- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dunkel
őstag
Használt, megunt bringát és alkatrészt adományozhattok rászorulóknak is, így.
-
dunkel
őstag
válasz trialboj #125551 üzenetére
Kezdő és életunt görgőzők ugorjatok be Dan LLoyd mellé és garantáltan nem fogtok unatkozni.
-
dunkel
őstag
válasz trialboj #127582 üzenetére
Néhány gyártó már visszafordult. A többi is követhetné őket.
-
dunkel
őstag
válasz Runner_fxr #128246 üzenetére
Igen, a K2-nek elég komoly készlete van, akár téli, akár nyári cuccokról van szó. Nem könnyű ez a biznisz, tarthatsz brutális ruha készletet, de akkor is benne van a pakliban, hogy nem fog menni, mert a legtöbben csak felpróbálják, majd ha megvan a pontos méret, berendelik egy német webshopból, 10 euroval olcsóbban.
Igen néhányan ezt csinálják, de sokan vannak akik egyből meg is veszik a passzoló darabot. Ha nincs készlet abból eleve kizárt, hogy bármi biznisz legyen. 10-15% felárat szerintem mindenki kifizetne. 30-40% felárat már nehezebb megemészteni.
Ahol van készlet ott van értelme ruhát árulni. Ahol 3 mez van oda nem megyek el ruhát próbálni. Max aki oda hordja a bicajt fog belebotlani. -
dunkel
őstag
válasz Mezga Aladár #129384 üzenetére
Két zokni nem jó, inkább rossz. Attól, hogy szorít csak gátolja a vérkeringést. 1 jó zokni 1 jó cipő és maradjon hely a lábfejnek. Én még bemelegítő krémet is szoktam rá kenni mert fázós vagyok. Jövő télen kipróbálom én is ezt a tapaszt.
-
dunkel
őstag
A képen egy goretexes mezem ujja látható kifordítva 2 óra tekerés után. A sötét részen vizes: a túloldalt van felragasztva a logo.
(#130668) trialboj
Nyári mezből a gesu kalahari anyagút tudom ajánlani. Azt tudja mint a csúcs mezek fele áron.
Az "olcsó" mezben megáll a víz, érzed magadon a hártyát. A top mezeken nagyrészt kipárolog, abban "csak" meleged van a hőségtől.[ Szerkesztve ]
-
dunkel
őstag
-
dunkel
őstag
válasz Hasaggymeg #130935 üzenetére
Én megtippelném, hogy ugyanaz az állvány. A különbség: az egyik piros a másik kék.
Már számolom hány napig és hsz erejéig lesz téma. -
dunkel
őstag
Lidl vs Aldi műhelypumpa
A lényeg aki nem nézné végig: lidlis NEM, aldis IGEN -
dunkel
őstag
válasz bringasisti #132512 üzenetére
Úgy azért eléggé kell vigyázni nehogy felüsd.
-
dunkel
őstag
válasz Szakbarbár #137309 üzenetére
Ismerősnek vettem nemrég egy velotechet, talán ez a típus volt. Elég izom a fénye, olcsó és tölthető. [link]
-
dunkel
őstag
válasz Hasaggymeg #137558 üzenetére
Amit Calvin Jones mond az ÚGY VAN. Azt nem kérdőjelezzük meg, még elméleti síkon sem.
Csak ha rosszat akarunk másnak vagy neadjisten magunknak. -
dunkel
őstag
válasz maximilian4 #138705 üzenetére
Szerintem Imike Hasaggymeg másodregje. Amikor már mindenki tényleg teljesen totálisan kész van, amikor már tényleg nincs hova tovább, na akkor fogja "lelőni a poént". Más értelmes magyarázat nincs.
[ Szerkesztve ]
-
dunkel
őstag
válasz FireKeeper #138776 üzenetére
Silex nagyon nagypapás geó az nem tetszene neked. Ajánlani viszont nem tudok, cx/gravel most felfutóban van, nehezen fogsz újan olcsón jót találni.
-
dunkel
őstag
válasz Hasaggymeg #139657 üzenetére
Licenc:
Keresel egy egyesületet, befizeted a tagdíjat.
Elmész sportorvosi vizsgálatra.
Leadod, befizeted a licenc igényt.Mint látható ezt hobbisták nemigen fogják végigjátszani.
-
dunkel
őstag
válasz jilian #142256 üzenetére
Mennyit fogod használni? A tetős egy nagyobb befektetés keresztléc +3 tartó. Ott nem kell a bringákat külön párnázni, elérhető marad a csomagtér, nincs veszélyben a hátsó ajtó.
Egyszeri alkalomra a hátsó ajtóssal jóval olcsóbban megúszod, hosszú távra a tetősön érdemes gondolkodni. -
dunkel
őstag
válasz planbmokus #145056 üzenetére
Alapvetően egyet lehetne érteni, ha a gyártók is így gondolnák. Nézzük a specit, ha már azt linkelted.
Crux vs. Diverge, 54-es méret ahol a Crux a CX gépe a gyártónak
Írdod a cx előnye:
relatíve rövid láncvillákkal: 425-421 elhanyagolható de amúgy fordítva
magas fejcsővel: 140-128 igen, ha a villák azonos hosszúak. A stacket kell inkább nézni.
meredek fejcsővel: 71,5-72,5 fordítva
rövid tengelytávval: 1020-1004 fordítva
Magasabb a középcsapágy: 283,5-265 igenÍrod a gravel előnye:
hosszabb láncvilla: 425-421 fordítva
laposabb fejcsőszög: 71,5-72,5 fordítvaGeometria:
Én azt mondom gyártója válogatja. Pl. a Merida Silex egy nagypapa gép, számomra használhatatlan. Ehhez képest egy Diverge tök más geo aztán mégis mindkettőt gravelnak hívja a gyártója.
Ugyanakkor Meridával ellentétben a speci Diverge geo nagyon közel van a Crux geóhoz.Szolgáltatások:
Abszolút igazad van, csomagtartószemet stb. CX-re manapság a legtöbb gyártó nem teszi rá, ne akarj univerzális gépet, vegyél 2 különbözőt.Üdítő kivételek hálisten léteznek pl. Rose Backroad. CX geo, gravel szolgáltatásokkal. (Engedtesség meg a CX geot mondani, mivel az vagy 100 éve létező kategória míg a gravel néhány éves.)
[ Szerkesztve ]
-
dunkel
őstag
válasz Sleek #145456 üzenetére
A modern cx gépek jók gravelra is. Befér 42 külső, cx geó és csomagtartószemek igény szerint. Utóbbi sem divat ma már annyira a bikepacking hullámon lovagolva.
Pont pár napja veséztem, hogy a diverge és crux közt sincsenek eget rengető különbségek. Ha megvan a geó azon csak rontani lehet. Lásd Silex ami egy koskormányos trekking, te se azt nézegeted a Meridából, pedig ők arra teszik a gravel matricát.A London kissé elavult a gyorszáras kerék befogással, pm fék rögzítéssel. Rival22 konfigban viszont kiszolgál, ha nem tervezgeted bővítgetni a jövőben.
[ Szerkesztve ]
-
dunkel
őstag
válasz Sleek #145467 üzenetére
Az 1x-et próbáld elengedni. A vegyes felhasználás miatt sokkal univerzálisabb a 2x. Kompakt vagy szubkompakt hajtóművel, 11-34/36 sorral el lehet menni ahova egy ilyen bringa való. Nem kell a csomagtartószem, egy kritériummal kevesebb.
37-42 közti gumma menjen be, geót, méretet tudod innentől kezdve webshopból is tudod rendelni, számtalan lehetőség van. Ne a gravel matricát keresd, hanem amikről itt beszélgetünk. -
dunkel
őstag
válasz samujózsi #145613 üzenetére
A P1800 és a C1800 listaára ugyanannyi. A két kerék ugyanaz (agy, küllők, fűzés, küllőszám) egy különbséget leszámítva: a felni szélessége. 622x18C vs 622x22C. Érzek némi marketingszagot abban a katalógusban ami 2 centis padkát enged az egyiknek a másiknak meg egy ugratást is.
-
dunkel
őstag
válasz ZolkoW #146005 üzenetére
Gravelra kellene legalább az 1-1 áttét, mellé előre legalább 46-48 nagytányér ha aszfalton is sokat pörög. És meg is érkeztünk, hogy az 50-es sor kellene hátra. Nagyok lesznek a soron az ugrások, aszfalton nem lesz túl komfortos és még ekkora pizzaszeletelővel is problémás lehet meredekebb részeken mászni a nagy első tányér miatt.
Szerintem pont az univerzális használhatóságot veszti el az 1x-szel a gravel. 2x rendszerrel elvagyok egy kerék/gumicserével aszfalt és terep közt. 1x rendszer inkább terepre tűnik alkalmasabbnak nekem.Ahol elfér a garázsban az oúti mellett, nyilván nem gond. A gyártók nyomják. [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
dunkel
őstag
válasz ZolkoW #146027 üzenetére
Bocs, annyi lemaradt, hogy aszfalton jobban számít a sebességek közti ugrás. Már eleve megnézel egy montis sort és oúti sort más a logika: az oúti soron a kis kerekek közt egyesével megyünk felfelé, utána kettesével, felül ugrik 3-at attól függően milyen a kiosztás. Ugyanakkor a montis sor arányosan lépked végig.
Még mindig azt mondom 2x rendszerben, egy bringával, egy hajtóművel, 2 kerékszettel jól működik a gravel/cx (terepgumi, montis sor) és aszfalt (aszfalt gumi, oúti sor).
1x rendszerben az aszfalt kompromisszumos.[ Szerkesztve ]
-
dunkel
őstag
válasz Hasaggymeg #146391 üzenetére
Sztem amit kinéztél jó kerék lehet. Ithon sokan fűznek DT vagy Sapim küllőkkel, a 350-es agy is nagyon jó. Montis kerék okán egy ratchet updrade-t még hozzászámolnék.
-
dunkel
őstag
Outin mennyire eretnekség különböző gumit rakni? Nem tudom javítani ami kiszakadt és nem biztos, hogy kapok belőle.
-
dunkel
őstag
válasz 6030D #147558 üzenetére
Gratula és kösz a beszámolót.
Egy jó oútival lehetett volna ereszteni a lefeléken is. -
dunkel
őstag
válasz beleriand72 #147726 üzenetére
Volt róla szó nemrég: ha lesz aszfaltozás is akkor 2 tányérral jobban jársz. Kisebb lesz az ugrás az áttétek közt, hosszabb egyenletes terhelést jobban be lehet lőni. A max. is nagyobb lesz a 46-os nagytányér miatt.
-
dunkel
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen