Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Flashback #38134 üzenetére
Azt mondják jól sikerültek ezek a motorok.
Igen, néha ki kell kormolni, hogy ne legyen gond, nem muszáj autópálya, elég egy végig kihúzás 3-4-5-ben ha az út engedi.
Leállítás előtt minden turbos autót érdemes még járatni, attól függően, hogy mennyire volt előtte kergetve és milyen idő van. Teszem azt pályán benzinkútra kigurulva én még szoktam 2-3 percet járatni, hogy visszahűljön a kipuff 400 fok alá és ugyan nem 2.2CTDi-m van, de gondolom nyáron annál is van hőség rendesen. Ha viszont már itthon a városban jövök haza akkor elég fél perc is.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #38134 üzenetére
Rövid ideig nem árt állóhelyzetben melegíteni a motort (1 perc, sokkal tovább nem érdemes, mert csak gázolaj pocsékolás, a dízelek elég kevés veszteséghővel dolgoznak így állóhelyben órák kellenének mire eléri az üzemihőfokot - ha egyáltalán képes erre az adott motor), addig kényelmesen bekötöd az övet, megnézed a tükrök jól vannak-e beállítva, esetleg elindítod a kedvenc cd-t. Aztán igyekszel 2000 és 3000-es fordulat között maradni amíg el nem éri az üzemihőfokot a gép (ez 90 fokos vízhőfokot és legalább ilyen meleg olajhőfokot jelent). A túl alacsony fordulat sem a motornak sem a kettőstömegűnek nem tesz jót ([link]) a magas meg azért nem mert még nem optimális a kenés (ennek magyarázata, hogy a különböző olajok különböző hőfokon eltérő kenési képességgel rendelkeznek). Ez is jó cikk a dologról: [link]
Igen a dpf úgy tisztul hogy kiégeti belőle a kormot a technika, ezt a regenerálóciklust akkor kezdi el ha tartósan magas fordulatszámon megy a motor. Tehát legalább 3000rpm-en mész vele már üzemmelegen 5-10 km-t. Nem muszáj pályán elég ha 2 falu között tartod a magas fordulatot. Ilyenkor megváltozik a befecskendezés (kb mint repcsiknél az utánégető) és kiégeti a kormot a szűrőből.
Turbót általában csak tartósan magas fordulaton történő használat után kell visszahűteni (jellemzően autópályás használat) de ha leállítás előtt 1 percet járatod üresben azzal ártani nem ártasz soha.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
honda23
aktív tag
válasz Flashback #38139 üzenetére
Tudtommal magyar piacon csak 8 gentől van részecskeszűrő, 7 genben nincsen. De pl svájci importban, vagyis Svájcban meg van a 7 genben is ilyen szűrő. Ez piacfüggő, de a crxfórumon, ha rákérdezel accord topikban, ott tutira megmondják a választ.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz Flashback #38279 üzenetére
A 0W és az 5W értékek a többfokozatú motorolajoknál a hideg állapotú viszkozitást jelöli. Nagyon összecsapva: a SAE szabvány előírja, hogy adott hőmérsékleten (-25, -30, -35°C...) milyen viszkozitásúnak kell lennie egy olajnak. Pontosabban hogy adott hőmérsékleten minimum milyen viszkozitásúnak kell lennie. Ha teljesíti, megkapja az adott fokozat számot. Általában a 0W olajok hidegen mindig könnyebben folynak, mint az 5W, tehát amíg el nem éri az üzemmeleg állapotot, addig a 0W jobb. A W utáni érték meg a meleg állapotra vonatkozik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Flashback #38288 üzenetére
A Honda nem gyárt olajat. Megveszi egy olajgyártótól, és a saját minőségbiztosítási rendszerén történő átvizsgálás után beletölti a saját flakonjaiba/hordóiba. Illetve pontosabban az olajgyártó tölti bele a flakonba(hordóba) már eleve, csak leszállítja a Hondának.
Régiónként eltérhet hogy ki az olajszállító, bizonyos területeken bizonyos modellekbe pl. a Fuchs olaja kerül gyárilag. (Pl. 8gen Civic)
Ha utána tudsz járni, hogy a "gyári" Honda C2 olajat ki gyártja, vagy kideríted a fontosabb tulajdonságait (ami nem szokott menni, ilyet a Honda nemigen ad ki mert neki nem éri meg) akkor találhatsz olyat, vagy akár jobbat is, általában olcsóbban, az eredeti olajgyártó címkéjével. Magyarul nagy eséllyel megtalálod valamelyik ismert olajgyártó kínálatában konkrétan azt az olajat, amit a Honda saját néven árul drágábban.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #38285 üzenetére
Jó lesz a tiédbe. A 0W30 hőtűrése (és ezzel együtt a magas hőfokon való kenési képessége) nem olyan jó de a dízel eleve kevés veszteséghővel üzemel, tehát nem melegszik. Nálam kb olyan -2-3 dl / 100 km-t hozott, hogy 5W40-ről a hígabb olajra álltam át.
10k-t tartsd, ha sokat pályázol akkor akár 15-20k-ig is kitolható bár én akkor is max 15-ig mennék el.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #38295 üzenetére
Melyiknél? De gondolom Honda topik lévén a Jazzem érdekelne. 1,2-es (mk1) városban olyan 5,2-5,5 forgalomtól függ (igaz hardcore dugóban nem járok vele), országúton 4,7-5 között, pályán fix 130-nál 6,2l/100 km.
mod:
demars: X-clean egyelőre nekem is bevált, maradok ennél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz Flashback #38290 üzenetére
Az a probléma még, hogy én sokat hajtom a kocsit. Havonta kb 2500 km-t. Szóval megveszem 200e km-rel, és pikk-pakk belerakok évi 30e-t. Ahogy írtam, ha kiszámolom hogy benzinből mennyivel enne többet, kb ott vagyok hogy jobban megéri, mintha elromlana akár csak egy ilyen hírhedt dízel alkatrész. Ezért erőltetem a benzint.
Tegnap jelezte a szerelő, hogy csak az anyagdíjam lenne 3 kiló, szóval csere. Szívesen vennék újra civic-et megint, de nem lenne most ésszerű, és költséghatékony számomra. -
zolynet
addikt
válasz Flashback #38308 üzenetére
Van, és cuki, pont ilyet akartam, kösz Frank hogy rátetted.
s2000 kipuff vég, csak dísz ... bejön ez is, nem egy ízlésficamostól vettem
(itt még export német rendszámmal)#38309 Snoop-y: pályázásra, racsingra nem gondolkoznék ilyenbe, nagyon érezni azt az 1400+kg-t...bár én ezzel is kinézek hogy milyen vele, csak tesztelni, nem vadul nyelezni körökön át
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Flashback #38314 üzenetére
Crx-en keresd Patrik86-ot, valami 30€ért vette német ebay-en. Kint dolgozik, még a logisztikában is segít.
Tessék az accord fórumot olvasgatni!demars: köszi ... elég sok keresés előzte meg a vételt
Tsebacsi: ugyan csak a hátsó ülésén ültem annak a kék crt-nek, de úgy is nagy élmény volt ... valami iiiiirtózatosat lép ... 2-3éven belül meg kell oldanom hogy nekem is legyen egy olyanom
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz Flashback #38560 üzenetére
Mondhatni tipikus, 10 autóból Mo.-n megkockázatom 8 ilyen.. Milyen autót vegyek toikba szinte már napi szinten linkel valaki hasonló esetet.
Egyébként ahhoz mérten h legalább 330-340k km van benne, teljesen kulturált a belseje. Ülésen alig látszik némi kopás, nyilván emiatt harapott rá 2 éve valaki a tekerésre..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz Flashback #38581 üzenetére
Jól tetted!
A következő nekem is accord lesz. Nagyon bejön!
Amit Zoly behúzott, az egy...
Igaz most picit más irányba indulok, és lehet, hogy emiatt változni fog a véleményem, de a "kis" civic-el most elvagyok!
Leszámítva, hogy víz pumpa cserés...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz Flashback #38888 üzenetére
(#38888) Flashback
-Úgy gondoltam én is hogy ez egy nagyobb lélegzetvételű dolog lesz.
-Ha elmegyek egy hifishez, akkor lehetséges hogy talál nekem megoldást erre? Mert ha ezt megveszem, még nem biztos hogy be tudja szerelni. :S Bár akkor kösse fel magát!
Akkor mit ír ki miközben játsza a számot? Illetve hogyan tudsz váltani albumok között? Vagy csak gyökérkönyvtárba tudsz zenéket pakolni? LÉtezik olyan ami kezeli az ID3-at? Hova szerelték ezt be neked, ahol nem látszik, és hozzá is férsz? Kesztyűtartó?(#38889) LógaGézaLÁtom ezt a Dension-t ajánljátok. Akkor csak jó lehet.
(#38890) Qru
-Tetszés szerint válasszak egyet?
-Nem vagyok egy nagy barkácsmester, de egy csavart azért ki tudok csavarni. Valóban kinyírtam a fejet, de nem szándékos volt, rohadtul nem akart megmozdulni a csavar. Ilyen kicsi csavarnál, mondjuk sokat nem kell dolgozni hogy kivégezd.
-nem rohad, de ha nem is akarom hogy rohadjon, akkor érdemes lehet megcsináltatni.
Utolsó kettő: ok, és jó akkor rohad el az utólagos Xenon. A helyszíni bírság 10e Ft akkor csak városi legenda. Be van mattulva a fényszóró búra, de még így is jól világít, szóval egy polír+fólia, és kell a halálnak a Xenon.(#38891) DeathAdder
Akkor inkább kihagyom őket.(#38892) Qru
Ezeket a gyári szőnyegeket hol nézitek? -
z123456789
addikt
válasz Flashback #39030 üzenetére
Összefoglalóban feltüntetett angol oldalról.
Van, de abban ennyire nem részletezi.
Amúgy kész van, tudtam hogy csak ráparáztam. Az a plusz kábel szerintem a "test". Bármit is jelentsen, de szerintem az az. Rátoltam arra a kis pöcökre amit találtam, és ég a lámpa. Mármint világít.TypeV Laci egy úr. Rezaw tálcákat rendeltem tőle. Megjöttek, minden rendben volt. Első rendelésem tőle.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen