- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
Hirdetés
-
Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
ph A Samsung idei kiadású, Mini LED háttérvilágítású okostévéje járt nálunk.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #141620 üzenetére
Csak az volt 900 kg, ez meg mondjuk 1,4 tonna, ha a K, 1,6 ha a J-t nézzük.
Inkább egy 1.4 F, mint egy ilyen euro6-os megfojtott 1.4 olomnehez kaszniban.
Te is tudod, hogy még egy euro4-es 1.8-as is agyon van fojtva -
veterán
válasz BigBlackDog #141703 üzenetére
Szabadságon voltak a nyúlmókusok.
Ugyanolyan autóm volt 1.9 CDTI-vel, és erőből próbáltam előzni sík úton, megszokásból; de lendületből kellett volna. Azért összejött. -
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #141764 üzenetére
Ezt próbáltam ecsetelni neki a moped autós hasonlattal, hátha neked több sikered lesz 😉
Egyébként a keret végén (800k) alkuval együtt már normális, autoszerű darabok is találhatóak, a teljesség igénye nélkül: Leon, toledo, megane2, alfa 156, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #141766 üzenetére
Ennyi.
Ha meg nagy az astra (bár kétlem), ott a corsa is...
Persze biztos jobb egy mazda2 bármelyik felsoroltnál 😂 -
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #141770 üzenetére
Golf 4: első sárvédőív teteje, illetve ajtó felőli sarka, ugyanott a küszöb, és a csomagtérajtó hajlamos rozsdásodni. Tekintve, hogy galvanizált karosszéria, jelentős abúzus szükséges, hogy valóban meginduljon a rozsda - megelőzésképp a sárvédő tetején belül a szivacsból le kell vágni egy centit, és a dobbetét mögött évente kimosni a felgyűlt leveleket/port (ez érvényes minden műanyaggal borított sárvédőjű autóra). Hátsó híd tud még valamennyire rozsdásodni. Nagy átlagot tekintve az abból a korból származó VAG autók elég jól bírják korróziót tekintve, főleg ha karban vannak tartva. Árkategóriától függ, olcsóbbak felszereltségtől függően tarthatnak pár elektronikai meglepetést (digitklíma csappantyúk, ajtózár kapcsoló, beállt hátsó ablaktörlő, beeső villanyablak).
[ Szerkesztve ]
-
Théodore
csendes újonc
válasz BigBlackDog #141777 üzenetére
A turbós motorja mennyire kockázatos? Pl. VW csoport 1.2 TSI-ről hallottam, hogy kerülendő.
A következő 8-10 évre keresek autót.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #141777 üzenetére
Nekünk is piros van, újonnan vettük . Szóval mindenképp bejön J Astra kombiból a linkelt járgány színe .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #142113 üzenetére
Tehát az adott személy épp külföldön tartózkodik(az autó meg nem vár 1 hónapot - sokszor 1 napot sem sajnos leendő új gazdájára), de megbízik engem az autó adásvétellel, hogy neki vegyek autót.
-
spiky03
veterán
válasz BigBlackDog #142238 üzenetére
Természetesen. Én is gondoltam már erre, hogy a kellemest összekötöm majd a hasznossal.
Ha már funkcionalitás.
Használ valaki a kocsi oldalán ilyen védő gumisávot, olyan oldalléc féleséget, vagy mi annak a neve?
Mert olyanra is gondoltam, hogy kéne rá tenni, csak azzal már kicsit bénán nézne ki, hogy egy fekete csík megy végig az oldalán. Viszont az ajtók védve lennének a rányitásoktól. Szegény Puntón is voltak külsérelmi nyomok, hogy akik mellénk álltak b@sztak óvatosan kinyitni az ajtót@(#142237) [rvilike]
Szerintem is vannak amik jól mutatnak a feketével. De ugye nem vagyunk egyformák, mindenkinek más tetszik. Ez meg nem is baj.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #142309 üzenetére
Hívjuk fel innen sorba ilyen szöveggel, hé tesó/főnök, egykettőbe mehet?
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #142309 üzenetére
Ez teljesen korrekt.
Ha ilyet keresnék, biztos ezt nézném meg először.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #142309 üzenetére
Ezt a kibaszott nyálas ömlengést alatta
Az autó valóban kivételesnek tűnik. Tippre valami teljesen irreális árat szeretne kérni persze egy s2000-ért lehet lesz aki kipengeti.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #142309 üzenetére
Ezt a hirdetést már tavasszal láttam, úgy látszik, hogy fél év alatt sem talált rá vevőt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #142331 üzenetére
Azért az S60-ról sokat elmond, hogy új automata váltóval van szerelve, de a tulaj következő kocsinak egy kézi váltósat keres. Azt azért tudjuk, hogy a jót könnyű megszokni, automata után csak akkor keresnék kézi váltósat, ha hatalmasat szoptam volna és nem bíznék már meg a technikában..
"Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #142333 üzenetére
6-gangos geartronic megbízhatóbb de ez az 5 gangos ami ezekben van az elég problémás. Gondolom egy kb 500k-s váltófelújítás költségét nem vennéd a nyakadba...
Amúgy motorikusan jók ezek a gépek de inkább manuálisat keress belőle.
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz BigBlackDog #142331 üzenetére
Én használtam S60 -at cirka hét éven át - vészesnek nem nevezném a fenntartását, de azért karbantartásra 100 - 200 között minimum illik rászánni évente (néha megesik, hogy több is becsúszik). Nekem legalábbis kb ennyibe fájt a dízel motoros verziót fenntartani, igaz, nem is hagyott cserben sosem. Az eredeti alkatrészek borsos árúak tudnak lenni (főleg szervizből) de elég jó az utángyártott alkatrész ellátás, és ebben is vannak jobb minőségűek, megfizethető áron. Utazóautónak viszont tökéletes (ha karban van tartva) - de ebből a korosztályból kézi váltósat kell nézni.
(#142332) xeon.Szabi: Nem feltétlenül csak ez lehet az oka (bár simán belefér ez is), ha valaki szeret sportosabban vezetni, annak nem biztos, hogy egy átlag (értsd, nem kiemelkedően gyors) automata a legjobb választás. Én automatáztam jó darabig, megvolt a kézi kapcsolás lehetősége is kormányról, de sosem tudta hozni a manuális váltás élményét, amikor pont akkor és úgy történik a kapcsolás, ahogy szeretnéd.
Ettől függetlenül nagy áldás az automata, főleg városi dugóban, amikor nem kell állandóan kuplungolni, kapcsolgatni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #142337 üzenetére
Nálunk a cégnél megfordult sokféle ebből a méretből ebből a korosztályból (Octavia, Superb, Passat B5.5/B6, Mondeo, 93/95, Accord) de az S60 kényelméhez egyik sem ér fel. Motorikusan is a jobbak között van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #142358 üzenetére
Múltkor összeakadtam egy V6-al a 6-oson. 120-ig kb. fél autóval ment el, tovább nem nyomtam, nehogy 1autó legyen belőle.
Az embereknek fáj az igazság!
-
alázógyík
őstag
válasz BigBlackDog #142358 üzenetére
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #142358 üzenetére
Tényleg az. Kár hogy ektronikusan nincsenek toppon.
-
Plafoon
tag
válasz BigBlackDog #142470 üzenetére
Ennyi van magára az autóra, nincs benne a kezdeti költségek, átírás költsége.
-
őstag
válasz BigBlackDog #142480 üzenetére
Szerintem teljesen korrekt, én nem tudok belekötni. Magyar autó, kézi váltó, szoftveresen erősebbé is lehet tenni a motorját. Ha most kombit keresnék, tuti megnézném.
Sajnos az tény, hogy ezek a Volvók csúnyán tudnak öregedni, szóval egy kormány újrabőrözés az alap, meg én lehet a pedálokra is raknék új gumit, mert a kuplung az már fémig kopott.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #142508 üzenetére
Van egy 118le és egy 125le variánsa is.
Nekem az erősebb volt a Coupe Astraban. -
trassher
addikt
válasz BigBlackDog #142510 üzenetére
A 125 lóerős motor ahogy linkeled g-ben más váltóval volt szerelve + egy zafirában azért szerintem a szélzaj is máshogy érzékelhető. Már egy motorháztető szigetelés is sokat segít. Próbáltam már classic g-t amiben ugye gyárilag nincs. Na az tényleg hangos volt.
Redmi Note 7
-
8th
addikt
válasz BigBlackDog #142571 üzenetére
Ne vicceljünk már, ezért ki fog korrekt árat fizetni? 100x inkább használnám a rezsót így ahogy van mint, hogy fejest ugorjak egy hitelfelvételbe, hogy vegyek a bank pénzén egy ismeretlen előéletű használt kocsit amivel alap, hogy úgy átkúrnak mint az állat. "hátsó lengéscsillapítók, első féktárcsák, fűtéskapcsoló, meg az egész fűtés átnézése, beázó csomagtér." B*zdmeg ezek filléres dolgok nehogy már ezért lecseréljen egy autót. Jégkár elég szopás de ha nem kezdett el rohadni én bizony hozzá nem nyúlnék a sárvédőíveket szarért-hugyért kicseréli egy lakatos géptetőt meg nem fényeztetünk mert fele annyiért kapsz bontóban autóhoz illő színben másikat. Ezek jelentéktelen filléres dolgok. Én biztos nem cserélném le egy másik pénztemetőre pláne nem ha csak hitelre menne a móka. Ezt a autót hajtani kell amíg megy és annyi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz BigBlackDog #142612 üzenetére
Nem annyira nagy meg nem is kicsi. 45 vagy 55 lityis.
De 1 hónapja még nem ilyen volt szóval nem az a gond.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz BigBlackDog #142617 üzenetére
Szerelő? Inkább hagyjuk az ami itt Miskolcon van... Egy szerelő volt aki eddig megbízható volt de egy ideje elment nagyon alatta a ló. Elkezdett drágán dolgozni (pl egy cső amibe belecsavart egy rugós csavart mert nem nézte meg időbe hogy a légtelenítőcsövem szar) 5k-t kért érte...
Aztán mikor mondtam hogy nézze át a kocsit azt mondta minden rendben erre rá 2 hétre kiesett a bal első kerék...
Nem találok egy becsületes szerelőt aki nem kókányul dolgozik.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #142758 üzenetére
nemcsak máshogy öregszik, hanem eleve más. más anyagra, más alapozóra kerül ugyanaz a festék.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz BigBlackDog #142758 üzenetére
Ez természetes hogy másabb lesz egy idő után. De mondjuk ha élőben nem látni egyáltalán csak fotón az mitől van? Az emberi szem ennyire nem veszi észre az eltérést?
Pl ezen a képen is (bátyám Octavia-ja). Élőben nem látni semmi eltérést de a fotón igen. [link]
És a motorhát is másmilyennek hat mint a sárvédő de közben meg mindenhol egyenletes a festék és ugyan az, ugyan úgy gyári.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #142927 üzenetére
1.3gc ,2001 5 ajtós ezust.206e km .1-2esztetikai hiba van,ill az alját kellene most rendbe szedni ,ugyan 2 éve volt csinálva ,de nem a legjobb emberhez vittem.
20e km előtt ujj kuplung szettet,valto olajat kapott.
most kapott előre fek szettet meg uj lenges csillapitot. plusz vettem alá zsir ujj kipufogót katalizatortol,de idő hiányában még nem lett alá rakva. téli szett,nyari szett van hoza. vonó horog, motor kiváló , jól megy olajat nem eszi,poc rof indul.
3ezer forintos motor tartó bak kell bele,meg egy bal oldali ablak emelő ami szintén 3-4ezer újonnan. kb ennyit kell róla tudni,nyaron 5 literes fogyasztása van. most ilyen állapotba szeretnék 250et kapni érte. -
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #142929 üzenetére
ismerős szuzukis azt mondta 300 alatt ne adjam oda.sztem 300ba kirakom akkor.
-
juve600
nagyúr
válasz BigBlackDog #142954 üzenetére
most ezt nézem [link]
-
juve600
nagyúr
válasz BigBlackDog #142956 üzenetére
öreg bácsié volt,megvan minden papir róla,szervizkönyv,szervizszámlák
-
juve600
nagyúr
válasz BigBlackDog #142966 üzenetére
megkaptam a képet a szervizkönyvről:
csak az utolsó oldaról küldtek,pesti kis maszek szerviz,utolsó bejegyzés 2016.07.27. 53000 km
most 68.000km
nem tudom -
Y72
aktív tag
válasz BigBlackDog #142987 üzenetére
A jelenlegi opel astra F-et cserélném, viszonylag jól veszi a kanyarokat és a földutat is bírja . Ami ennél jobb az megfelelő.
Nem Bamakóra szeretném használni, ha úgy adódik 1-2km-es földút ne jelentsen problémát max 20km/h-val. -
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #143025 üzenetére
Én nem tudom, pont ezért kérdezem.
Nem ismerem annyira hondakat, de az accord bejön és a 2.0 szívó benzinnel mi baj lehet?
-
rwin5
őstag
válasz BigBlackDog #143033 üzenetére
Nem nagyvárosi a forgalom azt kihagytam, maximum a reggeli és a du 2-4ig szokott nagy lenni. Folyamatosan használva lesz reggel 8tól-4ig max 5-10 perces kihagyásokkal, amíg ügyintézés miatt leállítom. Semmilyen elvárt dolog nincs az autóval szemben, egyedül a fogyasztás, plusz, hogy ne kelljen sokat költeni rá éves szerviz szinten. Ezért láttam pont szponzor hirdetésben ezt az aygot akkor jutott eszembe, hogy valami kis autó is elég volna
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #143042 üzenetére
Ha nagyon log, akkor kopog.
Ha alamesz, akkor a kormányösszekötőket mozgatva hallod a fogaslec holtjatekat.
Enyemben pár tized mm logas lehet, elvileg ezzel nem kell foglalkozni még. -
Nestor16
senior tag
válasz BigBlackDog #143049 üzenetére
Nem is volt benne a számításba (bár a kényelem miatt csábító lenne) de nem, drága mulatság lenne szerintem is.
Üdv, Dávid
-
Nestor16
senior tag
válasz BigBlackDog #143049 üzenetére
A Bora, Toledo az remek ötlet. Egész jól néznek ki. Az Almera sem rossz, bár ez nem túl megjelenős autó. A távolság alapvetően nem akkora gond, 100-200 km-t megér, csak rá kell megint beszélnem a szüleim, meg hát az egy családi kiruccanás tulajdonképpen és szervezni kell, nekünk csak így megy. Ha autóvadászon kapok valami jó ajánlatot akkor biztos elmennénk érte.
(#143053) máyköl: Köszi.
(#143055) molnarpeter: Nem szívesen lőnénk ki a Focus-t, elég jó a megjelenése.
Köszi mindenki!
Üdv, Dávid
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #143173 üzenetére
Az első egy Fiat Panda volt, 900ccm, fekete 3 ajtós, dupla vászon napfénytetős. Marhajó kis kocsi volt. Belül tágas, könnyen vezethető, télen lehetett vele kézifékesen csúszkálni, amúgy marha semleges viselkedésű kis guruló babakocsi volt, ahogy anno nevezték
1 hibája volt, a hűtő szart be, javították, kész. Jó áron adtuk el, hiányzik a mai napig. És annyit evett, mint egy öngyújtóA második egy Fiat Punto 1.2 16V. Vadiújonnan, emotion felszereltség (hátsó 3dik fejtámla és cd-váltó kivételével full extra), 2002 körül vehettük. 2 hiba: CD fejegység, gariban javítva és gyújtáselosztó (40k munkadíjjal). Jól ment, a fékje harapott, jól (viccesen) szólt a hátsó 100W-os mélynyomó, plüss ülés, nekem marhára tetsző műszerfal és középkonzol. Elfértem benne, stb. Autóúton 5 litert evett.
Egyiknek sem voltak bosszantó hibái. És az idő megszépít mindent.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Land
veterán
válasz BigBlackDog #143185 üzenetére
1.9-es 150 lovas turbó dízel helyett 2.0-ás 128 LE-s sima szívó benzines. Az utód könnyebb, mint az Alfa, így a 0-100 9.3 sec nála, mint kb az Alfánál. Persze a rugalmasságában a turbós autó jobb lenne, mint a szívó. Lakáshitel mellett nincs "kedvem" kettős tömegűt cserélni, turbót vagy porlasztót felújítani. Meghagyom ezt a lehetőséget a jól keresőknek.
(Az Alfán ezek már készen vannak, de kell a kp.)Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz BigBlackDog #143189 üzenetére
A mélygarázsban nem tarhatok lovakat.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #143219 üzenetére
én árulom a kocsit... tudod én vettem meg pár napja a sok km-es pugot...
ugy irtátok hogy 300korul ér lazán ,mondom be linkelem a hirdetést. próbáltam a szöveget kicsit érdekesebbé tenni , pár ismerős is érdeklődik a gép iránt,talán tényleg hamar elmegy.
3 kulcs azóta jár hogy az eggyik elvan kopva már kicsit, és masoltattam hozzá de mivel immos a kocsi,masoltal nem megy így a masoltal nyitom az ajtókat,az immossal inditozom.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #143222 üzenetére
mint írtam 250 a cél,valamint az alján van kis lakatolni való ,egy 3ezer forintos motor tartó bak kell bele,megy egy 3 ezer forintos ablak emelő . erre irtátok hogy 300felett van kb az ára.
-
parkasz
senior tag
válasz BigBlackDog #143315 üzenetére
Még nem vagyok az, csak januártól költözünk ki, de már nagyon készülünk rá
-
McSzaby
őstag
válasz BigBlackDog #143350 üzenetére
De az német Japánt szeretnék most, az még nem vót Németek közül egyébként ebben az árkategóriában csak az octaviak jönnek be, de most valami kisebbre pályázok első körben. Vezettem nem rég egy Subarut, az nagyon meggyőzött róla, hogy nekem az útfekvésre kell helyeznem a hangsúlyt, szal elkezdtem keresgélni és a IX Lancer jött szóba alternatívaként, de már a 4. értelmesről csúsztam le mostanában, mert nem tudtam felérni érte időben Pestre :S Az értelmes futóművet nehéz leírni, de valami olyasmire gondoltam, hogy tartós legyen és a lehető legjobban tapadjon az útra.
(#143349) diegho
Ezeket már én is néztem. Az Avensis nem tetszik, Accordból ennyiért nem láttam igazán jót, a Corolla meg fent van még a listámon.#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Politika
- N€T0X|N: Starlink előtt és után
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fotók, videók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Netfone
- Hobby rádiós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs