Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
Microsoft 3 évre csatlakozott a LOTUS-hoz.
-
Xirtam
veterán
válasz IreN!CuS #42486 üzenetére
Arról nincs információm, hogy felkerül-e a kocsira. Csak, hogy a szoftveres dolgokat a Microsoft fogja nekik kezelni. Persze ebből adódóan valószínűleg rajta lesznek az autón, csak úgy ahogy az AMD/Acer a Ferrari-n mert ugye Acer laptopokat használnak 8 gb rammal 4 maggal AMD-től.
Aztán Gábor és Szujó tegnap megérkeztek Melbourne-be.
Kubica tényleg vezette a Sokdát meg a Gokartot, viszont hosszabb távon nem bírja az alkarja. Így erre erősítenie kell a lengyelnek. Persze ez evidens, hiszen a szervezet azonnal lebontja az izmot ha nincs használva. Mivel az izom eszi a legtöbb kalóriát. A test pedig egy survival.
Kicsit off de belefér:
Yvan Muller:
- Mennyire volt nehéz megelőzni a második futamon Michelisz Norbertet, a magyar versenyzőt?
- Nagyon nehéz volt, mert ő kiválóan védekezett, és mindent elkövetett, hogy maga mögött tartson minket. Azt hiszem, az volt az egyedüli esélyem arra, hogy megelőzzem őt, ha történik vele valami rendkívüli esemény, ami végül be is következett, mert ha jól tudom, akkor elütött valamit a pályán, és ezt követően elment az erő az autójából. Addig viszont tény, hogy nagyon ügyesen tartotta magát előttem, és sehogy sem sikerült megelőznöm, bárhogy is próbáltam.
Forrás: p1race.hu
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #42490 üzenetére
De igen rajta lesznek:
(vicces, hogy hamarabb hoztam a hírt nektek mint hogy a Lotus F1 Team oldalára kikerült. )Amit még érdemes megemlíteni a sajtóval ellentétesen a többi csapat úgy vélekedik a Ferrari-ról, hogy veszélyes lehet. Horner úgy fogalmazott, hogy a Ferrari erősebb formában van mint azt mutatja. Tegnap Alonso a saját blogjában pedig próbálta nyugtatni a kételkedőket.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
A Ferrari volt az első akik összerakták az autót és a vezérlőpultot. Ma már javában kerékcseréket gyakoroltak a srácok. Van egy érzésem, hogy Luca is itt lesz a hétvégén. Esetleg ha érdekel valakit egyetlen új ellem sincs az F2012ön
Motion_BlurVolt egy barátod.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Mastre #42614 üzenetére
Egyenlőre én ezzel nem értek egyet. Eleve ezzel az egésszel nem értek egyet. Mivel a gomb lenyomásakor csak a DRS-t aktiválja. Így az első szárnyak folyamatosan úgy kellene működnie mint amikor a DRS nyitva. Ez így eddig bullshit szerintem. Majd év közben úgy is kifog pukkadni a lufi.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
MTV F1 oldala: [link] Vicces , hogy érezhetően hajaz a SkySprotsF1HD-ra . . . elég szánalmas. De hát MO.
A képen Alonso tattoo-ja a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42661 üzenetére
Télen varrata magára. És kb ennyit tudok. Alonso szinte az egyetlen aki a magánéletét majd nemhogy százszázalékosan titkolja. Az is épp, hogy kipukkant hogy elválnak a feleségével.
Elméletileg a derekáig megy a tetkó.
De majd próbálok valamit.
Oliverda Hát nem hagyta magát de végül letepertem.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #42694 üzenetére
Az első szárnyról az aero festék.
Amúgy jól gondoltam, hogy idén Sauber-re oda kell figyelni. Kövezetek meg de Melbourne nem RedBull pole-ból fog indulni. Már tegnap is Newey folyamatosan variált valamit az autó hátulján. És láthatóan feszült volt. Ma meg Vettel nem vigyorgott mint egy óvodás.
Idei meglepetés csapatok: Sauber,Force India, Mercedes
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #42696 üzenetére
Sauber folyamatosan áradozik az új autóról. Idén dobogóra érhetnek talán 1-2x. McLaren is erős. Holnapra vagy egy Hamilton Pole-t jósolok vagy egy MSC-t.
Itt nem leírásról van szó, tavaly év végén is a fejükre nőtt a McLaren.
McLaren láthatóan nyugodt, az egész csapat.
Egyenlőre azt is megkockáztatom, hogy MSC-nek jobban fekszik az idei autó. Gumikról hasonlókat mondogatott.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42677 üzenetére
Jó de most csak a szervo részével volt gondja. Azért téli teszteken konkrétan a keresztlengőkar dobta el magát. Szerencsére itt csak egy modult kell cserélniük.
-
Xirtam
veterán
Amúgy csak, hogy érdekességekről is csámcsogjunk.
Ezzel a húzásával az FIA, hogy nincsenek tesztek egyre jobban kinyírja a csapatokat is. Főleg, hogy régen volt tartalék csapat is, ezen felül volt értelme a tartalék pilótának. Azon felül, hogy ha beteg lett az egyik pilóta. Hogy amíg a csapat versenyen volt a tartalék csapat tesztelt.
Most meg odáig jutottunk, hogy se a Ferrari-nak se a Mercedes-nek nincs szerződéses tesztpilótája. Hát ez a szégyen.
A világ leggyorsabb sportjáról beszélünk. Ahol évente változtatják a szabályokat. ÉS NINCSENEK TESZTEK. E felett sose fogok szemet hunyni. Az fix. Most is bevezetik a kacsacsőrt. Erre már jövőre változtatni akarnak rajta. Nem gondolkoznak ezek előre? Egyre jobban megkötik a mérnökök kezét. Lassan annyira, hogy 4 kerék meg egy ülés lesz. Persze, hogy egyik csapat sem rukkol elő semmi hihetetlen újdonsággal mert már nehéz. Ha sikerül is betiltja az FIA. Ennyi erővel adják ki külső kaszni gyárnak a sportot, aztán csak maradjanak a pilóták. Have Fun GP2.
Luca szemét évről évre jobban szúrja ez az egész. Egyedül a történelem és az évek miatt van még a Ferrari itt. Ezen felül természetesen az egész csapat sikerre éhes. De Ez a Formula 1 hova fog fajulni kíváncsi leszek. Persze azt már tudja az FIA, hogy a DRS-t megtartja.
Az is biztos, hogy az idei költségplafonnál Ferrari hangoskodni fog MEGINT! És jól is teszi. Bár szerintem McLaren is.
A másik Alonso nem hiába videózgatta a téli teszteken is a RedBull-t, néha tényleg blow diffuzor hangja van.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Nem akkora király? Akkor itt Vettel-ről is beszélhetünk. 96 óta azért lényegesen számít a technika is ami az ember alatt van. De azt se értem, hogy lehet valakit utálni pedig nem is ismered. Közölnek róla valamit a médiában te meg megeszed. Inkább el kéne ismerni ha valamelyik pilóta ügyes. Sőt az összes pilótát elkel. Mert mindegyik egytől egyig tehetség. De ez hogy ujjal mutogatok vagy más csapatot ócsárolok. Ez nem foci.
A Marussia tesztpilóta csaja meg egy vinnyogó picsa. Aki töri az angolt. Remélem többé nem hallom a hangját.
Valaki említette itt nemrég a ROC-ot. érdekes egyforma autókban nem körözgették MSC-t? Jééé. Se Timo-val nem ez lenne és sorolhatnám. Akár mekkora sumák az öreg Briatore megmondta a frankót. 6 VB-t GP2-es autóba és hadd menjenek.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #42720 üzenetére
Itt bőven nem erről volt szó. Mivel teszteken nem volt előírva, hogy kollektív. Eleinte jött az, hogy a Ferrari költi a legtöbbet. Aztán kipukkant a lufi, hogy a Toyota 2x annyiba kerül évente. Meg azért ebbe a Fair Play-be se menjünk bele. Kár a gőzért. De hogy a Ferrari miatt lettek betiltva a tesztek. Azért ezt te sem hiszed el. Ha igen akkor nagyon kinevetlek.
Úristen Rocket ne készíts ki. Ha egy futball csapatnak nem úgy megy a meccs ahogy azt az edző elvárja. Mi lesz a mecs utáni napokban? Wellnes hétvége? NEM. Mennek edzőmeccsekre, mennek ki a pályára rugni a bőrt. Ez erről szól.
A csapat nevében is elnézésedet kérem, hogy megteheti csak úgy ahogy (a Williams,McLaren stb.) , hogy külön pályán tesztelnek. És kihasználták a TESZT fogalmát.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #42722 üzenetére
Én nem szeretnék pihenni így nem személyeskedek. Pusztán elég fura, hogy egyesek olyan blöségeket képesek beírni. És annyira okosnak hiszik magukat. Az a baj, ha valakinek tényleg ez az élete és próbál nem elvakultan hozzászólni a témához annak sem hisztek. De valahol megértem a problémát. Ez lett belekódolva a magyarokba az utóbbi években. Hogy mindenki hülye, csak én vagyok az okos.
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42742 üzenetére
Alonso kedveli a túlballanszolt autót és ha túlkormányzott.
DemonDani
Kobayashi hihetetlen dolgokat szokott megfogni. Hiába a vérében van a drift.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Ez azért nem helyénvaló mert mindenki csúszkált. Vettel meg Webber nem lehet teli tankkal körözgettek, lehet nem engedték hogy nyomják, óvatosak voltak. Ennyi. Ebből nem vonhatsz még le semmit mert nem versenytempóba csapatták
Mint most is a Ferrari-n agonizáltok, hogy csúszik a fara. Gyerekek folyamatosan csúszik?
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #42810 üzenetére
So értitek mit mondok? Qual száraz lesz és szoros és tényleg kikel nyomniuk a szemét na abból már okoskodhatunk.
De ez is amit ma Vettel csinált egyszerűen nem értem. Egyik évben sem volt ennyire fura a mezőny mint most. Nézi a kamera benne ül az autóban és ráhúzza félig a fejére a sisakot, hogy ne lássák az arcát meg a szemét.
Perez meg végig vigyorog mint valami autista.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42818 üzenetére
Azért Hamilton-nak jól jött. Ahogy bukdácsolt kapta a pofonokat sokkal szerethetőbb figura lett. Így van Alonso-nak is jól jött, mert sokkal szerethetőbb lett ő is. Végre nem akkora arca van mint a Renault-os időkben.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Oliverda #42828 üzenetére
Hát igen, néha egy egy kulcsember érkezése cserélése nagyon sokat képes dobni egy egy csapaton. Én kívánom, hogy év közben Domenicali elmenjen. Pat Fry és Tombozis is.
Gyerekek ez így nem megy ezt be kell látni. Luca is beböfögi, hogy senkinek nincs veszélyben a munkája. De igen is azt kellett volna, hogy gyerekek nincs mese, vagy eredmény vagy mentek aludni. Tavaly érdekes módon letudta őket hurrogni, hogy mi ez a szezon? Ez a nagy neves Ferrari? És félreteszem én is a nagy büszkeségemet ahogy az egész csapatnak kellene. Mert ősszinten egy vörös ördögnek a homlokán egy telivér csődörrel a 5. helyen kell autóznia?
Egy ezüst nyílnak küzdenie kell egy jött ment energiaital gyárral? Lehetek én a mostani hozzászólásommal káposztalé. De az F1 autógyárakról szóljon könyörgöm. Nálam ez az idill, és az hogy Mclaren Vs. Ferrari mindenek felett a két legrégebbi csapat. Legnagyobb ellentétek szürke és a vörös. Hát ezt akarom. És ami tavaly is volt, hogy egymást kérdezgették a csapatok, hogy kellene megfogni a RedBull-t erre én egyre kevésbé vagyok kíváncsi. De arra is, hogy egyes csapatok szenvednek. És itt az FIA is közrejátszik az idióta szabályokkal.
-
Xirtam
veterán
válasz callmeakos #42829 üzenetére
Ez nem a tökösségen múlik. McLaren évek óta ezt a ideológiát követi.
D.OrionLese fekszünk. Ilyenkor nem szabad.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42841 üzenetére
Az a baj, hogy egyszerűen képtelen vagyok felfogni az FIA lépéseit. Newey ahogy mondta, hogy egyre jobban megkötik a kezüket, és folyamatosan az új szabályokkal becsapják előttük (TERVEZŐK ELŐTT) az ajtót.
Véleményetek szerint meddig mehet ez így tovább? FIA-ra gondolok.
MastreBelinkelték már a puszta magyarázatot.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42845 üzenetére
Pedig hidd el egyre nehezebb innovatív dolgokat kitalálni. Vagy megoldásokat. Mert az autó egész testén maximálisan megvan szabva minden miniméter. A megvalósításoknak a száma véges.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)