Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17280 üzenetére
nagy valószínűség szerint, a gumi, amiben csúszik, ami vezeti magát az ablaktávlát iszonyatosan redvás, ragadós dzsuvás, ami az évek alatt bele rakódott.
láttam fotósorozatot, egyik srác az 5genjét szétkapta és szó szerint kisikálta a gumikat, mindenféle sprékkel meg szivaccsal, döbbenet mennyiségű mocsok jött ki. aztán megszárította és összeszerelte. úgy megy neki mint új korában.
nekem is kéne, csak nem értek hozzá és nem akarom szétszedni, sem időm, sem türelmem hozzá. pedig tuti pár évet még lehetne az ablakemelő motort használni, mielőtt újat kéne venni hozzá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz olbeteam #17280 üzenetére
HI!
minden osszes a kasznis 1-2 ora alatt kitakritja es beolajozza az egeszet, gyonyorun emuxik most is a carinan
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
xcbiker
addikt
válasz olbeteam #17429 üzenetére
két autó luxus, valamint az én 1.4-em a leglightosabb vezetéssel sem menne 7,5-8 alá főleg a gyűrűzés óta.
De mindegy...mindenkinek más a fontos... nem kellene Totyánaki is ilyen erőszakosan lereagálnia, csak mert neki a "toljuk ki a szemét" a stílusa.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
-
wierra
senior tag
-
wierra
senior tag
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #17551 üzenetére
Úgy, hogy a napfénytetőnek van négy sarkán kivezetés ahol a víz elfolyik a szerkezetről a négy sarkára épített csövön keresztül........a oszlopokban-hátsó oszlopokban.
Ott van a hátsónál összetoldás egy "gumicsöcsbe" és abból szokott kicsúszni a cső, így nem kifolyik a lukon a csöcsön keresztül, hanem be a csomagtérbe a kárpit mögött.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz olbeteam #17554 üzenetére
CRX-en olvastam mástól, hogy szállj be zseblámpával hátulra és a pajtik meg elkezdik locsolni a vizet, te meg bentről vizuálisan lokalizálod az eresztés helyét.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #17554 üzenetére
De legalább már ezt is tudod.
Egyébként fogod és lebontod a két oldalsó kárpitot hátul a csomiban meg a hátsót.
(kb 10 perc) De majd xc megasszondja neked csavarra meg mp-re.Ott lesz a nyoma a poros lemezen ahol befolyik a víz.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz olbeteam #17564 üzenetére
Nekem nincs esztergányos komám itt a nagyfaluban, így az utánajárás idő, az idő pedig pénz. Nem beszélve arról, hogy fingom sincs, milyen anyagból van/célszerű ilyet gyártatni. Ezért írtam egyel fentebb, hogy a méretezés fent van, ha valaki gyártatni akar.
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
NoLF
addikt
-
-
wierra
senior tag
válasz olbeteam #17613 üzenetére
Mé' nem jársz 4 ütemű Trabanttal, a funkcióját az is ellátja...
Idevágó Ganxsta aranyköpet: " Mer' ami nekem szart se ér, lehet, hogy neked az a jó,..."Nem megsértődni!
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17613 üzenetére
nézz már rá. amúgy semmi, van akinek ez így megfelel.
én ilyet se tudnék csinálni, de ezt én be nem szerelném az autómba az hót ziher.
abban se vagyok így elsőre biztos, hogy ez azokon a biztonság vizsgálatokon átmenne, ahol egy normális, géppel legyártott darab megfelelne....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #17613 üzenetére
Tudod, itt azért elég sokat költenek, hogy szép legyen a motortered.
Ennek is csak annyi baja van, hogy nincsen kidolgozva, tehát cigányul néz ki.
(pedig az az első merevítő ott nem is olcsó)Ezt is meg kellene csisszantani, fűrészlap nyomot szintén elcsiszolni....kis fújás és kész is.
Már is szebb lenne és attól ugyan nem jobb, de nem bántja az emberfia szemét és szúrja ki a "gányul" elvégzett kis munka.
Mert sajna szakmai szememmel ez egy gány ebben a formában.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17616 üzenetére
ha szerinted ez így rendben van, ahogy a fotón kinéz, lelked rajta.
de az, hogy a fáradtságot sem veszi arra, hogy az amúgy is balesetveszélyes vágást ott a hajlatban lereszelje, aztán hogy az egészet átcsiszolja, sorjamentesítse.. már ne is haragudj, ilyen igénytelen szart..
ok, célnak megfelel (feltéve hogy az anyagválasztás megfelelő?!), de könyörgöm ez max a kukába való. akinek ez meg így jó.. van egy tippem, hogy az autó maga hogy nézhet ki külsőre is meg belsőre..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz olbeteam #17619 üzenetére
Nem kell a szívedre venni!
Itt szinte mindenki ad arra, hogy nézzen is ki valahogy az, amit a kocsijához vesz.Én azért örülök a képednek, mert ez az első olyan kép ami alapján már el tudom képzelni miről van szó. Mindeddig fingom nem volt róla mire jó az a "szar vasdarab."
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17619 üzenetére
ja, cusco szar. aha.
egyébként no para, majd lesz neked fél áron, mert most gyorsan csinálnak belőle sokat, hogy a fórumon lakókból gazdagodjanak picit, te is vehetsz tőlük egy darabot, az már szép lesz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
CurrentValue
tag
válasz olbeteam #17608 üzenetére
Ezzel csak az a baj hogy formára "hajlitani" csak a helyén lehet, sporoltak egy kereszt hegegsztést, ez lehet hogy jo, de lehet hogy freszültséget kap az anyag, a minőségétmár a többiek firtatták.
2 lehetőség van:
1: ez jobb mint a gyári, mert 1darabbol áll
2. szarabb, mert a feszültség ami az anyagban keletkezik, csökkenti a hatást.Ha tudod melyik az igaz szolj, De nem nagy kunszt a gyári verziót sem legyártani.
már csak az a kérdés hogy hányat kell legyártani, annak függvényében olcsobb, és már gyárthatjuk is a progardver brake stoppert
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17659 üzenetére
1. valszeg nem ismered vincit
2. 1.4-es civic-kel járok mo-n, és nem szokásom agyatlanul menni vele, mint egy turbos autóval, mert egyszerűen nem tud. ergo teljesen felesleges rá.
ennyi erővel miért nem szerelik mindjárt 6 dugós ap-vel az 1.4-es gépeket?
hagyjuk..ez tök egyszerű pszichológia, amit nem akartok megérteni, vásárolni (persze számla nélkül feketén), csavarozni, betenni, gyönyörködni benne, mutogatni, jól esik, +4 virtuális lóerő. ez a lényege a hétköznapi ember számára. különösen az alap autók esetén.
ez tipikusan ugyanaz, hogy rakjunk fel direktlégszűrőt, mert akkor jobban megy, erősebb és még olcsón meg is ússza az ember.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17662 üzenetére
nem hiéna áron? pont az előbb írtad, hogy ugyanannyi lesz.
de tényleg, ha olcsóbb lesz mondjuk csak kerek 10e és bevizsgálási papírt is kapsz hozzá, ahogy számlát, lelkem rajta, elfogom ismerni. (nem kergetek illúziókat)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17670 üzenetére
lehet, nem kizárt.
egyet tudok, olcsó húsnak híg a leve, ez mindig is így volt és így lesz.
szerintem az egy jó megoldás lehet, amit wierra mondott, csoportos rendelés.
én inkább ezzel foglalkoznék. megnézném hogy neten mely gyártók milyet kínálnak és az összeállt mennyiségre milyen ajánlatot kaptok milyen szállítási költséggel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #17680 üzenetére
Ez egyértelmű. Csak ha netán a munkáddal annyit keresel, hogy nem éri meg házibarkácsoldázni, akkor már megint más. Vagy ha a hétvégét nem ezzel szeretném eltölteni hanem asszonnyal meg esetleg pihenéssel........gyári munkásként még a 4genem alatt bujkáltam, 6gen alatt is eleinte, de most már inkább elviszem egy szerelőhöz és asszonnyal töltöm az időmet vagy éppen csak pihenek.
Nem nagy tétel két gömbfej csere, de már nem állok neki mert a hétvégém többet ér pihenve.
Hulla vagyok és szerencsére még nagyon szarul sem keresek. Nem is túl jól, de már inkább pihenek....150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #17689 üzenetére
Annó ilyen szállítmány kísérőnek szerettem volna elmenni.
De hát nem jött össze. Nyem vót kapcsolat)Lettem irodaszer futár........de legalább a bankos csajszikban gyönyörködhettem és hát....szerettek is. (kis szöszifiúként...)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17680 üzenetére
én sem fizetek takarítónőt (még), sok mindent magam csinálok, de...
nekem erre nincsen időm, türelmem és valszeg kézügyességem sem, mert nem ezzel foglalkozom. nekem sokkal könnyebb egy minőségi, de drágább cuccot elsőre pontosan megrendelni és beszerelni, mint ha azzal tölteném az időm, hogy a garázsban farigcsálok, aztán vagy jó lesz vagy nem etc etc.
egyszerűen nem megy, és nem is akarok ezzel foglalkozni. már elsőre biztosra megyek, és az esetek 90%-ban ez be is jön. másképpen gondolkodunk, amíg te csak pénzben mérsz és összegzel mindent, addig én együtt számolom a pénzt, az időt, a szabadidőm, a befektetett energiát, megtérülést, nyugalmat és biztonságot. mások a prioritások és a szabadidőmet is másképp osztom be, abból meg nagyon kevés van. és a végén nekem ez így sokkal olcsóbb....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz olbeteam #17725 üzenetére
Én ebben nem látok összeesküvés-elméletet. A CTR jóval gyengébb az összes többinél és ugye a csatolt lengőkar... Komolyan a 20 éves rozsdaboglyám alatt komolyabb hátsó futómű van. Én már azon is csodálkoztam, hogy csak ennyire kapott ki.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz olbeteam #17757 üzenetére
Máskor fújjognak bazzeg egy gyárilag sportos modellre ez meg majd nemsokára úgy leszen reklámozva, hogy mini type-r meg crx utód...
Egy lófasz 125 lovas 1100 Kg-os autó. Még a sport swift is jobb választás ennél.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
xcbiker
addikt
válasz olbeteam #17833 üzenetére
Ezt még én is szívesen megnézném, ha tényleg olyan aminek leírják.
Bár fura, hogy még nem vitték el, mert nagyon olcsón mérik.
Mondjuk az órát én is olyanra állítom amire kérik. Nem nagy dolog, de ha tényleg makulátlan számomra egy nyálcsorgatást megér.
Lehet holnap kiváncsiságból elmegyek és megnézem.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
wierra
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen