Hirdetés
- Továbbfejlődött a Glorious GMMK billentyűzetcsaládja, és akad benne analóg is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
Hirdetés
-
Továbbfejlődött a Glorious GMMK billentyűzetcsaládja, és akad benne analóg is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
válasz olbeteam #17912 üzenetére
gondolom belül szétesett a csap, kiugrott a szeg, v hasonló, enyém is csinálta, de csak kívülről nem lehetett nyitni. szedd le az ajtópanelt (tökörnél háromszög ki, kilincsnél és ablakemelőnél csavar ki, aztán patentok fogják, csak le kell pattintani, s látni fogod a szerkezetet. ha nincs meg a hiba, cisnáld meg a másik oldalon is és hasonlítsd össze.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Dictator^
veterán
válasz olbeteam #17945 üzenetére
ha le tudod szedni a kárpitot, akkor simán kinyitod..
nekem pont ez volt, az ördögi kör, hátsó jobb ajtóm kivülről nem nyilt, majd a szerelő elkurta a gyerekzárat, azután már belülről se nyilt.. szóval a kárpit lett picit felfeszítve asszem, és úgy nyitottuk.
probálta annó a szerelő, kivülről kinyitni, de nem jött össze, el is kurta a "diszléc, vagy vízvető" ki minek hivjámat
azóta nem járok oda , meg az ilyesmi problémáimat megprobálom én megoldani.
(végül amúgy sikerült cserélni a kilincsemet, és a gyerekzár is zsír lett )
/5gen4d/
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
olbeteam
tag
válasz olbeteam #17958 üzenetére
Nah, masfel ora alatt sikerült, lefeszitettem az ajtopanel tetejet, ami el is tort, de legalabb ki tudom nyitni az ajtot, viszont kivulrol meg mindig nem nyilik, ugyanis ledobja magarol a kulso kilincs a rudat, mert hianyzik a rugo, asszem...szedhetem szet az egesz zarszerkezetet...krvara nem orulok neki...
Sunny: szep a verda, a hutoracsot szedd le azonnal!
[ Szerkesztve ]
I can resist everything but temptation.
-
DroneZ^
őstag
-
-
xcbiker
addikt
válasz olbeteam #18080 üzenetére
az ajtó és a kasztni közt szokott a stekkernél elszakadni jellemzően.
Tegnap-ma megcsináltam egy alapos takarítást a kasztnin és a Winner által adott viasszal átkentem. Most csilli-villi minden. Menni kellene valahova fotózni.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #18149 üzenetére
200 most mert csak a komplett motort kell felújítani.
350-400-ba meg már stage 1 kuplung szett is volt meg K-sport állítható első felső lengőkar.......ect.garancia?
4nap volt még a 10m-re lévő motort megnézte azt is csak azért mert én felhívtam már.....rá egy napra péneteken közölte, hogy majd ha lesz ideje jövőhét vége felé vagy valamikor........ez után mondtam Boti-nak, hogy szevasz, többet engem nem látsz.Vittem mindent máshova.
Akinek ilyen gépműhelyese van az gondolom bele kalkulálja, hogy jó páran elmennek.....ez ilyen.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #18153 üzenetére
A motort nem ő építette.
Bejóhoz át tolja, ők szét szedik, meg operálják ahogyan kérik, össze fűzik és egyben tolják vissza Botinak.
Ennyi.
Ő csak ki meg beteszi. Rak rá nagy szívósort meg egyebeket.Ehhez köze se volt.
Max annyi, hogy üzleteltem vele egy jó fullos hengerfejet. (amibe szerintem bejóék bele raktak egy 20ft-os viktor reinz szelepszárszimeringet ami köztudottan egy rakás szar) Még egy normál hengerfejbe se rakják nem hogy egy felhúzott 150eft-al megpakolt hengerfejbe......150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #18861 üzenetére
A legfőbb gondom a teljesítményével van........ 270Le az manapság már nem olyan nagy szám.
Míg egy supra-t 500-600Le-ig simán feltolod minden extra nagyobb átépítés nélkül.
NSX fénykorában és mikor legyártották kb 10évig gyalázta az összes sport autót. (néhány jürgenwágent még a mai napig is.....)
De az a korszak elmúlt, most meg már csak a nevéért veszi meg az ember és szívem nem lenne pl. nekem használni mert sajnálnám ezeken a jó utakon.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
milomi
tag
válasz olbeteam #18865 üzenetére
Üdv mindenkinek. itt Magyaroszágon mindenki Nap mint Nap több féle szabálysértést követ el , akarva vagy akaratlanul is.. pl gyorshajtás ,elsőbség megnem adása.. stb stb.. elég oda 50 lóerős is.. de akár 500 lóvas is lehetne szépen közlekedni de kibirná ki hogy nelépjen oda ??? szerintem senki vagyis én tuti nem !
NFS World Nick Ewing1987
-
Snoop-y
veterán
válasz olbeteam #19424 üzenetére
Csodák nincsenek. Természetesen értelmes kompromisszumokat lehet kötni de olyan, hogy kiváló úttartás és még kényelmes is legyen azt felejtsd el. Vagy köhögj ki érte valami durva összeget
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
SeQ
csendes tag
válasz olbeteam #19424 üzenetére
Én is laikus vagyok, de szerintem van egy remek megoldás, bár a pénzt és időt jócskán kell áldozni rá..
Persze nem ilyen pattogósan de én nagyon élvezném hogy menet közben autópályán kicsit leengedném közuton meg fel, talikon meg egészen a földre
--> Nincs múltad. A jelenben élni a legjobb út ahhoz, hogy legyen jövőd is.
-
xcbiker
addikt
válasz olbeteam #19801 üzenetére
A futómű és féknél Balut- választottam, mert olcsóbban dolgozik, illetve "cé" cartársnak is frankón megcsinálta az ugyanilyen átalakítást.
Az alkatrészeket lehomokfújta és le is festette, nem csak úgy behányta és kész.Mindkét szerelő nagy tapasztalatokkal rendelkezik Honda terén, hasonló precízitás és gyári mánia. Mindekét szerelő nagyon szimpatikus, mint ember is!!! Ha választani kellene nagy bajban lennék. (Szerintem a bizalom nagyon fontos szerelőválasztásnál.)
Imi előnye, hogy közel van, jól dolgozik, nagyon precíz. Jót lehet dumálgatni nála... sokszor igazi Mini-Meet jön ott össze. A gyári alkatrészeket többségében ő hozza nekem.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
wierra
senior tag
válasz olbeteam #19803 üzenetére
Bizonyos esetekben a szopásfaktor tudja befolyásolni az árat.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
CurrentValue
tag
válasz olbeteam #19888 üzenetére
ugyan ilyen kihangositóval ment együtt 3 mobil egyszerre mikor BATnál meloztam, ráadásul 2700, iPhone 3g, e66 volt
Mind3at külön időpontba szinkroinzáltuk, és ha bekapcsolva maradt a BT akkor különböző csengőhangok orditása mellett tudatta velünk épp melyik telón hivnak. -
nagyúr
-
zolynet
addikt
válasz olbeteam #20617 üzenetére
Nem nekem, mert cimbinek keresünk, de épp tegnap írt rám h módosult az elképzelés és az ár is. Eddig 800.000-1.000.000Ft volt a keret mely most kicsit emelkedett meg a nézet is, mert fiatalabbat szeretne és látott 2003-2004-es toyota corollát 1,2-1,3M körül.
1,6Mért már azért egy elég jó állapotú VTi-t meg lehet csípni, sztem a korrekt ára 1M alatt lenne, de nem vagyok szaki, ill mindenki annyiért hirdeti amennyiért akarja. Max rajtamarad évekig, mert ennyiért kötve hiszem h megveszik.Life is too short to stay stock!
-
szőröscica
addikt
válasz olbeteam #20769 üzenetére
A két literesben viszont nincs tempomat abban az árkategóriában, amit én nézek. Max. 2.5-t szánnék rá, illetve további 500 ezret a szokásos kiadásokra, olajcsere, vezérlés, futómű, plusz a váratlan dolgok.
És ennyiért 2003 körüli 2.4-esek vannak tempomattal, a 2 literes tempomatosok 2005-től vannak, 2.8-2.9 körül. És a jól megszokott erőtartalékról nem szívesen mondanék le, 150 lóerős dízellel járok jelenleg, nem akarok hasonló erejű benzinest, hogy szénné kelljen forgatni ahhoz, hogy menjen. Inkább egy nagyobb, erősebbet, ami alacsonyabb fordulaton is megy rendesen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen