- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Google Chromecast topic
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- RAM topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz itouchfan #164771 üzenetére
Nekem ez az utolsó 20 év statisztikája:
Ebből az idei május eddig 770 km. Április 160. Március 45. A korábbi hónapok nem értelmezhetők.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz f4lcon #165172 üzenetére
Na, eddig sem mertem hozzányúlni a váltóhoz, de ezután már biztos, hogy viszem szervízbe azzal, hogy a két legmagasabb fokozat nagyobb terheléssel rátekerésre (vagy néha nagyobb úthibára) ugrik.
Asszem, én az a szemüveges bölcsész típus vagyok, aki inkább fizeti a javítást, mint elbarmolja a szerkezetet.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Lipton #165618 üzenetére
Én gyerekbiciklit mindig használtan vettem, aztán el is adtam, amikor kinőtték. Ha odafigyel(sz) rá, és megtanulja használni, akkor egy gyerek nem tesz tönkre egy bicajt egy-két szezon alatt. Nem tudom, arrafelé milyen a kínálat, azért biztos szűkebb a piac, de németeknél pl 24-es, és kisebb bringák egy-kétszáz euróért már vannak, akár márkásak is. Esetleg lehet, hogy érdemes Ausztriába is átkukkantani, vagy találni egy seftest, aki külföldről hoz be, újít fel bicikliket.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz INTELligent #165846 üzenetére
“ez tényleg ilyen magas? Pedig ofszethibája nincs a szenzornak, nyugalmi helyzetben hozza a ~62bpm-et.“
Spoiler: a 62-es nyugalmi pulzus is kicsit magas. Mármint ha igazán nekifekszel az állóképességi sportoknak. 50 körül kezd alakulni, 40 felé már elég jó.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz nmate91 #165973 üzenetére
Szerintem amúgy nem országútira lenne szükségük, inkább valami trekkingre. Az az érzésem, hogy az országúti neki azt jelenti, hogy aszfalton használnák, itt meg kicsit mást. Meg belegondolva, hogy ekkora túrához külső támogatás nélkül, nem tempóra kiélezve valószínűleg csomagtartóra, biciklistáskára is szükség lesz.
Aztán lehet, hogy én értem félre.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Toobee #166133 üzenetére
Szerintem túlóvatoskodod, én 140 körül próbálnám tartani a pulzust. Viszont itt lehetőleg minél stabilabban, és minél hosszabb ideig. Futásnál 60-90 min az ajánlott, szerintem bicajon kb a duplája jó lenne egy-egy alkalommal, ha igazán alapozni akarsz. De csak következtetek, valójában nem értek a biciklizéshez.
Ja, hogy ez csak ilyen alkalom szülte kör volt... Persze, hogy számít amúgy, minden számít, főleg hosszú távon.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Somatom #166226 üzenetére
Van valami adapter, ami a kisbicikli elejét kiemeli, és ráakasztja a nagybicikli hátuljára. Gyakorlatilag bármilyen bicajjal működik, én is látom őket rendszeresen, akár túrázni, akár városban tekerni. Tényleg nagyon menő, 2-3 évws kiscsókák úgy tekernek, mintha ők tolnák aput-anyut.
Másik kedvencem, amikor szülő(k) beöltözve, rendes, menő bicajon, 4-5 éves kiscsákó hasonlóan menő felszerelésben kisbiciklin, kétévesforma kistesó meg futóbiciklin körülöttük. Mindenkin sisak, biciklisruha, ahogy kell. Elképesztően civilizáltan tudnak közlekedni ezek a mini manók is, tényleg hihetetlen látvány. Ja, ha elfárad, futóbicikli felakaszt a nagybicaj hátuljára, ő meg ül bele a kiegészítő ülésbe apa-anya elé, és vele fogja a kormányt. Na, az is igen menőn néz ki. Így készülnek a jövő generáció kerékpárosai.
És akkor most kezet fel, ki merne így a gyerekkel BP-en közlekedni?p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kíváncsiságból rendeltem egy cadence-szenzort. Lassan úgy nézek ki, mint egy karácsonyfa, és külön checklist kell az induláshoz, hogy semmit ne felejtsek itthon. Tényleg, ezbis megérne egy posztot, hogy ki kit pakol el (fel) indulás előtt.
Szóval a cadence-szenzor azért egy könyörtelen kínzóeszköz. Persze dombra fel kezdtem, kellett egy kis idő, mire ráéreztem, néha úgy éreztem magam, mint a hülyegyerek, aki leesett lánccal tekeri a bringát, de azért összeállt. Gyönyörűen érezni vele az optimális fokozatot, érezhetően gyorsít, és segít a tempótartásban is, cserébe durva, hogy mit művel a pulzussal. Célozgattam én a 90-es fordulatot, de eléggé reménytelen, persze a 200m szint sem segített, de dombon is ki kell tapasztalni. 78-as fordulatot sikerült kb egy óra alatt átlagolni, 27,9 kmph lett az átlagtempó, de 160 fölötti átlagpulzussal. Persze a tűző nap, meg a közel 30 fok sem sokat segített, a szél nagyjából ok volt, nem volt túlmerős, és kb annyit fújt szemből, mint hátulról. Szóval nem ez lesz a standard napi edzésem, de heti egynek jó. Regenerálós, alapozós, illetve endurance tempóhoz milyen fordulatot érdemes tartani?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jjeahh #166313 üzenetére
VO2max edzésnek jó volt. Futáshoz csináltam eleget, úgyhogy azért bírom. Direkt hőségre szoktam időzíteni, hogy edződjek. Bár most nagyon nem ezzel kéne szórakoznom, így fél év kihagyás után. Meglepő módon jólesett amúgy, kicsit kikormolódott a rendszer.
6030D: 90 a regen? What?!? A többit értem.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz Hasaggymeg #166326 üzenetére
Ne is mond, ma mire felszerelkeztem, épp toltam volna ki a bicajt (ma is meló volt, 3-kor keltem, gondoltam kihajtom még magam, mielőtt ledőlök), jön a nagyobbik királylány, hogy vigyem el ide, meg oda, mert az anyja nem ér haza időben. Csúszott is egy órát a tekerés, de ma legalább meg tudtam oldani. Holnapra terveztem egy hosszabbat, de egész napra vihart mondanak, meg esőt...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bundli #166461 üzenetére
Ha az egyenes kormányra szarvat teszel, túl széles, fekvőtámaszos lesz a fogás. Fékezni meg bőven lehet felső fogásból is, emiatt én még sosem aggódtam, pedig kellett már vészfékeznem párszor.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz bundli #166524 üzenetére
Koskormányt az idő 90%-ában a fékváltókar tetején fogod. Én rutintalan (újra)kezdőként mentem vele poénból 140+ km-t, semmi baja a karomnak. Vagy ne szorítsd annyira, vagy gyúrnod kell még kicsit.
Jester: Megfogod a kicsi kezeddel, és húzod felfelé. Nekem inkább a hátulja szokott gondot okozni, ugrani sose tanultam meg vele, de ahogy írták, egy orazágútival ez nem is annyira jó ötlet.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz ZolkoW #166534 üzenetére
Teljesen mindegy a fékerő, a kerék úgyis blokkol, ha felső fogásból húzom be, onnét meg úgyis csúszok tovább. Azt meg simán megoldom két ujjal is. Nem a fékerőn fog múlni, hogy sikerül-e kikerülni, ami eléd került.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bundli #166579 üzenetére
Ez egy nagyon szép bicaj, de azért 1500 eurt kicsit sokallok egy tiagra szettért. Nekem is ez van, mai fejjel megcéloznék egy shimano 105 szintet, és kinéznék valami akciót, ahol ehhez képest párszáz euróval olcsóbban el lehet csípni. Amúgy maga a bringa eléggé rendben van, ez a töld különösen bejön.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz INTELligent #166601 üzenetére
Ha az edzés-funkciók nem érdekelnek mélyebben, az edge explore-t is nézd meg. Én teljesen elégedett vagyok vele, bár az érintőképernyőn navigálni kicsit olyan 2010-es igo feeling, de működik. Előre tervezett útvonalat viszont nagyon szépen mutat. Evileg a 1030-as edgeből butították vissza gazdaságosra, nekem is az 520plus / 530 / edge explore között ment a variálás. Előbbiek tudnak olyqnokat, hogy live segments, meg mászásból hátralévő idő, meg komolyabb teljesítményanalízis, explore meg jobb navi, display, és touch ui.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz xy.zsolt #166694 üzenetére
Tegnap volt gay pride nap, szerintem feature. Ha meg nem mindenkinek, akkor lehet valami algoritmus, hogy csak cicanacisoknak, meg borotvált lábúaknak ilyen.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz f4lcon #166718 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy ha magamtól nem tudok feltekerni, akkor nem érdemlem meg, hogy feljussak, de ez egyéni beállítódás kérdése. Más meg felmegy felvonóval, hogy leguruljon. Az is egy sport. Ahol 100%-ban el tudom fogadni az ebikeot, az dombosabb városi terepen hétköznapi használat, inkább ez, mint egy suv. Kirándulni, sportolni nekem ez kicsit wtflol. Nem flame, csinálja bátran, akinek bejön, inkább ez, mint a tv előtt tespedni a kanapén. No meg valakinek a gdp-t is pörgetni kell a sokezer eurós pedlecekkel.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz parkr #167070 üzenetére
A népegészségügyi hatásairól nem is beszélve. Hárommillió elhízott, keringési zavaros, és cukorbeteg országában minden pedálfordulat számítana. Olcsóbb lenne, mint az a vödörnyi államilag dotált ingyengyógyszer, amit már egy átlagos 50-es is havonta hazahord.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jjeahh #167150 üzenetére
Most direkt megnéztem a videót, de ez tényleg egy pasi. Nem ítéllek el, van egy csomó meleg ismerősöm, mind tök jó fejek. Szóval nyugodtan borotváld a lábad, meg vegyél cicanacit, nem kell a szőrös csülkökkel kompenzálni.
Apropó, cicanaci! Csak kéne egy nekem is nyárra, ez a mtb-s nadrág kúl, meg minden, de főleg így a meleg (na, már megint a szexuális orientáció) idő beköszöntével egyre jobban értem, miért hordja mindenki azt, amit. Jó, tudom, Rapha, meg Castelli, meg Ryzen, lehetőleg kantáros verzióban. De ezen kívül mi? Decathlonban voltam, vettem egy leárazott Van Rysel felsőt, de ez az egyetlen darab volt M-esben, különben az XXL és az XXS között minden hiánycikk. Szabásra, formára amúgy nem rossz, de nincs összehasonlítási alapom, minőségre viszont finoman fogalmazva nem győzött meg, 2 (talán 3) hordás után 3 helyen van benne felszaladva a szál, és mosva még nem is volt. Futós cuccokból is ezért nem szeretem a Kalenjit, szabásra jó, de a minősége kritikán aluli. Sajnos a Nike-nak nincsenek biciklis cuccai, adidasnak meg (legalábbis futós cuccokban) a szabása fura, minden cuccuk hosszú, de szűk, szóval nem az én alkatomra találták ki (tudom, nőjjek meg, meg fogyjak le). Érdemes lenne azért a 5tent megnézni? Mik még az alternatívák? Google ads folyamatosan önti rám újabban a biciklis ruhák hirdetéseit, de abszolút nem ismerősek a márkanevek, látatlanban meg nem merek rendelni. Amit nagyon praktikusnak találok, az a telefonnak az oldalsó elasztikus zseb, de ezt meg nagy neveknél egyáltalán nem látni.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jjeahh #167235 üzenetére
Én addig nem engedném venni ezeket az elektromos fosokat senkinek, amíg üres akkuval haza nem tekeri.
Vasárnap voltam futni, kétszer is majdnem belelöktem valami köcsög elektronyuggert a bozótosba, csönget, mint a süket, meg kiabál, de lassítani nem tud, összevissza rángatja a kormányt, látszik, hogy nem bír az erővel. Életveszély. Utána tekertem is egy kört, kanyar a bicikliúton, bőven elég széles kettőnknek, jobbra tartok, ahogy illik, én vagyok kis íven, erre rám húzza a kormányt, mert nem tudja nagy íven bevenni. Kezem a félen, mert láttam, hogy kormányzás helyett rángatja, szóval nem lett baj. Közben magyaráz, hogy óvatosan tekerjek, mert nem egyedül vagyok az úton. Üdvözlöm a te édesanyádat is, haver.
Szóval megint erősödött bennem az érzés, hogy szebb hely lenne a világ, ha mindenki csak olyan gyorsan tekerne, ahogy bír, és nem a villany hajtaná.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Runner_fxr #167250 üzenetére
Igazából a suv azért jó analógia, mert nagy, erős, így a rutintalanságot kompenzálva magabiztossá tesz, és nagyobb kárt lehet vele okozni. Ugyanezt értem az elektromos bringások nagy részén is. Hozzáteszem, én csak a kerékpárutakon találkozom velük, oda meg jellemzően nem a profik járnak ‘digitállal’.
A cicanacis tippeket köszönöm mindenkinek! Az 575-öt helyben nem találtam, nekem aqjnos messze van, a craft viszont jó ötlet, ismerem is a márkát futásból is, bennük megbízom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Runner_fxr #167277 üzenetére
Pont ez a gondom, hogy a paraszt annyira élvezi a 25-öt, hogy le nem lassítana, ugyanakkor annyira bizonytalan, hogy már ez a tempó is sok neki. Ha meg meg kell állni valamiért, akkor elesik. Több ilyet is láttam már. Szerintem nem is értették mi történt. Megáll az átkelőnél, és nem teszi le a lábát, csak akikor már érzi, hogy dől, de akkor már csak belegabalyodik, a gép meg nehéz neki, nem bírja akkor már megtartani.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz 6030D #167322 üzenetére
Még nem. Illetve magyar falun még nem. Németeknél az olcsó szarok ára már becsúszott egy euro-ezres alá, viszik, mint a cukrot, az itt nem pénz érte. Valószínű, hogy úgyis széthullik egy szezon alatt, de addig is ámokfutnak vele.
Amúgy megnyugodtam a kommentek alapján kicsit, hogy nem csak nekem tűnt fel a jelenség...p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz f4lcon #167315 üzenetére
Engem legázolt egy Jeep Cherokee a zebránál állva. Papírgalacsinba gyűrte a hátsó ajtót, kiszakadt a zár a keretből, gtk lett az autó, de az üveg nem tört, szóval amiatt nem aggódnék, hogy egy oda rögzített bicikli be tudna nézni rajta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Na, tekintve, hogy városi közlekedésnél a szívem szakad meg minden kátyúnál, amin keresztülhajtom a karbonvillás orazágútit, illetve rengeteg erdei út van a környéken, csak kelleni fog egy második bicaj. Tudom, kezdődik...
Boltok teljesen lefosztva, már bemutatódarabok is alig vannak, ami van, az is 46-os, vagy 60-as méretben. 70-80% aszfalt, 20-30% erdei döngölt, vagy apró kavicsos út lenne a felhasználás, ebből a város a durvább, olyan kátyúk vannak néha, hogy szívem szerint leszállnék, és átemelném a biciklit. Inkább haladósabb, mint technikás gép kell, terepezés abszolút nem érdekel, max padkákon átmászni. Nézegetem a hirdetéseket is ebayen (ebay kleinanzeigen), de használtból is elég limitált a készlet, ami normális bicaj, és nem 60-as méret, azt azonnal viszik.Egy ilyen Corratecet találtam, aminek úgy-ahogy a formája is bejön: [link] (remélem nyitható a link, mobilról vagyok). Ez megfelelne a fentebbi felhasználásra? Illetve milyen irányban nézelődjek? Gravel is jó lenne talán, formára, ergonómiára az jön be leginkább, de nem tudom, hogy a kátyúelnyelő képessége milyen (gondolom nem ebben remekel), illetve 1000 eur alatt használtan sincs. Cube SL Road pl 100 km-es körzetben egy darab van, az is 60-as. Ja, 28-29”, és ~54-es méret a releváns.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #167431 üzenetére
Na még egyszer a link: [link]
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz vendingo #167439 üzenetére
A linkelt Corratec pl megfelelne? Nem értek a mtb-okhoz sem, nem tudom, melyik mire való. Az nekem is nyilvánvaló, hogy bütykös gumira nincs szükségem, azzal csak dübörögnék az aszfalton, de ezen elvileg sima gumi van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz manager2220 #167456 üzenetére
Eleve kicsit trekkingesebb geot kerestem. Lányomnak van egy 26-os Bulls Sharptailje ( tudom, nem egy prémium darab, de monti-formát akart, suliba járni meg jó, arra a napu 2 x 1,5 km-re), párszor elkísértem vele párom, amikor az erdőben futott, meg közben bohóckodtam kicsit az ösvényeken, de sem a geo, sem a hajtás nem fekszik, kimondottan barátságtalan az áttételezése (lassú a vége, és a 3-as rendszer miatt mászásnál sem találom soha, mi lenne az optimális), többet bosszankodtam vele, mint amennyire élveztem. Párom 48-as méretű (tehát nekem nagyon kicsi), 28-as Bulls Cross Flyere sokkal jobban kézre áll, az meg igazi csajos, vasárnapi trekking. Gumiban is átmenetibb, de nekem még így is egy kicsit túl ‘terepes’.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parkr #167670 üzenetére
‘Join this channel to get access to members only content.’
WTF? Mindig azt hiszem, hogy a jutub lejjebb már nem megy, de a kreatívok aztán csak kitalálnak még valamit.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Na, asszem végezvért a cicanacis vergődésem. Nézzem sok mindent, aztán nagy levegő, és vettem egy Gore c3-at (kantáros, full fekete), meg hozzá egy Gore mezet (illetve kettőt, egy kék alapú, szürke-fehér hajszálcsíkos mintásat, meg egy full feketét. Ma elvittem őket megsétáltatni, és hát... Jó, cicanacim eddig nem volt, egy dynamics, meg egy gonzo mtb-s naciban toltam eddig, mindkettőnek külön, kivehető, betétes alsónacija van. Nem rosszak, de ez egy másik világ. Atyaég, mintha pucéran tekernék, komolyan, csak melegen tart, de ha kiállok, vagy terpesztek egyet, akkor léghűtést kapnak a golyók. Wow. A mez hasonlóan lenyűgöző, maradjunk annyiban, hogy van egy minőségi ugrás a van rysel után, a gonso trikómezeket meg ne is említsük ezzel egy napon. Jó, 80 eur egy gatyáért, meg 70 egy mezért nem kevés, de a régebbi nacikat is 60 körül vettem, meg a mezek is 30-40 eur-k voltak, és azért nagyon nem ugyanaz a kategória.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #167708 üzenetére
Le is borotválom a lábam, hogy teljes legyen a kép.
Amúgy évente párszor a futáshoz is le szoktam tolni nullára szakállvágóval, mert utálom, ahogy az izzadtság miatt a pollenektől kezdve a poron át a bogarakig minden sokkal jobban beleragad, ha nagyon szőrös. Nem szoktam mindig full csupaszon tartani, tarvágás után kell neki 4-6 hét, hogy megerősödjön, szóval egy nyáron kb kétszer letolom, ‘oszt jól van úgy.
Ja, és ha már gravelek, találtam egy centuriont ( [link] ) pár faluval arrébb, holnap este megyek megnézni, addig is nagyra értékelnék véleményeket.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Napfénysüti #167719 üzenetére
Az a gravel-felár.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jjeahh #167721 üzenetére
Egy fazonigazítást ők is megérdemelnek, mégse legyen annyira nekik monszunos dzsungel-feeling. De biztos vagy benne, hogy ezt akartad tudni?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz vallas #167730 üzenetére
Straván van egy egészalakos topmodell kép a mai tekerésnél, itt nem spamelnék. Gatyát gore c3 kantáros rövidnadrágként megtalálod, annyi, hogy most mindenhol csak a kétszínű modellt látom, az enyém full fekete. Bicajt meg holnap meglátjuk, remélem ok lesz élőben is. Nem mai vas, de elég jól néz ki a képekről.
Cipőket nézegetem, de eddig nem találtam olyat, ami nem úgy néz ki, mint egy nyolcvanas évekbeli ortopéd cipő.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz xy.zsolt #167938 üzenetére
Nix ugribugri? Viccet félretéve, ha huzamosabb ideig fennáll, én elkezdenék a pulzus mellett a vérnyomásra is odafigyelni. Filléres dolog egy mérő, meg hátha van is a családban egy elfekvőben, aztán méregetheted pár napig naponta 3-4x.
Amúgy meg jönnek-mennek a frontok az utobbi napokban, szóval simán okozhatja, hirtelen légnyomásváltozás csúnya dolgokra képes. Elfekvőkön ilyenkor mindig megürül pár ágy, meg a mentőknek is több melója van.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Na, szerelős nap volt, lemostam, zsírtanítottam, újrakentem a bicajt, meg beállítottam az alsó-felső végállást a váltón videók alapján. Az jó is lett, most a közepe ugrik, illetve vált a fogaskerekek közé. Ilyenkor mi van? Már azon kívül, hogy vigyem szervizbe... Nagyon tekergetni nem merem, mert csak rosszabb lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bringasisti #167984 üzenetére
Megvan, kimaradt az elején az a lépés, hogy lazítsuk ki a bowdent, húzzuk meg a végét, és rögzítsük újra. Most a kis hordószerű műanyag tekerentyűvel sikerült beállítani a köztes váltásokat, a középső két fogaskeréken érzek minimális bizonytalanságt még, de az akár beleférhet. Minden más úgy működik, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Kivéve az első fokozatot, hátul a legnagyobb fokozatot konkrétan elvesztettem. A váltó nem enged rá felváltani, ha számolom a váltásokat felfelé, akkor csak 9 van a 10 helyett, de túlváltani nem tudok, tehát hiába nincs a váltó végállásban, nem megy tovább a lánc (ez mondjuk jó). Valahogy elcsúszott egy fokozattal a váltó? Túlfeszítettem a bowdent?
Ja, a derailert sem tudom betenni a legnagyobb fogaskerék alá. Ha kézzel felteszem a láncot rá, akkor sem húzza be a végálláscsavar (amúgy is szabad szemmel alig látható, amit az mozgat), és ahogy rátekerek, azonnal lejjebb ugrik eggyel.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz ZolkoW #167987 üzenetére
Ja, ez ok. A fékváltókar engedne még egyet, de a derailer már nem dobja tovább a láncot. Az alsó végállásban fordítva, ott van még egy fogaskerék, de a fékváltókar már végállásban van. Szóval mindent faszán beállítottam, csak eggyel elcsúszott az egész rendszer.
Hozzáteszem, így is büszke vagyok magamra, első alkalommal álltam neki ilyesminek.
Erre is kitalálok majd valamit, de most egyelőre ennyi volt, így is jobb, mint volt, eddig a felső 2-3 fokozat volt teljesen instabil, azok most jók. Illetve a környékbeli utcában próbálva jónak tűnnek. Ráadásul a bringa tiszta, és újra is van kenve. Minap esőben jöttem haza (illetve közvetlenül utána), és telicsapta magát sárral mindenütt.
Hasaggymeg: Köszi, ez lesz, pont ez érlelődött bennem is. Majd beszámolok.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz xy.zsolt #167991 üzenetére
Amúgy pont emiatt tartottam mindig a biciklizéstől: a mai nap is már a tekerés rovására ment, ráadásul frusztráló is, hogy nem értek hozzá, meg nem is lett tökéletes. De ha meg minden apróság miatt szervizbe adom, akkor meg beleteszem az árát még egyszer egy szezon alatt. Ha kapok időpontot...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz xy.zsolt #168002 üzenetére
Én is azt hittem, aztán rákaptam a rewe bio étcsokikrémre piritóssal, azóta nem érdekel a nutella. Ebből a szarból viszont egy üveggel be bírnék tolni per étkezés. Nem is bírok lefogyni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz f4lcon #168012 üzenetére
Eszerint csináltam, ez jött először szembe, és jónak tűnt: [link] . De most, hogy a videót párszor végignéztem, meg próbálkoztam, kezdem érteni a leírást. Amikor először olvastam, totál kínai volt az egész.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz f4lcon #168021 üzenetére
Nem abban van a hiba, én még egy laikushoz képest is teljesen hülye vagyok az ilyesmihez.
Most értem haza amúgy, de már nincs kedvem megint nekiállni, holnaptól szombatig megint meló, utána hulla vagyok, vasárnap meg végre tekerni kéne, nem szerelni.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TayRol #168067 üzenetére
Nem is kicsit. Épp nézegettem a minap, alig van akció, ha igen, akkor annyi, hogy talán benéz az ár 1000 eur alá (tiagra szintről beszélünk). Jó, a tárcsafék azért egyre gyakoribb, tárcsás tiagrát ki lehet fogni épphogy 1000 alatt, de a szín-, és méretválaszték is szűk. Ha meg nem akciósat veszel, akkor 1200 eur az alap a tiagrára, 1400-1500 a 105-ösökre. Aztán pillanatok alatt már a 3-4k eur-s gépeknél tartasz. És ha szerencséd van, csak pár hetet kell rá várni, mert az összes üzlet tök üres. Durva, mi van itt most. Jövő ilyenkor kell majd összesen 100 km-eket futott bicajokat venni, amit a most bespájzolók megvesznek, aztán 2x használnak egy év alatt.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen