- SSD kibeszélő
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hardverek pünkösdre
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen notebookot vegyek?
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Sleek #186694 üzenetére
Nem ismerem a magyar használt piacot, de az az érzésem, hogy hasonló a helyzet, mint az autóknál: a kínálat túlnyomó része dömpingben felvásárolt nyugati import. Ott meg ugye azt éri meg megvenni, és bevinni, ami kiugróan olcsó, elfedni az esetleges hibákat, hiányosságokat, és normál áron továbbadni. És akkor ebben a sötét múltú példányok még benne sincsenek...
Ne érts félre, nem akarok a valósnál sötétebben látni mindent, de nekem mindig ide fut ki a dolog...
Az ismert előélet, meg első, gondos tulajdonos egy olyan kombináció, amitől az ár is prémium lesz. Most meg, aki képben van, az azzal is tisztában van, hogy rendelhetsz te most új bringát a saját igényeidnek mindenben megfelelő specifikációkkal, de ne várd, hogy nyáron már azt hajtod. Akciókról, meg kiárusításokról meg ne is álmodj.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz FerNandor #186701 üzenetére
Basszus, akartam írni, hogy kemény azért ennyi pénz egy alu 105-ért, aztán rájöttem, hogy ez alig több, mint 1000 eur. Atyaég, hova elszállt az árfolyam. Én 3 éve vettem 800 eur alatt az alu tiagrás gépet akcióban, de akkori árfolyamon (320) átszámítva az ugye csak olyan 250k huf volt... És ebben a dekás árban most a 27% áfa is benne van, akciózni meg a kutya nem fog.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Sleek #186710 üzenetére
Novemberben váltottam egy karbon 105-re, 2100 eur volt újan. 2000 alatt nem volt karbon bringa. És örültem, hogy találtam valamit a méretemben. Forintra át sem merem számolni. Az áfa meg itt akkor éppen 16% volt.
Így is kompromisszum volt, jobb lett volna egy ultegra, de őszintén belegondolva, nem az lesz a szűk keresztmetszet a KOM-oknál. Felárban meg olyan 500 eur fölött kezdődtek az ultegrás modellek. Ha még ilyen nyalánkságok is kellettek volna, mint a di2, akkor már 3k eur fölött vagyok. Jó, ott már ez-az még könnyítve van, a kerékszett is biztos jobb kicsit, de az forintban már a milliós nagyságrend. Hagyjunk valamit következő ötéves tervnek is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parkr #186755 üzenetére
Igen, a németektől dhl-esként indult csomag az sima postai küldemény. A DHL itt gyakorlatilag a posta csomagos szakosztálya, minden, ami nagyobb, mint egy a4-es vastag boríték, az már gyakorlatilag dhl-es cucc, de ugyanúgy postán adod fel. DHL egyébként a magyar területre érkezésig tudja csak követni a csomagot, onnét átkerül a k.u.k. postahivatalhoz, ami elnyeli, mint egy fekete lyuk, és ha szerencséd van, nagyjából jó helyen köpi ki.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parkr #186821 üzenetére
Fenix órákból már van Solar változat. Tényleg jó ötlet, és elvileg működik is, szóval szerintem mennek vele tovább. Végre lesz valami must have feature, amiért érdemes lesz cserélni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jjeahh #186829 üzenetére
Mi a fene menne tönkre egy alu vázon??? Mármint ha nem töröd, meg csapkodod oda, meg repeszted, meg karcolod, meg hajlítod? Rozsdásodni nem tud, elöregedni sem, szóval ha nem kapja az ívet, akkor kb örök élet, plusz 1 nap. Mármint emberi mércével, nyilván nem földtörténeti korokban számolva.
Technikai kérdés: hegesztéshez totál nem értek, az elöregedhet?
De hogy normál használattól 2 év 2 hónap alatt nem megy szét, az 1000+ %. Amúgy meg az enyémben is megvan lassan a 10k, igaz, ennek a fele görgőn, görgős szezon végére belemegy a 12k biztosan, lehet, hogy addigra több is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz Chiftain #186842 üzenetére
Ott a leírás az oldal alján:
"LIFETIME LIMITED WARRANTY ON BICYCLE FRAME
When warranty on non-carbon Kona bikes and frames is NOT registered within three months of purchase, Kona warrants to the original owner that the frame of this new Kona bicycle purchased from an authorized Kona dealer shall be free of defective materials or workmanship for a three-year period. IF THE WARRANTY IS REGISTERED WITH KONA WITHIN THREE MONTHS AFTER THE PURCHASE OF THE BICYCLE, THE WARRANTY IS EXTENDED FOR THE LIFETIME OF THE ORIGINAL OWNER, with the exception of carbon bikes and frames. During warranty period, Kona shall repair or replace, at its sole option, the bicycle frame if Kona determines the frame is defective and subject to this limited warranty. The original owner shall pay all labor and shipping charges connected with the repair or replacement of the bicycle frame. Please see the Kona owner’s manual, provided with your bicycle, for additional information."A CAPS-es részt ők csinálták, a vastagítást én. De a 3 év garancia az alap. Ha megvan a számlád, ezt mindenképpen cserélniük kell, jobb helyeken anélkül is. Hacsak nem egyértelmű fizikai behatás történt - az a rátolatás gyanús. De civilizált helyeken (Ny-EU) nem fognak ezzel szórakozni, szó nélkül cserélik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz sebgutkopf #186897 üzenetére
A használt piacban az az érdekes, hogy aki eladja a bicajt, az általában vesz helyette egy újat. Jellemzően jobbat, drágábbat. Szóval azért ez sem fekete, vagy fehér. Az más kérdés, hogy a márkahűség itt mennyire kattan be, de ha alaposan körbenézünk (vagy magunkba), akkor találunk azért erre is példát... Szóval egy elégedett ügyfél nem csak egy terméket vásárol, hanem hozzá kiegészítőket, szolgáltatásokat is, aztán ha tényleg annyira elégedett, akkor vevőként is visszatér. Minél jobban eladható a bringája a használt piacon, annál hamarabb, vagy nagyobb valószínűséggel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Friczy #186902 üzenetére
Mondjuk a görgőzés egyik alapszabálya, hogy nem tekerünk kiállva, főleg nem sprintet. Eleve ilyenkor döntenéd a bicajt, hogy hatékonyan megtehesd, itt meg azzal csak gyilkolod a vázat, de nem fog dőlni, szóval kb totál értelmetlen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Because #186959 üzenetére
Szerintem ezeknél a projekteknél max elfekvő alkatrészeket szabadna használni. Igazából egy fillért (és egy darab munkaórát) sem szabadna rákölteni azon felül, hogy üzembiztosan működjön (sokszor arra sem éri meg), de amúgy meg tökre megértem, hogy piszkálja az ember fantáziáját. Egy igazi hobbit mindig nehéz racionálisan jusztifikálni.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz Hasaggymeg #186969 üzenetére
Az első projektem lenne, ami miatt viszket a tenyerem a MTB-on. Sokkal természetesebbnek tűnik, az a vitorlázó testtartás szerintem röhejes. Persze biztosan van olyan technikás használat, amikor az kell, de én olyat nem csinálok. A másik a nulla hosszú stucni... Érdekes, itt még a kormányt is görbíti, meg értelmezhető stucni is van. Szóval én ezt a kormányt nino bicajáról 1:1 kérném az enyémre. Kár, hogy gondolom 2-3x annyiba fáj csak a kormány, mint a bicajom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #186980 üzenetére
Ja, erre írtam, hogy lassan egyszerűbb kenne a stucnit a villa, és a váz közé beszerelni. Azt én sem értem amúgy.
jjeahh: Nekem 720-as kormány jutott, a stucnit pont nem tudom mondani, de talán 50-es? Gumit ne is mondd, azóta is nézegetek 2”-nél vékonyabbat, de nincs.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz 6030D #186990 üzenetére
Semmi gondom a létjogosultságával. Csak hogy már mindenre keresztárbócot raknak, az kezd fura lenni. Az eladott gépek nagy része mégiscsak egy budget hobby-hardtail (az enyém is az), ami valódi terepre kb sose megy, nem is oda való igazából. Aztán jönnek a ‘nagyok’, és kiderül, hogy nekik meg nem is kell a széles kormány.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bardi #186996 üzenetére
True dat. Bár ha eljutok odáig, személy szerint én inkább veszek egy másik kormányt, mint hogy fűrészeljek.
#186882 @Hasaggymeg: Na, ez egy jó összefoglaló. Mivel a (szebb napokon) 175 centimmel nem számítok a magasabb bringások közé, agresszív downhillezés meg nálam nem játszik, így mindjárt érthető, hogy miért érzem magam hülyén, ahogy kifeszülök, mint egy vitorla. Felhasználás szerint nekem a 680-740 tartományban kellene lennem, de mivel magasságra inkább a kisebbek közé tartozom, így az inkább a tartomány teteje felé közelítő 720-at érthetően nagynak érzem.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz xy.zsolt #187028 üzenetére
Én idén ma tekertem kint először. Kellemes 15-16 fok volt, nap hol sütött, hol nem, tartósan árnyékos helyeken azért még az aszfalt is trutyis, illetve azért ha lemegy az aszfaltról, azért durva sár van. Mindenesetre örülök, hogy a montit vittem, kapott 4 bart mindkét kerék, aztán zümmögtem az aszfalton.
Mindenesetre felüdülés a görgő után, most érzem, hogy milyen kegyetlen dolog, hogy soha nem állhatsz meg a tekeréssel, max csak pillanatokra. Kint egyszerűbb haladni, még MTB-vel is. Szóval jöjjön csak az a jó idő!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #187033 üzenetére
Max 4,5 bar van ráírva, direkt megnéztem.
xy.zsolt: Alapozós pulzus kezd alakulni, ma 115 volt az átlag (mellkaspánttal mérve), igaz, ez most csajos kör volt, és csak olyan 200m szint, meg egy jó része Frankfurtban, sok lámpázással. Viszont jósok volt az állóra fékezés, meg a kigyorsítás, mert tömve volt minden lehetséges séta-, és kerékpárút, szóval állandóan szlalomozni, meg előzgetni kellett. Amúgy eddig valami 20 híján 3000 km-nél vagyok idén, szóval valamit csak fejlődök lassan. Nyáron csinálhatunk egy felmérő kört, megnézzük hogy megy tavalyhoz képest.
rushty: Itt semmi nincs nyitva, lockdown van. Frankfurtban pl maszkban tekertünk, mert kötelező.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz szkink #187058 üzenetére
Tegnap városi forgalomban is volt vele egy szakaszom. Szűkebb járdán nem egy életbiztosítás kerülgetni a tükröket a parkoló autókon, építési állványokat, vagy akár tömöttebb gyalogos-, és kerékpárúton a gyalogosokat, vagy szembejövő bicikliseket (tegnap végre jó idő volt, ezzel együtt tömeg mindenütt). Persze tudom, nem is erre való, viszont én gyakrabban járok ilyen helyen, mint terepen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #187138 üzenetére
Most is hozzáadhatod, csinálsz egy manual activityt. De ha 30 alatt voltál, akkor úgysem számít. Bemelegítést, levezetést amúgy sem mérünk.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz 6030D #187196 üzenetére
Szerintem egy egységsugarú részegnek nemigen vannak ezirányú gátlásai, de értjük, merre indult a gondolatmenet.
A másik témához kapcsolódóan pedig: a bringázással meg az a gond, hogy lehet vele súlyt leadni, a keringésnek meg kimondottan jót tesz az alacsony terhelésen végzett, hosszú, monoton erőkifejtés, sőt intervallumozni is remekül lehet vele, csak időben rá kell fordítani azt a napi 3-4 órát, hogy valami eredménye is legyen. Persze napi fél óra bringázás is jobb, mint semmit nem csinálni, csak csodák sajnos nincsenek...p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz velizare #187205 üzenetére
Én bátorítalak a biciklizésben, tényleg nagyon hasznos, de egy napi rendszeres (legalább 5/7 nap) saját súlyos, vagy súlyzós egy óra fog kelleni ahhoz, hogy el tudjon indulni a súly lefelé. Been there, done that. Aztán jöhet a futás, hamarabb, mint gondolnád, csak nem szabad túlzásokba esni. Biciklizés kiváló kiegészítés, vagy pihentető, átmozgató keresztedzés ezekhez.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bardi #187225 üzenetére
Nem hülyeség, csak ehhez hozzá kell szoknia a szervezetnek, illetve ahogy jjeahh is írja, nem azonnal történik, hanem alacsony intenzitású, tartós erőkifejtéstől főleg. De ahogy flash- írja, nincs kizárólag zsírt égető edzés sem, menni fog le más is, amit marha nehéz okosan pótolni. Ha valaki egyszerre akar izmot építeni, és zsírt leadni, az kb lehetetlen küldetés. Illetve mocskosul lassan fog menni. Kaja is extrém fontos, és nemcsak a mennyiség, hanem a rendszeresség, és a minőség (összetétel) is. 8-10 óra ülés mellett meg a pszichés része sem egyszerű. Egyszerűen rávenni magát még az embernek arra a napi legalább 2 (de inkább 3) órányi mozgásra, ami ehhez kéne, az időben nem adja ki. Család, gyerek mellett meg főleg. Pláne, hogy a jó (és elég) alvás is fontos lenne.
Ja, és a korral az anyagcsere is ellened dolgozik. 40 fölött brutálisan nehéz izmot építeni, meg zsírt leadni is. 20-as években még egyszerű, aztán mire észbe kapsz, már egy pohár víztől is hízol. Ez mondjuk alkati kérdés is, kit jobban sújt, kit kevésbé (és van, aki az ellenkezőjével küzd).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Csokicsibesz #187243 üzenetére
Ez nekem sci-fi. 2019-ben voltam kb a topon, akkor voltam a 175 centimhez 71-72 kg, annál lejjebb csak úgy ment, hogy elkaptam egy hányás—hasmenés-láz vírust 3 nappal a maratonom előtt, amire egy éve készültem, és pár napig semmi nem maradt meg bennem. Na, akkor mentem le 68-ra. De abban az évben 3600 km-t futottam, ami egy hobbifutónak beteg mennyiség. 2020 januárban jött is egy sérülés, aztán lockdown, márciusra már 78 voltam megint. Akkor kezdtem el tekerni, nyilván az első hónapokban párszáz km-től készen voltam, szóval fel kellett futtatni. Azóta 10k km fölött vagyok, csak idén már 3k fölött, de 74-75 kg közé beragadtam, és egyszerűen nem tudok lejjebb menni. Fele-fele ülő-, és fizikai munka, napi átlag 2-3 óra tekerés, 10-15 perc nyújtás, reggelente 50 pushup ébresztésnek, kajára figyelek, de az úszógumi köszöni szépen, jól van, folyik ki a gatyából
mindenfelé. Nem jó érzéssel veszem fel a cicanacit, na... Pedig a 43 évemmel azért nem vagyok még egy matuzsálem.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Csokicsibesz #187254 üzenetére
Ja, amúgy lehet, csak az a baj, hogy élvezem. Céljaim meg nincsenek, azon túl, hogy jólesik tekerni. Mondjuk kis hájtól még megszabadulni nem lenne rossz, de majd csak alakul a dolog. Alapozásnak lassan vége, kint is lehet végre tekerni, változatosabb lesz a terhelés is, meg a futásra is rá kéne finoman megint próbálni.
30, jajj, az nagyon fiatalka. Akkoriban én még bőven 80+ kg voltam, nulla kondival, napi 12-16 órát íróasztal előtt töltve, és ez akkor már közel 10 éve tartott, és hátra volt még belőle pár év, hogy 36-37 évesen, 84 kilósan legyen honnét felállni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Csokicsibesz #187285 üzenetére
“Előtte soha nem volt még olyan, hogy azt éreztem volna, hogy nem tudom mozgatni a lábaimat.“
Ezért jó a futás. Egy maraton 35. km-énél már mást sem érzel.
Éhgyomros, minimálfrissítéses hosszúkkal azért szépen ki lehet tolni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Na, volt két pihenőnap a hétvégi bohóckodás után, gondoltam ma csinálok egy ftp tesztet (ha már ősszel elmaradt, meg ha most itt úgyis szóba került). Megizzasztott azért a dolog - nyilván ez a cél benne. Kg-okra bontva a leadott teljesítményt 2,8 körül voltam a zwift szerint (216 W). Nincsenek illúzióim a mérés pontosságával kapcsolatban, de nagyságrendet biztosan nem téved, az meg az én szintemen elég. Találtam egy ilyen cikket kontextusnak, ami alapján egészen elfogadhatónak tűnik az eredmény, illetve pulzuszóna-beosztást is ad, ami a futós múlt alapján szintén reálisnak tűnik: 128-143 közötti alapozós zóna, 160-as laktátküszöb (az összes versenyemet, felmérőmet kb itt futottam), 170-es vo2 max (szintén stimmel, intenzív intervallumozni itt szoktam). Szóval ha valakit érdekel, így szezon elején érdemes lehet megcsinálni, elvileg trainer sem kell hozzá, arra is van módszer, a pulzus-, és wattmérő viszont nyilván elengedhetetlen.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz ivana #187297 üzenetére
Aha, csak előtte ráhangol kicsit egy fél órácska foglalkoztatóval (emelkedő intenzitású bemelegítés, 3 gyors rámpa 3x1 percben, meg 5 perc intenzív, köztük némi aerob pihivel). De a fő fogás a 20 perc vo2 max, igen.
Tacx Flux S direct drive smart trainer, meg egy garmin hr pánt.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz flash- #187334 üzenetére
Aláöltöző, közepesen vastag felső (zipzár fontos!), térdig érő naci, sima zokni. Ha fázol, keress egy dombot.
Dekás cuccok amúgy nem rosszak. Aláöltöző, zokni simán onnét, kantáros gatyából, felsőből én vettem 2-2 garnitúra márkásat, mert sznob vagyok. Van különbség minőségben, hogy megéri-e, az egyén-, és pénztárcafüggő, nyilván.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Szakbarbár #187373 üzenetére
Én mindig azt számolgatom, hogy egy gyári vonóhorog + egy thule szállító árából konkrétan két rendes bicaj kijön. De egy tényleg jó biztosan. Arról nem is beszélve, hogy mennyi időre lehet biciklit bérelni ebből a pénzből? És akkor még ott a fel-le szerelgetés, az óvatosan közlekedés, meg a magasabb fogyasztás, ha meg meg is karcol valamit, annak a javítása megint lehet egy egyszerűbb bringa ára.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz Szakbarbár #187382 üzenetére
2 autóm van párhuzamosan, változó, mikor melyiket használom, és 4-6 évente cserélem (meg amikor összetörik), szóval drága mulatság a vonóhorog. Amúgy meg nincs rá szükségem, ha valamit cuccolni kell, inkább bérlek egy transportert.
De tökre megértem, ha valakinek ez praktikus. Évente max 2x járok nyaralni, abból az egyik alkalommal fixen Mo-n a szülőknél (ilyen ez az expat lét), oda vettem egy második bicajt harmadannyiért, mint amibe egy vonóhorog kerül. Ha meg valahova elugranánk egy hosszú hétvégére bicajozni, akkor meg a kölköket itthon lehet hagyni (a kisebbik is már 15, legalább vigyáznak egymásra a kutyákkal), és akkor meg befér a bicikli a kombiba. Igazából a Minibe is, de ott azért már bűvészkedni kell, viszont bizonyos utakon azt meg sokkal nagyobb móka vezetni. Ja, ez meg a másik dolog, amiért nem szívesen lógatnám fel a bicikliket.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz -=RelakS=- #187396 üzenetére
Viccelsz, gyrosok most tarolnak, elvitelre, meg kiszállításra tolják, gyors(gyros )kajáknál ez eleve az egyik leggyakoribb felhasználási mód.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #187402 üzenetére
Kukázd a chrome-ot. Állítólag a videóbannerrel nem bír az oldal tetemjén.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #187415 üzenetére
Safarit.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
válasz bardi #187465 üzenetére
A karbon villás alu országútimon is csak a váltók bovdenje megy az alsó csőben. A hátsó fék a felső vázcső alatt van vezetve, illetve a hátsó váltó bovdene is kijön a középső agynál, onnét kint megy tovább. Az is igaz, hogy ha egy mód volt rá, sosem használtam esőben, talán ha 2-3 alkalommal kényszerültem vele vizes, mocskos útra.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bardi #187556 üzenetére
Én is inkább a gravelt venném Mo-n, ingázásra. Az a 11-42 kb 5%-ig teljesen vállalható kiosztásnak tűnik. Tavaly nyáron országútiztam kicsit magyarhonban, egy olcsó, lerúgott tribannal, de néha a szívem szakadt meg szegényért. És ezek teljesen hétköznapi közutak voltak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz koxkids #187579 üzenetére
Tedd azért fel magadnak a kérdést, hogy vajon miért ennyibe kerül, ha ugyanannyit tud, mint a jóval drágábbak. Ha nem zavar a válasz, vedd nyugodtan.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz INTELligent #187582 üzenetére
Amit én magyar bringaútból láttam, az 80 centi széles volt, rommá volt töredezve, és valami tehetséges tervező 300 m-enként beletett egy derékszögű sikánt. És ez a balatoni bringakörút Keszthelytől délre.
Amúgy a héten belerángatott egy kedves ismerős egy 3 napos virtuális túrába, szóval bemelegítésekkel, levezetésekkel 3x75 km lett a hétvége. Ami nem is lett volna olyan sok, de a 4000+ m szint benne... készen vagyok, mint a kiskutya, akinek egész délutàn dobálták a teniszlabdát. Három napig.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #187584 üzenetére
Ja, hát vannak ugye a bátrak....
Én meg öreg vagyok, és paranoid.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz G@ben #187589 üzenetére
Én azért szoktam menni aszfalton 70-nel, csak nem szeretek. Erdőben, terepen meg biztosan nem száguldoznék lefelé, mert nem tudok, szóval ehhez nem igazán tudok hozzászólni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz rétisün #187591 üzenetére
Yep, tacx flux s + zwift. Fájdalmas.
alg: Ezt meg sem merem nézni...
szuszinho: Én beszari vagyok, közben végig az jár a fejemben, hogy mi marad belőlem, ha most elesek...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz szuszinho #187599 üzenetére
Ez a Haute Route event volt most. Itt annyi a teendő, hogy ugyanarra az időpontra jelentkezz be, és akkor ugyanabban a csoportban leszel. Közben meg mobilon discordon keresztül beszéltünk. Amúgy hétköznapi tekerésnél is kérhetsz meetupot a barátlistádon lévőktől, és akkor oda tesz be, ahol a másik is teker.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz balintbaba #187603 üzenetére
Nem erg-ben tolom. Amúgy nekem valahogy fájdalmasabb a virtuális szint, mint a valódi. Amúgy is az egész görgőzésben a kigurulás hiánya a legrosszabb, folyamatosan tekersz, úgy érzed, egy pillanatra sem hagyhatod abba... És akkor jön egy minimális lejtő, gyorsulnál, váltasz, de már blokkol is az emelkedő, és egyik pillanatról a másikra vált a terhelés, mintha álló helyzetből akarnál dombon felfelé elindulni. Eh, azért kegyetlen tud lenni, na. Néha már várom, hogy kijussak végre, kíváncsi leszek, mennyit gyorsultam kint a téli 6k görgőzéstől.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Windows 10
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox One
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen