- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Home server / házi szerver építése
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Vezetékes FEJhallgatók
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz bandus #198361 üzenetére
Golfban benne lenne az ACC, csak hogy ne legyen annyira egyszerű a döntés
A konfigokba sajnos már nem tudunk egyénileg belenyúlni. Egyébként nekem is tetszene a Golf egyedi(bb)sége, műszaki igényessége, nekem nem hiányzik belőle az Octavia tágassága, bár ha van utas néhanapján, ők azt jobban szeretik.A TDI autópályás mormogása egyébként nekem is kellemesen andalító, ezek szerint nem vagyok vele egyedül
Kivásárlás nem játszik. Lehet, hogy már átvenni sem én fogom a cégnél ezekkel a szállítási időkkel (30-34 hét..), mire ideér#198385Stylewars
Leaseplanes céges lízing az autó, ilyesmi okosság nem játszik. Egyébként valóban ez lenne a közel optimális megoldás. Én is nagyon megkedveltem összességében, ezt a két pontot leszámítva.
Valakinek legalább lesz egy jó vétele vele. Hidegen nem tapostam, méter sincs benne sok, még a DSG is bírja jó ideig várhatóan.Köszi mindenkinek a meglátásokat!
Alszom még rá egyet, aztán kérem az 1.5 TSi Style-t.
[ Szerkesztve ]
gl&hf
-
6030D
Ármester
válasz bandus #198624 üzenetére
Nem olyan biztos, hogy új ember alá odatolják a kocsit egyből, mert ugye először "bizonyítani kell". Haverom is járt napi szinten az osztrák határ mellől Győrbe, de megérte neki, pedig előtte is jól keresett. X idő múlva mondták neki, hogy rendben van, akkor itt egy céges Passat. Ettől függetlenül én is mérlegelnék, illetve kell lenni egy B kocsinak is, ha valami gond van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
runner 125
nagyúr
válasz bandus #198861 üzenetére
Ha nem néztük volna meg ezt a Yaris-t többször is elismerném, h elfogult vagyok. Sőt, mint írtam is a hajtásrendszer annál sokkal fejlettebb, ez sem kérdéses. De formailag számomra emészthetetlen. Fenék rész gyakorlatilag nincs - mint amibe hátulról belehajtottak.
Ez a fantáziátlan forma már az ezredforduló környékén is elavult lett volna.
Noh mind1, csak gondoltam legyen 1 ellenvélemény a sok Yaris egyetértés mellett.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz bandus #199434 üzenetére
Köszi, megnézem! Amúgy ez a CRDI motor jobb, mint az Audi CDTDI-je?
Az Audi pont beleférne, mert az átírást meg a biztosítást külön keretből fizetném, és azt nem kellene szervizelni rögtön, mert a szerelőm megcsinálná az árban mielőtt odaadja.toeki: néztem azokat is, csak nem tudom mennyire dinamikusak azok az 1.3-as motorok a 92LE-vel. Viszont a megbízhatóságukat mindenki dicséri, az szimpatikus lenne. Nem tudod, hogy mennyire rozsdásodnak ezek?
KoVee84: a 3 ajtó necces, a 307-esünk is olyan, és most úgy vagyok vele, hogy teljesen kényelmes, de ha bővül a család, akkor félek, hogy 3 ajtóssal nagyon kényelmetlen lesz a gyerkőcöt az ülésbe pakolni majd. (Csomagtartó mindegy, alig utazunk, azt is minimális cuccal)
Viszont ránéztem, egész jól néznek ki, gondolom hasonló lehet vezetni, mint a T Sportot.Bullitz: Köszi, ez a 7. Generációs lenne? Anno néztem Civic-eket is, de a nagyja ilyen szétfarigcsált “hülyegyerekautó” sajnos, meg eddig azt tapasztaltam, hogy a Honda nagyon rohad már ebben a korban sajnos.
Llew: Ez a típus eddig kimaradt, Fiat-ot nem mertem még nézni, mert hacsak szóbahozom az olasz autót, akkor egyből 3an ugranak rá a családban, hogy “olasz autót nem veszünk”.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz bandus #199646 üzenetére
Nevetséges a csomagtartója és csak sedan van belőle 5 körül. Néztem őket, de kevés van. Még nem is ez a baj, hanem a csomagtartó. C-maxal is az a bajom mint a P3-al. Szeretek a kosira visszanézni a parkolóba, csak éppenséggel gyönyörködni benne és nem rosszul lenni tőle
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
parandroid
nagyúr
válasz bandus #199828 üzenetére
Ja, hallom szóba kerültem (még a lánykori néven).
Jelentem, áprilisban voltunk egyéves szervízben a Mazda 6-tal, még mindig nem rohad. Már csak 3 évet kell kibírnia, amíg a lízing tart. Fingers crossed!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Paxker315
addikt
válasz bandus #199933 üzenetére
pedig a szedan élőben nagyon mutatós a "simából" azon kevés bódék egyike, ami kifejezetten tetszik feketében..
#199931 tboldi
Értem én, de sokszor így is hagy kívánnivalót maga után nagyvárosok levegője.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz bandus #199933 üzenetére
Az a baja, hogy jelenleg csak 1.0 turboval van, meg 1,3 és 1,6 Diesel és sok felárral, mert emelt
Amúgy már a tipo is csak ezekkel a motorokkal van, 1db 1,4t sport van fent hahun 5,6M Ft-ért, 1,4 szívó meg pár db meg már csak használt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
zoo8800
veterán
válasz bandus #200125 üzenetére
Sokak szerint csak a régi, olajkavarós nyomatékváltó a rendes automata, a minden egyéb DSG, CVT, Selespeed nem automata. Szerintem mind automata, amiben nem kell váltogatni.
(nyilván ez az egy sebességes elektromos autóknál nem értelmezhető)rip and tear, until it is done
-
őstag
válasz bandus #200125 üzenetére
Rendes automatán így slendrián nem mérnök autóbuzik között a hidromechanikus, vagy a köznyelvben bolygóműves automatára gondolunk. Vagy olajkavarós ha igazán pontatlanok akarunk lenni...
A duplakuplungos meg tényleg teljesen más, a 2 robotizált váltó együtt nem is olyan rossz hasonlat, az "egyik" hajtásban van a "másik" meg készül arra ami szerinte történi fog (ha eltalálja nagyon finom és gyors, ha nem akkor nem annyira). Ebből is van ahol az érzékenyebb rész olajban úszkál (ez a jobb "nedves") hogy bekavarjuk az egészet
De ha szigorúak akarunk lenni egy sima legegyszerűbb robotváltóra is mondhatjuk hogy rendes automata
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #200520 üzenetére
3 db 343-as Volvónk is volt, hozzá vagyunk szokva mindannyian.
Mondjuk az elsőt nem használtuk túl sokáig, apum hamar megutálta a CVT váltót, lett helyette egy manuális, de az első is megmaradt donornak a típus ritkasága miatt, csak ki lett vonva. Aztán a manuálissal egy nagyobb, vadon élő nyuszika végzett Ausztriában, teljesen szétment az eleje, így lett egy harmadik, amit meg végül beszámíttattunk a WagonR+ megvételekor 2004-ben.
Pár apróság azért maradt, komplett kardántengely, karburátor, fejtámla, műszeregység...[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz bandus #200517 üzenetére
Ez komolyan érdekel, mert nálunk is pont felmerült. Miért nem?
Én nagyon szeretem, mert az egész úgy van kialakítva, hogy elöl sokkal kényelmesebb, tágasabb, a beszállás is, meg a hely is. Nagyobb az oldalablakod is, úgyhogy kilátni is jobb. Persze utasnak lenni szar benne, de aki 99%-ban egyedül, vagy max egy utassal jár, annak sokkal praktikusabb. Én a hátsó ülést is azért nem fixen ledöntve használtam, mert kicsit hangosabb úgy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bandus #200525 üzenetére
Nekem is volt proceed, én sem szerettem ezt benne, nagyon nagy az ajtó, nehéz, vastag, alig lehet kiszállni szűk parkolóban (Salzburgban egy mélygarázsban egyszer nem is tudtam, csak a csomagtartón át kimászni ), és macera hátra pakolni és igen, nagyon hátul van benne az öv, jobb kézzel ballal segítve értem el.
A golf4 3 ajtóval nem annyira gáz (olyan is volt) ott nem olyan batár az első ajtó, szóval ebben sem lehet általánosítaniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz bandus #200517 üzenetére
úúú... pedig van fílingje. Már kinézetre is sportosabb a 3+ ajtósoknál. Hát még ha teljesítmény, vagy csak szimplán fíling jár hozzá!
(komolyan mondtam, nem kekeckedés)
Az első 3 autóm 3 ajtós volt; sorrendben: Tavria (na itt nem volt semmilyen fíling ), Mitsubishi Cordia (há' elég alacsony volt, kényelmes, szerettem), meg a Toyota Corolla Gti 16V TC (ez mán' ment is).
Szóval jóa'![ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
zsolt19900
őstag
válasz bandus #200670 üzenetére
ne is lerúgott vacakra gondoltam pl. nagyon sokan mozognak még Swiftekkel, Golf 4 el stb. stb. amiből szintén lehet szép és jól karbantartott példányt kihozni, vásárolni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandus #200670 üzenetére
Vidéken elég átlagos szerintem, kb 5 oktató autóra jut egy fiatal felénk Yaris és Yaris Verso, Corolla, Golf, WagonR+... Ezek mellett egy új i20 amit még szoktam látni, ami ránézésre 10 évnél fiatalabb, meg elvileg van egy Renault Zoe is, csak ugye automata korlátozást nem sokan akarnak a jogsiba.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
3L1T3
addikt
válasz bandus #200719 üzenetére
Elcsíptem egy beszélgetést szervizesek között akik azon nevettek, hogy mekkora szar az új motor megoldása a Ford-nak, és folyamatosan televannak a szerviz időpontok új autókkal.
Majd beléptem egy Facebook csoportba is ahol nem pont a Kuga de Focus esetében többen számolnak be hasonló problémákról.
Az ülést valóban nem próbáltam ki, de tényleg sokan panaszkodnak főleg az ülőlap hosszára. Nem kockáztatok, egyelőre RAV4 irányába megyek tovább. Aztán majd elválik!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
parandroid
nagyúr
válasz bandus #200967 üzenetére
Azért azzal a 194 lóval arrébb lehet állni, ha nagyon útban van…
Jó, biztos nehezebben lódul meg, mintha egy turbó is fújná, cserébe ha egyszer megindult, akkor azért egészen kulturáltan mozog. 3000-es fordulaton legalábbis nem sok szereplő tudja a 160-at. Persze városi futkosósnak nem ez való.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs