- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Home server / házi szerver építése
- OLED TV topic
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
Hirdetés
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
ma A fordítás magán az eszközön történik biztonsági okok miatt.
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #61300 üzenetére
Én nem mondtam, hogy nem csinálod jól! Sőt, havi 40k-s keretből még kihozni a füstös lazacfilét reggelire, szép teljesítmény. Maxi respect.
De én most kifejezetten a csekkbefizetési határidőről beszéltem. Attól, hogy időben befizeted még nem kell kevesebbet fizetned. Ha meg késel akkor sem kell többet.
Oké, off over.@runner 125: Ehhe! : )
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Szerintem ilyen összegnél nem lehet gond a távolság. Persze szűkíteni kell a kört. Felhívni a potenciális eladókat. Elriasztani a maradékot egy szervizes bevizsgálás gondolatával aztán ha nem tetszik neki az ötlet már ki is esett a körből.
Az ország közepén laksz (vízszintesen) annyira nincs messze tőled semmi sem. 30-40k-t rá kell szánni a benzinre amiből körbenézel pár kiszemeltet. -
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #73614 üzenetére
Azért ez sem olyan "óccsó" ennyi idősen. Legalábbis amikor még én néztem ahhoz viszonyítva. No meg ahhoz képest, hogy ahogy olvasom harmonikát csináltak belőle...
@Lenry:
"az a baj, hogy kezdek türelmetlenedni, a pénz meg csak havonta egyszer terem"
Az bizony baj. Bármit is veszel, ha siettetni akarod abból sok jó nem szokott kisülni.
Vedd meg Munez-ét. Az legalább egy megbízható embertől származna, ismert előélettel. Ez sem utolsó szempont tudva, hogy mennyit kell(het) még költeni egy úgymond "ismeretlen" autóra vásárlás után.
No, de siettetni nem szabad. Ha valami nem felel meg teljesen az elképzeléseknek, igényeknek akkor inkább ne. Gondolom te se 1-2 évre tervezed az autót.szerk.: hétvégét is meglehet beszélni. Valahogy meg kell oldani a logisztikát. Mondjuk szombaton reggel útnak indultok a szerelővel. És próbálsz úgy autókat nézni, hogy egy adott útvonalat befedjen. És így mész egy kört ami alatt megnézel 3-4 autót is egy nap alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Jaja tudom. De a fogyasztás a kérdés. Ahogy emlékszem tőle, nem fogyaszt vészesen. Ja lehet adózás kapcsán meg biztosítás kapcsán is többe fájna. Erre mondjuk most nem gondoltam.
"igen, ez volt a vasárnapi programom. a többi kocsi még említésre sem volt igazán méltó"
Fúh na akkor az durva lehetett. : o Valahogy pedig meg kéne ezeket szűrni még látatlanban...
-
Dany007
veterán
Igen. Költői megnyilvánulás volt tőlem. : ) Sokat nem tehetsz.
Talán még annyit, hogy a kínálatból a legolcsóbbakat / legdrágábbakat kizárni eleve. És valahol az árlista közepe felé keresgélni.
De mást tényleg nem nagyon lehet tenni.@MunezXBK:
Ja mondjuk az adó nem vészes. A biztosítás meg egyénfüggő (bónuszfüggő). Hát hogyanfeébe de ne. Még emlékszem rá ne félj. : ) -
Dany007
veterán
Törne le a keze aki felvette. Hogy nem tudja rajta tartani normálisan.
Heh, már akkor el kellett volna húzni az autóval mikor kiment az elefánt a bal oldalra a fűbe azt viszlát. Nem megvárni amíg visszamegy és rábólint... Azért kemény. : ) Mint kisgyerek a medicin labát... -
Dany007
veterán
Ha más nem "(#73834) joamilestoné" ezen hozzászólás tényleg megfontolandó.
Én is szoktam hasonlítani, hogy alig fizetek többet benzinben munkábajárás címszó alatt, mintha busszal jönnék. Ami igaz is. De éves szinten annyi mindent kell fizetni egy autóra meghibásodás nélkül is, hogy tényleg ahhoz képest bagatell összeg a buszozás!Most ezt azért írom, mert olvastam, hogy tizedre pontosan számolgatod melyik mennyivel éri meg jobban, mint a buszozás. Viszont ha lesz autód azt nem csak tankolni kell. De ezt már leírták előttem. Na azt kell átgondolni, átszámolni éves, vagy inkább 2 éves szinten (ugye a műszaki miatt) majd leosztani az 1 hónapra vetített költségeket. Aztán mindjárt kijön, hogy ~ 2 éves költségvetést nézve havi szinten cirka duplájába fog kerülni az autó, mint a busz. : )
-
Dany007
veterán
Szinte ugyanez nálam is. Nagyságrendileg nálam is ennyi a különbség árban.
Viszont busszal nekem 45-50perc! Kocsival max. 10perc. Plusz mostmár az asszonyt is én viszem-hozom munkába + a gyerekért is menni kell stb... Így összességében sokkal jobban megéri. Mégha tényleg mindent leosztok akkor is. Azért 2db buszbérletet spórolunk meg plusz nem kevés időt. Amiből manapság még a pénznél is kevesebb van.
Kevesebb a stressz, nyugodtan dolgozok mert nincs az benne ha 10 perccel később végzek akkor várhatok még fél órát a következő buszra... Reggel sincs katasztrófa ha később kelek fel picit, mert a kocsi megvár. stb -
Dany007
veterán
válasz Kickass #73848 üzenetére
Azért nem rossz ha az embert kicsit befosatják. Nekem legalábbis jót tett anno. (le is tettem az autóvásárlásról, bár nem főként emiatt, de átértékeltem a költségeket).
A saját tapasztalat is csak enyhe iránymutató. Én az elmúlt 3 évben műszakin kívül max 20k-t költöttem az autóra ami konkrét meghibásodásból adódott. Pedig lassan 20 éves lesz 800k km-rel a talpában. No meg vettem téli-nyári szettet 1-1 garnitúrát. De azokat még évekig fogom használni...
Most készülök tavasszal egy nagyobb renoválásra az autón... Na majd arra leszek kíváncsi mennyibe fog fájni. Kuplung szett, vezérlés egyebek csak hogy minden pöpec legyen...Amúgy meglepő, itt följebb írta valaki, hogy xy "újabb" típusú autóhoz 25-30k a kuplung szett. No az én 95'-ös Omegámhoz meg 50k a legolcsóbb. Hogy b...a meg. +15k lenne a szerelés költsége, de csak azért ennyi, mert hátsókerekes és a szervizesem szerint az egyszerűbb, ezért csak 15k a munkadíj.
Szóval no, csak annyi a lényeg, hogy a saját tapasztalat is fenntartásokkal kezelendő. Hiszen én lényegében semmit nem költöttem az autóra az első 2 évben a benzinen kívül. Itt a tapasztaltabbak szerint ez mocskosul ritka dolog. -
Dany007
veterán
válasz tomi-ka #77123 üzenetére
Az első a 2003-as kombi 590.000-ért nagyon gyanús! Már az újfajta cd-s rádióval szerelt "új" generációs fajta.
Ennyiért best buy lenne...
Én is most nézek picivel olcsóbban és 550-től(!) indulnak az új generációs 2001-es Mondeok! És akkor az a legolcsóbb a legalja.Ugye 2000-ig volt egy típus. Aztán 2001-től jött az új, majd kapott egy vérfrissítést 2003-tól és így tovább... No 590-ért a már újabba tartozó 2003-as Mondeo, ott tuti bűzlik valami.
Egyébként anno azt mondták itt a srácok, hogy ez a bizonyos 2003-fölötti ami már megbízható motorilag. Amolyan "ekkorra javították ki a 2001-es új generáció ismertebb hibáit".
Az a másik 2002-es a még nem frissített modellért a 700k már reálisabbnak tűnik nekem.
De én nem értek hozzá, csak az elmúlt hónapokban ezeket az infókat kaptam itt a fórumon. De majd biztos jön valaki aki konyít a témához. -
Dany007
veterán
válasz tomi-ka #77135 üzenetére
Jaja! Nekem is rohadtul bejön! És még kombiként sem csúnya. Bár én inkább a sedant preferálom. V.színű ezért nem is láttam a keresőmben.
De az akkor is rohadt gyanús. Ott minimum egy szervizest vinni kell aki előzetesen átnézi, plusz egyből be kell vinni egy választott szervizbe ahol kívül belül lecsekkolják az autót. És még lehet akkor is félnék megvenni.
Gyakorlatilag olyan 2-300k-val olcsóbb az átlagnál.
De mivel dízel lehet épp kettőstömegűt kell rajta cserélni, amit a ~ 220k km megerősíthet és akkor hopp ott az a hiányzó 2-300 ezer forint. De akkor ezt meg odaírhatnák.A másik már reálisabb bizony. Plusz nekem spec mocskosul tetszik az a dögnagy kijelző ott a rádió helyén. Már ha jól látom hogy az kijelző és nem egy nagy lyuk.
Az egyébként egy 2001-es modell csak 2002-ben lett forgalomba helyezve. Ott már reális az a 700k ami szvsz alkuképes is kell hogy legyen. -
Dany007
veterán
válasz -HajTömeg- #77138 üzenetére
Ki-be-basz...tul bejön! Anno mikor még úgy nézett ki, hogy lesz ekkora keret akkor én is kinéztem magamnak. Eszméletlen jó a belseje. Mintha valami űrhajóba szállna az ember!
Külsőre is egész kellemes és felszereltsége sem gyenge...
Viszont nekem ez bőven drága sajnos... -
Dany007
veterán
Nekem rohadtul bejön. Jó, külsőre csak elmegy...
De belül.. Végre nem az a dög unalmas hétköznapi kinézet, hogy ott van előtted a két db kör meg a StarTrek első szériájából ismert négyzet / téglalap alakú gombok és közép-konzol elrendezés... Kevés az ilyen ebben az árkategóriában.
Mondonak a belseje is egy nulla szvsz. Legalábbis az ilyen korúaké. Jó, a 2003-as új CD-s fajta már azt mondom elmegy...de éppenhogy. A 2001 előttieké - mint amilyen apámnak is van meg amilyet most én is nézek - kifejezetten csúnya a belseje... Főleg azokkal a gyári ormótlan nagy gombokkal...
Opel Omega, VW passat, A4-es belseje hasonlóan a 12-14+ éves kategóriából szintén egy nulla. Hatalmas betűkkel!@-HajTömeg-:
Áh nem csak megtetszett a belseje.
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #77146 üzenetére
Jujj bocs! El is felejtettem hogy még jársz erre felé
Nem nulla na, de egy primera űrkabinjához képest teljesen hagyományos, semmi extra külsőre. Mondjuk nálad a piros színű világítás feldobja egy picit.
De ha azt mondom teljesen hagyományos akkor abban szerintem nincs semmi sértő. Legalábbis igyekszem.Tényleg, elkelt már a TDI? Vagy inkább megtartod? Én már sajnos biztosan kiestem a pikszisből legalábbis ami az anyagiakat illeti.
-
Dany007
veterán
xara picassot ne is nezzek, ugye? 10-12 eves benzinesben?
Valamiert tetszik az az auto. Plusz szinte mind jobban felszerelt mint hasonlo arban barmi mas... csak kar h jot meg nem hallottam rola.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #77455 üzenetére
Gondoltam gondoltam....
De akkor "milyen autót vegyek"?
Már eléggé lejjebb adtam a régebbi elgondolásaimat köszönhetően annak hogy kb megfelelőzött a keret. De mostmár aktuális lenne legalább...
Valami 5-600k környékén + az átírást meg alap dolgokat a jelenlegi autómból fedezném. Annyiért csak beveszik valahova. Gondoltam beszámítgatom áron alul, nem akarok cseszeklődni az eladással ahogy te se. 3-400-ért mennek a hasonló Omegák állítólagosan jó állapotban. Ha ezt bevennék feleennyiért azt mondanám oké. Na ezen felül még 5-600k-ért néznék valamit...Valami 4-5 ajtós, nem gyufásdoboz kéne. Min valami légkondival, min. 100 LE-vel (látod már ezt is lejjebb adtam), benzinesben (ilyen régibe nem kockáztatnám meg a dízelt), kb ennyi. No meg ki is nézzen valahogy kívül belül. Leginkább belül. Nyilván, olyan autót nem fogok megvenni ami már ránézésre se tetszik...
Amit néztem ilyen áron az a 98-99-es Mondeo. Meg ööö mást nagyon nem is találtam. Még 1-1 paszuly feltűnik ilyen áron, de az már rég gyanús ennyiért. Meg ugye ott a Picasso ennyiért, Scenic, ez a típus is tetszik. Szép nagy családi autó... De ugye mindegyik a nem ajánlott márkákba tartozik ennyi pénzért...
Úgyhogy nem tudom. Elkapkodni nem akarom persze. Lehet a végső megoldás az lesz, hogy megkérdezem a régi nepper ismerőst, múltkor mondta hogy bármit betud hozni németből... De lehet kiröhög ilyen kis összeg hallatán.
Szar de ez van, valamit váltani kell. Az Omegára nem akarok költeni, plusz nem is tetszik meg kombi is. Kombi se kell... Olyan autó kéne, amit szerethetek, tetszik kívül belül, és azért nem annyira fapados. Amitől nem sajnálnám az új ablaktörlőt se.
-
Dany007
veterán
válasz Kornel #77464 üzenetére
Vezettem már, kellemes autó. Épp ezért is akadt meg rajta a szemem. Jó és könnyű vezetni. Tetszik a belseje. Ráadásul a linkelt darab elég nagy teljesítménnyel bír ilyen kis kasztnihoz képest. Már a nagyautóból is lejjebb adtam szóval na, tetszik ez is!
@joamilestoné:
Még egy pozitív vélemény, gyakorlati tapasztalat alapján. : ) Alakul ez. Bár hihetetlen mekkora a kontraszt 1-1 márkát illetően.
Régi haveromnak volt Picassoja és vezettem is sokat. Akkor tetszett meg. Viszont ugyaninnen tudom, hogy brutál sokat költött rá és nem volt olcsó... Szóval azért továbbra is tanácstalan vagyok. : )Szerk.: Ja a Stilo lehet nagyon csajos autó. Amit én vezettem az is kolleganőé volt.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Most melyiket? A Silo-t vagy a Picassot? Mindegyikből van 1.6-os.
@bitpork:
Hát so-so. Újabb Golfot még nem vezettem, ahhoz nem tudom viszonyítani. De tény, hogy a legkisebb autó ami szóba jöhet. Golf nem jön be. Stilo meg elmegy... De azon kívül hogy vezettem párszor nem ismerem. Remélem azért a 150-et bírják autópályán mert a 20 éves Omega lazán visítás nélkül... sőt.
@hobizoli: Akkor még egy plusz nekik. Azért néztem csak a Stilot mert egyrészt nekem sincs annyira ellenemre, másrészt talán ezt még az asszony is elvezetgetné. Ő nem szereti a nagyobb autókat...
-
Dany007
veterán
Ja jó, gondolhattam volna!
És az árakkal mennyire vagytok itt képben? Csak mert amit néztem, asszem az nem épp a legolcsóbb Stilo, de még így is elég olcsónak tűnik.
Ellenben láttam alacsonyabb felszereltségűt jóval drágábban. Igaz az meg újabb volt.
Ahogy néztem itt az árak a korral arányosan nőnek. Talán 1 kiugrót találtam, de az meg eleve gyanús mindenféle ismeret nélkül is.Az a gondom hogy nem igazán találtam jó összefoglalót mit kell nézni, mire kell figyelni egy hirdetésnél.
Elolvastam azt a "nepper szótárat" is. Jó volt, de ha az alapján döntenék akkor egy autó nem lenne, amit megvehetnék. Persze a "hogyan vegyünk használt autót" cikkben sok hasznos apróság volt, de konkrétum ott se, hogy egy adott kategóriában mi az ami gyanús lehet.
Szóval továbbra is azt mondom lutri az egész. Lehet, hogy a legolcsóbb vagy a második legolcsóbb is tuti vétel és a 2x drágább meg bukó lesz a végén...[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz nyogo83 #77481 üzenetére
Köszönöm! Akkor ezek szerint reális lehet az az ár is.
Az alkatrész árak nem vészesek... A mostani közel 20 éves Omegámhoz is 45k a kuplungszett újonnan. A legolcsóbb fajtából. Szóval ez így tényleg nem gond.
Most néztem egyet 700-ért [link] elég patent állapotban van, kellően felszerelt. Bár ez már azért több, mint amennyit rátudnék most áldozni, igaz ez már 2003-as.
De gondolom azért ezek az 1,6-os 100LE-s modellek is mennek már rendesen, nem? Azért ez nem olyan nagy autó annyira nem nehéz. -
Dany007
veterán
válasz !Overdose! #77485 üzenetére
Igen? Nehéz neki? Akkor érdemesebb a 133LE változatot választani?
szerk.: értem. Akkor csak ez a két modell marad versenyben. Hát így mindjárt könnyebb a döntés.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz #10726912 #77487 üzenetére
Ja persze, most próbálok viszonyítani.
Van itt a cégnél egy régi Mondeo 116 lovas és most néztem 1350kg. És azért az húz rendesen ha odalépek neki.Nekem annyi elég ha odalépek akkor induljon meg! Mert jelen esetben mindkét autó amit rendszeresen vezetek - apám régi 116 lovas Mondeoja meg a saját 116 lovas Omegám - olyan, hogyha rendes városi sebességen és fokozatban (tehát 3-4) odalépek akkor kb nem történik semmi. Hanem majd szép lassan elkezd gyorsulgatni az autó. Meglehetősen komótósan.
Jó, persze ha 40-60-nál vissza kettő akkor már gyorsul jobban, de azért akkor már csúnya hangja van a motornak... -
Dany007
veterán
válasz #10726912 #77491 üzenetére
Egyetértek. Ki kell próbálni.
Amit anno vezettem kolleganőé, fogalmam sincs, hogy dízel volt-e vagy benzines. Mert ugye azért nyomatékban nem mindegy... De meg kell nézni aztán meglátjuk.
Tény, hogy nem versenyzésre kell. Csak jó ha akár itt városban nem okoz gondot kiugrani 1-1 kereszteződésből anélkül hogy meg kelljen várnom 1,5km tiszta utat... vagy akár előzéshez is jól jön ha beletaposok akkor megugrik.
De nem akarok gyors.versenyekre járni vele.@!Overdose!:
Na igen, a dízel az biztos nyerő lenne az ízlésemnek, de ilyen régi autóknál fosok a dízeltől.
Másrészt meg többnyire rövidtávon lenne használva. 10-20km-ek. Plusz havonta párszor hosszabb út vidékre. Ez meg úgy tudom nem tesz jót a dízelnek. -
Dany007
veterán
Hehe, illetve kicsit se hehe. De haver Xara Picassoja is hasonló módon állt le. Letiltott a cópmúter. Vagy valami hasonló. Szerencsére ő akkor épp egy faluban cammogott 50-nel. Azután épp azon agyaltam mivan ha ezt mondjuk autópályán csinálja 130-nál...
És itt a követési távolság sem segít. Hiszen az arra van kitalálva ha valaki besatul előtted meg tudj állni te is. No de ehhez hozzá tartozik az, hogy satu féknél van féklámpa! Azt veszed észre igazából nem pedig azt, hogy közeledsz az autóhoz. Az már túl késő lenne... -
Dany007
veterán
Üdv!
Nézzétek már meg nekem ezt a hirdetést: [link]
Nem kamuszagú ez egy kicsit? Illetve igencsak gyanús. Ezeréves autóra 1 év garancia? Friss műszakival... ennyiért? : o Az átlag egy százassal feljebb kezdődik...
Ráadásul nincs helyszín megadva, csak előre egyeztetett helyszínt ír.. Persze azt látom, hogy újra lett fújva az egész autó, az nem is gond ennyi pénzért... D: De vajon ennek mi a buktatója?[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz kalmanchris #77608 üzenetére
Igen? Na én ehhez (se) nem értek... Nekem tök homogén szép fehérnek tűnik... azt ennyi.
Ezért is kérem ki most mások véleményét is.@Tiger.huhhhh:
Köszönöm! Hát nem tudom. Soha semmiből sem szabad a legolcsóbbat megvenni. Csak én annyira nem láttam rajta semmit hogy ihajj!
Az újrafestés léte egy dolog. Nyilván ilyen idős autónál nem várható el, hogy tökéletes gyári fényezés legyen rajta... Okés, de kérdés mért lett újrafestve. Azért amit mondasz, hogy szarrá volt rozsdásodva vagy esetleg szarrá lett törve? Borult egyet kettőt vagy ilyesmi. Mert ilyet már láttam...Meglátjuk. Hétvégén kipucolom a kocsim. Szép tisztára mosatom. Lefényképezem. Felrakom a hahu-ra és max elküldöm nekik a linket, hogy mennyiért számítanák be. Mert csakúgy lenne jó nekem. Aztán a többit meglátjuk.
Az átnézetés az alap mindenképpen. Főleg, hogy megtudtam apósom kb minden városban ismer (munkából kifolyólag) pár szerelőt / szervizest, ahol egy telefon és megemelik, festéket mérnek, átnézik nekünk... Szóval ebből se lesz probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
-
Dany007
veterán
Jó, hát ezen még én is látom, hogy fos! Hacsak nem a felhők tükröződnek ilyen furcsán a tetején meg az oldalán is...
Ennyire azért talán nem durva az a fehér. De legalább nem néz ki olyan ósdi szarrákopottnak mint kb az összes többi.Mindenesetre megpróbálom elérni az ember. Ma már ki volt kapcsolva. Aztán megnézem. Ennyit megér. Néztem a HQ képeket és az ajtók rései olyan precízen futnak hogy képtelenség hogy azt bontott ajtóval megcsinálják... Ha meg a rozsdásodás meg a kopottas festés le lett javítva rendesen újrafújva úgy-ahogy ennyi pénzért akkor is megéri.
-
Dany007
veterán
Azt hadd kérdezzem meg, mennyire releváns rendszámot lekérdezni "publikus zöldkártyaközpont" oldalán?
Csak mert megnéztem a 2000-es évjáratra írt Mondeo rendszámát és az oldalon azt írja, hogy 1997-es!
Lehet, hogy maga az autó 97-es de a forgalomba hozatal 2000-es?
Nem tudom mivan, de ez így nem hangzik korrektnek, ugye?Nincs valaki ügyfélkapus aki megtudná nézni nekem ezt a rendszámot? Vagy ez pénzbe kerül?
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Na mivan alszatok?
Gondolkodtam, ennyiért az se gond ha 97-es gyártmány - hiszen 2000-ig nem volt váltás és valós 2000-ben üzembehelyezett az autó... De egyre több a furcsaság ezzel a géppel... -
Dany007
veterán
válasz gaborbol #77657 üzenetére
Rendben, köszönöm! Csodát abszolút nem várok. Sőt, azért kérdeztem rá, mert gyanúsan olcsónak találtam.
Csak az a gond, hogy amit hasonló Mondeoban látni 450-500 ezerért ott már szakadt az ülés, kopott a kárpit, kopottak a műszerfalgombok stb... Azt én sem várom el, hogy ennyi idősen sérülésmentes legyen az autó. Valahol valamikor csattant az szinte biztos. A lényeges az, hogy rendben van-e motorilag nem volt-e tk-s és nem-e akar szarrá rohadni / szétesni a festés alatt / mögött.
Mert ha így amúgy korrekt, akkor nekem tökéletesen megfelelne. Külsőre-belsőre az összes többinél szebb 550-600k forintig.De néztem én mást is. : ) Az a baj, amik úgy jobbak lettek volna kb 1 hét után elvitték a fenébe. De ott van pl a kis Stilo. Az kisebb autó és igazából belsőre jobban is tetszik. De nagyon mást nem találtam ilyen áron. Ugye gyerek miatt 3 ajtós eleve szóba se jöhet. Amúgy meg rogyásig van Lagunákkal, ezeréves Meganokkal és Alfákkal ez az árkategória. Kb a Mondeo az egyetlen értelmes márka.
Múltkor láttam még egy szép Volvo V40-et, 3 napig volt fenn. -
Dany007
veterán
Ez azért szép összefoglaló volt.
Én már annak örülnék ha mindenki (legalább a túlnyomó többség) betartaná a szabályokat. És nem a sebességhatárra gondolok, hanem mondjuk az előzés alapvető szabályaira meg az elsőbbségadáséra. Mert ugye a legtöbb baleset ezekből adódik, no meg a gyorshajtásból (statisztika szerint), az viszont már "hozzád" kapcsolódik, amit leírtál.Szóval na, amíg az ember nem tartja be azokat az alapvető szabályokat (lásd beláthatatlan kanyarban ne kezdj előzni max traktort, de még azt se, vagy hogy az a fordított háromszög láttán mit is kell tenni? Körforgalomban kinek van elsőbbsége? stb) addig teljesen fölösleges a vezetéstechnika. Bár ez fordítva is igaz lehet. Mindkettőre szükség lenne.
Jó lenne ha a jogsi megszerzését vezetéstechnikai vizsgához is kötnék. Plusz akár egy lazább IQ teszt is beleférhet ha már szabadon gondolkodunk. A gond ott van, hogy akkor a jogsi költsége nem 130-140k lenne, hanem mondjuk 250-300k (bár nem tudom mennyibe kerül egy ilyen vezetéstechnikai nap, de nyilván tanulni 1x-i alkalom édeskevés).
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #77938 üzenetére
Mintha új lenne bakker! Eszméletlen!
-
Dany007
veterán
Pedig kezdetnek jó. Ha nem is elbizonytalanítani, inkább átgondolni megéri-e.
Én is gondolkodtam rajta... De rá kell jönni, hogy ez bizony csak nagyobb értékű autó esetében éri meg igazán. Tehát ilyen pár milliós kategória fölött.
Ez alatt már rohadt sokba kerül a kikocsikázás / visszakocsikázás, regadó stb... Ugye, a cikkben olvastam, hogy ha trélerrel hozatja haza az ember akkor az 100-200 ezer forint is lehet. Na most ez az összeg egy millás autó esetében már 20%-ot jelent. És akkor még nincs regadó se semmi... De így valószínű annyival nem kap az ember jó autót ottkint, hogy így is megérje. De a költség viszont kb ugyanekkora ha több milliós autót vesz az ember, na úgy viszont már lehet értelme.
Persze annak is van értelme ha valaki üzletszerűen csinálja. De így egyénileg szvsz nincs értelme belekezdeni kisebb összegű autónál. -
Dany007
veterán
Nem is kell. Én csak azt írtam hogy szerintem milyen árkategóriában éri meg. Azt nem hogy neked megéri-e vagy sem. Azt nyilván te tudod.
Szerintem egyszerűbb megbízni valakit, mint te maga végigrágni az egészet. Főleg ha már nagyobb összegről van szó. Én nem szop...ék még ezzel is. Keresni kell valakit aki nem a legutolsó noname nepper azt hajrá. Annyit megér pluszban szerintem.Itt egyébként ahogy én kivettem, nem sok embernek van erről személyes tapasztalata. Ha a google meg nem ad ki rá releváns találatot, akkor szvsz kevés rá az esély, hogy az itteniek meg fejből nyomnak egyet.
-
Dany007
veterán
Értem értem. Olyan sokat rátesz egy nepper? : o Lehet, nem tudom.
Csak azért gondoltam, mert ahogy olvastad te is, azért van ott is buktató bőven. Egy gyakorlottabb ember nyilván könnyebben megtalálja azt amit keresel olyan állapotban amilyenben szeretnéd.No, de ha a google se dob ki semmit, akkor szvsz valami német hivatalos oldalakon kéne rákeresni erre. Esetleg németül google-ben. Biztos van valami német hivatali oldal, ahol vannak erről adatok. De mondjuk én egy fikarcnyit se tudok németül.
Más ötletem viszont nincs. -
Dany007
veterán
Erről valakinek valami vélemény / tapasztalat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen