- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Apple notebookok
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mex28
csendes tag
válasz Mackósajt #581 üzenetére
Azért itt most az is külön vált, hogy van mágikus és fizikai támadás és védelem. A mágikus támadással rendelkező lények jobban ölnek egy varázsló típusú hős mellett és hát egy harcos hős oldalán számítani lehet rá, hogy a varázsvédelem lesz alacsonyabb. Ez nekem akkor szúrt szemet igazán, mikor nekró champion lényét átváltoztatva fizikairól átment a támadás érték magic-re és duplázódott, azaz 60+-ról felment 130+-ra.
Emellett a védelmek nem lineárisan nőnek, hanem egyre kevesebbet adnak a varázslatok/képességek. Ez zavar is kicsit a játékban, hogy kiírja pl hogy ad 40%-t egy kőbőr, ami egy erősebb védelmű lénynél már lehet, hogy csak 10%. Így nézve a fizikai védelem a kőbőr tömeges változatával javítható, de a varázsvédelem nem igazán. És hát a varázsló hőssel is lehet nagyon hasznos might skilleket tanulni.
[ Szerkesztve ]
-
maszi99
őstag
Az biztos, hogy jobb arra szakosodni, illetve eleve azt választani amilyen hőst kreálni szeretnénk.
Jobb nem keverni a dolgokat, mert nem leszünk hatékonyak semmiben sem.Amik nekem nagyon tetszenek:
A tárgykészlet ami jelentősen javíthatja a hősünk tulajdonságait.
A pályákon érdemes mindent letámadni, vagy elengedni a könny, és vér csíknövekedése miatt (ezzel is fejlődik a karakter).
Vannak bizonyos helyek (7 sárkány szentélye) ahol szintet ugorhat kapásból a hős, főleg akkor jó, ha éppen előtte ugrott feljebb, mert akkor nem kell végigküzdeni az adott szintet.
Meg vannak olyan helyek is (aréna) ahol jelentősen lehet növelni a vér vagy a könny vonalát.
Meg még sorolhatnám mert nagyon bejövős nekem ezhttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
Rexcor
őstag
Van még valakinél olyan bug hogy a griff speciális képessége nem sebez?
-
maszi99
őstag
-
FefeeX
veterán
Na visszatértem így az ünnepek után, tegnap játszottam vagy 2 órát Még ezután állok neki majd az elhagyott kb 60 kommentet elolvasni, de találtam tegnap egy bugot:
Azt írta ki, hogy a héten felére csökken a nyersanyagtermelésem, erre a napi 3 kristály helyett napi nullát adott. Még ha lefelé is kerekítene, akkor sem lesz a 3-nak a fele nulla, semmilyen körülmények között. Fából, kőből négyet adott, azt nem néztem meg utána, mennyi a normális... -
Alg
veterán
válasz Mártógyurma #613 üzenetére
Demoban nekem beakadt a bánya szabotálása... szabotáltam egy kristálybányát, elfoglaltam a területet még mielőtt lejárt volna, és onnantól kezdve az egész játékban globálisan 0 volt a kristálytermelésem
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
FefeeX
veterán
Most meg befagyott a játék, aztán feladatkezelővel kilőttem (50% folyamatos proc használat, plusz 1,2gb Ram) - uplayhez nem lehet csatlakozni...
Namost, a kettőnek lehet köze van egymáshoz, de mekkora baromság már, hogy emiatt fagy az egész, ha nem éri el... -
mex28
csendes tag
válasz FehérHolló #617 üzenetére
Ezt most így nem értem, amit írtál. Nem is tudom van e egyáltalán olyan varázslat, aminél van maximum, bár lehet csak nem figyeltem meg. Mi az, hogy maxon hat?
Én erre gondoltam: [link]. Vissztérve a kőbőr esetére pl, ha kőbőr azt írja ad 40% might defense-t, akkor ha jó a sejtésem (bár még konkrétan nem számoltam utána) az az előző link 6. pontjánál szereplő táblázatból kikeresve 23 might defense pont. Na most ha ráteszed egy core lényre, aminek a might defense-e 7% azaz 3-as, akkor neki lesz 26 might defense-e, azaz olyan 44% körül. Máris csak kb 37%-t kapott. Ha azonban egy 57%-os védelemmel rendelkező champion lényre rakod, aminek ekkor 40 pont a might defense-e, akkor annak 63-as lesz, ami kb 70%, így az csak 13%-t kapott.
Még ha nem is igaz a sejtésem és ez a számolás nem teljesen állja meg a helyét az akkor is megfigyelhető, hogy egy kőbőr mindig több pont védelmet ad egy gyengébb lénynek, mint egy erősebbnek. -
FehérHolló
veterán
A kőbőr nem might defense-t ad, hanem might sebzéscsökkentést, a kettő között elvi különbség van. Szerintem nem lehet átkonvertálni a stone skin-t közvetlenül might defense-é, aztán csak összeadni.. Az ilyen játékokban úgy szokás a damage reduction bónuszokat számolni, hogy DR = 1 - ((1 - alap) * (1 - bónusz)). Erre is igaz, hogy a nagyobb alapértéknél kevesebb lesz a hatása ugyanannak a bónusznak.
Ettől függetlenül lehet, hogy igazad van, hogy a játék először átszámolja ezt defense értékre, aztán az általad leírt módon összeadja.Amit az előző hozzászólásomban írtam, jobban megfigyelhető például a Life Drain-nél, és mondjuk a Petrifynál. Ha elég nagy a varázserőd (az ellen védelme és a te varázserőd különbsége), az összes lényre (=a champekre is) a maximum százalékkal és maximum hatóidővel rendelkezik.
Más: Van valakinek valami pontos tapasztalata/leírása, hogy hogy helyezi el a lényeket a csatatéren a program? Végre kitapasztaltam egy 6-os csapatnál, hogy milyen elosztás a jó, aztán lett egy hetedik egységem, és minden felborult. Akárhova rakom be, nem simán beszúródik a többé közé, hanem az egész felállás borul (a régi lények közötti sorrenddel egyetemben).
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Rollee
aktív tag
válasz FehérHolló #620 üzenetére
Hat mar probaltam kitalalni en is, de nem jottem ra, mindig maskent pakolja oda.
Ezert inkabb bealdozok egy pontot es megveszem a taktikat amivel atrendezhetem a csapataimat minden csata elott.[ Szerkesztve ]
Ismertem egy olyan csúnya nőt, hogy amikor e-mailben elküldte a fényképét, felismerte az antivirus...
-
FehérHolló
veterán
Én már olyan elvetemült ötleteket találok ki, hogy a listában az elsőt lerakja középre, utána a többit váltakozva jobbra-balra hozzáfűzi..
Az előbb meg nem válaszoltam arra, hogy mi az, hogy maximum hatás. Megfigyeléseim alapján a varázslatok ereje a fent linkelt defense/dreduction görbéhez hasonlóan telítődik. Egy bizonyos pont fölött már állandónak tekinthető, nagyon kis változásokkal.
Skynet is real. It's called Google.
-
X Factor
addikt
-
mex28
csendes tag
válasz FehérHolló #620 üzenetére
A DR = 1 - ((1 - alap) * (1 - bónusz)) valahogy szerintem nem akar jó lenni. Egyébként nem biztos, hogy átszámolja might defense-re, de azért gyanús hogy igen, mivel a damage reduction nem összegezhető és gondolom követi a linken található görbét, amitől szorzással eltérhetne. Szerintem a játék ahol damage reduction-t jelenít meg ott csak segít, hogy érthetőbb legyen és valami kézzel foghatóbb formában mutatja mit is jelentene 0-ás might defense-re a bónusz.
A taktika amúgy jó skill, érdemesebb megvenni mint sakkozni a sorrenddel. Néha a terep adja a lehetőséget, hogy érdemes legyen másképp elhelyezni a lényeket.
-
Amur
addikt
Ahogy mondod a taktika alapskill kell hogy legyen! Akár harcos akár varázsló vonalon indulunk el.
A terep szintén fontos lehet pl.egy ijász egység elhelyezésénél.
Arról nem is beszélve hogy magasabb szinten akár a elején támadhatod az ellen távolsági egységeit (bár ezt én ha tehetem kiváltom egy elementálidézéssel,berakom elé és le vannak pár körre foglalva).
Az idézet lényeknél tetszik hogy bárhová rakhatom a csatatéren őket!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Helmoras
őstag
SPOILER és bug!
Ork kampány második pályának az eleje, amikor elindulgatsz a szigeten az első város felé, lemegy egy intro a helyi ork vezérrel kapcsolatban, aztán megjelenik egy ablak amiben leírja a fejleményeket, de a bezár gombra és semmi egyébre nem lehet kattintani, csak feladatkezelővel tudom bezárni....
-
Mackósajt
senior tag
Az normális, hogy a hősök tudnak vízen járni?
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Mackósajt #629 üzenetére
1. Ez biztos így van. A lovag kampány 3. pályáján majd meglátod, simán grasszálnak a vízen, míg te a lovag hőssel kerülhetsz.
2. Az lehet egy varázstárgy is, hogy a necro vízen ment(ha jól emlékszem a H3-ban is volt ilyen tárgy). No meg vannak ilyen gázló szerű képződmények, amiken bármelyik hős átmegy. -
Mártógyurma
tag
válasz Mackósajt #629 üzenetére
Az egyik skirmish pályán halálra szivattak a mocskok a vizen járásukkal. Ráadásul tele volt örvénnyel a térkép, s gyakorlatilag annak bármely pontjáról 2 napon belül elérték a váramat.
"Az Igazság szigetei" a küldi neve. Ajánlom kipróbálásra. Szerintem már normálon is "élvezetes" lehet . -
Zebu
addikt
Sziasztok!
Nálatok nem csinál olyat, hogy időnként a kamera kezelés megreccsen? Úgy értem, hogy a billentyűzetről nem tudom irányítani/forgatni.
Kilépek, újraindítom és jó lesz.
Nem tudjátok mitől lehet? Nálatok nem jelentkezik?
-
mex28
csendes tag
válasz FehérHolló #620 üzenetére
Tegnap számolgattam kicsit a táblázat alapján és az azt igazolta, hogy nincs sebzéscsökkentés növelés, az csak a might defense érték alapján az eredménye a függvénynek. Azaz a kőbőr valójában is might defense-t ad.
Egyetlen dolgot találtam, ami valóban sebzéscsökkentést ad, ez pedig az önfeláldozás. Ez a skill ugye azt csinálja, hogy a kijelölt lény kapja az összes sebzést, de 33%-kal csökkentve. Rádobtam a csontvázakra a skill-t és nem nőtt a védelmük, de a kalkulációim alapján csökkent valóban a sebzés. -
FefeeX
veterán
Még sok apróbb, és kevésbé apró hiba van a játékban. Nálam is volt kamera hiba, de az engem kevésbé húzott fel, mint mikor nem tudtam tovább menni, mert állandóan kifagyott a program, és csak a feladatkezelő indult el (se alt+tab se semmi)
Szerencsére kis kreativitással eddig nem volt olyan probléma, amit ne tudtam volna kezelni, de azért mivel kifizettem 15ezret, elég gáz, hogy ilyen bughalmazt kell toszogatnom... Ráadásul még mindig nincs meg a Soundtrack CD-m sem -
Amur
addikt
Akinek steam verzió van: valami speckó amire érdemes odafigyelni? (első steam-es játékom)
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Zebu
addikt
sajnos kicsit magasak voltak a várakozásaim a v1.11-es javítással kapcsolatban.... DE sajnos nem oldotta meg. Remélem a fiúk gőzerővel dolgoznak a javító csomagokon.
Egyébként a játék szórakoztató nagyon.
Bár elkélne nekem egy kis "strategy guide". Nem vagyok "ős" HC heroes arc, most barátkozom még vele, de sajnos még nem világos teljesen, hogy miként tudok több hőst hatékonyan tápolni, plusz a rengeteg fejlődési lehetőség között még nem igazodom el rendesen.
Pl. a főhősöm 8-9-ces szintű, van egy kellemes kis sereg vele, viszont a másik 2-3 hősömet nem tudom 2-3 szint fölé húzni, mert elvéreznek pikk-pakk. Arról em is beszélve, hogy a katonákkal is csínyán kell bánnom, mert kicsit lassacskán termelődnek.
Igaz még csak a 3. pályán vagyok az oktatás után az emberi/griffes frakcióval.
-
Amur
addikt
Nagyon nem is érdemes a többi hősöd tápolni,mert ugyis csak a főhösöd viszed tovább a következő térképre.
Őt viszont mindig maxold ki ameddig engedi! Addig ne teljesítsd az utolsó küldetést amig azt nem írja ki az aktuális szintlépés után hogy elérted a maximális szintet!
A többiek csak nyersanyagot szedjenek,vagy ha nem tudsz/nem akarsz visszateleportálni a várba akkor elhozzák esetleg a hét elején a lényeket.
Ha a griffes kampányt nyomod akkor a might vonalat erősítsd,ha visszaolvasol talán Huma írta le pontosan azt a pár skillt amit mindenképpen érdemes megvenni.
(nálam az extra visszatámadás,ill.ennek a 2. és 3.fokozata alap,én a könny utján indultam el ott lesz egy olyan képesség ha eléred hogy kiválaszthatsz egy lényt aki szerinted a csata alatt a legtöbbet sebezte,és ennek az összsebzésnek a 36%-át sebzi az adott körben!)Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
FefeeX
veterán
Ha a kisebb hősöket akarod tápolni, might vonalon van egy skill, semmi előfeltétele nincs, csak asszem minimum 5ös szint, 1 pontba kerül, és az összes tapasztalatának a 75-80%-át(valahogy így) megtanítja a vele találkozó hősöknek (nekró 24-es hősöm így csinált 21-eseket) - amikkel aztán megint azt csinálsz amit akarsz, lesz egy csomó pontod.
Érdemes lehet kiszedni a térképen gyorsabb mozgást biztosító skilleket, ez asszem 2 pont. Aztán a taktikát, bár én sokáig megvoltam nélküle. A többit, ha jól emlékeszem, már teljesen igény szerint válogathatod... Ha mágus hőssel vagy, érdemes kirakni egy elementál idézést, vagy kettőt, esetleg korai szakaszban regent, később vámpirizmust, a jégcsapás sem rossz, mert nullázza a mozgást, és egész jót sebez... -
Teki1986
tag
1.2-es patch már gőzerővel készül, a hibák nagy részét javítja. Aki kedvet érez itt is megírhatná a hibáit: [Heroes fórum] itt gyorsabban eljut a fejlesztőkhöz. Ha fordítási hiba van akkor képet is csináljatok ha tudtok.
i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950
-
FefeeX
veterán
Nos, aki még nem ismerné, mondjuk korábbi Heroes részekből: Celestial Heavens, vannak fenn custom mapok, most találtam... Gondoltam malmozás helyett keresek skillwheel-szerűséget a hatos részhez
-
FefeeX
veterán
Fenn van a skillwheel-hez hasonló Skill Summary
Nagyon fain, lehet tervezgetni veleMondjuk sajna a link nem változik pakolászásnál, így nem lehet, illetve nem olyan egyszerű skill tree-ket megosztani, mint WoW-ban
Szerk: vak-e vagyok alul csinálja hozzá a linket, hogy meg lehessen osztani[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Valahol az a lényeg hogy egy hatalmas hőst hozz létre
Mindig ez az érzet kényeztet és környékez egyszerre.
Egy térkép elején a 'mindent szinte tökéletesen csináljak' visz előre, mind városfejlesztésnél, és a csaták alkalmával is...hogy mikor kit támadsz (semleges lényeknél term.)
Amikor már nagy előnyöd van, akkor már a szabadságnak is lehet áldozni, ha ezt az egyensúlyt felborítod...azaz először csatangolni aztán szigorkodni, akkor az ellenfél bebüntet
Szal sztem kötelező a logisztika/+25% tapasztalat/tanítás. a főhős elvileg a fő ütőerőd, de fel kell húznia pár hőst...rengeteget számít, A mellékes hősök fejlesztik a városodat (pláne mert bizonyos bónuszokhoz bent kell lennie a várban...+lényszaporulat, olcsóbb fejlesztés, építés, egy nap két építés..stb, aztán ott van a +1 piac, és a napi fa és érc..stb.
Ezek sztem nagyon fontosak, de támogató hősnek jó a bánya turbózás és az ellenfél bányájának szabotálása is...illetve nagy segítség ha heti szaporulat napjára lefoglalod az elite lénytermelő helyét..vagy az aranybányájára állsz...
Nagyon sok a variációs lehetőség.
De az első két héten nagyon oda kell figyelni, olyan nyersanyagra utazni amivel építkezni tudsz, pénz és lénytermelő épületek..és persze minden ami az elején említett előny kiépítéséhez kell.
Ez így elmondva nem mond sokat, de menet közben jó érzés[ Szerkesztve ]
-
-
Mártógyurma
tag
válasz #70869248 #645 üzenetére
De sokat mond. Nagyrészt osztom a meglátásaidat,viszont én tanításra sosem áldozok pontot. Mivel másodlagos hősőket tartani szeritem felesleges. Egyszerűen csak sereget szállíttatok meg nyersanyagot gyűjtetek velük. Harcolni úgyse fognak, vagy ha arra kerűlne a sor, hogy nekik kell harcolni, akkor már régen rossz. Ha meg mégis úgy alakúlnának a dolgok, akkor inkább felfogadnék egy magasabb szintű hőst. Szóval én a tanításra nem pazarolnék pontokat. ...Legalábbbis hard-on eddig kényelmesen elvoltam nélküle.
-
#70869248
törölt tag
játékbeállítástól is függ...sztem kihagyhatatlan, pl a hősök felhúzása rengeteg hasznot termel, a logisztika pedig nálam annyira alap, hogy ahol lehet kiveszem a bónuszokat is (egy hétre szóló logisztika bónusz,..a logisztika minden részben alap volt...sőt volt olyan rész ahol az volt a megoldás (HoMM2 kampány) ahol a kezdéskor kapott ork íjászt rögtön szélnek kellett ereszteni, hogy az ő kevés lépésszáma ne húzza le a hős lépésszámát.
Szal nálam spec. a főhősnél kihagyhatatlan az is.
De a játékot úgy kell játszani hogy örömet okozzon...azaz kinek hogy. Az online meccsek úgy is kitermelik (majd) a rutinokat. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Crypto Trade
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- BestBuy topik
- iPhone topik
- Ford topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...