 1x csak és kizárólag a nextzone super z és a superjog zr -ről beszélek amikor jog-ot említek) a karbit nem kell cserélni mert alapból nagyobb és a légszűrőt meg végképp nem szabad mert akkor át kell fúvókázni az egészet!!)
amúgy meg nézd meg a leo vinci kipufogóit!! nagyon jó minőség (gianelli-től jóval jobb!!) egy malossi dob kb 60k ugyanúgy mint polini...én sem a polinit vettem pedig megtehettem volna mert lóvé volt rá szarásig...
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz neongorack #120 üzenetére
ez ocsmány!! főleg az eleján az a légbeömlő...
amúgy visszatérve a kipufogóra!! lehet,hogy felteszed és még szarabb lesz mint a gyárival...ugyanis a 2 üteműnek a lényege a fojtás és ezek a sportdobok nem úgy vannak kialakítva mint a gyári=rá kell hangolni a görgőket a karbit meg nem árt egy nagyobb henger se,hogy az ú.n. huzat hatás érvényesüljön ami a rezós kidörgők lényege!!(ha veszel egy jobb kipufogót adnak hozzá görgőket is!!talán nem véletlenül...)
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #139 üzenetére
nagyon jó a leovinci!!szép a hangja is...főleg a zx-nek!!
-
oceanearth
őstag
hallod, ez azért nem így van. azt írtad, hogy a régi jogoddal gyorsultál le autókat, ok mondom 50ig tuti ott hagyod. '' 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! '' lehet, hogy így van, de ez hogy jön ide?? mind1. ''60-nál odahúztam még felállt egykerékre'' nincs olyan tuning robogó, aminek ha 60nál húzol egy kövér gázt kiáll egykerékre. akármennyire szertnéd nincs ilyen. max rántottál rajta egy jó nagyot, plusz parketta azt akkor, de azt nem hsizem el, hogy motor erőből kiállt 60nál kerékre. a tuning2es golfot még szép, hogy ott hagytad, de otthagytad 180-nál is? az 1 dolog, hogy lehagyod, de 70-80 körül úgy lehagy téged mint a szél.
[Szerkesztve] -
TitiRii
senior tag
Fuj asok robis..
na de tényleg
nem értem az embereket, akik robogozásra adgyák a fejüket
mi veszi rá öket..
elöször is: kicsi a kereke, életveszély a magyar utakon, (még az ujak 13 colos kereke sem minösül ép nagynak..)
akkor sokat esznek, aki azt álitya hogy 3 liter alatt fogyazt a robogoja, az egyszerüen hazudik, vagy sose mérte le... én robogot 3-4literes fogyasztás alatt nem igen láttam még kijöni..ne az orával mérjétek, az sokszor csal, menyetek el ténylegesen 100km et és ha 3 liter alatt volt a fogyasztás megeszem a kalapom, vagy ha mégis akkor kb olyna tempoban mentetek hogy gyorsabban futok melletetek... ugyanis hogy müködik egy robogó? meghuzod a gázt, a vario tárcsában a görgök a tehetetlenség miatt elindulnak kifelé(centrifugális erő) és elkezdik össze nyomni a 2 kupos tárcsát, aminek következtében az ékszij egyre magasabra megy , a hátso kuplungnál meg egyre jobban szét, majd a legvégén a röpsulyos kuplung hogy el is tudgyál indulni... igen ám de mindehez a robogok töbnyire szinte folyamatosan max gázal járnak..
ezen felül nagyon sok benne a rövid életertelmú dolog, teszem azt ékszij vario görgök és röpsulyos kuplung..
50ccm es gépek között is meg sem tudom számolni hány rendesn olajban futo kuplungos váltos motor van, azon felül hogy ezeknek legalább van futömüvük,és nem 13 as kerekeken gurulnak, és kevesebbet fogyasztanak mivel a motor nem pörög mindig maxon, és még az életartalmuk is hoszsabb, jobban is gyorsulnak,és többet mennek végre. egyedül a csomagtartó ami a robogo elönyére van irva. az összes többi.. max szöke nöknek való, mint az automata kocsik.. se ize se büze.. és mindehez jön a fentebb leirtak pluszba, tehát ép észel nem értem mi szol melletük..
(most 50 es motort ne a simsont hasonlitsátok hozzá, hanem egy korban hozzá ilőt, ugyna ugy van öninditoja és automata szivatója és rezgő szelepje is, söt sokszor még power szeleppel is birnak a rendes gépek(igazugy már tuti nem fog kevesett enni de menni fog mint a kurv@ élet, már amenyire egy 50 es mehet.)
mielöt bárki elhordana melegebb éghajlatokra, gondolja át mindezt, és mondgyon nekem egy ép érvet a robogok mellett a csomagtartón kivül
(kiegészités képp, hogy uj árakat nézve a váltos motorok nem vagy ép hogy drágábbak, hazsnáltba sokszor olcsobbak is, és nagyobb a cél irányú választék, choper, speed vagy cros verziokhoz)Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
Yaye
őstag
Igazán kedves hogy szimplán lehazugozol minket úgy hogy soha nem volt robogód, továbbá szemmel láthatóan fingod sincs hogy mitől robogó egy robogó. Elárulom: nem attól hogy automata váltós, kicsi a kereke és 50 köbcentis!
Én _hajszálpontosan_ lemértem, és simán 2.9 volt a fogyasztásom, városban, pirostól pirosig, 50-es max sebesség mellett (bejáratós időszakban). És ez egy sima karbis robi, kőkorszaki technika, egy befecskendezős simán jóval kevesebbet eszik. Továbbá a robogóhoz (az 50-esekhez) nem kell 'A' kategóriás jogsi, se rendszám, se forgalmi, úgy adom-veszem ahogy nekem tetszik, kicsi, könnyen kezelhető, fillérekért karban tartható, kényelmes, és akár öltönyben is vezethető. Továbbá ha valaki akar, vehet nagyobb robit, akár váltóval, félliteres négyütemű motorral, vagy amivel akarod.
Szóval kezdheted enni a kalapod, befejezni az értelmetlen fikázást, és csomagolni a melegebb éghajlat felé.
[Szerkesztve] -
Cargo
tag
Nah most erre mit mondjanak a robisok. A mondandód kezdete elég gázos... Még ha valamikor ültél is robogón nem sokat tehetted. Annyit tudok mondani neked hogy egy szép nap pattanj fel egy jó kis robira és tegyél 100Km ert. Szerintem 2x fox meglepődni. 1szer mert tényleg nem eszik többet 3lityinél 2.szór azért mert nagyon jó érzés. Sok előnye van a robogóknak amit egy ''fasza'' autós gyerek ugysem ért... Azért jó hogy ilyen jó véleménnyel vagy rólunk...
nothing
-
oceanearth
őstag
hát azért ez így nem igaz. mondjuk én is utálom már a robogózást, mert unalmas mint az állat, kell már egy nagyobb moci, DE attól, mert hogy valakinek robogója van nem kell lenézni. városban nagyon jók, kénylemesek, kicsik, jó a fordulóívük, tucc vele cikázni az autók között, nemúgy mint egy speedel vagy egy chopperrel. olcsó őket karbantartani, ráadásul el kezdheted enni a kalapod 3 liter alat eszik, ha 40-45-el mész, ennyi a megengedett. nem kell hozzá A-s jogsi elég egy sima smkp-s amit 14 éves kortól megszerezhecc. sztem kicsit gondokozzál azon, hogy mit írtál, mert azt gondolom elég sok érv szól a robogók mellett. ja és kifeljtettem a könnyű adás-vételt és a jó árat, ja és nem igényelnek motoros tudást, de az alapokat elsajátíthatod rajtuk, mondjuk érdemesebb talán egy váltós modell.
de ha már a váltós 50eseknél tartunk akkor kicsit kötekszem veled. milyen gyakran kell szervizelni egy váltós 50-est, egyrészt a váltók állandóan szétesenk mert szinte egyfolytában csak váltassz, a láncra nagyon oda kell figyelni. ha igazi motoros vagy nem ecsetelem tovább. szvsz akinek nincs ideje, vagy sazkértelme ehhez annak a robogó a jó megoldás
''kiegészités képp, hogy uj árakat nézve a váltos motorok nem vagy ép hogy drágábbak, hazsnáltba sokszor olcsobbak is, és nagyobb a cél irányú választék, choper, speed vagy cros verziokhoz'' ez 50eseknél nem igaz jóüval drágábbak és akkora nagy különbség nincs
[Szerkesztve] -
Vertic
aktív tag
1. nem kell rá A-s jogsi - ez a leglényegesebb
2. olcsóbb rá a biztosítás, nem kell rá rendszám, nem kell súlyadót fizetni, műszaki vizsgára cipelni, stb... tehát egyszerűbb/olcsóbb az adminisztrációja, adás/vétele.
3. könnyebb kezelni, mint egy rendes motort
4. sok embernek (köztük nekem is) ez a legegyszerűbb beugró a motorozás világába, nem kell nagyon elkötelezni magad, mégis meg tudod ízlelni, milyen egy kétkerekűvel közlekedni, ezután el tudod dönteni, akarsz-e nagyobb motort
5. nagymotor drágább, vagy ami nem, az olyan állapotban van, hogy.... - ha én veszek egy motort, akkor nem szerelni akarom, hanem menni vele tudom, neked a szerelés a hobbid, de nem mindenki ilyen, van aki közlekedésre akarja használni a cuccot...'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
golyani
addikt
új árat nézve télleg nem éri mer vannak robik 50esek 500-600 körül és mint említettem 760-800k-ból kijön egy CBR125R.
de a robogó az városba való oda is lett kitalálva. dugóknál jól jön. volt a total carba is iylen h Budapest egyik végőből másik eljutni:
-robival max félóra
-kocsival 1,5
-busszal majnem 2
ezért éri meg. -
controller
csendes tag
Mi is a neve annak a kínai gyártmányú robogónak, ami annyira olcsó a többihez képest?
-
neongorack
senior tag
válasz controller #150 üzenetére
Keeway?....talán...
Aztán lehet, hogy nagy baromságot montam -
TitiRii
senior tag
elöször egy kis pontosítás:
volt robogom
egy yamaha jog next zone z
és örültem hogy megszabadultam tőle, ugyanis szeríntem vagy legalábbis nekem az olcsó fentartásí költségekbe nem fér bele a 3-4 e kmenként szétkopó 8e ft os ékszij, az 5-6e kmenként elkopó 12e ft os röpsulyos kuplung és szintén ugyan enyibe kerülű vario tárcsák és görgök
az a robi ami megy és valóban legalább 50 et megy és nem maratoni egyenes táv kell neki hogy elérje kizárt hogy 4 liter alatt megusza, de a 4,5 5 inkább jellemzöbb(7 literes volt a tankom amit nem vadálat utcai városi hazsnálat mellett 150 kmenként kerestem fel hogy ne keljen tolni,3000km alatt meg a drága szintetikus 2 t motorolajat is tölteni kellet mert megette
és akkor pár helyre rakás:
mutassatok ma egy olyan 50ccm es motort amire kéne jogsi vagy rendszám, vagy több lenne a biztije mint egy robinak
cserébe mutatok viszont olyan robogót ami ugyan jol megy, söt kifejezetten vadálat kényelmes jo az utartása stb viszont az egyik 180ccm(2t gilera runner, már nem gyártyák ezt a típust, közel 40 LE volt) a másik meg 500(gilera nexus 4t 1 hengeres), mind 2 jogsi köteles (a1 és A) és mind2 re kell rendszám, és egyikre van vagy 7 a biztosítás a méásikra meg kereken 30 éves szinten, a vétel áruk meg mind2 nek milla felett van bőven. namost ezek meg pont ellent mondanak azoknak amik miatt ti a robikat részesítették elönyben
aki mindezek után a robogót tolerája, az sose ült még más motoron, de legalábbis tuti nem használt rendes váltos motort, vagy kevesebb mint évi 1000km et megy vele, és nem városi forgalomban, vagy megszállot, amivel nincs semmi baj
de végezetül jöjön az én személyes robogos korszakom ami jo nagy baklépés volt.
fiatal kezdö motoros voltam,minirigák és simsonok után nagy beruházás volt egy haveri körben is divatos robogó beszerzése, kökemény nyári munka összes régi roncs eladása, szülinapi pénzek karácsonyi pénzek össze szedése, de meg lett.
elöször is rugo ót szinte semmi, gyenge futomű méggyengébb rugozásal, pedig elöl olajos upside down villa volt brembo tárcsa fékel, hátul meg wp gázos telo álitható keménységel, kicsi kerék ,ami mindennek utána ment, kátyk életveszélyes grand kanyonok voltak, szlalomozni meg bpi forgalomban nem épp életbiztosítás, mivel kicsi,halk, se nem látják halják az autosok..mind e mellé hoszab ut során elég fárasztó is tehát másfél évnyi sporolást nekem sehol sem ért meg, és miután alig 10000e km beletétele után széthullott , pedig megvételkor ujitottam fel teljesen kivül belül semenyire sem mondanám olcsó üzemeltetésünek, cserébe viszont nem ment legalább.. mig a simok, vigan mentek 80 at is ez max 60 at, hátszélel szakadékben maratoni távon gyorsítva, pedig volt benen a végén már rezon tuning és folytás kiszedés is
életem egyik legboldogabb pillanata volt mikor egy balatoni motor kölcsönzös faszi a köv szezon elején olyan szakadt állapotban megvette filérekért, amiböl egy szakadt yamaha dt tudtam venni. ami régebi volt, roszabb álapotban volt több km volt benne, de egy egész szezont ugy mentem el vele hogy kevesebbet fogyasztottam kényelmesebben biztonságosabban és hozzá nem kellet nyulnom, és ugyan anyiért el tudtam adni 2 bukás után is mint amenyiért vetem egy ével késöbb, utána rájöttem hogy már egy 125 is menyivel több mint egy 50 es és nem feltétlen kell arra is jogsi és rendszám
robogot én max kisbevárolni járo nagymamák és nyáron munkába menő anyukák alatt tartom reálisnak.
akinek elsö motorja annak meg azt ajánlom hogy szerezen be mellé egy váltos rendes motort is és utána vélekedgyen a robogorol mikor vissza ül rá megint
és nem fikázni akartam senkit csak épkizláb érveket kérni miért van ma megveszve a társadalom a robogokért a hagyományos váltos motorral szemben, és pl irtam is egy pozitivumot amit én egyedül pozitivnak tartok, mégpedig a csomag tartó
és hogy utolsó kérdésre is válaszoljak, kinai vagy tajvani motor gyártok
keeway, cpi,husang? vagy mi ezek közül álítolag a keeway elfogadhatóbb a cpit meg mindenki nagyívben kerülje
de amenyibe kerülnek anyiért már egy jo állapotó használt runert is kapni akár már pure jet est is (befecskendezéses, ha már anyira oda vagytok értük) és még a motorosok is tudgyák hog robogoban a gilera runernek nem akad párja, de az olcsobb aprila és piagio modelek sem roszak, utána jönnek a japán gépek.Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
Vertic
aktív tag
akkor nem értem mit értetlenkedsz, neked is volt csomó ember úgy gondolkodik, mint te akkor, amikor anno megvetted.
én is megvettem egy aprilia sr50-et, két hete ellopták, többet nem veszek robogót az tuti! széthullik hamar, és igazad van a kopó alkatrészekkel is. de az ember mégiscsak könnyebb szívvel vesz meg egy ilyet, és a családjának is könnyebb beadni, mert nem néz ki olyan durvának bár ugye az én sr-em is ment óra szerint 85-öt (tuti minimum 10-et csalt felfele), lejtőn még a 90 is megvolt hátszéllel - persze tuning nélkül. és szépen meg is ette az eleinte 3,5-4, majd a 4-5 litert. sokalltam is. de azért sajnálom, hogy elcsórták, mert normális állapotú nagymotort jó sokáig nem lesz pénzem venni, robogót meg többet nem. hát ez van.
de azért megértem azokat, akiket kielégít egy ilyen. végülis egész jól használható városban szerintem, kényelmes is, meg megy is. monnyuk 2 hét után már kevés volt, pedig azelőtt soha semmilyen motoron nem ültem, még utasként se.
az óriásrobogók meg más kategória, ahhoz megintcsak elvetemültnek kell lenni'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
Janesz
őstag
''egyre magasabra megy , a hátso kuplungnál meg egyre jobban szét, majd a legvégén a röpsulyos kuplung hogy el is tudgyál indulni... igen ám de mindehez a robogok töbnyire szinte folyamatosan max gázal járnak..''
figyu már te lehet,hogy értesz a motorokhoz nemtom de,hogy robogó kuplungot nem szedtél még szét az biztos!!röpsúlyos kuplungnak is csak az nevezi aki nem ért hozzá...a varriátor a röppsúlyos a kuplung nem abban van 2-3 pofa meg 3 rugó (aminek a keménységével tudod állítani,hogy mekkora fordulaton induljon a moci...)ennyi semmi röppsúly nincs hátul a kuplungnál... -
Janesz
őstag
már megint a saját hazugságodba fulladtál ugyanis a nextzone super z tankja 3,6literes ugyanis 250ft benzinár mellett egy ezresből szó szerint csordulásig lehet tankolni...van 80ccm-es jog is de annak is talán max 5 literes tankja van....
a másik meg a 180-as gilera runner 21 lovas és nem 40 lovas mert ha gondolkodnál rájönnél,hogy ez lehetetlen!! a 125-ös fullra póverszeleppel kihegyezett gyári krosszok 40 lovasok de azok váltósak és hát ugye gyárikrosszok... -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #141 üzenetére
utóljára írom le ha esetleg nem láttad volna ,hogy full polini tuningos volt (evo) és 110km/h ment végre!! és igenis kiemelkedett kerékre hatvannál egy tőgáznál!!
a leonardo-s dolog azért jött ide mert azt nagyon sok tuning auto sem gyorsulja le 80-ig!! 80 fölött utazósebességben meg hol tudsz menni a városban...??
na mindegy visszatérve a jog-ra....nagyon sok múlik egy motor összehangolásán ..amikor megvettem a cuccokat hozzá sorban és itthon beleszerelgettem őket nem ment csak 100-at végre és erő sem volt benne annyi mint amikor elvittem gyöngyösre a Yamaha tátraiba és ott készítik fel a verseny robikat is a versenyekre ..és a srác belőtte nekem pöpecre...mesélte,hogy ugyanilyen joggal versenyez valaki és azt is ő rakta össze és azt is mondta,hogy nem tudja,hogy miért de egy beállítást nem lehet minden jog-on alkalmazni mindegyiket egyénileg kell beállítani még akkor is ha ugyanazok a cuccok vannak benne...azt mondta,hogy volt olyan moci amiből jobb gyorsulást és nagyobb végsebességet tudott kihozni ugyanazokkal a cuccokkal mint egy másikból!! -
wedlock
tag
A robogókat és a nagymotorokat ne hasonlitsuk össze szerintem.Nálunk pl már csak az asszony használja a Jog-ot,én nagymotorral járok ha jó idő van.Amikor visszaültem a robira,én is szidtam hogy nem megy,a fékezést szinte a lábaimmal kell megoldani,stb.De mindezek mellet vallom,hogy a robik igenis nagyon hasznosak kisebb nagyobb városi utakra.Az,hogy te elsőre kifogtál egy selejtes példányt,nem azt jelenti hogy minden robogó ugyanolyan vacak.Persze itt is vannak hibalehetőségek,elromló alkatrészek,elvégre semmi sem örök életü.Azért utólag nézz a szivedbe,és valld be magadnak,hogy az a kis robi szerzett pár kellemes percet a bosszúság mellé.Nem igy van?
Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!
-
-
oceanearth
őstag
most erre írhatnék cáfolatot, de nincs erőm erre a sok hülyeségre reagálni. gyakorlatilag az egész egy faszság amit írsz. az, hogy te akkora barom voltál, hogy vettél avalami hulladék szart, ami szét akart esni alattad az egy dolog, attól még pl. az én robogóm kurva jó, csak sajna el kell adnom. de mind1
-
Manitou
addikt
válasz oceanearth #162 üzenetére
Milyen robi? Mennyiért adod?
-
oceanearth
őstag
aprilia raly. a topikja itt van: Bővebben: link
-
Janesz
őstag
válasz oceanearth #162 üzenetére
lol!! azt írta miután felújította 60 volt a vége hátszéllel...én az enyémet 9k kilométerrel vettem és minden a gyári volt benne és miután kicseréltem a gyujtást,hogy ne fojtson le 65-nél 75-80 volt a vége!!de 75 tuti!!
-
sharpapa
aktív tag
Én személy szerint nem ajánlanám a robogókat, egyrészt a hangjuk miatt, másrészt egy olyan robogó ami jól megy, már 400.000-es magasságban forog (lásd: Aerox, Katana, Sr 50). De ha nagyon tartod magad a robogókhoz, akkor már vegyél inkább 4 üteműt. Jobb hangjuk van, több a nyomaték, és gyorsabbak. Pl.:Amerigo:90-et mentem vele, a hangja majdnem egy Burgman....csak annyi baj van vele h kínai.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
-
ReDPiTTY
tag
full gyári apriliámnak 90 a vége
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
ReDPiTTY
tag
válasz oceanearth #170 üzenetére
650 e volt zsír újonnan vettem,egyébként sr 50 ditech
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Vertic
aktív tag
az a 90 nem 90 valszeg, hanem max. 80... nagyon sokat csal az óra még kis sebességnél is. egyszer megnéztem egy kocsi sebességmérőjét menet közben, az mutatott kb 40-et, míg az sr-emé 50-et, és ugyanolyan gyorsan mentünk.
'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
Vertic
aktív tag
nem, azért néztem meg, mert gyanús volt a dolog. kialakult már némi sebességérzetem, és az alapján se volt korrekt az óra. más alkalommal követtem havert aki kocsiban ült, és ő azt mondta 60-nál sose ment többet, én meg 70-el követtem, stb. szerelő srác kipróbálta, szerinte is kb 10-et csal felfele - tőlem függetlenül mondta ezt, én egy szót se szóltam, szal vmi azért lehet benne.
vagy az összes kocsi órája csal'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
Zenty
őstag
Aprilia SR 50 ditech nah az jó robi ,talán egyszer lesz olyanom !
Guild Wars - Zenty a survivor
-
Janesz
őstag
válasz ReDPiTTY #179 üzenetére
135 kiló üzemanyag nélkül....asszem 10 literes a tankja úgyhogy azzal nem!! (145kg) a jog meg telisteletankolva 65kg volt...+10 collos kerekek...de annak is megvolt a fillingje...mondom amikor azzal 110-el mentem a leonardo 140km/h (parton lefele mondjuk) nem tűnt olyan rémisztőnek pedig ha ott firkálok sokkal gázabb mint 110-nél...
-
graf
tag
Gilera DNA?
Ismeritek?Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!
-
ReDPiTTY
tag
egyszer én átültem a sr-ről egy régi suzukira /kistestű kiskerekű/majdnem az első kanyarban elpadlóztam aztán elkeztem azt hinni hogy nem tudok motorozni,pedig régen jogom volt nekem is.szerintem teljesen más érzés a nagyobb kaszni miatt!az apriliát ledöntöm gumiszélig egy jobb kanyarban!
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
graf
tag
válasz oceanearth #185 üzenetére
Életem első!!! motoros élménye. Pár nappal ezelőtt. Vicces volt.
Amúgy miért az? Semmi összehasonlítási alapom nincsen. Tehát ha bővebben kifejtenéd! Egyébként maga a feeling teccett.
[Szerkesztve]Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!
-
graf
tag
Konkrétumokat légyszíves!!!
Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!
-
wedlock
tag
Egyszer ültem olyanon....Hát majdnem pofára estem vele.Pedig nem ma kezdtem a motorozást,jelenleg is egy 250ccm-es Bandit-et használok.Nos,a DNA eléggé érdekes jelenség,az ember elsőre nagymotornak hinné.Aztán rájön hogy valójában egy robogó,mégcsak nem is a kényelmesebbik fajtából.''Gizdáskodni'' max a megjelenésével lehet,mertha valaki meghallja a hangját,rögvest röhögögörcsöt kap.Arról nem is beszélve,ahogy megy...
Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!
-
graf
tag
http://www.bikepics.com/pictures/099781/
Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!
-
dbali
aktív tag
-
dbali
aktív tag
válasz oceanearth #196 üzenetére
Hát volt szerencsém kipróbálni mert egy Hurrican-om van én nem azt mondom hogy ennél nincs jobb de eddig semmi bajom sincs vele nem értem miért lenne fos....(ültem máson is).
Okos enged ha már szenved!
-
Yaye
őstag
Na, ma reggelig volt robogóm. Élt 2 hónapot, béke poraira. Ennyit a golyós lakatokról...
-
Janesz
őstag
azért egy fos mert a jelenleg kapható jog-ok honda dio-k és más ilyen kaliberű robogók már úgy jönnek be eleve az országba,hogy legjobb esetben is ''csak'' 4-5000 km van bennük..így élből még 6-7000km-t el tudsz vele motorozni hozzányúlás nélkül...na majd a tiédet olyan 10-12 ezer kilométer körül megnézném...hogy bírják a gyári cuccok benne...
Új hozzászólás Aktív témák
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- 3DMark 11 eredmények
- Anime filmek és sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...