Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sandor72

    csendes tag

    Sziasztok!
    Változott a helyzet mert Miskolcon nyílt egy szerviz a Logitech mondta nekem tegnap. 2012. Júliustól már nem cserélnek egyből :O hanem Miskolcra viszik a terméket ingyen ha van garancia és vissza is viszik neked amint elkészült a javítása vagy ha nem javítható akkor cserélik neked.
    Egy weboldalon kell regisztrálni majd regisztrálni kell a terméket is + leírni a hibát és majd jelentkeznek érte. Ha javítható akkor javítják ha cserés akkor kapsz másikat. Azt hogy mennyi ideig tart a szervizes dolog nem tudni de biztos tovább :W mint az eddigi megoldás hogy 5 - 7 nap alatt kaptunk egy új terméket.

    A szerviz linkje amit a Logitech adott nekem: [link]

    Bemásolom a Szerviz feltételeket kicsit hosszú lesz.

    LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI

    1. A FIXIT Hungary Kft. Szerviz központ kezeli a Magyarországon értékesített garanciális
    RMA Logitech termékeket. A Garanciális szervizelést viszonteladók és végfelhasználók
    egyaránt kérvényezhetik.
    2. Szállítás előtt, a termékekhez kötelező igényelni egy RMA számot az alábbi internetes
    oldalon: http://rma.fixit-service.com. A FixIT-HEZ BEKÜLDÖTT TERMÉKEKET RMA
    SZÁM NÉKÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI. Részletes leírás regisztráció
    után, az alábbi internetes oldalon található: http://rma.fixit-service.com
    3. Az RMA címkét a szállítandó csomag külsejére kell ragasztani, illetve a fenálló külső
    sérülések veszélye miatt, a csomag belsejében is szükséges elhelyezni egy példányt, a
    többi dokomentummal együtt (lásd alább). Amennyiben több csomag kerül szállításra,
    minden dobozt külön-külön kell fel címkézni. AZ RMA CÍMKÉK NÉLKÜLI
    CSOMAGOKAT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI!
    4. A szállítás költségviselője a FIXIT Hungary Kft., amennyiben a csomag beküldése a
    szerződött partneren keresztül realizálódik. A szállítás, a GLS Hungary Kft. megbízásával
    zajlik.
    FIGYELEM: Egyéb szállítmányozási cég által, valamint az RMA szám nélkül beküldött
    Logitech terméket nem áll módunkban elfogadni.
    A szervizbe küldött csomagokat az esetleges sérülések elkerülése érdekében, kérjük,
    gondosan csomagolja be. Ajánlott, a terméket az eredeti dobozában beküldeni.
    (Töltőanyag használata erősen ajánlott)
    Nem megfelelő csomagolás esetén, illetve a szállítás során bekövetkezett sérülésekért, a
    szerviz nem vállal felelősséget!
    5. A szerviz, csak a teljes felszereltséggel beküldött termék garanciális ügyintézését tudja
    vállalni. Pl. hangrendszer esetében mellékelni az összes hangszórót, a távirányítót; egérbillentyűzet
    páros esetében mellékelni az usb vevőegységet, egeret és billentyűzetet stb.
    Szükséges, hogy a megvásárolt Logitech termékhez mellékelt összes elem el legyen
    küldve a szervizbe.
    Amennyiben, az RMA terméket nem a teljes felszereltséggel küldi be, a szerviznek
    jogában áll az RMA termék szervizelésének megtagadása.
    6. A csomagnak tartalmaznia kell a következőket:
    6.1. az RMA számot
    6.2. a termék tulajdonosának adait (név, cím, tel.szám, e-mail)
    6.3. a hiba pontos leírását
    6.4. a nagykereskedelmi számla másolatát a termék hivatalos magyarországi
    forgalmazójától és az eladást igazoló számlát (abban az esetben, ha a viszonteladó
    küldi be a szervizbe a hibás terméket), végfelhasználó esetében szükséges a
    vásárlást igazló számlát mellékelni.
    7. A FIXIT Hungary Kft. bevizsgálja a készüléket és miután detektálta a jelzett hibát, úgy
    lehetőségéhez mérten a lehető legrövidebb időn belül megjavítja vagy kicseréli azt, majd
    díjmentesen visszaszállítja az ügyfélnek.
    8. Minden csomag, amit a Fixit Hungary Kft. szállíttat, biztosítva van a szállítás során
    fellépő esetleges eltűnésért illetve sérülésért. A csomag átvételekor az átvevő köteles
    ellenőrizni a csomag állapotát és annak tartalmát a futárszolgálat képviselőjének
    jelenlétében. Bármilyen rendellenesség esetén (a csomag hiányos vagy sérült
    stb.) az átvevő köteles jegyzőkönyvet felvenni a futárszolgálat képviselőjével.
    Bárminemű kártérítési követelést a futárszolgálattal szemben csak ezzel a
    jegyzőkönyvvel lehet érvényesíteni.
    A Logitech termékek magyarországi márkaszervizének pontos elérhetősége:
    FIXIT Hungary Kft.
    Szentpéteri Kapu 80.
    3526 Miskolc
    Hungary
    E-mail: logitech@hu.fixit-service.com

Új hozzászólás Aktív témák