Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Intel találgatós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
nem nagyon tudok mondani semmit sem.
ja de, a 6geneknél menü, hogy szétrohad a kipuff, én 130ezernél cseréltem le, addíg kétszeri hegesztés volt, de mostanra rongyá rohadt
mondom, szilentek is 80%-os bp-i használat mellett 135ezer km-t bírtak, most lettek cserélve, elöl még kifogástalanok, most cseréltem stabilizátor pálcikákat.
hátsó csapágyakat 65ezernél kellett cserélni. a kayaba gátlók 70ezernél adták meg magukat, most valami fos monroe van benne, mert nem volt időm utána járni, de ez is megteszi. nincsen ültetve, felesleges.
motor, váltó, futómű, elpusztíthatatlan, csak minden 10ezer km után full szinti felsőkategóriás olaj kell bele. soha semmi nem ment tönkre rajta, ahogy a másikon sem, de a nissanunk se ment soha tönkre. ezek nem német vagy francia taligák.
ha angol 6gen 5 ajtós érdekel, akkor sanszos hogy a hátsó doblemezek az ajtó ívnél elkezdhetnek rozsdásodni, ezt lekell kezelni, csiszolni, alapozni és újrafényezni, sajnos ez fater gépén is van, mindkét oldalt egy-egy 5-10 forintos méretű pöttyben. de mechanikailag kifogástalan, 120e km után is gyári érték minden, fogyasztás 6-7 lityó 116 lovas motortól.
én most veszek pár hónapon belül egy intit, az se érdekel ha 100ezer km-rel, ha a tulaj cserélt benne olajat, nem fosok, ezek nem mennek tönkre.
egyre figyelj, hogy lehetőleg az alváz ne legyen rapityára törve, illetve ha már törött volt az autó, legalább szakszerűen minőségi munkát végezzenek rajta!
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ízlés kérdése, szerintem az egyik legszebb civic forma pont ez az angol 5d.
de a japó is jó gép, nagyon más érzésre a kettő, tulajdonképpen a kettőből kéne összegyúrni az ideális 6gen civicet
ha nem volt törve akkor nem szokott zörögni, sajna nekem már minden oldalról megnyomták, úgyhogy nagyon szar úton bizony a bal ajtópanelem bezörög, lekéne szednem és megnéznem mi a téma mögötte.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én most cseréltem kuplungot benne (98-as 1.6 iLS) erdeti japán beszállítóit 57ezerért, 130e km körül, de tuti legalább 20-30e km-rel többet futott!!
szóval rendben van a minősége az angol civic alkatrészeinek is!
ha véletlen tudsz ilyen lököst, meg motorháztetőt, szólj
[link]
[link]
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
utángyártott kuplung kb 40-45 bele
hidd el, ezen ne spórolj inkább, mert ha szétküldi véletlenül a szar kuplung a váltód, nagy lesz a sírás. tekints rá befektetésként, inkább nem veszel két hónapig cigit vagy mittomén, de nem javaslom az olcsóskodást ilyen téren...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz szatocs #1012 üzenetére
valszeg jó guma lehet a yokohama is, amíg más autóján nem próbálom ki, szárazon meg esőben is, addíg nem hiszem hogy váltanék más márkára.
majd ha az inti meglesz akkor lehet hogy jobban utána járok a dolognak
egyet találtam is, de ezt a futott km-t egyszerűen nem hiszem el
[link]
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz ^Bundi^ #1017 üzenetére
fórumon azt mondja egyik srác, hogy haverja vezette és szerinte elképesztő hogy mennyire egyben van az autó, mintha futószalagról jött volna le.
megnézetni van kivel, az a minimum, aszongyák mazda kereskedésben áll.
miből gondolod hogy rozsdásodik az alja? merrefelé?
ami para, az az, hogy mire kész a cég, addigra valaki elviszi.
mondjuk úgyis lesz másik is tuti majd eladó. csak ez most hirtelen nagyon megtetszett.
utoljára egy fekete tetszett, az 2001-es volt, 67ezer km-rel, de mire felhívtam a srácot már el is vitték...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz ^Bundi^ #1020 üzenetére
itthon semmit sem lehet csinálni, amerikából behozott autóra most egyszerűen nem lehet magyar rendszámot kapni.
viszont láttam neten, hogy német honda márkakereskedések némelyike foglalkozik acura behozatallal. hogy aztán az ilyen, hivatalos úton behozott acurákra amiket elsőnek németországban állítanak forgalomba, másodikként kaphat e már magyar rendszámot, nem tudom, de ha igen, akkor is ott a vaskos regadó.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz ^Bundi^ #1023 üzenetére
kipuffot leszarom, idővel úgyis valami komplett leömlő sportkat rendszert pakolnék alá
amíg nem futómű bekötési pontok rozsdásodnak addig nincsen gond.
csak meglep, mert én nem nagyon tudok alváz rozsdásodásokról...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz ^Bundi^ #1027 üzenetére
szerintem megéri, pénz kérdése.
ha nincsen pénzem normális rendszerre, akkor inkább hozzá se nyúlok a gyárihoz, csak amuse, mugen, ap racing, spoon és hasonló cuccokban gondolkodom.
egy mugen komplett rendszer fél mila, egy komoly fékrendszer szintén, szóval nem két hét alatt rakosgatnám össze
de japán ebay-en igen jó cuccokat lehet megszerezni nagyon jó pénzekért.
mondjuk komplett tein gátlók, progresszív rugókkal etc.. felnik, gumik..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
vti fékrendszere messze alulméretezett a 160 lóhoz sajnos
a motor bika mint az állat, elpusztíthatatlan, csak 5000 felett kell menni, megkell tanulni vezetni, ha nem ehhez szoktál hozzá, akkor nincsen min csodálkozni, de ha megtanultad, hogy kell fordszámból autózni, egyszerűen nem nagyon akarsz már mást...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez egy érdekes dolog, hogy alul nem megy
1.6 vti simán lever bármilyen más 1.6-ost még vtec előtt is, csak annyira megindul vtec után, hogy ahhoz viszonyít az ember akaratlanul is
jó kérdés, nekem ilyen nem volt soha, még szétkopott kuplunggal sem.
de majd megkérdezem a szerelő srácokat van e valami ötletük, úgyis kell mennem hátsó szélvédő ablakmosó spricni cserére végre......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz viharhozo #1076 üzenetére
először is a környezetvédelmi normák miatt.
másodszor, mert az ilyen blokkok csak egy nagyon kis réteg igényét fedik le.
marad a k20a2 a 8genben 220 lóval, ami sajnos szerintem lazán lesz 7.5-8 milla körül.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz szatocs #1086 üzenetére
egy type s soha nem lesz type r, nem is tudja azt messze.
azért az az r betű nem viccnek van oda biggyesztve, ez nem olyan mint a többi márkánál egy kis gt vagy st vagy egyéb odaragasztott matrica oszt jónapot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz szatocs #1100 üzenetére
ez a pezsgőarany vti is kérdéses, de elsőre megfogott, mert levan mosva, nem látok fényezés hibát a képeken, nincsen széttyúningolva mindenféle apró idióta bizbasszal, belül is tiszta, ápolt.
és egy decens, bár 16os felni van rajta. ráadásul asszem hijoin, vagyis nem egy alessio minőségű bazártcucc.
apró pici dolgok, de számomra jelentősek, mert a tulajdonos személyiségéről tudok meg fontos dolgokat amik segíthetnek a döntésben és az értékelésben
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen