- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Nikon DSLR topik
Hirdetés
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ispy
veterán
válasz
rothfb #64159 üzenetére
Persze, mindig csak egy kicsi. Már a 9 gen cvt elagance-hoz képest is 23k-val többe kerül a 10 gen cvt elegance. Innen már csak 9k plusz az executive, amiben már van tetőablak (imádom, a mostaniban nincsen), szóval azt még lehet benyelem. Az 1.5-ből meg nem variálták túl, konkrétan 1 darab felszereltség van, a full extra, ami még tovább 18k lenne, annyit én meg nem akarok fizetni azért a 60 lóért, hogy egy évben egyszer odacsapjak neki az autópályán, mert a gyereket el tudom vinni 3 hengerrel is edzésre (esetek 95% városi használat).
De mindegy lesz, ami lesz, akkor én leszek az első, csak nem olyan szar, egyébként is megölne az asszony, ha manuálist vennék.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #64165 üzenetére
Elismerem, hogy létező probléma, de érdekes módon az amcsi piacról sokkal több panaszt olvasni, az európai Civicek valahogy kevésbé érintettek.
Amúgy meg biztos vagyok benne, hogy a sok rövidtávra a periódus megfelezését írja elő a Honda, vagyis legfeljebb félévente így is, úgy is le kell engedni a benzinnel kevert olajat, úgyhogy azért akkora problémát nem okoz.
-
Avicularia
veterán
válasz
rothfb #64184 üzenetére
Stockholmról beszéltem.Teherautósofőr voltam Stochkholmban napi 200-400 km közötti vezetéssel. Ez nem vonatkozik más országrészekre, már amiket ismerek.
Nem kicsi a pénisz, csak egy passat nem sokkal drágább havonta mint egy golf és mivel a svédek a világ egyik legjobban eladósodott nemzete, mindent hitelre vesznek.[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
rothfb #64200 üzenetére
60k amit max rászánnék az eléggé behatárolja a választékot.
Apollo-val van jó tapasztalat de az már egy kicsit régebbi minta/keverék. Barumot nem jegyzik a tesztek de itt egy komplett bérautó flottán az van annyira vacak nem lehet. A Nexen az teszeteken is jól szerpelt meg a gumis topikban is jók a felhasználói tapasztalatok vele ezért egyelőre az a favorit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #64263 üzenetére
Az, méghozzá CC+. Igen, teljes mértékben elégedett vagyok, az én felhasználási módomhoz 100%-ig passzol ez a nyárias négy évszakos. Simán megvenném újra, ha arra kerülne sor.
Mondjuk a kavicsokat nagyon szereti gyűjtögetni, ahogy a képeken is látszik.
(#64262) j.bravo: A kormányt én is bebőröztettem, váltógombból meg az opcionálisan rendelhető fém került be. Könyöklőből próbálj gyárit vadászni, nem túl gyakori, de azért időnként felbukkan egy.
[link][ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
-
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #64343 üzenetére
A Suzuki esetében szerintem az infláció kevésbé játszik szerepet, itthon gyártják, plusz a beszállítók jó része is magyar. Viszont került bele egy 48V-os mild hibridrendszer és egy részecskeszűrő hála a szigorúbb előírásoknak, ami már jobban indokolja a drágulást.
........................................................Más: Megoldottam a rögzítés problematikáját, egyszerűen a másik, nagyobb oldalukra fordítottam a magassugárzókat, így 1,5-2x akkora ragasztódarabot tudtam alájuk rakni. Most elég stabilan állnak, bár egy kicsit feljebb néznek, de nem tapasztalok különbséget hangban.
[ Szerkesztve ]
-
Yamaha R1
tag
válasz
rothfb #64349 üzenetére
A szép állapotú, 2009 utáni 1.8 benzin UFO-k még mindig inkább 2.5 milliótól indulnak. Még 1.4-esből sem kapni szépet 2 millióért. Amik 2-2.2 körül vannak, azok vagy tekert órás, szépen kitakarított német import fosok, vagy osztrák rozsdaboglyák. De szép számmal vannak tákolt magyar szemetek is, amikre szemmel láthatóan a tulaj egy forintot sem költött az utóbbi években. Külön kasztot képeznek azok a vezetett szervizkönyves autók, amiket 30-40 ezrenként vittek olajcserére...
Az egyik barátom pont ilyet keres, emiatt elég jól körbejártuk a témát múlt hónapban. Nagyjából az összes 2 és 2.5 millió közötti 1.8-as Civicket megnéztük, és az eredmény kiábrándító. Az első autó, ami már esetleg szóba jöhetett volna, az 2.6 millióért volt hirdetve, de annak meg a színe nem volt jó. Végül hagytuk a picsába a magyar piacot, és Németországból vettünk egyet magánszemélytől. Pedig nem voltak nagy igények: mindössze egy rozsdamentes, esetleg minimálisan rozsdás kasztnis (utólagos alvázvédelemmel még megmenthető), olajfogyasztástól és olajszivárgástól mentes motoros autót kerestünk, aminek nincs a belseje teljesen lelakva.[ Szerkesztve ]
-
Yamaha R1
tag
válasz
rothfb #64354 üzenetére
Ezt a lekérdező adatbázist megpróbáltuk, de bármilyen alvázszámot adtunk neki meg, minden esetben azt írta: nincs érvényben visszahívás. Nem lehetséges, hogy a visszahívás egy idő után elévült függetlenül attól, hogy elvégezték-e a javítást vagy sem?
Látni kellene, de egészen biztos vagyok benne, hogy az autód inkább 2.5 milliót ér, mint 2-t (látva azt, hogy mit kapni manapság 2 millióért...). Ritka az a kombináció, amikor rozsdamentes karosszéria társul egy kevés kilométeres, hibátlan 1.8-as motorral. Hát még egy német komolyzene-kedvelő első tulajdonossal... Annak a kevés autónak ami ilyen, meg is kérik az árát.
Biztos közrejátszik a vírus is, de a jelenlegi kínálat ~80%-a tényleg átlagon aluli. És most ezzel nem azt mondom, hogy használhatatlanok, csak aki egy tényleg szép autót szeretne mondjuk a következő 5-6-7 évre, az nem fogja ezeket megvenni. Nyilván van az a réteg akinek csak az számít, hogy olcsó legyen. Az meg hogy mi van alul, meg a motorral, nem számít, csak menjen fél-1 évet ráköltés nélkül a következő műszaki vizsgáig. De hát nem vagyunk egyformák.
Nekem is volt UFO-m 3 évig. Imádtam, ha nem kellett volna nagyobb autó, sosem adom el. Amúgy igazad van, a legszebb a 2010 utáni hűtőrács (nem véletlenül tettek a Type-R-re is ilyet). Ha tovább megtartom, tuti én is lecseréltem volna.
(#64352) DamianB
Érdemes viszont mindenképpen 2007 utánit (inkább 2008) venni, mert a legelső szériásoknak az összeszerelési minőségével is gondok voltak. Ezeket nem nagyon lehet orvosolni. A nyiszogó / recsegő műszerfal, a hátsó üléssor környékéi recsegések, a hátsó futómű felől különböző zajok...
És sajnos van pár hiba amiket a mai napig nem tudtak (vagy nem akartak) megoldani sem visszahívásokkal, sem a facelifttel. Pont ilyen a rothfb által is említett kijelző probléma. De a kézifék is előszeretettel szorul meg, illetve a díszlécek és a kilincsek háza is le / szétesik. De a legrosszabb a ropogó - nyikorgó kuplung, amit nem is értek hogyan hoztak össze. Igazából a kuplungot leszámítva könnyen és olcsón kezelhető problémák, és aki ezeket megoldja, nagyon boldog ember lesz az autójával. Mert nem elég, hogy az UFO egy bitang jó autó, de tudja azt, amit egy Golf soha nem fog tudni. Különleges és szerethető.[ Szerkesztve ]
-
Yamaha R1
tag
válasz
rothfb #64359 üzenetére
Szeretnék majd erre valamikor hosszabban reagálni, de most nincs túl sok időm. Megpróbálom gyorsan, röviden. A 2006-2007-es Civic-ek műszerfala nem csak a hirtelen hőmérséklet változástól recseg-ropog (ami amúgy a legtöbb -nem prémium- autónál simán előfordulhat), hanem azért, mert a tervezésnél valamit elszámoltak, és az illesztések közötti távolság nem lett optimális. A legkisebb úthibán átmenve (ha már kicsit is csavarodik az autó) azonnal ropog az egész. Amikor a 2006-os startnál tesztelték a 0 kilométeres autókat a különböző portálok, majdnem mindenhol megemlítették ezt, illetve a hátsó futómű kotyogását. Ha felcsapsz egy totalcar népítéletet, ott is ezt fogod látni, mindenkinek az első szériában gyártott autókkal voltak/vannak problémái. Ezeket 2008-tól (a nagy felháborodás miatt) már javították, de a régi autókkal már nem igazán tudtak mit csinálni.
A többi dologgal tökéletesen egyetértek. Ha valakinek van helye, ideje és némi sütnivalója, akkor simán házilag minden egyéb problémát ki tud javítani. Ezért is írtam feljebb, hogy alapvetően olcsón és könnyen javítható szériahibái vannak az autónak.
A barátom autója miatt visszajöttek az emlékek, és komolyan elgondolkodtam egy hétvégi örömautó beszerzésén. Az lenne a kérdésem, hogy a kuplungpedál nyikorgását akkor konkrétan mi okozza? És mivel lehet orvosolni véglegesen? Sikerült ez már valakinek egyáltalán? Én nem tudnám ezt megszokni, főleg azt nem, amikor már ropogni kezd. Ha van erre megoldás én szívesen rászánnám az időt, energiát és a pénzt. Ötlet?
-
Yamaha R1
tag
válasz
rothfb #64375 üzenetére
Főleg német fórumokat olvasgattam, ahol többen is arra utaltak, hogy alapvetően egy kopási folyamat zajlik le "valamiben" (sajnos nem értettem, de valószínűleg pont az általad is említett perselyben). Először csak néha és kicsit nyikorog. Aztán már egyre többször. Végül beáll az állandó nyikorgás, ami egy idő után ropogássá durvul. Ha még nem tapasztaltad, idővel biztosan fogod. A hőmérséklet itt is közrejátszik, néha enyhül, néha erősödik. De hogy konkrétan mi okozza, arról megoszlanak a vélemények. A WD-40 ha működik is, csak nagyon rövid ideig. A Lithiumos zsír már jobb, de az sem oldja meg a problémát, csak ideig-óráig mérsékli.
Nem láttam még ilyet szétszedve, de nem lehet az a perselyt tokkal vonóval cserélni? Ha pár évig csönd van, már megérte.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
rothfb #64430 üzenetére
Céges, ezt adták.
Ami kiverte a biztosítékot: jeleztük a márkakernek, hogy eszi a vizet. A válasz: tudjuk, a legtöbb ilyen TDI eszi. Javasolták, hogy max fölé töltsem a hűtővizet egy ujjnyival mert akkor ritkábban kell utántölteni. No comment.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
-
szabonagyur
félisten
válasz
rothfb #64441 üzenetére
Remelem amikor ennyire lenduletbol szidod barmelyik masik markat akkor a masik oldalon sokkal modernebb, bonyolult turbos motorral szerelt autokat hasonlitasz egy par eves, sima szivo motorhoz.
Nem partolom egyik markat sem, de azert egy markanal ahol also hangon is ketszer annyi kiadas fut allandoan meg ketszer annyi vagy akar tobb motor valasztekkal az utakon persze, hogy konnyebb belefutni egy problemasabb tipusba.
Ez az eszmefuttatas akkor lesz erdekes ha ha az uj turbos motorok a Hondanal is elmennek sok sok evet problema mentesen... de lehet akkor sem mervado az alacsony eladott szamok mellett.
Az meg, hogy mi ismer el. Nekem volt anno visszahivas a Cityre es amikor felhivtam oket azzal inditottak, hogy az mar nincs, par evig volt csak es igy jartam, holott nem evulhet el. Ez alapjan en is lehuzhatnam mert a tars marka 8 evesen is cserelt fel millios alkatresz DSG-ben szo nelkul.
-
szabonagyur
félisten
válasz
rothfb #64443 üzenetére
Tehát ahogy gondoltam, almát a körtével, nincs több kérdés, kommentem ehhez az eszme futtatáshoz, mivel semmi értelme, se eleje se vége.
Azért nem bánnám ha még mielőtt megindul egy ilyen gondolat menet oda lenne rakva mit mihez hasonlítunk, mert ebből jön majd ki a végén a túlzottan nagy általánosítások sora.
[ Szerkesztve ]
-
Ispy
veterán
válasz
rothfb #64443 üzenetére
Hát az hogy a japánok mire gondolnak, az majd 5-10 év múlva fog kiderülni, de azért magasztalni sem kell őket, elég csak a legutóbbi olajosbenzin dologra gondolni.
A 9 gen civic sem rossz autó, de ha leveszem a japán szemüveget, akkor azért látni a "minőséget" itt-ott. Én szeretem a hondákat, nem is nagyon gondolkodom más márkában, de hogy a többi egy rakás szar a hondához képest, az nagyon merész költői túlzás. Van amiben az egyik jobb, van amiben a másik, ennyi, lehet választani.
Ha összeszedem magamat, akkor legalább egy fél tucat dolgot le tudnék írni a mostani 4 éves autóról, ami szerintem egy rakás szar, honda ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
szabonagyur
félisten
válasz
rothfb #64445 üzenetére
Nem tudom melyik párhuzamos dimenziót nézed, de nagyon nem a való világban élsz.
Továbbra is 12 éves technológiát hasonlítasz egy újhoz. Miért nem a jelenlegit japánt hasonlítod egy jelenlegi bármelyikhez?
Persze az újabb bonyolultabb, drágább a javítása, a tartósság meg sok mindennek a kérdése.Ugyanúgy van japán motorban is ami nagy ívben kerülendő. Vagy éppen az újabb japán motorok karbantartása sem két fillér és bele lehet futni nagy pofonokba.
De akkor ennyi erővel lehetne sorolni is mindazt ami mondjuk egy japán autóban sosem volt és sosem lesz.
Na mindegy, rádhagyom mivel ennyit látsz japán=megbízható, mindegy mi van.
-
Ispy
veterán
válasz
rothfb #64450 üzenetére
Én is szeretem a hondát, toyoták nem tetszenek, esetleg még mazda, de az még drágább. De ha megkérdezel egy opel fant vagy vw fant, akkor biztosan ő is azt mondaná, hogy a következő is ez lesz, mert hibátlan. Ami nyilván nem így van. Van ismerős, aki havonta belerak 30k-t az octáviába, és nagyon meg van vele elégedve. Mindenre lesz jó példa meg rossz is, de objektív módon akkor sem lehet összehasonlítani egy új autót egy 10 évessel.
Minőségre meg, inkább hagyjuk, maradjunk annyiban, hogy a hondák sem az örökkévalóságnak készülnek.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Ispy
veterán
válasz
rothfb #64452 üzenetére
Az a pár év mondjuk 5. Utánna valóban kevesebbet csökken, de ha rossz számokat húztak neked a szerviz lottón, akkor el lehet locsolni egy kis pénzt a fenntratásra is. Közben meg folyamatosan csökken a minősége is. Egyébként meg maga az autó tartás egy luxus, mert akár új, akár használt csak bukhatsz rajta. A többi már azon múlik kinek mennyi pénze van rá.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #64507 üzenetére
Mint írtam, a fácse csoportban jelezte egy csaj, hogy nála is pontosan ugyanez történt, és a fojtószelep pucolása teljesen megoldotta a problémát. De amúgy a P1684-re a gyári service manual is ezt írja elő.
A féktisztítós ronggyal való kitörlés tűzoltásnak jó, a kosz nagyját így is el tudtam távolítani, de majd alaposabban is neki fogok állni, csak előbb szereznem kell hozzá egy új tömítést.
Amúgy érdekes, hogy másik ugyanilyen konkrét esetettel nem találkoztam külföldi oldalakon sem, csak ennek a csajnak a kommentjével.A másik jellemző hibát, a vezetékszakadást majdhogynem ki lehet zárni, olyankor más hibakódokat dob, és másképp is viselkedik az autó.
Varga Miki azóta sem válaszolt, de nem akarok nyomulni. Majd ír, ha akar, ha meg nem, hát nem. -
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #64518 üzenetére
Nekem semmi bajom a dizájnnal, bár a 10gen Civic sokkal jobban tetszik, de a Jazz is teljesen jó. Csak nem ebben a színben választanám.
(#64519) Aladdin: Ja, de a verdikttel egyetértek.
(#64520) hhenry: Háááát... Pedig kénytelen leszel magadtól eldönteni.
Ha tényleg passzolnak a méretek, akkor én simán feltenném.
......................................................................................Más: Azóta is hibátlanul üzemel az autó. Biztos rossz volt a Lidl parkolójának aurája, vagy nem tudom.
Tömítést amúgy nem sikerült még rendelnem. Anyum levágott egy kis darabot az ujja hegyéből szeletelőgéppel, jól be van kötözve, így most több házimunka is rám terhelődött, nem értem rá annyira ezzel foglalkozni.Más 2: +4 ló a dircsiszürcsitől? 🤔
Mondjuk lehet benne valami. Ugye nekem csereszabatos K&N-em van, és múltkor, amikor tisztítottam, egy próbakör erejéig visszatettem a korábbi Mann papírszűrőt és elég lagymatagnak találtam az autót (önmagához képest persze), pedig különösebben nem is koszos, hogy arra lehessen fogni. Aztán újraolajoztam a K&N-t, visszacseréltem, újabb próbakör, és elmúlt a lagymatagság.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple notebookok
- The Crew sorozat
- E-roller topik
- Házimozi belépő szinten
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!