- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz FoBCRaistlin #29717 üzenetére
Szerinted?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ismerős Golf III -járól néhány év alatt 3x lopták ki a lökhárítóból a lámpa csoportot. Mivel minden koccanásnál az sérül elsőnek ezért a bontókban már jó rég óta hiánycikk. Lopják is mint állat. Állítólag "gyakorlott kezek" egy perc alatt simán kikapják a két oldalt.
Ember megunta ezt és vett az 'íbéjen' egy pár made in china Golf IV optikás lámpát amiben az első fényszórón belül van az index is.
mod: Azért az tényleg elég szomorú, hogy aki nem garázsban vagy zárt udvaron esetleg őrzött parkolóban tartja az autót bármikor ki van téve annak, hogy ha másért nem is akkor heccből lelopnak/letörnek a kocsiról valamit. Olyan is megesett, hogy az utcán parkoló autót éjszaka leple alatt felbakolták és felnivel együtt lopták le róla a négy vadiúj téli gumit. Na az milyen már? Szép lassan egymás után egyenként tördelném el az ujjait az ilyennek.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ilyen papírzacskóba gáztartályt tenni? Nem százas az ember. Na pont ez a fillérbaszás nem a dízel autó. A stift nem pont a hátsó gyűrődőzónájáról híres [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #30370 üzenetére
15+ éves Omegára Casco? Minek 1év casco árából komplett jól működő autót hozol kintről és annyiba már a trélerezés is belefér.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #30381 üzenetére
Most is kispénzű vagyok és mondhatjuk, hogy nagyjából mindig az is voltam. De annyira azért nem, hogy ha abból élnék akkor biztosan nem egy 20éves fossal "rángatnám az őstermelői xarjaimat" keresztül az országon. Munkaeszközön egyszerűen nem lehet spórolni aki azon spórol az meg is érdemli. Egyébként elsőre is értettem mit írsz de hülyeségnek tartom filléres roncsokra cascót kötni mert pl a szóban forgó öreg Opelon nem tudsz olyan alkatrészt mutatni amit nem kapsz meg 2havi casco árából. Nincs egy összegben ennyije? És casco-ra van?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
Ezres pólót felejtsd el. 50lóerő, nagyon-nagyon rövid váltó ezért hangos és sokat fogyaszt. Ha két lábbal állsz a gázon egy 4ütemű trabanttal már majdnem versenyre kelhetsz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #31011 üzenetére
El fog kelni. Van egy két elmebeteg márka fanatikus aki ennél is komolyabb pénzeket kiad ilyen öreg szarokért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #31078 üzenetére
Én november 1.- től március 1.- ig kötelezővé tenném a téligumit. Akinek nincs és rajtakapják azt irgalmatlanul kúrja meg a rendőr. Annyi tötymörgő béna kretént rég nem láttam az utakon mint ma délután. És az, hogy lassúak még a kisebbik baj de másokat is veszélyeztetnek a trehányságukkal. Mikor jutunk már el ebben az országban odáig, hogy alap dolog legyen mindenkinél, hogy -10°c-ban f@xig érő hóban nem ül autóba ha nyári gumi van a szarján...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz a_tesz #31220 üzenetére
A szöges gumi istenkirály! Félkegyelmű ismerős pár éve mikulás ralira vett egy széthasznált garnitúrát és teszt jelleggel kipróbáltuk az utcai autóján, persze forgalomban. Elég zorall. Állati jó móka volt csak ha rendőrt láttunk max ~20km/h-val kellett elhaladni előtte/mellette mert elég hangos volt másrészt ha kicsit gyorsabban mentél fél tenyérnyi darabokat tépett fel a letaposott hóból és dobott fel 1+ méter magasra a kocsi mögött. De nagyon nagyon jó cucc az biztos. Kanyarban nem nagyon akart megcsúszni a kocsi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz whitezo88 #31380 üzenetére
Dacia.hu-n megnéztem az új Sandero-t.
Dacia Sandero 1.2 "access"
pro:
- Euro 5 motor
- alacsony biztosítás
- szervokormány
- acélfelni + fényezetlen lökhárítók (ez nálam előny mert az asszony elég béna)
- 6 légzsák, az utasoldali kikapcsolható
- blokkolásgátló fékrásegítővel
- kipörgésgátló
- elektromos menetstabilizátor
- isofix
- osztva dönthető hátsó üléstámlákkontra:
- nincs ködfényszóró, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs tükörfűtés és elektromos tükörmozgatás, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs központi zár, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs klíma, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs kormánymagasság állítás, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhető
- nincs ülésmagasság állítás, az "access" felszereltségi szinthez nem is rendelhetőNekem a központi zár, klíma, ködlámpa trió hiányozna belőle nagyon. Ülésmagasság állítás és fűthető elektromos tükör nagy találmány de lehet élni nélkülük. A dizájn már sokkal emészthetőbb mint az előző generációé volt de így sem mondanám szépnek. Az 1200ccm 75lovas alapmotor városban tutira elég városon kívül viszont szívás lehet vele egy előzést kivitelezni. Elég kiforrott Renault technika bújhat meg a lemez alatt így nem gondolom, hogy az átlagnál sokkal megbízhatatlanabb lenne. Viszont amire kitalálták arra tökélestesen megfelel mert besétál az ember a kereskedésbe és 2millió forint alatt kap egy 0km-es új autót. Ezt jelenleg nem sok gyártó mondhatja el magáról.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz whitezo88 #31436 üzenetére
"Pro-ként nem illene felsorolni olyanokat amik 10 éve is alap dolgok voltak"
Nana. Azért 10éve a hasonlóan fapados kifejezetten az olcsóságra kihegyezett autóknál (Fiat Albea, régi Swift, Matiz, stb) nem feltétlenül volt alap dolog a szervokormány, az öt fejtámlás osztva dönthető háttámla de még az isofix csatlakozó sem. Olyan extrákat mint például az oldal-fej légzsák az asr vagy az esp még rendelni sem lehetett beléjük. Ebbe benne van, alapáron. Ez egy olcsó fapados autó kispénzű autózni vágyó embereknek. Az tényleg így van, hogy nincs lelke, nem feeling beleülni és nem élmény vezetni. De a potenciális Dacia vevő nem is ezzel foglakozik. Kell neki egy jó ár/érték arányú autó amit olcsón fenn tud tartani. Arra nem nagyon van jobb alternatíva már ha új autóról beszélünk.
(#31435) giigz: "Azt értem, hogy nem fér bele a klíma, de a központi zár sem?"
Ez tisztán üzlet. Ha "mindent" belepakolnak a fapadosba ki venné meg a drágább, magasabb felszereltségű verziókat?(#31437) TaaT: De ez pont kelet európába/balkánra való kocsi. Meglepődnél mennyiek vesznek igaz legtöbbször kényszerűségből ilyen fapados autót. Például a nyugdíjasok akik heti 1-2x ülnek kocsiba és akkor is csak a közeli városba mennek be orvoshoz vagy bevásárolni. Ők biztos nem azt nézik majd, hogy úr isten nincs benne légkondi meg tükörfűtés. Leszarják. Sajnos manapság olyan világot élünk, hogy egyre több embernek csak az ár a fontos. Ettől függetlenül ha most valaki kezembe csapná az új Sandero árát biztos nem Dacia-t vennék. Annyiból beraknám a seggem egy minden jóval felszerelt panorámatetős A2 1.4 (90hp) TDI Sportline-ba és kész.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #31484 üzenetére
Én nem hiszek az ilyen elméletekben. De ha így is lesz az sem probléma. Igazából nekem tökmindegy mennyi lesz majd a gázolaj, a családban annyira kis fogyasztású dízelek vannak, hogy ha 930 forint felett lenne a gázolaj literje a benzin meg maradna 400 akkor érné meg átülni egy 7litert fogyasztó benzinesbe. De ilyen árkülönbség soha az életben nem lesz a kettő között szóval engem nem izgat a téma.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz whitezo88 #31671 üzenetére
Öreg Ford Transit motoron láttam hasonlót bár azért az nem volt ennyire durva mint ez. Kipufogó több helyen kirohadva, se olajcsere, se szűrő csere, nyár közepén kilógott a slick-re kopott téligumiból a vashuzal azzal jártak nap mint nap stb. Mondanom se kell, hogy egy lomizásból élő "csapaté" volt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #31851 üzenetére
Ez van. VR6-Fan megkapta a díszléctroll titulust amiért kiigazította Winkler zagyvaságait, engem burkoltan lehülyéztek amikor nemtetszésemet fejeztem ki a GT86 teljesítményét illetően. De lehetne még ragozni. A hidegindításról szóló cikk is hetekkel azután született, hogy itt napokon át tárgyaltuk a témát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Balupapa #31925 üzenetére
Ha nem volt 2-3x kiflire csukva és nincsen szitává rohadva az alja bőven megér annyit. Régi swift árszinten mozog hozzá az utángyártott alkatrész és a Golf 3 egy szerethető autó még ha full fapad akkor is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #10726912 #31978 üzenetére
Ja csak -20°C-ban kell vagy 8-10perc (vagy még több) mire alapjáraton eléri az üzemi hőfokot a motor. Se kedvem se időm kivárni. Meg nem is tesz jót.
(#31986) kornelka pont ezt akartam belinkelni.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #32043 üzenetére
Ez így van de korosodó használt autó vásárlásakor nálam az alkatrész ár illetve az adó/biztosítás költségei lennének az elsődleges szempont nem a fogyasztás. Ráadásul ahogy visszaolvastam relatív elég keveset menne vele a kolléga. Illetve ha egy kis fogyasztású autóban ül hajlamosabb többet menni vele az ember mivel az keveset fogyaszt. A sok kicsiből meg hamar összejön egy nagyobb autó fogyasztása is akkor meg ugyanott van.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
Egy fenét éri meg. Annyiért csilli-villi 1.8 TSI Superb-et kapni. Akkor már inkább az.
mod: vagy ez
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Használtan az A3 valamivel olcsóbb de nem véletlenül. A kétezres évek elején Audinál úgy döntöttek, hogy betörnek a kisautók piacára egy prémium minőségű autóval mint ahogy a Lancia is tette az Ypsilonnal. de hatalmasat buktak minden egyes eladott autón. Pedig maga az autó nagyon jó lett csak irreális árat kértek érte. Haversrácnak is van egy 2003-as ezüst 1.4 benzin. Lassan 10éves a kocsi és nem zörög lötyög kotyog benne semmi, a kárpitok a műszerfal nem nyüszög az utastér hangszigetelése egyenesen pazar. A rövid váltó ellenére autópályán sem hallasz a motorból semmit. A gombok és kapcsolók olyan finoman működnek mint új korukban. Klassz kis autó az és nagyon össze van rakva. Nekem a buborék külső és a baltával faragott beltér is bejön. Legalább egyénisége van nem az a kétezres évek eleji tipikus egyen vw konszern autó .
Spritmonitor fogyasztási adatok: Audi A3 1.6, Audi A2 1.4. E szerint több mint egy literrel kevesebbet fogyaszt mint az A3. Alumínium kasznis így könnyű és ütközésnél nagyon merev a kocsiszekrény ráadásul nem is rohad! Az első generációs Audi A3 a lemez alatt gyakorlatilag egy Golf 4. Ha lehet hinni az ADAC-nak az A2 megbízhatóbb mint az első generációs A3. Listavezető volt már a megjelenés évében is ami szerintem nem kis dolog. [link] Én biztosan az A2-t választanám a kettő közül.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #32459 üzenetére
Már hogyne tudnál? A legfiatalabb is évekkel ezelőtt kifutott a garanciális időszakból onnantól meg kutyát nem érdekli.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #32474 üzenetére
De le lehet. Előttem emelte le a srác a 1:1 a komplett motorháztetőt. Nézd a jó oldalát legalább a kopó alkatrész olcsó hozzá.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz whitezo88 #32487 üzenetére
Belinkeled a hahu legdrágábbját? Ez komoly? Most keressem meg a hahu legdrágább E46-át és kezdjem el ekézni, hogy 10+ éves és mennyire túl van árazva? Minek? Az A2 egy kisautó nem alsó-középkategória mint az E46. Értelmetlen a kettőt egymáshoz hasonlítani. Ez amúgy is egy komolytalan hirdetés már isten tudja mióta fent van az autó és rettentően túl van árazva. Nem tudom mire számít a tulaj. Soha senki nem fogja 2,2-ért megvenni de kevesebbért se nagyon. Az A klasse kívül-belül nagyjából egy méret az A2-vel, ültem mindkettőben hátul talán egy hajszállal nagyobb a merga, elől nem. Mercihez kevés alkatrészből van utángyártott a gyári alkatrészt meg mercedes mércével mérik. Ha szervízbe kényszerül a kocsi elsírod magad ha meglátod a lap alján a végösszeget. Ezért nincs ára/értéke a kis merciknek, azt fenntartani drága nem megvenni akárcsak a néhai prémium autók zömét. Az A2 szerkezetileg elég béna. Sok tekintetben megegyezik a VW Polo-val. A kopó fogyó alkatrészek zöme is Volkswagen árszinten mozog. Sokkal olcsóbb fenntartani takarékosabb is a dízelek főleg.
"nem véletlen, hogy dicontinued lett az A2".
Ahogy mondod. Nem véletlen. Ez csak erődemonstráció volt az Audi részéről, hogy "nézzétek ilyet is tudunk". Ez főleg a 3L-re igaz. (Tiptronic, start-stop, alu bódé, 3liter/100 km stb...) Anyagilag bevallottan bukás volt ahogy a Lupo 3L is. És? A konszern nem ebből akart megtollasodni viszont kegyetlen jó reklám rájuk nézve, hogy több mint egy évtizede letettek az asztalra két autót és mind a mai napig nem tudsz olyan (nem hibrid!) autót mondani ami valós 3,5literes átlagfogyasztással elmegy. Ezek 10+ évvel ezelőtt tudták ezt automata váltóval a Lupo ráadásul acél bódéval.
(#32488) giigz "Az 1.4-es 75 LE-s motorral meg vicc az egész... Nem értem, hogy lehet elkérni azokért az autókért 1 M+-t..."
Majd ha vezetted akkor nyilatkozz. 75ló papíron kevésnek tűnhet a valóságban pont elég. Az átlagos 100ló körüli benzinesekkel autópálya tempóig egálban van utána fogy csak el a kis motor. Ha most geczy akarnék lenni azt mondanám ez nem Renault, Peugeot vagy Fiat stb... ez Audi. Akár a cipőknél, azt is kapni 6000-ért és 25000-ért is. A kínai cipő is cipő de a minőséget meg kell fizetni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #32502 üzenetére
Nem titokban. Mindig is kedves volt a szívemnek az Audi igaz jellemzően a kétezres évek előtti modelljei. Audi 80 Coupe Quattro, S2, tepsi S4, 200 Quattro, 90 Quattro hátul gyárilag zárható diffivel... Nekem ezek AZ autók csupa nagy betűvel. A szétüthetetlen bolondbiztos technikát többre értékelem a mai, kilométeres kábelrengeteggel körbefont kompjuter vezérelt műanyagautóknál. Ez nem az én világom. Valószínűleg öregszem.
mod: a linkelt autónak itt bujkál a tulaja a fórumon.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen