- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Van más választása ha már itt tartunk.
De mind1 is h mit vállal, attól még egy árokszéli gyilkos marad. Vagy fel tudja támasztani azokat az embereket? Néha hiányzik a szemet szemért szemét dolog: most ki kellene kötözni és lassan megégetni ahogy az áldozatai meghaltak
rvlike: nem x6 volt?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Tökmindegy
senior tag
Lévén már nem mai darab,egyet kipróbálhatsz.Igaz ez csak az esetleges kárpit zörgésre adhat megoldást.
Kell venni új bolhákat mindenhová.Pl ilyeneket
Idővel ezek megkopnak még akkor is ha nem voltak leszedve ,főleg ha fémmel érintkeznek. De ez sem 100% szerintem. Azért egy A6 nem az a zörgős fajta
Másik megoldás Hangosan zenét hallgatniFúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
tomcsi23
veterán
Haver (igen, itt mindig, mindenkinek a haverja csinál valamit ) vett egy Mitsu Carismát, 4ajtós. Pont az ilyen zörgő hangok zavarták menet közben. Elhatározta, hogy leszigeteli zaj szempontból. Szétszedte az összes kárpitot, utastérben, csomagtartóban, ajtókat, stb. Először a kábeleket rögzítette rugalmas anyaggal, majd szépen előkészítette a végleges fázisra, befújta habbal.
Persze úgy csinálta, hogy az ablakok elférjenek, lehessen használni. A kárpitok alá rakott külön egy réteg zajszigetelőt. Elég durva lett, nagyon komoly. Mondjuk az ajtókon meg is érezni, vagy 10 kilóval nehezebbek. Utólag gondolkozott el, hogy ha esetleg szerelni kell, akkor szopi van, mert nem tudja szétszedni. Egy hónap után még nincs baja....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Tökmindegy
senior tag
Ki kell költözni a germánokhoz vagy bárhová tőlünk nyugatabbra oszt zörgésmentes életet kezdeni
Magyar ,főleg Budapesti utak bármilyen autót megesznek reggelire.
Amúgy milyen gumit használsz? Azzal lehet még tompítani ezen hangokat azért.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Mágus2
Közösségépítő
Én lógatni szoktam a bódét. Ha lenyomom a hátulját, legjobb, ha van vonóhorog, azon lehet állni . Lenyomás után csak vissza kell nyernie az eredeti magasságát, ha hintázik 2őt, már biztosan cserés. Néha meglazolnak a teló szoletjei, ekkor ha megfogod a telót(az autó a kerekein áll a földön) és megrángatod minden irányba, akkor elég sok hangot lehet reprodukálni, a menet közbeni zörejekből.
-
Tökmindegy
senior tag
-
-
Ck.
addikt
Megvan a zaj forrása, 3 emberem fülelt elől-hátul-alul-fölül, az utastérben semmi nem zörög, csörög, minden csendes. A csomagtartó felhajtható lapja, ami alatt a pótkerék van, az puffog a kátyúkon, villamossíneken, mert üres és az pedig egy merev lap, ami felveszi az út hangját, ha nincs betelítve súllyal. Nincs kilazulva, nem mozog, egyszerűen ilyen a tervezése.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Hát persze... Még gázzal is leenné a gatyámat, ezért is filóztam rajta hogy Wagon marad, és mellé egy nagy robogó, de most úgy néz ki hogy egy autó fontosabb lenne, tehát ráérősen elkezdem nézegetni őket, az elkövetkező 2-3 évben kéne valamit találni . Sajnos 4.0-es motor elég sokat eszik, sok rá a járulékos költség, szerelők se biztos hogy értenek hozzá, továbbá túl sok elektronika, ami rejtélyes hibákat is takarhat pár év múlva . De ha ilyen állapotban lenne egy 1.8-as, vagy 2.0-ás, olyan áron, akkor már lehet elhoztam volna .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Qru
MODERÁTOR
Így-így csak 607-esről ugrott be. Cimbinek a Avensis D4-D-jável is ez volt a szitu.
hdman: 300k környéke, pontos összeget nem tudok mondani.
AMD Power: No igen, mérlegelni kell a kocsi értékét is nyilván. De hasznos tud lenni. Kaptam kavicsot a szélvédőre, ingyen cserélik a casco-ra így én a pénzemnél vagyok. Előtte egy megpördülés miatt kellett új felni, felfüggesztés előre és lámpa. Így eddig nem volt kidobott pénz a casco a kocsira.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Az egyértelmű, h az angol autók olcsóbbak, de 150.000ft-nyi dollárért még egy lelakott e46 is vicc.
Láttad már az autót, vagy csak a munkatárs haverjának az apósa árulja?95%-ban azt mondom h felejtős, és minimum oda vissza volt törve.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
hengerfejes pl, vagy levegos a hutorendszer, vagy a termosztat nem nyit ki
es amugy a tevhitekkel ellentetben nem csak akkor lehet hengerfejes egy auto, ha olaj meg a viz osszefolyik, lehet csak a vizter fele is egy repedes, es ott melegiti a vizet direktben, vagy akar csak a hengerfejtomitesen lett egy tomitettsegi hiba
sot, ugyis lehete hengerfejes, hogy se viz nem melegszik meg nem fogy, nem fustol, csak kicsit butan jar, dadogva, olyan erotlen is, mintha csak 2-3 henger menne (es valoban)
ez akkor fordulhat elo ha pl a ket szomszedos henger kozott uti at a tomitest, akkor ott nincs eleg kompresszio, es oda-.vissza tologatja a levegot suritesi utemben[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
DeFranco
nagyúr
szíjfeszítő szerintem, ha indításkor hangosan hallod, azt kellene megnézetned
nálam induláskor nincs hangos cincogás, de egy kilométer után előjön a halk cinci egészen a motor bemelegedésééig. több szerelő szerint sem kell vele foglalkozni.
esetleg még lehet nyelestengely is, de ezt a vonalat még nem tudtam körbejárni
én WD40-et nem tennék rá, csak jobban fog csúszni amíg tart a kenés, utána meg ugyanolyan lesz mint most vagy rosszabb
-
DeFranco
nagyúr
nekem is cincog, nem kell vele foglalkozni... most nyúltak hozzá más miatt a feszítőhöz, majd kihallgatom, hogy csinálja-e még, de szerintem fogja...
nem kell vele foglalkoznod, ha én ilyet mondok, azt elhiheted... hallgatózz más kocsiknál séta közben, kívülről van hogy sokkal jobban hallani ezt a cincogást kb. normális, nem fogja elrágni a szíjat
azt tudod, hogy milkor csinálja jobban? hidegben, megelgben, hideg motornál, meleg motornál, stb?
a szíj mikor volt cserélve? vezérlés, görgők?
a feszítőt megnézetném a helyedben az indításkori csúszás miatt, mert az nem tudom, hogy a generátort megkínozza-e, de ennyi. amíg nem változik, addig tényleg ignoráld, és az isten szerelmére kapcsold be a rádiőt ami azon nem hallatszik át az nem probléma. na jó vicceltem, de ez most történetesen tényleg olyan
-
Dare2Live
nagyúr
sztem a generátorszíj az vmi gumis, anyagos akármi amit gyorsan és csúnyán kifog kezdeni a WD40.
akkor már sokkal inkább szlikonspray. vszeg 2-3* is be kell fujnod, hogy teljesen megszünjön a cicorgás.
amúgy szíjt könyv szerint illik cserélni változó de 60-120.000kmenként.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
-
Kornel
veterán
volt erről már szó, és amúgy a válasz: nem.
nézd meg a magyar suzukikat, meg a japánokat. ég és föld, pedig a technológia ugyanaz, na de az itthon gyártottnál pl. reklámozzák is, hogy a beszállítók több mint 50%-a magyar... szerintem ezt titkolniuk kellene inkább, mint reklámozni, ld. a régi swiftek lengéscsillapító miatti visszahívását. (magyar kisipari munka, 10 év alatt porrá rohadt, mert spóroltak kicsit a srácok)
és egy példa saját esetből is: splash első 2 rúgója 4 évesen eltört (az egyik már korábban is), szintén magyar kisipari munka.[ Szerkesztve ]
-
e=mc²
őstag
elsore: van, de sem sok, hiszen pont 2000-tol szamitjak a kooperaciot. En augusztusban vettem egy 99 dec gyartasu Primera SLX-et (detto ilyet), eleg vallalhato 400k aron, amire eddig osszesen 130k-t koltottem szervizre. Biztositassal, atirassal, teligumival (ez lesz meg esedekes) 300k-ba jovok ki.
Ambulimax Provider
-
-
vendingo
veterán