- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz bandus #192829 üzenetére
Miért ragaszkodsz a freestyle-hoz? Kisebb felszereltség mint egy executive és csak annyiban több, hogy van rajta műanyag körbe. Amúgy nagyon ritka lesz, mert nem volt egy racionális választás új korban. Drágább volt mint egy executive és kevesebbet adott. Magánszemély vehette talán kinézet miatt, de flotta tuti nem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #192955 üzenetére
Csak új autó? Camry, Mazda 6 is kicsivel 10M felett van csak 2.5-ös benyával, automatával. Golfból jól felszerelt, Passatból alap dolgokkal (LEDes fényszóró, adaptív tempomat, sávtartó, ülésfűtés, vezeték nélküli AA/CarPlay) ellátott darab is van kb. ennyiért (céges kedvezménnyel).
-
q13579
senior tag
válasz bandus #193072 üzenetére
Igen.
Blade2 kolléga ötletén sajnos már túl vagyok, de nagyon nehéz a hahu-s árak alapján ezen autókra számolni egy várható értéket, mert nagyon kevés ilyen felszereltség van, illetve pont facelift előttiek lesznek a 2 évvel idősebbek.
Ha ebből indulok ki, akkor már az 1-1,5 évvel idősebb és 15-20.000 km-rel többet futott példányok is min 6-700.000 Ft-tal érnek kevesebbet, ami nekem irreálisan nagynak tűnik, ennyit új autók szoktak esni...
Azon variálok én is, hogy fizessek ki 4,8-4,9 milliót egy 110.000 km-ért, ami nem annyira tetszik színösszeállításban, vagy vegyek egy 140.000 km környékit, amit "csak" 4,5 millió, viszont két év múlva azt már 170-180.000 km között kell áruljam.
Amúgy gyanítom itt is arról van szó, hogy sok ilyen használtautó ki se kerül hahu-ra, mert csoportokon belül el szoktak menni.
-
diegho
nagyúr
válasz bandus #193079 üzenetére
Nem vagyok oda a hitelekért, kp-ra is meg tudnám venni az autót, de pl a Kia féle 5 év lízing, 50% befizetéssel, 30k alatti törlesztő, 5 év után maradványértéket kifizetve, ajándék 3 év karbantartással és téli garnitúrával... na ez elég komoly ajánlat szerintem. Konkrétan 1db kötelezőt kell kifizetnem és ennyi, 0ft kiadás. 5 év után is ott a garanciális autó. Ez elég bajnok ajánlatnak tűnik.
-
Biqci
aktív tag
-
gzbotii
veterán
válasz bandus #193251 üzenetére
A legtöbb.
Addig nem rakok fűtést, amíg a mutató bár be nem áll 90°-ra - mert inkább én szenvedjek, mint a motor.
-15° estén, amikor 1.5km után kiérek az országútra, akkor biza kell az 1.9 TDI-nek 15km lazán, hogy annyira is bemelegjen.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
q13579
senior tag
válasz bandus #193469 üzenetére
Igen, a foglaló következményeivel nincsenek gondok.
De pont az lenne jelen esetben a lényeg, hogy a vevőt kötelezzem arra, hogy autót x napon belül átadja.
A szerződések csak arról szólnak, hogy a vevő vállalja, hogy x napon belül kifizeti a hátralékot. A kérdés mit kell beleírni, hogy az Eladó köteles is legyen ezt odaadni azon a napon és ha nem, akkor kérhetem vissza a foglaló dupláját.Előleg azért nem játszik, mert ott simán visszaadja az előleget az Eladó, ha közben van jobb ajánlata, én meg hoppon maradok...
-
mufi
senior tag
válasz bandus #193669 üzenetére
Inkább napi 5-6+ óra, néha inkább 9 is. Igen, ügyféleket kell látogatni. Ez jó ötlet, jó lenne kipróbálni őket. Passatban mondjuk már ültem, nyilván jobb ülései vannak mint az Octaviának, viszont, ültem Ford Fiestaban is, hát annak pl baromi jó ülései voltak.
Hogyan lehet bejelentkezni próbavezetésre?Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #193686 üzenetére
Ez van most a GTE-ben. Jó cucc. a fejtámlát kivéve minden elektromosan állítható benne.
Persze vannak ettől biztos jobbak, de nekem nagyon bejött. A Golf ülései is már elég jók a GTI/GTE szinten.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #193701 üzenetére
A3 szerintem iszonyat drága. És ahogy láttam a konfigurátorát, elég sok minden nincs is benne alapból (szóval ésszel kell extrázni). De, ha belefér keretbe, akkor azt választanám a Golffal szemben, amennyiben megvannak a számomra fontos extrák benne.
A 2.0 dízelhez már nem a száraz DSG van társítva, ha jól tudom. Ez, illetve minimális fogyinyereség lehet az előnye, a járáskultúra-hang-zaj és +adbluetöltögetés a hátránya. Benzinkerettől függne, de maradnék inkább a Csínél, ha lehet (Golf méretkategóriában).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #193843 üzenetére
bár az 1.7-ben már lehet van például kettőstömegű, de ha van is biztosan nem annyiba kerül bele mint egy vw vagy honda motorba.
A Honda 2.2-es dízeléhez ~38k-rel olcsóbb, mint az említett Kia/Hyundai 1.7-eséhez a Fékmesteren.
szerk.: A VW 2 literes CRTDI-jéhez is átlagosan annyi, mint a Hondához, tehát az is olcsóbb, mint a koreai.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bandus #193857 üzenetére
Az erosebbik dizelekhez es benzinesekhez a 6 gangos aisint rakjak. Ha 100ezrenkent lelokik az olajat es nem tiporjak hidegen, akkor nagyon sokat elmegy.
(A problema az hogy Opel-Volvo-FCA-PSA nem ir elo olajcseret a valtohoz, annak ellenere hogy az Aisin javasolja. Vannak egyekent szervizek akik javasoljak/megcsinaljak)[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
válasz bandus #194192 üzenetére
Nem volt fenn hahu-n, csak joautok-ra rakta fel idős bácsi és nem is adta olcsón, de úgy voltam vele, hogy tartani fogja az árát az autó középtávon, kisebbet bukok vele 3-4 év alatt, mintha vennék egy behozottat 110-130.000 km-rel 4-500.000-rel olcsóbban. Ja és ennek a színébe végre beleszerettem
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #194244 üzenetére
Facebookon nincs valami márkatopik? Vagy esetleg Kia fórum? A Honda és Volvo vevője is márkacsoportból érkezett, ha jól rémlik. Pár évvel ezelőtt a Zafirát mi is január-február környékén tettük fel. Három-négy hétig senki sem keresett (AAA SMS-en kívül), aztán valaki bejelentkezett telefonon és el is vitte egy rövid tesztkör után.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz bandus #194375 üzenetére
Lehet en ertem felre, hogy te erted felre
De amit linkeltel remelem tudod hogy az az ar nem plug-in hanem ontolto, a plug-in az PHEV amit linkeltel meg FHEV (vagy Toyotaul HSD), gondolom van benne egy kis marketing trukkozes is, hogy bekavarja a parasztot.Ha tudod, hogy ez nem plug-in akkor nem szoltam.
-
KoVee84
senior tag
válasz bandus #194375 üzenetére
Én biztos elmennék tesztvezetni a helyedben, mert ugye lehet, hogy neked halk és kényelmes az, ami nekem hangos és sportos
Mi egyébként majdnem Kugát kaptunk cégesautónak, de a management leszavazta, mert ilyen ínséges időkben ne járjanak már a kollégák SUV-val. Végül 4es Octavia lett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen