- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
PROHARDVER!
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8312 üzenetére
Elnézést, hogy egy olyan dologért húztam le ami LÁTHATÓAN butult.
Ha pl kijön a GTA V, és abban nem lehet majd motorcsónakot, motort, repülőt, helikoptert lopni csak kocsikat és nekem ezzel nem lenne bajom, de viszont a fórumba valaki leírná hogy emiatt szarabb lett a játék akkor én a köv. képen reagálnék:
Ugyan nekem semmi bajom vele, mert pl nem is motoroztam, repkedtem sokat az előző részekben, viszont tényleg butítás, mivel kevesebb a jármű felhozatal, járműtipus, választék stb. Elfogadnám hogy tényleg visszafelé fejlődött ilyen tekintetben a játék még ha engem nem is érdekel.De maradjunk a Mass Effect-eknél:
ME2-t sokan lehúzták hogy az egész játék nem áll másból mint csapat építésből. Hogy nem halad a történet.
Nekem ezzel nem volt bajom. Anno a következő képen reagáltam egy ilyenre:
Ugyan engem nem zavar hisz így legalább betekintést nyújtott a játék a galaxis mindennapi életébe. Viszont tényleg nem haladt a történet, ezért megértettem azokat akik emiatt lehúzták. Az első rész nyújtott egy szintet és a 2. rész nem ugrotta meg azt (történet szempontjából) Elfogadtam hogy - ha engem nem is zavart - az első részhez képest tényleg jóval gyengébb a története.
Ennyi. Nem lovagolok rajta napokig, Éltem tovább az életem.Sőt hálát adtam az Úrnak hogy nekem nem volt semmi bajom a történettel. És így nem csalódtam a játékban. (a történet részét tekintve)
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8329 üzenetére
Hát nem tudom...
Ha kijönne a ME6 amiben már nem lenne egy gramm párbeszéd, hub world, szabad császkálás, vásárlás, karakter generálás stb szinte egy sci-fi COD lenne akkor szerintem az ember rögtön arra gondolna hogy ez bizony mekkora visszafejlődés, butulás. Senki sem úgy tekintene rá hogy hát bizony ez egy ME csak más.
A Mass Effect 1 hozott egy szintet. Ha a későbbi részek nem képesek még a közelébe sem érni szerintem az visszafejlődés, butulás, egyszerűsítés.
De ez csak az én véleményem. Mivel ugye ugyan azzal a névvel adják el mint anno az 1-et.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8337 üzenetére
"Nem tudom eldönteni azóta sem, hogy ez mennyire az EA és mennyire a Bioware sara."
Én még mindig azon a véleményen vagyok hogy amihez a rEAper mocskos mancsa hozzá ér az azonnal el kezd rohadni.
Utálom, sőt gyűlölöm az EA-t. Egy mocskos, pénzsóvár cég.
Gondolom ott álltak korbáccsal a Bioware háta mögött és már látták a lelki szemeikkel a dollár milliókat.Szerintem ugyan az zajlott le mint anno a Kotor II-nél. Ott is a kiadó sürgette a készítőket, és kb 70%-os cuccot adtak ki kész játékként. Persze ott rosszabb volt a helyzet, mert csak fogták is kivágtak részeket (vagy nem került bele) viszont a játék későbbi szakaszában utaltak rá, a szerencsétlen játékos meg csak vakarta a fejét hogy wtf?.
ME3 esetében legalább csak végével nem stimmeltek a dolgok.
-
Ryder62
őstag
Lehet valahogy a keeperekkel függ össze. Lehet ők aktiválták azt is hogy csak a reaperek tudják használni a relé hálózatot. Protheanoknak sikerült kilőni a keepereket, így ebben a ciklusban Sovereign-nek kellett kitalálni valamit. Küldte is Sarent akit meg Shep intézett el. Sovereign is pusztult úgyhogy az egész jól megszokott menetrend kezdett felborulni.
-
Ryder62
őstag
válasz
Wizard of Oz #8367 üzenetére
Akinek megvan Javik az tudja:
Asari, human, salarian, turian fajok tuti léteztek már az előző ciklus idején.
Sőt a hanarok is. Valószínűleg akkor már voltak kroganok, volusok és elcorok is.
Csak mind primitívek voltak. Hackett meg meg is említi hogy a Yagh anyabolygót érintetlenül hagyták a reaperek.
Vajon hány primitív faj lehet még a mi ciklusunkban? Azt tudom hogy régen volt egy madár kinézetű faj akik a reaperek hallatán visszaköltöztek az anyabolygójukra, mindent eltakarítva maguk után hogy ne tűnjenek űrjáró fajnak. Szerintem azok még mindig éldegélnek, ha a reaperek nem jöttek rá a trükkre.
-
Ryder62
őstag
válasz
Ryder62 #8372 üzenetére
Erről jut eszembe, ha nem lennének reaperek akkor túlnépesedne egy idő után a galaxis.
Gondoljunk bele kb 4-5 értelmes faj lehet egy ciklusban. (Protheanok idején is csak a rohadékok magukba olvasztották a többit)
Nah szóval: 50 ezer évente mindig felemelkedik minimum 4-5 faj értelmes szinte.
500 ezer év elteltével akkor már lenne 40-50 értelmes faj.
5 millió év alatt meg már 400-500 értelmes faj lenne.Egyszóval ha mindig csak hozzá adódna 4-5 faj a meglévőkhöz kb 50 ezer évente akkor pár millió év alatt tényleg Mass Effect alakulna ki a galaxisban.
Arról nincs adatunk hogy mikor, milyen régen kezdődött az első ciklus/mikor épültek a reaperek. Lehet 100 millió évvel ezelőtt.
És mi történne ha több 100 értelmes faj élne együtt, egyidőben: káosz és háborúk sorozata.
És mivel lennének nagyon régi fajok is azok akár már olyan szintre is fejlődhetnek hogy lazán létrehoznak egy szuper fegyvert ami akár bolygót is szétrobbant (aka. Halálcsillag)
Ergo egyetlen faj miatt pusztulhat a többi is. Elég csak az atom háborúra gondolni. Az ember nem csak magát ölné meg hanem sok más fajt is akik a Földön élnek (jó mondjuk ezek állatok de értitek)
Talán még jobb is lett volna ha emiatt jönnének a reaperek aratni és nem a nyomorék szintetikus-organikus hülyeség miatt.
Mert így mindegyik faj viszonylag békében élhet egy darabig.
-
Ryder62
őstag
Én a dark enegy-ből alig vettem észre valamit. A 2-ben Haestormon volt róla szó hogy annak napja túl gyorsan öregszik.
Meg Tali loyal küldijén lehetett ezt-azt kérdezni a quarianoktól hogy mire jutottak a nappal kapcsolatban.Btw állítólag az első részben a Hades Gamma, Dis rendszer, Jartar bolygó leírásában szerepel a "Leviathan of Dis" kifejezés. Mivel pont most tolom megint az egyet meg fogom keresni, kíváncsi vagyok mit írnak. Lehet ugyan arról van szó mint ami a ME3 DLC-ben lesz.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8397 üzenetére
A legnagyobb hiba hogy ugye mikor megírták a ME1 történetét, fogalmuk sem volt róla az íróknak sem hogy kik ezek a Reaperek, miért jönnek stb.
Ez még nem is lenne baj csak közben teljesen lecserélődött az írói gárda. Így a ME3 végére meg olyan hülyeséget találtak ki amire senki nem számított.
Szóval az egyik legtitokzatosabb, szinte legyőzhetetlen ellenséget meggyalázták a ME3-ban.
Az 1-ben oda az egész flotta mire egy reapert leszedtek. A 2-ben is jól megizzadtunk mire azt a készülő reapert elpusztítottuk.Aztán a 3. részben meg egy-két lövéssel elintézünk Reapereket. Utána jön a csillaggyerek aki megmondja a tutit hogy miért is jönnek aratni. Meg persze ott van Harbinger esete aki meg csak elszálldos.
Hát szerintem senki nem erre várt. Sajna mind irói mind végső játékmenetileg teljesen elcseszték a 3-at.
Mindenki egy Harbinger vagy legalább Illusive Man fight-ot várt. Pont a trilógia végén nincs boss fight (viszont van Marauder Shields)
Ha a játék végéig max a Tuchanka Reapert sikerülne elintézni (azt sem nekünk ugye) és a játék legvégén lett volna valahogy egy Harbinger csata, nah az ütött volna.
A játékos végre szembe kerülne a legnagyobb ellenféllel. Ráadásul egy "hogy a francba fogom ezt kinyírni!" felkiáltással. Így mindvégig a Reaperek legyőzhetetlennek tűntek volna.
Aztán egy normális célt adni nekik, nem ilyen hülye szintetikus-organikus gyökérséget.Szerintem ha így lett volna akkor egy méltó lezárása lenne a Reapereknek, de így csak komédia az egész amit műveltek szegényekkel.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8403 üzenetére
""Aztán egy normális célt adni nekik, nem ilyen hülye szintetikus-organikus gyökérséget."
Ja de mit? Én már sokszor végigfuttattam a lehetőségeket fejben: Persze lehet nem voltam elég kreatív, de semmi épkézláb okot nem találtam, amivel támadhatatlanul lehetne indokolni a Kaszások létezését. "Pár hozzászólással előrébb írtam a galaxis túlnépesedéséről. Szerintem az még mindig hihetőbb lett volna mint ez.
Harbinger csatára nem úgy kell gondolni hogy face to face szétkapjuk
A lényeg hogy szerintem kellett volna egy csetepaté Harbival.
De ha nem is Harbinger lett volna a főboss akkor legalább egy átalakult TIM jöhetett volna.
Saren egész jó a 1-ben, főleg miután átalakult. Nah most ezt képzeld el TIM-el csak durvábban. Arról nem is beszélve hogy már a 2-ben ködös volt a fickó, sejteni lehetett hogy valami nem 100-as vele kapcsolatban. Aztán a 3-ban ellenünk is fordul, küldi ránk Kai Lenget meg a Cerberus katonákat. A legszívesebben kirugdostam volna a galaxisból.[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
ME1-ben megtaláltam azt a bolygót ahol a Leviathanról írtak.
Konkrétan a bolygó egyik kráterének az aljában találtak egy élő hajót. A "Leviathan of Dis"-t egy batáriai csoport találta meg majd arra jutottak hogy több millió éves is lehet és deaktivált állapotban fekszik itt. Viszont 20 évvel ezelőtt egyszerűen eltűnt.
Tuti hogy ez a hajó egy reaper volt (hány élő hajó van rajtuk kívül?) majd a dlc-ben vele fogunk találkozni.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8431 üzenetére
Most csinálok egy full tökéletes végigjátszást, minden mellékküldit meg akarok csinálni, de soha többet (megtartani a save file-t) Így több mint fele terep rallyból áll.
Asszem egyszer már csináltam de akkor még nem volt ME3 meg az a save elveszett.
KubanitoS:
Nyitva hagytak egy lehetőséget. Hogy mi lesz vele az jó kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz
mrhitoshi #8446 üzenetére
Egy másik ME trilógia készülhetne egy új főhőssel.
Shepard mindvégig a Reaperek ellen küzdött. Most hogy azoknak kampec vagy assuming direct control, így már nem is lenne értelme újra őt irányítani.
Legyen új főhős, új karakterek, új ellenség de a jól megszokott univerzumban, esetleg feltűnhetnének a régi csapattársak még.
Szvsz kár lenne egy ilyen jól kidolgozott univerzumot veszni hagyni.
-
Ryder62
őstag
válasz
mrhitoshi #8450 üzenetére
Más galaxist minek fedeznének fel, mikor még a Tejút nagy része is feltérképezetlen.
Van itt még felfedezni való még bőven. Sőt gondolom egy csomó relé meg sincs nyitva.
Pl a ME2-ben Jacob loyal missionje is egy olyan rendszerben játszódik, amit még tilos kolonizálni. Nem messze ott van egy relé aminek nem találták még meg a párját, így lezárva maradt. Kitudja hány értelmes faj van még.Btw azon gondolkoztam hogy egy olyan "értelmes" faj mint a vorcha hogy lett űrjáró?
-
Ryder62
őstag
Megnéztem a Destroy endinget megint, talán még jobb is mint a Control.
Reaperek pusztultak, még a huskok is semmisé váltak, gethek megmudereltek (valahogy sose szerettem őket, még miután átálltak hozzánk akkor se, és egész sok bajt okoztak a galaxisnak) Shep is túléli. Amit még mindig nem vágom hogy hogy a francba mikor az arcába robbant az egész cucc. Egyedül EDI-ért kár.
Azért a Citadel elég csúnyán megrongálódott. 2 év alatt a keperekkel együtt nem tudták felújítani a Citadelt. Akkor most hogy egész darabok robbantak ki, vajon hány évig fog tartani a felújítás? 10 minimum. Meg mire újjá épül a relé hálózat... Bár ott hever minden bolygón egy rakás reaper tuti találnak valami hasznosat bennük.
-
Ryder62
őstag
válasz
KubanitoS #8468 üzenetére
Hát, mivel abban a befejezésben Shep neve tényleg nem kerül fel a falra olyan mintha megéreznék hogy nem halt meg.
És ugye föl is lélegzik a romok alatt.
Innen már csak a játékos képzeletén múlik. Sztem megtalálták Shepet és boldogan él a választott LI-vel. Ha az első részben kimászott a romok alól, a másodikban "túlélt" egy bolygóba csapódást, és a harmadik végén röhögve felkelt miután Harbinger megcsiklandozta a lézerrel, akkor azt is túlélte hogy fél méterről az arcába robban a fél Citadel.Hát igen, ő Shepard.
Én, mint írtam, el tudnék képzeli Shep nélkül egy ME-t.
Viszont az MMO hallatán rosszul leszek én is. Szerencsére ott az Old Republic ami akkora FAIL lett hogy csak zúg tőle az ég. Reménykedem hogy igen veszteséges legyen, hogy a Bioware ne akarjon még egy mmo-t készíteni mondjuk ... hmmm ... a következő 8-10 évben.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8475 üzenetére
"Szerintem ebben a 2 tekintetben a 2. rész egyértelműen a legjobb. A mellékküldik valóban nem lettek túl jók/érdekesek a 3. részben...ugyanakkor 3-4-et leszámítva (itt gondolok mondjuk Garrus küldijére, egy-két Hackett általi megbízásra)az elsőben is teljesen érdektelenek, jelentéktelenek voltak, arról nem is beszélve, hogy rohadt unalmas Mékóval járni a többnyire zord, kopár bolygókat, hegyet mászni a leletek, tárgyak után, majd megérkezni a tökugyanolyan ásatási helyszínre/zsoldosbázisra. Ja hogy nem kötelező? Persze, csak nagyon sok fasza fegyverről/páncélról, pénzről maradsz le, ha nem csinálod őket...ami meg nem kis hátrány, ha éppen nem Űrkadét nehézségi szinten tolod. Most játszom újra jópár év után, úgyhogy friss az unatkozás élménye."
Dettó
Most tartok az utolsó bolygón, Feros-on. Eddig 30 óra van benne és kb a fele idő azzal telt el hogy hegyet mászok a bolygókon. Most egy perfect karakterre hajtok, hogy a save-t megtartva, legyen egy ilyenem is.
De valóban, rengeteg XP, loot, pénz esik az ilyen mellékküldiknél, viszont eszméletlenül unalmas.
Jó hír hogy elég szépen föl lehet fejlődni. Ugyan most csak a sima nehéz fokozaton játszok, mert a többi nem elérhető még, de már terminátorként aprítok mindenkit.De kijelenthetjük hogy a ME1 fele kocsikázásból áll. Még a főküldetésekben is van makos rész kivéve Eden Prime-t. Úgyhogy ha nem a teljes játékot nézzük hanem csak a főszálat, akkor is vagy a 20%-ka Mako-zás.
A 2. rész ilyen szempontból jobb. Minden helyszín egyedi. Nincsenek copy-paste bolygók. Nincs járműves rész, max Hammerhead-ben és az Overlord-ban.
Jah meg a Shadow Broker városi üldözős része ami viszont lehetett volna hosszabb is.
A scannelés az uncsi viszont ha úgy csinálja az ember hogy mondjuk mielőtt leszállnál valahova egy két rendszert átnézve telelődözöd a gazdag bolygókat, darabját 3-4 szondával, már nem olyan fárasztó.A 3-ban végre nincs semmi unalmas küldi, nyersanyag scan vagy akármi. De sajna nem is lett helyettük más.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8489 üzenetére
Jó igaz, Ilos az utolsó, viszont az már a végjáték. Én úgy gondoltam hogy úgy az utolsó bolygó ahol még lehet barangolni a galaxisban.
Hát, igen, a játékidő nem mérvadó ugye. Nem mindegy hogy hosszasan elnyújtva jön ki 30-35 óra játékidő (ME1) vagy full pörgéssel 30 óra (ME3)
Sokszor utóbbi jobb.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8491 üzenetére
A második részből egy idézet mikor beszéltél a tanáccsal:
"Ah, yes. Reapers. The immortal race of sentient starships allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim."
Konkrétan a pofádba röhögnek és hülyének tartanak. Pedig látták Sovereign-et, sőt azt is hogy mekkora pusztításra képes. A darabkáit meg tudták volna tanulmányozni a csata után.
Egyszóval ott volt egy szétlőtt Reaper az orruk előtt, és még ezután sem hisznek Shepardnak. Pedig még meg is mentettük őket.
A 3. részben vártam egy kis bosszút.
Jön az asari council, hogy segítsünk mán, Thessiát megtámadták a Reaper-ök.
Shepard meg benyögné: Ah, yes. Reapers... -
Ryder62
őstag
Egyesek már az Omega DLC-ről találgatnak BSN-en, mert egy kivágott hanganyagot véltek felfedezni vagy mi.
Volt olyan aki Omega hub worldot, Aria románcot és Aria csapattagot akart
Szvsz jó esély van arra hogy Aria átmeneti csapattag legyen (mint Liara a 2-ben) de hogy Omega hub worldként (is) visszatérjen és hogy Aria-val lehessen romantikázni kb a 0 és a semmi között mozog az esélye
Mindenesetre jó móka lenne zúzós zenére Cerberus katonákat széttépni Ariaval az Afterlifeban
"I am Omega"
-
Ryder62
őstag
válasz
KubanitoS #8502 üzenetére
Mivel a képregény úgy ért véget hogy folytatás a ME3-ban, ezért tényleg nem nagy meglepetés. És ordít a játék egy ilyen mellékszálért.
Viszont szerintem először a Leviathan jön amiről még semmi hír nincs így még kár az omegáról beszélni.
Csak hát BSN-en már megy a találgatás.Mindenesetre már egy hónap eltelt az EC óta úgyhogy legkésőbb szeptemberben jönnie kell valami hírmorzsának már.
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
Pár Leviathan kép.
Az egyiken egy Atlasra hasonlító lépegetőben ül Shepard, úgy tűnik víz alatt éppen búvárkodik.
Több helyszín is látható szóval reméjük a legjobbakat hogy egy Shadow Broker hangulatú DLC robog felénk.
-
Ryder62
őstag
Üdv a DLC-k pénzlehúzó világában. Sajnos ma már trend hogy kivágott részeket adnak ki DLC-ként.
Bioware sem hülye, persze hogy olyan tartalmat pakol a DLC-be ami erősen kötődik a sztorihoz. Így többen veszik meg mintha csak egy sima küldetést kapnánk aminek nem sok köze a sztorihoz.
Azért az ára még mindig magas. Legyen olcsóbb vagy hosszabb DLC. A leghosszabb DLC a SB volt a 2-höz, a maga másfél órájával. (és ez igencsak max).
-
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #8544 üzenetére
Lehetne, de nem fogják ebben a korrupt világban.
Most olvasom a részleteket.
"Explore uncharted systems and new areas on the Citadel, interact with brand new characters, unlock the AT-12 Raider shotgun and M-55 Argus Assault Rifle and discover more about the mysterious history of the Reapers."Szóval a dlc add legalább egy új Citadel helyszínt. Az jó. Remélem valami Presidium Commonshoz hasonlítót.
És két új fegyót. Már az alapjátékban rengeteg van, sztem még nem is próbáltam ki mindet a két végigjátszás alatt.
Viszont a ME2-ben, egy dlc-ben, egy új fegyó volt, így már ez is haladás. -
Ryder62
őstag
Kíváncsi vagyok, itt Gamepodon, mikor lesz hír a ME3 DLC-ről.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8569 üzenetére
Én még mindig azon vagyok fenn akadva hogy miért néznek ki szinte ugyan úgy a reaperek? Ugyebár a 2 végén egy ember kinézetű reaperrel akasztottuk össze a bajuszt, viszont a galaxisban röpködő reaperek majdnem mindegyike ilyen rovarszerű izé. Leszámítva a kis társaikat, de azok is egyformák.
Szóval minimum egy óriás fém Javikkal is találkoznunk kellett volna, meg szinte minden reapernek máshogy kéne kinéznie.
Valaki magyarázza már el hogy hogy is van ez.
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8575 üzenetére
Sztem jól kidolgozták a fajokat. Jó persze nem Star Wars kinézetűek, sokkal inkább emberibb, szinte mindenkinek két lába van és két keze. De viszont itt minden fajnak van egyéni vonása, sajátossága, történelme vagy szokása. Gondolok itt a kajákra, légnyomásra (volus), legyengült immunrendszer (quarian) arc név vs lélek név - vagy valami ilyesmi - (hannar) és még sorolhatnám.
SW-ben tök mindegy hogy repül, kúszik, mászik, lépeget, ugrál, úszik valaki, csak kinézetben tér el a többi száz másik fajtól. Hátterük és biológiai felépítésük nincs kidolgozva stb.
Meg a galaxis is valóság hűbb. Nem mesebeli mint az SW-é ahol tök mindegy milyen bolygón vagy lehet az dzsungel, sivatagi, vulkanikus, tengeri planéta ugyan olyan a gravitáció, a légnyomás, a levegő összetétele ...Ezért is kedvelem jobban a ME univerzumot
-
Ryder62
őstag
válasz
Vinyard# #8589 üzenetére
Ez mind szép és jó, csak egyet felejtesz el: A játékkészítők nem szeretnek olyan sok modellt legyártani. Ez mindenkire vonatkozik, nem csak a Bioware-re.
Egy rakás játékot tudnék mondani amiben mindenből szinte csak egy modell van és nincs több variációja egy objektumnak, tárgynak.Anno valaki megkérdezte hogy miért van az hogy minden fajból csak egy nemet látunk (kivéve az emberek, quarianok)
A válasz az volt hogy a Bio lusta volt több modellt készíteni. lol? -
Ryder62
őstag
Gameplay vidi a Leviathanból:
-
Ryder62
őstag
válasz
mrhitoshi #8600 üzenetére
Teljesen egyet értek. Az 1 jó volt mint bevezetés. Viszont elég kezdetleges volt sok elem, mint pl a harcrendszer.
A 2 mindenben jobb lett csak sajnos pont az RPG rész butult kicsit.
Változatos, sok helyszínnel, ellenféllel, karakterekkel stb. Amolyan tárgyalás szintű, itt ismerjük meg a galaxist, a reaper szál meg háttérbe szorul.
A 3 meg befejezés, kőkemény csata a reaperekkel. Sajna nagyon sokat butult a 2-höz képest. Akció RPG-ből átment sima akció játékká.Szvsz a 2. rész a legjobb ME.
-
Ryder62
őstag
A quarian, yahg, vorcha reaperek elég hihetőek. A vorcha reapert szívesen látnám mint új ellenfél valamelyik dlc-ben.
Bár nem tudom miért készítették el a yahg-ot, hisz a játékból is kiderült: a reaperek békén hagyták a yahg anyabolygót, hisz még nem űrjáró faj. Így yahg reaper nem lehet.
Más:
Állítólag a Leviathan új dialógusokat add majd a Starchild-al való beszélgetésbe.[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
Egy kis összegzés a Leviathanról:
Pozítívum:
- Eddig leghosszabb dlc (3-4 óra között van)
- Hozzáad a történethez, kibővíti az univerzumot
- 3 új helyszín + Citadelen is egy kisebb labor
- Víz alatti császkálás, és 2 új pálya is elég jól kidolgozott
- NyomozgatásNegatívum:
- Víz alatti rész lehetett volna hosszabb esetleg valamit oda tenni hogy ne üresjárat legyen
- Nincs új ütős soundtrack (SB, Kasumi, Overlord soundtrackjai kedvenc ME2 zenéimben benne van)
- A beharangozott új citadel rész lehetett volna jobb isSztem kicsit jobb mint az Arrival, ha úgy nézzük a sorrendet hogy az Arrivalnál már csak az SB jobb.
Jöhet az Omega
-
Ryder62
őstag
Arra leszek kíváncsi hogy most milyen sűrűn jönnek DLC-k.
Lassan fél éves a játék, és a Levi az első igazi single dlc.
ME2-nél ilyenkor már rég kint volt az LotSB ami az utolsó elötti dlc volt.
Sőt meg is lepődtem (most olvastam) hogy az Overlord és az LotSB között kicsivel több mint egy hónap telt el.Szóval akár esélyes hogy október elején már érkezik a következő tartalom.
Nézegettem fórumokat, elég sokaknak tetszik a Levi, 5-ös skálán 4-re értékelik.
-
Ryder62
őstag
válasz
Tibicsucsu #8744 üzenetére
Igaz, nyomorék magyar wiki.
Angol wikin úgy írják hogy szept 7.-én jelent meg.
Tudtam hogy trágya az egész magyar wiki de ennyire?
-
Ryder62
őstag
válasz
Wizard of Oz #8753 üzenetére
Ez jó kérdés. Én is kíváncsi lennék rá. Bár sokan a LotSB utánra teszik a Leviathant. Ergo sokaknak bejött.
Kíváncsi vagyok hogy a LotSB-t megtudják-e ugrani valaha. Elég magasra tette a lécet.
Szvsz egy Omega dlc-ből sok mindent ki lehetne hozni ha akarnák. Kérdés hogy akarják-e.Ott van kapásból az hogy ha omegát sikerülne felszabadítani visszatérhetne mint hub world. Illetve Aria mint átmeneti csapattárs.
Mekkora lenne Aria-Liara párossal szétrúgni a Cerberus seggét.Arról nem is beszélve hogy Aria is erős biotikus.
-
Ryder62
őstag
Hát igazat megvalva az egész játék gyengébbre sikerült.
Játékmeneti dolgokat már kitárgyaltuk korábban: dióhéjban annyit hogy sok mindenben vissza lépés volt.
Technikai téren is elégé elszomorító a helyzet:
Most játszok a ME2-vel és szerintem UE3-hoz képest k*rva jó grafja van. Minden textúra tű éles. Ezzel szemben a 3. rész felemás, és eléggé középszerű a látványvilága. Néhol olyan mosottas textúrák vannak hogy kiszaladnék a világból. Nem vagyok grafikab*zi de LEGALÁBB a ME2 szintet hozhatta volna főleg úgy hogy eltelt két év és ez a folytatás. Ez így nagyon gáz szerintem.A másik dolog a futás animációk. Borzalom. Nem értem hogy nem ismerték fel hogy ennyire elszúrták. Miért nem emelték át a ME2-es animációit? Jobb lett volna.
A soundtrack is felemás. Vannak zenék amik nagyon ütnek viszont sok zenét az előző részekből emeltek át. A Leviathanban is van új zene de annyira semmilyen hogy alig lehet észre venni, bezzeg a LotSB, Kasumi, Overlord zenéi a kedvenc ME2 zenéim között van.
A másik hogy ME2-ben kijavították a Unreal Engines hibát, a pop up-ot. Lehet sokáig tölt de legalább stabilan fut a játék és nincs pop up. Ellenben a 3, pikkpakk betölt (nálam kb 2 másodperc) de állandóan beakad utána. Meg néha droppol az fps. Pop up meg megint itt van, olyan szépen rajzolja ki a bolygókat, öröm nézni.
Szóval jah, az elődök írtó magasra tették a lécet és a ME3 nem bírta hozni a színvonalat. Az egész játék középszerű. Viszont ez is ME, és azért élvezhető, sőt azért vannak dolgok amik nagyon jók benne.
Még azért a későbbi DLC-k dobhatnak rajta egy kicsit. Bár az tuti hogy ez a rész marad az utolsó a sorban (nálam abszolút best a 2, utána az 1, és végül a 3) -
Ryder62
őstag
válasz
nanorambo #8774 üzenetére
Telepíteni?
Nekem alap. Bele van integrálva a windowsba. VIP páholy van fent tartva mind a 3 résznek a vinyón. Mondhatni örök programok. Jut eszembe még soha nem uninstaláltam egy ME-t sem.
Jah és ez a legjobb: COMMANDER SHEPARD - The song
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
ME3 credits alatt szóló zenéje jó de sajna az írtó (eredeti) pocsék vége jut eszembe.
Ami még nagyon tetszik az a I Was Lost Without You. Kicsit lehangoló de mégis örömteli. Amitől viszont libabőrös lettem az a The Fleets Arrive. Mindig az a kép ugrik be ahogy több száz hajó egyszerre megjelenik a relénél. A pörgősebb battle zenék közül a The Cerberus Plot a kedvencem. Itt a 2:10 és 2:25 között szóló résznél mindig az ugrik be mikor Sheparddal a novaval lecsapok a földre és a körülöttem lévő Cerberus katonák hátra vetődnek.
Ami mai napig is üt az a Spectre induction az első részből.
A ME2 és 1 soundtrackját már rongyosra hallgattam. Sőt a 2-ből még a club zenéket is szeretem mint a Dark Star Song (This is green
) vagy a Lower Afterlife. De a Galaxy Map Music is szintén jó (launching probe
)
-
Ryder62
őstag
Az első rész jó volt amolyan klasszikus sci-fi (jó és gonosz, happy end-el) Star Wars New Hope-ra emlékeztet.
Viszont a 2. rész nálam örök favorit. Játékmenetileg mindenképp. Valahogy az egész játék összeállt. Minden rendben volt.
Igazából mindegyik ME kicsit más, kicsit egyedi, mindegyik résznek van jó és rossz oldala. Én mindegyiket szeretem.
2 hónapja non-stop ME-zek. Először végigjátszottam a 3. részt, utána elkezdtem újra az 1-et mert kedvem támadt hozzá (vissza a gyökerekhez, meg egy kis nosztalgia
) most a ME2 végénél járok.
Nah megyek is mert Illusive bácsi itt toporog, el akar küldeni a Collectors hajóra felfedező útra.
-
Ryder62
őstag
válasz
KubanitoS #8804 üzenetére
Ebben Vinyard#-al értek egyet. Nemrég játszottam ki a ME1-et (mint már írtam) és maxos végigjátszás volt. Minden bolygóra leszálltam. Hát ... ahogy Vinyard# is írta, kegyetlen unalmas a mékózás, teljesen szétrombolja a játékot.
Az utolsó pár bolygóra már nagyon meg kellett magam erőltetnem hogy ne hagyjam a francba az egészet. Különben is Eden Prime kivételével minden főküldetésben van mékó.
Számomra az nem jelen szabadságot hogy copy paste bolygókon kocsikázhatok amiken egy-két tereptárgy van max.
Szóval megfogadtam hogy soha többet nem csinálok kimaxolós végigjátszást. Ezentúl nem fogok leszállni bolygókra az tuti. Inkább a rövid de tartalmas ME1 végigjátszásokra fókuszálok ezentúl. (A Citadeles küldiket megcsinálom, legtöbbjük inkább elhagyatott hajókra szól, az még belefér.)A Citadel is elnagyolt volt az 1-ben. A 2-ben sokkal jobban nézz ki, van jó kis klub, rengeteg bolt. A 3. részben még jobb, főleg hogy vissza tér a Presidium. A Presidium Commons nagyon hangulatos lett. Elég összevetni az egyben lévővel és látszik is a difi. Rengeteg NPC van akik beszélgetnek, vásárolnak, üldögélnek tehát van élet. Főleg a támadás után: a törmelékeket vizsgálják át, hívásokat bonyolítanak le, omnitoolal szkennelik a lövés nyomokat stb.
Sajnáltam is hogy a Leviathan nem egy újabb körletet adott a Citadelhez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 128gb - Makulátlan, akár beszámítással
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD