Hirdetés
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatja a készülő játékot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReSeTer #51728 üzenetére
ejj, de hülye egy rendszer... a kérdéses katyvasz a belsőre vonatkozik, ott a felfestés szerint lehet menni balra is, hogy a külsőbe miért ilyen tök lámpát raktak, azt nem értem... ott a felfestés szerint is csak egyenesen lehet menni
hogy is van az erősorrend? lámpa-tábla-felfestés?
-
Xero
nagyúr
válasz ReSeTer #51728 üzenetére
Azért mert anno ebből Miskolcon volt gond pár évvel ezelőtt. Egy hasonló ponton a kötelező haladási irány a belsőből balra volt, de az átépítések során elfelejtődött. A jobb sávnak volt egy szép örökzöldje, míg a belsőnek ugyebár külön. Ennek ellenére nem egyszer zúztak végig a belső sávban és sokszor volt, hogy átmentem a lámpán a külsőben, húzódtam volna be balra, de mögöttem jött a barma már a belsőben.
Szóval ez inkább birkavezető. Én jellemzően BP-en és Miskolcon vezetek az esetek 80%-ában, szóval fel sem tűnt, hogy máshol ezek nincsenek elterjedve.
-
Bdanyy
addikt
válasz ReSeTer #52422 üzenetére
a vevőkör jelentős része leszarja a motort legyen szép, kényelmes és kész. Ráadásul a dízel drágább is a kisbenzines változatokhoz képest, az is szempont
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
-
válasz ReSeTer #52516 üzenetére
Hát egy hete volt itt egy német ügyfelem és 2 dolgot mondott:
1- az én allroadomra évi 970€ a biztosítás "mert audi és az tud gyorsan menni'
2- ha vesz 4 új gumit és fizet 3,85€-t, akkor amíg le nem cseréli a gumikat, defekt garija van, és ha kilyukad, akkor ingyen cserélik neki végtelen számbanhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #52525 üzenetére
"Itthon képesek elkérni teljesítményadó címen 125 lóerőért 2002 évjáratért 20k-t. Ja és ahogy fiatalodik, úgy drágul is."
Basszál ki velük vegyél egy ilyet: [link] 4100ccm 6henger és 90lóerő.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Ivan15
senior tag
válasz ReSeTer #52516 üzenetére
No-ban adonal a loerö közvetlenül nem szamit: ami szamit, az a katalizator besorolas (euro 2,-4,-5 stb) es a köbcenti. Pl "Euro 4" es 1800 cm3 = 120€ /ev (pontosan 10€/honap) a gepjarmüado. Erre meg jön a kötelezö biztositas ami kb 50€/honap. Igy az ado+biztositas 60€/honap (18000 Ft).
Adoszamitas:
Euro 4 szorzo = 6,75€ * minden megkezdett 100 cm3 = 6,75*18= 120€ (ahol 18 = az 1800 cm3)
A környezetvedelem az EURO-besorolas szerint keveredik bele az adoszamitasba, Pl. Euro2-nel a szorzo magasabb (7,36€) mint az euro4-nel, igy lesz magasabb az ado.Ami tehat szamit: a katalizator tipusa (euro1-5 besorolas) * a cm3 (loerö mastol is függ)
Ami (sajnos) tehat nincs (meg) beleszamitva az adoba: a loerö (db) es a CO2-kibocsatas (g/cm3)Szoval a nagyobb loerö közvetlenül, nem erdekel senkit. Pl. 90 loerös auto 1400cm3-s (a szorzo igy 14), ennek euro4 -ben 95€/ev lenne a gepjarmüadoja. A masik auto 165 loerös es (a pelda kedveert) 1400cm3-vel es azonos euro4 katalizatorral (6,75€) a szorzoja szinten 14 lenne...
-de közvetetten több loerö, több cm3-t feltetelez- -
Ivan15
senior tag
válasz ReSeTer #52525 üzenetére
Itt beirhatod a kivant auto parametereit es lathato, hogy pontosan mi szamit bele gepjarmüadoba:
-evjarat
-kataliztator
-benzin/diesel
-köbcenti
-(es hogy egesz evben be van-e jelentve az auto, vagy nem) -
válasz ReSeTer #52870 üzenetére
És teljesen alaptalan, mert mint tudjuk a statisztikát csak az nem hamisítja aki nem akarja...
Ezeken a hivatkozásokon soha senki nem juthatna el egy erősebb autóig, mert ha 10 évig csak 100 max LE-s kocsija lehet amikor 28 évesen beleül egy 150 le-sbe, akkor fog meghalni. Hogy téged idézzelek, "...ha..."Mi lenne ha az óvodásoknak nem mutatnánk meg a kést, mert mi lesz ha nem evésre használja?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #52982 üzenetére
Nincs. Logikusan gondold végig.
Xero: egyenes gyorsulásnál még a gyári légterelő is csak hátráltat mert nagy tempónál drasztikusan rontja a légellenállást és fékezi az autót. 0-100nál olyan mindegy az túl kicsi tempó. Kanyarról pedig eleve nem volt szó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz ReSeTer #52990 üzenetére
sok meghajtott, nagyfelületű kerék
Camaro is hiába erős, ha csak a hátsó kerekek hajtottak, ezért képes 60km/h felett is simán kipörgetni a kereket gyorsulás helyett.
Egy gyengébb összkerekes meg otthagyja a füstölgő kerekű Camarot.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #52990 üzenetére
Jó gyorsuláshoz elsősorban tapadás, kell kicsi súly és persze a motorerő sem utolsó szempont. De a tapadás + kis súly a lényeg. Példa: Ez a Golf is 3sec alatt (2,8-2,9s körül) van 100-on pedig nem túl erős (~310ló) viszont nagyon könnyű és jól betapad rajtban. Ez a Golf 2sec alatt van százon. Kicsi relatív nagyon-nagyon könnyű, jól betapad és erősebb mint a Bugatti Veyron. A videóban benne vannak a gyorsulási adatai. Félelmetes.
mod: ez a videó tökéletesen szemlélteti mennyit számít a súly: VW Golf 2 AWD 1000HP vs Bugatti Veyron Super Sport 1200HP vs AMS Nissan GTR Alpha 12+ 1700HP
Vagy ott van MeXX "műanyag" Karmann Ghia-ja. Az sem túl erős de nem sok ellenfele van a magyar mezőnyben.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
qdak
addikt
válasz ReSeTer #52990 üzenetére
Sztem a pehely auto elpattog,
Eltekeri a kereket,
Legyen sulya szelles papucsok, fwd nem jo mert emeli az orrat a gep.
A nagy segg spoilernek semmi ertelme, jelen esetben.
Persze vmennyit hagyni kell, mert am fektavon beszitall a segge.
En ha epitenek Calibrat csinalnek, jo a legellenalasa, rgo nem fogja a szel annyira, 4wd s is van, csak penz az nincsஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Retro DJ
aktív tag
válasz ReSeTer #54114 üzenetére
"Ezekkel az alulmotorizált autókkal az a baj, hogy lehet, hogy nem akar száguldozni vele az illető, de ha előzni kell az országúton, akkor
nem éppen a legsimább dolog."Elozni nem kotelezo, megfelelo alkalommal biztonsagosan az autok 90%val lehetseges!
Hja, kerem Magyarorszagon jellemzo hogy sok dolgot nem esszel, hanem erovel akarunk megoldani...
Retro
-
amargo
addikt
válasz ReSeTer #54114 üzenetére
Na mert pályán szükséges a 100km-es kifutón, hogy 10 sec alatt legyen 100-on, ott szoktál gyorsulni vagy mi?
Fábia téma, mindenki az MPI-t szidja - szerintem is jogos, bár olyat nem vezettem csak ismerős -, létezik HTP és TSI is, miért pont a MPI lett kiemelve?
A kérdező le is írta, hogy városi használatra lenne leginkább, bár a Fábiának kicsi a csomagtere bevásárláshoz, de azért ellehet benne lenni
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”