Hirdetés
-
Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
it Egészen elképesztő mértékben csökkentik a kínai cégek a felhő, az LLM-ek és az AI árait, van, ahol a kedvezmény 99,3 százalékos.
-
Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
ma A gyártónak nyolc napja van teljesíteni az ígéretét.
-
The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
gp A legújabb videóban rövid ideig láthatjuk végre Liam Hemsworth Geraltját is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedy007
őstag
Hát nekem is van valami olyasmim jó ballonos gumi 42-622-s állítólag az enyémre 28-32-s dukálna ha hinni lehet azoknak a cikkeknek ami a bikepro oldalán vannak ahol a trekking különböző típusait írják le (nálam cross trekking van). Bár nem értem ha ennek a műfajnak valóban a 28-32-s a gumi az ideális akkor gyártó miért szerelte balonosabb gumival 44-622-vel
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #284226 üzenetére
Kellys vázzal óvatosan azért iszonyatosan vékony rajta a festék rajta, nekem sikerült egy légypiszoknyi méretben le verni a festéket róla így kapott majdnem minden hova karbon hatású fóliát.
Gondolkodom én is rajta hogy könnyítsem a kerékpárt ha már az A-Head-s rendszer van így van benne fejlesztési potenciál és levegős telót tennék bele hogy ne legyen annyira orr nehéz mint az acél rugós olajpatronos teleszkóp ami benne van. Csak nem tudom hogy napi mászkálósnak mennyire felel meg illetve mennyire bírja a strapát a hagyományos telóhoz képest[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #284234 üzenetére
Ezzel én is találkoztam a hirdetéssel. Gondolattal el kacérkodtam a merev villa esetén de nem igazán van trekking kategóriában ha van is V-Fékes németektől lehetne esetleg ott van de olyan áron adják hogy kis rá fordítással már a Suntour levegős telót is lehetne tőlük venni.
10 és a 30 kvázi ugyanazzal az alkatrészekkel jön ki csak a teló más 10-n 63mm rugó utas a 30-n 75mm és emiatt van majd 100.000 felár az mtbiker-nél[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Csápájev #284246 üzenetére
CST 1313-t mondanám akkor de abból csak 40-622-s van nagyobb nincsen nem defekt védett de igazi mindenes én kb. félévente cseréltem szúrásos defekt miatt mert a sok hülye kölyök be van állva a topjoy-tól és szét basszák az üveget az úton valamint a gazdák a sárt felfordják az útra ami tövis vagy más hegyes tüske szokott lenni és átszokta szúrni a gumit. Ezt unva meg vettem Continental RIde Tour-t jó áron az MTBIKER-től februárban bár erről meg a vásárlás után olvastam elég sok helyen hogy az oldalfala szeret szépen szét repedni így káncsi leszek hogy nálam mikor jön elő ez.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz bulikavagyok #284402 üzenetére
nem feltétlenül pl. a BR-MT410-hez SM-BH59-JK-SS ajánl de a "tesóhoz" a BR-MT420-hoz már SM-BH90-SS ad meg. az a kérdése hogy te mely fék szettre gondolsz deore 5-6.000-s széria esetén valóban ugyanazt a csövet ajánlja
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #284506 üzenetére
Én agy halált a V-Féktől kapok. Mikor valami miatt ki kell szerelni a hátsó kereket rendszerint defekt miatt emiatt elmegy a fék beállítás is meg a váltóé, vagy a fék pofát cserélek emiatt a csavarokhoz hozzá kell nyúlni hogy ne súrlódjon a felnihez legutóbb is van egy napomba tellett mire jól be bírtam lőni. Ennyiből jobb és bírom a tárcsafékes rendszert bár mennyire nem vagyok még mindig meg barátkozva vele .
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #284509 üzenetére
Mivel fék problémáim voltak rossz időben így olyan V-Féket kapott amihez olyan fék pofákat adtak ami cserélhető egy sasszeg ki szedésévél így vélhetőleg nem fog elmenni a beállítások.
Az nekem is feltűnt mennyivel másabb hajtani a kerékpárt négy szögtengelyjel mint pl. octalinkel most már Hollowtech II-vel egyből dobtam is le az új bicajról a négyszögtengelyes rendszert. Első váltóval nem volt nekem sosem bajom bár mikor 1*10-re váltottam egy - két hétig kerestem megszokásból az első váltó kart most meg annyira rá kaptam hogy ha vissza kell ülnöm a 3*9-re úgy használom mint a 1*10-t csak akkor kapcsolok mikor darálom a láncot a váltón
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #284517 üzenetére
Nekem is már össze kopott és szépen fog csak azzal van gondom elejétől kezdve akár MT200-t nézem akár a MT410-t hogy olyan érzésem van mint mikor gép előtt ülsz játszol egy szimulátoron kormánnyal és pedálal és nincs semmi vissza jelzés mikor fékezel tudod a hangból és a lassulásból hogy fog a fék és meg is állsz csak nem érzel semmit a pedálokon keresztül. Ezért fékeztem korábban üvegesre a betéteket mert ha tökig húztam akkor volt hasonló vissza jelzés mint mikor a V-Féket használtam. Itt is hallom hogy a kar legkisebb mozgatására hogy a fék pofák hozzá érnek a rotorhoz de ezt a fék karon addig nem érzem míg tökig nem húzom a kart
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #284682 üzenetére
Mikor "győzködtetek" hogy felejtsem el az első váltós hajtást és használjak csak hátsó váltósat sok mindent akkor elolvastam a témában, a bikepro-nál találtam olyan utalást is hogy az első váltós rendszer fokozott terhelést ró vázra is bár én a 25 éves KTM-n ennek nyomát nem találtam mikor felújítottam. Bár lehet hogy ahol komolyabb terhelésnek van ki téve a kerékpár csavarodhat/deformálhat a váz valamilyen szinten
-
Speedy007
őstag
Küllő prizmát ami fel kell csavarozni a küllőre műanyag bigyóval azt mivel lehet le szerelni roncsolás nélkül ?
-
Speedy007
őstag
Van nálam egy 25 éves 7005-s alu trekking ismeretlen elő élettel én újítottam fel de nem vettem észre fáradás jeleit nincsen megcsavarodva sem a váz, pedig még én is megkínoztam elég rendesen mikor a berohadt négyszögtengelyes monoblokkot ki kellet onnan operálni és még újra festve is volt és egy sütőt is megjárt a váz a festék ráégetés miatt illetve előtte a felületkezlőben is megfordult ahol le maratták az előző réteget. Sőt majd egy évig használtam telóval de ott sem láttam közben hogy repedet volna vagy bármi más anomáliát az extra igénybe vétel miatt aminek ki van téve a homlokcső.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Weareus #285253 üzenetére
Itt úgy is a csapás számra fognak voksolni ami olyan jelenség amit említettél. 44-s es 48-s esetén 40-622 gumi-val 50km/h körül van a vége de ezekhez marha nagy lejtő szükséges. Kicsit ha nehezíteni akarod a tekerést akkor ahhoz talán jobban passzolna a 48-s tányér ettől nagyobbat nem hiszem hogy szereltek volna trekkingre
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz lanszelot #285191 üzenetére
Mikor én még V-Fékes kerékpárt használtam 1 évet bírt napi használat mellet a kerékpáron a fék bármiféle komolyabb hozzá nyúlás nélkül. Bár nálam is hasonló jelenség korábban a Neuzer Nelsonon anno bármit is csináltam olyan volt mintha ABS lenne a kerékpáron lassult de nem állt meg elvittem a szervízbe kapott új fék pofákat meg nem tudom hogy mitcsináltak még vele de utána megállt elég rendesen. KTM-n van hasonló szitu de esőben hogy nem akar fogni a fék kb, 3-4 forog a kerék miután a fék elkezd fogni de akkora fék távval mint egy busz már minden cserélve volt rajta (pofák 2x-r féktestek is illetve bowden valamint bowden házak illetve a felni is át mosva lettek) kivéve a felni az is meg van hozzá csak lusta voltam meg csináltatni cseréjét
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #285427 üzenetére
Jöjjön ide hozzánk a szervízbe itt van ilyen flegma nem törődöm szervízes . 250-300 ezer körül se mindig lehet kifogni a tuti vételt , aki nem ért hozzá azt ügyesen csőbe tudják húzni, pláne hogy most kezdődik a kerékpáros szezon elég vastagon elkezdenek fogni a ceruzák és túl fogják árazni a portékájukat sokan.
-
Speedy007
őstag
válasz hentes555 #285495 üzenetére
használtan célszerűbb bele vágni az integráltba szerintem újonnan szerintem ha spórolni szeretnél akkor kb. +10.000Ft nem igazán éri meg szerintem (Shinamo Alivio FC-T4060 FC-T4010-ből ki indulva ebike.hu árak alapján közép résszel együtt ) hajtási érzetben én speciel különbséget nem éreztem vagy tapasztaltam octalink és integrált hajtómű között de négy szögtengelyhez képest mind a kettő nagy előre lépés szerintem
-
Speedy007
őstag
Én is csatlakozom a BBB BBS tárcsafék betétet használók elégedett táborába. Történt egy "kis baleset" a hülyeségem okán a fékkel, elvittem abba a szervízbe ahol vettem és át építettem hogy csinálják meg ott elmondtam mi bajom a fékekkel ők értetlenül álltak a történet hallatán a dolgok előtt. Első nézésre azt mondták hogy minden szépen be van állítva jól raktam össze a féket de rá néznek azért. Ma hívtak vissza hogy kész a bringa mehetek érte mikor elmentem érte felhívták rá a figyelmemet hogy az "etalonnak" számító SwissStop betétek és az SM-RT64 valamint a BR-MT410 trió nem jönnek ki jól egymással szerintük mert a rotor is meg a betétek is fényesednek ahelyett hogy össze kopnának. Szerintük ez elég gyakori hogy a "nem működik a kémia" de van mikor igen ilyen kombinációk esetén, így ajánlották a BBB BBS-53E (amit is eredetileg akartam venni csak a SwissStop lett helyette) javaslatukra nem mostam le a rotorokat féktisztítóval mert nem mindig válik be hanem azt javasolták 80/100-s papírral csiszoljam fel a rotorokat és úgy rakjam össze (biztonság kedvéért a betétekkel is így tettem). Az eleredő eső miatt nem bírtam jobban tesztelni de határozottan sokkal jobb a fék hatás és az érzet mint a SwissStop betétek esetén. Ha holnap esetleg holnap után száraz idő lesz jobban ki próbálom de az eddigiek elég ígéretesek.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #286820 üzenetére
Vissza kerestem a levelezgetéseket amit az osziékkal végeztem tavaly a KTM Life Sport-om újra festésénél, ők nem szemcse szórták hanem valami féle maró anyagba helyezték el az alumínium vázat és ha jól rémlik 200C°-n égetik rá a festéket. Elég korrekttül megcsinálták a vázat egy minimális festék folyás van csak rajta de az se észre vehető helyen . Csak a szálítással volt macera mert a DPD szivatott rendesen vissza már GLS-sel jött ott nem volt gond
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #286949 üzenetére
Szerintem a colstok zárak is vannak olyan jók a kettő között vannak át menetben a láncos lakat és az "U" zárak között bár vázhoz rögzítve a tartójában rossz minőségű úton tud csörögni mellesleg a méretéből adódóan illetve a súlyából is 1kg körül vannak ön védelmi fegyvernek se utolsó
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #286955 üzenetére
Nekem ez van Kelly's/KLS Fold 30 és nem nem vagyok KLS/kelly's bérenc, Szlovákiából vettem az MTbiker-től nagyon jó áron 8-9.000ft körül itthon kb. ennyiért lehetet akkor kapni jobb láncos lakatot 5-6-s biztonsági szinttel ez papíron 9-s .
Egyedüli negatívum szerintem ami a képeken látható de lehet játszani úgy vele hogy nehezen lehessen hozzá férni
-
Speedy007
őstag
válasz jjeahh #287106 üzenetére
Ha jól tudom lánc tök mindegy bármelyik 11 sebességes jó hozzá illetve az első hajtómű is gondolom abból hogy a Deore M5130 szériához már alapból nem javasol shimano első hajtóművet lánc tányért se. váltó a kazetta illetve a váltókarnak kell lennie Linkglide-nak azon belül bárhogy kombinálhatod
-
Speedy007
őstag
válasz jjeahh #287113 üzenetére
Én is németektől szedtem össze a cuccokat Cues-hoz, annyi jó még hogy a kerékagyak már ipari csapágyasak golyó kosaras helyett FH-QC400-HM és a HB-QC400. CN-LG500 láncot javasol hozzá Shinamo de ha össze hasonlítod bármely 11 sebességes láncnak az adataival egyezni fog. De ha YT-n megnézel CUES építést ott se feltétlenül CN-LG500-al rakják össze. Külföldi topikokban és fórumokon van erről szó én is onnan veszem
Meg a gyártó is utal rá mivel a Cues U8000-s családhoz már ezt ajánlja CN-HG701-11 vélhetőleg a CN-LG500 az alacsony ára miatt ajánlja mivel az U6000-s szériáig megfizethető kategória az U8000-s már a Deore XT széria szint
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz jjeahh #287133 üzenetére
HG lánc és LG rendszer meg talán az egy lánctányéros rendszer esetén (ami elég nagy sláger lett mostanában) elvileg "bármely" Narrow Wide lánc tányér (ennél az osztó körre kell figyelni pl 96 BCD illetve szimmetrikus vagy aszimmetrikus) vagy hajtómű. 2 sebességes rendszer esetén nem tudom nem találtam rá utalást hogy ott ragaszkodnak e a gyártói konfigurációhoz vagy ott is szabad az átjárás (de szerintem nem mivel az első váltó is LG szabvány így ott a lánctányéroknak is ahhoz való kellene lennie)
-
Speedy007
őstag
Használtan szerintem érdemesebb Riverside 500-t választani újonann is azt szokták javasolni. én használtan javaslom igaz mechanikus tárcsa fékes de később át lehet építetni hidralikusra. Szerintem 100.000-t ennél jobb vétel nincsen van benne "tuning" pontenciál ha később fejleszteni szeretnél. De újban +40.000-t hozzá is juthasz másik neked "M"-s méret kell a párod meg "S"-s az leírásod alapján. Riverside 120 még ezt szokták alkalom adtán itt javasolni ha nem fontos a teleszkóp és elég a V-Fék és fontos a merev villa pont a keretedben van most jelenleg a decathlonban.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
Nekem az első hajtóműn van 40T hátul 11-13-15-17-20-23-26-30-34-39T kiosztással nekem teljesen vállalható utálok pörgetni ("kutya úszást")szeretek erőből menni jó időben szélcsendben vagy hátszél esetén éppen hogy nem kevés hanem pont határ eset sík terepen. Emelkedőn kicsit hátrányos ez a kiosztás ha nem vagy gyakorlott kerékpáros szerintem 43 vagy a 48-s kazetta jobb lenne erre a célra de mivel ritkán megyek 10%-nál nagyobb emelkedőre így kibírom. 40T-s alatti hajtómű kiosztás szerintem azoknak jó akik szeretel pörgetni meg kevésbé gyakorlott kerékpáros
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz F-ECT$ #287915 üzenetére
igen sajnos a kínálat "tetejéről" célszerűbb keresni 95-100.000 környékén vagy a felett az alatt biztosan lesz le harcolt példány a körül vagy fölött szerintem kisebb az esélye. Saját tapasztalatomból ki indulva 100.000 alatt nagyon nagy mázlinak kell lennie hogy egy érdemleges vételt találjon az ember bármilyen kerékpárt is néz ki az ember. Vicc hogy sokan (tisztelet a kivételnek) túl árazzák a xarjukat közben lóg a bele és miközben kapuig tartó garancia van rá. Kedvencem az (mai napig követem a kerékpár árakat használt piacon ) mikor frissen le mosva teszik fel az internetre így nehezen észre venni a hibákat vagy ha viszonylag tiszta a kerékpár akkor kevésbé világos helyen árnyékosabb helyre messziről fotózva 1-2 képet lőnek szűkszavú szöveggel ki szűrve a hibákat és lépre csalva az embereket
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz bulikavagyok #287925 üzenetére
Lehet hogy ő hibáztak, de így nehéz bizonyítanod hogy a szervízre bízás előtt nem nézted át a csomagot és nem tudod 100%-san mondani hogy hibátlan alkatrészeket adtál nekik. Nekem a zsír új kerékpárt karcolták össze mikor 3*9-ről 1*10-re lett át építve barbár módon. Nem valószínű hogy be ismerik hogy hibáztak ha tényleg ők voltak.
-
Speedy007
őstag
válasz F-ECT$ #287957 üzenetére
Nem bántásként nem tudom hogy kinek mi a jó vétel ha annyi lenne a kettő között a különbség akkor megnyugtatóbb lenne nekem az új 14-15k már elment rosszabb helyre is szerintem 100K körül lett volna akkor valóban az lenne. Sokan az a gond hogy nem szeretnek alkudozni és azzal zárják le a beszélgetést hogy akkor vedd azt.
Bár nekem közöm nincsen még riverside 500-hoz de tervezek én is venni egyet az asszonynak és azt kicsit fel pimpelni neki majd.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #287967 üzenetére
Nekem az volt a mázlim hogy a szervíz elismerte a hibájukat mivel mondtam nekik hogy az első perctől kezdve minden egyes cm-jét átnéztem nedves törlő kendővel van takarítva így kizárt hogy nálam jött volna ez össze. A lánc levételkort sérült meg a festés a tulajjal sikerült beszélnem aki korábban autó polírozásban utazott így ingyen kijavította a hibát.
Célszerű lett volna neki is át nézni a csomagot kézhez vételkor kibontani megfogni át nézni hogy biztos minden rendben van e. Mikor szlovákiából rendeltem a 2wheels-től vagy a bike-discount.de illetve bike-components.de a Cues szetett össze legózva akkor át néztem minden alkatrészt ami jött. tőlük és úgy vittem a szervízbe de ők is át nézték velem ha jól rémlik.
Én is csinálgatom magam ahogy tudom csak ha valamit elcseszek nincsen egyből pótalkatrészem hozzá ennyiből rosszabb . Apropó írtam a bikepronak hogy legyenek már kedves és írják meg ugyan hogy amit jánlottál Toopre MDL2 esetén ami papíron jó Shimano-hoz de sehol nincsen írva róla hogy mely adapterek kellenek hozzá hogy melyiket is kell hozzá használni azt írták hogy az "M5"-t kell használni[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #287982 üzenetére
ha tippelnem kellene akkor a rövidebik az ashima esetén M4-t 8tudom nem M5 de támpontnak jó vagy kiindulási pontnak) javasol a shimano-hoz és az a rövidebb. Egyenlőre csesztetni a féket nem akarom mert nagyon jól össze kopott, csak azért foglalkoztat hogy a vissza küldési idő alatt ki tudjam deríteni ha még se lenne jó hozzá
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz ftamas0201 #288457 üzenetére
Nekem a szervízben azt javasolták hogy féktisztítóval nem célszerű a tárcsát lemosni betéteket pláne nem mert nem minden szennyeződést távolít el vagy nem úgy szívósik fel (mikor én meg a féktestből a dugattyút nyomtam ki és elment így a fékolajam szerencsére se a betét se a tárcsa nem volt akkor a közelben) ,célra vezetőbb 80-s 100-s papírral a tárcsárt át csiszolni utána össze koptatni a betéteket és a rotort ezt javasoltálk és nekem valóban be vált ez.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz ftamas0201 #288463 üzenetére
Shimano SM RT-56 ennél szerintem lejebb nem éri meg menni shimano oldalán. Betétek esetén nekem ez vált be BBB BBS-53E. Betétek és a rotor szokott amiatt is melegedni mert nincsennek össze kopva és túlzott erővel próbálsz fékezni. Az új betétet és a rotort célszerű felcsiszolni hogy gyorsabban kopjon össze. De ha egy szett volt a rotor és a betét tehát elől és hátul ugyanaz volt célszerűbb ugyanazt venni mert lehet hogy eltérő lesz a fékhatásod
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #288472 üzenetére
Nagyon szép lett a kerékpár.
Nem tudom hogy hülyeséget mondtak vagy se de olvastam is pár helyen róla hogy nem minden esetben jó a féktisztító. Mikor a Swissstop DISC 15 E betétekkel kínlódtam előtte meg a B05S-RX -el fék tisztítóval estem neki hatása nem volt mikor meg vettem a BBS-53-t és a szervíz instrukciót követtem 80-s vagy 100-s papírral kezeljem a rotort (biztonság kedvéért még a betéteket is le kezeltem így) azóta úgy fog a fék mint az a bizonyos zöld festék
Bár most ezen gondolkodom hogy ez a körbe futó barna csík mi lehet elől a 180-s rotoron. Ha tippelnem kellene akkor fékpornak kellene lennie. Bár a kép nem adja vissza annyira
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz ftamas0201 #288479 üzenetére
nekem kép alapján ahhoz hasonlít amit említettem bbb BBS-53-ra webshopoknál pl.ebike,bikepro kategórizálva vannak a fékek a szűrőben ott kell ki választani a fékedet és ki dobja majd az elérhető fékbetéteket a kereső
-
Speedy007
őstag
válasz lsebestyen #288693 üzenetére
Nálunk senki se hord bukósisakot eddig "baj" nem volt belőle kopp...kopp...kopp... Anyum nővérét elcsapta egy viszonylag friss jogsis amatőr ha lett is volna rajta bukósisak akkor is cseszhette volna mert a medencéje és a térde ment tropára emiatt élete végéig mozgás korlátozott lett
-
Speedy007
őstag
válasz F-ECT$ #288708 üzenetére
Osztozom a véleményeden napi szinten találkozok kerékpárosokkal függetlenül hogy milyen bicajon megy eddig egy sem köszönt... Na jó egy igen de meg is lepődtem hogy hajnalban egy országútis köszön meg biccent én meg cross trekkinggel járok. Lehet hogy bunkónak tűnök én sosem szoktam senkinek sem előre köszönni mert vagy nem hallja vagy nem oda figyel , utána meg én tűnök idiótának hogy ugyan már kinek töröm ennyire magamat. Ha köszön akkor vissza köszönök
-
Speedy007
őstag
-
Speedy007
őstag
Én láthatósági mellényt sem használok nem vagyok rá büszke mivel rá vagyok kényszerülve. Téli vastag kabátra nem lehet ,bírom rá húzni esik az eső akkor eső védő poncsót szoktam használni arra sem bírom rá húzni így a kosárra egy nagy prizma van szerelve, a sárvédőre szintén van fel fúrva egy a kettő között egy nagy erős fényű akksis hátsó lámpa villog illetve ott van a pedál prizma is .. Ha ezt nem látják akkor oda már a mellény is kevés lesz..
Bukó sisak hasonló ok miatt nem használok a téli sapka miatt no meg kissé nagy a fejem így a nagy méret ritka ha van drágább is mint a kisebbek. A Lidl-s jó szereplő sisakról azután olvastam miután az akció le men így ha akartam volna se tudtam volna venni.. De a kerékpáros km órát is se perc alatt szét hordták olyan jó áron volt
-
Speedy007
őstag
Csak kérdezni szeretném a gyerekek esetén miért erőltetik az MTB-t? Akár hol nézem új vagy használt csak MTB-t lehet kapni. Mikor én voltam gyerek akkor fordítva volt most egy gyerek BMX annyiba kerül erős tulzással mint a decaban a Riverside 120-s
-
Speedy007
őstag
válasz Roland861010 #288810 üzenetére
Én is rendeltem ilyet de gyűrötten jött így kuka lett a vége. Én ezt rendeltem jól tapad és elég sok helyre elég [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest