Hirdetés

2012. május 28., hétfő

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect

(#951) -kdM- válasza Szasinka (#950) üzenetére

-kdM-
(senior tag)

lehetseges, nem probaltam

de lassan ujrakezdem es majd kiprobalom :D

egyebkent en most viszem vegig majd masodjara ugy hogy szinte minden lehetseges side-quest-et megcsinaltam es orulok ha meglesz a vegere a lvl 50 (most kezdem majd ilos-t es talan 15k xp hianyzik 50. szinthez) hogy lehet megcsinalni lvl 60-at? :F

teny hogy az eredeti valtozatban ez az elso jatekom es sok achievement-et igy az 1. jatek soran ertem el

[ Szerkesztve ]

We all have our delusions - Aria

(#952) Romvr válasza -kdM- (#949) üzenetére

Romvr
(senior tag)
LOGOUT blog

Nem szartápos, csak a kis táskám tele volt már azzal hogy nem vihetem magammal azokat akiket akarok (Liara, Wrex a sláger) mert egy ON gombot nem tudnak megnyomni a zsebszámológépen. Én meg nem mérnök vagyok (majd legközelebb), ezért akadályozva éreztem magam a játékélmény kiteljesedésében. És mivel én játszani és nem "felb*szni az agyamat, billentyűzet ütlegelni" szeretek ezért benyomtam magamnak két skillt amit gyakran hiányolt a játék és a Wrexes küldinél már nem volt kedvem visszamenni Mari Soha Ne Hallja -ért. Ha ez "sz*rtápos" karakter, akkor se érdekel. Én élvezem a játékot, és szerintem akkor már el is érte a célját. Örültem a szerencsének [kalapemel] :DDD

"Pont azért mert olyan világos kerül sok időbe hogy felfogd. Ha hamarabb tudtad volna hogy a gyertya lángja tűz, már kész lenne az étel." Oma Desala

(#953) -kdM- válasza Romvr (#952) üzenetére

-kdM-
(senior tag)

pont az a lenyege a jatekoknak hogy egyensulyban legyenek a dolgok...legalabbis en a kihivasokat szeretem

(#954) Szasinka válasza -kdM- (#951) üzenetére

Szasinka
(kvázi-tag)