Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz Kornel #90549 üzenetére

    Nem a konkret fogyasztas erdekel :) Csak az hogy ha mar penzben kb ugyanott vagyok a sima 95-ossel, mint premium benzinnel akkor inkabb premiumot tankolok, mert jobb a motornak. Ennyi.
    Amugy 20-asert tankolok mar honapok ota...

    Es par hsz-szel ezelotz meg epp azt mondtatok (itt a forumon) hogy a teletankos modszer nem jo nem pontos, a kijelzest figyelo viszont igen... vissza lehet keresni... De jo h mindenki mast mond :)

  • Dany007

    veterán

    válasz DeFranco #90551 üzenetére

    Ha visszaolvasol lathatod hogy nincs pontos meres :) Nem letezik, mert valaki szerint valamelyik modszer biztos hogy szar.

    Legutobb egy hete felvetettem hogy telitankolos modszerrel kellene mernem. Aztan jottek paran es elmagyarztak mert nem jo mert szar, es hogy a kijelzesfigyelo mert jobb... Most meg ugyanezt hallom csak forditva. Most epp azt ajanljak hogy megis a telitankos modszer a jo.. Komolyan mondom vissza lehet keresni, most volt par napja.
    Az meg mar regi story hogy a fedelzeti comp se mer pontosan...
    Ergo a sprintmonitorral se megyek semmire mert oda is userek rakjak fel az eredmenyeiket kitudja milyen hiteles hiteltelen modszerrel merve..

    Egyebkebt 10-15% tevedes belefer. Nagysagrend erdekel csak nem a tizedpontos eredmeny.

    @ kornelka:

    Akkor ennyi? :) Szarjam le szerinted is? Oke en hiszek neked, csak eddig itt mindenki odavolteg vissza a premium uzemanyagokert...
    De ha tenyleg nincs semmi pozitiv hatassal a motorra akkor lesz...rom persze.
    10k km vagy 1 eves olajcsere periodus alap. Amelyiket elobb eleri.

    Am nem tudom hogy lehetne pontosan merni de az emlitett vita kapcsan nem sikerult dulore jutni :)

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz DeFranco #90555 üzenetére

    "Ha visszaolvasok, láthatom, hogy mindenki azt ír amit akar. Attól még hogy nyomtatott betűvel van írva nem biztos hogy igaz."

    Egyetértek veled és igazad van. Csak ugye én úgy álltam hozzá, hogy én abszolút nem értek ezekhez a dolgokhoz. Itt meg "szakértők" vannak. Autómániások. Ezért gondoltam, hogy hülyeséget itt biztos nem beszél senki. És ezt nem szarkasztikusan értettem, hanem teljesen komolyan.

    Aztán most meg csak pislogok. :) A legutóbbi téma pont úgy jött, hogy én hoztam fel miszerint telitankos módszerrel kellene mérnem... Teletankolom -> megyek 100km-t majd újrateletankolom. És a kiírt mennyiség lesz a 100km-es fogyasztásom. Erre jött a repost, hogy ez nem jó. Mert az első kattanásig mérni nem pontos meg miegymás... és hogy azt nézzem mikor jelez ki a tank, merthogy az mindig ugyanott jelez. :)
    Most meg az ellenkezőjét hallom és tényleg csak pislogok hogy most mivan...

    De ez a prémiumbenzines dolog is tök meglepő. Mintha azt mondaná valaki mégse forog a Föld. :D
    De én tényleg nem tudom megítélni mi az igazság. Csak a júzerek tapasztalatára és "szakértelmére" hagyatkozhatok..
    Szal ha azt mondjátok szarjam telibe a prémium benzint akkor úgy teszek. Nem hobbiból csinálom, azt hittem jót tesz a gépnek, de ha nem akkor a fene se akar drágábban tankolni.

  • Dany007

    veterán

    válasz DeFranco #90560 üzenetére

    Jólvanna. Naív vagyok tudom. :D
    Amúgy visszakerestem. Innen kezdődik az egész: [link]
    Ahogy olvasom magam, pont azzal kezdtem, hogy kornelka-nak adtam igazat a módszerrel kapcsolatban..
    És baszki tényleg giigz volt az. :D Látom ti már itt úgy ismeritek egymást mint a tenyereteket...

    Egyébként neked is benzines van és te eléggé igényes vagy az autóra. Akkor te is 95-öst tankolsz? Azt mondod hagyjam a fenébe az egészet?

  • Dany007

    veterán

    válasz giigz #90586 üzenetére

    Persze. De ez a probléma onnan adódik, hogy az eddigi tapasztalatok alapján ide azért a tanultabb, racionálisabb emberek járnak. És a szakmai topikokat alapul véve elég nagy a hozzáértő réted (mondjuk ezt most konkrétan informatikai részre értem).
    És mivel ide úgy jövök, hogy én nem értek hozzá, nyilván a nálam tapasztaltabb emberekre bízom magam. Hiszen részben ez a közösségi oldalak lényege, a közösség ereje a kollektív tudás felhasználása. Persze mostmár látom, hogy semmi értelme a kollektív tudásnak ha annak fele A-t másik fele B-t mond. :)

    De a plusz-mínusz 1 liter nem igazán érdekel. Mint mondtam nem a konkrét fogyasztás érdekelne, hanem az, hogy nagyságrendileg van-e különbség. Illetve mindez pénzben kifejezve. De ez is csak akkor releváns ha tényleg "jót tesz" a motornak a prémium benzin. Ha nem akkor pont le..rom az egészet. Az autónak "akarnék jót". És ha ugyanabból a pénzből 20-30km-es difivel ugyanannyit megyek mindkét benzinnel akkor nyilván azt fogom választani amelyik "jobbat" tesz a motornak. Mert az az 1l difi nem olyan jelentős ha van értelme. Értelme csak akkor van ha "jót tesz a motornak" - amiről fogalmam sincs mit jelent :).
    De ha hihetünk az előzőeknek és ennek a típusú motornak kb tökmindegy, hogy prémium vagy sima 95-öst kap, akkor én se fogok ezen rugózni.

    Azzal amúgy teljesen tisztában voltam / vagyok, hogy a "mérési" módszerem rendkívül pontatlan. Nem véletlen, hogy a "teszt" szót is minden hsz-emben idézőjelbe tettem.

    "6 decivel kevesebbet eszik belőle a kocsid, akkor pontosan annyiért autózol vele, mint a sima 95-tel. "

    Így van. De nekem az se gond ha kicsit többet eszik belőle. Feltéve ha van értelme... pozitív hozadéka. Ha nincs más pozitívuma a dolognak, mint 0,2 sec-kel jobb a gyorsulás akkor az nem ér semmit.
    Lehet egyébként - ahogy Defranco mondta - csak a dízeleknél számít a prémium üzemanyag a motor szempontjából és ennél a benzinesnél nem. De megint ott tartunk, hogy ezt én nem tudom megítélni. Ezért is "kérdezem" a fórumon ahol sokkal nagyobb a tapasztalat. Aztán látjuk az eredményt. :)

  • Dany007

    veterán

    válasz Verbat #90638 üzenetére

    Hehe. Úgy bírom amikor az ilyen kis 75LE-s szekereket tuningolják össze-vissza..
    Aztán közben a 90-et nem bírja tartani vele egy kisebb emelkedőn...
    Amennyi pénzt ráköltött az átalakításokra, abból már lehet vehetett volna egy rendes motorral szerelt autót és talán még benzinre is maradt volna... Kész...
    Kb, mint amikor a kettes golfot ültetik meg meg optikázzák szarrá, brutális kályhacső a végén, de 120-nál már úgy visít majd szétesik... A tulaj meg persze nyomja nyomja neki, nehogy megelőzze egy Mondeo... :U

    Más.

    Ma a pályán észrevettem, hogy még mindig rezeg kicsit az autó. Pont 110-nél kezdi el, minimális rezgés éreztem az autón és a kormányon is. Ez 120-130-nál már teljesen kisimul és eltűnik.
    Közel sem olyan durva, mint centrírozás előtt volt, de még mindig határozottan rezeg valamitől.

    Ez akkor futómű lesz vajon? De még mindig nem tudom kihez vigyem. :) Ilyen problémával random szerelőhöz viszem az elég? Vagy valami "specialista" kell?

    Más.
    Autóúton lehet biciklizni? A 8-ason jöttünk hazafelé és a csóri biciklis ott tekert keményen a szakadó esőben. :) Azért ez mégiscsak egy 2x2 sávos főút 100-110-es sebességhatárral. Szvsz nem kéne ide biciklist engedni és úgy is rémlik, mintha nem mehetne... de nem vagyok benne biztos.

  • Dany007

    veterán

    válasz giigz #90656 üzenetére

    Hehe. ;] Visszafele már spórolósan jöttem. Mivel úgy szakadt az eső végig, hogy alig lehetett látni valamit... 120-130-nál nem volt több. Gondolom a 160-hoz képest már itt is látszik valami különbség.
    Legalábbis múltkor azt írta egy srác, hogy 120 fölött már drasztikusan nő a fogyasztás.
    De igazából már asszem letettem a dologról. :) Tegnapiak után kicsit elgondolkodztam, van-e értelme figyelni, van e értelme a prémium benzinnek stb... Szóval most parkolópályán van a dolog, aztán majd meglátjuk.
    Ez a kis rezgés 110-nél jobban zavar.

    @raczger:

    Na, én is így tudtam. Akkor jó. Bár nem változtat semmin, de így legalább már jogosan néztem furcsán az ipsére...

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz Kornel #90660 üzenetére

    Most nem én hoztam fel a fogyasztás dolgot. :)

    A rezgésre valakinek ötlet? =/

  • Dany007

    veterán

    válasz Kornel #90773 üzenetére

    Na hogy hogy eladod a Splash-t? Múltkor még nem akartad merthogy mennyit költöttél rá és hogy milyen jó állapotban van.

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz Kornel #90773 üzenetére

    Ja értem. Akkor hajrá. És addig mivel jársz? Busszal? : o
    Amúgy nekem tetszik a Prius. Egyik ügyfelünknek is van és néztem / ültem benne, nekem speciel piszkosul tetszik a belseje. Rendkívül modern hatást kelt és nekem az nagyon bejövős. Méretben is kellemes ahogy mondod de mégsem olyan nagy, hogy ne lehessen vele parkolni.
    És meglepően relatíve "olcsón" megy...

  • Dany007

    veterán

    válasz Qru #90917 üzenetére

    És megint az elektromos rendszer...
    Kezdem azt érezni, hogy már tényleg túl sok az elektronika egy autóban, amit nem képesek annak megfelelő minőséggel és átgondoltsággal megtervezni / megépíteni...

  • Dany007

    veterán

    válasz Qru #90928 üzenetére

    Na igen. Ami még megbocsájtható lenne ha nem múlnának rajta életek - mint a múltkori GM visszahívások - illetve ez a visszahívás is problémás főleg egy ilyen "új" autónál. No meg az, hogy akár random megállhat tőle az autó, miközben magának az autónak nincs fizikális hibája.
    Ezt nem tudom jobban megfogalmazni, egyik legjobb haveromnak a C Picassoja mondta be így az unalmast. Egyik pillanatról a másikra. De azt úgy kell elképzelni, hogy épp két falu között ment nem nagy sebességgel és egyik pillanatról a másikra leállt az autó, teljesen, mintha kihúzták volna a kulcsot. El se lehetett indítani... Hívtak ki szervizest, rákötötte a laptopot de semmit nem tudott csinálni. Trélerrel kellett elvontatni egy Citröen szervizbe. Aztán azt mondták - nem akarok hülyeséget mondani - vagy a BC vagy az immobiliser-nek volt valami elektromos hibája ami nem engedte elindítani az autót. De amúgy nem volt baja az autónak. Váltó, futómű, motor stb kiváló állapotban volt, kb 4-5 éves lehetett akkoriban. Puff neki 200k huf. Gyakorlatilag a semmiért.

    Szóval ez a bosszantó, hogy ahogy fejlődnek elektronikailag ezek az autók, egyre több mindent vezérel precíz elektronika meg compúter annál több a hibalehetőség ami képes megakasztani az egész autót.
    És szerintem a gond az, hogy esztelenül tolják bele az elektronikát az autókba. Túl komplex túl összetett, nincs "pótáramkör" vagy valami ami hiba esetén átveszi a feladatokat, hanem egyből megáll az autó és vagy komolyabb hibát produkál.
    Mert ha elszáll a légkondi hát nem gond, majd beadja az ember a szerelőhöz ha lesz rá ideje.. De ha a motorvezérléssel történik valami bibi akkor könnyen ottmaradhat az út szélén. Komolyabban kéne venniük az autók ezen részét. Szerintem.

  • Dany007

    veterán

    válasz bitpork #90957 üzenetére

    Szerintem is rohadt szép. Ez a zöld meg a fekete... Ez a két szín amúgy igen gyakran használt modern design-ban. Megy is egymáshoz.
    Az már más kérdés, hogy 7,5 milláért nem ezt venném.
    De ez legalább amellett, hogy egyedi nem azért egyedi mert rettenetesen csúnya giccses stb... pont ellenkezőleg.

    @Xmodule:

    Az tényleg piszkosul olcsó lenne... én a jövőre, talán utána esedékes nyári gumijaimnál számolok ennyivel, felni nélkül...

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz bitpork #90968 üzenetére

    Hát nemtom, szerintem ez kivételesen ízléses. Most az, hogy van egy zöld-lime zöldbe átúszó feltűnő színe még nem ok a rondaságra. :)
    Ha megnézed tényleg elég korrektül megvan csinálva.

    Ha megfigyeled az eddig linkelt "tuning" verdákat akkor mit láthatunk? Mi az ami először feltűnik? Az igénytelenség és az ízlés hiánya. Össze vissza játszadoznak a színes felületekkel, keverve a krómot a mattal, a csillogót a metállal, gusztustalan giccses odanem illő túl ótromba felnivel... Rogyásig racing matricával és az autóhoz abszolút nem illő spoilerrel. Tetézve mindezt a csúccsal, mikor egy 20 éves autóra 10 éves angel eye lámpákat raknak... miközben a segge még mindig 20 évvel ezelőtti design... plusz a csicsa-vicsa ledes lámpák mindenfelé... A korona mindezen amikor a belső tér is totál levan festve / fóliázva a külső amúgy gusztustalan színére... lásd jómúltkor valami kis gyufásdoboz vakító narancs színben majd ugyanilyen belső... fullon a műszerfal meg az ülések is. Hát be nem ülnék az biztos, ott helyben hánynám el magam vagy kapnék epilepsziás rohamot.
    Ja és mindezt tetézi a kedvencem, hogy nem elég, hogy az adott átlag "tuningos" autó a fent leírtak alapján néz ki, ráadásként maximum 70-80LE-vel rendelkezik, brutális kályhacsővel a végén... igazi tuning... :U

    Na most a zöld fókánál ezekkel szemben van egy eleve sportos alap. Amit megfejeltek az RS optikájával (ha jól látom arról van szó) és az egész kapott egy egységes zöld-fekete design-t. Ezt a színösszeállítást amúgy rengeteg világcég alkalmazza a logóiban. Ami még pozitívum, hogy nem összevissza vannak fújkálva az elemek, hanem egységenként vált és megmarad a hangsúly a zöld színen, de így a fekete meg kiemeli az optikai részét az autónak. Az első-hátsó lokős meg a felnik.
    A felniért plusz pont mert ez egy amúgy könnyen giccsessé váló mintázat, de így matt feketén mégsem olyan kihívó! Ha króm vagy fényes alu színe lenne már elcseszné az egészet.
    A belseje már kicsit gyengébb, de legalább nincs telehányva zölddelm én ott is végig a matt feketét erőltettem volna... így csak elmegy kategória.
    Mindezek mellé a leírás tanúsága szerint ez azért több mint 300LE-s autó. Tehát azért ha ennek odanyomnak akkor ugrik rendesen, nem csak valami látszat divat autó hülyegyerekeknek és boyracereknek...

  • Dany007

    veterán

    válasz bitpork #91014 üzenetére

    Hehe, épp most olvasom a cikket. Csodálkozom hogy még nem lett linkelve. :)

  • Dany007

    veterán

    válasz Tankblock #91024 üzenetére

    Lol... Ki a fene lop dísztárcsát? :S Mégha az alufelnit lopják le... de dísztárcsát? :S

  • Dany007

    veterán

    válasz Tankblock #91034 üzenetére

    Ja mondjuk más gondolkodásra vall a dolog. Én sose állnék neki ilyesmit lopni. Mindegy mibe kerül... Valahogy alternatívaként se merül fel. Inkább egy jó indok lenne arra, hogy elkezdjek gyűjteni alufelnire. :)
    Hoppá, látom te is Vp-i vagy. :) Asszem már köszöntünk egyszer itt a fórumon.

  • Dany007

    veterán

    válasz Tankblock #91037 üzenetére

    Na igen, az nem gyenge egy darab műanyagért. :) Mondjuk biztos szép meg spéci meg minden.
    De annak sincs értelme, hogy megveszed és a lakásban tartod, majd minden reggel mikor indulsz kimész és felrakod indulás előtt. :D
    Garázs kell....ene...

  • Dany007

    veterán

    válasz Dare2Live #91256 üzenetére

    "Vki melót cserél mert bár 80K nettoval! kevesebbet keres de ~9h helyett ~8ht dolgozik,"

    A havi nettó átlagkereset olyan 150 ezer forint. Bár területileg elosztva érhetnek meglepetések, főként Bp az ami felhúzza ennyire mindezt.
    No, akkor mutass egy átlagkeresetű embert, aki eldobna havi 80k-t a 150k-s fizetéséből, csakhogy ne 9 órát melózzon és ne kelljen egyezkednie a szabiról...

    Mert igen, aki megkeresi a havi 4-5-600 nettót az lehet megtudja tenni ezt a 80k-s csökkentést. De sajnos itthon a lakosság többsége ennek a töredékét sem keresi. És egy "átlagos" havi nettó 150 ezerből ha 80k-val kevesebbet fizető munkahelyre menne az ember, v.színű már megélni se tudna. Nem hinném, hogy bárki elcserélne egy havi 150-s fizetést egy havi 70k-sért...

    Úgyhogy igen, abban én is egyetértek, hogy egy bizonyos szint fölött lehet motiválni az embert mindenféle extrával, kellemesebb környezettel, nagyobb kihívást jelentő munkával, ellenőrzésekkel, fenyegetésekkel, szigorral, szakmai fejlődéssel stb...
    De amíg az emberek többségének meg kell nézni mit vesz le a bolt polcairól és minden hó végén számolgatni kell hogy fog kijönni a pénzből, mire jut mire nem jut már, addig bizony az a mocskos pénz lesz a legnagyobb motiváló erő!

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz -v- #91302 üzenetére

    Ugyanazt írtam mint te csak másik oldalról. Azt írtam, hogy egy szint felett lehet motiválni olyan "extrákkal", mint a munkakörülmények, ellenőrzések, kellemes légkör, kihívást jelentő munka stb...
    Viszont egy bizonyos szint alatt szinte csak a pénz számít.
    Persze, hogy nem fekete fehér. De az átlagkeresetűek többségét a pénz érdekli és azzal lehet motiválni. Aki havi nettó 120-130-ból (vagy még annyiből se) él meg az nem fog lelkiismeretesebben dolgozni csak mert kap egy új kényelmesebb széket... De ha azt mondják neki, hogy kapsz plusz 20k-t havonta, lehet kétszer is meggondolja a dolgot, mert neki számít az a plusz 20k is. Jobban, mint akár egy kedves szó vagy a harmonikus légkör vagy a kihívást jelentő munka...
    Viszont a gyakorlott mérnök, akit említettél, aki 10 éves tapasztalattal megkeres mondjuk 3-4-500k-t havonta, na nála viszont ha motivációról van szó, valószínű már nem az a plusz 20k fog számítani havonta.

    Viszont a téma, amiből ez az egész indult, az a szerelők, szervizesek átlag fizetése... Ami szvsz nagyon messze van egy mérnökétől...
    És ezt saját magamon és a munkatársakon is tapasztalom. Én is messze vagyok még az országos nettó átlagtól. Így engem sem igazán érdekel, hogy a főnök épp milyen kedvesen szól hozzám, mekkora kihívás a munkám vagy hogy épp van évi két céges buli... Pont les...rom, mert abból nem tudok kaját venni a családnak, nem tudok rezsit fizetni belőle...
    Ellenben az elmúlt 3 évben kétszer is kaptam fizetésemelést és azóta minden szar melónál, mikor már tele a tudatom az ügyfelekkel meg mindennel bizony eszembe jut, hogy hoppá mostmár ennyit meg annyit keresek... gyerünk csináljuk meg normálisan elvégre ezért fizetnek stb...
    Teljesen másképp áll az ember a munkához ha úgy érzi - többé kevésbé de - megvan fizetve, mint amikor csak az jár az agyában, hogy megint mennyire kihasználnak, hogy mennyivel túlteljesíti a munkaszerződésbe leírtakat meg hogy egy utcaseprő is többet kap és így tovább...

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz !Overdose! #91582 üzenetére

    Ezt a villogás dolgot én sose értettem... :U
    Ha olyan parás a helyzet akkor nyilván lassítok. Vagy ha már az se elég akkor azt nézem hová fogok tudni lehúzódni... Na de hogy mindeközben villogjak? : o Nincs arra idő. Mondom ha már parás a helyzet akkor ku...vra nincs idő villogni...

    De szerintem ez is csak megszokás kérdése. Eleinte én is minden ilyen helyzetben lassítottam kicsit, amíg biztos nem lett a dolog. De egy idő után az ember "megszokja" és képes lesz megsaccolni hogy még bőven befér vagy azért a biztonság kedvéért lassítsunk egy kicsit... De ehhez meg vezetni kell. Sokat. Volt már rá példa, hogy kellett lassítani rendesen. És azzal is egyetértek, amit Defranco mond, hogy a többség az idióta mindenbe belemenő autósra számít. Csak azt nem értem továbbra is, hogy hogy van idő villogni?... Ha messze van és nem parás a helyzet akkor minek villogjunk? Ha meg már parás akkor azon kell lenni, hogy hogy kerüld el... megint csak nincs szükség villogásra.

  • Dany007

    veterán

    válasz bitpork #91937 üzenetére

    Meg mókás avatarral! :]
    Na jo, vissza read onlyba...

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz kovacsroli #91972 üzenetére

    Hogy rohadjon meg, ettől fosok én is...
    Mivel átvételkor úgy telibefújták magasnyomásúval a motorteret, hogy a gyertyáknál állt a víz! Alig tudtam hazajönni vele. Mérges is voltam...
    Aztán otthon kifújattok belőle a vizet... De hát csak nem lesz ilyen pár órányi vízben ázástól...

  • Dany007

    veterán

    válasz kovacsroli #91978 üzenetére

    Frankó. Épp ezen gondolkodtam.
    A gyertyákat kitudom szedni én is, nem? Megfelelő szerszámmal... És akkor szépen megtisztogatnám..

    Meg alapesetben biztos, hogy az életbe nem megy oda víz. Van külön motorborítás meg hát na... hogy jutna oda be.. sehogy... Csak ha direktbe telenyomatják. De még az se lett volna gond, ha nem magasnyomásúval csinálják...

    Lehet az lesz egyik hétvégén apósnál kiszedem őket aztán megtisztogatom.

  • Dany007

    veterán

    válasz kovacsroli #91982 üzenetére

    Jó okés. De milyet nem csinál? Igazából nem csinál semmilyent. :)
    Mikor jöttem haza első alkalommal és tele volt vízzel, na akkor döcögött köhögött alig akart menni... hát ugye áthúzott a gyertya és nem volt gyújtás csak hébe-hóba... de azóta nincs relevánsan ilyen...
    Néha néha ha kicsi a fordulat és rányomok egy kövér gázt akkor meg-meg akad egyet egyet, de így is csak nagyon ritkán.

  • Dany007

    veterán

    válasz -v- #105878 üzenetére

    Pedig szerintem is (fél)baromság az a cikk / vélemény.
    De egyáltalán nem azért, amilyen autót ajánl. Hanem inkább azért, mert az egész kis nosztalgikus mesélésből nekem az jött le, hogy amíg fiatal vagy hajtani kell, száguldozni és minden ilyesmi. Épp ezért kb mindegy milyen autót vesz.
    És nekem ez a része nem jött be de nagyon. Nehogymár arra biztassuk a fiatalokat, hogy száguldozzanak meg nyomják ki a szemét az összes autónak mert az jó mert "kell élni". Igen csak azt is meg kéne nézni, hogy évente hányan pusztulnak meg az ilyen irdatlan idióták miatt.

    Igen, én is voltam ilyen. Amikor az órával versenyeztem, hogy a saját rekordjaimat döntsem meg mennyi idő alatt is érek oda az aktuális b.nőmhöz a szomszéd városba. És nem igazán érdekelt, hogy mennyit fogyaszt az autó 180-nál a 8-ason. A lényeg az volt, hogy faragjak az időmből. :U Vagy amikor egy átbulizott este után még félig betépve vittem haza haveromat és mókusokat flesseltem az úton átszaladni. :D Városon belüli 120 se volt ritka, főleg mikor három csajszi ült hátul... mert muszáj volt valamivel 'vagizni'.

    Szóval én is ugyanolyan idióta voltam, de én legalább ezt nem tartom követendő példának, pláne nem bíztatok erre más fiatalokat. Mert a cikkből kb pont ez jött le leginkább. Mindegy milyen autót veszel hiszen ennyi idősen hajtani kell mindet eszetlenül meg versenyezni meg széthajtani, arra meg mindegyik jó. Ennyi, pont.

    Amúgy mi a helyzet a topikban? :D Jó régóta nem jártam erre. Még mindig kéthetente dízel vs benzines meccsek vannak? ;]

  • Dany007

    veterán

    válasz Zewa #105935 üzenetére

    Kb egyet is értünk. Legalábbis szerintem nem mondtunk ellent egymásnak.
    Azon én is meglepődtem, hogy a sok huszonéves problémamentes, keveset fogyasztó autót akar. Bár ez is érthető valahol. De szerintem is fölösleges ennyi idősen családi autót keresni.
    És igen, érdemesebb egy fürgébb típust választani, hogy az ember játszhasson vele egy kicsit ha épp adott a szituáció. Viszont a fazon a cikkben totálisan átesett ennek a lónak a túloldalára. Ugye "minden lámpa egy rajtvonal", minden kanyart kézifékkel, a határokon autózni.

    Abba mondjuk bele se gondoltam, hogy az ő idejében mi volt az átlag. Szóval ez plusz jó meglátás. Hát igen. Pedig a cikkben érezte hogy inkább szégyellnie kéne mindezt. Ennek ellenére kb a fél országgal megosztotta olyan formában hogy "ez az élet, így kell élni". Bravo.
    Majd biztos lesz egy cikk az ellenvéleményekről is. Úgytudom van itt egy tégla is. Vajon jár még errefelé...

Új hozzászólás Aktív témák