- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
Hirdetés
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #219816 üzenetére
Racs vagy elvalaszto halo. A fejtamla az aprobb dolgokat nem fogja meg. Egy 3-4g-s lassulasnal siman maradando fejserulest okoz... Foleg ha gyerek is van a kocsiban akkor para. 5 ajtosban en a kalaptartot is elhuzom. A fole nem pakolunk es kesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dani999
csendes tag
válasz BigBlackDog #219897 üzenetére
napi munkába járás (min 15-15km) + alkalmanként családi utazás (150+ km), azert gondoltam benzinre mert a napi munkába járás során olyan rövid távot megyek,hogy dízel gondolom kizárva, 1.6 motor meg csak kell egy megrakott kombihoz.
-
dani999
csendes tag
válasz BigBlackDog #219902 üzenetére
köszi
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #219902 üzenetére
Vagy ha mar Focus, akkor a rohadasra gyakorlatag nem hajlamos platformtestvere, a Volvo V50 is szoba johet
-
szebe
őstag
válasz BigBlackDog #219902 üzenetére
(utóbbiból asszem létezik 6-os váltóval is az 1.6)
3-as Megane is van 6-os váltóval 1.6 K4M mellé.
110 ló - 6-os váltó
101 ló - 5-ös váltó3-as Phase 1 szűken beleférhet. Méter lesz benne valszeg, de olyan sok minden nem tud elromlani.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
őstag
válasz BigBlackDog #219915 üzenetére
Értem, lényegében ezzel a visszavásárlási árral félrevezettem magam - 4 év alatt ~6.2-be kerülne az autó (csak a finanszírozás), majd vagy visszaadom, vagy kifizetem a maradék 4.4-et, vagy törlesztem tovább.
Casco-t hirtelen Scala-ra néztem, 130-500, de évi 200 körül bátran lehet számolni.. Téli gumi jogos, gondoltam rá csak nem írtam le
"... and I hope you have a great day!"
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #220145 üzenetére
Szerintem a hibrid Mondeo fájna egy 3.0 V6 után, azért az tud bégetni rendesen.
A Mazda 6-ost adom, jó gép és klasszikus értelemben autó. És én a dízelt venném, szerintem az erősebbik 2.2 illik hozzá, nem a szétforgatós 2.5 benzin. Viszont ha az A4 kombi kicsi, akkor ez se biztos, hogy elég lesz.
Passat GTE is jó ötlet.
Új autó terén viszont el lehetne gondolkodni egy Octavian. 2.0TSI fullra extrázva kijön ennyi pénzből, és a csomagtartójába belefér egy Bentayga.
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz BigBlackDog #220240 üzenetére
Pl. a C-Max TDCi-k kellemesen tudnak fogyasztani, a 2.0L pedig rendesen is megy.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #220377 üzenetére
Szóval 0.5-1 literrel kevesebbet eszik a Toyota, és a többi?
Dinamika, pálya tempo, csendesség, csomagtartó, minőség, extrák...stb.Ha nem lenne a Toyotának HSD-je, akkor venné valaki?
Bocsi ma rossz kedvemben vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #220461 üzenetére
Köszönöm mindketőttöknek. Lehet majd ránézek a faceliftes golfra mennyit sikerült javítani a csupa érintőképernyős horroron. A volvo is játszana simán ha sikerülne nekik egy pár év relatív megbízhatóság (egy toyotához viszonyítva ). , de sajna nem látom a jeleket...
-
őstag
válasz BigBlackDog #220461 üzenetére
Egyébként lehet hogy a legegyszerűbb egy kis hangszigetelés és hifi upgrade utólagosan a rav4-en, mert ezeken kivül elégedett vagyok vele. Végre referenciám is van aki már csinált ilyet (700k volt mondjuk 2019-ben....).
-
dellfanboy
őstag
válasz BigBlackDog #220546 üzenetére
Én sem szoktam meghagyni a képen a rendszámot,
miért?
mi a taktika?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #220586 üzenetére
1.6 cr-el amugy mi a gond? Azt hittem az egy tartos motor. Illetve a dsg ebben meg olajos nem? Vagy mar itt is szaraz?
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #220586 üzenetére
Ennyire fosh kombó ? Azért nehogy már egy majdnem 6 millió forintos autó esetén már eleve úgy kelljen kezdeni hogy legyen rá félre rakva a motorra főleg ha valóban ennyi a km ,mert akkor ez egy beteg ágy konstrukció.
Értem én hogy első szerviz,meg folyamatos karbantartás(ami alap) de a motor váltó kombóval nem kéne gond legyen a normális motorok esetén 3-400 ezerig (főleg ha dsgbe is 60 ezrenként cseréled az olajat ) direkt azért nézek fiatal keveset futott autót hogy ameddig szándékozom meg tartani (100k futás) ne legyen gond .
Azt hiszem ha ez így van maradok inkább HDI vonalon továbbra is.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #220586 üzenetére
Kormánybőr vajákolásból azóta nem hiszek mióta láttam haver kezében egy Ceed kormánya hogy porladt szét 100k km alatt. Valami alien savat izzad a tenyerén.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #220592 üzenetére
Operativ lizinges autok ezek tobbsegben. Odanyomjak a berlonek az meg tapossa instant, miert is ne tenne, nem az ove a kocsi, csak berli. Leszarja ha baja lesz. A lizing cegnek meg az a lenyeg, hogy a lizing ido alatt minel kevesebbet kelljen ra kolteni, amire a skoda eleg jo opcio, a 2 eves 30e km-es olajcsere periodusaval. Aztan 4-5 evesen megy a piacra, majd sz.pik vele a következő tulaj
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #220620 üzenetére
Amúgy tök érdekes mert ismerősnek hatos golf van ,húzva ráadásul nem finoman jár vele . Neki elmondása szerint nincs vele gond . Én magam is sok jót hallottam egyébként de így az olvasottak alapján inkább elmegy tőle a kedvem. nekem egyszer volt német autóm életem legrosszabb autója volt.
Megértem egyébként hogy nem tetszik itt mindenkinek hogy leszólom a vwt, de inkább nekem az a konklúzió hogy maradok a bevált márkánál.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #220632 üzenetére
Cegnek jo a vag. Maganszemelykent en pl elobb vennek mazda6-ot mint passatot
-
slett27
addikt
válasz BigBlackDog #220958 üzenetére
Köszönöm ! Megkérdezem ott is !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
lorcsi
veterán
válasz BigBlackDog #221174 üzenetére
Tenyleg a dacia vonal..
tx!rfanciat nem mernek rabizni
volt megane nekunk is.. nem adta -
vendingo
veterán
válasz BigBlackDog #221410 üzenetére
ott már jártam.
Azért bizonytalanodtam el dacia motoroknál, mert valahol az sce-t fikázzák és a 0.9tce az Isten, itt meg pont fordítva van.
Ismerősök is csak jókat mondtak a tce-ről, de hiszek nektek, sok évre terveznék vele. Nálam a járművek végelgyengülésben távoznak kizsigerelve.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #221463 üzenetére
Ha ennyiből ki lehet hozni akkor oké lehetne ,bár az egyik helyi szerelő szerint nem igazán olcsóbb a karbantartás / javítás mint egy crtdi . Meg már akkor inkább akkor az 1.6 HDI abban jobban bizom ,csak a plusz garancia miatt kérdeztem rá itt a topikban .
Egy biztos ha főnök 3as focusa (1.6 TDCI ) wagon eladó lesz arra fogok rá repülni . (106 ezer van benne ) csak az még kérdéses hogy kap e a felesége céges autót. -
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #221498 üzenetére
Stellantis 1.2T-vel 5 évre tervezni is elég erős kincstári optimizmus lenne, nemhogy 20-ra.
Ha mindenképp SUV kell, akkor egy 115 lovas 1.0TSI Kamiq kijöhet 8 millióból.
-
SirRasor
őstag
válasz BigBlackDog #221498 üzenetére
Olyan sedan-os a hátulja. Az nem elég ahhoz, hogy kvalifikáljon arra a titulusra? Amúgy akkor az mi? Külön kategória, vagy milyen fajtának nevezik?
Ja a 20 évet nem úgy gondoltam, hogy semmilyen hiba ne jöjjön elő, mert nyilván irreális elvárás, hanem mondjuk olyanra gondoltam, hogy ne szériahibás motor legyen benne, ami mondjuk olyanból kiderülhet, hogy pl: ha 3 évvel ezelőtti modellbe is ugyanazt a motort rakták és nem cikkeznek óriási bajokról, akkor valószínűleg nem lesz vele gond.Yany thx, visszaolvasok.
Make Love not war!
-
SirRasor
őstag
válasz BigBlackDog #221551 üzenetére
A Suzukiét a katalógusból és itt is írta valaki a fórumon.
A Dacia-ét meg netes tesztekből.
De amúgy nem ez volt a kérdés, hanem ha strapabíró motort szeretnék, akkor jó irány a lágy hibrid, vagy inkább a benzin/gáz?Megkérdeztem a Gemini-t és azt mondta, hogy a lágy-hibrideké a strapabíróbb, mert az elektromos motor rásegítése jobban kíméli a benzinmotort.
Make Love not war!
-
SirRasor
őstag
válasz BigBlackDog #221556 üzenetére
Ja bocs nem vettem észre a kérdést a végén.
Kézi váltó, nagyrészt város, sok rövid (5 km) úttal. Aztán persze mennénk túrázni is, de most szembesültem azzal, hogy Szegeden nem nagyon lehet menni hova. Nincs itt semmi
Sándorfalván (10km) van kis erdő túraútvonallal, városon belül ártéren kis túraösvény, holt Maros és...kb. ennyi. 150 km-es körzetben nincs semmi érdekes...na mind1, talán nyugatabbra költözünk, legalább már lesz egy kocsi
Addig is szerintem havi 1 nagyobb út bárhova a közelben 50-100km-es körzetben, amit éppen találunk.Más: kb. mindenhol azt olvasom, hogy ha tartósat akarok, akkor felejtsem el az 1.0-1.2-es 3 hengeres turbós motorokat.
Van esetleg kivétel, vagy ez tényleg ökölszabály?
Legújabb Opel Crossland amúgy tetszik, de az is 3 hengeres.
Van is készleten 6,4 milláért. ..vagy azt a +másfél millát megéri hozzátenni a Suzukihoz? Ki tudja, de szerintem az lenne a legmegbízhatóbb.[ Szerkesztve ]
Make Love not war!
-
veterán
válasz BigBlackDog #221566 üzenetére
Clio cup futomu van alatta elvileg. A magassaga erdekelne inkabb, mennyire van a padlon.
Everybody lies.
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #221708 üzenetére
Szerintem inkább ez a probléma:
Ez egy C63 AMG motor…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #221711 üzenetére
W201 190E 2.5 16v is 4 hengeres volt hosszaban
amugy nem vagom ez a sok henger miert annyira fontos, amikor a fotengelyen megjeleno nyomatek a lenyeg
2.5 sor6/V6 is lehet csak 170-200lo volt, mikozben egy sor4 turbo meg 230 kisujjbol megvolt 30 eve is
szerinted melyik viszi jobban a bodet barhol?
1500-2000rpm felett a turbos siman tobb pillanatnyi nyomatekot is tudott, az alatt meg mikor hasznalod?
csucsban meg 1.5x tobbet is, mint a 6 hengeres akarhol
4 hengeres turbomotorbol 300-350Nm kijon siman ~3000rpm-nel
egy 2.5 literes szivo 6 hengeres meg tudott 240-250Nm-t maxra 5000rpm korul
szerinted melyiket kellemesebb hasznalni?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #221728 üzenetére
ahogy nottek az autok meretre meg tomegre, ugy nottek a motorok is ccm-ben ezzel
E30 M3 is 4 hengeres volt meg, de az E36 mar 6 hengeres lett
csak kozben a bode is +250-300kg-l nehezebb letttöbb drón kell ;P
-
lockdown90
senior tag
válasz BigBlackDog #221760 üzenetére
de toyotában nem látott még olyat
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #221760 üzenetére
Toyotaban?
Amúgy ja, le vagyok maradva hybridekkelEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz BigBlackDog #221800 üzenetére
800k-ba nem fér bele a faceliftes kettes Megane
sőt, igazából egyetlen ilyen 6-os váltós 1,6 szívó kettes kombi van hirdetve, az is 1,8 millióért
ez a motor/váltó kombó a hármas Megance-ban tűnik sokkal gyakoribbnak“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz BigBlackDog #221800 üzenetére
Asszem az 1.6 16v+hatos váltó inkább a fl scenic 2-re jellemző inkább, de az is milliótól indul sajnos.
f4lcon: bedobok egy picasso 1.6 16v-t ötletnek.
-
bigdady
nagyúr
válasz BigBlackDog #221829 üzenetére
Nem bízom használatban és így akciós a THM nem kell beleraknom a pénzt a kocsiba. Nem kis összeg és nem akarok lutrit
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #222036 üzenetére
Nem mentem nagyon bele, csak rákerestem, példa, hogy lehet találni mindig ilyeneket is.
Amúgy azt vettem észre, hogy most tavasszal rengeteg autót elvittek.
Minden autót meg kell nézni a helyszínen akármilyen jól néz ki a hirdetésbe[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #222036 üzenetére
Eredetvizsga nincs: egy tulaj, meghalt örökölte a felesége 2019- ben, de Ő nem vezetett, 2021- ben megörökölték a gyerekek, jól tudom egyeneságú leszármazottnál nem kell eredetvizsga.
2016.11-ban lejart a műszaki, az öreg már nem tudta használni, aztán megörökölték 2019- ben, aki nem vezetett, aztán 2021- ben a gyerekek, akik elastak 2022- ben egy kereskedőnek, aki eladta egy masiknak, mert állt a piac és most kapott egy műszakit, hogy valaki rlvigyeEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kenguru99
aktív tag
válasz BigBlackDog #222176 üzenetére
Nem vagyok egy Tsi guru, ezt fejből nem tudom. Azt viszont igen, hogy a kettős befecskendezéssel ellátott autók ugyanúgy kokszolódnak mint a simák.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #222176 üzenetére
G7-tol, a kerdes pedig G6-rol azolt.
Mindenesetre Swift utan az osszes kerdezett/javasolt tipusra megkapja a vadasz rangot -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
+1! Nincs 1200 kg ahhoz a 107 paripa bőven elég normál közlekedésre.
#nincsbennetarcsi
-
slett27
addikt
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
Kimosott gyapjú Kizashi. De vacillálok....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
Amúgy ha nem lenne kolléga célja a nagy sebességgel való közlekedés vagy hasonló vennék egy Honda Cityt, faék az is és amúgy 800e körül vannak jók.
-
Qru
MODERÁTOR
-
kenguru99
aktív tag
válasz BigBlackDog #222456 üzenetére
Az alapelvek szintjén már a legelső (1997-es) autó is ugyanolyan volt mint a maiak.
-
Micsurin
nagyúr
válasz BigBlackDog #222666 üzenetére
Most vett excéges Astra nálunk is fújt, csak a motortető első harmada. Alig észrevehető csak a 160 vs 210 mikron tűnt fel.
Tipikusan az a rész lett átfújva amit televersz kavicsca. (nekem a kormi pl pont abban a vonalban kavicsos)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
őstag
válasz BigBlackDog #222714 üzenetére
elképzelhető, persze, én nem tapasztalatból, hanem józan paraszti észre hivatkozva írtam, amit. nyilván a márkaszervizek sem akarnak csődbe menni az elektromos autós átállással
mi pont Peugeot e2008-at meg Renault Captur E-Tech-eket nézegetünk a CX-5 helyett, mert jön a napelem és kihasználnánk az "ingyen" üzemanyagot, szóval jobban utána fogok járni a villanyautó szervizelés témának
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tototos
őstag
válasz BigBlackDog #222717 üzenetére
Attól függ milyen távon milyen sebességgel jársz vele. Nagyon rövid távokon az sem tud csodát tenni. Nekem P2-vel 5,2 volt a 40 ezer km-es átlagom.
-
sutszi
veterán
válasz BigBlackDog #222742 üzenetére
Na ez érdekelne engem is. Egyelőre OPiiPO fázisában vagyok én is. Semmi konkrét, egyelőre háromszögelem a lehetőségeket... Octavia az egyik ami bekerült a halmazba, most próbálom kiejteni vagy bent tartani...
Már terveztem, hogy írok ide majd egy tisztességes "mit keresek" hozzászólást, csak most rá akartam csatlakozni erre a szálra.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!