Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz harry #190912 üzenetére
A Cruze nekünk is tetszett, de azt is mondták, hogy 1.8 alatt inkább ne, nehéz az autó.
Amit még olvastam róla, hogy már akkor is elvult technológiával jött ki, amikor megjelent. és a linket is megtaláltam, hol olvastam: [link] Csúfolják még butított Astra-nak is.
Amúgy meg szerintem elegáns.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Somatom #190924 üzenetére
Nekem bejön.
Sokat utaztam benne utasként. Kényelmes - jobbak az ülései, mint a legújabb generációnak. Több is benne a hely.
Hosszú távon is kényelmes. Vezetőként és utasként is.
De azért vigyázni kell rá, mert tud nyűgös lenni.
De a 2.0tdci (hdi) kifejezetten kellemes motor bele. Taxis ismerős 800k-nál cserélte le a Galaxy-ját (igaz, hosszútávú taxi volt, nem városi). Én csak 45k-t tettem az én tdci-mbe (S-max), kötelezőkön kívül nem kellett vele nyűglődni; fogyasztása (2,5 év) 6.3-ra jött ki.
Szerintem jól eltalált egyterű lett.
Ilyen idősen azért lesznek kiszámíthatatlan dolgok az biztos. Elektromosan behajtható tükör ilyen korban kezd megkotlani - az ilyen extrákat célszerű megnézni.
A vezetőülés deréktámaszát is javallott ellenőrizni, a rugója fáradt lehet, láttam már képet, ahol kikandikál, mert törött.
A manuális váltó kényelmes helyen van.
Én csak ilyen user-mode véleményt tudok róla mondani.
Hát a karbantartása azért drága - igaz, csak az F Astra-hoz tudom hasonlítani.(Én is Galaxy-t akartam volna másodszorra is az mk1 /vw) után de, az S-max csinosabb, csak kisebb , így lett aztán az)
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz diegho #191059 üzenetére
Lassan (legalább fél év) nálunk is érik valami, ezért is követem az olyan történeteket, mint a tiéd.
Az árdurvulás meg megrémiszt.
És jó kis tanácstalanságba fullad a keresés.@(#191058) sagesz93
Természetesen minden márka/típus esetén előfordulnak egyedi esetek, már ha csak a magam példáját nézem, akkor is.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #191174 üzenetére
újnál elvileg nem kell néhány havonta szerelőhöz rohangálni ilyen-olyan apróságokkal.
- az az elvileg az nagyon kellett oda!(sx4-nél a bekapcsolt automata ablaktörlő szétkarcolja az üveget, beázik az első ablak "háromszögénél" úgy, hogy megáll az ajtóban a víz)
(s mennyi ilyen olvasható szerte a fórumban, és nem csak egy vagy két gyártótól...)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Hát biza' pont rád gondoltam (meg Tsebacsira), amikor azt írtam, hogy "s mennyi ilyen olvasható szerte a fórumban, és nem csak egy vagy két gyártótól..." (na és persze magamra is...)
Nekem ez egy olyan fájó érzés volt, amikor életünk első új autójával (ami azért valljuk be, qrvadrága volt listaáron) havonta megyek szervizbe, mert fagy a kijelző... szerencsére 3 év a gar rá (erre legalábbis), de azért 1 év alatt már csa-csak meg kéne tudniuk oldani... majd megyek át panaszkodni az általános topikba
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz molnarpeter #191197 üzenetére
Schrödinger
(Jajj, amikor fizikából az időtől függő Scrödinger egyenletet kellett levezetnem....)Biza'... Touran lett volna. Ismerősöm azt vett, 1 hétig sípolt neki, meg check engine, gyakorlatilag azonnal vihette vissza.... Valami tömítésr fordítva tettek be a gyárban... Ha én veszem meg, lehet, hogy az ülés is a feje tetején lett volna.
Eddig csak használt autóink voltak, azokkal nem volt ennyi nyűg...
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
-
nagyúr
Többiek már mondták, én is mondom. nekem a Galay/Sharan/Alhambra unokatestvércsoport bevált. Csak 116LE-s változat volt, de ez is kényelmesen elpöfögött. Térvariálhatósága meg na'on kafa' (nem úgy mint a következő generációiknak...)
Csak hát idős korosztály.
5 éves átlagfogyi' 6.5l/100km.
Állítva befér egy felnőtt bicó.
én szerettem, soha nem hagyott ott a 7 év alatt.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Nekem nem szűnt meg igazán a gyerekek miatt a (talán nem is annyira) sporotos (inkább dinamikus) haladás . Talán visszafogottabb lettem, de még mindig imádok gyorsan menni (ésszel gyorsan).
Ha feszélyezne, hogy ki ül mellettem/mögöttem, kiesnék a ritmusomból/stílusomból, és annál nem sok rosszabb van.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Érdekes kérdésem volna.
Van egy eladó autó.
Viszont mozgáskolátozott vezethetőségre átalakítva.
(még nem láttam mit jelent ez)
Ilyen autót érdemes lehet megvenni egyáltalán?
Még nincs semmi konkrét, csak hogy eladóvá válik.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz vzsryl #191999 üzenetére
Nem olyan nehéz megszokni a nagyobb autót.
Főleg, ha 1x 2x már megpakoltad, és látád, hogy ez jó... megáldád vala.
Valóban a parkolás az több rutint kiván, illetve hát néha azért keresni kell a helyet, de megéri.
Astra -> Galaxy váltás azért nem volt kicsi nálunk sem, időbe telt, mire hozzászoktam (ráadásul benzin -> dízel váltás is volt; az első dízeles volt a tágabb családban is).
Aztán már nem vágytam kisebb autóra, ha családi kiruccanás nézett ki.
Fenntartása viszont jóval magasabb...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz kisza25 #192001 üzenetére
Általában ahol asszony van (vagy még a gyerek is lány), ott azért nem ilyen egyszerű a képlet... ők mindig tele tudják pakoltatni.
Viccet félretéve, valóban lehet benne valami, de ez már habitus kérdése is. Van aki megmarad nagyob vonalon, van aki visszavált méretben.
Majd ha kirepülnek a kölkök, akkor ráérek gondolkodni, addig maradok az egyterűnél.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Somatom #192008 üzenetére
Dettó.
Egyszer volt villanyos baja (egyik saru kicsit elfáradt, mint később kiderült) a Galaxy-nak, bicikli állítva betol a csomagtartóba, autó lead a szervizben, bicó elő, bemegy dógoznyi', majd visszafelé ugyanez.
Mi '98-ban Espace-szal költöztünk haza a fősuliról... abban is volt hely.Én meg 11 (?) éve egyterűzök - oké a 3 gyerek mellé más opciót nem találtam normálisat, és a mai napi azt vallom, hogy másba normálisan nem fér bele 3 gyerekülés - igaz, azóta vannak suvok, amikre ez már azért igaz (PUG 5008 pl.)
Bár tegyük hozzá, hogy azért a nagy autókról neked vélhetően más fogalmad van
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz HKorn #192702 üzenetére
Most úgy vagyok, mint kisgyerek karácsony előtt, azt nézem már csak hányat kell aludni, hogy elhozhassam
Pont így jó autót venni.
És amikor 99-szerre is levesz a lábadról, meg bámulod a parkolóban, hogy b'meg ez tényleg a miénk... milyen szép... milyen jó... Na akkor pont jó autót vettél.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz tboldi #192705 üzenetére
Nekünk múlt évben lakatolták ki a most 21 éves F Astra-t. Még mindig szeretem (betegségei ellenére, ami gyakorlatilag az utóbbi egy évben jött ki).
Valahogy annak az 1.6 szívónak jó a karakterisztikája, vagy nemt'om.
És végülis nem csúnya - nekem.@(#192712) MunezXBK
Asszem' Euro 2.
Én nem értek hozzá, csak érzem. De azért már lassan cserés lesz szegényke. (kb. fél <?> éve nézem az autókat, de hát a használt piac is árazódik felfelé, szóval marad a spórolás.)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Nekem meg úgy van, hogy a hangerő növekedéssel együtt jár a menetidő csökkenése (Na jó, csak az M6-on, különösen Paks után... ott már elég gyér a forgalom)@#193533Paxker315
Teljes mértékig megbocsátok
Természetes, ha beszélgetés közben halkít az ember a zenén.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Lacko32 #193606 üzenetére
2 babókákhoz a Corolla verso elég lesz egy darabig.
Néha vittek ilyennel, egész jó. A 6. 7. hely csak max. 6-8 éves (persze mérettől is függ) korig lehet jó.
Kollégámnak, akinek a családja 170 cm alatti, annak van 7 személyes Vesro-ja, imádja, és nekik mindenre elég, ahogy meséli - 3 gyereke van. (Na persze idén vesznek egy Proace-city-t is a Veso mellé)Cirtoenben még nem ültem, de a kényelmét dícsérik, a futóművét kevésbé.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz vzsryl #193779 üzenetére
92-es F Astra-m kagyló ülése
Ej, mit nem adnék egy olyan ülésért most... mi kiültük a miénket így 15 év alatt, pedig <70kg-mal én vagyok a legnehezebb.VW alapülések botrányosak. Polo és Touran próbák alapján (Polo classic az volt, utáltam).
Amikor 7 üléses választás volt, sokat próbálgattunk, és alapülésben az S-max-é volt élhető a Peugeot-on kívül.
Néha a régi autók ülései meg jobbak, mint a mostaniak... spórolás, spórolás, hatékonyság árnyoldala...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Köszönöm a felajánlást, remélem fogunk tudni élni vele.
(nálunk azért lassan őrölnek a malmok, anyóka a külcsínyért felel, engem inkább a műszaki tartalom ... igaz, a nagyautónál inkább az ár/kinézet/méret döntött, mint a teljes racionalítás)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz TrollBalint #193807 üzenetére
+1 a pözsó 2.0hdi-re (fordnál átkeresztelték tdci-re)
vw új dízelt passzolom, nekem még az 1.9pdtdi volt, azzal sem volt semmi bajom (7 évig volt)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Én mindkettőt azon a környéken vettem, szerintem nagy mákom volt mindkettővel.
Igaz, voltak hibák, amik csak vétel után derültek ki, de (relatíve) apróságok voltak.
De valóban: olyan dolgokat akart némelyik ránk sózni... büdös ventillátor... sufnituning elektromos ablakemelő... fordítva felrakott kötött forgásirányú gumi, és ez még csak a külcsíny volt...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Lacko32 #193859 üzenetére
Alapvetően az csak 6 üléses; a középső sor középső ülése csak hátizsáktartó.
(ahogy olvastam a fórumot, az itteni emberek véleménye, hogy a 20-30k olajcsere az üzleti, és co2-kvóta okok miatt lehet, nem a motor karbantartásának tesz jót)
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz vzsryl #193881 üzenetére
Ha nem nagyon sok a hosszú táv, akkor szeritnem választhat benzineset is egyterűhöz.
Én is féltem, hogy az 1.5EcoBoost (S-Max) hogyan bírkózik meg az 1.7 tonnával, de a szlovén-horvát nyaralási kör alatt is nyugisan lehetett vele közlekedni, nem zabálta le a hajamat relatíve (1300km és 8.4liter/100km). Annyira nem vészes előzni sem vele; igaz a fordulatot azt adni kell neki, és akkor elindul.
És az is igaz, a dízel egy majdnem hasonló (szinte ugyanazon) körön 6.2-ből megállt (merthogy előtte 2.0tdci-vel szelrelt S-Max volt), illetve a nyomatéktartása azért más volt (330Nm vs 240Nm)
Télen a benzines hamarabb bemelegszik.Ó, találtam egy kis összehasonlító diagramot.
Egyterű = hosszú családi utazáshoz való gépjármű
Ez a definíció nagyon tetszik , szerintem is ilyen az igazi családi egyterű.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Teljesen egyetértek.
Apósék is nagyon szeretik a mi autó(i)nkat, mert amikor együtt megyünk nyaralni, akkor 2 autóval érkezünk a helyszínre, onnantól viszont 1 autóval megyünk mindenhova -> 1 parkolóhely, 1 parkolójegy, 1 sorfőr (a többi ihat ).B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz vzsryl #193888 üzenetére
Egyet kell értenem veled.
Annyi, hogy újonnan a benzines olcsóbb, ezért vettünk benzinest (meg én maradtam volna a dízelnél, de anyóka úúútálja). Mire a másfél mihály visszajönne a dízel jobb fogyasztásából, addigra más szét is fog esni...
Tény, hogy nagy lökettérfogat az mindgi előny, nem terheli a motort annyira a nehéz kaszni... na meg a motorfék. Na ott brutál különbség van (és én elég sokat használom), a nagyobb ccm javára.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Lacko32 #194549 üzenetére
Nos, követem egy ideje a kanosszajárásod.
Nálunk az Astra F 1.6 lesz olyan, hogy innen trélerrel viszik el, máshogy nem. De még 21 évesen is megy (nincs 170k km benne...)
3 gyerekkel is elfértünk benne, de már kerestük az utódját.
Akkoriban Zafira lett volna az elsődleges, de mivel azt vezettem (céges kiruccanás Dortmundba) és a fogyasztás elrettentett, másfelé nézelődtünk. Benzines vonal lett volna a cél, valami az az alapkitétel, hogy 3 gyerekülés férjen be egymás mellé. Az utóbbi kitétel megtizedelte a kiválasztottakat. Majd a fellelhető darabok 99%-a volt dízel.
Nagyon féltem a dízeltől. kb. 3 hónapig vadásztam, nézelődtem, hátha benzines valamibe belefutok.
Végül Ford Galaxy lett, még VW érából, 1.9pdtdi. 7 évig használtam különösebben nagy ráköltések nélkül. Nagyon jól variálható, talán a legnagyobb kompakt egyterű. Sátornak is jó, nem 1x aludtunk benne kiszedett-üléses módban (2 embernek simán jó, pl. 1 napos fesztivállátogatáskor )
Megszoktam a dízelt.
Aztán jött a Ford S-Max, 2.0tdci-vel. Jobban ment, kevesebbet fogyasztott, de már költségesebb volt (karbantartási szinten), igaz nem volt ennek sem semmi igazi baja. Csinosabb, sportosabb a Galaxy-nál, de már nem kiszedhető az ülés. a pöszó 2 literes hdi-t valahogy eltervezték a franzsiák, mert véletlenül jó lett. Igaz, ez csak 2.5 évig volt meg, mert jött a következő...
Most pedig benzines 1.5Ecoboost S-Max van. Újratanultam az egyterűs vezetést, mert ezt nem árt pörgetni. Viszont akkor megy is. Meg eszik is (egy éves fogyasztás 8.3). Az Ecoboost-tól is tartottam, de anyóka benzinest akart. Ez már kevésbé kényelmes, mint a régi, de 2-300km-t is le lehet vezetni egyben, még az én derékfájásommal is (ugyanezt egy alap vw ülésben 60km-ig bírnám)Ez csak adalék, nem konkrét javaslat.
Megkedveltem az egyterűket. Ki-beszállás könnyebb. Gyerekeket bekötni, kivenni könnyebb. Ha a középső sorban 3 rendes ülés van, akkor anya elfér a gyerekekkel hátul, és nincs gond az ő kényelmével sem.
Pakolni pedig jó bele.
Ha meg 7 üléses, akkor néha a nagyszülők is jöhetnek velünk egy körre (nem egyszer volt már ilyen, hogy Szlovénia -> Horvátország körútnál 2 kocsival mentünk a helyszínre, és utána 1 autóval mentünk mindenhová).
Jellemzően nem hosszabbak, mint egy méretes kombi, de a belső "mozgástér" tágasabb, komfortosabb.Na és a fentebb leírtak szubjektív véleményt tükröznek.
Mindezek mellett pedig mindig maradt a jó öreg Astra is, mint az egyszerűség és megbízhatóság mintapéldánya: igásló.
Bocsi, hosszú lett.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
-
nagyúr
válasz Lacko32 #194597 üzenetére
Ha az eszemre, akkor 7 személyes. De melyiket?
Átérzem a dilemmádat... lesz belőle dilemholnap is, az már biztos
Ha az eszedre hallgatsz, akkor előbb utóbb bezombulsz. Ami nem t-dízel, az vagy gyengusz, vagy t-benzin és vagy ilyen nyűggel bír, vagy olyannal...
Én táblázatokat készítettem - lóerő-tömeg-nyomaték-ár-"szépség" arányokkal... anyóka azt mondta, hülye vagyok...Amikor az újra terelődött nálunk a szó (családi kedvezmény miatt), akkor harmadszor jártam körbe a 3 gyereket hova pakolja kényelmesen témát, csak most már nem gyerekülésekkel, hanem mindenkinek egyedi ülésbeállítással.
Ez miatt nagyon sok autó kiesett.Aztán jött a lemorzsolódás, és a végén abban maradtunk, hogy legyen (nekünk) szép, benzines, és hátul férjen el a három gyerek kényelmesen. Ne legyen "dobozos", és ne legyen SUV.
Így lett a Touran és az S-Max az utolsó kör... aztán végül ami döntött az az ár, illetve, hogy a Touran-t akkor épp nem lehetett benzinessel rendelni.
Így készletről hoztuk el az utolsó 1.5Ecoboost-os S-Max-ot.Viszont azt nem úszod meg, hogy ne menj el megnézni párat.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz footy #194636 üzenetére
Képeken azt néztem, hogy a Zafi' Tourernek középső üléssorában hasonló a helyzet, mint a Touran-ben. Keskenyebb a középső ülés. Igan, normális kialakítású, de keskenyebb.
Ezt mindenképp figyelembe kell majd vennetek!
Gyerekülés nélkül már élhető a középső ülés is, ezért
Mar tervben van, hogy beleprobaljuk a meglevo ket ulest(Cybex Sirona i-Size+ Cybex Pallas2 fix). Ha vegre sikerul eljutnunk, akkor majd megosztom a tapsztalatokat.
erre nagyon kiváncsi leszek, főleg erre: a két szélső ülés közé hogyan fog beférni a felvigyázó/babaellátó osztag ?[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #194912 üzenetére
sajna ez ilyen, 10+ M-es autónál sem széria a behajtható, el. állírthaó tükör mellé a tükör fűtése... azé' is fizessé', ha már egyel több hibalehetőséget választasz.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Köszönöm, épp nézegettem egy Bubaru-t a hahu-n... persze aztán belelógott a bilibe a...
Inkább még nem.
Majd ha már nem kell az egyterű, elcserélem valami sti-re... mire papóka leszek, talán lehet egy Impreza-m.@#194980Qru
inkább ne halogasd és vegyél egyet most
Gonosz!
Hát újat tuti nem fogok venni, egy régi használt is jó lesz majd... majd... majd... eh...[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Coccolino_O #195218 üzenetére
Sok függ az elkölthető pénzmagtól is, méret-igénytől, kortól (újabb turbós autók gpf-fel - dpf benzines megfelelője -, kettős tömegűvel szereltek).
Szűkíteni kell a feltételeket, hogy az itteni hozzáértők (na nem én), segítsenek.
Nekem a megbízhatóság az az opel x16szr....[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Zotyko #195554 üzenetére
Nagyon jó volt olvasni.
Amúgy ha 3 gyereket gondoltok, akkor egyterű; legalábbis számomra nem kérdés. Jellemően mindig ezzel jövök a fórumon, hogy így az egyterű, meg úgy az egyterű, de ~15 éve van 3 gyerek, és azóta egyterű.
Persze kettőnél még okés egy kombi, de pl. ha a két kicsi közé hátra be akar ülni anya is, akkor rögtön szűk lesz a hely a két gyerekülés között. Persze ez is megoldható.
Én paráztam a dízeltől. De a 10 év alatt egyszer sem volt semmi nagyobb költségem, vagy csak marha nagy mázlim volt.
Persze fenntartani alapból nem óccó', legyen az VW vagy Ford (persze, tudom van más egyterű is)
Az tény, hogy vásárláskor célszerű olyan valakit vinni a vásárlásra, aki menet közben lekéri a valós adatokat, és tudja is értelmezni.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!