- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Nyárköszöntő hardverszemle
- iPad topik
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
batai15
félisten
válasz Csaby25 #177756 üzenetére
Az nem para szerintem azt nagyjából át lehet váltani
Igazából 800 körül benzinest vennék, kivéve ha nem idegenkedsz a magasnyomású dízeltől, bele lehet nyúlni ,bár tény hogy menet dinamikában és fogyasztásban sokkal jobb mint a benzin . Attól függ hogy akarsz e majd turbót stb stb felújítani. Jellemzően egy dizelbe több a km mint a benzinesbe.
Tdi meg már öreg,sok a km egy turbó vagy bármi is lehet azok közül .
Szerintem ilyen keret esetén nem kifejezetten nem lesz ajánlott típus , hanem inkább fel kell csapni a kereskedő portálokat , beállítani a kritériumokat ,aztán meg venni ami jó állapotú és szimpatikus .[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #177744 üzenetére
Sziasztok!
730k körül, érdekelne főként vidékre, rövid távra, 4(5) ajtós autó.
Dízel is szóba jöhet, vagy csak a benzines? Ti mit ajánlotok? A lényeg a szokásos: olcsó fenntartás, stb... 😀
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Csaby25 #181006 üzenetére
Én inkább adnék a Pistireport szavára, ahol Pisti egy tetszőleges, az adott típushoz értő szerelő.
Egyébiránt tessék a kasszához fáradni és megvenni egy tetszőleges korú Porsche 911-et Igaz egyszer körbegumizni 10* annyiba fog kerülni, mint egy Logant élettartamon át szervízelni, de ez mellékes
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #188208 üzenetére
Elég jól körülírtad a Prius 2-t 2millába már belefér a kínálat teteje is, bár a hibrid előnyei inkább városban jönnek ki. Nekem nem fáj vele pályázni se, bár eddig világgá nem mentünk vele, csak agglomerációban mozogtunk Bp-n kívül. Ami nagyobb csomagterű kompakt, az az ufo Civic (2005-), Lancia Delta, Skoda Octavia. Ezekből mind találsz 2M-ig értelmes példányt.
hobizoli: én se vennék erre nyaralót, de sok embernek arra van igénye, hogy hétvégente lebumlizzon a nyaralóba, füvet nyírjon, stb, aztán hazaszopódjon az ellenirányú dugóban.
a matek részével is egyetértek és így nem vagy röghöz kötve sem a nyaralás szempontjából. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #190600 üzenetére
Azt nem hogy írtad,benzines kell legyen
VAG: MQB platform 1.4 TSI-re szavaznék. Kisebbek esetén amúgy az 1.2 is okés szerintem, aránylag egyszerűbb szerkezet, de nagyobb vasakban elkezdik enni az olajat, nyilván hajtás és karbantartás függvénye ez is... Ha meg nem takarja be a keret pl Octavia mk3-at, akkor inkább maradnék a mostani kocsinál
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #190606 üzenetére
Ha benzin és Octavia, akkor nem váltanék. Dízel esetén O2FL létezett 1.9 PD-vel 2010-ig akár DPF nélküli kivitelben, viszont érintett a csapágy problémában (hozzá kell számolni a cserét megelőző jelleggel). 2.0 CR TDI is jó benne, de némileg több kockázatot jelent (pl belép a DPF).
Ha más márka is játszik, akkor vannak még életképes opciók, hirtelen pl Megane 1.5 dCi 86 lovas verziója jutott eszembe, ott ha jól emlékszem egytömegű kuplung, nincs DPF, és Bosch common rail rendszer, bőven vállalható.
2.0 TDCI is jó lehet, Mondeo mk4 karosszériára gondolok főleg. DPF és DMF is, viszont egyáltalán nem problémás, kiforrott tucat motor, minden filléres és bontott cucc is bőséges. 2.0 HDI hasonló, de ott kell adalékot locsolni. 1.6 TDCI/HDI létezett amúgy egytömegűvel, az sem rossz cucc, de pl Focus hátsó futóműve drágább, mint egy VW csoportos gyengébb autó csatolt lengőkarral.
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csaby25 #192081 üzenetére
Nekünk volt B6 2.0 CR TDI (CBBB motorkód), 160k km-el jött (előtte kollégám hajtotta tehát végig ismert életű) és 282k km-el ment el tőlünk. Sok rövid táv is volt vele (ilyen 4-5 km-es utak), bírta pedig 20k km-es olajcsere periódust kapott. Igaz a manuáljában benne van, hogy 8 km-nél rövidebb utakra ne használd a kocsit, szóval a gyártó levédte magát.
A DMF még gyári volt benne de azon már érződött hogy lassan cserés lesz. Turbó gyári volt de már az is a kezdett kókadni illetve az EGR és DPF volt cserélve 200k km körül, egy szélvédő (követ kapott), meg a fék/gumik de azok is kopó alkatrészek ugye. A fogyi az nagy átlagban vegyes használattal 8,11.
Arra figyelj, hogy ezeknél a olajpumpát hajtó hexagon tengely hajlamos elnyalódni és ha elnyalja akkor megszűnik a kenés ami instant motorhalált okoz. Ezen kívül az CR rendszer kényes a gázolj minőségére (a GO hűti és keni a magasnyomású injektorokat) is.Szóval vétel előtt: injektorokat beméretni, DPF szűrő telítetségét megnézni (ezeket lehet szoftveresen akár otthoni körülmények között is). Illetve a hexagon tengelyt ellenőrizni. Ezen kívül csak a szokásos (rozsda, futómű, stb).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #200436 üzenetére
1.8, 2.0 benzin vagy 2.0 dízel.
A faceliftes 1.8-as már elvileg javított, tehát nyugodtan vehető. Előtte magas olajfogyasztás volt rá jellemző.
Dízelből a 2.2-es messziről kerülendő, mert azt csak 2009 után sikerült javítaniuk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #200436 üzenetére
116 lovas dízelt néznék, maga a blokk tartós, de km legyen hozzá, mert Denso cuccokat picit drágább javítani, illetve japán mivoltában a lendkerék is drágábbak közül való. Van ismerősi körben 1CD-FTV félmillió km körül kettő is, a blokk tartós. 1AD 2.0-2.2 előnye a több ló és láncos vezérlés lenne, de abból nem tudom, létezett-e DPF nélküli plusz ott van a hf tömítés probléma, mert open deck, mondjuk vastagabb tömítés létezik hozzá, szóval nem lehetetlen jól javítani, csak melós
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #200443 üzenetére
Na, akkor egy fokkal kevésbé rossz a helyzet, mint gondoltam
Lendkerék - csak úgy értettem, hogy japán autókhoz általánosságban drágább szokott lenni, kauffernél utángyártottat nézve Fiathoz nekem 70k alatt van, 1CD kettőstömegűje 140k, és akkor jön rá a többi dolog még (pár napja néztem pont). Nem vállalhatatlan összeg, valószínű km-ben is tartósabb, csak be kell kalkulálni, hogy 170k a készlet. Mondjuk nem kötelezően lesz rá szükség, ahogy a befecskendező rendszer élettartamát is ki lehet tolni minőségi szűrővel, stb
Autostrong-m YouTube videóit ajánlom 1CD és 1AD témában még.[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Csaby25 #200440 üzenetére
Én a benzinest venném... A Peti által mondottakon túl érdemes átböngészni a spritmonitort is. Én nem tettem most, de a japán dízel jellemzően nem fogyaszt annyival kevesebbet a japán szívóbenzinnél, mint amennyire az európai példák alapján várná az ember... Dízelből inkább európait szvsz.
-
Biqci
aktív tag
válasz Csaby25 #201218 üzenetére
Mennyire hibrid érdekel? Majdnem napra pontosan egy hónapja vettem egy Honda CR-Z-t. Mindennapi használatra valami tényleg egyedit akartam, de a kalandvágy is besegített. 3500 volt, ez volt akkor és azóta is a legolcsóbb a mobile-n. Gyári fénnyel, egy elem fényezett, akksi okés, rozsda nincs, friss műszakival, minden, de minden működik. Belül ganaj, lehet sose takarították, a tetején az utólagos karbon fólia agyon van repedezve, valamint a bal fényszóró igényelt egy kis melót. De... A Honda márkaszervízben, ahova a többi kocsit is hordom, a szervízvezető mikor kipróbálta, nem győzött álmélkodni. A szelephézag beállításon és a fék-kuplung-folyadék cserén kívül nem volt szükség semmi beavatkozásra...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #204460 üzenetére
Az O2 tökéletes lenne az igényeidnek. Hatalmas csomagtere van, tehát nem muszáj kombi legyen. 1.9PDTDI a legmegbízhatóbb motor hozzá, és a napi 2x35km-es távra is teljesen jó megoldás. Benzinesből akkoriban az 1.6MPI volt a legmegbízhatóbb a VAG-nál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
KubanitoS
veterán
válasz Csaby25 #206319 üzenetére
Magát a konstrukciót nem ismerem, annyi biztos, hogy a b.nepper jellemzően nem lepukkant szemetekkel üzletel, nem célja, hogy átverjen téged, vagy bárki mást. Már felépített egy pozitív imidzset magáról és szerintem ebbe nem fér bele, hogy valaki elkezdje a negatív élményeit terjeszteni vele kapcsolatban.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Vírusirtó topic
- Hálózati / IP kamera
- Diablo IV
- Medence topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs